Telecoms

Το επόμενο βήμα για το Android One απο την Google

Όταν πρωτοπαρουσιάσαμε το Android One στην Ινδία, το 2014, ο στόχος ήταν να μπορέσει να στείλει online ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους, παρέχοντάς στους νέους χρήστες υψηλής ποιότητας προσιτά κινητά τηλέφωνα.

Από τότε, η ευρύτερη κοινότητα εκτίμησε αυτό που αντιπροσωπεύει το Android One απέναντι στα άλλα κινητά: μια απλή εμπειρία λογισμικού που είναι φρέσκια και πρωτοπόρα, με συνεχείς βελτιώσεις στη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, στην ευχρηστία και, φυσικά, στην ασφάλεια.

Καθώς οι κατασκευαστές τηλεφώνων συνεχίζουν να καινοτομούν, προσφέροντας συσκευές υψηλής ποιότητας σε ικανοποιητικές τιμές, η διατήρηση αυτής της φρεσκάδας, του καινοτομικού χαρακτήρα και της ασφάλειας αποκτούν ιδιαίτερη σημασία όσον αφορά στην εμπειρία του χρήστη.

Συνεχίζοντας τη προσήλωση της στο Android One, η Google συνεργάζεται πλέον με περισσότερους κατασκευαστές για την κατασκευή κινητών τηλεφώνων που όλα προσφέρουν αυτή την εμπειρία λογισμικού,σχεδιασμένου από την Google.

Τον περασμένο χρόνο, η Google διεύρυνε το πρόγραμμα με νέους συνεργάτες, διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές και επίπεδα τιμών.

Για παράδειγμα, στην Ιαπωνία, οι συσκευές Android One συγκαταλέγονται στα δημοφιλέστερα τηλέφωνα που πωλούνται στα καταστήματα Y! Mobile της Softbank. Η General Mobile, πάλι,υποστηρίζει μια πλήρη σειρά συσκευών Android One στην Τουρκία και πρόσφατα πρόσθεσε και τέταρτο μέλος, το GM 6.

Η Xiaomi, επίσης, μόλις κυκλοφόρησε το Mi A1. Αυτό το τηλέφωνο είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα του τι αντιπροσωπεύει σήμερα το AndroidOne: τη συνεργασία μεταξύ της Google και των εταίρων της για την προσφορά μιας εμπειρίας λογισμικού που σχεδιάστηκε από την Google.

Για παράδειγμα, οι χρήστες μπορούν να φωτογραφίσουν με εκπληκτική λεπτομέρεια χάρη στη διπλή κάμερα τουXiaomi με οπτικό ζουμ 2X. Στη συνέχεια, μπορούν να αποθηκεύσουν απεριόριστο αριθμό φωτογραφιών σε υψηλή ποιότητα στο GooglePhotos.

Το Mi A1 είναι ήδη διαθέσιμο σε δεκάδες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ινδίας, της Ινδονησίας, της Ρωσίας, του Βιετνάμ και της Ταϊβάν.

Όλα τα τηλέφωνα AndroidOne υποστηρίζονται από μια εμπειρία λογισμικού που έχει σχεδιαστεί από την Google και τα πλεονεκτήματα της είναι:

Απλή: Όλα τα τηλέφωνα AndroidOne«τρέχουν» λειτουργικό που προσφέρει την εμπειρία Android, καθαρό σχεδιασμό κι ένα μικρό, προσεκτικά επιλεγμένο σύνολο προεγκατεστημένων εφαρμογών.

Εξυπνη: Η τελευταία λέξη της τεχνολογίας από την Google είναι ενσωματωμένη στην τηλεφωνική συσκευή Android One κι επάνω της βασίζεται αυτή η ξεχωριστή εμπειρία.

Για παράδειγμα, όλες οι συσκευές θα βελτιστοποιηθούν ώστε να δεχθούν τον ψηφιακό βοηθό Google, προσφέροντας εξατομικευμένη εμπειρία. Η GooglePhotos θα είναι επίσης η προεπιλεγμένη συλλογή για τις συσκευές με Android Oneώστε να βοηθήσει τους χρήστες να αποφύγουν τα προβλήματα αποθήκευσης, παρέχοντας τους δωρεάν απεριόριστη δυνατότητα αποθήκευση φωτογραφιών και βίντεο υψηλής ποιότητας.

Ασφαλής: Χάρη στηνπολυεπίπεδη ασφάλεια που διαθέτουν και τις τακτικές ενημερώσεις, τα τηλέφωνα AndroidOne διατηρούνται πάντα ασφαλή. Ιδιαίτερα χρήσιμη προσθήκη, το GooglePlayProtect, η ενσωματωμένη προστασία έναντι κακόβουλου λογισμικού που διατηρεί τα τηλέφωνα «καθαρά», γρήγορα και με υψηλή απόδοση.

Ενημερωμένη : Οι συσκευές λαμβάνουν εγκαίρως αναβαθμίσεις στο πιο πρόσφατο λειτουργικό σύστημα Android, ώστε οι χρήστες να έχουν άμεση πρόσβαση στις τελευταίες καινοτομίες κάθε νέας πλατφόρμας που «κατεβαίνει» στη συσκευή τους.

Οι χρήστες του νέου Mi A1 θα λάβουν αναβάθμιση στο Android One πριν από το τέλος του έτους και το επόμενο έτος θα είναι από τους πρώτους που θα μπορέσουν να αναβαθμίσουν τις συσκευές τους σεAndroid P.

