Digital Payments

Το Φθινόπωρο αναμένονται οι αποφάσεις της ΕΚΤ για το ψηφιακό ευρώ

Το φθινόπωρο θα πρέπει να αναμένονται οι αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) για το ψηφιακό ευρώ, μετά από τη διετή περίοδο έρευνας της Ευρώπης για την έκδοση ή μη του digital euro

"Το Ευρωσύστημα έχει δεσμευτεί να διασφαλίσει ότι ένα ψηφιακό ευρώ είναι κατάλληλο σε μια ψηφιακή οικονομία. Η απόφαση μας για το μέλλον του έργου θα ληφθεί το φθινόπωρο", σχολίασε το μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της ΕΚΤ, Fabio Panetta, ο οποίος προεδρεύει της Task Force υψηλού επιπέδου για το ψηφιακό ευρώ.

Simpler: Πώς η ψυχολογία του πελάτη επηρεάζει την εμπειρία ολοκλήρωσης αγοράς

Το διαδικτυακό εμπόριο έχει αλλάξει δραστικά τον τρόπο που πραγματοποιούμε τις αγορές μας, χαρίζοντάς μας τη δυνατότητα να αποκτήσουμε σχεδόν οτιδήποτε από την άνεση του σπιτιού μας. Ωστόσο, η διαδικασία αυτή δεν είναι πάντα τόσο απλή και εύκολη, όσο φαίνεται.

Η εμπειρία ολοκλήρωσης των online αγορών μπορεί κάποιες φορές να προκαλεί αρνητικά συναισθήματα στους καταναλωτές και να αποβαίνει κουραστική και δύσκολη. Ως αποτέλεσμα, οι έμποροι χάνουν χρήματα από τις πωλήσεις, καθώς πολλοί πελάτες τους εγκαταλείπουν τις αγορές τους στη μέση.

Οι επιστήμονες καταναλωτικής ψυχολογίας ασχολούνται με τη μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών και των παραγόντων που επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς τους. Μέσω αυτής, έχουν προκύψει διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς. Αυτοί, μεταξύ άλλων, είναι:

Η εμπειρία αγορών: Η εμπειρία αγορών των καταναλωτών μπορεί να επηρεάσει την κρίση τους για την ποιότητα και την αξία των προϊόντων και των υπηρεσιών. Οι καταναλωτές μπορούν να αντιδράσουν σε αρνητικές εμπειρίες αγορών, όπως τις μακροσκελείς και χρονοβόρες φόρμες ολοκλήρωσης αγοράς, ή την έλλειψη επιλογών παράδοσης και πληρωμής.

Η διαδικασία ολοκλήρωσης αγορών: Η ευκολία και η ταχύτητα στην ολοκλήρωση μιας αγοράς, παίζει σημαντικό ρόλο για τους καταναλωτές. Για παράδειγμα, ένα δυσλειτουργικό σύστημα πληρωμής μπορεί να προκαλέσει αγανάκτηση και να καθιστά τη διαδικασία αγοράς δυσάρεστη για τον καταναλωτή. Το αντίθετο ισχύει, όμως, όταν ένα ευχάριστο και γρήγορο σύστημα πληρωμής κάνει τον καταναλωτή να νιώθει ικανοποιημένος, με αποτέλεσμα να επιστρέφει στο ίδιο κατάστημα για μελλοντικές αγορές.

Το πρόβλημα των εγκαταλελειμμένων «διαδικτυακών καλαθιών» και η ψυχολογία του πελάτη

Ένα από τα μεγάλα προβλήματα για τις online αγορές είναι το φαινόμενο της εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών. Όταν κάποιος πηγαίνει σε ένα φυσικό κατάστημα και βάζει αγαθά σε ένα καλάθι, μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει μια κάποια δέσμευση για να αγοράσει αυτά τα αγαθά. Ωστόσο, στις αγορές μέσω διαδικτύου, αυτή η δέσμευση δεν υπάρχει. Το κλικ στο "Προσθήκη στο καλάθι" δεν είναι δεσμευτικό. Αυτό δημιουργεί στους εμπόρους ένα σημαντικό πρόβλημα. Συγκεκριμένα, υπάρχουν έσοδα τα οποία «μένουν στο τραπέζι» όταν οι καταναλωτές εγκαταλείπουν τα καλάθια τους.

