Σε θέση υστέρησης και καθυστέρησης βρίσκει τόσο την Ελλάδα όσο και την Ευρώπη, η ραγδαία αναπτυσσόμενη και εξελισσόμενη ηλεκτρονική αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο.
Μιλώντας στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο κ. Μάκης Σαββίδης, Aντιπρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), σημειίωσε πως η κατάσταση αυτή έχει αρχίσει να είναι εμφανέστατη το τελευταίο διάστημα, πρωτίστως στο τεχνολογικό της σκέλος και κατ' επέκταση στο σημαντικότατο εμπορικό της σκέλος.
Περισσότερα: Στα €18,2 δισ. αναμένεται ο τζίρος του eCommerce στην Ελλάδα φέτος
Το επόμενο έτος, οι ρυθμοί ανάπτυξης των Shein και Temu θα μειωθούν σημαντικά, όπως προβλέπει έκθεση που δημοσίευσε η Forrester. Η αναμενόμενη πτώση σχετίζεται με τις τρέχουσες καταγγελίες για τα marketplaces των δύο εταιρειών.
Η Forrester δημοσιεύει συχνά εκθέσεις σχετικά με το λιανικό εμπόριο στην Ευρώπη και πέρυσι έγραψε ότι αναμένει έκρηξη στις online δαπάνες λιανικής στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια.
Περισσότερα: Οι ρυθμοί ανάπτυξης των Shein και Temu αναμένεται να μειωθούν
Όπως κάθε χρόνο, η Black Friday «εορτάζεται» την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου και φέτος η ημερομηνία της είναι στις 29 Νοεμβρίου.
Η Black Friday σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής περιόδου και δεν συγκαταλέγεται στις τακτικές εκπτώσεις, αλλά είναι προωθητική ενέργεια και αφορά όλη την αγορά και όλες τις επιχειρήσεις, μικρής, μεσαίας και μεγάλης κλίμακας.
Περισσότερα: GR.EC.A: Ενημερωθείτε για τις υποχρεώσεις σας σχετικά με τις τιμές τής Black Friday
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκινά επίσημη έρευνα για την Temu, για να διαπιστώσει εάν η πλατφόρμα κάνει αρκετά για την καταπολέμηση της πώλησης παράνομων προϊόντων, μεταξύ άλλων ζητημάτων. Έχει επίσης έρευνες σε εξέλιξη και για άλλες πλατφόρμες, όπως η AliExpress.
Πριν μερικούς μήνες, οι Temu και Shein κλήθηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να μοιραστούν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με διάφορες πτυχές των υπηρεσιών τους. Αλλά η EE ξεκινά τώρα μια περαιτέρω, επίσημη έρευνα για την Temu. Αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά τους ρυθμούς ανάπτυξης της κινεζικής εταιρείας στην Ευρώπη, κάτι που είχε προβλεφθεί πρόσφατα από τη Forrester.
Περισσότερα: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκινά επίσημη έρευνα κατά της Temu
Με ιδιαίτερη χαρά, σας παρουσιάζουμε τη νέα δυνατότητα Έξυπνων Κατηγοριών στην πλατφόρμα NagaCommerce. Αυτή η καινοτόμος λειτουργία είναι σχεδιασμένη για να διευκολύνει τη διαδικασία οργάνωσης του eShop σας, προσφέροντας μια εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες σας.
Περισσότερα: Οργανώστε το eShop σας με ευκολία με τις Έξυπνες Κατηγορίες στη NagaCommerce
Σε στάση αναμονής, ενόψει των μεγάλων εκπτωτικών events των Black Friday και Cyber Monday, βρίσκονται οι Έλληνες καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα της ΕΥ.
Όπως προκύπτει από την έρευνα, "Future Consumer Index Ελλάδα 2024" ένας στους δύο Έλληνες καταναλωτές σχεδιάζει να κάνει αγορές τη Black Friday και τη Cyber Monday.
Περισσότερα: ΕΥ: Ένας στους δύο Έλληνες περιμένει τη Black Friday για τις αγορές του
Οι έμποροι λιανικής δεν πρέπει να υποτιμούν τη σημασία μιας πολυκαναλικής στρατηγικής. Τα επιτυχημένα brands συνδέονται με τους πελάτες σε πολλά κανάλια, παρέχουν απρόσκοπτο customer experience και εναρμονίζουν τις ψηφιακές και φυσικές λειτουργίες.
Μια πρόσφατη έκθεση της ShipStation δείχνει ότι το 75% των πελατών χρησιμοποιούν τόσο ψηφιακά, όσο και φυσικά σημεία επαφής, καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής των αγορών τους. Αυτή η τάση θα αυξηθεί, καθώς γίνεται ευκολότερη η γεφύρωση φυσικών και ψηφιακών χώρων.
Περισσότερα: Amazon Today: Ορόσημο για εμπόρους με φυσικά καταστήματα
Η μετάφραση του eCommerce website σας είναι καθοριστικής σημασίας για την επιτυχία στις διεθνείς αγορές.
Οι έρευνες έχουν δείξει ότι οι καταναλωτές προτιμούν να ψωνίζουν στη μητρική τους γλώσσα. Σύμφωνα με έρευνα της CSA Research, το 55% θα αγόραζε μόνο από ιστοσελίδες στη γλώσσα τους, ενώ σύμφωνα με το Harvard Business Review, το ποσοστό αυτό ανέρχεται σε 72%. Ακόμα και ανάμεσα σε εκείνους που γνωρίζουν καλά αγγλικά, το 65% προτιμά να διαβάζει περιεχόμενο στη δική του γλώσσα (CSA Research).
Περισσότερα: Κατακτήστε τις διεθνείς αγορές με ένα πολύγλωσσο eCommerce Website
Η SOFTONE ο μεγαλύτερος πάροχος business λογισμικού στην Ελλάδα, διοργανώνει το 1ο Digital Commerce Hackathon, με στόχο να ενθαρρύνει και να προάγει την καινοτομία στη σχεδίαση και ανάπτυξη λύσεων και εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η πρωτοβουλία της SOFTONE αποτελεί ένα ανοιχτό κάλεσμα συνεργασίας με την κοινότητα web developers της χώρας και απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο που έχει ιδέες και προτάσεις για τη σχεδίαση εφαρμογών που ανταποκρίνονται στις προκλήσεις του ΑΙ και της ανάπτυξης της τεχνολογίας στο χώρο του eCommerce.
Περισσότερα: Έρχεται το 1ο Digital Commerce Hackathon από τη SOFTONE
Το οικονομικό έτος 2023/2024, ο τζίρος του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη έφτασε τα 326 δισεκατομμύρια ευρώ. Η μεγάλη πλειοψηφία του 69%, ή σε απόλυτους αριθμούς, τα 225 δισεκατομμύρια ευρώ, προήλθαν από online marketplaces.
Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από την πέμπτη έκδοση της έκθεσης “Top 100 Cross-Border Marketplaces Europe” από το Cross-Border Commerce Europe.
Περισσότερα: Τα marketplaces δημιουργούν το 69% του cross border eCommerce στην Ευρώπη
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77