
Η OpenAI ανακοίνωσε ότι οι χρήστες του ChatGPT θα μπορούν σύντομα να αγοράζουν προϊόντα μέσω της πλατφόρμας, με κουμπιά αγορών για αναζητήσεις που υποστηρίζονται από AI.
Η νέα λειτουργία θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες, είτε έχουν συνδεθεί στο λογαριασμό τους, είτε όχι. Ωστόσο, οι αγοραστές δεν θα ολοκληρώνουν τη συναλλαγή εντός του ChatGPT, αλλά θα ανακατευθύνονται στον ιστότοπο του εμπόρου.
Σε μια αποκλειστική επίδειξη για το WIRED, πριν την διάθεση της υπηρεσίας δημοσίως, ο Adam Fry, επικεφαλής προϊόντος αναζήτησης ChatGPT στην OpenAI, έδειξε πώς η ενημερωμένη εμπειρία χρήστη θα μπορούσε να βοηθήσει όσους χρησιμοποιούν το εργαλείο για έρευνα προϊόντων. Οι προτάσεις προϊόντων που εμφανίζονται στους υποψήφιους αγοραστές βασίζονται σε όσες πληροφορίες το ChatGPT θυμάται για τις προτιμήσεις του χρήστη, καθώς και σε κριτικές προϊόντων από όλο το διαδίκτυο.
Ο Fry αναφέρει ότι οι χρήστες του ChatGPT πραγματοποιούν ήδη πάνω από ένα δισεκατομμύριο αναζητήσεις στο διαδίκτυο ανά εβδομάδα και ότι το χρησιμοποιούν για να ερευνήσουν ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών αγορών, όπως προϊόντα ομορφιάς, είδη σπιτιού και ηλεκτρονικά.
Η νέα εμπειρία χρήστη για αγορές μέσω του ChatGPT έχει πολλές ομοιότητες με το Google Shopping. Υπάρχει, ωστόσο, μια σημαντική διαφορά: Τα αποτελέσματα που βλέπετε στις αναζητήσεις OpenAI δεν είναι πληρωμένες καταχωρίσεις, αλλά οργανικά αποτελέσματα.
Πώς, λοιπόν, το ChatGPT επιλέγει ποια προϊόντα θα προτείνει; "Δεν αναζητά συγκεκριμένα σήματα που βρίσκονται σε κάποιον αλγόριθμο", λέει ο Fry, προσθέτωντας ότι αυτή θα είναι μια εμπειρία αγορών που είναι περισσότερο εξατομικευμένη και συνομιλητική, παρά επικεντρωμένη σε λέξεις-κλειδιά. Για παράδειγμα, εάν πείτε στο σύστημα ότι προτιμάτε να αγοράζετε μόνο μαύρα ρούχα από ένα συγκεκριμένο λιανοπωλητή, τότε θα αποθηκεύσει αυτές τις πληροφορίες στη μνήμη του και την επόμενη φορά που θα ζητήσετε συμβουλές για το ποιο πουκάμισο να αγοράσετε, θα δώσει προτάσεις που ευθυγραμμίζονται με τα γούστα σας.
Πηγή: insomnia.gr
Εικόνα: Stockcake