Πώς μπορούμε να αλλάξουμε αυτή την τάση; Ένα εύκολο βήμα είναι να επικεντρωθούμε στη λειτουργικότητα και την ταχύτητα. Όσοι στέκονται σε ουρές στα καταστήματα δεν είναι πιθανό να τις εγκαταλείψουν, επειδή μπορούν να δουν πώς θα εξελιχθεί η διαδικασία αναμονής. Μπορούν να εκτιμήσουν βάσει του μήκους της ουράς περίπου πόσο θα περιμένουν.

Όμως, η αναμονή στο διαδίκτυο είναι μια πολύ πιο περίπλοκη και αποτρεπτική εμπειρία που επηρεάζεται από την ψυχολογία του πελάτη. Οι καταναλωτές θα εγκαταλείψουν τις αγορές τους στη μέση και θα στραφούν σε άλλους εμπόρους, όταν η διαδικασία ολοκλήρωσης μιας αγοράς είναι περίπλοκη και χρονοβόρα, απαιτώντας από αυτούς να συμπληρώσουν μακροσκελείς φόρμες.

Η Simpler προσφέρει τη λύση σε αυτό το πρόβλημα των εμπόρων λανσάροντας την αγορά με ένα “κλικ”, καθώς και άλλες λειτουργίες όπως πολλαπλές επιλογές πληρωμής και παράδοσης. Έτσι, η διαδικασία αγοράς γίνεται μία γρήγορη, απλή και σύγχρονη εμπειρία για τον καταναλωτή.

Πώς η Simpler λαμβάνει υπόψιν την ψυχολογία του καταναλωτή

Η Simpler μελέτησε τους παράγοντες που επηρεάζουν την καταναλωτική ψυχολογία στο διαδίκτυο και δημιούργησε μία διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει μία εμπειρία ολοκλήρωσης αγορών απαλλαγμένη από προβλήματα. Η πλατφόρμα της Simpler προσφέρει μία απλή και ευχάριστη εμπειρία, που βελτιώνει το αγοραστικό ταξίδι του καταναλωτή και αυξάνει τις πιθανότητες να ολοκληρώσει τις αγορές του. Αυτό, φυσικά, σημαίνει περισσότερες πωλήσεις και κατ’ επέκταση περισσότερα έσοδα για τους εμπόρους.

Μέσω της Simpler οι έμποροι μπορούν να προσφέρουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ολοκληρώνουν τις αγορές τους μόνο με ένα κλικ, χωρίς να χρειάζεται να συμπληρώσουν μακροσκελείς φόρμες, καθώς και να απομνημονεύσουν πολλαπλούς κωδικούς πρόσβασης. Έτσι, οι καταναλωτές έχουν το «ψηφιακό διαβατήριο αγορών» τους, το οποίο τους επιτρέπει να αγοράζουν γρήγορα, με μόνο ένα κλικ, από οποιοδήποτε e-shop συνεργάζεται με τη Simpler.

Επίσης, όλοι αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν χιλιάδες περισπασμοί κατά τη διάρκεια ολοκλήρωσης μιας αγοράς. Με το κουμπί “Γρήγορης Αγοράς” της Simpler, οι έμποροι μπορούν να προσφέρουν μία απλούστερη εμπειρία αγορών στους πελάτες τους, καθώς μπορεί να τοποθετηθεί σε όλα τα στάδια του ψηφιακού ταξιδιού αγορών, όπως τη σελίδα του προϊόντος και το mini cart, που επιτρέπει στους πελάτες να ολοκληρώνουν τις αγορές τους νωρίτερα από το τελικό στάδιο του checkout.

Ενδεικτικά, στα e-shops που συνεργάζονται με την Simpler, η μεγάλη πλειοψηφία, που αντιστοιχεί στο 78% των καταναλωτών, επέλεξε να ολοκληρώσει την αγορά του πριν από τη σελίδα του checkout.

Το αποτέλεσμα είναι μια εμπειρία ολοκλήρωσης αγορών που είναι άνετη, εύκολη και φιλική προς τον χρήστη, ενώ παράλληλα προσφέρει μια αίσθηση ασφάλειας και εμπιστοσύνης. Οι πελάτες αισθάνονται ότι οι απαιτητικές διαδικασίες της αγοράς έχουν απλοποιηθεί και αυτό μεταφράζεται σε μια θετική εμπειρία για εκείνους, καθώς επίσης και σε αύξηση εσόδων για τους εμπόρους.

