Η Rakuten Viber ανακοίνωσε την κυκλοφορία της Αγοράς Viber στην Ελλάδα. Μέσα από την Αγορά, οι χρήστες του Viber μπορούν εύκολα να βρουν και να συνδεθούν γρήγορα με χιλιάδες τοπικές επιχειρήσεις που προσφέρουν μεγάλη ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών, όπως κομμωτήρια, υπηρεσίες υγείας, εστιατόρια, καταστήματα λιανικής και πολλά άλλα.
Η Αγορά Viber αντικαθιστά τo πεδίο «Εξερεύνηση» και βοηθά τους χρήστες να ανακαλύψουν τοπικές επιχειρήσεις με τρεις βολικούς τρόπους: είτε βλέποντας επιχειρήσεις που προβάλλονται ειδικά γι’ αυτούς, είτε με περιήγηση σε κατηγορίες, είτε αναζητώντας συγκεκριμένες επιχειρήσεις.
Περισσότερα: Το Viber λανσάρει marketplace στην Ελλάδα για σύνδεση επιχειρήσεων και χρηστών
Το GEO δεν είναι απλώς ένας όρος που είναι στη μόδα. Είναι κάτι που συμβαίνει στην πράξη. Η γλώσσα εξελίσσεται και έτσι πρέπει να εξελίσσεται και ο ορισμός της αναζήτησης στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης.
Όσοι απορρίπτουν το GEO, συνήθως λέγοντας πως "είναι απλώς SEO", απλά αγνοούν την ιστορία και την πραγματικότητα.
Η Google ανακοίνωσε μια ενημέρωση στις Google Ads που κάνει ευκολότερη την ανάλυση της απόδοσης των διαφημιστικών καμπανιών, προσθέτοντας νέα πλαίσια ελέγχου (checkboxes) στα φίλτρα τους.
Πλέον, αντί να πληκτρολογείτε ονόματα καμπανιών ή να τα επιλέγετε ένα προς ένα από μια μεγάλη λίστα, τώρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πλαίσια ελέγχου για να φιλτράρετε και να επιλέξετε πολλαπλές καμπάνιες, ομάδες διαφημίσεων ή λέξεις-κλειδιά.
Περισσότερα: Η Google βελτιώνει τα φίλτρα καμπανιών στις Google Ads με νέα checkboxes
Η Google κέρδισε μια σημαντική δικαστική μάχη στις ΗΠΑ και δεν θα υποχρεωθεί να πουλήσει ούτε το πρόγραμμα περιήγησης Chrome ούτε το λειτουργικό σύστημα Android.
Με αυτή την απόφαση αποφεύγεται το πιο ακραίο σενάριο διάσπασης της εταιρείας, που προτάθηκε στο πλαίσιο της αντιμονοπωλιακής δίκης. Ωστόσο, το δικαστήριο επέβαλε σημαντικούς περιορισμούς στην Google.
Περισσότερα: Η Google απέφυγε την υποχρέωση πώλησης του Chrome
Οι απεγγραφές είναι ένα σημαντικό μέρος του μάρκετινγκ μέσω email. Επιτρέπουν στους παραλήπτες να εξαιρεθούν από τη λήψη μηνυμάτων, κάτι που είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της υγείας μιας λίστας αποδεκτών και τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς.
Ωστόσο, μια προβληματική διαδικασία απεγγραφής μπορεί να επηρεάσει αρνητικά σε σημαντικό βαθμό την παραδοσιμότητα των email.
Περισσότερα: email marketing: Οι αποτυχημένες απεγγραφές βλάπτουν τις παραδόσεις
Το YouTube σημειώνει σημαντική άνοδο στα έσοδά της από διαφημίσεις, προσεγγίζοντας το εντυπωσιακό ποσό των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2ο τρίμηνο της χρονιάς.
Αυτή η αύξηση υπογραμμίζει την ισχύ της πλατφόρμας ως βασικού πόρου για τους διαφημιστές και την ικανότητά της να προσελκύει ένα τεράστιο και ποικίλο παγκόσμιο κοινό.
Περισσότερα: Το YouTube καταγράφει εντυπωσιακή αύξηση εσόδων από διαφημίσεις
Πώς μπορεί ένα ξενοδοχείο να ξεχωρίσει και να αυξήσει σημαντικά την κερδοφορία του; Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ένας ξενοδόχος σήμερα για να αποκτήσει στρατηγικό πλεονέκτημα απέναντι στους ανταγωνιστές;
Απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά δίνει το νέο White Paper της Globe One Digital, ενός από τα κορυφαία digital travel marketing agencies στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Περισσότερα: Nέο White Paper της Globe One Digital για ξενοδόχους
Μία ανεξάρτητη αναλυτική έκθεση αποκαλύπτει ότι οι «κρυφές» λέξεις-κλειδιά στις Google Ads κοστίζουν στους διαφημιζόμενους έως και το 85% των δαπανών τους!
Η μελέτη βασίστηκε σε μελέτες από διαφημιστικές καμπάνιες που ξόδεψαν συνολικά πάνω από 20 εκατομμύρια δολάρια και δείχνει ότι οι «κρυφές» λέξεις-κλειδιά, δηλαδή αναζητήσεις που δεν αποκαλύπτονται στους διαφημιζόμενους, ευθύνονται για σημαντικές απώλειες, απορροφώντας έως και 85 λεπτά αξίας από κάθε δολάριο που δαπανάται στις ΗΠΑ.
Περισσότερα: Google Ads: Κρυφές λέξεις-κλειδιά κοστίζουν πάρα πολλά στους διαφημιζόμενους
Το email marketing παραμένει ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για την προσέγγιση πελατών και την ενίσχυση των πωλήσεων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Κρύβει παγίδες, όμως, που μπορούν να βλάψουν σοβαρά τη φήμη και την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σου.
Ένα από τα πιο συχνά και καταστροφικά λάθη που κάνουν πολλοί ιδιοκτήτες e-shop, είναι να αγνοούν την ποιότητα και την εγκυρότητα της λίστας των παραληπτών τους. Η αποστολή μαζικών email σε παλιές, ανενεργές ή ξεχασμένες διευθύνσεις μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα, όπως το να βρεθείς σε μαύρες λίστες, να αποκλειστείς από τους παρόχους email και, τελικά, να χάσεις την εμπιστοσύνη των πελατών σου.
Περισσότερα: Email marketing: Tο μοιραίο λάθος που πρέπει να αποφεύγεται!
Η Search Magic διοργανώνει ένα δωρεάν online workshop για το SEO, με στόχο να βοηθήσει ιδιοκτήτες e-shop και e-commerce managers να ανακτήσουν τον έλεγχο της στρατηγικής τους στις μηχανές αναζήτησης.
Το workshop απευθύνεται σε επαγγελματίες που πληρώνουν υπηρεσίες SEO χωρίς να βλέπουν αποτελέσματα, που δεν κατανοούν τα reports που λαμβάνουν ή που δυσκολεύονται να αξιολογήσουν την αποδοτικότητα της συνεργασίας τους με SEO agencies.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77