Digital Marketing

Οι έμποροι βασίζουν τη φήμη τους και αυξάνουν κονδύλια στα social media

Σε λίγο περισσότερο από μια δεκαετία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αναδειχθεί ως ο νούμερο ένα τρόπος των επιχειρήσεων να συνδεθούν με τους καταναλωτές, σύμφωνα με μια νέα μελέτη που διεξήγαγε η Sprout Social, μια εταιρεία ακρόασης και ανάλυσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Πάνω από το 70% των επιχειρήσεων που ερωτήθηκαν βασίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αφοσίωση των πελατών, σε σύγκριση με το 61% που βασίζεται στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το 27% στις διαφημίσεις τηλεόρασης/ραδιοφώνου και το 24% στις έντυπες διαφημίσεις.

Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 καταναλωτές και 250 στελέχη επιχειρήσεων, διαπίστωσε ότι το 91% των στελεχών επιχειρήσεων σχεδιάζουν να αυξήσουν τους προϋπολογισμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα επόμενα τρία χρόνια, καθώς οι καταναλωτές βασίζονται όλο και περισσότερο στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης για να μάθουν για μάρκες ή εταιρείες (55%), ιδίως οι νεαρότεροι καταναλωτές της GenZ και οι Millennials. Για το 35% των καταναλωτών που ερωτήθηκαν, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν τον κύριο τρόπο που μαθαίνουν για νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες.

Η πίστη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμένει αμετάβλητη μεταξύ των στελεχών επιχειρήσεων που ρωτήθηκαν, με πάνω από το 80% από αυτούς να εμπλέκονται σε επιχειρήσεις απευθείας προς καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένης της λιανικής.

Το δείγμα προήλθε από εταιρείες όλων των μεγεθών, με λιγότερους από 200 υπαλλήλους (42%) 200 έως 999 (20%) και πάνω από 1.000 (38%), σχεδόν το 90% των στελεχών επιχειρήσεων συμφωνούν ότι εταιρείες που δεν επενδύουν σε marketing μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα μείνουν πίσω και το 62% συμφωνεί ότι οι μάρκες και οι εταιρείες που δεν έχουν ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν θα είναι σε θέση να επιτύχουν μακροπρόθεσμα.

Ωστόσο, η πίστη τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν αντιστοιχεί με την εμπειρία τους από τη χρήση τους. Λιγότερες από τις μισές εταιρείες περιγράφουν τις στρατηγικές κοινωνικών μέσων ως «πολύ αποτελεσματικές» για την ενίσχυση της εικόνας της μάρκας, την αύξηση της αναγνωρισιμότητας, την αύξηση των πωλήσεων και της πελατειακής βάσης. Επιπλέον, δεν αισθάνονται υπερβολική αυτοπεποίθηση για τις τρέχουσες στρατηγικές κοινωνικών μέσων της εταιρείας τους.

Δείτε περισσότερα στο https://thetotalbusiness.com

Εικόνα: dole777, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Πώς άλλαξε η πανδημία τις διαφημιστικές δαπάνες παγκοσμίως

Παρόλο που το 2020 ήταν το πιο απογοητευτικό έτος για τις διαφημιστικές δαπάνες παγκοσμίως, θα μπορούσε να ήταν χειρότερο. Στην πραγματικότητα, οι τελικοί αριθμοί ξεπέρασαν τις απαισιόδοξες μεσοπρόθεσμες προβλέψεις.

Πριν από την πανδημία, το eMarketer είχε προβλέψει ότι οι διαφημιστικές δαπάνες παγκοσμίως θα αυξηθούν κατά 7% σε ετήσια βάση το 2020. Εν μέσω κρίσης, η πρόβλεψη που είχε δώσει ήταν ύφεση στο -4,5%. Εν τέλει, μέχρι το τέλος του έτους, οι παγκόσμιες διαφημιστικές δαπάνες είχαν μειωθεί κατά μόλις 1,2%.

