To μεγαλύτερο portal της Ελλάδος, in.gr, ξεκίνησε συνεργασία με την DOPE όσον αφορά το search engine optimization και την βελτιστοποίηση της κατάταξής του στις μηχανές αναζήτησης.
Το SEO business unit της DOPE, ως σύμβουλος και επέκταση της in-house ομάδας του in.gr, ανέλαβε να καθοδηγήσει την υλοποίηση μιας πολύ φιλόδοξης στρατηγικής, με στόχο την ραγδαία βελτιστοποίηση της οργανικής κίνησης που δέχεται το μέσο.
Η DOPE δημιούργησε το νέο website της LAMDA Development, του κορυφαίου όμιλου ανάπτυξης, επένδυσης και διαχείρισης ακινήτων στην Ελλάδα – επισκεφθείτε το στο www.lamdadev.com.
Από την αρχική στρατηγική μέχρι και την υλοποίηση, ο στόχος ήταν το νέο website να αναδείξει το όραμα, τις αξίες καθώς και το διευρυμένο portfolio της εταιρείας.
Περισσότερα: Το νέο website της Lamda Development από την DOPE
Η WHY σχεδίασε και υλοποίησε το νέο e-shop για το www.espressobox.gr , στο πλαίσιο της μακροχρόνιας συνεργασίας της με την εταιρία, στο οποίο οι λάτρεις του καφέ μπορούν να γνωρίσουν όλη την γκάμα των προϊόντων καφέ, αλλά και μηχανών espresso.
Με μια σύγχρονη προσέγγιση και μοντέρνο design, βασισμένο στις αρχές UI και UX το νέο e-shop προσφέρει στους χρήστες ένα ευχάριστο customer journey.
Τη νέα εποχή στη στρατηγική συνεργασία τους εγκαινιάζουν η Globe One Digital, εκ των κορυφαίων digital marketing agencies στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, και η Allianz European Reliance, μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα, που προέκυψε από την εξαγορά της εταιρείας Ευρωπαϊκή Πίστη από την Allianz SE και τη συγχώνευσή της με την Allianz Ελλάδος.
Αποτελώντας εδώ και μια πενταετία τον στρατηγικό συνεργάτη της Allianz Direct στην Ελλάδα σε θέματα digital marketing, η Globe One Digital αναλαμβάνει πλέον έναν διευρυμένο ρόλο, με στόχο να συνεισφέρει στην επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού της Allianz European Reliance, βοηθώντας τη να «ξεκλειδώσει» το επόμενο επίπεδο υπηρεσιών στο digital performance marketing και να διαμορφώσει νέα δεδομένα στον κλάδο.
Περισσότερα: Νέα εποχή στη συνεργασία Globe One Digital - Allianz European Reliance
Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε., γνωστή για την αγνότητα του φυσικού μεταλλικού νερού Βίκος και τα ποιοτικά προϊόντα της, επέλεξε τη DOPE για τη δημιουργία του νέου website για το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, καθώς και των microsites για τη Βίκος Cola, τα Βίκος Αναψυκτικά και τα Βίκος Mixers.
Το νέο eShop της MaraShoes είναι live και προσφέρει μία μοναδική εμπειρία, χάρη στο replatform που υλοποιήθηκε από OpenCart στο Shopify, που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την NetSteps.
Το Shopify αναβαθμίζει την online παρουσία της MaraShoes για τους επισκέπτες του eShop, ενώ παράλληλα απλοποιεί τις back-office διαδικασίες με το απλό και φιλικό περιβάλλον για τη διαχείριση προϊόντων, παραγγελιών και πελατών.
Περισσότερα: Με τη σφραγίδα της NetSteps το ολοκαίνουργιο eShop της MaraShoes
Η ομάδα της DOPE δίνει νέα ενέργεια στην στρατηγική περιεχομένου και paid media/performance του ΗΡΩΝΑ η οποία θα αποτελέσει τη βάση για την digital επικοινωνία του brand στο ελληνικό κοινό.
Το εύρος της συνεργασίας περιλαμβάνει τη δημιουργία και προώθηση περιεχομένου στο Instagram, το LinkedIn, το Facebook, το TikTok και το YouTube.
Περισσότερα: Η DOPE μετά από διαγωνισμό ανέλαβε τη digital επικοινωνία της ΗΡΩΝ στα Social Media
Η POP-AIR ανέθεσε στη NetSteps τη δημιουργία του νέου ηλεκτρονικού της καταστήματος στην πλατφόρμα Shopify. Η POP-AIR, αλυσίδα καταστημάτων ρούχων & αξεσουάρ μόδας, εμπιστεύτηκε την NetSteps για αυτό το έργο.
Το Development business unit της Netsteps, Code+, σχεδιάζει και υλοποιεί έργα πληροφορικής σε Magento, Adobe Commerce και Shopify, με μοναδικό κριτήριο την εύρεση της λύσης που ανταποκρίνεται καλύτερα τις ανάγκες του πελάτη.
Περισσότερα: Στη NetSteps ανέθεσε το νέο της eShop η POP - AIR
Η Leasing Planet, η πρωτοπόρος εταιρεία Flex Leasing αυτοκινήτων του ομίλου Autobesikos, σε συνεργασία με τη Softly και το λογισμικό Car Commerce, λάνσαρε το νέο της website leasingplanet.gr με την δυνατότητα online απόκτησης αυτοκινήτου, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στους πελάτες της.
Περισσότερα: H Softly δημιούργησε το leasingplanet.gr για την Autobesikos
Το “SKROUTZ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΤΟ ‘ΧΕΙ” είναι η νέα σειρά branded content της DOPE για το Skroutz στο TikTok, που έχει σκοπό να αναδείξει την απίστευτη ποικιλία προϊόντων που προσφέρει το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα.
Βασικά συστατικά: η αστείρευτη δημιουργικότητα, η ευρηματικότητα και το χιούμορ που προσφέρεται απλόχερα από το ανυποψίαστο κοινό.
Περισσότερα: Η DOPΕ πίσω από τη νέα σειρά τού Skroutz στο TikTok
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα New Projects
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77