Η Zalando σκοπεύει να υποβάλει δημόσια προσφορά για την απόκτηση έως και 100% του μετοχικού κεφαλαίου της About You, με το διοικητικό συμβούλιο του γερμανικού λιανοπωλητή μόδας να είναι έτοιμο να συστήσει στους μετόχους να αποδεχτούν την προσφορά.
Με ένα δίκτυο άνω των 27.000 δημιουργών, το About You προσφέρει σε πάνω από 12 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες πρόσβαση σε 700.000 στυλ από brands, ιδιωτικές ετικέτες και συλλογές διασημοτήτων. Οι συνεργασίες του με διεθνή ταλέντα από τον αθλητισμό, τη μουσική, τον κινηματογράφο και το μόντελινγκ, έχουν οδηγήσει σε 119 αποκλειστικές συλλογές.
Περισσότερα: H Zalando θέλει να αποκτήσει το 100% του About You
Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, παρουσιάζει στοιχεία από την πρόσφατη έρευνά της για την καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων ενόψει της εορταστικής περιόδου.
Τα αποτελέσματα της έρευνας υπογραμμίζουν μεταξύ άλλων την προσαρμογή των καταναλωτών στις δυσκολίες που συνδέονται με την άνοδο του κόστους ζωής. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο 2024 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές.
Περισσότερα: Klarna: Το 83,7% των Ελλήνων θα ξοδέψει έως 500€ στις χριστουγεννιάτικες αγορές
Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, παρουσιάζει το Black Friday 2024 Report, εναν απολογισμό για την κίνηση των αγορών των καταναλωτών κατά τη φετινή Black Friday, αλλά και για τις κατηγορίες των προϊόντων που επέλεξαν να ξοδέψουν περισσότερα οι χρήστες.
Ξεκινώντας τον απολογισμό, παρατηρείται ότι ο συνολικός όγκος των παραγγελιών σε σχέση με πέρυσι κυμάνθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα με μια μικρή αύξηση της τάξεως του 1%. Ενώ την ίδια στιγμή αύξηση της τάξεως του 30,7% παρουσιάζεται φέτος στον όγκο των παραγγελιών μέσω skroutz marketplace σε σχέση με το 2023.
Περισσότερα: Skroutz Black Friday Report 2024: Ο απολογισμός των αγορών των καταναλωτών
H Black Friday είναι η αγαπημένη μέρα των απανταχού καταναλωτών. Οι περισσότεροι καταναλωτές περιμένουν με ανυπομονησία τις προσφορές της Black Friday για να αγοράσουν τα προϊόντα που θέλουν, καθώς και δώρα για τα αγαπημένα τους πρόσωπα ενόψει γιορτών.
Ήταν οι προσφορές της Black Friday η ευκαιρία που περίμεναν οι καταναλωτές για να αγοράσουν τα προϊόντα που είχαν βάλει στο μάτι εδώ και καιρό; Ποια προϊόντα και κατηγορίες μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των e-καταναλωτών στην Ελλάδα και σε τι τιμές τελικά αγόρασαν;
Περισσότερα: BestPrice: Τί αγοράστηκε online κατά τη φετινή Black Friday
Το Findbar λανσάρει το νέο feature "Search Insights", αναβαθμίζοντας την πλατφόρμα AI Discovery και προσφέροντας στους e-Commerce συνεργάτες του τη δυνατότητα να μεταμορφώσουν την user experience και να ενισχύσουν την κερδοφορία τους.
Περισσότερα: Το Findbar λανσάρει τα "Search Insights" για αύξηση εσόδων στο Digital Retail
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GR.EC.A, διοργανώνει την εκδήλωση – θεσμό που αφορά στη δικτύωση των στελεχών του κλάδου του eCommerce. Το eCommerce Networking Day θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024 στις 18:00, στο Gazarte.
Τα στελέχη και οι επαγγελματίες από το χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ηλεκτρονικά καταστήματα και πάροχοι υπηρεσιών προς αυτά) θα έχουν τη δυνατότητα να δικτυωθούν και να πραγματοποιήσουν νέες επαγγελματικές επαφές, καθώς και να δημιουργήσουν ευκαιρίες συνεργασίας μεταξύ τους.
Περισσότερα: Στις 11 Δεκεμβρίου το χειμερινό eCommerce Networking Day του GRECA!
Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας που υλοποίησε σχετικά με τις αγοραστικές προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών κατά τη φετινή Black Friday.
Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο 2024 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η έρευνα δείχνει ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών (86,7%) προτίθεται να πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday.
Περισσότερα: Klarna: Το 86% των Ελλήνων θα πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια της Black Friday
Από τους χίλιους μεγαλύτερους online εμπόρους στην Ευρώπη, το 49% έχει την έδρα του στην ήπειρο, ενώ η πλειοψηφία εδρεύει αλλού, κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κίνα. Το μερίδιο της επισκεψιμότητας για τις εταιρείες εκτός Ευρώπης, είναι ακόμη υψηλότερο.
Από τις χίλιες κορυφαίες eCommerce εταιρείες, το 51% έχει την έδρα του εκτός Ευρώπης, ενώ το μερίδιο της επισκεψιμότητάς τους φτάνει στο 74%.
Περισσότερα: Οι περισσότεροι online έμποροι στην Ευρώπη δεν είναι Ευρωπαίοι
Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι απλά η ψηφιακή «βιτρίνα» μίας επιχείρησης. Το ταξίδι του καταναλωτή μπορεί να τελειώνει με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, αλλά αυτό το σημείο είναι μόνο η αρχή για την επιχείρηση.
Εκμεταλλευόμενη τα δεδομένα που παράγει το eShop της, μία επιχείρηση μπορεί να βελτιστοποιήσει τη λειτουργία της και να αυξήσει την αποδοτικότητά της.
Περισσότερα: Διασύνδεση ERP με eShop: Η λύση που μειώνει τα προβλήματα και αυξάνει την απόδοση
Πέρυσι, η πλατφόρμα ειδών μόδας Shein πραγματοποίησε πωλήσεις 7,68 δισεκατομμυρίων ευρώ στην Ευρώπη, σημειώνοντας αύξηση 68%, σε σύγκριση με το 2022. Η κερδοφορία της έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά.
Η πλατφόρμα γρήγορης μόδας Shein είναι μια από τις ασιατικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που αναπτύσσεται ραγδαία στην Ευρώπη. Για παράδειγμα, πριν λίγες ημέρες η Shein μπήκε στη λίστα με τα 10 πιο δημοφιλή διαδικτυακά καταστήματα στην Ελβετία.
Περισσότερα: Η Shein έφτασε τα 7,7 δισ. ευρώ σε πωλήσεις στην Ευρώπη
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77