Λόγω κυρίως της απρόσμενης πτώσης του 2020, προβλέπουμε ότι οι συνολικές δαπάνες για διαφημίσεις θα αυξηθούν το 2021, καθώς οι όλο και πιο σταθερές κοινωνικοοικονομικές συνθήκες οδηγούν σε ρυθμό αύξησης της τάξης του 15%. Όσον αφορά στις δαπάνες ψηφιακών διαφημίσεων, το ποσοστό αυτό θα φτάσει το 20,4%.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 2020 οι διαφημιστικές δαπάνες σε παραδοσιακά Μέσα υπέστησαν τις μεγαλύτερες απώλειες υπό το βάρος της πανδημίας. Τα ποσά που ξοδεύτηκαν σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, διαφημίσεις σε εξωτερικούς χώρους, εφημερίδες και άλλες εκτυπωμένες μορφές, μειώθηκαν κατά 15,7% παγκοσμίως το 2020. Πριν την πανδημία, η πρόβλεψη αφορούσε μια πολύ ήπια μείωση, της τάξης του 0,2%.

Για τα ψηφιακά κανάλια, η ιστορία ήταν αντίθετη. Οι παγκόσμιες δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις σχεδόν ταιριάζουν με τις προ-πανδημικές προβλέψεις του eMarketer για το 2020, παρά τις ιστορικές οικονομικές αναταράξεις. Τον Φεβρουάριο του 2020, προβλεπόταν ετήσια αύξηση 13,6% ενώ το τελικό ποσοστό ήταν πολύ κοντά στην πρόβλεψη, φτάνοντας στο 12,7%.

Τα ποσά σε δισ. δολάρια διαφημιστικής δαπάνης σε ψηφιακά μέσα (μπάρες) το ποσοστό τους στο σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης (μπλε γράφημα) και η ετήσια ανάπτυξη (κόκκινο γράφημα).

 

Η εκπληκτική ανθεκτικότητα της ψηφιακής διαφήμισης το 2020 δε σημαίνει ότι η βιομηχανία δεν επηρεάστηκε από την πανδημία. Στην πραγματικότητα, το πλαίσιο του ψηφιακού διαφημιστικού χώρου άλλαξε δραματικά καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους. Όμως, παρά τις ζυμώσεις και τις αλλαγές που προέκυψαν εξαιτίας της πανδημίας, το αποτέλεσμα ήταν ταυτόσημο σχεδόν με την πρόβλεψη.

Λόγω της αυξημένης ζήτησης για παραδοσιακή διαφήμιση, καθώς και της αύξησης των διαφημιστικών δαπανών που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο και των διαφημίσεων στα κοινωνικά μέσα, αναμένεται ρυθμός αύξησης - ρεκόρ για φέτος. Επιπλέον, η τάση για τις μελλοντικές δαπάνες έχει επίσης μετατοπιστεί σε θετικότερα νούμερα, χάρη στην απροσδόκητη ανθεκτικότητα των δαπανών στις ψηφιακές διαφημίσεις το 2020.

Οι συνολικές διαφημιστικές δαπάνες παγκοσμίως θα φτάσουν τα 747,67 δισεκατομμύρια δολάρια, με ρυθμό ανάπτυξης 15% - τον υψηλότερο της τελευταίας δεκαετίας. Μέχρι το τέλος του 2024, οι δαπάνες θα φτάσουν σχεδόν το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια - ενώ το ορόσημο των 500 δισ. δολαρίων ξεπεράστηκε μόλις το 2016.

Εικόνα: Lukas Blazek, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

Τα πρώτα βραβεία YouTube Works στην Ελλάδα για τις καλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες

To YouTube παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα βραβεία YouTube Works, σε συνεργασία με την Kantar, στα οποία διακρίθηκαν οι καλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες του YouTube για την περίοδο 2019-2020.

