
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμένουν η αγαπημένη λύση διαφήμισης για τις μικρές επιχειρήσεις, παρά τη συνεχή άνοδο του κόστους. Νέα στοιχεία από το WordStream LocaliQ αποκαλύπτουν ότι το μέσο κόστος ανά δυνητικό πελάτη στο Facebook (CPL) αυξήθηκε κατά 21% σε ετήσια βάση και φτάνει τα 27,66 δολάρια. Αντίστοιχα, το CPL στο Google είναι σχεδόν τριπλάσιο, στα 70,11 δολάρια.
Διαφημιστικές καμπάνιες επισκεψιμότητας
CTR: 1,71% κατά μέσο όρο, αυξημένο σε σχέση με το 1,57% του 2024.
- Ανώτατο: Αγορές, συλλεκτικά και δώρα (4,13%)
- Κατώτατο: Επισκευές αυτοκινήτων (0,80%)
CPC: 0,70 δολάρια κατά μέσο όρο, μειωμένο κατά 6,7% σε ετήσια βάση.
- Κατώτατο: Αγορές, συλλεκτικά και δώρα (0,34 δολάρια)
- Ανώτατο: Οικονομικές υπηρεσίες & ασφάλειες (1,22 δολάρια)
Καμπάνιες συλλογής δυνητικών πελατών (Leads)
CTR: 2,59% κατά μέσο όρο, αμετάβλητο ετησίως.
- Ανώτατο: Τέχνες & ψυχαγωγία (3,92%)
- Κατώτατο: Οδοντίατροι (1,05%)
CPC: 1,92 δολάρια κατά μέσο όρο, ελαφρώς αυξημένο από 1,88 δολάρια.
- Ανώτατο: Οδοντίατροι (9,78 δολάρια)
- Κατώτατο: Εστιατόρια & φαγητό (0,74 δολάρια)
Conversion Rate: 7,72% κατά μέσο όρο, πτώση από 8,67% πέρυσι.
- Ανώτατο: Εστιατόρια & φαγητό (18,25%)
- Κατώτατο: Έπιπλα (3,77%)
CPL: 27,66 δολάρια κατά μέσο όρο, αύξηση 21% ετησίως.
- Ανώτατο: Οδοντίατροι (76,71 δολάρια)
- Κατώτατο: Εστιατόρια & Φαγητό (3,16 δολάρια)
Τι πρέπει να γνωρίζουν οι διαφημιζόμενοι
Οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να προσέχουν πού το Facebook εξακολουθεί να προσφέρει συγκριτικά πλεονεκτήματα και πού εμφανίζει αδυναμίες. Οι καμπάνιες επισκεψιμότητας γίνονται πιο αποτελεσματικές, με φθηνότερα κλικ και υψηλότερη εμπλοκή. Αντίθετα, οι καμπάνιες συλλογής leads γίνονται πιο ακριβές και λιγότερο αποτελεσματικές, με χαμηλότερα ποσοστά μετατροπών.
Ευρύτερες Τάσεις και Συστάσεις
Η διαφορά αποτελεσμάτων οφείλεται τόσο στις οικονομικές και ανταγωνιστικές πιέσεις, όσο και στους περιορισμούς προστασίας προσωπικών δεδομένων. Η πληθωριστική πίεση μειώνει τη ζήτηση σε τομείς όπως η οικιακή βελτίωση και η προσωπική φροντίδα, ενώ το αυξανόμενο διαφημιστικό κόστος προκύπτει από τον αυξημένο ανταγωνισμό.
Οι ειδικοί συστήνουν οι διαφημιζόμενοι να εστιάσουν περισσότερο στην ποιότητα των leads, αξιοποιώντας εργαλεία AI της Meta όπως το Advantage+ με προσοχή, ώστε να αποφεύγονται χαμηλής ποιότητας προοπτικές ή σπατάλη πόρων. Η ισορροπημένη κατανομή στόχων (επισκεψιμότητα, branding, leads) είναι πλέον αναγκαία - και οι marketers πρέπει να παρακολουθούν τον συνολικό επιχειρηματικό σκοπό αντί ενός μεμονωμένου δείκτη.
Πηγή: searchengineland
Η εικόνα δημιουργήθηκε με υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης.