Interviews

Κ. Κοτζαμανίδης: Η πλατφόρμα Shopranos eCommerce ξεχωρίζει για την ενσωμάτωση λειτουργιών ΑΙ

Κ. Κοτζαμανίδης: Η πλατφόρμα Shopranos eCommerce ξεχωρίζει για την ενσωμάτωση λειτουργιών ΑΙ

Σε μια περίοδο που το ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσεται ραγδαία και οι επιχειρήσεις αναζητούν καινοτόμες λύσεις για να ανταποκριθούν στις αυξημένες απαιτήσεις της αγοράς, ο κ. Κωνσταντίνος Κοτζαμανίδης, Division Director – OMNI Channel Sales της Entersoft-SOFTONE, μιλά στο WWN για τη νέα δυναμική που φέρνει η συγχώνευση των δύο κορυφαίων εταιρειών, καθώς και για τα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας Shopranos eCommerce.

- Πόσο συναρπαστική είναι η νέα πραγματικότητα, μετά τη συγχώνευση Entersoft & SOFTONE;

Η νέα πραγματικότητα που διαμορφώνεται μετά τη συγχώνευση της Entersoft με τη SOFTONE είναι ιδιαίτερα συναρπαστική, καθώς πρόκειται για τη συνένωση δύο κορυφαίων ιστορικών δυνάμεων της ελληνικής αγοράς λογισμικού. Χρονικά συμπίπτει με πολύ ενδιαφέρουσες νέες προτάσεις στην τεχνολογία, κυρίως λόγω των επερχόμενων εξελίξεων από την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.

Ο νέος ενιαίος οργανισμός διαθέτει συμπληρωματικές δραστηριότητες με τεράστια εμβέλεια, εξυπηρετώντας περισσότερες από 90.000 επιχειρήσεις μέσω ενός εκτεταμένου δικτύου 700 συνεργατών, με περισσότερους από 1.500 εργαζομένους υψηλής εξειδίκευσης να στηρίζουν τη λειτουργία και την ανάπτυξη των λύσεών του. Έχουμε το μέγεθος, την τεχνογνωσία και τα στελέχη και τα διαθέτουμε όλα αυτά, την κατάλληλη χρονική περίοδο. Είμαστε ενθουσιασμένοι και ανυπόμονοι για τις εξελίξεις.

Προσφέρουμε ένα πλήρες portfolio λύσεων για κάθε τύπο επιχείρησης, από τον ελεύθερο επαγγελματία μέχρι τη μεγαλύτερη εταιρεία, με ιδιαίτερη έμφαση στις cloud λύσεις. Η επένδυση στην τεχνητή νοημοσύνη προχωράει ταχύτατα προς την κατεύθυνση της ουσιαστικής ενσωμάτωσης στις παρεχόμενες εφαρμογές του ομίλου. Στόχος μας είναι να δώσουμε τη δυνατότητα, ακόμα και σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, να αναπτυχθούν με τη χρήση προηγμένων εργαλείων που λειτουργούν ενεργητικά ως «ψηφιακοί σύμβουλοι» που ενισχύουν τη δυνατότητα λήψης αποφάσεων και που στηρίζονται σε επιχειρησιακά δεδομένα.

Η δυναμική του νέου σχήματος Entersoft-SOFTONE δεν περιορίζεται μόνο στην τεχνολογία. Η διασύνδεση άνω των 650.000 επιχειρήσεων μέσω των λύσεων του ομίλου, δημιουργεί ένα ζωντανό ψηφιακό οικοσύστημα που ενισχύει τη συνεργασία, την αποδοτικότητα και την καινοτομία σε ολόκληρη την αγορά. Πρόκειται για μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία δεν ακολουθεί απλώς τις εξελίξεις, αλλά τις διαμορφώνει.

- Τί σημαντικό προσφέρετε στους επιχειρηματίες, στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου;

Μεταξύ των πολλών λύσεων του ομίλου θα έδινα έμφαση στην πλατφόρμα Shopranos. Η πλατφόρμα Shopranos αποτελεί μια σύγχρονη και καινοτόμα πλατφόρμα eCommerce σχεδιασμένη για να ανταποκρίνεται πλήρως στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται τόσο στη λιανική όσο και στη χονδρική πώληση. Ενσωματώνοντας τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ), προσφέρει προηγμένες λειτουργίες που αυτοματοποιούν κρίσιμες διαδικασίες και βελτιώνουν τη συνολική απόδοση της επιχείρησης.

Με επίκεντρο την εμπειρία του χρήστη, η πλατφόρμα εξελίσσεται διαρκώς ενσωματώνοντας νέες λειτουργίες όπως εργαλεία επιβράβευσης πελατών (loyalty apps) και συστήματα conversational commerce. Υποστηρίζει εύκολη και ασφαλή διασύνδεση με κορυφαία marketplaces, όπως το Skroutz και το Public, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να επεκτείνουν το εμπορικό τους αποτύπωμα με απλό και αποτελεσματικό τρόπο.

Παράλληλα, επιτρέπει την παρακολούθηση πωλήσεων, παραγγελιών και marketing ενεργειών σε πραγματικό χρόνο, βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα και τη λήψη αποφάσεων. Είναι ειδικά προσαρμοσμένη για επιχειρήσεις σε κλάδους όπως FMCG και OTC καλλυντικών, προσφέροντας εξειδικευμένες λύσεις για κάθε τομέα.

Αυτό λοιπόν που προσφέρουμε στους επιχειρηματίες στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι συνολική λύση, προστασία της επένδυσης μέσω συνεχούς εξέλιξης και τεχνολογικής αριστείας και κυρίως, έναν αξιόπιστο συνεργάτη που χτίζει μακροχρόνιες και αμοιβαία επωφελείς συνεργασίες.

- Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στον κλάδο του eCommerce σήμερα;

Οι προκλήσεις των επιχειρήσεων ποικίλουν, από οικονομικές, στελέχωσης, λειτουργικές, ακόμα και συμμόρφωσης με το νομικό πλαίσιο που αλλάζει ταχύτατα. Εξετάζοντας την τεχνολογική διάσταση των προκλήσεων, πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν αποσπασματικά διαφορετικά συστήματα, ετερογενή κι ασύνδετα που πολλές φορές δυσχεραίνουν τις διαδικασίες, δυσκολεύουν την μέτρηση συνδυαστικών μεγεθών και τελικά καθυστερούν, ή ακόμα και κάνουν αδύνατη τη λήψη αποφάσεων στον κατάλληλο χρόνο. Αυτές οι προσεγγίσεις μετατρέπουν κάποιες φορές την τεχνολογία από σύμμαχο σε παράγοντα αντίστασης στις απαιτούμενες αλλαγές.

Οι διασυνδέσεις συστημάτων με τις λύσεις ERP, η διαθεσιμότητα και η συντήρηση των εφαρμογών, η γρήγορη και ποιοτική ενημέρωση δεδομένων, είναι οι βασικές προκλήσεις που δυσχεραίνουν την καθημερινότητα των επιχειρήσεων. Υπάρχει το ζήτημα του ελέγχου των αποθεμάτων ή η εφαρμογή ενιαίων τιμολογιακών πολιτικών. Η μεγάλη ποικιλία κωδικών που διαθέτει μια επιχείρηση απαιτεί συνεχή απασχόληση στελεχών για τη σωστή online παρουσίαση και τη συγγραφή ποιοτικών εμπορικών κειμένων αντί της χρήσης έτοιμου περιεχομένου που δεν καλύπτει τις προσδοκίες των πελατών. Προκύπτουν σειρά ζητημάτων όπως η φιλοξενία/hosting του eShop, η ασφάλεια των συστημάτων έναντι αυξανόμενων κακόβουλων πράξεων, η χρήση add-ons και πολυγλωσσικών λειτουργιών, όλα αυτά αυξάνουν σημαντικά το συνολικό κόστος και προκαλούν συνεχή ενασχόληση για το running των λύσεων αυτών.

Τα τελευταία χρόνια προστίθεται και το ζήτημα της διασύνδεσης με τους κρατικούς φορείς σε πραγματικό χρόνο. Οι διεθνείς λύσεις που προσφέρονται σήμερα στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν είναι πλήρως προσαρμοσμένες στις πρόσφατες νομοθετικές απαιτήσεις που έχει θέσει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), και οι οποίες συνεχώς εξελίσσονται. Δεν υποστηρίζουν απαραίτητα τη διασύνδεση με την πλατφόρμα myDATA για τη διαβίβαση των συναλλαγών η οποία πλέον είναι υποχρεωτική. Ψηφιακό πελατολόγιο, όπου εφαρμόζεται, ηλεκτρονικά δελτία αποστολής, διασύνδεση με μέσα πληρωμών POS και πολλά που θα ακολουθήσουν είναι σημαντικές προκλήσεις για την επιχείρηση.

Λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη των επιχειρήσεων για συμμόρφωση, τώρα αλλά και συνεχώς, ο οργανισμός μας προτείνει ως απάντηση την πρωτοποριακή πλατφόρμα Shopranos eCommerce, που εξασφαλίζει ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να λειτουργούν αποτελεσματικά, συμμορφωμένες με τη νομοθεσία, ενώ παράλληλα επωφελούνται από καινοτόμες λειτουργίες που υποστηρίζουν την ανάπτυξή τους στον ψηφιακό κόσμο.

