Digital Payments

Η Klarna έτοιμη να υιοθετήσει τα κρυπτονομίσματα

Καθώς η Klarna ετοιμάζεται για την πολυαναμενόμενη αρχική δημόσια προσφορά (IPO) στις ΗΠΑ τον Απρίλιο, ο διευθύνων σύμβουλός της, Sebastian Siemiatkowski, αποκάλυψε ότι η δημοφιλής χρηματοπιστωτική πλατφόρμα θα ενσωματώσει και κρυπτονομίσματα στο εξής.

Ο Siemiatkowski δημοσίευσε πρόσφατα στο X, σημειώνοντας ότι η εταιρεία σχεδιάζει να προσθέσει κρυπτονομίσματα στην πλατφόρμα. Η είδηση έρχεται σε μια στιγμή που η εταιρεία ετοιμάζεται για ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός: Την IPO της στις ΗΠΑ.

Mastercard: Οι 10 τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον των πληρωμών το 2025

H Mastercard στοχεύει να δημιουργήσει ένα μέλλον όπου, έως το 2030, οι ηλεκτρονικές συναλλαγές θα πραγματοποιούνται χωρίς να απαιτείται αριθμός κάρτας ή κωδικός.

Τα τελευταία χρόνια, οι πληρωμές εξελίσσονται ραγδαία. Το “tap to pay” καθιερώνεται, τα παραδοσιακά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα υιοθετούν το blockchain, ενώ το Generative AI διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην καταπολέμηση της απάτης.

Έξυπνες αγορές αυτές τις γιορτές με Simpler + Mastercard

Η γιορτινή περίοδος έφτασε! Είναι η ιδανική ευκαιρία να περιποιηθείς τον εαυτό σου, να κάνεις δώρα ή να αποκτήσεις επιτέλους εκείνα τα προϊόντα που έχεις στη λίστα σου. Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς—τα online ψώνια συχνά μοιάζουν με μαραθώνιο: ατελείωτες φόρμες, αμέτρητα κλικ και κουραστικά checkouts. Εδώ είναι που το Simpler κάνει τη διαφορά, φέρνοντας επανάσταση στα online ψώνια με ένα checkout τόσο απλό όσο ένα κλικ.

Αυτές τις γιορτές, σε συνεργασία με τη Mastercard, η Simpler κάνει τα ψώνια σου όχι μόνο πιο γρήγορα, αλλά και πιο οικονομικά! Απόκτησε έκπτωση 5% έως και 20 ευρώ* σε εκατοντάδες μοναδικά brands, απλώς χρησιμοποιώντας το checkout του Simpler με τη Mastercard κάρτα σου.

Περισσότερες πωλήσεις με το πρόγραμμα επιβράβευσης της Simpler και στη Black Friday!

Η Simpler, γνωστή για το γρήγορο, one-click checkout της, λανσάρει ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης, που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους εμπόρους να ενισχύσουν την αφοσίωση των πελατών και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.

Αυτή η νέα λειτουργία είναι μέρος της συνεχιζόμενης προσπάθειας της Simpler να αναπτύξει την πλατφόρμα Checkout as a Service (CaaS), καθιστώντας την εμπειρία του ηλεκτρονικού εμπορίου πιο ολοκληρωμένη και αποδοτική.

Η EveryPay, εταιρεία του ομίλου Skroutz, αποκτά άδεια Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος

H EveryPay, η FinTech εταιρεία του ομίλου Skroutz, απέκτησε επίσημα άδεια Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος - Electronic Money Institution (EMI), και μπαίνει στο club των Ευρωπαϊκών fintech εταιρειών με άδεια EMI.

Με τη συγκεκριμένη άδεια, έχει πλέον τη δυνατότητα να προσφέρει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, όπως την έκδοση ψηφιακών πορτοφολιών και χρεωστικών καρτών.

Klarna: Οι Έλληνες επιλέγουν την αθλητική ένδυση ως καθημερινό στιλ

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε νέα στοιχεία από την πρόσφατη έρευνα που υλοποίησε σχετικά με τα σπορ στην Ελλάδα.

Τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν μία σημαντική αλλαγή στην αντίληψη της αθλητικής μόδας, τονίζοντας την αυξανόμενη αποδοχή και δημοτικότητά της στο καθημερινό ντύσιμο.

Η Simpler ενσωμάτωσε το Revolut Pay στις επιλογές ολοκλήρωσης αγοράς που προσφέρει

Η Simpler, κορυφαία λύση ολοκλήρωσης αγοράς eCommerce, και η Revolut, αδειοδοτημένη ψηφιακή τράπεζα με πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες στην Ελλάδα, ανακοινώνουν τη συνεργασία τους όσον αφορά στην ενσωμάτωση του Revolut Pay στην γκάμα επιλογών ολοκλήρωσης αγοράς της Simpler.

Η συνεργασία αποσκοπεί στην παροχή ομαλής και ασφαλούς εμπειρίας τόσο για τους πελάτες, όσο και για τους εμπόρους.

Klarna: Οι επιπτώσεις της αύξησης του κόστους ζωής στις καλοκαιρινές διακοπές των Ελλήνων

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, παρουσιάζει τον δεύτερο γύρο στοιχείων από την τελευταία έρευνα που έτρεξε με τίτλο “Travel Report”.

Η έρευνα αποκαλύπτει τις επιπτώσεις που έχει η συνεχιζόμενη αύξηση του κόστους ζωής στα σχέδια των Ελλήνων καταναλωτών για τις φετινές καλοκαιρινές διακοπές.

ΙΟΒΕ: Το 40% των ψηφιακών πληρωμών στην Ελλάδα αφορά σε υπηρεσίες

Αν και η εξάπλωση ψηφιακών πληρωμών είναι αναλογικά εντονότερη για αγορές αγαθών σε σχέση με υπηρεσίες, πλέον σχεδόν το 40% των digital payments στην Ελλάδα αφορά σε υπηρεσίες, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2015 ήταν μικρότερο από 20%.

Τα αγαθά κυριαρχούν στις συναλλαγές με κάρτες με φυσική παρουσία, ενώ οι υπηρεσίες υπερτερούν στις online συναλλαγές.

Η Cardlink και η Worldline Greece παρουσίασαν τις προηγμένες λύσεις τους στη φετινή ECDM Expo

Η Cardlink και η Worldline Greece, μέλη της Worldline (Euronext:WLN), του ευρωπαϊκού ηγέτη στις υπηρεσίες πληρωμών, συμμετείχαν από κοινού στη φετινή eCommerce & Digital Marketing Expo, το μεγαλύτερο event για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο.

Η ECDM Expo αποτελεί την κορυφαία εκδήλωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Ελλάδα αλλά και στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή, στην οποία επαγγελματίες του κλάδου έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε άμεση επαφή με προμηθευτές και συνεργάτες και να επιλέξουν τα εργαλεία και τις υπηρεσίες των εκθετών που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες τους.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search