Μέσα από θεματικές όπως οι κοινωνικές εντάσεις, η ισότητα των φύλων, η φιλανθρωπία, τα αδέσποτα ζώα, η κωμωδία ή ακόμα και από μια σκέτη, ολόλευκη οθόνη, οι δημιουργοί πίσω από τις καλύτερες καμπάνιες της χρονιάς κατάφεραν να εντυπωσιάσουν τόσο την κριτική επιτροπή όσο και το κοινό του διαδικτύου.

 

Το έργο της επιλογής ανέλαβαν καταξιωμένοι επαγγελματίες του χώρου της επικοινωνίας, αναδεικνύοντας τις καλύτερες καμπάνιες μέσα από 93 αιτήσεις. Ύστερα από δύο γύρους αξιολόγησης επιλέχθηκαν οι νικητές στις κατηγορίες βραβείων, με την καθεμία να αποτυπώνει το αντίκτυπο του YouTube στα επιχειρηματικά αποτελέσματα του εκάστοτε  brand ή εταιρείας.

Έτσι, στο πλαίσιο της διαδικτυακής παρουσίασης, με οικοδεσπότες την Ζέτα Μακρυπούλια και τον Διονύση Ατζαράκη, επαγγελματίες του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, αναγνωρίστηκαν για τα σπουδαία έργα τους που άγγιξαν και εντυπωσίασαν το κοινό του YouTube. 

Λίστα νικητών

  • GRAND PRIX – Lacta & Ogilvy και Carat – “Act for Love”

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=L6-8waUVHRc"]

  • Best Media Strategy – IKEA & Ogilvy – “Love Story”
  • Best Breakthrough Advertiser – NAK Shoes & Relevance Digital Agency – “#truestory”
  • Best Audience Insight – Action Aid & ΜcCann και UM – “Όλα τα δώρα”
  • Best YouTube Integration – Cosmote & Ogilvy και Mindshare – “Robogirl”
  • Best Creative Work – IKEA & Ogilvy – «Λευκή οθόνη»
  • Best use of YouTube for performance marketing - IKEA & Ogilvy – «Λευκή οθόνη»
  • Best long-term use of YouTube – Cosmote & Ogilvy και Mindshare – «Εκπαιδευτική ρομποτική»

 

Το YouTube παραμένει υψηλά στις προτιμήσεις των Ελλήνων ως μέσο ψυχαγωγίας και κατανάλωσης περιεχομένου. Η διοργάνωση αυτή υπογραμμίζει τη σημασία του μέσου στην ελληνική αγορά και τιμά τα δημιουργικά μυαλά που δημιουργήσαν μερικές από τις πιο αξέχαστες καμπάνιες.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διοργάνωση καθώς και τους νικητές των φετινών βραβείων μπορείτε να βρείτε εδώ

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 6ο Delphi Economic Forum με τη συνεισφορά της Generation Y

Mε απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Σάββατο 15 Μαΐου το 6ο Delphi Economic Forum, το οποίο και φέτος διεξήχθη στο Ζάππειο με ψηφιακή παρακολούθηση.

Για ακόμα μια χρονιά, η Official Digital Partner Generation Υ – International eBusiness Hub έδωσε ηχηρό παρόν στο μεγαλύτερο forum της νοτιοανατολικής Ευρώπης που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Α.Ε. Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου και που τα τελευταία χρόνια όχι απλά μεταφέρει και σχολιάζει τις παγκόσμιες εξελίξεις της διεθνούς οικονομίας και επιχειρηματικότητας αλλά σε ένα σημαντικό βαθμό τις επηρεάζει.

Έχοντας αναλάβει εξολοκλήρου την ψηφιακή προώθηση και κάλυψη του σημαντικού διεθνούς θεσμού, η Generation επιστράτευσε μία πολυπληθή ομάδα experts του ψηφιακού κλάδου για να υπερκαλύψει τις τεράστιες απαιτήσεις της ποιοτικής και αποτελεσματικής ζωντανής του κάλυψης στα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα: Linkedin, Twitter, Facebook, Instagram.