Για να δείτε πως θα μπορούσατε και εσείς να προσφέρετε μία πιο γρήγορη και ταυτόχρονα πιο απλή εμπειρία checkout στους πελάτες σας, κλείστε το demo σας με τη Simpler σήμερα και δείτε πως μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

-Advertorial-

Η Checkout.com προσφέρει στις επιχειρήσεις υπηρεσία έκδοσης χρεωστικών καρτών

Η Checkout.com, ο παγκόσμιος πάροχος λύσεων πληρωμών, ανακοίνωσε στο τέλος του περασμένου μήνα στην ετήσια εκδήλωση πελατών της, την έναρξη της "Έκδοσης" καρτών.

Αυτό θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να εκδίδουν εύκολα πλήρως προσαρμόσιμες εικονικές και φυσικές κάρτες και να προσφέρουν προϊόντα χρηματοοικονομικών υπηρεσιών στους πελάτες τους.

Διαρκής άνοδος των ηλεκτρονικών πληρωμών στην Ελλάδα

Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης του ΙΟΒΕ "Ηλεκτρονικές πληρωμές στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας", μεταξύ του 2019 και του 2022 οι online πληρωμές με χρεωστικές κάρτες αυξήθηκαν πάνω από 70% και με πιστωτικές κάρτες πάνω 100%.

Ένα σημαντικό εύρημα της μελέτης, είναι το γεγονός ότι το 2022, για πρώτη φορά, η συνολική αξία εγχώριων συναλλαγών (με ελληνικές κάρτες) ξεπέρασε την αξία αναλήψεων μετρητών.

BOX NOW & Simpler απογειώνουν την εμπειρία των πελατών στις online αγορές

Η Simpler και η BOX NOW προχωρούν σε συνεργασία για την παροχή μιας “click and collect” λειτουργικότητας  στα e-shops.

Η Simpler, η καινοτόμα διαδικτυακή πλατφόρμα που έχει ως στόχο να απλοποιήσει τις online αγορές, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την συνεργασία της με την BOX NOW, την πράσινη πρωτοπόρο start up, που προσφέρει ευελιξία στις παραδόσεις δεμάτων μέσω Αυτόματων Μηχανημάτων Παραλαβής σε ηλεκτρονικά καταστήματα και εταιρείες ταχυμεταφορών πανελλαδικά.

Το Visa Innovation Program Europe αναζητά τις πλέον καινοτόμες fintechs

H Visa, η Eleven και η Endevor Greece ανακοίνωσαν το άνοιγμα του Visa Innovation Program Europe για το 2023, καλώντας fintechs από τις 7 αγορές του προγράμματος να υποβάλουν αίτηση.

Το παράθυρο υποβολής αιτήσεων για τον νέο κύκλο θα παραμείνει ανοιχτό έως τις 14 Απριλίου. Οι fintechs θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο visainnovationprogram.com.

Τρεις στους τέσσερις καταναλωτές επιλέγουν ένα πιο σύντομο ταξίδι αγορών

Πόσες φορές έχουμε ενοχληθεί ως πελάτες ενός e-shop, καθώς για να ολοκληρώσουμε τις αγορές μας αναγκαζόμαστε να περάσουμε από μία χρονοβόρα διαδικασία; Ακόμη και αν θέλουμε να αγοράσουμε ένα προϊόν, πρέπει να το προσθέσουμε στο καλάθι μας, να προχωρήσουμε στη σελίδα του καλαθιού, στη συνέχεια στη σελίδα του checkout και τελικά να συμπληρώσουμε έναν μεγάλο αριθμό στοιχείων.

Αυτή η χρονοβόρα διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς οδηγεί σε αύξηση των πελατών που δεν ολοκληρώνουν το checkout και εγκαταλείπουν τα «καλάθια» τους. Σύμφωνα με τη μελέτη του Ινστιτούτου Baymard, το 28% των εγκαταλελειμένων online καλαθιών οφείλεται σε μια χρονοβόρα και περίπλοκη διαδικασία checkout. Γεγονός που αποτελεί σημαντικό εμπόδιο για την επίτευξη των στόχων πωλήσεων των εμπόρων.

Θα μπορούσε η διαδικασία αυτή να είναι πολύ πιο απλή; Αυτό ακριβώς έχει καταφέρει η Simpler, όπου μέσω του “ψηφιακού διαβατηρίου αγορών”, επιτρέπει στους καταναλωτές να αγοράζουν αποτελεσματικά στο διαδίκτυο με μόνο ένα κλικ.

Πέραν αυτού, μέσω της Simpler οι καταναλωτές μπορούν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους σε πρώιμα στάδια του ψηφιακού ταξιδίου αγορών τους, κάνοντας τη διαδικασία πιο γρήγορη και εύκολη από ποτέ.


