Το νέο eShop της MaraShoes είναι live και προσφέρει μία μοναδική εμπειρία, χάρη στο replatform που υλοποιήθηκε από OpenCart στο Shopify, που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την NetSteps.
Το Shopify αναβαθμίζει την online παρουσία της MaraShoes για τους επισκέπτες του eShop, ενώ παράλληλα απλοποιεί τις back-office διαδικασίες με το απλό και φιλικό περιβάλλον για τη διαχείριση προϊόντων, παραγγελιών και πελατών.
Περισσότερα: Με τη σφραγίδα της NetSteps το ολοκαίνουργιο eShop της MaraShoes
Η ομάδα της DOPE δίνει νέα ενέργεια στην στρατηγική περιεχομένου και paid media/performance του ΗΡΩΝΑ η οποία θα αποτελέσει τη βάση για την digital επικοινωνία του brand στο ελληνικό κοινό.
Το εύρος της συνεργασίας περιλαμβάνει τη δημιουργία και προώθηση περιεχομένου στο Instagram, το LinkedIn, το Facebook, το TikTok και το YouTube.
Περισσότερα: Η DOPE μετά από διαγωνισμό ανέλαβε τη digital επικοινωνία της ΗΡΩΝ στα Social Media
Η POP-AIR ανέθεσε στη NetSteps τη δημιουργία του νέου ηλεκτρονικού της καταστήματος στην πλατφόρμα Shopify. Η POP-AIR, αλυσίδα καταστημάτων ρούχων & αξεσουάρ μόδας, εμπιστεύτηκε την NetSteps για αυτό το έργο.
Το Development business unit της Netsteps, Code+, σχεδιάζει και υλοποιεί έργα πληροφορικής σε Magento, Adobe Commerce και Shopify, με μοναδικό κριτήριο την εύρεση της λύσης που ανταποκρίνεται καλύτερα τις ανάγκες του πελάτη.
Περισσότερα: Στη NetSteps ανέθεσε το νέο της eShop η POP - AIR
Η Leasing Planet, η πρωτοπόρος εταιρεία Flex Leasing αυτοκινήτων του ομίλου Autobesikos, σε συνεργασία με τη Softly και το λογισμικό Car Commerce, λάνσαρε το νέο της website leasingplanet.gr με την δυνατότητα online απόκτησης αυτοκινήτου, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στους πελάτες της.
Περισσότερα: H Softly δημιούργησε το leasingplanet.gr για την Autobesikos
Το “SKROUTZ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΤΟ ‘ΧΕΙ” είναι η νέα σειρά branded content της DOPE για το Skroutz στο TikTok, που έχει σκοπό να αναδείξει την απίστευτη ποικιλία προϊόντων που προσφέρει το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα.
Βασικά συστατικά: η αστείρευτη δημιουργικότητα, η ευρηματικότητα και το χιούμορ που προσφέρεται απλόχερα από το ανυποψίαστο κοινό.
Περισσότερα: Η DOPΕ πίσω από τη νέα σειρά τού Skroutz στο TikTok
Η DOPE αναδείχθηκε νικήτρια του σπεκ για τη Στρατηγική, τον Σχεδιασμό και τη Διαχείριση των Πανελλαδικών Διαγωνισμών Trade της εταιρείας Ε.Ι.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.
Η συνεργασία περιλαμβάνει την ολιστική διαχείριση των διαγωνισμών από τη στρατηγική, το concept, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του εκάστοτε microsite, της δημιουργίας περιεχομένου για την προώθηση, τις κληρώσεις και την επικοινωνία με τους νικητές.
Περισσότερα: Η DOPE αναδείχθηκε νικήτρια σε 'σπεκ' της ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Η σχολή Ι.Ι.Ε.Κ. ΣΒΙΕ, αποτελεί κορυφαία επιλογή για την επαγγελματική και εκπαιδευτική κατάρτιση πολλών υποψηφίων, που αναζητούν νέες ευκαιρίες στην αγορά εργασίας.
Η πολυετής εμπειρία και η καινοτομία που διακατέχει την σχολή είναι συνώνυμο της επιτυχίας. Υγεία, οικονομία, διοίκηση, μαγειρική, ζαχαροπλαστική είναι μερικοί από τους τομείς που προσφέρονται στους σπουδαστές, με αμέτρητες δυνατότητες εξειδίκευσης.
Περισσότερα: H infocube δημιούργησε τη νέα ιστοσελίδα του IIEK ΣΒΙΕ
Η WHY σχεδίασε και υλοποίησε το καινούριο corporate website της Principia, της νέας εταιρείας ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, η οποία ιδρύθηκε από τους μετόχους της, Enel SpA και Macquarie Asset Management.
Ο σχεδιασμός βασίζεται στις αρχές UI/UX, με καθαρό ύφος και αξιοποίηση των brand elements, καθώς προβάλει τις αξίες του brand σε κάθε ενότητα, προσφέροντας μια μοντέρνα και εύχρηστη εμπειρία στους χρήστες.
Η νέα συνεργασία της Simply Burgers με τη DOPE, μετά από διαγωνισμό, είναι το πρώτο βήμα μιας συνταγής που καταλήγει σε πεντανόστιμο περιεχόμενο σε Instagram, Facebook και TikTok για την κορυφαία αλυσίδα burgers στην Ελλάδα.
Τα Paradox Museums σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν στο κοινό τους διασκεδαστικές, ανεπανάληπτες και σίγουρα ανατρεπτικές εμπειρίες, με τα Instagrammable εκθέματά τους!
Έτσι η DOPE, ως global creative hub, εμπνέεται από την παράδοξη φύση τους και αναλαμβάνει να ενισχύσει τη digital παρουσία των Paradox Museums παγκοσμίως. Προχωρώντας, αρχικά σε μια νέα digital στρατηγική επικοινωνίας, έχουν ήδη μπει οι βάσεις για τη στοχευμένη μηνιαία επικοινωνία των μουσείων.
Περισσότερα: Η DOPE είναι τo νέο global creative hub των Paradox Museums
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα New Projects
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77