Τα κινητά τηλέφωνα Android One είναι συσκευές που υποστηρίζονται από την Google και προσφέρουν στους χρήστες τους μια απλή, φρέσκια και ασφαλή εμπειρία. Στόχος της Google είναι να φτάσουν περισσότερες συσκευές Android One σε περισσότερους καταναλωτές σ’ όλο τον κόσμο.

Του Jamie Rosenberg ,Vice President, Business & Operations, Android & Google Play

Πηγή: blog.google

 

Συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας της Google με την HTC

Με μία ανάρτηση στο blog της Google ο Αντιπρόεδρος της, υπεύθυνος για το Hardware Rick Osterloh, ανακοίνωσε τη συνεργασία του αμερικανικού κολοσσού με την HTC.

Rick Osterloh

Ειδικότερα στην ανάρτηση του δήλωσε:«Περίπου ενάμιση χρόνο πριν, μπήκα στην Google για να συνεχίσω τη δουλειά των ονείρων μου για να δημιουργήσω τα συναρπαστικά προϊόντα hardware, με την καινοτομία και εφευρετικότητα της Google ενσωματωμένες στον πυρήνα τους.

Ως πρώτο βήμα, επικεντρωθήκαμε σε διάφορες προσπάθειες στοχεύοντας στις ανάγκες του καταναλωτή και δημιουργήσαμε,ένα ξεχωριστό τμήμα hardware μέσα στην εταιρεία.

Στόχος της ομάδας μας είναι να προσφέρουμε προϊόντα με την εμπειρία της Google σε υλικό, λογισμικό και υπηρεσίες, σε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Το περασμένο φθινόπωρο παρουσιάσαμε την πρώτη μας οικογένεια προϊόντων Made by Google, συμπεριλαμβανομένων των smartphone Pixel, Google Home, Google Wifi, Daydream View και Chromecast Ultra και ετοιμάζομαστε να παρουσιάσουμε τη δεύτερη γενιά προϊόντων μας στις 4 Οκτωβρίου.

Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη παρουσίαση αυτών των προϊόντων εντος του 2017, αλλά μας δίνει ακόμα περισσότερη δύναμη και έμπνευση, αυτά που θα παρουσιαστούν κατά τα επόμενα πέντε, δέκα, ακόμα και είκοσι χρόνια.

Η δημιουργία όμορφων προϊόντων που οι άνθρωποι θα βασίζονται σε αυτά κάθε μέρα, είναι μια ευκαιρία, και επενδύουμε σε αυτή μακροπρόθεσμα.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο υπογράψαμε συμφωνία με την HTC, ηγέτη στον τομέα των ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, που θα τροφοδοτήσει με ακόμα περισσότερο καινοτομία τα προϊόντα μας τα επόμενα χρόνια.

Με αυτή τη συμφωνία, μια ομάδα ταλέντων της HTC θα συμμετάσχει στην Google ως μέρος της ομάδας ανάπτυξης hardware.

Αυτοί οι μελλοντικοί συνάδελφοι της Google είναι εκπληκτικοί άνθρωποι που έχουμε ήδη συνεργαστεί στενά στη γραμμή smartphone Pixel και είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τι μπορούμε να κάνουμε μαζί ως μία ομάδα.

Η συμφωνία περιλαμβάνει επίσης μια μη αποκλειστική άδεια για εκμετάλλευση πνευματικής ιδιοκτησίας της HTC.

Από πολλές απόψεις, η συμφωνία αυτή αποτελεί απόδειξη της δεκαετίας μακράς ιστορίας της ομαδικής εργασίας μεταξύ της HTC και της Google.

Μαζί, έχουμε πετύχει αρκετές επιτυχίες στο mobile, όπως κινητά τηλέφωνα, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου Android smartphone, του HTC Dream, γνωστού και ως T-Mobile G1, καθώς και το Nexus One το 2010, το tablet Nexus 9 το 2014 και το πρώτο smartphone Pixel μόλις πέρυσι.

Κλείνοντας την ανάρτηση ανέφερε: Ειμαστε ακόμα στις πρώτες μέρες για την ανάπτυξη του τομέα hardware.

Έχουμε επικεντρωθεί στην οικοδόμηση των βασικών δυνατοτήτων μας, ενώ παράλληλα δημιουργούμε ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων που προσφέρει στους ανθρώπους μια μοναδική αλλά ευχάριστη εμπειρία που κατέστη δυνατή μόνο με τη συγκέντρωση των καλύτερων λογισμικών της Google - όπως του Google Assistant - με έξυπνα σχεδιασμένο υλικό.

Η HTC αποτελεί μακροπρόθεσμο συνεργάτη και δημιούργησε μερικές από τις πιο όμορφες συσκευές high-end στην αγορά. Αναμένουμε να καλωσορίσουμε τα μέλη της ομάδας HTC για να συμμετάσχουν σε αυτό το ταξίδι.

 

Πηγή: blog.google

Νέες τάσεις στην τηλεθέαση απο τους Millennials

Οι Millennials παρακολουθούν περισσότερες προγραμματισμένες εκπομπές
παρά ¨ζωντανό πρόγραμμα¨

Οι Millennials περνούν το 55% του χρόνου που βλέπουν τηλεόραση παρακολουθώντας εκπομπές αφού έχουν ήδη μεταδοθεί ζωντανά, σύμφωνα με μελέτη της ιστοσελίδας Consumer Technology Association.