Πως η Simpler αλλάζει την διαδικασία αγορών στο διαδίκτυο;

Μέσω της Simpler, τα e-shops μπορούν πλέον να δώσουν τη δυνατότητα στους πελάτες τους να ολοκληρώσουν τις αγορές τους με ένα κλικ σε οποιοδήποτε στάδιο της αγοράς. Πως; Δίνοντας τη δυνατότητα να τοποθετηθεί το κουμπί της “Γρήγορης Αγοράς” σε σελίδες όπως αυτή του προϊόντος, το “mini cart”, τη σελίδα του καλαθιού, αλλά και αυτή του checkout.

Είναι όμως αυτό όντως αποδοτικό; Σύμφωνα με τα δεδομένα που προκύπτουν από την ανάλυση των καλαθιών περισσότερων από 100 ελληνικών e-shops που συνεργάζονται με τη Simpler, η μεγάλη πλεοψηφία που αντιστοιχεί στο 78% των καταναλωτών, επέλεξε να ολοκληρώσει την αγορά του πριν από τη σελίδα του checkout.

Πιο συγκεκριμένα, το 21% των καταναλωτών, επέλεξε να ολοκληρώσει την αγορά απευθείας από τη σελίδα του προϊόντος, ενώ το 32% και το 25% από αυτές του mini cart και του καλαθιού αντίστοιχα. Κατά συνέπεια, είναι εμφανής η προτίμηση των καταναλωτών σε ένα πιο σύντομο και τελικά πιο απλό ταξίδι αγορών στο διαδίκτυο.

Σύμφωνα με δεδομένα της εταιρείας, η επισκεψιμότητα των e-shops σε σελίδες που βρίσκονται πιο νωρίς στη διαδικασία της αγοράς είναι υπερπολλαπλάσια. Συγκεκριμμένα, οι σελίδες των προϊόντων δέχονται κατά μέσο 30 φορές περισσότερη επισκεψιμότητα σε σχέση με αυτή του checkout.

Αντίστοιχα, αυτή του καλαθιού, δέχεται τις διπλάσιες επισκέψεις σε σχέση με αυτή του checkout. Κατά συνέπεια, με τη λύση της Simpler, όλοι αυτοί οι καταναλωτές μπορούν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους άμεσα, πράγμα που σημαίνει αυξημένες πωλήσεις και περισσότερα conversions για τους εμπόρους.

Γίνεται σαφές πως είναι “must” να προσφέρετε μια εύκολα προσβάσιμη επιλογή ολοκλήρωσης αγοράς, όπως η “Γρήγορη Αγορά” της Simpler, σε κάθε στάδιο του ψηφιακού ταξιδιού του αγοραστή. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να αξιοποιήσετε πολύ πιο αποδοτικά τη διαθέσιμη επισκεψιμότητα σε κάθε σελίδα, συμπεριλαμβανομένων αυτών που απεικονίζονται στο παραπάνω διάγραμμα.

Αυτή η προσέγγιση, όχι μόνο απλοποιεί την διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς, αλλά επιτρέπει επίσης στους καταναλωτές να ολοκληρώσουν τις αγορές τους νωρίτερα στο ταξίδι αγοράς, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες μιας επιτυχημένης πώλησης για τους εμπόρους.

Για να δείτε λοιπόν πως θα μπορούσατε και εσείς να προσφέρετε μια πιο γρήγορη και ταυτόχρονα πιο απλή εμπειρία στους πελάτες σας κλείστε το demo σας με τη Simpler σήμερα και δείτε πως μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

 

-Advertorial-

Η Τεχνητή Νοημοσύνη προστατεύει τις συναλλαγές διατηρώντας την εμπειρία του πελάτη

Ο ρόλος της τεχνολογίας και της Τεχνητής Νοημοσύνης στην ενίσχυση των antifraud τραπεζικών συστημάτων βρέθηκε στο επίκεντρο του διαλόγου, στο executive briefing event που διοργάνωσε η SAS, με τη συνεργασία και την υποστήριξη του ACFE Greece, την Πέμπτη 9 Μαρτίου, στο Μουσείο της Πόλης των Αθηνών.