Η εξειδικευμένη ομάδα της ελληνικής πολυεθνικής eBusiness με περισσότερα από 700 custom εικαστικά που κατέκλυσαν τα Social Media και συγκεκριμένη στρατηγική στόχευσης, έφτασε το επίσημο hashtag #delphiforum στις πρώτες θέσεις των trends μέσα σε τρεις μόλις ώρες από την έναρξη του forum. Συνολικά υπήρξαν περισσότερες από 13.500 αναφορές στον παγκόσμιο ιστοχώρο, αυξημένες κατά 125% σε σχέση με πέρυσι.

Στον εντυπωσιακό απόηχο του 6ου Delphi Economic Forum, συνέβαλε χωρίς αμφιβολία η συνολική στρατηγική online επικοινωνίας που εφάρμοσε η Generation Y πριν την πραγματοποίηση του event, με δυναμικό Performance marketing που προσέλκυσε περισσότερους από 10.500 συμμετέχοντες, με συνεπές και ουσιαστικό social media content σχετικό με τη θεματολογία των ομιλιών του forum. Επιπλέον, με έρευνα ικανοποίησης των χορηγών και συμμετεχόντων καθώς και συμβουλευτική, με στόχο τη βελτίωση της ίδιας της διοργάνωσης την επόμενη χρονιά, η Generation Y καλύπτει ολιστικά τις ψηφιακές ανάγκες προβολής του φόρουμ.

Τέλος, αξιοσημείωτη υπήρξε για ακόμα μία χρονιά η συμμετοχή του CEO της Generation Y, κ. Αναστάσιου Σπανίδη ως ομιλητή στο forum,  ο οποίος μοιράστηκε με κορυφαίους Έλληνες business leaders τη διορατικότητα και τα πολύτιμα insights του ως έμπιστος σύμβουλος ψηφιακού μετασχηματισμού, κατά τη διάρκεια του section E-COMMERCE AND THE REAL ECONOMY, το οποίο διεξήχθη την Παρασκευή 14/5.

Πιο συγκεκριμένα συμμετείχε στο ίδιο section με τους κκ Άκη Γιούχα, COO της Optima Bank, Σάββα Τορτοπίδη, Chief Digital Officer της Masoutis S.A., Μίκη Παπακυριακού, CEO Asics Greece, Κατερίνα Παπαϊωάννου, Owner & COO της Lapin House SA. Ο κος Σπανίδης έδωσε μάλιστα την είδηση ότι «η Generation Y φέρνει στην Ελλάδα κατ’ αποκλειστικότητα την πιο σύγχρονη μηχανή αναζήτησης και personalization για e-commerce, η οποία δεν είναι άλλη από τη γαλλική Algolia, με την οποία το κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα θα μπορεί να διαθέτει προσωποποιημένο περιεχόμενο και εμφάνιση, προσαρμοσμένο σε κάθε επισκέπτη του»!

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


H Generation Y ανέλαβε την ψηφιακή προώθηση και κάλυψη του Delphi Economic Forum

Υπό την αιγίδα της Αυτού Εξοχότητας Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου, ξεκινάει σήμερα τις εργασίες του το 6ο Delphi Economic Forum, του οποίου την ψηφιακή προώθηση και κάλυψη έχει αναλάβει εξολοκλήρου η Generation Y – International eBusiness Hub, και θα διαρκέσει έως τις 15 Μαΐου.

Πιο συγκεκριμένα, πολυπληθής ομάδα από την Generation Y έχει κινητοποιηθεί για έκτη συνεχόμενη χρονιά, ώστε να φέρει εις πέρας το απαιτητικό έργο της ζωντανής κάλυψης όλων των δρώμενων του διεθνούς φόρουμ, στις πιο γνωστές social media πλατφόρμες: Linkedin, Twitter, Facebook, Instagram.