- Ποια είναι τα βασικά πλεονεκτήματα της πλατφόρμας Shopranos σε σχέση με άλλες πλατφόρμες;

Η επιχείρηση είτε δραστηριοποιείται εμπορικά σε κανάλια λιανικής, χονδρικής, μέσω web, σε ψηφιακό marketplace, σε φυσικό κατάστημα ή μέσω πωλητών σε οποιοδήποτε σημείο, η προσέγγιση της πρέπει να είναι κοινή και άμεση. Αυτό είναι ουσιαστικά η σύλληψη της πλατφόρμας Shopranos, η απάντηση στη πρόκληση της επιχείρησης για απρόσκοπτη διασύνδεση, συμμόρφωση με το νομικό πλαίσιο και εφαρμογή κοινής πολιτική σε όλα τα κανάλια πώλησης με χαμηλό κόστος, σε ελάχιστο χρόνο και με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στο cloud. Η ουσιαστική διαφοροποίηση βρίσκεται στην ενσωμάτωση όλων αυτών των χαρακτηριστικών σε μία λύση.

Βασικό πλεονέκτημα της πλατφόρμας που πρέπει να τονιστεί αποτελεί το Shopranos ERP Connector. Λύνει το ζήτημα της αξιόπιστης και απρόσκοπτης διασύνδεση με τα πιο διαδεδομένα ERP συστήματα της αγοράς. Κεντρικό στοιχείο του ERP Connector αποτελεί η δυνατότητα αμφίδρομου και άμεσου συγχρονισμού δεδομένων ανάμεσα στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου και την εμπορική εφαρμογή της επιχείρησης με έτοιμη πρόταση χωρίς προβλήματα.

Χάρη στην cloud αρχιτεκτονική τής πλατφόρμας Shopranos, οι επιχειρήσεις απαλλάσσονται από την ανάγκη επένδυσης σε επιπλέον εξοπλισμό για τη λειτουργία του λογισμικού. Οι ενημερώσεις ασφαλείας και οι νέες λειτουργίες ενσωματώνονται αυτόματα στην πλατφόρμα, χωρίς να απαιτείται παρέμβαση από την πλευρά της επιχείρησης και χωρίς να διακόπτεται η διαθεσιμότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό που καθιστά την πλατφόρμα Shopranos eCommerce ξεχωριστή είναι η ενσωμάτωση λειτουργιών τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ). Με πρακτικές εφαρμογές ΑΙ επιτυγχάνεται η αυτόματη δημιουργία ποιοτικού και ελκυστικού περιεχομένου για το ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο παράλληλα είναι βελτιστοποιημένο για τις μηχανές αναζήτησης. Η συγκεκριμένη λειτουργία υποστηρίζει ήδη 30 γλώσσες και συμβάλλει σημαντικά στον εμπλουτισμό του ιστότοπου με περιγραφές προϊόντων και διαφημιστικά κείμενα.

- Ποια είναι τα βραχυπρόθεσμα σχέδια ανάπτυξής σας και οι στόχοι σας;

Το πλάνο ανάπτυξης της πλατφόρμας Shopranos κινείται σε τρεις στρατηγικούς άξονες: ενίσχυση του B2B οικοσυστήματος, διείσδυση στο B2C και ενοποίηση με λύσεις που καλύπτουν όλα τα εμπορικά κανάλια.

Στο B2B επίπεδο, συνεχίζουμε την ανάπτυξη εξειδικευμένων λειτουργιών για εμπορικές πολιτικές, παραμετροποίηση promotional πολιτικών και πολυκαναλική διανομή, ενώ ενισχύουμε την omnichannel εμπειρία του τελικού χρήστη στο B2C με δυνατότητες προσωποποίησης, διασύνδεση με marketplaces και διαχείριση φυσικών καταστημάτων.

Παράλληλα, επεκτείνουμε τη διασύνδεση με την πλατφόρμα Eliqua.CX, προσφέροντας ισχυρά εργαλεία loyalty και engagement που ενισχύουν τη διατήρηση και την αξία του πελάτη.

Τέλος, ενσωματώνουμε τις Mobile Enterprise λύσεις του ομίλου μας, προσφέροντας real-time δυνατότητες Sales Force Automation. Με αυτές, οι ομάδες πωλήσεων αποκτούν πλήρη πρόσβαση σε εμπορικά και οικονομικά δεδομένα, δυναμική τιμολόγηση και δυνατότητες παραγγελιοληψίας και merchandising στο πεδίο. Όλα με τον ίδιο τρόπο και από την ίδια πηγή που χρησιμοποιεί και το eShop.

Ο συνολικός μας στόχος είναι να προσφέρουμε ένα πλήρως ενοποιημένο και έξυπνο περιβάλλον που καλύπτει κάθε βήμα της εμπορικής διαδικασίας – από την παραγγελία έως την είσπραξη και τη διατήρηση του πελάτη – ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα των πελατών μας στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Interviews

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search