Σύμφωνα με τις εισηγήσεις των fraud experts και των τραπεζικών στελεχών που μοιράστηκαν γνώση και απόψεις στην εκδήλωση, οι τρέχουσες εξελίξεις στο  κανονιστικό πλαίσιο δημιουργούν προκλήσεις για τις ελληνικές τράπεζες, οι οποίες καλούνται να εισάγουν πρόσθετα μέτρα προστασίας του πελάτη, χωρίς αυτά να δυσχεραίνουν την εμπειρία των συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο. Την εισαγωγή και τον συντονισμό της εκδήλωσης πραγματοποίησε η Εύη Δημητρούλια, President Emeritus του ACFE Greece.

Tο Viber Pay κέρδισε βραβείο κοινού στα MEFFYS awards για πληρωμές μέσω κινητού

Τα βραβεία MEFFYS απονεμήθηκαν τη Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου, στην Βαρκελώνη και η Rakuten Viber βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι κέρδισε ένα από αυτά, χάρη στη λειτουργία της Viber Pay που διευκολύνει τις online πληρωμές.

Το Viber Pay κέρδισε την ψήφο του κοινού στην κατηγορία “Payments”, μία από τις 7 που βράβευσε το Mobile Ecosystem Forum για φέτος.

Η τελετή έλαβε χώρα στη Βαρκελώνη, στο πλαίσιο του ετήσιου Παγκόσμιου Συνεδρίου Κινητής Τηλεφωνίας, ΜWC 2023.

Η Rakuten Viber, πιστή στην δέσμευσή της να δημιουργήσει μια υπερεφαρμογή που θα προσφέρει εύκολες και βολικές λύσεις στους χρήστες της, εισήγαγε το Viber Pay πρόσφατα στην ελληνική και την γερμανική αγορά και ήδη το κοινό το έχει αγκαλιάσει.

Η εταιρεία εξέφρασε τις ευχαριστίες της στο ελληνικό κοινό με μια ανάρτησή της στο ελληνικό Κανάλι Viber, την Τρίτη.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H Funky Buddha επενδύει στο customer experience σε συνεργασία με τη Simpler

Η Funky Buddha είναι ένα από τα δημοφιλέστερα ελληνικά brands στο χώρο του ρούχου και των αξεσουάρ. Η εταιρεία έχει ένα εκτεταμένο δίκτυο περισσότερων από 55 καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα.

 

Η πρόκληση

Η Funky Buddha είναι μία εταιρεία που παραδοσιακά επενδύει στο κομμάτι του customer experience, υιοθετώντας καινοτομίες, είτε σε διαδυκτιακά, είτε σε φυσικά καταστήματα πωλήσεων. Στην προκειμένη περίπτωση, η εταιρεία εξέταζε τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να ενισχύσει την εμπειρία των πελατών της σε διαδυκτιακά περιβάλλοντα, ενώ παράλληλα θα μπορούσε να αποκομίσει χειροπιαστά οφέλη σε σημαντικούς δείκτες, όπως αυτούς του conversion rate και του user acquisition cost.

 

Σχετικά με τους δείκτες αυτούς, η Funky Buddha διατηρεί μακροχρόνια συνεργασία με τη Relevance Digital Agency. Έπειτα από εξέταση του παραπάνω αιτήματος, η Relevance Digital Agency πρότεινε τη Simpler ως ένα μέσο βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών της Funky Buddha, και πιθανόν μείωσης του κόστους απόκτησης πελατών, μέσω της αύξησης του conversion rate.

Η υπόθεση εργασίας στην προκειμένη περίπτωση, είναι ότι η Simpler επιτρέπει στους πελάτες να συντομεύουν τη διαδικασία αγοράς, μειώνοντας τα βήματα προς το checkout. Κατά συνέπεια, αυτό θα μπορούσε να αποδειχτεί καθοριστικός παράγοντας στη βελτίωση των εν λόγω δεικτών.

 

Η λύση

Το Simpler Checkout απλοποιεί τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς, κάνοντάς την ολοκλήρωση αγοράς ταχύτερη και ευκολότερη για τους καταναλωτές. Με το Simpler, οι επισκέπτες ενός e-shop δεν χρειάζεται να περάσουν από την ταλαιπωρία της δημιουργίας λογαριασμών, της συμπλήρωσης μεγάλων φορμών ή της απομνημόνευσης κωδικών πρόσβασης.

 

Αυτή η λύση κάνει τη διαδικασία του checkout κατά 50% γρηγορότερη σε χρόνο.

