Η Releva, η all-in-one λύση αυτοματισμού μάρκετινγκ με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης, για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, συμμετέχει στην eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023 το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, 11 & 12 Φεβρουαρίου, στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, στη Θεσσαλονίκη.
Η Releva είναι μια μοναδική πλατφόρμα AI-first RevOps που βελτιστοποιεί την εμπειρία των πελατών και μετατρέπει κάθε e-shop σε μια μηχανή υψηλών μετατροπών και πωλήσεων.
Η πλατφόρμα μπορεί να βοηθήσει τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου να λύσουν προβλήματα με καινοτόμο και πλήρως αυτοματοποιημένο τρόπο, όπως η εγκατάλειψη του καλαθιού και της περιήγησης, η πρόβλεψη των επόμενων αγορών των χρηστών, οι στρατηγικές μετά την αγορά και η εξατομίκευση και επαναστόχευση των ανώνυμων επισκεπτών.
Χρησιμοποιεί έξυπνα βήματα προγνωστικής ανάλυσης για να διατηρήσει την αύξηση των εσόδων, να επιτύχει τους στόχους μάρκετινγκ οποιουδήποτε καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου και να αυξήσει τα έσοδά του κατά περισσότερο από 30%.
Τον τελευταίο μήνα, η Releva προσέγγισε περισσότερους από 2 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, έστειλε περισσότερα από 15 εκατομμύρια email και δημιούργησε πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ έσοδα για τους πελάτες της.
Η εταιρεία παρέχει στους πελάτες της μια διαδικασία ανάπτυξης, καθώς και εύχρηστα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση των ποσοστών μετατροπών, την αύξηση των μεγεθών καλαθιών και των εσόδων του e-shop τους.
Κατά τη διάρκεια της eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH, της διήμερης έκθεσης και συνεδρίου για το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ψηφιακό μάρκετινγκ, ο co-founder and CEO της Releva, Georgi Georgiev, θα μοιραστεί με τους επισκέπτες και τους συνέδρους πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την εξατομίκευση, για omnichannel και social experiences στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η εκδήλωση θα συγκεντρώσει εταιρείες και εισηγητές από διάφορες χώρες, οι οποίοι θα παρουσιάσουν εξειδικευμένο περιεχόμενο, εστιασμένο στις νέες τάσεις και επιτυχημένες στρατηγικές στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Κάθε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου θέλει να επιτύχει άμεση ανάπτυξη και υψηλότερα ποσοστά μετατροπών. Για να κατανοήσετε ποιο είναι το βασικό συστατικό για την επίτευξη αυτών των στόχων, επισκεφθείτε το περίπτερο της Releva στην έκθεση και μιλήστε με τους εξειδικευμένους συνεργάτες μας.
Χωρίς αμφιβολία, η προσέγγιση προς κάθε πελάτη είναι ζωτικής σημασίας και με τη χρήση της πλατφόρμας, τη διαδικασία ανάπτυξης και την αφοσίωση της Releva, κάθε e-shop μπορεί να γίνει μια μηχανή μεγάλων μετατροπών και υψηλών πωλήσεων.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η ομάδα της Releva θα βοηθήσει τους ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες να βρουν την τέλεια λύση αυτοματισμών ηλεκτρονικού εμπορίου για τις ανάγκες της επιχείρησής τους! Η ομάδα της εταιρείας θα παρουσιάσει το προϊόν και θα δείξει το πώς η πλατφόρμα μπορεί να βοηθήσει το e-shop τους να αναπτυχθεί.
Όσοι ιδιοκτήτες και στελέχη καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου επισκεφτούν το περίπτερο της Releva στην έκθεση ECDM Expo NORTH 2023, θα επωφεληθούν από μεγάλες εκπτώσεις, εξατομικευμένες προσφορές και πολλές εκπλήξεις.
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα ενδιαφέροντος στο παρακάτων link: Αίτημα για συνάντηση - Releva.AI
-Advertorial-
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σε περίπου 2 εβδομάδες γιορτάζουμε μια από τις πιο αμφιλεγόμενες, αλλά και πιο εμπορικές εορτές: τον Άγιο Βαλεντίνο.
Γι’ αυτό ετοιμάσαμε μια λίστα από 20 ενέργειες που πρέπει να κάνεις σε όλα τα digital επίπεδα και με όλα τα εργαλεία, ώστε να φέρεις πελάτες στην… αγκαλιά του eShop σου και να ερωτευτούν τη μάρκα σου.
Στο eShop
Κεντρική σελίδα: αλλάξτε το κεντρικό banner σας με ένα ή περισσότερα θεματικά banners, ή φτιάξτε ένα ειδικό εικαστικό ψηλά στην αρχική σελίδα σας για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Περιγράψτε τις ενέργειες που κάνετε για την ημέρα αυτή (εκπτώσεις, ειδικά δώρα, διαγωνισμούς, κληρώσεις).
Ειδική landing page: φτιάξτε μια ειδική σελίδα στην οποία θα καταλήγουν όλα τα social media posts και οι διαφημίσεις σας σχετικά με την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Η σελίδα μπορεί να περιλαμβάνει τις κατηγορίες των προϊόντων που προτείνετε για την ημέρα αυτή, ιδέες για δώρα με βάση το φύλλο, την ηλικία και τα χρήματα που διαθέτει κάποιος, ένα διαγωνισμό και πληροφορίες για την παράδοση των προϊόντων.
Λογότυπο: φτιάξτε μια παραλλαγή του λογοτύπου σας με θέμα τον Βαλεντίνο.
Εμπορική πολιτική: περιορισμένος αριθμός τεμαχίων, εκπτώσεις, δώρα 2+1 και (φυσικά) δωρεάν μεταφορικά, είναι μερικές από τις εμπορικές πολιτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, ώστε να κάνετε τους επισκέπτες σας να αγοράσουν από εσάς χωρίς να ψάξουν για εναλλακτικές λύσεις σε άλλα eShops.
Διαγωνισμός: δημιουργήστε ένα popup (ή ένα ειδικό banner) που θα οδηγεί σε διαγωνισμό για τον Αγίου Βαλεντίνο (περισσότερα για τους διαγωνισμούς στο τέλος του άρθρου).
