Έχετε δυσκολευτεί ποτέ να αναπτύξετε το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας και αναρωτηθήκατε πώς να μετατρέψετε τους επισκέπτες σας σε πιστούς πελάτες;
Η αυξανόμενη τάση των εγκαταλειμμένων αναζητήσεων και η ατελείωτη ροή χρηστών που φεύγουν από τον ιστότοπό σας χωρίς να κάνουν αγορά, σας αφήνει αβοήθητους στις προσπάθειές σας να επαναστοχεύσετε και να μετατρέψετε αυτούς τους χρήστες σε πιθανούς αγοραστές;
Υπολογίζεται ότι το 35% των μελλοντικών εσόδων σας είναι "κλειδωμένο", επειδή οι χρήστες δεν μπορούν να βρουν ακριβώς αυτό που θέλουν, χάνονται ανάμεσα σε πολλαπλές επιλογές, ή λαμβάνουν newsletters που δεν εξυπηρετούν τις τρέχουσες ανάγκες τους. Εν τω μεταξύ, το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου πρόκειται να υποστεί μια αξιοσημείωτη μεταμόρφωση, καθώς προσπαθεί να προσαρμοστεί στους αυξανόμενους ρυθμιστικούς κανονισμούς και την απενεργοποίηση των third-party cookies.
Όλα αυτά τα προβλήματα μπορούν να επιλυθούν μέσω της χρήσης εξατομικευμένου περιεχομένου, που μπορεί να βοηθήσει τους εμπόρους να προσελκύσουν το κοινό τους πιο αποτελεσματικά, παρέχοντας προσφορές, προτάσεις προϊόντων και εκπτώσεις που ανταποκρίνονται ακριβώς στις ανάγκες των χρηστών.
Η επιτυχία δεν είναι όνειρο, μπορεί να επιτευχθεί, χρησιμοποιώντας τη δύναμη των deep-tech λύσεων εξατομίκευσης τεχνητής νοημοσύνης και να επιτύχετε εντυπωσιακά αποτελέσματα ήδη από τον πρώτο δωρεάν μήνα χρήσης της πλατφόρμας της Releva! Η Beauty Princess Greece δοκίμασε την πλατφόρμα και συνεχίζει να αναπτύσσει τις δραστηριότητές της στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
1. Ο πελάτης και η πρόκληση
Το Beauty Princess, είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με προϊόντα ομορφιάς και μόδας, με έδρα την Αθήνα, με μοναδική προσωπικότητα και έχει αποστολή να αναδεικνύει την ομορφιά σε όλες τις μορφές της. Η εταιρεία υπερηφανεύεται που παρέχει μια διασκεδαστική και εξαιρετική εμπειρία αγορών για όλους τους χρήστες.
Η τεχνογνωσία της εταιρείας είναι στην ομορφιά, τα καλλυντικά, το μακιγιάζ και τα κοσμήματα και προσφέρει μια επιλογή προϊόντων υψηλής ποιότητας.
Το Beauty Princess αναζητά συνεχώς νέες μάρκες καλλυντικών και αξεσουάρ, διασφαλίζοντας ότι προσφέρει τα πιο σύγχρονα είδη περιποίησης δέρματος, καλλυντικά και είδη μόδας. Με πολλαπλές επιλογές πληρωμής, συμπεριλαμβανομένων μετρητών, καρτών και τραπεζικών καταθέσεων, η εταιρεία πραγματοποιεί παραδόσεις σε εθνικό επίπεδο, ακόμη και σε απομακρυσμένες περιοχές, υπογραμμίζοντας ότι η ομορφιά και το στυλ δεν γνωρίζουν σύνορα.
Το e-shop της εταιρείας έχει πάνω από 27.100 μοναδικούς μηνιαίους ενεργούς χρήστες ανά μήνα. Πριν χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα της Releva ως αποδεδειγμένο εργαλείο επιτυχίας, το Beauty Princess προσπαθούσε να προσφέρει εξαιρετική εμπειρία αγορών σε όλους τους χρήστες και να προσφέρει προϊόντα που να ταιριάζουν σε κάθε προτίμηση.
