Η Zalando, ο κορυφαίος ευρωπαϊκός online προορισμός μόδας, εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα, φέρνοντας στους Έλληνες καταναλωτές τη γνωστή πολυδιάστατη γκάμα προϊόντων της με πληθώρα επιλογών από brands και μια εμπειρία αγορών υψηλής ποιότητας, επισφραγίζοντας την δέσμευσή της για τη δημιουργία ενός κορυφαίου πανευρωπαϊκού οικοσυστήματος στο ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας και lifestyle.
Οι Έλληνες καταναλωτές αποκτούν πλέον πρόσβαση στη μεγάλη συλλογή προϊόντων της Zalando, η οποία περιλαμβάνει κατηγορίες όπως Αθλητικά, Streetwear, Αξεσουάρ και Designer. Με περισσότερα από 200.000 προϊόντα από δημοφιλείς μάρκες, όπως Nike, Adidas και New Balance, η Zalando προσφέρει μια επιμελημένη επιλογή διεθνών brands, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα στυλ και προτιμήσεων.
Προκειμένου να εξασφαλίσει μία μοναδική εμπειρία αγορών, θα προσφέρει αξιόπιστες και προσαρμοσμένες στις τοπικές ανάγκες επιλογές παράδοσης, με αποτέλεσμα οι Έλληνες καταναλωτές να απολαμβάνουν την αποτελεσματική διαχείριση εξυπηρέτησης (συμπεριλαμβανομένων των δωρεάν επιστροφών), η οποία υποστηρίζεται από το δίκτυο αποθηκών της Zalando.
Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, δημοσίευσε μια σημαντική ενημέρωση σχετικά με τις επικείμενες περιόδους προσφορών της Black Friday και της Cyber Monday.
Στο άρθρο παρέχονται χρήσιμες πληροφορίες και κατευθυντήριες οδηγίες προς τις επιχειρήσεις - μέλη του, αναφορικά με τη σωστή προετοιμασία, τις πρακτικές μάρκετινγκ και τη διασφάλιση της ομαλής διεξαγωγής των πωλήσεων κατά τη διάρκεια αυτών των δημοφιλών εμπορικών περιόδων.
Περισσότερα: GRECA: Ενημέρωση για τις Black Friday & Cyber Monday
Οι Υπουργοί Οικονομικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ecofin) ενέκριναν την κατάργηση της απαλλαγής από τελωνειακούς δασμούς για τα δέματα αξίας κάτω των 150 ευρώ που εισάγονται στην Ευρώπη από τρίτες χώρες.
Το μέτρο στοχεύει άμεσα στην αντιμετώπιση του αθέμιτου ανταγωνισμού από τη μαζική εισροή προϊόντων χαμηλού κόστους από τρίτες χώρες (κυρίως την Κίνα) μέσω πλατφορμών όπως η Temu, η Shein, η AliExpress και η Amazon Haul.
Περισσότερα: Εγκρίθηκαν οι δασμοί της ΕΕ στα πακέτα eCommerce κάτω των 150 ευρώ
Δύο από τους μεγαλύτερους παίκτες στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η Amazon και η Temu, βρίσκονται στο επίκεντρο σοβαρών νομικών και ρυθμιστικών πιέσεων στην Ευρώπη. Αιτία είναι η συστηματική πώληση κουκλών σεξ που τα φυσικά τους χαρακτηριστικά παραπέμπουν σε παιδιά – ένα ζήτημα που αναδεικνύει την αδυναμία των πλατφορμών να ελέγξουν το παράνομο και ανήθικο περιεχόμενο προϊόντων που πωλούνται μέσω αυτών.
Η αρχή έγινε με τις καταγγελίες κατά της Amazon, η οποία φιλοξενεί χιλιάδες τρίτους πωλητές. Η οργάνωση προάσπισης των δικαιωμάτων των παιδιών, ChildX, κατέθεσε μήνυση στη Σουηδία πριν μερικές ημέρες.
Περισσότερα: Temu, Shein και Amazon στο στόχαστρο για πώληση κουκλών σεξ με παιδικά χαρακτηριστικά
Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, έχει γίνει εδώ και 20 χρόνια ο απόλυτος προορισμός αναζήτησης και αγορών για τους Έλληνες καταναλωτές. Αποτελεί για τους καταναλωτές την πλατφόρμα που θα επισκεφτούν ώστε να καλύψουν από τις καθημερινές τους ανάγκες, μέχρι και για να εμπνευστούν και να αναζητήσουν το ιδανικό για αυτούς προϊόν.
H περίοδος της Black Friday δεν αποτελεί εξαίρεση με το Skroutz να αποτελεί τον τελικό σταθμό στην αναζήτηση των καταναλωτών.