Παράδοση προϊόντων: κάντε ξεκάθαρη (με banner ή και με μηχανισμό αντίστροφης μέτρησης) την τελευταία ημέρα και ώρα που πρέπει να λάβετε την παραγγελία, για να την παραδώσετε εγκαίρως.
Ακόμη καλύτερα, κάντε ειδική συμφωνία με την εταιρεία courier με την οποία συνεργάζεστε για extra γρήγορες παραγγελίες και ενημερώστε τους επισκέπτες του eShop σας για διαβαθμίσεις στις χρεώσεις.
Με eMail & Viber
Αν στο παρελθόν έχετε τρέξει διαγωνισμούς ή κληρώσεις για τον Άγιο Βαλεντίνο, η λίστα που έχετε δημιουργήσει είναι η πιο hot για να την χρησιμοποιήσετε ξανά, ώστε να φέρετε στο eShop σας όσους γιόρτασαν τον Βαλεντίνο τα προηγούμενα χρόνια.
Για να πάρετε ακόμη περισσότερα στοιχεία από τους ήδη εγγεγραμμένους χρήστες σας, ρωτήστε τους αν ψάχνουν κάποιο δώρο, πόσα χρήματα θέλουν να διαθέσουν και για ποιο φύλλο, ώστε να τους στείλετε αντίστοιχα έτοιμες προτάσεις, ή να τους κατευθύνετε σε συγκεκριμένο τμήμα (π.χ. δώρα για εκείνη) του eShop σας.
Αν όχι, είναι ευκαιρία να εμπλουτίσετε τη λίστα σας με έναν από τους διαγωνισμούς που θα σας προτείνω παρακάτω.
Μέσω του email & του Viber μπορείτε φυσικά να εκφράσετε και την εκτίμησή σας προς τους πελάτες σας, κάνοντάς τους ένα δώρο όπως έξτρα πόντους (χωρίς να κάνουν αγορές) στο σύστημα πιστών πελατών ή να τους προτρέψετε να κάνουν αγορές ώστε να μπουν στο σύστημα αυτό, κερδίζοντας παραπάνω από τους συνηθισμένους πόντους.
Και φυσικά μην ξεχάσετε να κάνετε ξεκάθαρη και μέσω αυτών των δυο καναλιών επικοινωνίας την ημέρα που θα πρέπει να δοθεί η παραγγελία, ώστε να παραδοθεί εγκαίρως
Με διαγωνισμούς
Οι διαγωνισμοί σαν εργαλείο μπορούν να σας φανούν χρήσιμοι με πολλούς τρόπους.
1. Διαγωνισμοί που θα δημιουργήσουν UGC
Οι διαγωνισμοί αυτοί μπορούν να γίνουν ώστε οι ακόλουθοί σας να δημιουργήσουν περιεχόμενο (user generated content) για σας.
Δείξε μας το Βαλεντίνο σου: Ζητήστε από τους ακόλουθούς σας να φωτογραφηθούν, ή να τραβήξουν ένα video με τον έρωτά τους.
Δείξε μας την αγάπη σου: Ζητήστε από τους ακόλουθούς σας να φωτογραφηθούν με ένα προϊόν σας, ή να πουν γιατί αγαπούν τη μάρκα σας.
2. Διαγωνισμοί για να αντλήσετε πληροφορίες για τους ακόλουθούς σας
Αν είστε ταξιδιωτικό γραφείο: «Στείλτε μας τις ονειρεμένες σας διακοπές την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου».
Αν πουλάτε gadgets: «Πείτε μας ποιο “gadget” θα σας φτιάξει την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου».
Αν έχετε κομμωτήριο:«Στείλε μας την κόμμωση που σου αρέσει και κέρδισέ την».
Αν έχετε supermarket:«Πείτε μας τι θέλετε να μαγειρέψετε την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και κερδίστε τα υλικά».
3. Διαγωνισμοί για να αυξήσετε την αλληλεπίδραση.
Στην περίπτωση αυτή, η συνηθέστερη μέθοδος είναι η συμπλήρωση πρότασης στα σχόλια. Για παράδειγμα, αν πουλάτε καλλυντικά: «Ακόμη πιο όμορφη για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Θα ήθελα μια κρέμα ............» (ζητήστε τους να σας πουν). Ή ζητήστε τους να κάνουν tag αυτόν η αυτήν με την οποία θα περάσουν μαζί την ημέρα του Βαλεντίνου.
Μην ξεχάσετε τη διαφήμιση!
Τίποτα από τα παραπάνω δεν θα έχει επιτυχία αν δεν το διαφημίσετε. Τα HOT κοινά τα οποία θα στοχεύσετε είναι:
Οι επισκέπτες του eShop σας οι οποίοι έχουν αγοράσει στο παρελθόν.
Όλοι οι υπόλοιποι επισκέπτες που δεν έχουν κάνει αγορές.
Όσοι έχουν αλληλεπιδράσει με τις social media παρουσίες σας.
Όσοι δηλώνουν «σε σχέση» ή «είναι περίπλοκο».
Όσοι αναζητούν «δώρα», «Βαλεντίνος», κ.λπ.
Αν τα αποθέματα και τα χρήματά σας το επιτρέπουν, μην σταματήσετε τη διαφήμιση έως ότου η εταιρεία courier με την οποία συνεργάζεστε να σας πει ότι... αδυνατεί να παραδώσει!
Αλλά ακόμη και σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να δώσετε την ευκαιρία στους ερωτευμένους να παραγγείλουν με έξτρα έκπτωση κάτι από το eShop σας και να το παραλάβουν την επόμενη, ή κάποια άλλη ημέρα.
Aν δεν πουλάτε δώρα που ταιριάζουν στην ημέρα των ερωτευμένων;
Σε αυτή την περίπτωση απευθυνθείτε στους «ελεύθερους» και προτρέψτε τους να κάνουν ένα δώρο στον εαυτό τους «γιατί τους αξίζει». Που θα τους βρείτε; Μα με το διαφημιστικό φίλτρο στο Facebook & Instagram το οποίο σας επιτρέπει να βρείτε τους ελεύθερους και τους χωρισμένους.