2. Η λύση
Η Beauty Princess χρησιμοποιεί τη διαδικασία ανάπτυξης της Releva, με έμφαση σε εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων, email, αυτοματισμούς, banner και ειδοποιήσεις push. Από τότε που η εταιρεία άρχισε να χρησιμοποιεί τη λύση της Releva, προσφέρει στους χρήστες της εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων στις ακόλουθες κατηγορίες:
- Δημοφιλή προϊόντα
- Νέα προϊόντα
- Προτάσεις για εσένα
- Προσφορές - πακέτο
- Παρόμοια προϊόντα
- Προτεινόμενα προϊόντα
- Περισσότερα από αυτήν την κατηγορία
Η Releva βοηθά τo Beauty Princess να σχεδιάσει και να εκτελέσει προτάσεις προϊόντων για τους επισκέπτες της, εστιάζοντας στις προσωπικές τους προτιμήσεις και επιθυμίες. Επιπλέον, το κατάστημα μπορεί να τοποθετεί μπλοκ προϊόντων και προτάσεις, σε διάφορες θέσεις στις σελίδες του και να χρησιμοποιεί deep-learning αλγόριθμους της Releva για να αυξήσει τα έσοδα και τις μετατροπές.
Χάρη στους αυτοματισμούς μάρκετινγκ της Releva, το Beauty Princess επιλύει τώρα διάφορες περιπτώσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως εγκατάλειψη καλαθιού, εγκατάλειψη περιήγησης, εβδομαδιαίες προσφορές και πωλήσεις, καθώς και εξατομίκευση ανώνυμων επισκεπτών.
Η πλατφόρμα της Releva βοηθά το Beauty Princess να προσεγγίσει επισκέπτες που έχουν αγοράσει προηγουμένως ένα προϊόν από το ηλεκτρονικό κατάστημα και να προτείνει προϊόντα που πιθανότατα θα αγόραζαν στη συνέχεια, με βάση τα ενδιαφέροντά τους και τις γνώσεις του συστήματος για αυτούς.
Το Beauty Princess χρησιμοποιεί επίσης διαφημιστικά banner και ειδοποίηση push, με βάση τη συμπεριφορά των χρηστών, μέσω αναδυόμενων παραθύρων και banner.
Η πλατφόρμα (επανα)στοχεύει χρήστες σε όλα τα κανάλια, χρησιμοποιώντας προηγμένο προγραμματισμό και αυτοματισμό. Το σύστημα της Releva καταγράφει κάθε προβολή σελίδας, κλικ, μετατροπή και αγορά στο website.
Επίσης, παρέχει οπτικές αναλύσεις για τα πιο σημαντικά KPI, όπως έσοδα, μέσο μέγεθος καλαθιού, μέσο όρο αγορών, ανώνυμη βάση χρηστών, συνδρομητές, εγγραφές. Επιπλέον, παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο βελτίωσής τους με βάση δοκιμές και deep data.
3. Αποτελέσματα
Χρησιμοποιώντας τη deep-tech λύση εξατομίκευσης της Releva, το Beauty Princess κατάφερε να προσεγγίσει 27.124 ενεργούς χρήστες και σε μόλις ένα μήνα, πέτυχε εντυπωσιακά αποτελέσματα:
Open Rate από καμπάνιες: 42,5%
Click Rate από αυτοματισμούς: 34,7%
Open rate από αυτοματισμούς: 57,5%
Click rate από καμπάνιες: 36,1%
Conversion rate από αυτοματισμούς: 5,7%
Conversion rate από καμπάνιες: 4,5%
Conversion rate από recommendations: 43,1%
Η Releva συνεισέφερε πάνω από το 21,6% των εσόδων του Beauty princess, ενώ το ηλεκτρονικό κατάστημα αυξάνει συνεχώς τα ποσοστά μετατροπής και τις μέσες τιμές παραγγελιών.
