Digital Marketing

Αυξήστε το Customer Engagement και τις πωλήσεις, με εξατομικευμένες προτάσεις

Οι προτάσεις προϊόντων είναι μια βασική πτυχή των ηλεκτρονικών αγορών που μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Ωστόσο, πολλά e-shop αποτυγχάνουν να παρέχουν το ίδιο επίπεδο εξατομίκευσης με τα φυσικά καταστήματα. Αυτό δυσκολεύει τους χρήστες να βρουν γρήγορα τα προϊόντα που χρειάζονται, να χειριστούν τους τρόπους πληρωμής που προτιμούν και να ειδοποιούνται όταν υπάρχουν διαθέσιμες προσφορές.

Ετοιμαστείτε έγκαιρα για την εποχή των Google Analytics 4

Μια ομάδα ειδικών στα Google Analytics, με επικεφαλής το Φώτη Αντωνόπουλο, δημιούργησαν το Google Analytics 4 audit, ένα διαγνωστικό εργαλείο για το setup του account σας, στη νέα πλατφόρμα GA.

Το audit σκανάρει περισσότερα από 100+ εξειδικευμένα κριτήρια και παράγει ένα report 40+ σελίδων που αναλύει τα πιο σημαντικά settings που πρέπει να έχει ένα account, όπως τα streams, τα signals, τα tags, τα events και τα funnels.

Νέες κατηγορίες EE εναντίον Google για κατάχρηση της θέσης της στη διαφήμιση

Οι Βρυξέλλες χτύπησαν για ακόμη μία φορά τη Google. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατηγόρησε επίσημα την μητρική εταιρεία Alphabet για κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης στην διαφημιστική τεχνολογία, με την Επίτροπο Ανταγωνισμού Βεστάγκερ να τονίζει πως η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή και χρήζει άμεσης αντιμετώπισης.

Google Marketing Live 2023: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Το βασικό στοιχείο της φετινής εκδήλωσης Google Marketing Live (GML) μπορεί να συνοψιστεί με δύο μόνο γράμματα: AI. Σύντομα, θα υπάρχει τεχνητή νοημοσύνη εδώ, εκεί και παντού στον λογαριασμό σας στο Google Ads!

Η πλειοψηφία των ανακοινώσεων στο event της Google περιείχε κάποια μορφή τεχνητής νοημοσύνης, κάτι που ήταν μάλλον αναμενόμενο, μετά και από την πρόγευση που υπήρξε στο Google I/O.

Ogilvy White Paper: Η Τεχνητή Νοημοσύνη και οι εφαρμογές της στο marketing

Η Ogilvy Greece δημοσίευσε ένα πρωτότυπο, κατατοπιστικό και χρήσιμο white paper σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη και τις εφαρμογές της στο marketing.

Το ΑΙ έχει μονοπωλήσει πρόσφατα το ενδιαφέρον της διαφημιστικής αγοράς και το αντικείμενο των συζητήσεων για τις τεχνολογικές εξελίξεις σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα σημάνει το τέλος του SEO;

H έλευση της τεχνητής νοημοσύνης στις μηχανές αναζήτησης έχει προκαλέσει ποικίλα σχόλια και ερωτηματικά στους επαγγελματίες του digital marketing, μεταξύ άλλων, σχετικά με το τί πρόκειται να συμβεί με το SEO.

Κάθε αλλαγή τρομάζει και όσον αφορά στο SEO, έχει ξανασυμβεί. Ωστόσο, το ζητούμενο παραμένει: όσοι ψάχνουν, θα πρέπει να βρίσκουν τους οργανισμούς και τις εταιρείες στις μηχανές αναζήτησης.

Global case study έγινε η επιτυχημένη συνεργασία ΕΟΤ και Project Agora

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) συνεργάστηκε με το Project Agora, ώστε να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες της native διαφήμισης και της πλατφόρμας της Taboola, της μεγαλύτερης native ads πλατφόρμας στο open web.

Η επιτυχημένη συνεργασία ξεχώρισε για τα αξιοσημείωτα αποτελέσματά της και έκανε την Taboola να την επιλέξει ως παγκόσμιο case study.