Οι τηλεθεατές μεταξύ 18 και 34 ετών ξοδεύουν το 45% του χρόνου τους βλέποντας ζωντανή τηλεόραση, έναντι 66% των ατόμων ηλικίας άνω των 35 ετών.

Το ηλικιακό αυτό group ξοδεύει το 35% του χρόνου του βλέποντας streaming TV όπως Netflix ή video on demand από συνδρομητική τηλεόραση, ενώ ένα άλλο 20% βλέπει μαγνητοσκοπημένες εκπομπές σε ψηφιακό βίντεο.

Ένας στους τέσσερις τηλεθεατές των Η.Π.Α. ενημερώνονται για το νέο πρόγραμμα μέσω προτάσεων από την πλατφόρμα που είναι συνδρομητές, αλλά οι Millennials είναι πιο δεκτικοί να δοκιμάσουν αυτό το περιεχόμενο, με το 79% να δηλώνει ότι έχει παρακολουθήσει τις εκπομπές που τους προτείνονται.

Η τάση για παρακολούθηση τηλεοπτικών εκπομπών την ώρα που επιθυμούμε εμείς με μετατόπιση χρόνου τηλεθέασης και παράλειψη των τηλεοπτικών διαφημίσεων είναι σταθερή από την εποχή εμφάνισης του βίντεο, μιας σχεδόν απαρχαιωμένης συσκευής που έχει αντικατασταθεί από προγραμματισμό στη ψηφιακή τηλεόραση.

Οι millennials αγκαλιάζουν σαφώς αυτό το περιεχόμενο που μετατοπίζεται στο χρόνο - πιθανόν για την ευκολία και τη σχετική έλλειψη διαφημίσεων - με αυτούς που προτιμούν το ζωντανό πρόγραμμα να αποτελούν μειοψηφία.

Για να προσελκύσουν αυτά τα ακροατήρια, οι επιχειρήσεις media έχουν δώσει έμφαση στον προγραμματισμό ζωντανών εκπομπών όπως αθλητικές εκδηλώσεις, παρουσιάσεις βραβείων και διαγωνισμών που ενθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των χρηστών μέσω μιας δεύτερης οθόνης.

Οι Millennials δεν είναι η μόνη δημογραφική ομάδα που παρακολουθεί λιγότερη τηλεόραση και προτιμούν εναλλακτικές ψυχαγωγικές προτάσεις , όπως τα βιντεοπαιχνίδια στα κινητά τους και τις εφαρμογές κοινωνικών μέσων που επιτρέπουν στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με τους φίλους τους.

Η τάση αυτή περιλαμβάνει και άλλες δημογραφικές ομάδες. Το μερίδιο των καταναλωτών όλων των ηλικιών που παρακολουθούν ζωντανή τηλεόραση τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα έχει συρρικνωθεί στο 80% φέτος από 92% το 2014, σύμφωνα με τη μελέτη CTA.

Η παραδοσιακή τηλεθέαση στην ηλικιακή ομάδα μεταξύ 18 έως 24 ετών μειώθηκε σχεδόν 12 ώρες την εβδομάδα ή περίπου 1 ώρα και 40 λεπτά την ημέρα , συγκρίνοντας το 1ο τρίμηνο του 2011 με το 1ο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τη Nielsen.

Η εβδομαδιαία προβολή ζωντανής τηλεόρασης ανήλθε κατά μέσο όρο σε 13 ώρες και 2 λεπτά την εβδομάδα το α 'τρίμηνο του 2017, ενώ η παρακολούθηση τηλεόρασης με χρονική μετατόπιση ήταν κατά μέσο όρο 1 ώρα και 29 λεπτά την εβδομάδα, σύμφωνα με το ιστότοπο Μarketing charts.

Παρά τη αύξηση στο τηλεοπτικό περιεχόμενο που παρακολουθείται μέσω streaming , οι marketers που προσπαθούν να προσεγγίσουν ένα ευρύ φάσμα ηλικιακών ομάδων, θα πρέπει να λάβουν υπόψη ότι πολλοί καταναλωτές εξακολουθούν να παρακολουθούν ζωντανή τηλεόραση, και θα μπορούσαν να επωφεληθούν από την προσέλκυση αυτού του κοινού μέσω δημιουργικών μεθόδων προσαρμοσμένων ειδικά σε αυτή τη δημογραφική ομάδα.

Πηγή: Μobile marketer

Στο LG V30 το βραβείο Android στην έκθεση IFA 2017

Ενώ η έκθεση IFA στο Βερολίνο είναι σε εξέλιξη, όλα τα προϊόντα τα όποια προκάλεσαν θετικά σχόλια, έχουν ήδη παρουσιαστεί πριν από μέρες.

Καθώς το μεγαλύτερο tradeshow τεχνολογίας της Ευρώπης ολοκληρώνεται, μπορούμε να κάνουμε ανατρέξουμε στα σημαντικότερα highlight της έκθεσης.

Παρόλο που MWC στη Βαρκελώνη είναι η πρώτη παγκοσμίως εμπορική έκθεση στο mobile, η IFA έχει μια ευρύτερη εστίαση που περιλαμβάνει εκτός του mobile οικιακές συσκευές και άλλα σίγουρα μη ¨ σέξι¨ προϊόντα.

