Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, κατέγραψε την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Skroutz για την περίοδο του Πάσχα (07-20/4/2025) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (21/4-5/5/2024).
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού ξεπέρασε τα 66€, σημειώνοντας αύξηση κατά 6,53% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz αυξήθηκε κατά 22,80% και 34% για αγορές μέσω Skroutz app εν συγκρίσει με το 2024.
Περισσότερα: Skroutz: Τί αγόρασαν online οι Έλληνες καταναλωτές το φετινό Πάσχα
Η Temu και η DHL υπέγραψαν ένα μνημόνιο συμφωνίας με στόχο να υποστηρίξουν την ανάπτυξη των ΜΜΕ σε αναπτυγμένες και σε αναπτυσσόμενες αγορές. Η DHL θα χρησιμοποιήσει την τεχνογνωσία της για την υποστήριξη της Temu στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένου του "local-to-local" μοντέλου της εταιρείας.
Η κινεζική Temu είναι γνωστό πως επεκτείνεται γρήγορα, διεθνώς, το ίδιο και στην Ευρώπη και οι online επιχειρηματίες ανησυχούν όλο και περισσότερο.
Περισσότερα: Temu και DHL συνεργάζονται για τοπικές παραδόσεις στην Ευρώπη
Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία, παρουσιάζοντας τον νέο Βοηθό ΑΙ, έναν ψηφιακό σύμβουλο αγορών που προσφέρει μια προσωπική, άμεση και φιλική εμπειρία αγορών. Μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, η Skroutz απλοποιεί ακόμα περισσότερο τη διαδικασία των online αγορών και προσφέρει σε κάθε καταναλωτή την εμπειρία ενός φυσικού καταστήματος στον online κόσμο.
Με τον Βοηθό AI, η εμπειρία εξυπηρέτησης ενός έμπειρου πωλητή μεταφέρεται στο ψηφιακό περιβάλλον του Skroutz, προσφέροντας προσωποποιημένες προτάσεις, άμεσες απαντήσεις και υποστήριξη σε κάθε στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας.
Περισσότερα: Η Skroutz απλοποιεί περαιτέρω τη διαδικασία των online αγορών με τον Βοηθό AI
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης έρευνας της Focus Bari, "Focus On Tech Life Tips", που αναλύει στοιχεία για δεύτερο εξάμηνο του 2024, υπάρχει αξιοσημείωτη αύξηση των online χρηστών άνω των 55 ετών, ενώ οι γυναίκες κυριαρχούν στις online αγορές.
Περισσότερα: Οι Ελληνίδες 'κυριαρχούν' στις online αγορές και απογειώνουν τα social media
Το TikTok Shop είναι πλέον διαθέσιμο στη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία, απευθυνόμενο σε αγορές 72 εκατομμυρίων χρηστών συνολικά, ενώ μεταξύ των πρώτων μεγάλων, γνωστών εταιρειών που συμμετέχουν στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι οι About You και Nivea.
Οι τρεις αυτές χώρες έρχονται να προστεθούν στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία και την Ιρλανδία, αυξάνοντας τον αριθμό των ευρωπαϊκών χωρών σε έξι για το TikTok Shop, συμπεριλαμβάνοντας τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης.
Περισσότερα: Το TikTok Shop είναι διαθέσιμο πλέον και σε Γερμανία, Γαλλία και Ιταλία
Η έκθεση της Salesforce “Connected Shoppers Report”, που κυκλοφόρησε πρόσφατα, αναδεικνύει τον σημαντικό ρόλο των ΑΙ Agents στην προσαρμογή των επιχειρήσεων στις καταναλωτικές προτιμήσεις και στις αυξανόμενες απαιτήσεις του σύγχρονου εμπορίου.
