Interviews

Σπύρος Ανδριόπουλος: Η Aboutnet θα συνεχίσει την αναπτυξιακή της πορεία

Η Aboutnet είναι από τα ιστορικότερα και μεγαλύτερα digital agencies της αγοράς, μετρώντας ήδη 25 χρόνια στον χώρο των ψηφιακών υπηρεσιών. Είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον Σπύρο Ανδριόπουλο, ιδρυτή και Διευθύνων Σύμβουλο της εταιρείας, ο οποίος μας ανέλυσε τη στρατηγική και της φιλοσοφία της, με έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα και την τεχνολογική εξέλιξη. Μέσα από τις απαντήσεις του, αναδεικνύονται οι προκλήσεις, η σημασία της καινοτομίας και το όραμα της εταιρείας για βιώσιμη ανάπτυξη.

Χ. Ταρατσίδης: Η Snappi είναι το νέο εργαλείο του eCommerce που δίνει ρευστότητα στους εμπόρους

Η Snappi, είναι η πρώτη ελληνική, πλήρως αδειοδοτημένη neobank από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Συνδυάζοντας την ακλόνητη ασφάλεια μιας ευρωπαϊκής τράπεζας με την απόλυτη ευελιξία της ψηφιακής εφαρμογής της, προσφέρει ελληνικό IBAN, μηδενικές προμήθειες και 24/7 ανθρώπινη υποστήριξη.

Είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον κ. Χρήστο Ταρατσίδη, Head of Sales της εταιρείας, ο οποίος μας μίλησε για τα μοναδικά χαρακτηριστικά τής πλατφόρμας και τα καινοτόμα προϊόντα της, όπως το Snappi Pay Later για το eCommerce.

Κ. Κοτζαμανίδης: Η πλατφόρμα Shopranos eCommerce ξεχωρίζει για την ενσωμάτωση λειτουργιών ΑΙ

Σε μια περίοδο που το ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσεται ραγδαία και οι επιχειρήσεις αναζητούν καινοτόμες λύσεις για να ανταποκριθούν στις αυξημένες απαιτήσεις της αγοράς, ο κ. Κωνσταντίνος Κοτζαμανίδης, Division Director – OMNI Channel Sales της Entersoft-SOFTONE, μιλά στο WWN για τη νέα δυναμική που φέρνει η συγχώνευση των δύο κορυφαίων εταιρειών, καθώς και για τα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας Shopranos eCommerce.

Άννα Μοραγλή: Η Search Magic καθοδηγεί τους πελάτες της με σαφήνεια και αξιοπιστία

Η Search Magic εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών SEO για e-commerce επιχειρήσεις, βοηθώντας τις να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις μέσω στοχευμένων στρατηγικών βελτιστοποίησης. Παρέχει υπηρεσίες όπως τεχνικό έλεγχο ιστοσελίδων, ανάλυση λέξεων-κλειδιών, δημιουργία περιεχομένου και link building.

Είχαμε την ευκαιρία μιας πολύ ενδιαφέρουσας συνομιλίας με την κ. Άννα Μοραγλή, CEO και Founder της εταιρείας, η οποία μας μίλησε για τη δημιουργία της, το όραμα και τη στρατηγική της, αλλά και για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα.

 

Μιχάλης Ζαγάρης: Η NagaCommerce ανοίγει την πόρτα για πωλήσεις στο εξωτερικό

Η NagaCommerce είναι η πιο πλήρης πλατφόρμα για e-shop που παρέχεται ως υπηρεσία στην ελληνική αγορά. Είναι μία αμιγώς ελληνική πλατφόρμα που αναπτύσσεται ραγδαία, με ισχυρές υποδομές, υπηρεσίες και ασφάλεια.

Είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον κ. Μιχάλη Ζαγάρη, CEO και Founder της NagaCommerce, ο οποίος μας μίλησε για τη δημιουργία της, την εξέλιξή της και τη σημαντική δυναμική της.

- Πώς δημιουργήθηκε η ιδέα για την πλατφόρμα NagaCommerce;

Αρχικά δεν ήταν ιδέα, ήταν ανάγκη. Όταν γνώρισα τη σύζυγό μου το 2014, πρότεινα στον πατέρα της να δημιουργήσω ένα e-shop για την οικογενειακή επιχείρηση, τα καταστήματα παιδικών ρούχων Papillon. Ξεκινήσαμε με Magento και μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο κάναμε τη μετάβαση σε WordPress, όπου παραμείναμε για 3 χρόνια.