Μάλιστα, το Delphi Economic Forum, το οποίο και φέτος θα προβληθεί αποκλειστικά online, έχει εμπιστευτεί την εξειδίκευση της Generation Y και σε περαιτέρω υπηρεσίες, οι οποίες καλύπτουν όλο το χρονικό διάστημα που προηγείται κι έπεται της εβδομάδας που διεξάγεται, επίσης για έκτη συνεχόμενη χρονιά:

  • Performance marketing με στόχο την προσέλκυση συμμετεχόντων.
  • Social media management στις επίσημες σελίδες του DEF στα Linkedin, Twitter, Facebook και Instagram, με στόχο την προβολή των θεμάτων που βρίσκονται στην κορυφή της παγκόσμιας ατζέντας και πρόκειται να καλυφθούν από τους επιφανείς ομιλητές του forum.
  • Έρευνα ικανοποίησης των χορηγών και συμμετεχόντων του forum και συμβουλευτική, με στόχο τη βελτίωση της ίδιας της διοργάνωσης την επόμενη χρονιά.

 

Η ομάδα της Generation Y υπόσχεται και φέτος να διατηρήσει στην κορυφή των social trends το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, ενός από τα σημαντικότερα fora της νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Ο επικεφαλής της δυναμικής αυτής ομάδας digital experts, Αναστάσιος Σπανίδης, Co-Founder & CEO της Generation Y, θα είναι και φέτος ανάμεσα στους εκλεκτούς εκπροσώπους του επιχειρηματικού κόσμου και θα έχει την ευκαιρία να παραθέσει και να ανταλλάξει απόψεις με τους κκ Άκη Γιούχα, COO της Optima Bank, Σάββα Τορτοπίδη, Chief Digital Officer της Masoutis S.A., Μίκη Παπακυριακού, CEO Asics Greece, και Κατερίνα Παπαϊωάννου, Owner & COO της Lapin House SA, κατά τη διάρκεια του section E-COMMERCE AND THE REAL ECONOMY”, το οποίο διεξάγεται την Παρασκευή 14/5 στις 18.15.

Ολόκληρο το forum μπορείτε να το παρακολουθήσετε από την οθόνη σας, κάνοντας εγγραφή εδώ: www.delphiforum.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ξεκινά ο 6ος κύκλος του προγράμματος Digital Thinkers από τον όμιλο TDG

Ο Όμιλος Εταιριών ThinkDigital Group (TDG) ανακοινώνει την έναρξη του έκτου κύκλου του καινοτόμου προγράμματος αμειβόμενης μαθητείας Digital Thinkers και προσφέρει τη δυνατότητα σε δέκα (10) νέους επαγγελματίες να αναπτύξουν την καριέρα τους στον κόσμο της Διαφημιστικής Τεχνολογίας και του Digital Marketing.

Οι συμμετέχοντες του προγράμματος θα εκπαιδευτούν από εξειδικευμένα στελέχη και κορυφαίους επαγγελματίες του Ομίλου TDG σε μία από τις τέσσερις εταιρίες του (ThinkDigital, ForestView, TailWind, Project Agora), με στόχο την απόκτηση δεξιοτήτων σε τομείς αιχμής της σύγχρονης αγοράς του κλάδου.

Το πρόγραμμα Digital Thinkers ξεκινά τον προσεχή Ιούλιο με διάρκεια 6 μηνών. Στο πρόγραμμα μπορούν να λάβουν μέρος απόφοιτοι Πανεπιστημίων (Computer Engineering, Business Administration, Maths, Marketing ή σχετικού τομέα) ή νέοι επαγγελματίες που μοιράζονται το πάθος τους για να εξελιχθούν στον ποικιλόμορφο κόσμο του Digital Marketing. Το φετινό Digital Thinkers επικεντρώνεται σε ένα ευρύ φάσμα τομέων όπως: Software Development, Product Management, Sales & Business Development, Customer Success & Support, e-Commerce Management και Digital Marketing.

