Η γιορτινή περίοδος έφτασε! Είναι η ιδανική ευκαιρία να περιποιηθείς τον εαυτό σου, να κάνεις δώρα ή να αποκτήσεις επιτέλους εκείνα τα προϊόντα που έχεις στη λίστα σου. Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς—τα online ψώνια συχνά μοιάζουν με μαραθώνιο: ατελείωτες φόρμες, αμέτρητα κλικ και κουραστικά checkouts. Εδώ είναι που το Simpler κάνει τη διαφορά, φέρνοντας επανάσταση στα online ψώνια με ένα checkout τόσο απλό όσο ένα κλικ.
Αυτές τις γιορτές, σε συνεργασία με τη Mastercard, η Simpler κάνει τα ψώνια σου όχι μόνο πιο γρήγορα, αλλά και πιο οικονομικά! Απόκτησε έκπτωση 5% έως και 20 ευρώ* σε εκατοντάδες μοναδικά brands, απλώς χρησιμοποιώντας το checkout του Simpler με τη Mastercard κάρτα σου.
Περισσότερα: Έξυπνες αγορές αυτές τις γιορτές με Simpler + Mastercard
Η Simpler, γνωστή για το γρήγορο, one-click checkout της, λανσάρει ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης, που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους εμπόρους να ενισχύσουν την αφοσίωση των πελατών και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Αυτή η νέα λειτουργία είναι μέρος της συνεχιζόμενης προσπάθειας της Simpler να αναπτύξει την πλατφόρμα Checkout as a Service (CaaS), καθιστώντας την εμπειρία του ηλεκτρονικού εμπορίου πιο ολοκληρωμένη και αποδοτική.
Περισσότερα: Περισσότερες πωλήσεις με το πρόγραμμα επιβράβευσης της Simpler και στη Black Friday!
H EveryPay, η FinTech εταιρεία του ομίλου Skroutz, απέκτησε επίσημα άδεια Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος - Electronic Money Institution (EMI), και μπαίνει στο club των Ευρωπαϊκών fintech εταιρειών με άδεια EMI.
Με τη συγκεκριμένη άδεια, έχει πλέον τη δυνατότητα να προσφέρει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, όπως την έκδοση ψηφιακών πορτοφολιών και χρεωστικών καρτών.
Περισσότερα: Η EveryPay, εταιρεία του ομίλου Skroutz, αποκτά άδεια Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος
Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε νέα στοιχεία από την πρόσφατη έρευνα που υλοποίησε σχετικά με τα σπορ στην Ελλάδα.
Τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν μία σημαντική αλλαγή στην αντίληψη της αθλητικής μόδας, τονίζοντας την αυξανόμενη αποδοχή και δημοτικότητά της στο καθημερινό ντύσιμο.
Περισσότερα: Klarna: Οι Έλληνες επιλέγουν την αθλητική ένδυση ως καθημερινό στιλ
Η Simpler, κορυφαία λύση ολοκλήρωσης αγοράς eCommerce, και η Revolut, αδειοδοτημένη ψηφιακή τράπεζα με πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες στην Ελλάδα, ανακοινώνουν τη συνεργασία τους όσον αφορά στην ενσωμάτωση του Revolut Pay στην γκάμα επιλογών ολοκλήρωσης αγοράς της Simpler.
Η συνεργασία αποσκοπεί στην παροχή ομαλής και ασφαλούς εμπειρίας τόσο για τους πελάτες, όσο και για τους εμπόρους.
Περισσότερα: Η Simpler ενσωμάτωσε το Revolut Pay στις επιλογές ολοκλήρωσης αγοράς που προσφέρει
Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, παρουσιάζει τον δεύτερο γύρο στοιχείων από την τελευταία έρευνα που έτρεξε με τίτλο “Travel Report”.
Η έρευνα αποκαλύπτει τις επιπτώσεις που έχει η συνεχιζόμενη αύξηση του κόστους ζωής στα σχέδια των Ελλήνων καταναλωτών για τις φετινές καλοκαιρινές διακοπές.
Αν και η εξάπλωση ψηφιακών πληρωμών είναι αναλογικά εντονότερη για αγορές αγαθών σε σχέση με υπηρεσίες, πλέον σχεδόν το 40% των digital payments στην Ελλάδα αφορά σε υπηρεσίες, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2015 ήταν μικρότερο από 20%.
Τα αγαθά κυριαρχούν στις συναλλαγές με κάρτες με φυσική παρουσία, ενώ οι υπηρεσίες υπερτερούν στις online συναλλαγές.
Περισσότερα: ΙΟΒΕ: Το 40% των ψηφιακών πληρωμών στην Ελλάδα αφορά σε υπηρεσίες
Η Cardlink και η Worldline Greece, μέλη της Worldline (Euronext:WLN), του ευρωπαϊκού ηγέτη στις υπηρεσίες πληρωμών, συμμετείχαν από κοινού στη φετινή eCommerce & Digital Marketing Expo, το μεγαλύτερο event για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο.
Η ECDM Expo αποτελεί την κορυφαία εκδήλωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Ελλάδα αλλά και στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή, στην οποία επαγγελματίες του κλάδου έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε άμεση επαφή με προμηθευτές και συνεργάτες και να επιλέξουν τα εργαλεία και τις υπηρεσίες των εκθετών που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες τους.
Klarna: Τα sports trends και η αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων εν μέσω Euro και Ολυμπιακών Αγώνων
Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε στοιχεία από την πρόσφατη έρευνα που υλοποίησε σχετικά με την αθλητική δραστηριότητα στην Ελλάδα, προσφέροντας πρακτικές συμβουλές που βοηθούν τους καταναλωτές να διαχειριστούν τον προϋπολογισμό τους κατά τη διάρκεια των αγορών τους, όπως η πληρωμή σε τρεις άτοκες δόσεις.
Η Funky Buddha, ένα σημαντικό brand ρούχων και αξεσουάρ στη Νότια Ευρώπη, λειτουργεί ένα εκτεταμένο δίκτυο με πάνω από 55 καταστήματα.
"Το Simpler Checkout βελτίωσε σημαντικά την εμπειρία των πελατών μας και είχε ουσιαστική επίδραση στις πωλήσεις μας. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι καθώς η συνεργασία μας επιτυγχάνει συνεχώς τους στόχους της." - Νίκος Αλεξίου, Ιδιοκτήτης, Funky Buddha.
Η Πρόκληση
Η Funky Buddha επιδίωξε να βελτιώσει την διαδικτυακή εμπειρία των πελατών της και να βελτιώσει βασικούς δείκτες όπως το conversion rate και το user acquisition cost.
Περισσότερα: Η Funky Buddha αύξησε 24,7% τις πωλήσεις της με το Simpler Checkout
Follow Us
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Digital Payments
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77