Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, παρουσιάζει το Black Friday 2024 Report, εναν απολογισμό για την κίνηση των αγορών των καταναλωτών κατά τη φετινή Black Friday, αλλά και για τις κατηγορίες των προϊόντων που επέλεξαν να ξοδέψουν περισσότερα οι χρήστες.
Ξεκινώντας τον απολογισμό, παρατηρείται ότι ο συνολικός όγκος των παραγγελιών σε σχέση με πέρυσι κυμάνθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα με μια μικρή αύξηση της τάξεως του 1%. Ενώ την ίδια στιγμή αύξηση της τάξεως του 30,7% παρουσιάζεται φέτος στον όγκο των παραγγελιών μέσω skroutz marketplace σε σχέση με το 2023.
Περισσότερα: Skroutz Black Friday Report 2024: Ο απολογισμός των αγορών των καταναλωτών