Μπορείτε επίσης να στοχεύσετε με διαφημίσεις Google λέξεις - κλειδιά και περιεχόμενο όπως «αντι-Βαλεντίνος» «μόνος του Αγίου Βαλεντίνου» κ.λπ.
Μπορείτε επίσης να κάνετε ένα διαγωνισμό για singles, ή να δώσετε μια πολύ μεγάλη έκπτωση ή δώρο, ΜΟΝΟ για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου - ώστε να «τραβήξετε» εσείς το έξτρα διαθέσιμο εισόδημα της ημέρας αυτής.
Καλή επιτυχία και… μην ξεχάσετε να ερωτευτείτε!
Εικόνα: Annie Spratt, Unsplash
Tους τελευταίους 12 μήνες, η κοινότητα του TikTok επανασχεδίασε την ψυχαγωγία. Μοιράστηκε πραγματικές, προσωπικές ιστορίες που έφεραν πιο κοντά τους ανθρώπους και βοήθησαν άλλους να ανακαλύψουν νέους τρόπους σκέψης.
Brands όλων των μεγεθών από την Ευρώπη και τον κόσμο - από τα αγαπημένα #TikTokmademebuyit έως παγκόσμιους κατασκευαστές αυτοκινήτων - έχουν δημιουργήσει περιεχόμενο όλων των ειδών στο TikTok προκειμένου να αλληλεπιδράσουν με τις κοινότητές του.
Σήμερα παρουσιάζουμε την έκθεση TikTok What's Next 2023, την τρίτη ετήσια πρόβλεψή μας για τάσεις, που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να κατανοήσουν πώς θα αλλάξουν οι επιθυμίες και οι ανάγκες των καταναλωτών το επόμενο έτος και τι θα σημαίνει αυτό για τις στρατηγικές τους, τόσο εντός όσο και εκτός του TikTok.
Από τη διασκέδαση στη λειτουργικότητα, η νέα αυτή έκθεση θα επικεντρωθεί στην ανάλυση μακροπρόθεσμων, δυνάμεων κουλτούρας, που πρωτο-εμφανίζονται στο TikTok, στα βασικά μηνύματά τους και τις προϋποθέσεις που χρειάζονται, ώστε τα brands να έχουν επιτυχία στην πλατφόρμα.
Η έκθεση εστιάζει σε τρεις δυνάμεις - μετασχηματισμούς μεγάλης κλίμακας που δείχνουν πώς το TikTok διαμορφώνει την κουλτούρα - και τα σχετικά "σήματα" για καθεμία από αυτές, που δείχνουν αναδυόμενες συμπεριφορές και ενδιαφέροντα σε επιμέρους τομείς.
Με βάση την έρευνα και τις συμπεριφορές που έχουμε δει στο TikTok, προβλέπουμε ότι θα υπάρξουν τρεις κύριες δυνάμεις - τάσεις, που αναδεικνύουν αυτήν την αλλαγή:
1. Ενεργή Ψυχαγωγία
2. Κάνοντας χώρο για χαρά
3. Ιδανικά που δημιουργεί η κοινότητα
Οι άνθρωποι έρχονται στο TikTok για να ανακαλύψουν αλήθειες και να καταρρίψουν μύθους, πράγμα που χτίζει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη μεταξύ των Δημιουργών και του κοινού τους. 6 στους 10 (58%) των TikTokers λένε ότι είναι πιο πιθανό να εμπιστευθούν τα brands αφού μάθουν γι'αυτά από έναν δημιουργό στο TikTok.
Για παράδειγμα, στην Ιταλία, η Tampax Italia ήρθε στο TikTok για μια καμπάνια ευαισθητοποίησης που στόχευε στο να απαντήσει ερωτήσεις για τον κόσμο των ταμπόν. Μαζί με την δημοφιλή δημιουργό Σίλβια Μπουράτο, ξεκίνησαν την καμπάνια "IMPOSSIBLE" (αδύνατο), με την οποία κατέρριψαν τους πιο συνηθισμένους φόβους και αμφιβολίες για τη χρήση ταμπόν.
Χρησιμοποιώντας το TopView, μία από τις λύσεις για διαφήμιση του TikTok, το μήνυμα του brand έφτανε στους ανθρώπους τη στιγμή που άνοιγαν την εφαρμογή. Αυτό δημιούργησε έναν εντυπωσιακό συνολικό αριθμό εμφανίσεων άνω των 34,6 εκατομμυρίων και engagement 17,75% που δείχνει πραγματικό ενδιαφέρον από την ιταλική κοινότητα TikTok.
Παρά την πληθώρα συμβουλών αυτοφροντίδας, ο κόσμος εξακολουθεί να παθαίνει burnout. Έτσι, αναζητά ουσιαστική αυτοφροντίδα για θέματα δημόσιας υγείας, εξουθένωσης στην εργασία και προσωπικών δυσκολιών.
Τα μισά (50%) μέλη της κοινότητας του TikTok λένε ότι το TikTok ενισχύει τη διάθεσή τους και τους κάνει να νιώθουν χαρούμενοι ή/και θετικοί, με ακόμα δύο στους πέντε (41%) να πιστεύουν ότι "το να ανεβάσουν τη διάθεσή τους" είναι βασικό στο να τους δώσει κίνητρο για να κάνουν μια αγορά. Το 2023, το μήνυμα στο TikTok - και όχι μόνο - θα πρέπει να αντανακλά αυτήν την επιθυμία για χαλάρωση.
Η δημιουργία περιεχομένου στο TikTok που βοηθά τους ανθρώπους να βρουν τη χαρά - ή που φέρνει χαρά μέσω του χιούμορ, της χαλάρωσης και των απόψεων με τις οποίες μπορούν να ταυτιστούν τα μέλη της κοινότητας - μπορεί να κάνει τη διαφορά για τα brands το 2023.
Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την έκθεση εδώ.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
H PROTOCOL ανακοίνωσε πως ανανέωσε για 6η χρονιά τη συνεργασία της με την IKEA. Η επιτυχημένη συνεργασία αφορά στην υπηρεσία Digital Marketing Auditing & Consulting.