Παρά ταύτα, οι κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων δεν μπορούν να αντισταθούν στην γοητεία της IFA, για έναν απλό λόγο: η γερμανική έκθεση σηματοδοτεί την αρχή της κρίσιμα εμπορικής περιόδου των διακοπών, του πιο ανταγωνιστικού μέρους στο καλεντάρι της βιομηχανίας

LG V30: Το αστέρι της έκθεσης

Φέτος, η LG εκμεταλλεύτηκε την απουσία της Samsung από την IFA για να παρουσιάσει το νέο V30.

Το LG V30 ήταν το αστέρι της έκθεσης , για πάρα πολλούς σωστούς λόγους. Έχουν περάσει χρόνια από τότε που έχουμε να δει να αποτελεί αντικείμενου θαυμασμού ένα smartphone της LG, από τους καταναλωτές, τους ειδικούς της βιομηχανίας και τους δημοσιογράφους.

Το LG V30 είναι ένα από τα καλύτερα smartphones της φετινής σεζόν και μπορεί να απειλήσει και το Samsung Note 8.

Μετά από αρκετές αποτυχημένες προσπάθειες, η LG δεν έπρεπε να χάσει την ευκαιρία . Το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικό , αν εξαιρέσει κανείς το βαρετό σχεδιασμό.

Αυτό δεν θα παίξει σημαντικό ρόλο στους καταναλωτές καθώς υπάρχουν χαρακτηριστικά που το κάνουν ιδιαίτερα ελκυστικό : μια όμορφη οθόνη OLED, ομαλή σχεδίαση, τα τελειότερα hardware συστατικά , μια εξαιρετική διπλή κάμερα, αντοχή στο νερό και στα πεσίματα και πολλά μοναδικά χαρακτηριστικά όπως Voice Unlock και Cine Video.

Το LG V30 είναι ένα πλήρες κινητό, με ελάχιστα μειονεκτήματα και για αυτό παίρνει το βραβείο Best of IFA 2017.

Αδημονούμε να το κρατήσουμε στο χέρι μας!

Πηγή: Αndroid authority

Ξενοδοχεία & εφαρμογές για κινητές συσκευές που διευκολύνουν τους πελάτες

Τα ξενοδοχεία που διαθέτουν εφαρμογή για κινητές συσκευές έχουν πιο ικανοποιημένους πελάτες

Τα ξενοδοχεία που διαθέτουν εφαρμογή για κινητές συσκευές αποκτούν υψηλότερη βαθμολογία στην ικανοποίηση πελατών από τους πελάτες τους, καθιστώντας την τεχνολογία smartphone βασικό μέρος της παροχής καλών υπηρεσιών, σύμφωνα με μελέτη του ερευνητή της αγοράς J.D. Power.

Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας για κινητές συσκευές κάνει τους επισκέπτες να είναι πιο πρόθυμοι να μοιραστούν τις θετικές εμπειρίες τους στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.

Το ποσοστό των online κρατήσεων σε κινητές συσκευές αυξήθηκε φέτος στο 25% από 14% το 2014, σύμφωνα με την έρευνα. Τα άτομα που πραγματοποιούν κρατήσεις μέσω κινητών συσκευών είναι πιο πιθανό να είναι ταξιδιώτες επαγγελματίες ή νεότεροι καταναλωτές.

Μεταξύ των επισκεπτών που έχουν την εφαρμογή του ξενοδοχείου στην κινητή συσκευή τους, το 38% δεν το χρησιμοποιούν ποτέ κατά τη διάρκεια της παραμονής τους.

Μόνο το 4% των check-in και το 1% των checkout πραγματοποιούνται μέσω εφαρμογών για κινητά, αλλά όταν χρησιμοποιούνται, συνδέονται με υψηλότερη ικανοποίηση επισκεπτών.

Οι επισκέπτες που κάνουν λήψη και χρήση της εφαρμογής για κινητές συσκευές του ξενοδοχείου είναι πιο ικανοποιημένοι και έχουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο εμπορικό σήμα.

Ενώ μόνο το 19% όλων των επισκεπτών έχουν κατεβάσει μια εφαρμογή στο ξενοδοχείο, το 70% έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες ανταμοιβής, προέκυψε από την έρευνα.

Το μήνυμα από την έρευνα ικανοποίησης πελατών της J.D. Power για τα ξενοδοχεία είναι ότι πρέπει να ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να κατεβάζουν και να χρησιμοποιούν τις δικές τους επώνυμες εφαρμογές για κινητές συσκευές για τις κρατήσεις τους όσο το δυνατόν περισσότερο.

Όταν οι επισκέπτες κάνουν κράτηση μέσω ενός ανεξάρτητου ιστότοπου ταξιδιών ή μιας εφαρμογής όπως η Expedia ή το Travelocity αντί απευθείας απο το ξενοδοχείο, είναι πιο πιθανό να αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα και να είναι λιγότερο ικανοποιημένοι με την παραμονή τους, αναφέρει η έρευνα.

Οι επισκέπτες που περιγράφουν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης είναι γενικά πιο ικανοποιημένοι με το ξενοδοχείο τους, αλλά το 86% των ανθρώπων που αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα είναι πιθανό να διαμαρτυρηθούν στα κοινωνικά δίκτυα τους.
Μία δυσκολία να κάνουμε τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές των ξενοδοχείων είναι η μη χρήση της εφαρμογής για όσους δεν ταξιδεύουν σε μηνιαία ή εβδομαδιαία βάση. Αν μια εφαρμογή δεν χρειάζεται συχνά, ορισμένοι καταναλωτές ίσως να μην αισθάνονται την ανάγκη να την κατεβάσουν.