 

Το αποτέλεσμα

Τα αποτελέσματα της εγκατάστασης του Simpler checkout στο website ήταν εντυπωσιακά. Κατά τις πρώτες εβδομάδες τουλάχιστον ένας στους πέντε χρήστες προτιμούσε το Simpler για να ολοκληρώσει την αγορά του. Tο 75% των αγοραστών του Simpler προτιμούσαν να “κόψουν το funnel” και να ολοκληρώσουν τις παραγγελίες τους άμεσα από τη σελίδα του προϊόντος, ή στο minicart.

Επιπλέον, το 10% των Simpler αγοραστών ολοκλήρωσαν τις αγορές τους με ένα μόνο κλικ και κατά μέσο όρο, αυτές οι αγορές χρειάστηκαν μόλις έξι δευτερόλεπτα για να ολοκληρωθούν. Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, η δυνατότητα παράλειψης βημάτων μέχρι την ολοκλήρωση της αγοράς, καθώς και η ταχύτητα και αμεσότητα είναι παράγοντες ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση δεικτών όπως το conversion rate.

Η Funky Buddha παρατήρησε επίσης κάποιες άλλες ενδιαφέρουσες τάσεις μεταξύ των αγοραστών που χρησιμοποιούσαν το Simpler.

Συγκεκριμένα, η Simpler σαν μέθοδος ολοκλήρωσης αγοράς πήρε το μερίδιο άλλων κοστοβόρων μεθόδων πληρωμής. Ενδεικτικά οι πληρωμές με αντικαταβολή μειώθηκαν κατά 8,63% - μόλις σε ένα μήνα χρήσης της υπηρεσίας, ενώ υποχώρησαν τα ποσοστά και άλλων “ακριβών” μεθόδων πληρωμής όπως αυτό της PayPal. Με την πάροδο του χρόνου, όλο και περισσότεροι αγοραστές του Funky Buddha επέλεγαν να αγοράσουν με το Simpler Checkout λόγω της ευκολίας του.

"Το Simpler Checkout βοήθησε να βελτιώσουμε τη συνολική εμπειρία αγοράς για τους πελάτες μας, αλλά είχε και σημαντικό αντίκτυπο στα τελικά αποτελέσματα των πωλήσεων. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι καθώς η συνεργασία μας πετυχαίνει και με το παραπάνω τους στόχους της". δήλωσε ο Νίκος Αλεξίου, ιδιοκτήτης της Funky Buddha.

 

Ο αντίκτυπος του κουπονιού

Η Funky Buddha διαχρονικά προσέφερε ένα κουπόνι έκπτωσης 10% στους πελάτες που είχαν εγγραφεί στο ενημερωτικό δελτίο τους, ως κίνητρο για την αύξηση των εγγραφών (registrations).

Δεδομένου ότι όλοι οι αγοραστές που χρησιμοποιούν το Simpler είναι ταυτόχρονα εγγεγραμμένοι πελάτες, η Funky Buddha αποφάσισε να μεταβιβάσει κατά το ήμισυ αυτή την έκπτωση (5%) σε αγοραστές που χρησιμοποίησαν το Simpler Checkout για τις αγορές τους. Το εκπτωτικό κουπόνι εμφανίστηκε στην επάνω αριστερή γωνία του κουμπιού Simpler Checkout και παρότρυνε τους αγοραστές να αγοράσουν χρησιμοποιώντας το Simpler για να λάβουν επιπλέον έκπτωση 5%.

Αυτό είχε άμεσο και σημαντικό αντίκτυπο στην εταιρεία. H χρήση της αντικαταβολής μειώθηκε κατά 23%, και ο αριθμός των εγγεγραμμένων αγοραστών αυξήθηκε κατά 57%, γεγονός που βοήθησε στην πορεία ώστε να αυξηθούν ακόμα περισσότερο οι πωλήσεις από τη στόχευση σε επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Η απλή και γρήγορη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς, όχι μόνο διευκόλυνε τους αγοραστές να ολοκληρώσουν τις αγορές τους, αλλά οδήγησε επίσης σε αυξημένες παραγγελίες και αύξηση στο RoAS. Στη Relevance Digital, αναζητούμε πάντα λύσεις που να οδηγούν σε καλύτερα αποτελέσματα για τους πελάτες μας και το Simpler Checkout ξεπέρασε τις προσδοκίες μας”, δήλωσε ο Θανάσης Σοφιανός, Founder & CEO της Relevance Digital.

 

Εάν ψάχνετε και εσείς τον τρόπο να αυξήσετε τις πωλήσεις του e-shop σας και παράλληλα να βελτιώσετε σημαντικά το experience των πελατών σας, κλείστε τώρα το demo σας με τη Simpler και μάθετε πως!

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search