Η υπηρεσία της PROTOCOL παρέχεται σε μηνιαία βάση στα ηλεκτρονικά καταστήματα της IKEA σε 3 Ευρωπαϊκές αγορές και πιο συγκεκριμένα, στην Ελλάδα, την Κύπρο και τη Βουλγαρία.
Περιλαμβάνει λεπτομερείς αξιολογήσεις όλων των Digital Marketing ενεργειών, συμβουλές e-Commerce UI/UX και προβλέψεις απόδοσης των online πωλήσεων, με βάση αναλύσεις εναλλακτικών σεναρίων.
Στόχος, από την αρχή της συνεργασίας των δύο εταιρειών, ήταν και παραμένει η ολοένα και καλύτερη αξιοποίηση του επενδυόμενου Budget, εκ μέρους της ΙΚΕΑ, στο Digital Marketing & Development.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Υπάλληλοι του TikTok επεμβαίνουν τακτικά σε μια διαδικασία χειροκίνητης προώθησης, η οποία διασφαλίζει ότι συγκεκριμένα βίντεο επιτυγχάνουν έναν ορισμένο αριθμό προβολών. Αυτό προκύπτει από δηλώσεις νυν και πρώην υπαλλήλων της πλατφόρμας, καθώς και έγγραφα που έφερε στη δημοσιότητα το Forbes.
Από πολλές απόψεις, αυτή είναι μια μορφή εποπτείας και επεμβατικότητας που ασκείται σε μια πλατφόρμα η οποία έγινε γνωστή για την αλγοριθμική της λειτουργία.
Η συγκεκριμένη λειτουργία που ονομάζεται "heating", αναφέρεται στην προώθηση των βίντεο στη ροή "Για εσάς" μέσω χειροκίνητης παρέμβασης για την αύξηση της προβολής τους. Αυτό περιγράφεται σε ένα εσωτερικό έγγραφο του TikTok με τίτλο "MINT Heating Playbook".
Σε απάντηση στο δημοσίευμα του Forbes, ένας εκπρόσωπος της TikTok ανέφερε ότι, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, μόνο λίγα άτομα έχουν τη δυνατότητα να εγκρίνουν περιεχόμενο για προώθηση και ότι το περιεχόμενο αυτό αποτελεί περίπου το 0,002% των βίντεο στις συγκεκριμένες ροές.
Για χρόνια, το TikTok περιγράφει τη σελίδα του "Για εσάς" ως μια εξατομικευμένη ροή τα αποτελέσματα της οποίας κατατάσσονται από έναν αλγόριθμο που προβλέπει τα ενδιαφέροντα των χρηστών, με βάση τη συμπεριφορά τους στην εφαρμογή.
"Οι ανερχόμενοι δημιουργοί συρρέουν στην πλατφόρμα με την ελπίδα να επιτύχουν τη «φήμη του TikTok», η οποία βασίζεται στην πεποίθηση ότι το κατάλληλο περιεχόμενο μπορεί να γίνει viral", δήλωσε η αναλύτρια Jasmine Enberg. "Το γεγονός ότι το TikTok μπορεί να επιλέξει περιεχόμενο για προώθηση, βάζει μια σημαντική παράμετρο σε αυτήν την ιστορία. Το TikTok δεν έχει την πολυτέλεια να αποξενώσει τους δημιουργούς, καθώς αυτοί είναι που δίνουν αξία στην πλατφόρμα", πρόσθεσε.
Η λειτουργία "heating" πιθανότατα έχει ωφελήσει influencers και εταιρείες - δηλαδή αυτούς με τους οποίους η TikTok έχει επιχειρηματικές σχέσεις - σε βάρος άλλων. Ακόμα κι αν το TikTok δεν έχει ακολουθήσει αυτή την πρακτική για να προσελκύσει διαφημιστικά έσοδα, ή να προωθήσει ξεκάθαρα και αθέμιτα ορισμένους λογαριασμούς, σίγουρα μπορεί να δώσει έρεισμα για έρευνα στις ρυθμιστικές Αρχές.
Αυτό υποδηλώνει ότι τουλάχιστον κάποιες φορές, τα βίντεο στη σελίδα "Για εσάς" δε βρίσκονται εκεί επειδή το TikTok πιστεύει ότι θα σας αρέσουν. Αντίθετα, είναι εκεί επειδή η πλατφόρμα θέλει μια συγκεκριμένη εταιρεία ή δημιουργός να έχει περισσότερες προβολές.
Πηγή: insiderintelligence
Εικόνα: Solen Feyissa, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Rakuten Viber, από τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως στην επικοινωνία με προσωπικά και ασφαλή μηνύματα και διά φωνής, ανακοίνωσε δύο σημαντικές κυκλοφορίες παγκοσμίως, ως ένα νέο στάδιο στην εξέλιξη της αλληλεπίδρασης επιχείρησης και χρήστη μέσα από την εφαρμογή.
Οι νέες λειτουργίες περιλαμβάνουν τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων και τον Εμπορικό Λογαριασμό με δυνατότητα αναζήτησης, που θα αποτελέσουν το επόμενο βήμα στη μακροπρόθεσμη στρατηγική του Viber να γίνει μία υπερ-εφαρμογή.
Σύμφωνα με έρευνες, το 71% των καταναλωτών αναμένει από τις εταιρείες να προσφέρουν εξατομικευμένη επικοινωνία και το 82% των επιχειρήσεων σχεδιάζει να εφαρμόσει μια στρατηγική για να προσφέρει καλύτερη αξία στον πελάτη μέσω υπηρεσιών. Έχοντας κατά νου τόσο τους χρήστες όσο και τις επιχειρήσεις, οι αλλαγές που φέρνει το Viber είναι ένα βήμα προς την παροχή καλύτερης εμπειρίας πελατών και αφοσίωσης σε μια μάρκα.