Η Releva στην ECDM Expo SE Europe 2023
Η Releva θα βρίσκεται με εκθεσιακό περίπτερο στην ECDM Expo SE Europe 2023 που διοργανώνεται στις 23 και 24 Σεπτεμβρίου 2023, στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η ομάδα της Releva θα βοηθήσει τους ενδιαφερόμενους να βρουν την τέλεια λύση ηλεκτρονικού εμπορίου για τις επιχειρηματικές τους ανάγκες, θα παρουσιάσει το προϊόν της και θα δείξει το πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή τους να αναπτυχθεί.
Κάθε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που θα επισκευτεί το εκθεσιακό περίπτερο της Releva θα λάβει μεγάλες εκπτώσεις, εξατομικευμένες προσφορές και πολλές εκπλήξεις.
Επίσης, ο Georgi Georgiev, Διευθύνων Σύμβουλος της Releva, θα συμμετέχει στο συνέδριο της ECDM Expo SE Europe 2023 για το Digital Marketing, όπου και θα παρουσιάσει το θέμα "Πώς να ξεκλειδώσετε αμέσως 35%+ περισσότερα έσοδα για τo ηλεκτρονικό σας κατάστημα".
Εάν δεν μπορείτε να περιμένετε μέχρι την εκδήλωση, μπορείτε να δοκιμάσετε τώρα την πλατφόρμα της Releva, δωρεάν για 30 ημέρες! Κλείστε μία συνεδρία με έναν από τους ειδικούς μας στο ηλεκτρονικό εμπόριο και μάθετε πώς η Releva μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί: Ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο και κλείστε τη συνεδρία σας: https://releva.ai
-Advertorial-
Η Ευρωπαϊκή Ένωση επέβαλε σήμερα πρόστιμο ύψους 345 εκατομμυρίων ευρώ στο TikTok για παραβίαση των κανόνων προστασίας προσωπικών δεδομένων ανηλίκων.
Η TikTok Technology Limited καλείται να πληρώσει «διοικητικά πρόστιμα συνολικού ύψους 345 εκατομμυρίων ευρώ» και να συμμορφώσει εντός τριών μηνών τις δραστηριότητές της, ανακοίνωσε η ιρλανδική Επιτροπή για την Προστασία των Δεδομένων (DPC), η οποία ενεργεί για λογαριασμό της ΕΕ.
Περισσότερα: Νέο πρόστιμο €345 εκ. στο TikTok από την ΕΕ για παραβίαση προσωπικών δεδομένων ανηλίκων
Ανακοίνωση σχετικά με την ασφάλεια δεδομένων των Ευρωπαίων χρηστών και το Project Clover εξέδωσε το TikTok στην οποία αναφέρεται πως η εταιρεία επενδύει στην ασφάλεια δεδομένων στην Ευρώπη και συνεργάζεται με το NCC Group, μια ευρωπαϊκή εταιρεία ασφάλειας.
Περισσότερα: To TikTok επενδύει στην ασφάλεια δεδομένων στην Ευρώπη
Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της Οbenan, σε συνεργασία με την Κabal, τον επίσημο συνεργάτη της Ολλανδικής εταιρείας, έρχεται για να μεταμορφώσει τον ηλεκτρονικό κόσμο και να ανατρέψει τα δεδομένα του Local SEO και του Online Reputation Management στην Ελλάδα.
Η πλατφόρμα της Obenan βοηθά τις επιχειρήσεις να γίνουν ορατές στις μηχανές αναζήτησης, χρησιμοποιώντας προηγμένη τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης (AI), με στόχο να προσελκύσει περισσότερο κόσμο στα καταστήματά τους και να βελτιώσει την online παρουσία τους.
"Διακοπές τέλος, τα κεφάλια μέσα", έλεγε κάποιος καθηγητής μου στο πανεπιστήμιο. Και όντως, οι διακοπές τελείωσαν ή τελειώνουν και είμαστε μια ανάσα από την έναρξη της σχολικής χρονιάς.
Μαθητές, φοιτητές και γονείς ετοιμάζουν λίστες για αγορές βιβλίων, τσαντών, γραφικής ύλης, υπολογιστών, σκληρών δίσκων, τηλεφώνων, ειδών γραφείου, αλλά και αθλητικών ειδών (φόρμες, παπούτσια, όργανα γυμναστικής).