Περισσότερα: Black Friday 2025: H αναζήτηση τελειώνει στο Skroutz!
Ο Ecommerce Europe σε ανακοίνωσή του εξέφρασε την έντονη αντίθεσή του στην προτεινόμενη Πράξη για την Ψηφιακή Δικαιοσύνη (Digital Fairness Act - DFA), δηλώνοντας πως "απορρίπτει" τη νέα ρύθμιση.
Σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό οργανισμό, που εκπροσωπεί χιλιάδες επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, το πρόβλημα στην ψηφιακή αγορά δεν είναι η έλλειψη κανόνων, αλλά η ασυνεπής εφαρμογή των ήδη υφιστάμενων.
Περισσότερα: Ecommerce Europe: Όχι άλλοι νόμοι, να εφαρμοστούν οι υπάρχοντες!
Αισθητά αυξημένη σε σχέση με πέρυσι είναι η πρόθεση των Ελλήνων καταναλωτών για αγορές την περίοδο των Black Friday και Cyber Monday. Αυτό προκύπτει από την πρώτη επεξεργασία των ευρημάτων της μεγάλης έρευνας της ΕΥ Ελλάδος σε συνεργασία με την MRB και την Choose Communications, με τίτλο, EY Future Consumer Index Ελλάδα 2025, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί τον Δεκέμβριο.
Συγκεκριμένα, σχεδόν δύο στους τρεις συμμετέχοντες στην έρευνα (63% το 2025, από 50% πέρυσι) δήλωσαν ότι σκοπεύουν να κάνουν αγορές, εκμεταλλευόμενοι τις εκπτώσεις των Black Friday και Cyber Monday, που «πέφτουν» εφέτος 28 Νοεμβρίου και 1 Δεκεμβρίου, αντίστοιχα.
Περισσότερα: ΕΥ: Αυξημένη η πρόθεση των Ελλήνων για αγορές την Black Friday
Στον κόσμο των πωλήσεων, οι επιχειρηματικοί πελάτες περιμένουν την ίδια υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση που απολαμβάνουν και ως πελάτες λιανικής. Και από τη στιγμή που ένα τεράστιο μερίδιο των αγορών πραγματοποιείται online, μία επιχείρηση που εξειδικεύεται σε B2B πωλήσεις δεν μπορεί να αγνοήσει αυτό το κανάλι, το οποίο θα πρέπει να παρέχει ταχύτητα, ευκολία και προσωποποιημένη εμπειρία.
Σήμερα, είναι πιο εύκολο από ποτέ για μία επιχείρηση να αποκτήσει B2B eShop επιλέγοντας την πλατφόρμα SHOPRANOS eCommerce της ENTERSOFTONE, μέλος του Ομίλου Olympia Group η οποία ενσωματώνει χαρακτηριστικά και λειτουργίες ειδικά σχεδιασμένα για τις ανάγκες των online πωλήσεων χονδρικής.
Περισσότερα: Αυτοματοποίηση B2B: Όταν το eShop δουλεύει για εσάς 24/7 με το Shopranos
Το online διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη σημείωσε κύκλο εργασιών 358,7 δισεκατομμυρίων ευρώ στο οικονομικό έτος 2024-2025, εκ των οποίων 247,5 δισεκατομμύρια ευρώ, ή το 70%, προήλθαν από marketplaces.
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την έκθεση “TOP 100 Cross-Border Marketplaces Europe” του Cross-Border Commerce Europe. Το 2024, οι online πλατφόρμες είχαν παράγει 225 δισεκατομμύρια ευρώ, αντιστοιχώντας στο 69% του συνολικού εσόδου.
Περισσότερα: Τα marketplaces είχαν τζίρο στην Ευρώπη πάνω από 247 δισ. ευρώ
Περίπου το 50% των online καταναλωτών στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο έχουν αγοράσει φέτος από τα Temu ή Shein. Σε σύγκριση με πέρσι, το ποσοστό όσων χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες δεν έχει αλλάξει πολύ. Φαίνεται ότι η ανάπτυξη των Temu και Shein στην Ευρώπη έχει επιβραδυνθεί.
Αυτά τα στοιχεία προέρχονται από την πιο πρόσφατη έκθεση "Amazon Shopper Report 2025" της Remazing. Τον Ιούνιο, 1.000 άτομα σε Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες ερωτήθηκαν για τις διαδικτυακές τους αγοραστικές συνήθειες.
Περισσότερα: Η ανάπτυξη των Temu και Shein στην Ευρώπη επιβραδύνεται
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77








