Τα "Προγράμματα Επιβράβευσης Πελατών" είναι ένα εργαλείο marketing το οποίο, για έναν ανεξήγητο λόγο, δεν εφαρμόζεται ευρέως σε πολλά καταστήματα, φυσικά ή ηλεκτρονικά. Ωστόσο, η σωστή υλοποίηση και επικοινωνία του, προσφέρει πολλαπλά και σημαντικά πλεονεκτήματα σε μια επιχείρηση.
Στο άρθρο αυτό θα παρατεθούν οι τρόποι με τους οποίους τα Προγράμματα Πιστών Πελατών (ή Loyalty Programs) παρέχουν ουσιαστικά οφέλη για τις επιχειρήσεις γενικά, ενώ τα πλεονεκτήματα αυτά πολλαπλασιάζονται όταν εφαρμόζονται συνδυαστικά τόσο σε φυσικά καταστήματα όσο και σε e-shops.
Περισσότερα: Θέλεις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις; Χτίσε το δικό σου Πρόγραμμα Πιστών Πελατών
Η αναζήτηση με Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) αναπτύσσεται ραγδαία, αλλά κυρίως σε υπολογιστές desktop. Οι χρήστες κινητών συσκευών παραμένουν μια αναξιοποίητη ευκαιρία, ειδικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αποκαλύπτει μία νέα έρευνα.
Παρόλο που το κινητό κυριαρχεί στην online επισκεψιμότητα, περισσότερο από το 90% των παραπομπών (referrals) από αναζητήσεις AI προέρχονται από desktop, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας BrightEdge.
Περισσότερα: Αναζήτηση AI: Ειδικά στο eCommerce, το κινητό μένει πίσω
Στον κόσμο των social media, το TikTok έχει εδραιωθεί ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα, όχι μόνο για ψυχαγωγία, αλλά και για αποτελεσματική εμπορική επικοινωνία. Με πάνω από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, αποτελεί πλέον βασικό εργαλείο για τα brands που θέλουν να προσεγγίσουν ένα νεανικό, ενεργό και εξαιρετικά engaged κοινό.
Περισσότερα: TikTok by ADVENGERS: Όλη η δύναμη της πλατφόρμας στα χέρια των ειδικών
Η βελτιστοποίηση διαφημιστικών καμπανιών είναι ένας διαρκής αγώνας για την επίτευξη του μέγιστου δυνατού αποτελέσματος με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας για να το πετύχουμε αυτό, είναι οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά (Negative Keywords). Η σωστή χρήση των αρνητικών λέξεων-κλειδιών μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ μιας μέτριας και μιας εξαιρετικά επιτυχημένης καμπάνιας.
Περισσότερα: Μειώστε τα κόστη στις Google Ads και αυξήστε τις μετατροπές με χρήση Negative Keywords
Η Rakuten Viber ανακοίνωσε μια σειρά από νέες λειτουργίες, σχεδιασμένες να διευκολύνουν τους χρήστες στην Ελλάδα να ανακαλύπτουν και να επικοινωνούν με μικρές επιχειρήσεις, μέσα από την εφαρμογή.
Οι νέες αυτές δυνατότητες εντάσσονται στο πλαίσιο των Επαγγελματικών Λογαριασμών του Viber, που επιτρέπουν στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες να διατηρούν μία επαγγελματική παρουσία στην πλατφόρμα και να προβάλλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.
Περισσότερα: Rakuten Viber: Νέες λειτουργίες για την ανακάλυψη τοπικών επιχειρήσεων
Η Taboola, παγκόσμιος ηγέτης στην performance διαφήμιση σε μεγάλη κλίμακα, παρουσίασε πρόσφατα μια νέα έκθεση βασισμένη σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Qualtrics, που ειδικεύεται στη βελτίωση εμπειρίας του πελάτη και συνεργάζεται με σχεδόν 20.000 οργανισμούς παγκοσμίως.
Η διαφήμιση με στόχο την απόδοση (performance advertising) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη—οι προβλέψεις της αγοράς δείχνουν ότι οι διαφημιστικές δαπάνες στα social media θα φτάσουν τα 239 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025, με πρόβλεψη να αγγίξουν τα 273 δισ. το 2026. Ωστόσο, σύμφωνα με τα νέα ευρήματα της έρευνας, το 75% των performance marketers διαπιστώνουν μειωμένη απόδοση των επενδύσεών τους στη διαφήμιση μέσω social media.
Η Rakuten Viber ανακοινώνει σήμερα την κυκλοφορία του Viber Ads Manager, μιας αυτοδιαχειριζόμενης διαφημιστικής πλατφόρμας που επιτρέπει σε τοπικές διαφημιστικές εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις να δημιουργούν και να διαχειρίζονται διαφημιστικές καμπάνιες ανεξάρτητα, με ευελιξία και μοντέλο πληρωμής κατά τη χρήση (pay-as-you-go).
Με την υποστήριξη της παγκόσμιας εταιρείας διαφημιστικής τεχνολογίας Adslot, το Viber Ads Manager προσφέρει άμεση πρόσβαση στις διαφημιστικές θέσεις ποαυ διαθέτει το Viber και τη μεγάλη παγκόσμια βάση χρηστών του.
Το τοπίο του digital marketing αλλάζει συνεχώς! Ενώ το SEO ήταν για χρόνια το κλειδί για την ψηφιακή επιτυχία, μια νέα πρακτική αναδύεται με ταχύτητα: το Generative Engine Optimization (GEO). Σε έναν κόσμο που AI μοντέλα όπως το ChatGPT και το Google Gemini αλλάζουν στην πράξη το πως γίνεται η αναζήτηση, η κατανόηση και σωστή εφαρμογή του GEO είναι πλέον απαραίτητη.
Περισσότερα: Generative Engine Optimization (GEO) - Η νέα εποχή του SEO!
Η Google άρχισε να τοποθετεί διαφημίσεις μέσα σε συνομιλίες ορισμένων βοηθών τεχνητής νοημοσύνης τρίτων, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, σηματοδοτώντας ένα ακόμη βήμα στην προσπάθειά της να δημιουργήσει νέα πηγή εσόδων από εναλλακτικές λύσεις αναζήτησης που υποστηρίζονται από AI.
Το δίκτυο AdSense της Google, το οποίο παραδοσιακά χρησιμοποιείται για την τοποθέτηση διαφημίσεων στα αποτελέσματα αναζήτησης και σε ιστότοπους, πλέον προβάλλει διαφημίσεις μέσα σε αλληλεπιδράσεις χρηστών με chatbots, σύμφωνα με τις πηγές τού Bloomberg.
Περισσότερα: Η Google δοκιμάζει διαφημίσεις σε συνομιλίες AI σε chatbots τρίτων
Η υπηρεσία CSS είναι μια εξειδικευμένη λύση για επιχειρήσεις που επιθυμούν να ενισχύσουν την παρουσία τους στο Google Shopping, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος διαφήμισης.
Τι είναι το CSS και πώς λειτουργεί;
Τo CSS (Comparison Shopping Services) είναι μια πλατφόρμα που επιτρέπει στους χρήστες να συγκρίνουν τιμές και προϊόντα από διάφορους εμπόρους. Η ADVENGERS, ως Premium Google CSS Partner, παρέχει τη δυνατότητα στους πελάτες της να εμφανίζονται στις διαφημίσεις του Google Shopping χωρίς την προμήθεια που διατηρεί το Google Shopping Europe (GSE), η οποία εκτιμάται στο 20% του CPC.
Περισσότερα: Υπηρεσία CSS: Χαμηλότερο κόστος και ισχυρότερη παρουσία στα Shopping Ads
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77