Δεν είστε συνδεδεμένοι. Το ενημερωτικό δελτίο μπορεί να περιλαμβάνει ορισμένες πληροφορίες χρήστη, επομένως ενδέχεται να μην εμφανίζονται σωστά.

Οι περισσότεροι έμποροι δραστηριοποιούνται σε 6 marketplaces - Τα νέα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου | 22/10/2025

Οι περισσότεροι έμποροι δραστηριοποιούνται σε 6 marketplaces - Τα νέα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου | 22/10/2025


Οι περισσότεροι έμποροι δραστηριοποιούνται σε 6 marketplaces


Κατά μέσο όρο, οι online έμποροι λιανικής είναι ενεργοί σε έξι διαφορετικά marketplaces. Με δεδομένο ότι το 63% των καταναλωτών προτιμούν τα marketplaces έναντι των e-shop των εταιρειών, οι πωλητές οφείλουν να διασφαλίζουν την παρουσία των προϊόντων τους εκεί. Ωστόσο, η πώληση μέσω των marketplaces συνοδεύεται από προκλήσεις. Τα δεδομένα προέρχονται από την έκθεση Marketplace Seller Trends Report... 



GR.EC.A eCommerce Academy: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα πιστοποίησης Executive eCommerce Certification  

 

Το Ecommerce Academy του GR.EC.A σε συνεργασία με το ELTRUN του ΟΠΑ, εγκαινιάζει ολοκληρωμένο πρόγραμμα πιστοποίησης Executive E-commerce Certification. Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν είναι πλέον επιλογή πολυτελείας αλλά προϋπόθεση ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας. Για να λειτουργήσει επιτυχημένα ένα e-shop απαιτείται...


Google AI Mode: Δείτε πώς αλλάζει η αναζήτηση και τι σημαίνει για την Ελλάδα   


Θα έχετε ίσως ήδη παρατηρήσει ότι όταν κάνετε αναζήτηση στη Google, εμφανίζεται πλέον το AI Mode — δηλαδή, αντί μόνο συνδέσμους, λαμβάνετε πιο ολοκληρωμένες απαντήσεις, δομημένες και «έξυπνα» συνοδευόμενες από links. Στο παρόν άρθρο θα εξηγήσουμε τι είναι αυτό το AI Mode, τι σημαίνει στην πράξη για την Ελλάδα και πώς πρέπει να προσαρμοστούν οι επιχειρήσεις — ειδικά αυτές που θέλουν να ξεχωρίσουν ψηφιακά..



Magelon Feeds: Πώς το Magelon μετατρέπει το Feed Management σε Performance Asset 


Αν δουλεύεις στο performance marketing, ξέρεις πόσο κρίσιμη είναι η ποιότητα του product feed. Και αν διαχειρίζεσαι καμπάνιες σε Google Shopping και PMax ή προϊοντικές καμπάνιες σε Meta, TikTok ή άλλες πλατφόρμες, ξέρεις επίσης πόσο δύσκολο είναι να έχεις πραγματικό έλεγχο στο feed, χωρίς να μπλέκεις με Excel, developers ή ξεχωριστά εργαλεία που δεν “μιλούν” μεταξύ τους...



Η Snappi πάει… Public  


Η Snappi, η πρώτη ελληνική neobank με άδεια από την ΕΚΤ, και τα Public επεκτείνουν τη συνεργασία τους. Μετά την επιτυχημένη πρώτη κοινή δράση τον περασμένο Μάιο, που απευθυνόταν σε νέους 18-19 ετών, οι δύο εταιρείες ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους για να προσφέρουν αποκλειστικά προνόμια σε όλους τους πελάτες τους. Από σήμερα, όλα τα μέλη του δωρεάν προγράμματος ανταμοιβής Public+ που εγγράφονται στη Snappi θα λαμβάνουν...


Η ανάπτυξη των Temu και Shein στην Ευρώπη επιβραδύνεται 


Περίπου το 50% των online καταναλωτών στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο έχουν αγοράσει φέτος από τα Temu ή Shein. Σε σύγκριση με πέρσι, το ποσοστό όσων χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες δεν έχει αλλάξει πολύ. Φαίνεται ότι η ανάπτυξη των Temu και Shein στην Ευρώπη έχει επιβραδυνθεί.​ Αυτά τα στοιχεία προέρχονται από...



