Το email αποτελούσε για καιρό ένα από τα πιο κερδοφόρα κανάλια μάρκετινγκ στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με σχετικά υψηλή απόδοση επένδυσης και ελεγχόμενη, προγραμματισμένη συχνότητα επικοινωνίας.
Είναι ένα από τα πιο αποδοτικά εργαλεία digital marketing και αξιοποιείται για ποικίλους σκοπούς, όπως την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, την ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση και την αποστολή μιας παραγγελίας, την αποστολή περιεχομένου που ενισχύει την εικόνα μιας εταιρείας και χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες, καθώς και την επαναστόχευση χρηστών.
Στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον, η επιτυχία μιας επιχείρησης εξαρτάται από τη στρατηγική της προσέγγιση σε δύο βασικούς πυλώνες: το branding και το digital marketing. Ενώ το branding καθορίζει την ταυτότητα και την αξία του brand σας, το digital marketing είναι το εργαλείο που φέρνει αυτή την ταυτότητα μπροστά στα μάτια του σωστού κοινού.
Αυτό το άρθρο θα σας καθοδηγήσει στη δημιουργία στρατηγικών που ενώνουν το branding και το digital marketing για τη δημιουργία τέλειων διαφημίσεων που τραβούν την προσοχή, αυξάνουν τη φήμη σας και οδηγούν σε μετατροπές.
Περισσότερα: Branding και Digital Marketing: Ο απόλυτος συνδυασμός για επιτυχημένες διαφημίσεις
Η λειτουργία AI της Google είναι διαθέσιμη στα Google Search Labs. Είναι μια νέα λειτουργία αναζήτησης που ξεπερνά τις Επισκοπήσεις AI με ένα πιο καθηλωτικό περιβάλλον, που παρέχει "πιο προηγμένη λογική, σκέψη και πολυτροπικές δυνατότητες", σύμφωνα με την εταιρεία.
Η Google ανακοίνωσε επίσης ότι οι Επισκοπήσεις AI τροφοδοτούνται τώρα από το Gemini 2.0 και πως είναι πλέον διαθέσιμες χωρίς να απαιτείται πλέον σύνδεση για πρόσβαση σε αυτές.
Έχεις ξοδέψει ώρες για να δημιουργήσεις την τέλεια διαφήμιση, με εντυπωσιακά creatives, sharp copies και σωστή στόχευση. Ωστόσο, αντί για conversions βλέπεις εξαιρετικά υψηλά CPMs, χαμηλό CTR και ένα budget το οποίο εξαφανίζεται γρήγορα.
Τα paid social ads δεν αποτυγχάνουν λόγω του αλγορίθμου. Αποτυγχάνουν λόγω σφαλμάτων που μπορούν εύκολα να διορθωθούν, όπως αδύναμα creatives, κακή στόχευση και δυσλειτουργικές landing pages.
Περισσότερα: Paid social ads: Πώς θα βελτιώσετε την απόδοσή τους;
Η Google συνεχίζει να χάνει έδαφος μεταξύ των νεότερων γενεών, με το 61% της Gen Z και το 53% των Millennials να χρησιμοποιούν εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης αντί της Google, ή άλλων παραδοσιακών μηχανών αναζήτησης. Αυτό προκύπτει από μια νέα έρευνα της Vox Media.
Περισσότερα: Αναζήτηση Google: Το 42% των χρηστών λέει ότι γίνεται λιγότερο χρήσιμη
Τα οργανικά αποτελέσματα αποτελούν πεδίο μάχης για κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον ψηφιακό χώρο. Με τόσες ιστοσελίδες να ανταγωνίζονται για μια θέση στην πρώτη σελίδα της Google, η ανάγκη για ουσιαστική βελτιστοποίηση γίνεται όλο και πιο επιτακτική.
Εδώ, έρχεται ένα SEO Audit, δηλαδή μια αναλυτική εξέταση της ιστοσελίδας σας από ειδικούς, με σκοπό να αποκαλύψει αδυναμίες και ευκαιρίες. Ένα digital agency, με την εμπειρία του σε σύγχρονες πρακτικές και εργαλεία, μπορεί να μετατρέψει ένα τέτοιο audit σε πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα!
Περισσότερα: Δείτε πως ένα SEO Audit μπορεί να σας δώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Κάθε νέα χρονιά ο ανταγωνισμός στο ηλεκτρονικό εμπόριο γίνεται εντονότερος, οι μεγάλοι παίκτες γίνονται μεγαλύτεροι, και οι πελάτες πιο ενημερωμένοι και απαιτητικοί.
Ποια είναι η λύση; Ή θα κάνετε – επιτέλους – marketing, ή θα μείνετε μεταπωλητές που θα σιγοσβήνουν και θα χάνουν πελάτες. Και επειδή δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο, μπαίνω στην ουσία.
Το digital marketing δεν είναι απλώς διαφήμιση. Είναι μια διαδικασία που πρέπει να στηρίζεται σε ακριβή δεδομένα.
Το σωστό setup, αφενός συμβάλλει τα μέγιστα στο να φέρουν οι διαφημίσεις τα αναμενόμενα αποτελέσματα, αφτέρου παίζει κεντρικό ρόλο στη μέτρηση της απόδοσης και στην περαιτέρω βελτιστοποίηση των καμπανιών.
Ας δούμε μία προς μία τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν.
Η Meta ξεκίνησε την υποστήριξη διαφημίσεων στην εφαρμογή Threads, με στόχο μια ταχέως αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων με πάνω από 300 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες.
Αυτή η κίνηση μετατρέπει το Threads από μια καθαρή κοινωνική εμπειρία σε μια εν δυνάμει διαφημιστική δύναμη, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να επεκτείνουν εύκολα τις υπάρχουσες διαφημιστικές εκστρατείες τους με ελάχιστη προσπάθεια.
Το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ αρνήθηκε τη Δευτέρα να δεχτεί την έφεση της Meta σε μια τεράστια ομαδική αγωγή, στην οποία υποστηρίζεται ότι το Facebook και το Instagram διόγκωσαν τις μετρήσεις τους για την απήχηση των διαφημίσεων.
Η συγκεκριμένη απόφαση μπορεί να εκθέσει τη Meta σε ζημιές δισεκατομμυρίων, με την υπόθεση να θέτει μεγάλα ερωτήματα σχετικά με την ακρίβεια των μετρήσεων στις οποίες βασίζονται οι διαφημιστές όταν ξοδεύουν χρήματα σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Περισσότερα: Meta: Αντιμέτωπη με αποζημιώσεις $7 δισ. για απάτη στις διαφημίσεις
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77