Μέχρι το 2029, η Forrester προβλέπει αύξηση των online πωλήσεων στην Ευρώπη, με τον τζίρο να αυξάνεται από τα 389 δισεκατομμύρια ευρώ του 2024 στα 565 δισ. ευρώ το 2029. Επίσης, οι online πωλήσεις θα καταλάβουν μεγαλύτερο μερίδιο των συνολικών πωλήσεων λιανικής.
Η έκθεση της Forrester εξετάζει λεπτομερέστερα και τις πέντε μεγαλύτερες οικονομίες στη Δυτική Ευρώπη: τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Περισσότερα: Αύξηση 45% στο ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο την επόμενη πενταετία
Το TikTok Shop ετοιμάζεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του στη Γερμανία, όπως υποδεικνύεται από διάφορες αγγελίες θέσεων εργασίας. Συγκεκριμένα, οι έμποροι θα μπορούν σύντομα να χρησιμοποιούν την υπηρεσία Fulfilled by TikTok (FBT) στη Γερμανία, κάτι που υποδηλώνει ότι το TikTok σχεδιάζει να ανοίξει αποθήκες για συνεργάτες εμπόρους στην ηπειρωτική Ευρώπη.
Η θυγατρική τής κινεζικής ByteDance, ξεκίνησε το TikTok Shop σε τμήματα της Ασίας πριν από τρία χρόνια, ενώ ακολούθησαν το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Ηνωμένες Πολιτείες, οι οποίες εξελίχθηκαν στη μεγαλύτερη αγορά του, αν και το μέλλον του εκεί είναι επί του παρόντος αβέβαιο.
Περισσότερα: TikTok Shop: Επεκτείνεται στην Ευρώπη και ξεκινά Logistics στη Γερμανία
Όλα τα γνωστά online marketplaces, αλλά και οι πλατφόρμες δικτύωσης χρησιμοποιούν σκοτεινά μοτίβα, δηλαδή συγκεκριμένες τεχνικές και μεθόδους που χειρίζονται τους καταναλωτές, ώστε να κάνουν παρορμητικές αγορές ή να αποκαλύπτουν περισσότερα δεδομένα τους.
Η Ομοσπονδιακή Ένωση Οργανώσεων Καταναλωτών της Γερμανίας (VZBZ) εξέτασε 18 πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και marketplaces. Πιο συγκεκριμένα τις πλατφόρμες: Aliexpress, Amazon, Ebay, Facebook, Instagram, Kaufland, LinkedIn, Mediamarkt, Otto, Pinterest, Shein, Snapchat, Temu, Tiktok, X, Wish, YouTube και Zalando.
Περισσότερα: Τα marketplaces χρησιμοποιούν τεχνικές χειραγώγησης των καταναλωτών
Η Verticom, η διοργανώτρια της ανανεωμένης ECDM Expo Southeastern Europe 2025, ανακοίνωσε τις ημερομηνίες διεξαγωγής τής φετινής διοργάνωσης. Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την Πέμπτη 29 έως και το Σάββατο 31 Μαΐου, στο Ζάππειο Μέγαρο.
Παράλληλα, τις ίδιες ημέρες, διοργανώνεται για πρώτη φορά και η έκθεση RetailTech Expo SE Europe, η μοναδική διοργάνωση στην Ελλάδα εστιασμένη στις σύγχρονες τεχνολογίες για το εμπόριο και ειδικότερα στα φυσικά καταστήματα και το omnichannel, όπου και θα παρουσιαστεί, πλήρως εξοπλισμένο το “κατάστημα του μέλλοντος”.
Περισσότερα: Ανανεωμένη έρχεται η ECDM Expo SE Europe 2025, η διοργάνωση όλων των εμπόρων!
Τα κινεζικά marketplaces είναι πολύ δημοφιλή στην Ευρώπη, όμως κατά περιόδους, έρχονται στο φως της δημοσιότητας στοιχεία για την κακή ποιότητα των προϊόντων που πωλούνται, καθώς και τη μη συμμόρφωσή τους με τους Ευρωπαϊκούς νόμους και κανονισμούς.
