Digital Payments

Η EveryPay, εταιρεία του ομίλου Skroutz, αποκτά άδεια Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος

H EveryPay, η FinTech εταιρεία του ομίλου Skroutz, απέκτησε επίσημα άδεια Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος - Electronic Money Institution (EMI), και μπαίνει στο club των Ευρωπαϊκών fintech εταιρειών με άδεια EMI.

Με τη συγκεκριμένη άδεια, έχει πλέον τη δυνατότητα να προσφέρει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, όπως την έκδοση ψηφιακών πορτοφολιών και χρεωστικών καρτών.

Klarna: Οι Έλληνες επιλέγουν την αθλητική ένδυση ως καθημερινό στιλ

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε νέα στοιχεία από την πρόσφατη έρευνα που υλοποίησε σχετικά με τα σπορ στην Ελλάδα.

Τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν μία σημαντική αλλαγή στην αντίληψη της αθλητικής μόδας, τονίζοντας την αυξανόμενη αποδοχή και δημοτικότητά της στο καθημερινό ντύσιμο.

Η Simpler ενσωμάτωσε το Revolut Pay στις επιλογές ολοκλήρωσης αγοράς που προσφέρει

Η Simpler, κορυφαία λύση ολοκλήρωσης αγοράς eCommerce, και η Revolut, αδειοδοτημένη ψηφιακή τράπεζα με πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες στην Ελλάδα, ανακοινώνουν τη συνεργασία τους όσον αφορά στην ενσωμάτωση του Revolut Pay στην γκάμα επιλογών ολοκλήρωσης αγοράς της Simpler.

Η συνεργασία αποσκοπεί στην παροχή ομαλής και ασφαλούς εμπειρίας τόσο για τους πελάτες, όσο και για τους εμπόρους.

Klarna: Οι επιπτώσεις της αύξησης του κόστους ζωής στις καλοκαιρινές διακοπές των Ελλήνων

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, παρουσιάζει τον δεύτερο γύρο στοιχείων από την τελευταία έρευνα που έτρεξε με τίτλο “Travel Report”.

Η έρευνα αποκαλύπτει τις επιπτώσεις που έχει η συνεχιζόμενη αύξηση του κόστους ζωής στα σχέδια των Ελλήνων καταναλωτών για τις φετινές καλοκαιρινές διακοπές.

ΙΟΒΕ: Το 40% των ψηφιακών πληρωμών στην Ελλάδα αφορά σε υπηρεσίες

Αν και η εξάπλωση ψηφιακών πληρωμών είναι αναλογικά εντονότερη για αγορές αγαθών σε σχέση με υπηρεσίες, πλέον σχεδόν το 40% των digital payments στην Ελλάδα αφορά σε υπηρεσίες, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2015 ήταν μικρότερο από 20%.

Τα αγαθά κυριαρχούν στις συναλλαγές με κάρτες με φυσική παρουσία, ενώ οι υπηρεσίες υπερτερούν στις online συναλλαγές.

Η Cardlink και η Worldline Greece παρουσίασαν τις προηγμένες λύσεις τους στη φετινή ECDM Expo

Η Cardlink και η Worldline Greece, μέλη της Worldline (Euronext:WLN), του ευρωπαϊκού ηγέτη στις υπηρεσίες πληρωμών, συμμετείχαν από κοινού στη φετινή eCommerce & Digital Marketing Expo, το μεγαλύτερο event για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο.

Η ECDM Expo αποτελεί την κορυφαία εκδήλωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Ελλάδα αλλά και στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή, στην οποία επαγγελματίες του κλάδου έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε άμεση επαφή με προμηθευτές και συνεργάτες και να επιλέξουν τα εργαλεία και τις υπηρεσίες των εκθετών που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες τους.

Klarna: Τα sports trends και η αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων εν μέσω Euro και Ολυμπιακών Αγώνων

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε στοιχεία από την πρόσφατη έρευνα που υλοποίησε σχετικά με την αθλητική δραστηριότητα στην Ελλάδα, προσφέροντας πρακτικές συμβουλές που βοηθούν τους καταναλωτές να διαχειριστούν τον προϋπολογισμό τους κατά τη διάρκεια των αγορών τους, όπως η πληρωμή σε τρεις άτοκες δόσεις.

Η Funky Buddha αύξησε 24,7% τις πωλήσεις της με το Simpler Checkout

Η Funky Buddha, ένα σημαντικό brand ρούχων και αξεσουάρ στη Νότια Ευρώπη, λειτουργεί ένα εκτεταμένο δίκτυο με πάνω από 55 καταστήματα.

"Το Simpler Checkout βελτίωσε σημαντικά την εμπειρία των πελατών μας και είχε ουσιαστική επίδραση στις πωλήσεις μας. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι καθώς η συνεργασία μας επιτυγχάνει συνεχώς τους στόχους της." - Νίκος Αλεξίου, Ιδιοκτήτης, Funky Buddha

 

Η Πρόκληση

Η Funky Buddha επιδίωξε να βελτιώσει την διαδικτυακή εμπειρία των πελατών της και να βελτιώσει βασικούς δείκτες όπως το conversion rate και το user acquisition cost.

Klarna: Οι τάσεις και τα σχέδια των Ελλήνων για τις φετινές καλοκαιρινές διακοπές

Με την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών να πλησιάζει, η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσιεύει τα αποτελέσματα της νέας έρευνας “Travel Report”, αποκαλύπτοντας τις τάσεις και τα σχέδια των Ελλήνων καταναλωτών για τις φετινές καλοκαιρινές διακοπές.

Σύμφωνα με την έρευνα της Klarna, το 94% των Ελλήνων καταναλωτών σκοπεύει να πάει διακοπές αυτό το καλοκαίρι και το 73% από αυτούς σχεδιάζει να ταξιδέψει στην Ελλάδα, δείχνοντας την προτίμηση στη χώρα μας για καλοκαιρινό προορισμό.

Γερμανική νομοθετική πρόταση ανησυχεί την Klarna

Η Ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γερμανίας σκοπεύει να τροποποιήσει τον νόμο περί προστασίας δεδομένων, περιλαμβάνοντας αυστηρότερους ελέγχους πιστοληπτικής ικανότητας, οι οποίοι θα μπορούσαν να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην Klarna και σε άλλους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών.

Στις αρχές Φεβρουαρίου, η γερμανική κυβέρνηση συμφώνησε να τροποποιήσει το νομοθετικό πλαίσιο για την ενίσχυση των δικαιωμάτων των καταναλωτών, εγείροντας ανησυχίες στις εταιρείες παροχής υπηρεσιών πληρωμών, για το εάν θα μπορούν να διενεργούν αυτόματους πιστωτικούς ελέγχους.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search