Τα ευρήματα του J.D. Power επιβεβαιώνουν ότι το κινητό είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό κανάλι για προγράμματα αφοσίωσης σε ξενοδοχεία.

Τρία από τα τέσσερα μέλη των προγραμμάτων ξενοδοχειακών ανταμοιβών είναι πιθανό να κάνουν κράτηση απευθείας με ένα ξενοδοχείο ή σε έναν ιστότοπο , σε σύγκριση με μόνο το 47% αυτών που δεν είναι μέλη - και η ικανοποίησή τους είναι γενικά υψηλότερη.

Μια βασική πρόκληση είναι να πεισθούν χιλιάδες χρήστες κινητών συσκευών που έχουν γενικά λιγότερη εμπειρία με τα προγράμματα ανταμοιβών πελατών από ό, τι οι ηλικιωμένοι καταναλωτές για να εγγραφούν.

Περίπου το 86% των χρηστών κάτω από την ηλικία των 20 δεν συμμετέχουν σε κανένα πρόγραμμα ανταμοιβών για ξενοδοχεία, σύμφωνα με έρευνα της Software Advice, μια οργάνωση που αξιολογεί τα συστήματα διαχείρισης ξενοδοχείων.

Η έκθεση ανέφερε επίσης ότι η κοινή αντίληψη ότι οι χρήστες κάτω από την ηλικία των 20 που ταξιδεύουν είναι λιγότερο πιστοί σε μάρκες δεν είναι απολύτως αληθές. Είναι γενικά πιο απαιτητικοί, παρόμοιοι με τους Gen Xers και τους baby boomers, λόγω της εύκολης προσβασιμότητας των online ταξιδιωτικών πληροφοριών και της γρήγορης σύγκρισης κόστους.

Οι πωλήσεις υπηρεσιών ταξιδιών για κινητές συσκευές στις Η.Π.Α. θα αυξηθούν κατά περίπου 17% φέτος από το 2016 σε περίπου 76 δισεκατομμύρια δολάρια, που αποτελούν το 40% όλων των πωλήσεων ταξιδιών από ψηφιακών κανάλια, σύμφωνα με μελέτη του eMarketer που δημοσιεύθηκε τον Ιούνιο.

Πηγή: mobile marketer

AR-VR σε smartphones με τη εφαρμογή Holo απο την εταιρία 8i

AR-VR σε smartphones

Η εταιρεία λογισμικού στο χώρο του Virtual Reality (VR) 8i κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες μια εφαρμογή για κινητά με την ονομασία Holo, η οποία επιτρέπει στους χρήστες smartphone να προσθέτουν ολογράμματα επαυξημένης πραγματικότητας (AR) σε βιντεοσκοπήσεις, σύμφωνα με δημοσίευση στο blog της εταιρείας.

Ανακοινώθηκε,επίσης, συνεργασία με τη Sony Pictures για την προσθήκη ολογραμμάτων Spider-Man στην εφαρμογή αυτή, πριν από την πρεμιέρα του "Spider-Man: Homecoming".

Η εταιρεία έχει,επίσης, συνεργαστεί με την υπηρεσία videostreaming Go80 της Verizon, το περιοδικό Cosmopolitan και την εταιρεία ανάπτυξης ολογραμμάτων media RYOT θυγατρική της AOL για τη δημιουργία ολογραμμάτων, στα οποία συμπεριλαμβάνονται η ηθοποιός DebbyRyan, ένα μίμος που «εζήλωσε τη δόξα του Ντόναλντ Τραμπ, ο αστέρας των πολεμικών τεχνών Anderson Silva, ο κωμικός Flula Borg, και μια πραγματική τίγρης που ονομάζεται Lola.

Ο Steve Raymond, Διευθύνων Σύμβουλος της 8i, δήλωσε ότι εκατοντάδες ολογράμματα θα είναι διαθέσιμα στο πλαίσιο αυτής της εφαρμογής.

Κάθε ολόγραμμα δημιουργείται στο στούντιο της εταιρείας στο Λος Άντζελες και όλο το περιεχόμενο διατίθεται δωρεάν για όλα τα κινητά με λειτουργικό iOS και Android.

Η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) εξελίσσεται και πέραν των εφαρμογών παιχνιδιών, όπως τα Pokémon Go, καθώς εταιρείες -κολοσσοί όπως το Facebook και η Apple αγκαλιάζουν αυτή τη τεχνολογία.

Και οι δύο εταιρείες έχουν ανακοινώσει εργαλεία που θα επιτρέψουν στους προγραμματιστές να προσθέσουν εφέ AR στις εφαρμογές τους. Όπως ανέφερε ο SteveRaymond, η εταιρεία πρόκειται να υποστηρίξει την πλατφόρμα ανάπτυξης ARKit της Apple στην έκδοση iOS του Holo το συντομότερο δυνατόν.

Οι δυνατότητες μάρκετινγκ για ολογράμματα αναμένεται να πολλαπλασιαστούν, καθώς ήδη χρησιμοποιούνται σε καμπάνιες για κινητά οι οποίες περιλαμβάνουν στις διαφημίσεις προϊόντων χαρακτήρες από την τηλεόραση και την ταινία.

