
Η Generation Y – International eBusiness Hub, αποκλειστική αντιπρόσωπος της καινοτόμου πλατφόρμας Buywith στην Ελλάδα, διοργάνωσε πριν λίγες μέρες ένα ξεχωριστό meetup στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της εταιρείας, με σκοπό την παρουσίαση των δυνατοτήτων της πλατφόρμας και την προώθηση του νέου τρόπου αγορών μέσω live shopping videos απευθείας μέσα από τα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Στην εκδήλωση μίλησε η CEO της Generation Y, η οποία τόνισε την καίρια σημασία της εμπειρίας πελάτη και πόσο καθοριστική είναι στην αγοραστική του απόφαση, ενώ ακολούθησε ιδιαίτερα διαδραστικό πάνελ συζήτησης, στο οποίο συμμετείχαν οι:
- Αθηνά Ηλιάδη – Marketing Director, NAK Shoes
- Εύη Τοπάλη – Product Manager of buywith, Generation Y
- Χρύσα Φακή – Head of New Business Development, Generation Y
- Και σε ζωντανή σύνδεση από το Λονδίνο: Julia Lossos – Director of Retail Partnerships, Buywith, η οποία διεξήγε live demo της πλατφόρμας για τους συμμετέχοντες.
Το πάνελ συντόνισε η σύμβουλος στρατηγικής επικοινωνίας, Μαρία Θεμελή.
Η εκδήλωση έφερε κοντά εκπροσώπους από 18 επιχειρήσεις λιανικής, κυρίως από τους κλάδους μόδας, υπόδησης, τεχνολογίας και ομορφιάς, οι οποίοι συμμετείχαν σε έναν ζωντανό και ουσιαστικό διάλογο για το μέλλον του eCommerce και τη δυναμική που προσφέρει το live shopping στην ενίσχυση της αγοραστικής εμπειρίας.
Η Buywith, μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες live shopping παγκοσμίως, επιτρέπει στους καταναλωτές να συμμετέχουν σε live video sessions μέσα στο ίδιο το ηλεκτρονικό κατάστημα, χωρίς να απομακρύνονται από το περιβάλλον του webstore, χωρίς να εξαρτώνται από άλλες πλατφόρμες, διατηρώντας όλα τα δεδομένα στη διάθεσή τους, αυξάνοντας παράλληλα τη συμμετοχή και το ποσοστό μετατροπής επισκεπτών σε πωλήσεις.