Η νέα συνδρομητική υπηρεσία Viber Business Plus ξεκινά στην Ελλάδα, δίνοντας τη δυνατότητα σε μικρές επιχειρήσεις να προσεγγίσουν περισσότερους πελάτες και να επιταχύνουν την ανάπτυξή τους.
Το Business Plus, η premium εκδοχή του Viber Business Account, ενισχύει την ορατότητα των μικρών επιχειρήσεων, βελτιώνοντας τη θέση τους στη Viber Αγορά και στα αποτελέσματα αναζήτησης του Viber, εξασφαλίζοντας ότι εμφανίζονται ψηλότερα στις λίστες.
Περισσότερα: Viber Business Plus: Μεγαλύτερη ανάπτυξη για μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα
Ο νέος browser τεχνητής νοημοσύνης της OpenAI, ChatGPT Atlas, μπορεί να μιμείται ανθρώπινα κλικ, διογκώνοντας πιθανά τα διαφημιστικά κόστη και αλλοιώνοντας τα στατιστικά δεδομένα ιστότοπων, καθιστώντας τα αναξιόπιστα.
Το θέμα ανέδειξε η εταιρεία λογισμικού Search Atlas αφού εντόπισε πως ο ChatGPT Atlas μπορεί να αλληλεπιδρά με ιστοσελίδες με τρόπο που μοιάζει απόλυτα ανθρώπινος, συμπεριλαμβανομένου του να κάνει κλικ σε χορηγούμενες διαφημίσεις.
Περισσότερα: Ο ChatGPT Atlas μπορεί να εξαντλήσει τα διαφημιστικά budget μιμούμενος ανθρώπινα κλικ!
Θα έχετε ίσως ήδη παρατηρήσει ότι όταν κάνετε αναζήτηση στη Google, εμφανίζεται πλέον το AI Mode — δηλαδή, αντί μόνο συνδέσμους, λαμβάνετε πιο ολοκληρωμένες απαντήσεις, δομημένες και «έξυπνα» συνοδευόμενες από links.
Στο παρόν άρθρο θα εξηγήσουμε τι είναι αυτό το AI Mode, τι σημαίνει στην πράξη για την Ελλάδα και πώς πρέπει να προσαρμοστούν οι επιχειρήσεις — ειδικά αυτές που θέλουν να ξεχωρίσουν ψηφιακά.
Περισσότερα: Google AI Mode: Δείτε πώς αλλάζει η αναζήτηση και τι σημαίνει για την Ελλάδα
Αν δουλεύεις στο performance marketing, ξέρεις πόσο κρίσιμη είναι η ποιότητα του product feed. Και αν διαχειρίζεσαι καμπάνιες σε Google Shopping και PMax ή προϊοντικές καμπάνιες σε Meta, TikTok ή άλλες πλατφόρμες, ξέρεις επίσης πόσο δύσκολο είναι να έχεις πραγματικό έλεγχο στο feed, χωρίς να μπλέκεις με Excel, developers ή ξεχωριστά εργαλεία που δεν “μιλούν” μεταξύ τους.
Το Magelon Feeds είναι εδώ για να αλλάξει τον τρόπο που βλέπεις το product feed management. Όχι ως μία απαραίτητη αγγαρεία, αλλά ως στρατηγικό εργαλείο performance, σχεδιασμένο για marketers, agencies και media buyers που θέλουν να έχουν πραγματικό έλεγχο και απόδοση.
Περισσότερα: Magelon Feeds: Πώς το Magelon μετατρέπει το Feed Management σε Performance Asset
Η Black Friday πλησιάζει πιο γρήγορα απ’ όσο νομίζεις. Και ας είμαστε ειλικρινείς – όταν μιλάμε για eCommerce, αυτή είναι η στιγμή του χρόνου! Οι καταναλωτές ψάχνουν τις καλύτερες προσφορές, τα καλάθια αγορών γεμίζουν μέσα σε δευτερόλεπτα και τα online καταστήματα είτε ευδοκιμούν είτε δυσκολεύονται.
Κάθε χρόνο, δισεκατομμύρια ευρώ ξοδεύονται μέσα σε λίγες μέρες. Αν δεν είσαι προετοιμασμένος, μπορεί να χάσεις τη μεγαλύτερη ευκαιρία εσόδων. Φαντάσου το website σου να φορτώνει γρήγορα, τα προϊόντα σου να δείχνουν ακαταμάχητα και οι καμπάνιες σου να τρέχουν χωρίς προβλήματα.