Υπάρχει σημαντική εξέλιξη στη χρήση των ενσωματωμένων στα smartphone φωτογραφικών μηχανών από μονάχα για ψυχαγωγικούς λόγουςστη δημιουργία προστιθέμενης αξίας τόσο στη ζωή των καταναλωτών, όσο και στην ανάπτυξη νέων στρατηγικών μάρκετινγκ.

Από τη ραγδαία ανάπτυξη των παιχνιδιών που περιλαμβάνουν διαμερισμό της εικόνας,όπως συνέβη με το Pokémon Go που έγινε viral το περασμένο καλοκαίρι, όλο και περισσότεροι χρηστές δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για την εμπλοκή τους με τον πραγματικό κόσμο μέσω μιας κινητής συσκευής.

Η Ikea, η σουηδική αλυσίδα επίπλων με 393 καταστήματα παγκοσμίως, αξιοποιεί αυτή την τεχνολογία αναπτύσσοντας μια εφαρμογή μέσω της νέας ARKit της Apple για να ενημερώσει τους χρήστες των smart phone σχετικά με το πώς θα φαίνονται τα προϊόντα αυτά στα σπίτια τους, πριν κάνουν μια αγορά.

Το επόμενο λογικό βήμα θα ήταν να μετατρέψουμε αυτές τις εικόνες σε ολογραφικά αντικείμενα που παρέχουν προβολή 3D

Εν τω μεταξύ, η Sony Pictures χρησιμοποιεί περισσότερη τεχνολογία AR ταινίας στη προώθηση της ταινίας Spider-Man. Εκτός από το γεγονός ότι έχει χρησιμοποεί ένα ολόγραμμα του ήρωα του κόμικς, το στούντιο προωθεί που μέσω διαδραστικηςών ψηφιακών διαφημιστικών πινακίδων στην Times Square της Νέας Υόρκης.

Η καμπάνια τους για κινητά AR διαθέτει το παιχνίδι "Spider-ManScramble" το οποίο επιτρέπει στους θεατές να ελέγχουν μια εικονική έκδοση του υπερ-ήρωα που εμφανίζεται στις υπαίθριες διαφημίσεις χρησιμοποιώντας τα smartphone τους.

Πηγή : mobile marketer.

Apple και Cisco: Συνεργασία για «αεικίνητους» εργαζομένους

Apple και Cisco: Συνεργασία για την επίτευξη της μέγιστης προβολής και ελέγχου ασφάλειας για «αεικίνητους» εργαζομένους

 

Στις 26 Ιουνίου ο αντιπρόεδρος του τομέα ασφάλειας του ομίλου CISCO, David Ulevitch, με ανάρτησή του στο επίσημο blog της εταιρείας αναφέρθηκε στην πρόσφατη συνεργασία μεταξύ της Cisco και της Apple,σχετικά με θέματα ασφάλειας.

«Κάθε μέρα έρχομαι σε επαφή με εταιρείες που αναζητούν συνεχώς τρόπους για να αξιοποιήσουν καλύτερα τα οφέλη της κινητικότητας,προκειμένου να μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουν»δηλώνει ευθύς εξ αρχής, στην ανάρτηση του.

Τα νοσοκομεία αντικαθιστούν πλέον το παραδοσιακό ντοσιέ με τις σημειώσεις της νοσηλεύτριας με ένα iPad, οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν εξειδικευμένες εφαρμογές σε ένα iPhone για να αυξήσουν την παραγωγικότητα και οι πωλητές χρησιμοποιούν iPad αντί για φορητό υπολογιστή.

Αν και αυτή η επανάσταση έχει ως αποτέλεσμα τεράστια οφέλη - εξοικονόμηση κόστους, καλύτερη κατανόηση και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα – απαιτεί,επίσης, νέες βελτιωμένες προδιαγραφές σχετικά με την απόδοση του δικτύου, τη συνεργασία μεταξύ διαφορετικών ομάδων χρηστών και την ασφάλεια.

Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος για τον οποίο η Apple και η Cisco ξεκίνησαν συνεργασία, προκειμένου να δημιουργήσουν την καλύτερη δυνατή εφαρμογή και φωνητική εμπειρία για χρήστες iPhone και iPad σε εταιρικά περιβάλλοντα.

Το επιχείρημά τους είναι πως, προσθέτοντας ασφάλεια για να βοηθήσουν τους πελάτες τους,θα δημιουργηθούν πιο συνδεδεμένες, συνεργατικές και ασφαλείς επιχειρήσεις στον κόσμο χάρη στην τελευταία καινοτομία που αναπτύσσει η Cisco, την εφαρμογή Cisco Securit Connector για iPhone και iPad στην επιχείρηση.

Αν και οι συσκευές iOS είναι εξαιρετικά ασφαλείς, οι επιχειρήσεις εξακολουθούν να χρειάζονται αυξημένο επίπεδο ορατότητας και ελέγχου σε όλες τις συσκευές που χρησιμοποιούν. Είτε διερευνούν ένα περιστατικό ασφαλείας είτε προσπαθούν να αυξήσουν το επίπεδο προστασίας των χρηστών στο Διαδίκτυο, η προβολή και ο έλεγχος είναι θεμελιώδεις απαιτήσεις.

Η νέα εφαρμογή της Cisco αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το φθινόπωρο του 2017 και έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να προσφέρει μέγιστη προβολή, έλεγχο και προστασία προσωπικών δεδομένων για συσκευές iOS.