Οι δυνατότητες της πλατφόρμας και τα πολλαπλά plugins έκαναν το έργο πολύ δύσκολο, χωρίς πολλές δυνατότητες να αναπτυχθείς, πόσο μάλλον "οικονομικά".

Γ. Φαραζούμης / DNHOST: Αξιοπιστία & υποστήριξη, κλειδί της επιτυχίας στο Web Hosting

Η DNHOST συμπληρώνει 24 χρόνια στην αγορά των υπηρεσιών web hosting και domain name, διευρύνοντας τις υπηρεσίες της και ενισχύοντας την ποιότητά τους.

Είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον κ. Γιάννη Φαραζούμη, Co-Founder της εταιρείας, ο οποίος μας μίλησε για τη μακρά ιστορία της, τη φιλοσοφία της, τις αξίες και τη δυναμική της.

Θανάσης Σοφιανός: Στη Relevance αντιμετωπίζουμε κάθε πελάτη ως προέκταση της ομάδας μας

Η Relevance συμπλήρωσε 10 χρόνια παρουσίας και δυναμικής ανάπτυξης στην αγορά και με αυτή την αφορμή, είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον κύριο Θανάση Σοφιανό, Founder & CEO της εταιρείας, η οποία είναι το μεγαλύτερο ελληνικό Digital Agency σε επίπεδο διαχείρισης budget πελατών.

Μαρία Ανδριανάκου: Η FedEx στηρίζει τις επιχειρήσεις στο παγκόσμιο ταξίδι ανάπτυξής τους

H FedEx είναι πρωταγωνιστής όσον αφορά στις υπηρεσίες αποστολής και παράδοσης εμπορευμάτων και διαχείρισης αλυσίδας εφοδιασμού, με μεγάλη ιστορία και τεχνογνωσία, αφού ιδρύθηκε το 1971.

Είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με την κ. Μαρία ΑνδριανάκουMarketing Manager South East Europe and Turkey, της FedEx Express, η οποία μας μίλησε για την άνοδο και τις προκλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου διεθνώς, τις υπηρεσίες και τη διαρκή στήριξη της FedEx στις ΜΜΕ, καθώς και τις δράσεις της εταιρείας για την προστασία του περιβάλλοντος και την αειφόρο ανάπτυξη.

Ποιες είναι οι σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζετε διεθνώς;

Υπάρχουν πολλές προκλήσεις παγκοσμίως που επηρεάζουν την οικονομία γενικά, όπως η γεωπολιτική αστάθεια, ο πληθωρισμός και οι υψηλές τιμές ενέργειας που επηρεάζουν τις καταναλωτικές δαπάνες και την αύξηση του κόστους για τις επιχειρήσεις, καθώς και οι διαταραχές της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Ηλίας Πίτσαβος: Η Klarna αποτελεί ισχυρό μοχλό ανάπτυξης για τους εμπόρους

H Klarna, σύντομα κλείνει έναν χρόνο παρουσίας της στην ελληνική αγορά και με αφορμή αυτήν την επέτειο, είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον κ. Ηλία Πίτσαβο, τον Επικεφαλής τής εταιρείας στην Ελλάδα.

Στην ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη που μας παραχώρησε, μας μίλησε για το επιτυχημένο λανσάρισμα των υπηρεσιών της Klarna στη χώρα μας, τις ιδιαιτερότητες και την προσαρμογή στην ελληνική αγορά, καθώς, φυσικά και για τις νέες, επιπλέον υπηρεσίες που σύντομα θα προσφέρει σε καταναλωτές και εμπόρους.

Μία τόσο καινοτόμα υπηρεσία χρηματοδότησης, τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα, πόσο κατανοητή και αποδεκτή έγινε από τους Έλληνες καταναλωτές;

Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος από την έναρξη της λειτουργίας μας στην Ελλάδα και ήδη έχουμε καταφέρει να ξεπεράσουμε τους αρχικούς στόχους που είχαμε θέσει σε επίπεδο ανάπτυξης. Αν και οι υπηρεσίες Buy Now, Pay Later είναι πρωτόγνωρες για τους Έλληνες καταναλωτές, εκείνοι ήδη δείχνουν να υιοθετούν σταδιακά τις λύσεις πληρωμών που παρέχουμε για την πραγματοποίηση των αγορών τους.

