Digital Payments

Klarna: Ένας χρόνος στην Ελλάδα, πάνω από 240.000 καταναλωτές

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, γιορτάζει έναν χρόνο λειτουργίας στην Ελλάδα και μετράει περισσότερους από 240.000 καταναλωτές, οι οποίοι προστίθενται στο δίκτυο των πάνω από 150 εκατ. χρηστών της Klarna παγκοσμίως.

Με την άτοκη υπηρεσία Pay in 3, η Klarna εισήγαγε στην ελληνική αγορά μία βιώσιμη και ευέλικτη λύση πληρωμών, προσφέροντας μία μοναδική εμπειρία αγορών online και στα φυσικά καταστήματα.

Visa: Οι ψηφιακές πληρωμές ενισχύουν τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Τρεις στις δέκα μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα αύξησαν τον κύκλο εργασιών τους μετά την υιοθέτηση ψηφιακών πληρωμών, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Visa, παγκόσμιας ηγέτιδας στον χώρο τον ψηφιακών πληρωμών.

Τα στοιχεία αυτά συμπεριλαμβάνονται σε έρευνα που ανατέθηκε από τη Visa στην Dynata, στο τέλος του 2002, για τους σκοπούς της οποίας συμμετείχαν 5.500 μικρές επιχειρήσεις από όλη την Ευρώπη.

Η Klarna έφτασε τους 100 εκατομμύρια χρήστες στην Ευρώπη

Η σουηδική fintech Klarna έχει πλέον περισσότερους από 100 εκατομμύρια Ευρωπαίους χρήστες στην πλατφόρμα της, ενώ πέτυχε 14% αύξηση GMV σε ετήσια βάση το δεύτερο τρίμηνο στην Ευρώπη.

Η Klarna είναι γνωστή για τη λύση Buy Now, Pay Later που λανσάρισε με επιτυχία αρχικά στην Ευρώπη και από τα μέσα του 2022 δραστηριοποιείται και στη χώρα μας.

Aνοιχτή πληγή για το ηλεκτρονικό εμπόριο οι απάτες στις πληρωμές

Σε ανοιχτή πληγή για το ηλεκτρονικό εμπόριο παγκοσμίως αναδεικνύονται οι διαδικτυακές απάτες στον τομέα των πληρωμών.

Καθώς μάλιστα η ανάπτυξη των online πωλήσεων συνεχίζει να αυξάνεται με επιταχυνόμενους ρυθμούς, ειδικά στις αναδυόμενες αγορές, το θέμα της απάτης στις διαδικτυακές πληρωμές παίρνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις.

Public & Klarna: Η συνεργασία που άλλαξε τις πληρωμές στην Ελλάδα

Τα Public και η Klarna έκλεισαν έναν χρόνο πολύ επιτυχημένης συνεργασίας, μια κίνηση που άλλαξε το τοπίο των πληρωμών στην Ελλάδα, καθιερώνοντας μια νέα ψηφιακή συνήθεια που προσφέρει ευελιξία στους καταναλωτές.

Τον Ιούνιο του 2022, τα Public έγιναν ο πρώτος omni-retailer στη χώρα που έφερε για τους πελάτες του τη δυνατότητα πληρωμών online σε τρεις άτοκες δόσεις (Pay in 3) χωρίς πιστωτική κάρτα, μέσω της κορυφαίας διεθνώς εταιρείας fintech, της Klarna.

Η Checkout.com ανακοίνωσε τη λύση "Intelligence Acceptance’’ με ΑΙ για αύξηση των εσόδων

Η δέσμευση της Checkout.com να βοηθά τους εμπόρους να βελτιστοποιούν τα ποσοστά αποδοχής πληρωμών τους, την οδήγησε στη δημιουργία του Intelligence Acceptance, (Έξυπνη Αποδοχή) χρησιμοποιώντας Τεχνητή Νοημοσύνη.

Η λύση στοχεύει στη μείωση των σημαντικών απωλειών εσόδων που βιώνουν οι επιχειρήσεις λόγω ψευδών απορρίψεων και αύξησης των λειτουργικών εξόδων.

Klarna: Το μέλλον των αγορών για εμπόρους και καταναλωτές

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε μία νέα έρευνα σχετικά με το μέλλον των αγορών.

Τα δεδομένα της έρευνας αποκαλύπτουν πώς θα εξελιχθούν οι καταναλωτικές προτιμήσεις και συμπεριφορές στο πλαίσιο των αγορών και πληρωμών, και πώς αναμένουν οι καταναλωτές να επηρεαστεί η αγοραστική τους εμπειρία από τις τεχνολογικές εξελίξεις.

Η Klarna "σε καλό δρόμο" για να επιστρέψει στην κερδοφορία φέτος

Τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου της Klarna δείχνουν ότι οι περικοπές που έγιναν στην επιχείρηση το 2022 έχουν μειώσει αισθητά τις απώλειες.

Οι τριμηνιαίες απώλειες μειώθηκαν περισσότερο από το ήμισυ, σε 1,3 δισ. SEK (120 εκατ. δολάρια) τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο του 2023, μειωμένες κατά 52% από 2,6 δισ. SEK (240 εκατ. δολάρια) την ίδια περίοδο πέρυσι.

Η υπηρεσία Buy Now Pay Later της Klarna και στα φυσικά καταστήματα Public

Το Public Group, έχοντας εξασφαλίσει για τους καταναλωτές τη δυνατότητα online πληρωμών με την υπηρεσία "Public Buy Now, Pay Later" σε τρεις άτοκες δόσεις και χωρίς πιστωτική κάρτα μέσω Klarna, καινοτομεί ξανά και λανσάρει τη δημοφιλή υπηρεσία και στο σύνολο των φυσικών καταστημάτων Public.

Η επέκταση της υπηρεσίας Public Buy Now, Pay Later με Klarna στα δίκτυα καταστημάτων παρέχει ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία στους καταναλωτές και αναβαθμίζει την αγοραστική εμπειρία τους.

Δείτε ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής που προτιμούν οι Έλληνες

Με την πάροδο του χρόνου, και ειδικότερα μετά την πανδημία, οι τρόποι πληρωμής έχουν αλλάξει. Εκτός του γεγονότος ότι οι online αγορές έχουν αυξηθεί σημαντικά, στο πλαίσιο της γενικότερης "ψηφιοποίησης" της καθημερινότητάς μας, έχουν εισαχθεί και νέοι τρόποι πληρωμής στην αγορά.

Η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Οι Τρόποι Πληρωμής που Προτιμούν οι Έλληνες» διεξήχθηκε τον Απρίλιο του 2023 σε δείγμα 1.001 ατόμων από 18 έως 64 ετών από όλη την Ελλάδα και αποκαλύπτει τις γνώσεις, καθώς και τις συνήθειες των Ελλήνων στον συγκεκριμένο τομέα.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Payments

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search