Η Amazon ανακοίνωσε τη μείωση των προμηθειών των πωλητών σε πέντε από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές της αγορές: τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία. Η κίνηση αυτή στοχεύει στην παροχή μεγαλύτερης υποστήριξης σε μικρές επιχειρήσεις και στην ενθάρρυνση της ανάπτυξής τους.
Συγκεκριμένα, οι αλλαγές εφαρμόζονται στις πωλήσεις κάτω των 10 ευρώ και κάτω των 5 ευρώ, ανάλογα με την κατηγορία προϊόντος και τη χώρα. Για τα προϊόντα που πωλούνται κάτω από 10 €, η Amazon μειώνει τη συνήθη προμήθεια του 15% σε 10%. Για εκείνα που πωλούνται κάτω από 5 €, η προμήθεια μειώνεται από 15% σε 8%.
Περισσότερα: Η Amazon μειώνει την προμήθειά της από τους πωλητές στην Ευρώπη
Η Black Friday του 2025 πέρασε και ήρθε η ώρα για απολογισμό. Ανακάλυψε ποιες κατηγορίες ξεχώρισαν σε πωλήσεις και αναζητήσεις, πώς κυμάνθηκαν οι νέες προσφορές και ποιες τάσεις διαμορφώθηκαν στην αγορά σε σύγκριση με πέρσι.
Όπως συνηθίζουμε να λέμε στο BestPrice.gr, η Black Friday είναι η αγαπημένη περίοδος των καταναλωτών. Οι περισσότεροι περιμένουν με ανυπομονησία τις προσφορές για να αποκτήσουν προϊόντα που είχαν βάλει στο μάτι εδώ και καιρό, αλλά και δώρα για τα αγαπημένα τους πρόσωπα ενόψει των γιορτών.
Περισσότερα: Τα highlights της φετινής Black Friday στο BestPrice.gr
Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, παρουσιάζει το Black Friday 2025 Report, έναν απολογισμό της φετινής αγοραστικής δραστηριότητας των καταναλωτών και των κατηγοριών προϊόντων που πρωταγωνίστησαν κατά την περίοδο των προσφορών.
Αύξηση των παραγγελιών και άνοδος στη μέση αξία παραγγελίας είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της Black Friday εβδομάδας με το συνολικό αριθμό των παραγγελιών να σημειώνει αύξηση κατά 25% σε σχέση με το 2024 για την Ελλάδα και 85% για την Κύπρο. Την ίδια στιγμή, η μέση αξία παραγγελίας συνέχισε την ανοδική της πορεία, καταγράφοντας αύξηση 11% σε σχέση με πέρυσι, και φτάνοντας τα 104 ευρώ, έναντι 94 ευρώ το 2024 για την Ελλάδα και τα 148 ευρώ για αγορές στην Κύπρο.
Περισσότερα: Skroutz Black Friday 2025 Report: Αύξηση παραγγελιών και τζίρου σε σχέση με πέρυσι
Η Vinted, ηγέτης στην αγορά μεταχειρισμένων ειδών από καταναλωτή σε καταναλωτή (C2C) στην Ευρώπη, συνεχίζει την εντυπωσιακή της πορεία το 2025. Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Thomas Plantenga, η εταιρεία ξεπέρασε ένα σημαντικό ορόσημο, αυτό των 10 δισεκατομμυρίων ευρώ σε αξία εμπορευμάτων (GMV) που πουλήθηκαν.
Αυτή η επιτυχία έρχεται παράλληλα με την ταχεία αύξηση του τζίρου και της κερδοφορίας της εταιρείας.
Περισσότερα: Η Vinted ξεπέρασε το ορόσημο των 10 δισ. ευρώ σε GMV
Το ChatGPT και το Perplexity εισήγαγαν νέες εμπειρίες αγορών με τεχνητή νοημοσύνη, με στόχο να προσφέρουν στους χρήστες πιο εξατομικευμένη ανακάλυψη προϊόντων και καθοδήγηση.
Και οι δύο πλατφόρμες έχουν σχεδιαστεί για να βοηθούν τους χρήστες να βρίσκουν, να συγκρίνουν και να αγοράζουν προϊόντα μέσω συνομιλίας, λαμβάνοντας υπόψη τις προτιμήσεις και την προηγούμενη συμπεριφορά τους. Ας δούμε τα βασικά τους χαρακτηριστικά.