Οι υποψήφιοι που θα επιλεχθούν, θα έχουν τη δυνατότητα να βρεθούν στα γραφεία του Ομίλου TDG στην Αθήνα ή στο Tech Hub στην Πάτρα με παράλληλη δυνατότητα απομακρυσμένης ή περιορισμένης εργασίας στους φυσικούς χώρους ακολουθώντας τα μέτρα πρόληψης έναντι του Covid-19.

Ο Όμιλος TDG επενδύει σε εταιρίες στον χώρο του Marketing & Commerce εδώ και 15 χρόνια και κατέχει δεσπόζουσα θέση στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές στις χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής.

Το πρωτοποριακό πρόγραμμα των Digital Thinkers αποτελεί μια σημαντική πρωτοβουλία στο πλαίσιο του Talent Development του Ομίλου TDG δημιουργώντας μια πλατφόρμα που βοηθά τους συμμετέχοντες να κάνουν το πρώτο επιτυχημένο βήμα σταδιοδρομίας στην ψηφιακή βιομηχανία. Από την έναρξη του προγράμματος Digital Thinkers το 2012 μέχρι και σήμερα, το πρόγραμμα έχει προσφέρει σε 55 νέους επαγγελματίες την ευκαιρία να αναπτύξουν σε σύντομο χρονικό διάστημα ιδιαίτερες δεξιότητες και να αποκομίσουν πολύτιμη γνώση και πρακτική εμπειρία με το 95% των συμμετεχόντων να έχει παραμείνει στην εταιρία μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα Digital Thinkers, καθώς και αναλυτικές οδηγίες θα βρείτε εδώ. Οι αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται έως την Πέμπτη 10 Ιουνίου 2021.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το ηλεκτρονικό εμπόριο "έσωσε" τις διαφημίσεις αναζήτησης μέσα στην πανδημία

Στις διαφημίσεις αναζήτησης στη Google, παραδοσιακά, οι διαφημιζόμενοι της βιομηχανίας του τουρισμού συγκαταλέγονται στους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους. Εξαιτίας της πανδημίας, ο συγκεκριμένος κλάδος ουσιαστικά μηδένισε τα έξοδά του, αλλά υπήρξε αντιστάθμισμα με τις διαφημίσεις που αφορούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο, οι οποίες εύλογα είχαν τεράστια άνοδο.



Σύμφωνα με το eMarketer.com, οι δαπάνες για Google Ads αναζήτησης στις ΗΠΑ έφτασαν τα 61,69 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση 10,4% σε σχέση με το 2019, αλλά ήταν κατά 2 δισ. δολάρια χαμηλότερες από τις προβλέψεις που είχαν γίνει τον Μάρτιο του 2020 για την περσινή χρονιά.

Παρ 'όλα αυτά, οι δαπάνες για διαφημίσεις αναζήτησης θα ανακάμψουν το 2021 και θα φτάσουν σε επίπεδα υψηλότερα από ό,τι αναμενόταν.

Οι μηχανές αναζήτησης όπως αυτή τής Google, έχουν επωφεληθεί από την τάση αναζήτησης που σχετίζεται με το λιανικό εμπόριο, αλλά όχι τόσο όσο... η Amazon.

Υπολογίζεται ότι το καθαρό μερίδιο της Amazon στην αγορά διαφημίσεων αναζήτησης στις ΗΠΑ αυξήθηκε από 13,3% το 2019 σε 18,6% πέρυσι και θα συνεχίσει να αυξάνεται σημαντικά έως τουλάχιστον το 2023. Εν τω μεταξύ, από το eMarketer.com εκτιμάται ότι η Google έχασε πάνω από 4 μονάδες μεριδίου αγοράς πέρυσι και θα χάσει σχεδόν άλλες τόσες το πολύ έως το 2023, όπως φαίνεται στον παρακάτω πίνακα.

 

Από το eMarketer είχαν σημειώσει στο παρελθόν ότι η Amazon είναι αυτή που έχει διαταράξει περισσότερο τη θέση της Google στην αγορά διαφημίσεων αναζήτησης στις ΗΠΑ και όχι κάποια ανταγωνιστική, γενική μηχανή αναζήτησης όπως η Bing - και η πανδημία επιτάχυνε σημαντικά αυτήν την τάση.

