Digital Marketing

Θέλεις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις; Χτίσε το δικό σου Πρόγραμμα Πιστών Πελατών

Τα "Προγράμματα Επιβράβευσης Πελατών" είναι ένα εργαλείο marketing το οποίο, για έναν ανεξήγητο λόγο, δεν εφαρμόζεται ευρέως σε πολλά καταστήματα, φυσικά ή ηλεκτρονικά. Ωστόσο, η σωστή υλοποίηση και επικοινωνία του, προσφέρει πολλαπλά και σημαντικά πλεονεκτήματα σε μια επιχείρηση.

Στο άρθρο αυτό θα παρατεθούν οι τρόποι με τους οποίους τα Προγράμματα Πιστών Πελατών (ή Loyalty Programs) παρέχουν ουσιαστικά οφέλη για τις επιχειρήσεις γενικά, ενώ τα πλεονεκτήματα αυτά πολλαπλασιάζονται όταν εφαρμόζονται συνδυαστικά τόσο σε φυσικά καταστήματα όσο και σε e-shops.

Αναζήτηση AI: Ειδικά στο eCommerce, το κινητό μένει πίσω

Η αναζήτηση με Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) αναπτύσσεται ραγδαία, αλλά κυρίως σε υπολογιστές desktop. Οι χρήστες κινητών συσκευών παραμένουν μια αναξιοποίητη ευκαιρία, ειδικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αποκαλύπτει μία νέα έρευνα.

Παρόλο που το κινητό κυριαρχεί στην online επισκεψιμότητα, περισσότερο από το 90% των παραπομπών (referrals) από αναζητήσεις AI προέρχονται από desktop, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας BrightEdge.

TikTok by ADVENGERS: Όλη η δύναμη της πλατφόρμας στα χέρια των ειδικών

Στον κόσμο των social media, το TikTok έχει εδραιωθεί ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα, όχι μόνο για ψυχαγωγία, αλλά και για αποτελεσματική εμπορική επικοινωνία. Με πάνω από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, αποτελεί πλέον βασικό εργαλείο για τα brands που θέλουν να προσεγγίσουν ένα νεανικό, ενεργό και εξαιρετικά engaged κοινό.

Μειώστε τα κόστη στις Google Ads και αυξήστε τις μετατροπές με χρήση Negative Keywords

Η βελτιστοποίηση διαφημιστικών καμπανιών είναι ένας διαρκής αγώνας για την επίτευξη του μέγιστου δυνατού αποτελέσματος με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας για να το πετύχουμε αυτό, είναι οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά (Negative Keywords). Η σωστή χρήση των αρνητικών λέξεων-κλειδιών μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ μιας μέτριας και μιας εξαιρετικά επιτυχημένης καμπάνιας.

Rakuten Viber: Νέες λειτουργίες για την ανακάλυψη τοπικών επιχειρήσεων

Η Rakuten Viber ανακοίνωσε μια σειρά από νέες λειτουργίες, σχεδιασμένες να διευκολύνουν τους χρήστες στην Ελλάδα να ανακαλύπτουν και να επικοινωνούν με μικρές επιχειρήσεις, μέσα από την εφαρμογή.

Οι νέες αυτές δυνατότητες εντάσσονται στο πλαίσιο των Επαγγελματικών Λογαριασμών του Viber, που επιτρέπουν στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες να διατηρούν μία επαγγελματική παρουσία στην πλατφόρμα και να προβάλλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.

To 75% των Performance Marketers παρατηρεί μειωμένη απόδοση από τις διαφημίσεις στα Social Media

Η Taboola, παγκόσμιος ηγέτης στην performance διαφήμιση σε μεγάλη κλίμακα, παρουσίασε πρόσφατα μια νέα έκθεση βασισμένη σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Qualtrics, που ειδικεύεται στη βελτίωση εμπειρίας του πελάτη και συνεργάζεται με σχεδόν 20.000 οργανισμούς παγκοσμίως.