Η HappyOnline δημιούργησε το νέο website της AZ Yachting Hellas 


Η HappyOnline παρουσιάζει με υπερηφάνεια το ολοκαίνουργιο website της AZ Yachting Hellas! Δημιουργήσαμε ένα μοντέρνο και minimal ψηφιακό περιβάλλον, σχεδιασμένο να προσφέρει premium εμπειρία στους λάτρεις του luxury yachting και στους επαγγελματίες του χώρου. Νέες δυναμικές κατηγορίες, ξεχωριστή παρουσίαση των yachts, tailor-made ενότητες για aftersales και...


Για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα‍ της αγοράς,
ακολουθήστε τα social media του WWN.gr


Η ευκαιρία των Βαλκανίων για τους
e-μπόρους 
 


Έχουν περάσει περίπου 25 χρόνια από την εποχή που μία από τις απαντήσεις στην ερώτηση προς πολλές ελληνικές επιχειρήσεις...

 


Στρατηγική συνεργασία BestPrice.gr και Voiceland 

 

Το BestPrice.gr, η μεγαλύτερη πλατφόρμα σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα, ανακοινώνει τη συνεργασία του με τη Voiceland, έναν από τους κορυφαίους παρόχους VoIP τηλεφωνίας και Cloud τηλεφωνικών κέντρων για επιχειρήσεις. Στόχος της συνεργασίας είναι η παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων τηλεπικοινωνιακών λύσεων στα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα του...


Πληθαίνουν οι έμποροι της ψηφιακής αγάπης 


Η τεράστια πρόοδος της τεχνολογίας, τα τελευταία χρόνια, και οι ραγδαίες εξελίξεις ειδικά από τα τέλη του ’22 και μετά, με την εισβολή της Τεχνητής...


Νέο γραφείο της Aboutnet στις Σέρρες, για την Ανατολική Μακεδονία 


Η Aboutnet, ένας από τους κορυφαίους παρόχους ψηφιακών υπηρεσιών και τεχνητής νοημοσύνης στην Ελλάδα, συνεχίζει την ταχεία επέκτασή της με ένα νέο γραφείο στις Σέρρες. Στόχος της εταιρείας είναι να φέρει την ψηφιακή τεχνογνωσία πιο κοντά στις επιχειρήσεις της Ανατολικής Μακεδονίας, συνδυάζοντας την τεχνολογία με την προσωπική και άμεση παρουσία. Μετά από...



Το Skroutz παρουσίασε ψηφιακή πιστωτική κάρτα σε συνεγασία με την Εθνική Τράπεζα  


Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, και η Εθνική Τράπεζα, με ηγετικό ρόλο στην εγχώρια οικονομία και την τραπεζική καινοτομία, ανακοινώνουν τη στρατηγική τους συνεργασία, παρουσιάζοντας τη νέα ψηφιακή πιστωτική κάρτα “Skroutz Plus Mastercard” και ενισχύοντας έτσι έμπρακτα την παροχή σύγχρονων και ευέλικτων τραπεζικών λύσεων...



eCommerce στα Βαλκάνια: Απαντήστε στην έρευνα και λάβετε δωρεάν τα αποτελέσματα


Το Balkan eCommerce Summit ανακοίνωσε την έναρξη μιας μεγάλης, περιφερειακής έρευνας, που καλύπτει πέντε βασικές αγορές της ευρύτερης περιοχής των Βαλκανίων: τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, την Ελλάδα, την Ουγγαρία και την Κροατία. Η πρωτοβουλία αυτή, που υποστηρίζεται από κορυφαίους συνεργάτες του κλάδου, έχει ως στόχο να προσφέρει την πιο ολοκληρωμένη...




Ευμολπιδών 23, 11854, Αθήνα, 210-9245577‍‍


Για να λαμβάνετε όλα τα newsletter του Web World News χωρίς προβλήματα, προσθέστε την ηλεκτρονική διεύθυνση newsletter@wwn.gr
στη λίστα των επαφών σας.

 

Ακολουθήστε μας στα Social Media