Με στόχο τη βελτίωση της επικοινωνίας εταιρείας-χρήστη, το Viber εισάγει τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο – έναν ειδικό φάκελο για αλληλεπιδράσεις εταιρείας-χρήστη, προσβάσιμο απευθείας από την κανονική οθόνη συνομιλιών ενός χρήστη. Η λειτουργία επιτρέπει την αποθήκευση και την οργάνωση όλων των επαγγελματικών μηνυμάτων από επίσημους λογαριασμούς επιχειρήσεων σε έναν φάκελο (όπως μια τραπεζική ειδοποίηση, μια επιβεβαίωση παραγγελίας από μια υπηρεσία παράδοσης, μια ειδική προσφορά από ένα κατάστημα κ.λπ.).
Τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων θα ενεργοποιηθούν μόλις ο χρήστης λάβει το πρώτο του επαγγελματικό μήνυμα. Για χρήστες που είχαν συνομιλίες με επιχειρήσεις στο παρελθόν, μόλις δημιουργηθεί ο φάκελος Εισερχόμενα Επιχειρήσεων στη λίστα με τις συνομιλίες τους, όλα τα επαγγελματικά μηνύματα θα πηγαίνουν εκεί ως προεπιλογή. Τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων θα επιτρέπουν στους χρήστες να προσαρμόζουν την εμπειρία τους στο Viber και να οργανώνουν τις αλληλεπιδράσεις με τις εταιρίες με τον πιο βολικό τρόπο για αυτούς:
- Καρφίτσωμα τη συνομιλίας μιας συγκεκριμένης μάρκας στο επάνω μέρος των Εισερχόμενων Επιχειρήσεων
- Μετακίνηση οποιασδήποτε εταιρείας από τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων στην κυρίως οθόνη συνομιλιών.
- Καρφίτσωμα οποιασδήποτε επαγγελματικής συνομιλίας στην κορυφή της κυρίως οθόνης συνομιλιών.
Ταυτόχρονα, γίνεται πιο εύκολο για ένα χρήστη να βρίσκει τις πιο πρόσφατες ειδοποιήσεις από μια επιχείρηση: ο φάκελος θα καρφιτσωθεί στο επάνω μέρος της οθόνης των συνομιλιών ως προεπιλογή και τα επαγγελματικά μηνύματα δεν θα αναμειγνύονται με τις προσωπικές συνομιλίες. Τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων θα επιτρέψουν την πιο αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ εταιρειών και χρηστών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών, την αύξηση της αφοσίωσης στη μάρκα και την αύξηση των πωλήσεων.
Ένα άλλο βήμα προς την καλύτερη εμπειρία του πελάτη είναι ο νέος Εμπορικός Λογαριασμός, όπου οι χρήστες θα μπορούν να ανακαλύψουν όλους τους τρόπους αλληλεπίδρασης με μια εταιρεία σε ένα μόνο μέρος. Θα φιλοξενεί όλες τις επιχειρηματικές πληροφορίες, τις υπηρεσίες και τις συνομιλίες στο Viber κάτω από μια ενιαία επιχειρηματική οντότητα με δυνατότητα αναζήτησης:
- Οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν αυτούς τους λογαριασμούς (επιχειρήσεις) πληκτρολογώντας το όνομα της επιχείρησης στην κύρια γραμμή αναζήτησης του Viber.
- Οι χρήστες που μπαίνουν σε έναν Εμπορικό Λογαριασμό θα βλέπουν τον τίτλο, το λογότυπο, το σήμα κατατεθέν, την περιγραφή, τα στοιχεία επικοινωνίας και τα κανάλια επικοινωνίας της εταιρείας που είναι διαθέσιμα στο Viber. Ο λογαριασμός μπορεί επίσης να προωθηθεί σε άλλους, αυξάνοντας την προβολή της μάρκας.
- Οι εταιρείες θα μπορούν να προσθέτουν έως και τρεις διευθύνσεις, έναν ιστότοπο, έναν αριθμό τηλεφώνου και μια περιγραφή έως και 1000 χαρακτήρων για να βεβαιωθούν ότι οι χρήστες μπορούν να βρουν όλες τις πληροφορίες που αναζητούν.
Οι νέοι Εμπορικοί Λογαριασμοί με δυνατότητα αναζήτησης θα δώσουν περισσότερη δύναμη στους χρήστες: θα μπορούν να βρίσκουν εταιρείες, όχι απλά να περιμένουν να τους βρουν εκείνες, και να ξεκινούν την επικοινωνία με τις επιχειρήσεις από μόνοι τους. Οι Εμπορικοί Λογαριασμοί θα βελτιώσουν επίσης την εμπειρία των πελατών: οι χρήστες που θέλουν να συνδεθούν με μια επιχείρηση στο Viber θα μπορούν να επιλέξουν το κανάλι που προτιμούν και να απολαύσουν μια εμπειρία minisite εντός της εφαρμογής. Εν τω μεταξύ, οι εταιρείες θα εξορθολογήσουν την επικοινωνία τους με τους πελάτες και θα δημιουργήσουν απρόσκοπτες εμπειρίες πελατών.
Το Viber θα συνεχίσει να επεκτείνει τις δυνατότητες των Εμπορικών Λογαριασμών μετά την κυκλοφορία τους, προσθέτοντας περισσότερα κανάλια επικοινωνίας που θα είναι διαθέσιμα στα χέρια των χρηστών, περισσότερες υπηρεσίες σε έναν μόνο λογαριασμό και εκτεταμένες λειτουργίες, όπως τοποθεσία, κλήση επιχείρησης και άλλα.
Με τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων και τον Εμπορικό Λογαριασμό, το Viber στοχεύει να αυξήσει περαιτέρω την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη των χρηστών κατά τη συνεργασία με μια επιχείρηση. Όλα τα επαγγελματικά μηνύματα από επαληθευμένες επιχειρήσεις θα πηγαίνουν στα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων ως προεπιλογή, σε ένα φάκελο δηλαδή που δεν θα είναι προσβάσιμος από προσωπικούς λογαριασμούς που προσπαθούν να πλαστογραφήσουν μια επιχείρηση. Μια πολύτιμη προσθήκη είναι το «μπλε σημάδι» που βοηθά τους χρήστες να αναγνωρίσουν επαληθευμένες μάρκες. Οι Εμπορικοί Λογαριασμοί θα εμφανίζουν όλες τις πληροφορίες της επιχείρησης σε ένα μέρος, όπου οι χρήστες θα μπορούν εύκολα να έχουν πρόσβαση και να τις ελέγξουν.
