Digital Marketing

Ακρίβυνε η διαφήμιση στο Facebook αλλά είναι ακόμη πολύ πιο προσιτή από της Google

Ακρίβυνε η διαφήμιση στο Facebook αλλά είναι ακόμη πολύ πιο προσιτή από της Google

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμένουν η αγαπημένη λύση διαφήμισης για τις μικρές επιχειρήσεις, παρά τη συνεχή άνοδο του κόστους. Νέα στοιχεία από το WordStream LocaliQ αποκαλύπτουν ότι το μέσο κόστος ανά δυνητικό πελάτη στο Facebook (CPL) αυξήθηκε κατά 21% σε ετήσια βάση και φτάνει τα 27,66 δολάρια. Αντίστοιχα, το CPL στο Google είναι σχεδόν τριπλάσιο, στα 70,11 δολάρια.

Διαφημιστικές καμπάνιες επισκεψιμότητας

CTR: 1,71% κατά μέσο όρο, αυξημένο σε σχέση με το 1,57% του 2024.
- Ανώτατο: Αγορές, συλλεκτικά και δώρα (4,13%)
- Κατώτατο: Επισκευές αυτοκινήτων (0,80%)
CPC: 0,70 δολάρια κατά μέσο όρο, μειωμένο κατά 6,7% σε ετήσια βάση.
- Κατώτατο: Αγορές, συλλεκτικά και δώρα (0,34 δολάρια)
- Ανώτατο: Οικονομικές υπηρεσίες & ασφάλειες (1,22 δολάρια)

Καμπάνιες συλλογής δυνητικών πελατών (Leads)

CTR: 2,59% κατά μέσο όρο, αμετάβλητο ετησίως.
- Ανώτατο: Τέχνες & ψυχαγωγία (3,92%)
- Κατώτατο: Οδοντίατροι (1,05%)
CPC: 1,92 δολάρια κατά μέσο όρο, ελαφρώς αυξημένο από 1,88 δολάρια.
- Ανώτατο: Οδοντίατροι (9,78 δολάρια)
- Κατώτατο: Εστιατόρια & φαγητό (0,74 δολάρια)
Conversion Rate: 7,72% κατά μέσο όρο, πτώση από 8,67% πέρυσι.
- Ανώτατο: Εστιατόρια & φαγητό (18,25%)
- Κατώτατο: Έπιπλα (3,77%)
CPL: 27,66 δολάρια κατά μέσο όρο, αύξηση 21% ετησίως.
- Ανώτατο: Οδοντίατροι (76,71 δολάρια)
- Κατώτατο: Εστιατόρια & Φαγητό (3,16 δολάρια)

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι διαφημιζόμενοι

Οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να προσέχουν πού το Facebook εξακολουθεί να προσφέρει συγκριτικά πλεονεκτήματα και πού εμφανίζει αδυναμίες. Οι καμπάνιες επισκεψιμότητας γίνονται πιο αποτελεσματικές, με φθηνότερα κλικ και υψηλότερη εμπλοκή. Αντίθετα, οι καμπάνιες συλλογής leads γίνονται πιο ακριβές και λιγότερο αποτελεσματικές, με χαμηλότερα ποσοστά μετατροπών.

Ευρύτερες Τάσεις και Συστάσεις

Η διαφορά αποτελεσμάτων οφείλεται τόσο στις οικονομικές και ανταγωνιστικές πιέσεις, όσο και στους περιορισμούς προστασίας προσωπικών δεδομένων. Η πληθωριστική πίεση μειώνει τη ζήτηση σε τομείς όπως η οικιακή βελτίωση και η προσωπική φροντίδα, ενώ το αυξανόμενο διαφημιστικό κόστος προκύπτει από τον αυξημένο ανταγωνισμό.

Οι ειδικοί συστήνουν οι διαφημιζόμενοι να εστιάσουν περισσότερο στην ποιότητα των leads, αξιοποιώντας εργαλεία AI της Meta όπως το Advantage+ με προσοχή, ώστε να αποφεύγονται χαμηλής ποιότητας προοπτικές ή σπατάλη πόρων. Η ισορροπημένη κατανομή στόχων (επισκεψιμότητα, branding, leads) είναι πλέον αναγκαία - και οι marketers πρέπει να παρακολουθούν τον συνολικό επιχειρηματικό σκοπό αντί ενός μεμονωμένου δείκτη.

 

Πηγή: searchengineland

Η εικόνα δημιουργήθηκε με υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search