Συγκεκριμένα, περισσότεροι από 100.000 καταναλωτές χρησιμοποιούν ενεργά την Klarna για τις αγορές τους καθώς ο αριθμός των εμπόρων συνεργατών μας έχει ξεπεράσει τους 1.000. Στο σημείο αυτό έχει σημασία να αναφέρω ότι σε ορισμένους συνεργάτες μας, ένας στους τέσσερις καταναλωτές επιλέγει τις λύσεις πληρωμών που παρέχει η Klarna για να ολοκληρώσει τις αγορές του. Επιπλέον, σημαντικό στοιχείο που φανερώνει την ανάπτυξη που έχουμε πετύχει, αποτελεί η επίτευξη του 26% aided brand awareness.

Φυσικά, βρισκόμαστε ακόμα στο ξεκίνημα και υπάρχουν βάσιμες προοπτικές για μεγαλύτερη ανάπτυξη της Klarna στην ελληνική αγορά. Τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν ότι πως οι υπηρεσίες απαντούν στις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών για μεγαλύτερη εξατομίκευση, ταχύτητα και ασφάλεια στις αγορές τους.

Georgi Georgiev: Η Releva αυξάνει τα έσοδα των e-shop πάνω από 30%

H Releva, η all-in-one αυτοματοποιημένη λύση για την ανάπτυξη των πωλήσεων καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου, έχει έρθει επίσημα στην Ελλάδα.

Η πλατφόρμα της εταιρείας χρησιμοποιεί έξυπνα βήματα προγνωστικής ανάλυσης για να διατηρήσει την αύξηση των εσόδων οποιουδήποτε e-shop, να επιτύχει τους στόχους μάρκετινγκ που θέτει και να αυξήσει τα έσοδά του κατά περισσότερο από 30%.

Η Releva παρέχει στους πελάτες της μια διαδικασία ανάπτυξης και εύχρηστα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση των ποσοστών μετατροπών, των μεγεθών καλαθιών και των εσόδων των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων.

Στο πλαίσιο της δραστηριοποίησής τους στην ελληνική αγορά, είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον Georgi Georgiev, CEO της Releva, και τον Yavor Stoychev, CTO της εταιρείας, οι οποίοι μας μίλησαν για τις καινοτομίες της πλατφόρμας, τη δυναμική της, την αποτελεσματικότητά της, καθώς επίσης και τα σχέδια της εταιρείας. 

Πώς θα περιγράφατε τη Releva;

Georgi: Η Releva είναι μια μοναδική πλατφόρμα AI-first RevOps, η οποία βελτιστοποιεί την εμπειρία των πελατών και μετατρέπει κάθε κάθε e-shop σε "μηχανή" υψηλών μετατροπών και πωλήσεων!

Η πλατφόρμα αξιοποιεί την παρακολούθηση συμπεριφοράς των χρηστών, καθώς και το πιο εξελιγμένο σύστημα Τεχνητής Νοημοσύνης στον κόσμο, το οποίο ενσωματώνει, για να προβλέψει ποιο προϊόν ή καλάθι θα ήθελε να δει ή να αγοράσει ο χρήστης στη συνέχεια.

Επίσης, η Releva λειτουργεί ως βοηθός ψηφιακού μάρκετινγκ, που κατανοεί τις προτιμήσεις κάθε πελάτη, όπως ποιο κανάλι (e-mail, SMS, Viber, WhatsApp, Facebook, διαφημίσεις Google κ.λπ.), ημέρα, ώρα και μήνυμα θα προσελκύει καλύτερα την προσωπικότητά του.

Yavor: Ο "Αυτόματος Πιλότος" της Releva συνδυάζει deep machine learning, τις προτιμήσεις των χρηστών, το περιβάλλον της ιστοσελίδας ή του mobile app και μη αυτόματους κανόνες, με παρατήρηση των χρηστών σε πραγματικό χρόνο, για να αυξήσει αυτόματα το engagement, το μέγεθος του καλαθιού και τη συχνότητα των αγορών.

Βασισμένη σε έρευνα δύο ετών, η Releva παρέχει μια αυτοματοποιημένη διαδικασία ανάπτυξης, που αυξάνει αυτόματα και με συνέπεια τις top lines του ηλεκτρονικού εμπορίου με ένα πολύ εντυπωσιακό ποσοστό της τάξης του 20%-45%.

 

Πώς ιδρύθηκε η Releva και ποια προβλήματα ήρθε για να λύσει;

Yavor: Η Releva ιδρύθηκε το 2020 από μια ομάδα μηχανικών λογισμικού, marketers και data scientists. Από την αρχή, η εταιρεία προσπαθούσε να δημιουργήσει την πιο ηθική, ακριβή σε λειτουργία και επεκτάσιμη digital growth engine, με έμφαση στην έγκαιρη, βελτιστοποιημένη, φυσική και με ενσυναίσθηση επικοινωνία μεταξύ εταιρειών και ανθρώπων.

Θέλαμε να αποδείξουμε ότι το marketing automation δεν είναι... πυρηνική φυσική εάν υπάρχουν τα κατάλληλα εργαλεία και επίσης, μπορεί να έχει ένα "ανθρώπινο πρόσωπο".

Η πλατφόρμα μας είναι συμβατή με το GDPR και βασίζεται σε Zero-party data, σεβόμενη απόλυτα και δίνoντας έμφαση στην τήρηση των ρυθμίσεων του απορρήτου των χρηστών. Ακολουθεί τις ενημερώσεις των browser και τις κανονιστικές αλλαγές, ενώ προβλέπει τις ανάγκες του πελάτη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του σε κάθε e-shop και του παρέχει μοναδική εξατομικευμένη εμπειρία, σαν αυτός να επισκέπτεται το αγαπημένο του τοπικό κατάστημα.

 

Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα use cases που επιλύει η Releva;

Georgi: Παρατηρώντας τη συμπεριφορά των πελατών και κάνοντας χρήση της πιο εξελιγμένης μηχανής Τεχνητής Νοημοσύνης στον κόσμο, η Releva μπορεί να βοηθήσει τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου να λύσουν προβλήματα, όπως η εγκατάλειψη του καλαθιού και της περιήγησης, η πρόβλεψη των επόμενων αγορών των χρηστών και οι στρατηγικές μετά την αγορά. Επίσης, δίνει λύσεις σε ζητήματα, όπως η εξατομίκευση και επαναστόχευση ανώνυμων επισκεπτών, με καινοτόμο, πλήρως αυτοματοποιημένο τρόπο.

Η πλατφόρμα στοχεύει επίσης χρήστες σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας, χρησιμοποιώντας προηγμένο προγραμματισμό και αυτοματισμό. Καταγράφει κάθε στοιχείο των λειτουργιών πωλήσεων και μάρκετινγκ, όπως προβολή σελίδας, κλικ, μετατροπές, αγορές, μέσο μέγεθος καλαθιού, ανώνυμη βάση χρηστών και έσοδα. Η πλατφόρμα παρέχει επίσης πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο βελτίωσης κάθε στρατηγικής, με βάση δοκιμές και δεδομένα.

 

Τί είδους e-shop μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη Releva;

Georgi: Η Releva μπορεί να βοηθήσει οποιοδήποτε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου να επιτύχει τους στόχους μάρκετινγκ και να αυξήσει τα έσοδά του. Έχουμε πελάτες που αντιπροσωπεύουν διαφορετικούς κλάδους: Έπιπλα και είδη διακόσμησης σπιτιού, real estate, υπεραγορές δομικών υλικών και εργαλείων, προϊόντα και υπηρεσίες πληροφορικής, παντοπωλεία, βιολογικά τρόφιμα, pet shop, ρούχα και αξεσουάρ, μεταχειρισμένα είδη ένδυσης, παπούτσια και τσάντες και πολλά άλλα.

Yavor: Η Releva παρέχει integration με τις μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως WooCommerce, Magento, Shopify, OpenCart, BigCommerce, CS-Cart και καλύπτει πάνω από το 80% του συνόλου του eCommerce παγκοσμίως.

