Η Verticom, διοργανώτρια της ECDM Expo SE Europe, της μεγαλύτερης έκθεσης για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ανακοίνωσε το Fashion & Accessories eCommerce Summit 2025.
Το συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στον κλάδο της μόδας και των αξεσουάρ, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 2 Οκτωβρίου 2025, στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα.
Περισσότερα: Το Fashion & Accessories eCommerce Summit επιστρέφει με νέες τάσεις και ευκαιρίες
Η αγορά του eCommerce αναπτύσσεται διαρκώς – και μαζί της μεγαλώνει η ανάγκη των ανθρώπων του κλάδου να συνδεθούν, να ανταλλάξουν εμπειρίες και να χτίσουν νέες επαγγελματικές σχέσεις.
Αυτή η ανάγκη αποτυπώθηκε με εμφατικό τρόπο στο eCommerce Networking Day, τον θεσμό που έχουμε καθιερώσει στον GR.EC.A για να ενισχύουμε τη δικτύωση και τη συνεργασία.
Περισσότερα: GRECA: Πάνω από 530 επαγγελματίες του κλάδου στο eCommerce Networking Day
Η εξωστρέφεια είναι το “next big thing” για τα ελληνικά e-shops. Είτε πρόκειται για fashion brands που θέλουν να μπουν σε marketplaces της Ευρώπης, είτε για παραγωγούς που θέλουν να στείλουν τα προϊόντα τους στις ΗΠΑ, το εμπόδιο παραμένει το ίδιο: η πολυπλοκότητα.
Η Base δίνει τη λύση, προσφέροντας μία πλατφόρμα SaaS με όλα τα εργαλεία που χρειάζονται οι ελληνικές επιχειρήσεις για να κάνουν πωλήσεις στο εξωτερικό – γρήγορα, απλά και χωρίς υψηλό κόστος. Αξίζει να σημειωθεί πως ήδη 30.000 επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τη Base για να αναπτυχθούν διεθνώς.
Η Verticom ανακοίνωσε το Pharmacy & Beauty eCommerce Summit 2025, το δεύτερο εξειδικευμένο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο του κλάδου των φαρμακευτικών προϊόντων και των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας.
Το Pharmacy & Beauty eCommerce Summit 2025 θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, την Τετάρτη, 1 Οκτωβρίου 2025.
Περισσότερα: Ανακοινώθηκε το Pharmacy & Beauty eCommerce Summit 2025
Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά και το ενδιαφέρον των καταναλωτών για κλιματιστικά εκτοξεύεται. Σύμφωνα με στοιχεία του Skroutz, τον Ιούνιο του 2024 σημειώθηκε αύξηση του τζίρου στα κλιματιστικά κατά 111% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Ενώ τα μέχρι τώρα δεδομένα για τον φετινό Ιούνιο δείχνουν ότι ο μέσος χρήστης ξοδεύει 555€ στην εν λόγω κατηγορία, καταγράφοντας αύξηση 12% σε σχέση με τον Ιούνιο 2024 (493€).
Περισσότερα: Skroutz: Αύξηση 12% σε σχέση με πέρυσι στο μέσο καλάθι για αγορά κλιματιστικού
Το Shopify είναι ένα από τα πιο γνωστά ονόματα στο παγκόσμιο e-commerce. Προσφέρει ευκολία, γρήγορο στήσιμο και άφθονα templates. Έτσι τουλάχιστον λέει το marketing.
Όμως αν διαχειρίζεστε ένα ώριμο, αναπτυσσόμενο e-shop στην Ελλάδα, το ερώτημα δεν είναι «ποια πλατφόρμα είναι η πιο γνωστή», αλλά ποια είναι η πιο κατάλληλη.
Περισσότερα: NagaCommerce vs Shopify: Ποια πλατφόρμα αξίζει πραγματικά για το e-shop σας;
Χωρίς τη θέσπιση ίσων κανόνων για όλους και την άμεση αντίδραση της Ε.Ε, η κοινή ευρωπαϊκή αγορά, το ευρωπαϊκό και το ελληνικό Εμπόριο και η ασφάλεια των καταναλωτών γίνονται βορά στις μεγάλες ασιατικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, τόνισαν ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Σταύρος Καφούνης και η Γενική Διευθύντρια της EuroCommerce κυρία Christel Delberghe κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου που διοργάνωσε η Συνομοσπονδία την Τετάρτη 18 Ιουνίου.
Περισσότερα: ΕΣΕΕ: Οι αγορές των Ελλήνων από Temu και Shein ξεπέρασαν το μισό δισ. ευρώ το 2024
Η AliExpress λανσάρισε το Local+, μια λύση εκπλήρωσης παραγγελιών (fulfillment) που επιτρέπει στους εμπόρους να αναθέτουν στην πλατφόρμα την αποστολή των προϊόντων τους. Η AliExpress έχει αποκτήσει ήδη αρκετές αποθήκες στην Ευρώπη, με αποτέλεσμα οι αποστολές των προϊόντων προς τους πελάτες να είναι ταχύτερες.
Με την έναρξη των υπηρεσιών fulfillment, η AliExpress ακολουθεί τα βήματα ανταγωνιστών όπως η Shein, η Temu και η Amazon. Ειδικά η Temu τον περασμένο Δεκέμβριο άρχισε να χρησιμοποιεί τοπικές αποθήκες στις οποίες αποθηκεύονται προϊόντα από Κινέζους και Ευρωπαίους πωλητές, μειώνοντας σημαντικά τους χρόνους παράδοσης.
Περισσότερα: Η AliExpress λανσάρει στην Ευρώπη υπηρεσίες διαχείρισης παραγγελιών
Ο κλάδος του "Home, Decor & Garden" στο ελληνικό eCommerce εισέρχεται σε μια ώριμη φάση, με αυξανόμενες απαιτήσεις από τους καταναλωτές και ταχύτερη υιοθέτηση τεχνολογικών εργαλείων.
Η Lighthouse, με 25 χρόνια εμπειρίας στο digital commerce, ανέλυσε τάσεις, συμπεριφορές και στοιχεία από την εγχώρια και ευρωπαϊκή αγορά, καθώς και τα εσωτερικά δεδομένα των projects που διαχειρίζεται.
Περισσότερα: Δείτε την ανάλυση της αγοράς Home, Decor & Garden, από τη Lighthouse
Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, παρουσιάζει για πρώτη φορά στοιχεία για τις online αγορές βιβλίων την περίοδο 2022–2024 – και τα ευρήματα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Σχεδόν μία στις δύο πωλήσεις (46%) πραγματοποιείται πλέον από μικρά βιβλιοπωλεία, τα οποία κατέγραψαν εντυπωσιακή αύξηση 100% μέσα σε τρία χρόνια, αναδεικνύοντάς τα σε πρωταγωνιστές της αγοράς.
Παράλληλα, οι καταναλωτές αγοράζουν σταθερά περισσότερα βιβλία: ο μέσος όρος ανά καταναλωτή αυξήθηκε από 2,35 σε 2,5, ενώ στα Παιδικά Βιβλία, μία κατηγορία με διαχρονική δυναμική, από 4 σε 4,2. Η σχέση των Ελλήνων με το βιβλίο φαίνεται πως όχι μόνο διατηρείται, αλλά ενισχύεται σταθερά.
Περισσότερα: Skroutz: Σταθερά ανοδική η πορεία στις πωλήσεις βιβλίου
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77