Περισσότερα: Έχεις ετοιμάσει το eShop σου για την περίοδο Back to School;
Έχει γίνει πολύ λόγος σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και για το εάν η τεράστια ανάπτυξη και δημοφιλία που είχαν την τελευταία πενταετία θα εξακολουθήσει να υφίσταται.
Αρκετοί υποστηρίζουν πως η ισχύς τους, τουλάχιστον όσον αφορά στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και εμπόριο φθίνει. Όμως, τα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας κατά περιόδους, κάθε άλλο παρά αυτή την εικόνα δίνουν.
Περισσότερα: Τελικά, θα συνεχίσουν να πρωταγωνιστούν τα social media στο marketing;
Τα αποτελέσματα της αναζήτησης της Google που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη είναι "πειραματικά". Αλλά αυτό δεν εμπόδισε τους search engine experts να μαντέψουν το πώς αυτά τα αποτελέσματα θα επηρεάσουν την επισκεψιμότητα των web sites, συμπεριλαμβανομένων των e-shop.
Η Search Generative Experience (SGE) της Google επιδιώκει να απαντήσει σε ένα ερώτημα συνομιλητικά, όπως θα έκανε ένα άτομο. Είναι νέα και σε μεγάλο βαθμό άγνωστη λειτουργία.
Περισσότερα: Πώς η αναζήτηση AI της Google μπορεί να επηρεάσει το ηλεκτρονικό εμπόριο;
Οι ενήλικες στις ΗΠΑ θα περνούν περισσότερες από 7,5 ώρες την ημέρα σε συνδεδεμένες συσκευές φέτος, χρόνος που είναι αυξημένος κατά μία ώρα σε σχέση με το 2020, σύμφωνα με την καταγραφή και ανάλυση του Insider Intelligence.
Δείτε τι πρέπει να γνωρίζουν οι διαφημιζόμενοι σχετικά με το χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες σε κινητές συσκευές και συνδεδεμένες τηλεοράσεις (CTV). Αθροιστικά, αυτός ο χρόνος αντιστοιχεί σε πάνω από τα τρία τέταρτα του συνολικού χρόνου που θα ξοδεύουν online φέτος οι ενήλικες στις ΗΠΑ και δείχνει την τάση που υπάρχει και στη δική μας ήπειρο.
Περισσότερα: Σε ποιες συσκευές περνούν χρόνο οι καταναλωτές;
Τα Retail Media, η Συνδεδεμένη Τηλεόραση (CTV) και η αναζήτηση, θα έχουν βασικούς ρόλους στο μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης. Είτε πρόκειται για παραδοσιακούς παίκτες και κανάλια στην αγορά της ψηφιακής διαφήμισης, είτε για νέες ευκαιρίες, Μέσα και αναδυόμενους διεκδικητές, το σίγουρο είναι ότι η αγορά θα αλλάξει και θα αναδιανεμηθεί.
Ακολουθούν πέντε προβλέψεις, σύμφωνα με τον αναλυτή τού insiderintelligence Andrew Lipsman.
Περισσότερα: Το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης, από τη Google έως την Amazon
Τα social networks για μια επιχείρηση αποτελούν ένα βασικό εργαλείο marketing. Η παρουσία των εταιρειών, τουλάχιστον στα μεγαλύτερα κοινωνικά δίκτυα, είναι επιβεβλημένη με στόχο να φέρουν επισκέπτες, να κάνουν branding και να ενημερώνουν για νέα προϊόντα και δραστηριότητες.
Επομένως, εάν δεν έχετε παρουσία για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, τουλάχιστον στα βασικά, όπως τα Facebook, Instagram, Twitter, ΤikΤok και YouTube, θα πρέπει άμεσα να δημιουργήσετε τις αντίστοιχες σελίδες. Έχετε ήδη χάσει πολλά από αυτά που μπορούν να σας προσφέρουν!
Περισσότερα: Ποια είναι η θέση των links των κοινωνικών δικτύων στο eshop σας;
Follow Us
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77