Με το σωστό checklist και μια δόση από «personalized» μαγεία, μπορείς να μετατρέψεις το χάος της Black Friday σε ρεκόρ πωλήσεων.
Το Amazon δεν είναι απλώς μια πλατφόρμα πωλήσεων· είναι η μεγαλύτερη ψηφιακή αγορά του πλανήτη. Με 310 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και έσοδα που ξεπερνούν τα 638 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως, προσφέρει στις επιχειρήσεις ένα μοναδικό κανάλι πρόσβασης σε καταναλωτές από κάθε γωνιά του κόσμου.
Για τις ελληνικές εταιρείες, αυτό σημαίνει ότι μπορούν να ξεπεράσουν τα στενά όρια της εγχώριας αγοράς και να φτάσουν σε πελάτες σε ΗΠΑ, Ευρώπη, Καναδά, Ιαπωνία και Αυστραλία, δημιουργώντας διεθνή παρουσία χωρίς τεράστιες επενδύσεις.
Περισσότερα: Η στρατηγική σημασία του Amazon για την ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προωθεί απλοποίηση στη χρήση των cookies σε ιστοσελίδες, εξετάζοντας ακόμα και την κατάργηση των ενοχλητικών cookie banners που εμφανίζονται στους επισκέπτες, οι οποίοι συχνά δέχονται χωρίς να γνωρίζουν για τι ακριβώς δίνουν συναίνεση.
Από το 2009, οι ιστοσελίδες στην Ευρώπη υποχρεούνται να παίρνουν ενεργή συναίνεση για τη χρήση cookies, εκτός από τα λειτουργικά cookies. Ωστόσο, το σύστημα έχει αποδειχτεί αναποτελεσματικό λόγω της μαζικής αποδοχής των cookie banners από τους χρήστες, χωρίς αύξηση της προστασίας δεδομένων και διαφάνειας.
Περισσότερα: ΕΕ εναντίον cookies: Απλοποίηση της διαδικασίας και κατάργηση των ενοχλητικών banners
Η Google παρουσίασε το Search Live στις Ηνωμένες Πολιτείες, μια λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να συνομιλούν απευθείας με την Αναζήτηση Google σε πραγματικό χρόνο.
Μέσω της εφαρμογής Google, οι χρήστες μπορούν να κάνουν ερωτήσεις φωνητικά και να μοιράζονται την κάμερα του τηλεφώνου τους ώστε η Αναζήτηση να "δεί" τι υπάρχει μπροστά τους.
Περισσότερα: Η Google αλλάζει την αναζήτηση: Ομιλία και χρήση κάμερας στο Search Live
Περισσότεροι από 4,5 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα και πάνω από 200 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλη την Ευρώπη [1] χρησιμοποίησαν το TikTok κάθε μήνα, το πρώτο εξάμηνο του 2025, ανακοίνωσε η εταιρεία.
Οι χρήστες επιλέγουν το TikTok όχι μόνο για ψυχαγωγία, αλλά και για να μοιράζονται τις ιστορίες τους, να ανακαλύπτουν νέα ενδιαφέροντα, να αποκτούν δεξιότητες και να συνδέονται με brands, προϊόντα και υπηρεσίες. Παράλληλα, πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν την πλατφόρμα με στόχο να ενισχύουν την οργανική τους παρουσία και να προωθήσουν τις καμπάνιες τους.
Περισσότερα: TikTok: Περισσότεροι από 4,5 εκατομμύρια οι Έλληνες χρήστες
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμένουν η αγαπημένη λύση διαφήμισης για τις μικρές επιχειρήσεις, παρά τη συνεχή άνοδο του κόστους. Νέα στοιχεία από το WordStream LocaliQ αποκαλύπτουν ότι το μέσο κόστος ανά δυνητικό πελάτη στο Facebook (CPL) αυξήθηκε κατά 21% σε ετήσια βάση και φτάνει τα 27,66 δολάρια. Αντίστοιχα, το CPL στο Google είναι σχεδόν τριπλάσιο, στα 70,11 δολάρια.
Περισσότερα: Ακρίβυνε η διαφήμιση στο Facebook αλλά είναι ακόμη πολύ πιο προσιτή από της Google
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77







