Στον κόσμο των πωλήσεων, οι επιχειρηματικοί πελάτες περιμένουν την ίδια υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση που απολαμβάνουν και ως πελάτες λιανικής. Και από τη στιγμή που ένα τεράστιο μερίδιο των αγορών πραγματοποιείται online, μία επιχείρηση που εξειδικεύεται σε B2B πωλήσεις δεν μπορεί να αγνοήσει αυτό το κανάλι, το οποίο θα πρέπει να παρέχει ταχύτητα, ευκολία και προσωποποιημένη εμπειρία.
Σήμερα, είναι πιο εύκολο από ποτέ για μία επιχείρηση να αποκτήσει B2B eShop επιλέγοντας την πλατφόρμα SHOPRANOS eCommerce της ENTERSOFTONE, μέλος του Ομίλου Olympia Group η οποία ενσωματώνει χαρακτηριστικά και λειτουργίες ειδικά σχεδιασμένα για τις ανάγκες των online πωλήσεων χονδρικής.
Περισσότερα: Αυτοματοποίηση B2B: Όταν το eShop δουλεύει για εσάς 24/7 με το Shopranos
Το online διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη σημείωσε κύκλο εργασιών 358,7 δισεκατομμυρίων ευρώ στο οικονομικό έτος 2024-2025, εκ των οποίων 247,5 δισεκατομμύρια ευρώ, ή το 70%, προήλθαν από marketplaces.
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την έκθεση “TOP 100 Cross-Border Marketplaces Europe” του Cross-Border Commerce Europe. Το 2024, οι online πλατφόρμες είχαν παράγει 225 δισεκατομμύρια ευρώ, αντιστοιχώντας στο 69% του συνολικού εσόδου.
Περισσότερα: Τα marketplaces είχαν τζίρο στην Ευρώπη πάνω από 247 δισ. ευρώ
Περίπου το 50% των online καταναλωτών στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο έχουν αγοράσει φέτος από τα Temu ή Shein. Σε σύγκριση με πέρσι, το ποσοστό όσων χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες δεν έχει αλλάξει πολύ. Φαίνεται ότι η ανάπτυξη των Temu και Shein στην Ευρώπη έχει επιβραδυνθεί.
Αυτά τα στοιχεία προέρχονται από την πιο πρόσφατη έκθεση "Amazon Shopper Report 2025" της Remazing. Τον Ιούνιο, 1.000 άτομα σε Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες ερωτήθηκαν για τις διαδικτυακές τους αγοραστικές συνήθειες.
Περισσότερα: Η ανάπτυξη των Temu και Shein στην Ευρώπη επιβραδύνεται
Κατά μέσο όρο, οι online έμποροι λιανικής είναι ενεργοί σε έξι διαφορετικά marketplaces. Με δεδομένο ότι το 63% των καταναλωτών προτιμούν τα marketplaces έναντι των e-shop των εταιρειών, οι πωλητές οφείλουν να διασφαλίζουν την παρουσία των προϊόντων τους εκεί. Ωστόσο, η πώληση μέσω των marketplaces συνοδεύεται από προκλήσεις.
Τα δεδομένα προέρχονται από την έκθεση Marketplace Seller Trends Report 2025 της εταιρείας ChannelEngine, μετά από πραγματοποίηση συνεντεύξεων με 470 e-retailers από τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες το περασμένο καλοκαίρι.
Περισσότερα: Οι περισσότεροι έμποροι δραστηριοποιούνται σε 6 marketplaces
Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, και η Εθνική Τράπεζα, με ηγετικό ρόλο στην εγχώρια οικονομία και την τραπεζική καινοτομία, ανακοινώνουν τη στρατηγική τους συνεργασία, παρουσιάζοντας τη νέα ψηφιακή πιστωτική κάρτα “Skroutz Plus Mastercard” και ενισχύοντας έτσι έμπρακτα την παροχή σύγχρονων και ευέλικτων τραπεζικών λύσεων.
Η “Skroutz Plus Mastercard”, προσφέρει στους κατόχους της μοναδικά προνόμια και επιβράβευση για κάθε συναλλαγή.
Περισσότερα: Το Skroutz παρουσίασε ψηφιακή πιστωτική κάρτα σε συνεγασία με την Εθνική Τράπεζα
Ο κλάδος του Beauty & Pharma eCommerce στην Ελλάδα το 2025 βρίσκεται σε ραγδαία ανάπτυξη, με τους καταναλωτές να δείχνουν ιδιαίτερη εμπιστοσύνη στα ελληνικά ePharmacies και τα online beauty shops.
Η αγορά χαρακτηρίζεται από υψηλή ζήτηση σε skincare, συμπληρώματα διατροφής και wellness προϊόντα, αλλά και έντονο προσανατολισμό σε mobile-first εμπειρίες αγορών, που πλέον αποτελούν τον κανόνα για την πλειοψηφία των χρηστών.
Περισσότερα: Insights από τη Lighthouse για το Beauty & Pharma eCommerce στην Ελλάδα
Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε για την 4η ECDM & RetailTech Expo NORTH, η οποία ετοιμάζεται να υποδεχτεί τους πρωτοπόρους του λιανεμπορίου και του ψηφιακού μάρκετινγκ, στις 18 και 19 Οκτωβρίου 2025, στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Το σημαντικότερο τεχνολογικό event για το εμπόριο στη Βόρεια Ελλάδα είναι ένα σημείο αναφοράς για τις τεχνολογίες λιανικής, τις αποδοτικές πρακτικές στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τις νέες τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του εμπορίου.
Περισσότερα: Αυτό το Σαββατοκύριακο η 4η ECDM & RetailTech Expo NORTH στη Θεσσαλονίκη!
Η Black Friday αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες για αύξηση των πωλήσεων στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Για να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο αυτή την περίοδο, η σωστή προετοιμασία είναι απαραίτητη.
Παρακάτω παρουσιάζουμε μια αναλυτική λίστα που θα σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και να μεγιστοποιήσετε τις πωλήσεις σας.
Περισσότερα: Ετοιμάζεσαι για τη Black Friday; Δες την απόλυτη checklist για το eShop σου
Το BestPrice.gr ανακοινώνει με χαρά τη συνεργασία του με το ηλεκτρονικό κατάστημα των Jumbo, ένα από τα μεγαλύτερα στην Ελλάδα, διευρύνοντας ακόμη περισσότερο τις επιλογές που προσφέρει στους χρήστες του.
Με την ένταξη του e-Jumbo στο δίκτυο συνεργατών του BestPrice.gr, οι χρήστες της πλατφόρμας αποκτούν πρόσβαση σε ακόμη περισσότερα προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές, όπως: εποχιακά είδη, παιχνίδια για όλες τις ηλικίες και φυσικά είδη σπιτιού, καθημερινότητας και διακόσμησης
Περισσότερα: Το BestPrice.gr ανακοίνωσε τη συνεργασία του με τα Jumbo
Το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλάζει ξανά. Μετά τις μηχανές αναζήτησης, τα social media και τα marketplaces, τώρα έρχεται η στιγμή των συνομιλιών. Η Shopify σε συνεργασία με την OpenAI φέρνει το conversation-driven commerce: αγορές που ολοκληρώνονται μέσα στο ChatGPT.
Περισσότερα: Αγορές μέσα στο ChatGPT: Shopify και OpenAI μεταμορφώνουν το eCommerce
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77