Περισσότερα: ChatGPT και Perplexity επεκτείνονται στο ΑΙ shopping
Για πολλά ελληνικά brands, το Amazon ακούγεται ταυτόχρονα συναρπαστικό και… τρομακτικό. Από τη μία, εκατομμύρια πελάτες σε όλη την Ευρώπη. Από την άλλη, πολύπλοκες διαδικασίες, κανονισμοί και γραφειοκρατία δημιουργούν έναν «λαβύρινθο» που συχνά μπλοκάρει το project από την αρχή.
Σε αυτό το άρθρο θα δούμε, με απλά βήματα, ένα ρεαλιστικό roadmap για μια ελληνική εταιρεία που θέλει να ξεκινήσει σοβαρά στο Amazon, χωρίς εκπλήξεις στην πορεία.
Περισσότερα: Ένα πρακτικό roadmap για ελληνικά brands που θέλουν να ξεκινήσουν στο Amazon
Η μετάβαση στο eCommerce αποτελεί πλέον βασική προϋπόθεση για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές, ιδιαίτερα σε μια παγκόσμια αγορά που αλλάζει συνεχώς. Παράλληλα, η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει το eCommerce, προσφέροντας δυνατότητες για προσωποποιημένες προτάσεις προϊόντων, βελτιστοποίηση αποθεμάτων, αυτοματοποίηση πωλήσεων και marketing, και βελτίωση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη.
Η πλατφόρμα Shopranos eCommerce της ENTERSOFTONE, μέλος του Ομίλου Olympia Group, αξιοποιεί αυτά τα προηγμένα εργαλεία AI, διευκολύνοντας τη δημιουργία και διαχείριση ηλεκτρονικών καταστημάτων και επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν πλήρως τις ευκαιρίες του ψηφιακού εμπορίου.
Περισσότερα: Shopranos eCommerce: Η δύναμη του ΑΙ στην υπηρεσία του eShop σας
Το SHOPFLIX, το ελληνικό marketplace που αλλάζει το online shopping, παρουσιάζει το SHOPFLIX max, τη νέα συνδρομητική υπηρεσία που κάνει κάθε αγορά πιο έξυπνη, πιο εύκολη και πιο συμφέρουσα.
Με το SHOPFLIX max, οι πελάτες αποκτούν πρόσβαση σε δωρεάν μεταφορικά και αποκλειστικές εκπτώσεις στα μεταφορικά κόστη, στην καλύτερη τιμή της αγοράς, καθώς ο πελάτης καλείται να πληρώσει 20€ μόνο για ένα χρόνο.
Περισσότερα: SHOPFLIX max: Δωρεάν μεταφορικά για ένα χρόνο στην καλύτερη τιμή της αγοράς
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GR.EC.A, διοργανώνει την εκδήλωση – θεσμό που αφορά στη δικτύωση των στελεχών του κλάδου του eCommerce. Το eCommerce Networking Day θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025 στις 18:00 στο Gazarte, στο Γκάζι.
Τα στελέχη και οι επαγγελματίες από το χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ηλεκτρονικά καταστήματα και πάροχοι υπηρεσιών προς αυτά) θα έχουν τη δυνατότητα να δικτυωθούν και να πραγματοποιήσουν νέες επαγγελματικές επαφές, καθώς και να δημιουργήσουν ευκαιρίες συνεργασίας μεταξύ τους.
Περισσότερα: Μη χάσετε στις 10 Δεκεμβρίου το εορταστικό eCommerce Networking Day του GRECA
Η EchoTik, η πλατφόρμα ανάλυσης δεδομένων που ειδικεύεται στην παρακολούθηση του TikTok Shop, δημοσίευσε πρόσφατα σημαντικά στοιχεία που αποτυπώνουν την τρέχουσα θέση και την ανάπτυξη του marketplace της κινεζικής πλατφόρμας.
Τα στοιχεία υποδεικνύουν τη συνεχή ανάπτυξη του TikTok στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Περισσότερα: Μεγάλη ανάπτυξη του Social Commerce: Το TikTok Shop πλησίασε το eBay
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77