Παρέχει στους υπευθύνους των κάθε λογής οργανισμών την πιο λεπτομερή εικόνα σχετικά με το τι συμβαίνει στις κινητές συσκευές που τους ανήκουν κι, επίσης, παρέχει την καλύτερη δυνατή προστασία στους χρήστες, οπουδήποτε κι αν ταξιδεύουν.

Με το Cisco Security Connector, οι επιχειρήσεις έχουν πλέον τη δυνατότητα να ανταποκρίνονται στις αυστηρότερες προδιαγραφές περί ασφάλειαςκαι, τέλος, να επεκτείνουν την υιοθέτηση του iOS με νέους τρόπους.

Η νέα εφαρμογή προσφέρει λειτουργίες ασφάλειας από την Cisco Umbrella και τη Cisco Clarity, σε μια ενιαία εφαρμογή. Μπορεί να αναπτυχθεί σε ελεγχόμενες από την επιχείρηση συσκευές iOS μέσω μιας λύσης διαχείρισης κινητής συσκευής (MDM), όπως τοCisco Meraki Systems Manager.

Οι οργανισμοί, από την πλευρά τους, έχουν τα εξής οφέλη:

• Ορατότητα – Εξασφαλίζουν τη συμμόρφωση των εν κινήσει χρηστών και των εταιρικών συσκευών τους iOS με τις έρευνες, αν συμβεί κάτι «κακό», καθώς λαμβάνουν αμέσως πληροφορίες σχετικά με το συμβάν, τις απώλειες και τους κινδύνους λόγω αυτού.

• Έλεγχος - προστατεύουν τους χρήστες των συσκευών iOS από τη σύνδεση σε κακόβουλες τοποθεσίες στο διαδίκτυο, είτε βρίσκονται στο εταιρικό δίκτυο, σε δημόσιο Wi-Fi ή στα δίκτυα κινητής.

• Απόρρητο: Διασφαλίζουν τα εταιρικά δεδομένα και τους χρήστες κρυπτογραφώντας τα αιτήματα στο Internet (DNS).

Το Cisco Security Connector αναμένεται το φθινόπωρο του 2017, αλλά σύντομα θα ξεκινήσει ένα πρόγραμμα beta, οπότε κάντε κλικ εδώ αν θέλετε να συμμετάσχετε.

Επιπλέον, η Cisco ξεκινά ένα νέο «ταξίδι»με κύριο άξονα την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Συνεργάζεται με πολλά μεγάλα ονόματα της ασφαλιστικής αγοράς, με στόχο να ανοίξουν νέους δρόμους για την ανάπτυξη μιας αρχιτεκτονικής που θα επιτρέπει στους παρόχους υπηρεσιών ασφαλείας στον κυβερνοχώρο να προσφέρουν ισχυρότερες υπηρεσίες στους πελάτες τους.

Η λύση που προωθείται, είναι η συνεχής παρακολούθηση του επιπέδου ασφαλείας και η διαμόρφωση μιας αρχιτεκτονικής με μετρήσιμα επίπεδα αναφοράς χάρη στις τεχνολογίες της Apple και τηςCisco.

Πηγή : cisco blogs

Σχεδιάστε ένα Custom Geofilter από το τηλέφωνό σας!

Σχεδιάστε ένα Custom Geofilter από το τηλέφωνό σας!


Κάθε μέρα, οι Snapchaters δημιουργούν δεκάδες χιλιάδες σχέδια Geofilter για τις δραστηριότητες τους όπως γάμους, πάρτι, διακοπές, αποφοιτήσεις και πολλά άλλα.

Το Snapchat για να ανταποκριθεί στους φανατικούς Snapchatters , διευκολύνει το σχεδιασμό ενός προσαρμοσμένου φίλτρου Snapchat!

Οι φίλοι του Snapchat μπορούν τώρα να δημιουργήσουν φίλτρα στην εφαρμογή και να τα προσαρμόσουν με πολλά από τα ίδια εργαλεία δημιουργικού που έχουν στη διάθεση τους για να διακοσμήσουν το Snaps!

Τι πρέπει να κάνουν? , Απλώς να πατήσουν "On-Demand Geofilters" στις Ρυθμίσεις για να δουν το νέο mobile στούντιο δημιουργικoύ.

Από εκεί, μπορούν να διαλέξουν ένα θέμα για το φίλτρο τους και να δημιουργήσουν το προσωπικό χαρακτήρα με κείμενο, Bitmojis και αυτοκόλλητα.

Αφού ολοκληρωθεί το σχέδιο, μπορούν οι χρήστες να επιλέξουν πού θέλουν να εμφανιστεί το φίλτρο και πότε.

Το Geofilter μπορεί να καλύψει ένα συμβάν ή ολόκληρο το μπλοκ - για μια ώρα ή μέχρι ενενήντα ημέρες.

Η τιμή ξεκινά από 5,99 δολάρια!

Πηγή: Snap

Οι διαφημίσεις στο "κόσμο" των Instagram stories

Οι διαφημίσεις Instagram stories


Από τότε που ξεκίνησε σε παγκόσμιο επίπεδο νωρίτερα φέτος, το Instagram Stories έχει αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού στον τρόπο που οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν τους πελάτες τους για νε φέρουν εμπορικά οφέλη.

Με 200 εκατομμύρια Instagrammers που χρησιμοποιούν το Instagrams Stories καθημερινά, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις δυνατότητες διαφήμισης πλήρους οθόνης των Instagrams Stories και επικοινωνούν αλληλεπιδροντας με τις κοινότητές τους στο Instagram.