Όπως αναφέρει η έρευνα, η οποία βασίστηκε σε περισσότερους από 8.000 καταναλωτές και 1.700 στελέχη του κλάδου από 21 χώρες, η αύξηση του κόστους απόκτησης πελατών και ο όγκος των επιστροφών πιέζουν τα περιθώρια κέρδους των retailers, οι οποίοι παράλληλα καλούνται να διαχειριστούν τον πληθωρισμό, τον ανταγωνισμό και τη συνεχώς μεταβαλλόμενη καταναλωτική συμπεριφορά.
Περισσότερα: Oι AI Agents θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στο λιανεμπόριο
Η Deloitte δημοσίευσε τη μελέτη «2025 Consumer Products Industry Outlook», στην οποία αναδεικνύονται οι βασικές τάσεις που θα διαμορφώσουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025, ενώ παρουσιάζονται οι στρατηγικές που μπορούν να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα και την κερδοφορία του.
Οι μεταβολές στο καταναλωτικό περιβάλλον απαιτούν νέες στρατηγικές από τις επιχειρήσεις του κλάδου. Οι πληθωριστικές πιέσεις και η μείωση της αγοραστικής δύναμης έχουν καταστήσει σαφές ότι η μέχρι τώρα στρατηγική της αύξησης των τιμών δεν αποτελεί πλέον βιώσιμη λύση. Οι επιχειρήσεις καλούνται να αναπροσαρμόσουν το λειτουργικό τους μοντέλο, επενδύοντας σε πιο αποδοτικές και καινοτόμες λύσεις.
Στις 29-30 Απριλίου, το Balkan eCommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού μάρκετινγκ στα Βαλκάνια, συγκεντρώνει ειδικούς του κλάδου, επιχειρηματίες και ηγέτες, για δύο ημέρες συζητήσεων υψηλής επιρροής, γνώσεων αιχμής και απαράμιλλων ευκαιριών δικτύωσης.
Με περισσότερες από 160 εταιρείες που καλύπτουν από το ηλεκτρονικό εμπόριο έως λύσεις μάρκετινγκ και πληρωμών, SaaS, logistics και άλλα, η σύνοδος κορυφής είναι έτοιμη να γίνει κόμβος για τη δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών και την ανακάλυψη των τελευταίων τάσεων που διαμορφώνουν το τοπίο του ψηφιακού εμπορίου.
Στο σύγχρονο eCommerce, ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα, ή "pain points" όπως θα τα λέγαμε στο υπέροχο χωριό μου, την Αλιστράτη Σερρών, είναι οι αρνητικές αξιολογήσεις των χρηστών.
Επισκέπτες που η αγοραστική τους εμπειρία δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή, ασχέτως του ποιος ευθύνεται, στρέφονται σε εργαλεία τύπου Google και Facebook για να μοιραστούν την εμπειρία τους με γνωστούς και αγνώστους, αξιολογώντας την συνήθως… με 1 αστεράκι.
Περισσότερα: Δείτε πώς θα αυξήσετε τις θετικές αξιολογήσεις στο eCommerce
Η Κωνσταντινούπολη πρόκειται να γίνει η καρδιά του παγκόσμιου οικοσυστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς η WORLDEF ISTANBUL 2025 θα βρεθεί στο επίκεντρο από τις 15 έως τις 17 Μαΐου 2025. Η εκδήλωση αναμένεται να συγκεντρώσει πάνω από 30.000 επισκέπτες από 80 χώρες, καθιστώντας την τη μεγαλύτερη και πιο σημαντική εκδήλωση ηλεκτρονικού εμπορίου και τεχνολογίας λιανικής τής χρονιάς.
Καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς, η WORLDEF ISTANBUL 2025 λειτουργεί ως σημείο συνάντησης για τους ενδιαφερόμενους που διαμορφώνουν το μέλλον του κλάδου. Η εκδήλωση θα παρέχει μια απαράμιλλη πλατφόρμα για δικτύωση, συνεργασία και εξερεύνηση πρωτοποριακών τεχνολογιών που ορίζουν το μέλλον του ψηφιακού εμπορίου.
Περισσότερα: WORLDEF ISTANBUL 2025: H Κωνσταντινούπολη στην καρδιά τού eCommerce
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77