Στον κόσμο των social media, το TikTok έχει εδραιωθεί ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα, όχι μόνο για ψυχαγωγία, αλλά και για αποτελεσματική εμπορική επικοινωνία. Με πάνω από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, αποτελεί πλέον βασικό εργαλείο για τα brands που θέλουν να προσεγγίσουν ένα νεανικό, ενεργό και εξαιρετικά engaged κοινό.
Περισσότερα: TikTok by ADVENGERS: Όλη η δύναμη της πλατφόρμας στα χέρια των ειδικών
Η βελτιστοποίηση διαφημιστικών καμπανιών είναι ένας διαρκής αγώνας για την επίτευξη του μέγιστου δυνατού αποτελέσματος με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας για να το πετύχουμε αυτό, είναι οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά (Negative Keywords). Η σωστή χρήση των αρνητικών λέξεων-κλειδιών μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ μιας μέτριας και μιας εξαιρετικά επιτυχημένης καμπάνιας.
Περισσότερα: Μειώστε τα κόστη στις Google Ads και αυξήστε τις μετατροπές με χρήση Negative Keywords
Η Rakuten Viber ανακοίνωσε μια σειρά από νέες λειτουργίες, σχεδιασμένες να διευκολύνουν τους χρήστες στην Ελλάδα να ανακαλύπτουν και να επικοινωνούν με μικρές επιχειρήσεις, μέσα από την εφαρμογή.
Οι νέες αυτές δυνατότητες εντάσσονται στο πλαίσιο των Επαγγελματικών Λογαριασμών του Viber, που επιτρέπουν στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες να διατηρούν μία επαγγελματική παρουσία στην πλατφόρμα και να προβάλλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.
Περισσότερα: Rakuten Viber: Νέες λειτουργίες για την ανακάλυψη τοπικών επιχειρήσεων
Η Taboola, παγκόσμιος ηγέτης στην performance διαφήμιση σε μεγάλη κλίμακα, παρουσίασε πρόσφατα μια νέα έκθεση βασισμένη σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Qualtrics, που ειδικεύεται στη βελτίωση εμπειρίας του πελάτη και συνεργάζεται με σχεδόν 20.000 οργανισμούς παγκοσμίως.
Η διαφήμιση με στόχο την απόδοση (performance advertising) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη—οι προβλέψεις της αγοράς δείχνουν ότι οι διαφημιστικές δαπάνες στα social media θα φτάσουν τα 239 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025, με πρόβλεψη να αγγίξουν τα 273 δισ. το 2026. Ωστόσο, σύμφωνα με τα νέα ευρήματα της έρευνας, το 75% των performance marketers διαπιστώνουν μειωμένη απόδοση των επενδύσεών τους στη διαφήμιση μέσω social media.
Η Rakuten Viber ανακοινώνει σήμερα την κυκλοφορία του Viber Ads Manager, μιας αυτοδιαχειριζόμενης διαφημιστικής πλατφόρμας που επιτρέπει σε τοπικές διαφημιστικές εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις να δημιουργούν και να διαχειρίζονται διαφημιστικές καμπάνιες ανεξάρτητα, με ευελιξία και μοντέλο πληρωμής κατά τη χρήση (pay-as-you-go).
Με την υποστήριξη της παγκόσμιας εταιρείας διαφημιστικής τεχνολογίας Adslot, το Viber Ads Manager προσφέρει άμεση πρόσβαση στις διαφημιστικές θέσεις ποαυ διαθέτει το Viber και τη μεγάλη παγκόσμια βάση χρηστών του.
Το τοπίο του digital marketing αλλάζει συνεχώς! Ενώ το SEO ήταν για χρόνια το κλειδί για την ψηφιακή επιτυχία, μια νέα πρακτική αναδύεται με ταχύτητα: το Generative Engine Optimization (GEO). Σε έναν κόσμο που AI μοντέλα όπως το ChatGPT και το Google Gemini αλλάζουν στην πράξη το πως γίνεται η αναζήτηση, η κατανόηση και σωστή εφαρμογή του GEO είναι πλέον απαραίτητη.
Περισσότερα: Generative Engine Optimization (GEO) - Η νέα εποχή του SEO!
Η Google άρχισε να τοποθετεί διαφημίσεις μέσα σε συνομιλίες ορισμένων βοηθών τεχνητής νοημοσύνης τρίτων, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, σηματοδοτώντας ένα ακόμη βήμα στην προσπάθειά της να δημιουργήσει νέα πηγή εσόδων από εναλλακτικές λύσεις αναζήτησης που υποστηρίζονται από AI.
Το δίκτυο AdSense της Google, το οποίο παραδοσιακά χρησιμοποιείται για την τοποθέτηση διαφημίσεων στα αποτελέσματα αναζήτησης και σε ιστότοπους, πλέον προβάλλει διαφημίσεις μέσα σε αλληλεπιδράσεις χρηστών με chatbots, σύμφωνα με τις πηγές τού Bloomberg.
Περισσότερα: Η Google δοκιμάζει διαφημίσεις σε συνομιλίες AI σε chatbots τρίτων
Η υπηρεσία CSS είναι μια εξειδικευμένη λύση για επιχειρήσεις που επιθυμούν να ενισχύσουν την παρουσία τους στο Google Shopping, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος διαφήμισης.
Τι είναι το CSS και πώς λειτουργεί;
Τo CSS (Comparison Shopping Services) είναι μια πλατφόρμα που επιτρέπει στους χρήστες να συγκρίνουν τιμές και προϊόντα από διάφορους εμπόρους. Η ADVENGERS, ως Premium Google CSS Partner, παρέχει τη δυνατότητα στους πελάτες της να εμφανίζονται στις διαφημίσεις του Google Shopping χωρίς την προμήθεια που διατηρεί το Google Shopping Europe (GSE), η οποία εκτιμάται στο 20% του CPC.
Περισσότερα: Υπηρεσία CSS: Χαμηλότερο κόστος και ισχυρότερη παρουσία στα Shopping Ads
Το email αποτελούσε για καιρό ένα από τα πιο κερδοφόρα κανάλια μάρκετινγκ στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με σχετικά υψηλή απόδοση επένδυσης και ελεγχόμενη, προγραμματισμένη συχνότητα επικοινωνίας.
Είναι ένα από τα πιο αποδοτικά εργαλεία digital marketing και αξιοποιείται για ποικίλους σκοπούς, όπως την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, την ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση και την αποστολή μιας παραγγελίας, την αποστολή περιεχομένου που ενισχύει την εικόνα μιας εταιρείας και χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες, καθώς και την επαναστόχευση χρηστών.
Στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον, η επιτυχία μιας επιχείρησης εξαρτάται από τη στρατηγική της προσέγγιση σε δύο βασικούς πυλώνες: το branding και το digital marketing. Ενώ το branding καθορίζει την ταυτότητα και την αξία του brand σας, το digital marketing είναι το εργαλείο που φέρνει αυτή την ταυτότητα μπροστά στα μάτια του σωστού κοινού.
Αυτό το άρθρο θα σας καθοδηγήσει στη δημιουργία στρατηγικών που ενώνουν το branding και το digital marketing για τη δημιουργία τέλειων διαφημίσεων που τραβούν την προσοχή, αυξάνουν τη φήμη σας και οδηγούν σε μετατροπές.
Περισσότερα: Branding και Digital Marketing: Ο απόλυτος συνδυασμός για επιτυχημένες διαφημίσεις
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77