Η HELLASOD, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής έτοιμου φυσικού και υβριδικού χλοοτάπητα στην Ελλάδα, με πολυετή εμπειρία σε αθλητικές εγκαταστάσεις και αστικές αναπλάσεις, δημιούργησε το νέο της B2C eShop υιοθετώντας τα μοναδικά πλεονεκτήματα της πλατφόρμας Shopranos eCommerce της ENTERSOFTONE, του κορυφαίου παρόχου business software στη χώρα.
Περισσότερα: Τη λύση Shopranos eCommerce εμπιστεύθηκε η HELLASOD για το νέο της B2C eShop
Η Aboutnet Digital Agency ολοκλήρωσε με επιτυχία τη δημιουργία της νέας ιστοσελίδας της Credit Agricole Life, της ασφαλιστικής εταιρείας που ανήκει στον διεθνή όμιλο Credit Agricole Assurances – μέλος του κορυφαίου χρηματοοικονομικού ομίλου Credit Agricole.
Η Credit Agricole Life δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από το 2001, προσφέροντας ολοκληρωμένες και αξιόπιστες ασφαλιστικές λύσεις.
Περισσότερα: H Aboutnet δημιούργησε τη νέα ιστοσελίδα της Credit Agricole Life στην Ελλάδα
Τα Jumbo, το δημοφιλέστερο ηλεκτρονικό κατάστημα παιχνιδιών, εποχιακών και ειδών σπιτιού στην Ελλάδα, επιλέγει την καινοτόμα SaaS λύση Findbar για να ενισχύσει την εμπειρία αναζήτησης στο e-shop του.
Με τεχνολογίες αιχμής που κάνουν χρήση AI και υποστήριξη greeklish, autocomplete, voice search και τη νέα σουίτα AI visual commerce, η νέα αναζήτηση επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν άμεσα και με ακρίβεια τα προϊόντα που χρειάζονται σε μία τεράστια γκάμα επιλογών.
Περισσότερα: Τα Jumbo επιλέγουν το Findbar για αναβάθμιση της on-site αναζήτησης
Η HappyOnline παρουσιάζει με υπερηφάνεια την ολοκαίνουργια ιστοσελίδα του The Director’s Cut! Πρόκειται για ένα σύγχρονο, minimal και εύχρηστο digital περιβάλλον, σχεδιασμένο για να προσφέρει μοναδική εμπειρία στους φίλους της pop culture, του κινηματογράφου, της τηλεόρασης και των κόμικς.
Περισσότερα: Η HappyOnline δημιούργησε τη νέα ιστοσελίδα του The Director’s Cut
Η GNC Web με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την ολοκλήρωση της κατασκευής του νέου ηλεκτρονικού καταστήματος για το beauty & personal care brand Onyxstore by Nora.
Το Onyxstore εξειδικεύεται στην εισαγωγή και διάθεση κορυφαίων ουκρανικών προϊόντων νυχιών υψηλής ποιότητας για επαγγελματίες και ερασιτέχνες, προσφέροντας μια μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων και καινοτόμων προϊόντων που φέρνουν στην Ελλάδα τις πιο σύγχρονες τάσεις και τεχνικές στον χώρο του nail design.
Περισσότερα: Το νέο Shopify Store του Onyxstore από την GNC Web
Η Aboutnet Digital Agency ολοκλήρωσε με επιτυχία τη δημιουργία της νέας ιστοσελίδας mparmpeekiou.com για την αλυσίδα εστιατορίων Μπάρμπεκιου, μια από τις πιο αγαπημένες προτάσεις γεύσης στην Αθήνα.
Η αλυσίδα Μπάρμπεκιου, που ιδρύθηκε το 2013, διαθέτει σήμερα πέντε καταστήματα σε στρατηγικά σημεία της πρωτεύουσας, κερδίζοντας καθημερινά την εμπιστοσύνη και την προτίμηση του κοινού.
Περισσότερα: H νέα ιστοσελίδα της αλυσίδας εστιατορίων Μπάρμπεκιου από την Aboutnet
Η Netstudio, το premium eCommerce & Digital agency στην Ελλάδα, ολοκλήρωσε τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του νέου website του Α.Σ.Κ. Deree, dcac.gr, προσφέροντας μια σύγχρονη και φρέσκια ψηφιακή παρουσία στον ιστορικό Αθλητικό Σύλλογο του Kολλεγίου Deree.
Στόχος του έργου ήταν η ανανέωση της διαδικτυακής εικόνας του συλλόγου με μοντέρνο design και εμπειρία χρήστη αντάξια του κύρους και της αθλητικής του παράδοσης.
Το Pharmacy2Go εγκαινιάζει τη νέα του digital ταυτότητα, με τον πλήρη σχεδιασμό και την ανάπτυξη του site από τη Sleed.
Στόχος του έργου ήταν η ενίσχυση της online παρουσίας του brand, μέσα από ένα digital περιβάλλον που συνδυάζει εμπορική απόδοση, λειτουργικότητα και εμπειρία χρήστη σε premium επίπεδο.
Περισσότερα: Η Sleed σχεδιάζει και υλοποιεί το νέο Pharmacy2Go
Η WHY σχεδίασε το νέο website για το Ούζο Ματαρέλλη, φέρνοντας την παράδοση της Λέσβου σε ένα σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον.
Η εμπειρία ξεκινά με ένα δυναμικό καλωσόρισμα στην ταυτότητα του brand, ήδη από το πρώτο scroll. Καθώς ο χρήστης περιηγείται, fade-in και slide-up animations, parallax effects και micro-interactions δημιουργούν μια ροή που ισορροπεί ανάμεσα στην αφήγηση και τη λειτουργικότητα.
Περισσότερα: Η WHY παρουσιάζει το νέο website για το Ούζο Ματαρέλλη
Η SUPERFOODS, το ελληνικό brand που έχει συνδεθεί με τις φυσικές υπερτροφές και τα συμπληρώματα διατροφής, εμπιστεύθηκε τη Sleed για τον στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση της digital παρουσίας της.
Η συνεργασία προέκυψε μέσα από διαδικασία spec και βασίζεται σε ένα ολοκληρωμένο πλάνο που συνδυάζει στρατηγική περιεχομένου, social media, digital media campaigns και influencer marketing, με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και τη διεύρυνση του αγοραστικού κοινού.
Περισσότερα: Η Sleed αναλαμβάνει την digital στρατηγική τής SUPERFOODS
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα New Projects
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77