Μετά από πρόσφατη επιθεώρηση των Ευρωπαϊκών Αρχών εποπτείας της αγοράς, προέκυψε ότι σε ποσοστό από 85% έως 95% από τα προϊόντα που πωλούνται από τις Shein, AliExpress και Temu και ελέγχθηκαν, δεν συμμορφώνονται με την ευρωπαϊκή νομοθεσία!
Περισσότερα: Έως και το 95% των προϊόντων από κινεζικές πλατφόρμες δεν πληροί τους κανονισμούς
Η Amazon σταματά το πρόγραμμα "Try Before You Buy Prime" στο τέλος του Ιανουαρίου. Η κίνηση αυτή, που αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το The Information, ανακοινώθηκε από την εταιρεία με μια ειδοποίηση στην κορυφή της σχετικής σελίδας Prime Try Before You Buy, η οποία θέτει την τελευταία της ημέρα σε ισχύ στις 31 Ιανουαρίου.
Η υπηρεσία ήταν διαθέσιμη στα μέλη από το 2018, όταν και ονομάστηκε για πρώτη φορά ως "Prime Wardrobe".
Περισσότερα: H Amazon βάζει τέλος στο πρόγραμμα δοκιμών ειδών μόδας 'try before you buy'
Μια νέα μελέτη από την Juniper Research, διαπίστωσε ότι οι παγκόσμιες δαπάνες στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα αυξηθούν κατά 65% μεταξύ 2024 και 2029 και από τα 23 τρισεκατομμύρια δολάρια που υπολογίζονται το 2024, θα φτάσουν τα 34 τρισ. δολάρια.
Αυτή η ανάπτυξη θα οδηγηθεί κυρίως από τη Λατινική Αμερική και την περιοχή Ασίας - Ειρηνικού, δύο περιοχές που βλέπουν αυξανόμενη πρόσβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς αναπτύσσονται οι υποδομές, ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται η διαθεσιμότητα τοπικών μεθόδων πληρωμής.
Περισσότερα: Αύξηση 65% στον τζίρο του eCommerce αναμένεται την επόμενη πενταετία
Η Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, γιορτάζει φέτος 20 χρόνια γεμάτα στιγμές δημιουργίας, ανάπτυξης και καινοτομίας.
Όλα ξεκίνησαν το 2005, ως ένα φιλόδοξο εγχείρημα με το όνομά του να αποτελεί έμπνευση από το γνωστό παραμύθι του Ντίκενς και με την ελπίδα να λύσει ένα πολύ υπαρκτό πρόβλημα. Να μπορεί ο καταναλωτής να βρει συγκεντρωμένες και να συγκρίνει τις πολλές και διαφορετικές τιμές που υπήρχαν στην αγορά για κάθε προϊόν.
Περισσότερα: Skroutz: 20 χρόνια συμβάλλει στην ανάπτυξη του eCommerce στην Ελλάδα
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) είναι πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας. Τη χρησιμοποιούμε για να γράφουμε e-mail, να βλέπουμε τον καιρό, ακόμη και να διαγνώσουμε ασθένειες. Είναι όμως ιδιαίτερα επιδραστική και στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να ενσωματώσουν τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης για να μείνουν ανταγωνιστικές, να αναπτύξουν την εταιρεία τους και να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των πελατών τους.
Περισσότερα: H τεχνητή νοημοσύνη στο eCommerce: Εφαρμογές, οφέλη και προκλήσεις
Έχετε σκεφτεί ποτέ την προστιθέμενη αξία που μπορούν να παράγουν τα δεδομένα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος; Η εκμετάλλευση της δυναμικής τους μόνο οφέλη μπορεί να δημιουργήσει για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Πώς, λοιπόν, μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο;
Μέσω του επιχειρηματικού λογισμικού που χρησιμοποιείται ήδη, είναι η απάντηση, αρκεί αυτό να μπορεί να αντλήσει τα δεδομένα άμεσα και αυτόματα. Διότι αν αυτά προστίθονται χειροκίνητα τότε η αξία τους μειώνεται, είτε γιατί δεν είναι πάντα επικαιροποιημένα, είτε γιατί εμπεριέχουν λάθη.
Περισσότερα: eShop και ERP: Τα σημαντικά οφέλη που δημιουργεί η διασύνδεσή τους
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77