Η Globe One Digital συμβάλλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό τής Allianz

Στη σημαντική αύξηση στις online πωλήσεις, καθώς και γενικότερα της παρουσίας της Allianz Direct στο Διαδίκτυο συνεισέφερε η Globe One Digital, εκ των κορυφαίων digital marketing agencies στην Ελλάδα.

Η Allianz Direct αποτελεί το κανάλι απευθείας πωλήσεων της Allianz Ελλάδος, ενός από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς ομίλους που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Η συνεργασία της Allianz Direct με την Globe One Digital ξεκίνησε το 2019, θέτοντας ως βασικούς στόχους την ενδυνάμωση της ψηφιακής παρουσίας της, καθώς και την αύξηση των online πωλήσεων και των οργανικών αποτελεσμάτων.

Νέες διαφημιστικές λύσεις προώθησης για τα brands από το Skroutz

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προσφέρει πρωτοποριακές λύσεις διαφήμισης και δίνει τη δυνατότητα στα brands να ενισχύσουν το διαφημιστικό τους αποτύπωμα και να προωθήσουν τα προϊόντα τους στους πάνω από 8 εκατομμύρια επισκέπτες της πλατφόρμας!

Οι διαφημιστικές λύσεις καλύπτουν κάθε επικοινωνιακή ανάγκη των brands,  διαθέτοντας εργαλεία για όλο το marketing funnel, από awareness και consideration, μέχρι και λύσεις για conversion.

Το YouTube προσπαθεί να περιορίσει τη χρήση ad blockers

Το YouTube καταβάλει προσπάθεια να περιορίσει τη χρήση των ad blockers που αρκετοί χρήστες χρησιμοποιούν για να αποφεύγουν τη θέαση διαφημίσεων όταν παρακολουθούν βίντεο.

"Δεν επιτρέπονται τα προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων στο YouTube." Αυτό είναι το μήνυμα που θα εμφανίζεται στους χρήστες που χρησιμοποιούν ad blockers και είναι μέρος της προσπάθειας που φαίνεται πως έχει ξεκινήσει η πλατφόρμα, για να αυξήσει τις προβολές των διαφημίσεων.

Το ερώτημα, είναι αν αυτοί οι χρήστες θα είναι τελικα δεκτικοί στις διαφημίσεις στο YouTube, ή απλώς θα επιλέξουν να εγκαταλείψουν την παρακολούθηση ενός βίντεο, ή και την πλατφόρμα.

Το μήνυμα που θα εμφανίζεται όταν εντοπιστεί κάποιος ad blocker αναφέρει ότι οι διαφημίσεις επιτρέπουν στο YouTube να παραμένει δωρεάν και θα προτείνει στους χρήστες δύο επιλογές: Να επιτρέψουν τις διαφημίσεις ή να δοκιμάσουν το YouTube Premium, πληρώνοντας συνδρομή.

Η συγκυρία μάλλον δεν είναι τυχαία, αφού η Google παρουσίασε τη νέα Search Generative Experience, τη μηχανή αναζήτησης που κάνει χρήση τεχνητής νοημοσύνης και αναμενόταν να ανακοινωθεί. Είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζουμε τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει το SGE στην επίδοση της πληρωμένης και οργανικής αναζήτησης, όπως και στις διαφημιστικές δραστηριότητες της Google.

Ωστόσο, το περιεχόμενο και οι διαφημίσεις βίντεο ενδέχεται να αποκτήσουν μεγαλύτερη αξία για ορισμένα brands που χρειάζονται ορατότητα, ως αποτέλεσμα της πιθανής απώλειας επισκεψιμότητας ή των κλικ στην αναζήτηση. Αυτό σημαίνει ότι το YouTube θέλει να εξασφαλίσει ότι οι χρήστες του βλέπουν όσο το δυνατόν περισσότερες διαφημίσεις, γιαυτό και ο "πόλεμος" που κήρυξε στους ad blockers.

Εικόνα: Alexander Shatov, Unsplash

 

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search