Η πλατφόρμα μας παρέχει 99,9% uptime και ιδιαίτερα υψηλή αξιοπιστία, όπως της Google και αξιολογεί την πρόθεση του χρήστη να αγοράσει μόλις 30ms μετά την προβολή ή την αναζήτηση ενός προϊόντος. Στο επόμενο κλικ του, ο χρήστης θα δει σχετικά προϊόντα, χωρίς να χρειάζεται ο μηχανισμός να περιμένει για να δει δεδομένα αγοράς, ώστε να προχωρήσει σε recommendations. Επιπλέον, όλα τα recommendations φορτώνονται ασύγχρονα, χωρίς να επιβραδύνουν τον ιστότοπο.

 

Πείτε μας περισσότερα για τους πελάτες σας και πώς η Releva τους βοηθά να αναπτύξουν τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα.

Georgi: Επί του παρόντος, η εταιρεία συνεργάζεται με περισσότερα από 100 brands και βοηθά τους πελάτες της να πετυχαίνουν συνεχώς πάνω από 20% αύξηση εσόδων από τα recommenders που δημιουργεί, περισσότερο από 30% αύξηση στα ποσοστά μετατροπών, πάνω από 20% αύξηση εσόδων από banner και email και πάνω από 40% αύξηση του μέσου μεγέθους του καλαθιού.

Χρησιμοποιώντας smart predictive analytics, η εταιρεία διατηρεί την αύξηση των εσόδων και επιτυγχάνει τους στόχους μάρκετινγκ των e-shop, ενώ αυξάνει τα έσοδά τους περισσότερο από 30%.

Τον περασμένο μήνα, η Releva προσέγγισε περισσότερους από 2 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, έστειλε περισσότερα από 15 εκατομμύρια email και δημιούργησε περισσότερα από 1,5 εκατομμύρια ευρώ έσοδα για τους πελάτες της.

Οι πελάτες μας περιλαμβάνουν εταιρείες όπως οι Kidso, Balkan Energy, SportDepot, Emini Store, Olive marketplace, Aiko, Merkari, TrendO και πολλές άλλες.

 

Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον;

Georgi: H Releva ολοκλήρωσε πρόσφατα έναν γύρο χρηματοδότης ύψους 870.000 δολαρίων με επικεφαλής το New Vision Fund 3, με τη συμμετοχή των HR Capital AD, Verto Invest και επενδυτικού βραχίονα ιδιωτών επενδυτών, για να επιταχύνει τις δραστηριότητές της και να υποστηρίξει την παγκόσμια στρατηγική τής πλατφόρμας.

Η εταιρεία έλαβε επίσης 200.000 δολάρια από την Google, για να ενισχύσει την ανάπτυξή της μέσω του προγράμματος Google for startups. Η παραπάνω οικονομική ώθηση, η οποία πρέπει να απορροφηθεί σε 2 χρόνια, πρόκειται να χρησιμοποιηθεί για την οικοδόμηση μιας ακμάζουσας, βιώσιμης επιχείρησης, με έξυπνη, οικονομικά αποδοτική και λειτουργική τεχνολογία.

Η εταιρεία επικεντρώνεται κυρίως στην ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ευρώπη και στo product-led growth σε μεγάλες αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως της Shopify.


Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα για την καινοτόμο πλατφόρμα της Releva και να χρησιμοποιήσετε την πιο εξελιγμένη Τεχνητή Νοημοσύνη στον κόσμο, για να αυτοματοποιήσετε το μάρκετινγκ του e-shop σας και να επιτύχετε άμεση ανάπτυξη στις πωλήσεις σας;

Η Releva θα συμμετάσχει στην eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023 που θα πραγματοποιηθεί στις 11 και 12 Φεβρουαρίου 2023 στη Θεσσαλονίκη. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, μπορείτε να συναντήσετε την ομάδα της εταιρείας, που θα παρουσιάσει την "one-stop" λύση για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Για περισσότερες πληροφορίες, συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ και ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος της Releva θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας!

 

Στην εικόνα, αριστερά ο κ. Georgi Georgiev, CEO της Releva, και δεξιά, ο κ. Yavor Stoychev, CTO της εταιρείας.

 

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Interviews

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search