Οι δύο λειτουργίες γίνονται σταδιακά διαθέσιμες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, από τις 23 Ιανουαρίου 2023.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το 2022 σηματοδότησε την πρώτη χρονιά από το 2014 που το διαφημιστικό μερίδιο αγοράς τής Google και της Meta έπεσε κάτω από το 50%, φθάνοντας στο 48,4%. Μέχρι το τέλος του 2023, το ποσοστό τους αναμένεται να μειωθεί κι άλλο, στο 44,9%. Από την άλλη, η Amazon, το TikTok της ByteDance και οι υπηρεσίες ροής όπως το Netflix συνεχίζουν να αυξάνουν τα μερίδιά τους.
Οι χρήστες ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε ιστότοπους και υπηρεσίες όπως της Google και της Meta, επομένως δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι εταιρείες αντιμετωπίζουν αυτή την κατάσταση - παρόλο που εξακολουθούν να αναπτύσσονται, αν και πιο αργά από άλλες πλατφόρμες ψηφιακών διαφημίσεων.
Η Meta και άλλες πλατφόρμες υπέφεραν επίσης από το iOS14 update της Apple το 2021, το οποίο απαιτούσε από τις εφαρμογές στις συσκευές της εταιρείας να ρωτούν τους χρήστες εάν ήθελαν να παρακολουθούνται. Η πλειοψηφία των χρηστών iPhone επέλεξε όχι. Η Google δεν επηρεάστηκε από αυτήν την ενημέρωση του iOS.
Οι έμποροι θέλουν περισσότερες επιλογές για να διαφημιστούν και το TikTok δίνει αυτή την ευκαιρία. Η παρουσία του TikTok στην αγορά ψηφιακών διαφημίσεων υπερδιπλασιάστηκε το 2022, ενώ η Amazon κέρδισε μερίδιο αγοράς λόγω της δυνατότητάς της να στοχεύει χρήστες με βάση τις αγορές και το ιστορικό περιήγησής τους.
Ωστόσο, σύμφωνα με το Insider Intelligence, αν και το TikTok υπερδιπλασίασε το ποσοστό του το 2022 και έχει σχεδόν 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες στις ΗΠΑ μηνιαίως, το συνολικό μερίδιό του παρέμεινε μικρό, μόλις στο 2% των δαπανών για digital ads. Με βάση τα ίδια στοιχεία, η Amazon αντιπροσώπευε το 11,7% των δαπανών για ψηφιακές διαφημίσεις στις ΗΠΑ πέρυσι και αναμένεται να αυξηθεί στο 12,4% το 2023, ανέφερε το Insider.
Άλλοι έμποροι λιανικής έχουν ακολουθήσει τα βήματα της Amazon, δημιουργώντας επιχειρήσεις ψηφιακών διαφημίσεων με βάση τα δεδομένα των καταναλωτών τους, όπως η Walmart, η eBay, η Etsy και η Instacart.
Όσον αφορά στο Netflix, πέρυσι ανακοίνωσε μια συνεργασία με τη Microsoft, για να διαθέσουν μαζί ένα συνδρομητικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει διαφημίσεις. Από κορυφαία στελέχη της αγοράς, η είσοδος του Netflix, αλλά και της Disney στο χώρο, χαρακτηρίστικαν ως κινήσεις που αλλάζουν το παιχνίδι στο streaming που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, αφού θα φέρουν έναν δυνητικά τεράστιο αριθμό θεατών και έναν πλούτο κορυφαίου βίντεο περιεχομένου.
Οι διαφημιστές θα πρέπει να γνωρίζουν τις αναδυόμενες πλατφόρμες, όπως και αυτές που παρουσιάζουν πτώση, αν και οι περισσότεροι προβλέπουν τις τάσεις πολύ πριν αποτυπωθούν με αριθμούς στην αγορά! Ωστόσο, τα στοιχεία βοηθούν στο να εμπεδωθεί αυτό που πολλοί διαφημιστές γνωρίζουν ήδη: Η διαφοροποίηση είναι το κλειδί.
Πηγή: searchengineland
Εικόνα: Lukas Blazek, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Παρά την πανδημία, την ανάπτυξη του TikTok και τον πολλαπλασιασμό των έξυπνων συσκευών, οι σημερινοί νεαροί ενήλικες δηλώνουν ότι ξοδεύουν λιγότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από ό,τι όσοι ήταν στην ηλικία τους πριν από πέντε χρόνια, σύμφωνα με έρευνα της CivicScience.
Πιο συγκεκριμένα, το 2017, το 40% των ερωτηθέντων ηλικίας 18 έως 24 ετών δήλωσαν ότι περνούν λιγότερο από δύο ώρες την ημέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το 2022, ο αριθμός αυτός βρέθηκε στο 51%.
Οι απαντήσεις των ερωτηθέντων, μεταξύ άλλων ευρημάτων, επιβεβαιώνουν αλλαγές, όπως η απομάκρυνσή τους από το Facebook και η στροφή σε άλλες πλατφόρμες.
Το 56% των ερωτηθέντων είπε ότι χρησιμοποιούσε το Facebook καθημερινά το 2017, σε σύγκριση με μόλις 29% το 2022. Η καθημερινή χρήση του Instagram τα πήγε καλύτερα, με 43% το 2017 και 41% το 2022.
Οι σημερινοί νεαροί χρήστες / καταναλωτές φαίνεται επίσης να αισθάνονται λιγότερο εξαρτημένοι από κινητές συσκευές. Το 2017, το 71% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ένιωθαν εθισμένοι στις συσκευές τους, έναντι 56% στην περσινή έρευνα.
Ενώ τα δεδομένα της CivicScience δείχνουν ότι οι νεότερες ηλικιακές ομάδες πιστεύουν ότι ξοδεύουν λιγότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αισθάνονται καλύτερα όσον αφορά στον αντίκτυπο που έχουν τα social media στην ψυχική τους υγεία, άλλα στοιχεία και έρευνες υποδηλώνουν το αντίθετο.