Oι προβλέψεις του eMarketer τον Μάρτιο του 2020, ήταν ότι η Amazon θα αυξήσει το μερίδιό της στο 15,2% το 2020 και θα φτάσει το 18,5% το 2023. Όσον αφορά στη Google, αναμενόταν να διατηρήσει σχεδόν το 60% του μεριδίου της αγοράς έως τουλάχιστον το 2022 - ποσοστά που άλλαξαν άρδην εξαιτίας της πανδημίας.

Εικόνα: PhotoMIX Company, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Νέο ad-experience διαφημιστικό format από το Project Agora

Η Ζenith και η Bosch Οικιακές Συσκευές είναι οι πρώτοι συνεργάτες του Project Agora στην ελληνική αγορά, που ενσωμάτωσαν το νέο ad-experience “Magic Story” στη στρατηγική τους για το brand. Το “Magic Story” είναι μια νέα διαφημιστική εμπειρία που μεταφέρει το γνώριμο format του “Story” από τα Social Media στο ανοιχτό Διαδίκτυο, σε ένα απόλυτα brand-safe περιβάλλον.

Το διαδραστικό format διαθέτει δυνατότητες tagging, shoppable στοιχεία και tap-through CTAs συμβάλλοντας έτσι στην εμπειρία του καταναλωτή και στο βαθύ engagement με το brand.

Οι advertisers μπορούν εύκολα να επαναχρησιμοποιήσουν τα υπάρχοντα δημιουργικά από τα stories τους στα social media και να στήσουν γρήγορα και χωρίς επιπλέον δημιουργικό κόστος καμπάνιες σχεδιασμένες αποκλειστικά για κινητό. Το Magic Story συνδυάζεται με τις δυνατότητες στόχευσης στο δίκτυο premium publishers του Project Agora.

Η Bosch Οικιακές Συσκευές είχε να αντιμετωπίσει μια βασική πρόκληση στην προσπάθεια περαιτέρω ανάπτυξης και εφαρμογής της αρχικής καμπάνιας “#LikeABosch” που είχε προηγουμένως λανσάρει η μητρική εταιρεία Bosch. Θα μπορούσε η δροσερή και χιουμοριστική προσέγγιση της επιτυχημένης καμπάνιας να βρει εφαρμογή σε μια πιο ευρέως καταναλωτική αγορά και σε θέματα τόσο σοβαρά όσο η αειφορία και η υγιεινή ζωή στον τομέα των οικιακών συσκευών; Η νέα ιδέα κατάφερε να συνδυάσει με επιτυχία τα δυνατά σημεία της αρχικής καμπάνιας, με διασκεδαστικές εικόνες και καθαρά μηνύματα που δίνουν έμφαση στο προϊόν. Οι Zenith & Bosch Οικιακές Συσκευές επέλεξαν το Magic Story για να επεκτείνουν την καμπάνια από τα Social Media στο Open Web, να ενισχύσουν το message impact και να ενθαρρύνουν το engagement.

H Βαρβάρα Παππά, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της BSH Οικιακές Συσκευές, είπε για την καμπάνια: «Το Magic Story ήταν η ιδανική επιλογή για να επικοινωνήσουμε με διαδραστικό και άμεσο τρόπο με το κοινό-στόχο της Bosch στο Open Web και να μοιραστούμε τα σημαντικά μηνύματα της καμπάνιας #LikeABosch, με έναν τρόπο που θα κερδίσει την προσοχή και το engagement».