Δύο από αυτές τις πρωτοπόρες εταιρείες είναι οι Beats by Dre (@beatsbydre) και ο Michael Kors (@michaelkors).

Γνωστή για τα κορυφαία προϊόντα και τον ήχο της, η Beats by Dre αναζητούσε έναν νέο τρόπο προσέγγισης πιθανών πελατών και δημιουργίας ενός “hype”μέσω της διαφημιστικής καμπάνιας γύρω από τα νέα ασύρματα ακουστικά της.

Με το νεανικό κοινό-στόχο που ήταν ήδη ενεργό στις Instagram stories , η εταιρεία γνώριζε ακριβώς τι έπρεπε να κάνει στη συνέχεια.

Συνδυάζοντας τις δυνάμεις της με τη εταιρεία μέσων μαζικής ενημέρωσης PMG, τη εταιρεία Laundry Service και την δημιουργικό γραφείο Anomaly, η Beats by Dre γύρισε μια σειρά από δημιουργικά βίντεο ειδικά σχεδιασμένα για Instagram Stories χρησιμοποιώντας την όλο και πιο δημοφιλής κατακόρυφη προβολή.

Το πρώτο video, προώθησε την καμπάνια BeatsX της μάρκας, η παρουσίασε μια σειρά celebrities που αλληλεπιδρούν με τα ακουστικά και επιδεικνύουν μια από τα πολλές καινοτομίες τα ακουστικά με μαγνητικά clips.

Η υπόλοιπη σειρά επικεντρώθηκε στα νέα χρώματα της συλλογής Icon Solo3 της μάρκας, με εκπληκτικές φωτογραφίες και εντυπωσιακά οπτικά εφέ.

Τα βίντεο ήταν τεράστια επιτυχία χρησιμοποιώντας τον στόχο των κλικ στο Instagram Stories για στόχευση και προώθηση των καμπανιών, η Beats by Dre κατάφερε να αυξήσει κατά 11 φορές την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, αύξηση 16% της μοναδικής δέσμευσης χρηστών, αύξηση των πωλήσεων κατά 29% (Σε σύγκριση με άλλους τρόπους διαφήμισης).

Χρησιμοποιώντας συχνά καινοτόμες τεχνικές για να επικοινωνήσει με τον κόσμο, ο Michael Kors προσέλαβε το Facebook Marketing Partner VidMob για να τους βοηθήσει να οδηγήσουν την διαφημιστική καμπάνια, του νέου smartwatch του Michael Kors.

Δημιουργώντας ένα βίντεο οριζόντιας παραγωγής 30 δευτερολέπτων, το VidMob πήρε το αρχικό διαφημιστικό spot και το μετατρέψε σε μια συναρπαστική σειρά από κατακόρυφα βίντεο (2, 6, 10 και 15 δευτερόλεπτα) για να το κάνει κατάλληλο για τα Instagram Stories.

Αυτές οι περικοπές στη διάρκεια επέτρεψαν στο brand να ελέγξει ποια διάρκεια στο βίντεο λειτούργησε καλύτερα στο target group που ήταν γυναίκες στο Ηνωμένο Βασίλειο, ηλικίες 18 έως 54.

Η καμπάνια ήταν επιτυχημένη στο Instagram, και δημιούργησε σημαντικό όφελος για το εμπορικό σήμα και το νέο smartwatch της - ένα lift 23,7 pt στην ανάκληση διαφημίσεων , πολύ πάνω από τους ανταγωνιστές.
Προχωρώντας μπροστά
Καθώς τα Instagram stories συνεχίζουν να εξελίσσονται σε ένα εργαλείο που βοηθά τις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο να εμπλακούν περισσότερο στο Instagram, αυτό χρησιμοποιεί τις μοναδικές δυνατότητες διαφήμισης που έχει για να προσεγγίσει περισσότερους πελάτες.

Για να δείτε πώς άλλες επιχειρήσεις, όπως το Beats by Dre και ο Michael Kors, χρησιμοποιούν το Instagram Stories για να οδηγήσουν τα αποτελέσματα, εξερευνήστε το Instagram for Business.

Πηγή: Ιnstagram.

To Snapchat παρουσιάζει το Snap Map

Παρουσίαση του Snap map

To Snapchat δημιούργησε έναν εντελώς νέο τρόπο για να εξερευνήσουν οι χρήστες τον κόσμο!

Οι χρήστες Βλέπουν τι συμβαίνει, βρίσκουν τους φίλους τους και ζούν την περιπέτεια!

Είναι εύκολο στη χρήση - απλά πιέστε για να μικρύνετε και δείτε τον Χάρτη!

{youtube}bvl82FfnUvw{/youtube}

Οι χρήστες αποφασίζουν αν θέλουν να μοιραστούν την τοποθεσία τους με φίλους ή απλά να την κρατήσουν για τον εαυτό τους με το Ghost Mode.

Αν οι χρήστες μοιραστούν την τοποθεσία τους με φίλους τους , το Actionmoji θα εμφανίζεται στο χάρτη.

Το Actionmojis ενημερώνεται μόνο όταν ανοίγετε το Snapchat.

Ελπίζουμε να απολαμβάνετε το νέο χάρτη όσο κι εμείς!

Happy Snapping!

Πηγή: Snap Inc

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Telecoms

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search