Σε μια δημοσκόπηση του Δεκεμβρίου σε καταναλωτές τής Gen Z, το 38% είπε ότι ξοδεύει περισσότερες από τέσσερις ώρες την ημέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πλατφόρμες όπως το TikTok, έχοντας επίγνωση της ανησυχίας σχετικά με τις εθιστικές ροές και τη μορφή σύντομων βίντεο που φιλοξενούν, έχουν εισαγάγει λειτουργίες ειδικά σχεδιασμένες για να περιορίζουν το χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες.
Ο εξέχων ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη σύγχρονη κουλτούρα μπορεί να κάνει τους νέους να το σκέφτονται λιγότερο, αλλά μελέτες από τρίτους, αλλά ακόμα και από τις ίδιες τις πλατφόρμες social media, καταγράφουν μια συσχέτιση μεταξύ της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της επιδείνωσης της ψυχικής υγείας.
Σύμφωνα με έρευνα των CVS και Morning Consult, το 83% των εκπαιδευτικών που προσέγγισαν μαθητές σχετικά με θέματα ψυχικής υγείας, είπε ότι η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είχε αρνητικό αντίκτυπο στους εφήβους, κατατάσσοντάς τα στις τέσσερις πρώτες αιτίες, μαζί με τον εκφοβισμό και τους οικογενειακούς στρεσογόνους παράγοντες. Επίσης, το 2021, μια έκθεση που διέρρευσε από το Instagram, αποκάλυψε εσωτερικά δεδομένα, τα οποία συσχετίζουν τη χρήση της πλατφόρμας με αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχική υγεία έφηβων κοριτσιών.
Τελικά, η σχετικά θετική αντίληψη της Gen Z για τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα σημάδι του σημαντικού ρόλου τους στο σύγχρονο πολιτισμό. Αλλά ακόμα κι αν οι νεαροί χρήστες αισθάνονται εντάξει για αυτό, τα δεδομένα δείχνουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχική τους υγεία.
Εικόνα: Azat Satlykov, Unsplash
Πηγή: insiderintelligence
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Πρόστιμα άνω των 832 εκατομμυρίων ευρώ επιβλήθηκαν σε επιχειρήσεις της ΕΕ για παραβιάσεις του GDPR το 2022, μειωμένα κατά 36% σε σχέση με το 1,3 δισ. ευρώ του 2021. Ωστόσο, το έτος ξεχωρίζει όχι για το συνολικό ποσό, αλλά κυρίως για το ύψος των προστίμων που επιβλήθηκαν σε μία μόνο εταιρεία, τη Meta.
Ενώ το μεγαλύτερο ποσό που επιβλήθηκε για παραβάσεις καταγράφηκε το τρίτο τρίμηνο του 2021, το τρίτο τρίμηνο του 2022 ήταν επίσης σημαντικό, καθώς οι επιχειρήσεις τιμωρήθηκαν με πρόστιμα ύψους 430 εκατ. ευρώ.
Είναι χαρακτηριστικό, δε, ότι η πλειονότητα των κυρώσεων το 2022 καταβλήθηκε από έναν μόνο τεχνολογικό κολοσσό, τη Meta.
Η Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων (DPC), μια αρχή για την επιβολή του GDPR στην Ιρλανδία, επέβαλε πρόστιμο 405 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta Platforms Ireland Limited (Instagram) στις 5 Σεπτεμβρίου 2022, για παραβίαση ιδιωτικότητας ανηλίκων.
Ένα άλλο βαρύ πρόστιμο, ύψους 265 εκατομμυρίων ευρώ επιβλήθηκε εναντίον της Meta στις 25 Νοεμβρίου 2022, όταν η DPC δήλωσε ότι η Meta είχε παραβιάσει δύο άρθρα της νομοθεσίας περί προστασίας δεδομένων της ΕΕ μετά την αφαίρεση στοιχείων χρηστών Facebook από όλο τον κόσμο από δημόσια προφίλ το 2018 και 2019.
Επιπλέον, το DPC εξέδωσε μια «επίπληξη και μια εντολή» αναγκάζοντας τη Meta να συμμορφώσει τα ζητήματα της επεξεργασίας, εκτελώντας μια σειρά από καθορισμένες διορθωτικές δραστηριότητες εντός συγκεκριμένης προθεσμίας. Η Meta συμμορφώθηκε και έκανε τις προσαρμογές εντός του απαιτούμενου χρονικού πλαισίου.
Μέχρι σήμερα, η Meta έχει πληρώσει συνολικά περίπου 1 δισεκατομμύριο ευρώ για παραβιάσεις του GDPR.
Εικόνα: Muhammad Asyfaul, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα θέλει να επιτύχει άμεση ανάπτυξη και υψηλά ποσοστά μετατροπών. Ποιο είναι όμως το "κλειδί" για την επίτευξη αυτών των σημαντικών αποτελεσμάτων;
Χωρίς αμφιβολία, η προσέγγιση κάθε πελάτη είναι ζωτικής σημασίας. Για να μετατρέψει τους επισκέπτες του σε πιστούς πελάτες, να αυξήσει το μέσο μέγεθος καλαθιού και να βελτιώσει τα ποσοστά μετατροπών, κάθε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να ακολουθεί μια εξατομικευμένη, πολυκαναλική προσέγγιση, με βάση τις ανάγκες κάθε μεμονωμένου πελάτη.
Με τη διαδικασία ανάπτυξης της Releva, την αφοσίωση και τα σωστά εργαλεία, κάθε επιχείρηση μπορεί να γίνει μια μηχανή με μεγάλη μετατροπή. Εμείς στη Releva το βλέπουμε με συνέπεια σε όλους τους πελάτες μας
Με το μηχανισμό ανάπτυξης της Releva, αφοσίωση και τα σωστά εργαλεία, κάθε επιχείρηση μπορεί να γίνει μια... μηχανή υψηλών μετατροπών και πωλήσεων! Εμείς στη Releva το βλέπουμε να συμβαίνει διαρκώς, σε όλους τους πελάτες μας.
Ο πελάτης και η πρόκληση
Πριν χρησιμοποιήσει τη Releva ως αποδεδειγμένο εργαλείο επιτυχίας, το Kidso, ένα κορυφαίο ηλεκτρονικό κατάστημα παιδικής ένδυσης, ήλπιζε να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπών του, καθώς και το μέσο μέγεθος καλαθιού των πελατών.
