Η DOPE αναδείχθηκε νικήτρια του σπεκ για τη Στρατηγική, τον Σχεδιασμό και τη Διαχείριση των Πανελλαδικών Διαγωνισμών Trade της εταιρείας Ε.Ι.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.
Η συνεργασία περιλαμβάνει την ολιστική διαχείριση των διαγωνισμών από τη στρατηγική, το concept, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του εκάστοτε microsite, της δημιουργίας περιεχομένου για την προώθηση, τις κληρώσεις και την επικοινωνία με τους νικητές.
Περισσότερα: Η DOPE αναδείχθηκε νικήτρια σε 'σπεκ' της ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Η σχολή Ι.Ι.Ε.Κ. ΣΒΙΕ, αποτελεί κορυφαία επιλογή για την επαγγελματική και εκπαιδευτική κατάρτιση πολλών υποψηφίων, που αναζητούν νέες ευκαιρίες στην αγορά εργασίας.
Η πολυετής εμπειρία και η καινοτομία που διακατέχει την σχολή είναι συνώνυμο της επιτυχίας. Υγεία, οικονομία, διοίκηση, μαγειρική, ζαχαροπλαστική είναι μερικοί από τους τομείς που προσφέρονται στους σπουδαστές, με αμέτρητες δυνατότητες εξειδίκευσης.
Περισσότερα: H infocube δημιούργησε τη νέα ιστοσελίδα του IIEK ΣΒΙΕ
Η WHY σχεδίασε και υλοποίησε το καινούριο corporate website της Principia, της νέας εταιρείας ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, η οποία ιδρύθηκε από τους μετόχους της, Enel SpA και Macquarie Asset Management.
Ο σχεδιασμός βασίζεται στις αρχές UI/UX, με καθαρό ύφος και αξιοποίηση των brand elements, καθώς προβάλει τις αξίες του brand σε κάθε ενότητα, προσφέροντας μια μοντέρνα και εύχρηστη εμπειρία στους χρήστες.
Η νέα συνεργασία της Simply Burgers με τη DOPE, μετά από διαγωνισμό, είναι το πρώτο βήμα μιας συνταγής που καταλήγει σε πεντανόστιμο περιεχόμενο σε Instagram, Facebook και TikTok για την κορυφαία αλυσίδα burgers στην Ελλάδα.
Τα Paradox Museums σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν στο κοινό τους διασκεδαστικές, ανεπανάληπτες και σίγουρα ανατρεπτικές εμπειρίες, με τα Instagrammable εκθέματά τους!
Έτσι η DOPE, ως global creative hub, εμπνέεται από την παράδοξη φύση τους και αναλαμβάνει να ενισχύσει τη digital παρουσία των Paradox Museums παγκοσμίως. Προχωρώντας, αρχικά σε μια νέα digital στρατηγική επικοινωνίας, έχουν ήδη μπει οι βάσεις για τη στοχευμένη μηνιαία επικοινωνία των μουσείων.
Περισσότερα: Η DOPE είναι τo νέο global creative hub των Paradox Museums
Το νέο eShop της Under Armour στην ελληνική αγορά είναι live και πίσω από τον σχεδιασμό του κρύβεται η NetSteps, που για ακόμα μία φορά κατάφερε να παρουσιάσει μία πιστή αποτύπωση του DNΑ του brand.
Το ελληνικό eShop προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στους χρήστες που χαρακτηρίζεται από ξεχωριστό design, χρηστικότητα και γρήγορο και εύκολο navigation στο eShop ακολουθώντας τα πρότυπα της Under Armour.
Το younique.gr είναι η πρώτη πλατφόρμα για fashion brand outlet shopping στην Ελλάδα και ένα από τα πιο περίπλοκα eCommerce έργα, που υλοποιήθηκε από τη NetSteps.
Το younique βασίζεται στην πλατφόρμα του Magento και χάρη στην τεχνολογία PWA εξασφαλίζει μια μοναδική mobile εμπειρία για τους χρήστες του.
Περισσότερα: Ο απόλυτος προορισμός outlet shopping δια χειρός NetSteps
Η NetSteps ανακοίνωσε την συνεργασία της με την Japan Tobacco International (JTI) για το νέο προϊόν θερμαινόμενου καπνού της εταιρείας, Ploom.
Η JTI επέλεξε τη NetSteps ως έμπιστο συνεργάτη της για αυτή τη σημαντική επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της στην ελληνική αγορά με το Ploom, για την παροχή εύκολης πρόσβασης και άριστης εξυπηρέτησης στη μάρκα.
Περισσότερα: Τη NetSteps εμπιστεύτηκε η JTI για την online εμπειρία του Ploom στην ελληνική αγορά
Η DOPE Studio υπογράφει το νέο website της KRAFT Paints, μιας αγαπημένης ελληνικής εταιρείας που αποπνέει πάθος και καινοτομία, εξειδικευμένη στην παραγωγή και διανομή αρχιτεκτονικών χρωμάτων, βερνικιών και κονιαμάτων.
Με τη βοήθεια της DOPE, η KRAFT Paints αναδεικνύει τον πλούτο και την ποιότητα των καινοτόμων προϊόντων και ολοκληρωμένων λύσεων που παρέχει και στον digital κόσμο.
Η Θεοχαράκης Α.Ε. ιδρύθηκε το 1959 και αποτελεί την πρώτη Ανώνυμη Εταιρεία του ομίλου επιχειρήσεων Θεοχαράκη. Ένα όνομα που είναι συνώνυμο με μία τεράστια γκάμα αγαθών και μηχανημάτων, που καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα καταναλωτικών και επαγγελματικών απαιτήσεων.
Μεταξύ άλλων, η Θεοχαράκης Α.Ε. αντιπροσωπεύει στην ελληνική αγορά τα ελαστικά Yokohama, Lassa και Kenda. Πελάτες της, είναι τα καταστήματα πώλησης και εφαρμογής ελαστικών σε όλη την Ελλάδα. Το πελατολόγιό της αριθμεί περισσότερους από 800 πελάτες, οι οποίοι καθημερινά αναζητούν διαθεσιμότητα και τιμή στα ελαστικά που διαθέτει η εταιρία.
Περισσότερα: H infocube δημιουργεί νέο Β2Β σύστημα για την Θεοχαράκης Α.Ε
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα New Projects
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77