Η διαφήμιση με στόχο την απόδοση (performance advertising) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη—οι προβλέψεις της αγοράς δείχνουν ότι οι διαφημιστικές δαπάνες στα social media θα φτάσουν τα 239 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025, με πρόβλεψη να αγγίξουν τα 273 δισ. το 2026. Ωστόσο, σύμφωνα με τα νέα ευρήματα της έρευνας, το 75% των performance marketers διαπιστώνουν μειωμένη απόδοση των επενδύσεών τους στη διαφήμιση μέσω social media.

Η Rakuten Viber λανσάρει Ads Manager στην Ελλάδα για εύκολη διαχείριση διαφημιστικών καμπανιών

Η Rakuten Viber ανακοινώνει σήμερα την κυκλοφορία του Viber Ads Manager, μιας αυτοδιαχειριζόμενης διαφημιστικής πλατφόρμας που επιτρέπει σε τοπικές διαφημιστικές εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις να δημιουργούν και να διαχειρίζονται διαφημιστικές καμπάνιες ανεξάρτητα, με ευελιξία και μοντέλο πληρωμής κατά τη χρήση (pay-as-you-go).

Με την υποστήριξη της παγκόσμιας εταιρείας διαφημιστικής τεχνολογίας Adslot, το Viber Ads Manager προσφέρει άμεση πρόσβαση στις διαφημιστικές θέσεις ποαυ διαθέτει το Viber και τη μεγάλη παγκόσμια βάση χρηστών του.

Generative Engine Optimization (GEO) - Η νέα εποχή του SEO!

Το τοπίο του digital marketing αλλάζει συνεχώς! Ενώ το SEO ήταν για χρόνια το κλειδί για την ψηφιακή επιτυχία, μια νέα πρακτική αναδύεται με ταχύτητα: το Generative Engine Optimization (GEO). Σε έναν κόσμο που AI μοντέλα όπως το ChatGPT και το Google Gemini αλλάζουν στην πράξη το πως γίνεται η αναζήτηση, η κατανόηση και σωστή εφαρμογή του GEO είναι πλέον απαραίτητη.

Η Google δοκιμάζει διαφημίσεις σε συνομιλίες AI σε chatbots τρίτων

Η Google άρχισε να τοποθετεί διαφημίσεις μέσα σε συνομιλίες ορισμένων βοηθών τεχνητής νοημοσύνης τρίτων, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, σηματοδοτώντας ένα ακόμη βήμα στην προσπάθειά της να δημιουργήσει νέα πηγή εσόδων από εναλλακτικές λύσεις αναζήτησης που υποστηρίζονται από AI.

Το δίκτυο AdSense της Google, το οποίο παραδοσιακά χρησιμοποιείται για την τοποθέτηση διαφημίσεων στα αποτελέσματα αναζήτησης και σε ιστότοπους, πλέον προβάλλει διαφημίσεις μέσα σε αλληλεπιδράσεις χρηστών με chatbots, σύμφωνα με τις πηγές τού Bloomberg.

Υπηρεσία CSS: Χαμηλότερο κόστος και ισχυρότερη παρουσία στα Shopping Ads

Η υπηρεσία CSS είναι μια εξειδικευμένη λύση για επιχειρήσεις που επιθυμούν να ενισχύσουν την παρουσία τους στο Google Shopping, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος διαφήμισης.

Τι είναι το CSS και πώς λειτουργεί;

Τo CSS (Comparison Shopping Services) είναι μια πλατφόρμα που επιτρέπει στους χρήστες να συγκρίνουν τιμές και προϊόντα από διάφορους εμπόρους. Η ADVENGERS, ως Premium Google CSS Partner, παρέχει τη δυνατότητα στους πελάτες της να εμφανίζονται στις διαφημίσεις του Google Shopping χωρίς την προμήθεια που διατηρεί το Google Shopping Europe (GSE), η οποία εκτιμάται στο 20% του CPC.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search