Το Kidso είναι ηγέτης στον τομέα των παιδικών ρούχων και αξεσουάρ, με καταστήματα στη Βουλγαρία, την Ελλάδα και τη Ρουμανία, η οποία προσφέρει μια τεράστια ποικιλία από προϊόντα για διαφορετικές ηλικίες - από νεογέννητα έως παιδιά ηλικίας 14 ετών. Το e-shop της εταιρείας έχει μεταξύ 250.000 και 550.000 μοναδικούς ενεργούς χρήστες ανά μήνα και μέση μηνιαία επισκεψιμότητα πάνω από 2.200.000 χρήστες.
Η λύση
Το Kidso χρησιμοποιεί το μηχανισμό ανάπτυξης της Releva, με έμφαση στις εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων, στους αυτοματισμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και push notifications. Από τότε που η εταιρεία άρχισε να χρησιμοποιεί τη λύση της Releva, προσφέρει στους χρήστες εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων στις ακόλουθες κατηγορίες:
• Δημοφιλή προϊόντα
• Νέα προϊόντα
• Προτεινόμενα για εσάς
• Πακέτα προσφορών
• Παρόμοια προϊόντα
• Προτεινόμενα προϊόντα
• Από αυτήν την κατηγορία
Η πλατφόρμα της Releva βοηθά το Kidso να σχεδιάζει και να εκτελεί προτάσεις προϊόντων για τους επισκέπτες της και να επιλέγει από διάφορες σελίδες τοποθέτησης και επιλογές προτάσεων που βασίζονται σε αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης.
Η βάση δεδομένων πελατών που διαθέτει η εταιρεία περιλαμβάνει χρήστες που έχει παρατηρήσει η πλατφόρμα της Releva στο e-shop, καθώς και προηγούμενους χρήστες, οι οποίοι έχουν εισαχθεί μέσω αρχείου τύπου .CSV στην πλατφόρμα.
Χάρη στo segmentation της Releva, το Kidso χρησιμοποιεί επιλεγμένους κανόνες για να ομαδοποιεί δυναμικά, αφενός όλους τους ανώνυμους επισκέπτες, αφετέρου τους εγγεγραμμένους πελάτες κατά την περιήγησή τους στο e-shop και να παρέχει πάντα στον κάθε ένα το πιο σχετικό περιεχόμενο, σύμφωνα με το προφίλ του.
Η πλατφόρμα της Releva παρέχει προκατασκευασμένα τμήματα για προτάσεις προϊόντων, αλλά κάθε εταιρεία μπορεί επίσης να δημιουργήσει τα δικά της.
Το Kidso χρησιμοποιεί επίσης αυτοματισμούς μάρκετινγκ για την επίλυση διαφόρων ζητημάτων, όπως η εγκατάλειψη καλαθιού, η εγκατάλειψη περιήγησης, εβδομαδιαίες προσφορές και πωλήσεις και η εξατομίκευση ανώνυμων επισκεπτών.
Η πλατφόρμα της Releva βοηθά το Kidso να προσεγγίσει επισκέπτες που έχουν αγοράσει προηγουμένως ένα προϊόν από το e-shop του και να προτείνει προϊόντα που πιθανότατα θα αγόραζαν στη συνέχεια, με βάση τα ενδιαφέροντά τους και τις γνώσεις του συστήματος για αυτούς τους χρήστες.
Επίσης, η πλατφόρμα (επανα)στοχεύει χρήστες σε όλα τα κανάλια, χρησιμοποιώντας προηγμένες λειτουργίες για τον προγραμματισμό τής επικοινωνίας και αυτοματισμούς, ενώ καταγράφει κάθε προβολή σελίδας, κλικ, μετατροπή και αγορά στο e-shop της Kidso.
Επιπλέον, παρέχει visual analytics για τα πιο σημαντικά KPI, όπως έσοδα, μέσο μέγεθος καλαθιού, μέσο όρο αγορών, ανώνυμη βάση χρηστών, συνδρομητές, εγγραφές και παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο βελτίωσής τους, με βάση προηγούμενες πρακτικές, δοκιμές και deep data.
Αποτελέσματα
Χρησιμοποιώντας την all-in-one λύση αυτοματισμού της Releva, το Kidso κατάφερε να επιτύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Τον Νοέμβριο του 2022, το Kidso έστειλε πάνω από 1.644.928 email και έφτασε τους 428.552 ενεργούς χρήστες.
Επίσης κατά τη διάρκεια του Νοεμβρίου, τα επιτεύγματα του Kidso ήταν εξαιρετικά, όπως διαμορφώθηκαν.
Αποτελέσματα από αυτοματοποιημένη επικοινωνία:
• Open rate 41,30%
• Click rate 81,40%
Από manual καμπάνιες
• Open rate 15,60%
• Click rate 85,90%
Αποτελέσματα σε ποσοστά μετατροπής:
• 10% από αυτοματοποιημένη επικοινωνία
• 40% από manual καμπάνιες
• 25% από μηχανισμούς συστάσεων, συμπεριλαμβανομένων των προτεινόμενων προϊόντων που προστέθηκαν στο καλάθι των χρηστών
• 10% από κλικ σε recommenders συγκριτικά με τα page views
Η συνεισφορά τής Releva στα έσοδα του Kidso ήταν πάνω από 52% ενώ με τη χρήση της πλατφόρμας, η οποία χρησιμοποιεί εξελιγμένες τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης, αυξάνονται διαρκώς τα ποσοστά μετατροπών και το μεγέθους του καλαθιού.
Εάν θέλετε να επιτύχετε παρόμοια αποτελέσματα και να αυξήσετε τα ποσοστά των μετατροπών σας, δοκιμάστε δωρεάν την πλατφόρμα της Releva για 14 ημέρες! Κάντε κράτηση τώρα για το demo σας και μάθετε πώς η Releva μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να αυξήσει εντυπωσιακά τις πωλήσεις της, συμπληρώνοντας τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ.
-Advertorial-
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77