Η Πωλίνα Τσαδίρη, Sales Director Greece & Cyprus του Project Agora δήλωσε: «Το Magic Story παίρνει ένα από τα πιο δυνατά διαφημιστικά format αυτή τη στιγμή και το φέρνει στο επίκεντρο της προσοχής του καταναλωτή, δηλαδή, μέσα στο περιεχόμενο των μεγαλύτερων publishers, εκτοξεύοντας έτσι το message impact, το brand recall και το engagement. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με τη Bosch Οικιακές Συσκευές για το λανσάρισμα αυτό, με μια καμπάνια που εκμεταλλεύεται όλες τις διαδραστικές δυνατότητες του Magic Story, επιτρέποντας στο brand να έρθει σε ουσιαστική επικοινωνία με τον καταναλωτή».

Το Magic Story αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στα δημιουργικά διαφημιστικά formats που διαθέτει το Project Agora στην Κεντρική Ανατολική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Μάθετε περισσότερα για το Magic Story εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Κατερίνα Τσεβά είναι η νέα Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Convert Group

Η κ. Κατερίνα Τσεβά αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθύντριας Ανθρώπινου Δυναμικού στην Convert Group. Στις βασικές προτεραιότητές της θα είναι η εργασιακή ικανοποίηση και ανάπτυξη των στελεχών της και η ανεύρεση κορυφαίων ταλέντων από Ελλάδα και εξωτερικό για την περαιτέρω εξάπλωση της Convert Group στις αγορές που στοχεύει.



Στα 19 χρόνια της επαγγελματικής της πορείας, η Κατερίνα ανέλαβε επιτελικούς ρόλους σε κλάδους τεχνολογίας, φαρμάκων, τραπεζικής και εξεύρεσης στελεχών. Τελευταία της θέση ήταν ως HR Business Partner στην πολυεθνική φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim ενώ έχει δραστηριοποιηθεί κυρίως σε ρόλους Talent Acquisition & Development στις εταιρείες Upstream, Eurobank, Microsoft και Adecco Group.



Η Κατερίνα Τσεβά δήλωσε σχετικά: "Έχω ιδιαίτερη χαρά που μπαίνω και εγώ στην οικογένεια της Convert Group, μια εξαιρετική ομάδα με όραμα, στόχους και πολύ ταλαντούχα μέλη. Ανυπομονώ να συνεργαστώ με τους Converters και να γνωρίσω όλα αυτά που καθιστούν την εταιρεία κάθε χρόνο ένα από τα καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα της χώρας. Στόχος μας είναι η πολυπολιτισμικότητα να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι όλων μας των πράξεων καθώς επεκτεινόμαστε σε ακόμα περισσότερες χώρες."



Ο Ανδρέας Πετρόπουλος, Chief Revenue Officer & COO της Convert Group σχολίασε από την πλευρά του: "Με την Κατερίνα έχουμε συνεργαστεί στο παρελθόν και αποτελεί μια επαγγελματία που σέβομαι και εμπιστεύομαι βαθιά. Μέσα από την πολύτιμη και εκτενή γνώση και εμπειρία της, και αξιοποιώντας την κουλτούρα της Convert Group, είμαι σίγουρος ότι θα συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη των ομάδων μας και θα προσελκύσει κορυφαία ταλέντα στο δυναμικό μας."



Η Κατερίνα είναι 43 ετών και κατέχει πτυχίο Οικονομικών και μεταπτυχιακό στην Οργανωσιακή και Οικονομική Ψυχολογία από το Πάντειο Πανεπιστήμιο. Είναι παντρεμένη και έχει δύο παιδιά.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Upcom προσφέρει σε όλες τις επιχειρήσεις δωρεάν μηχανισμό για κλείσιμο ραντεβού

Με μία νέα καινοτόμο και εξαιρετικά πρακτική υπηρεσία, στηρίζει με τον δικό της τρόπο η UPCOM την ελληνική αγορά, παρέχοντας εντελώς δωρεάν μηχανισμό για κλείσιμο ραντεβού με το κατάστημα, ή την επιχείρησή σας.

Πρόκειται για τη νέα υπηρεσία www.Clickinshop.online η οποία δίνει την δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση να δημιουργήσει ένα δωρεάν προφίλ με τις ώρες λειτουργίας της προκειμένου οι πελάτες της να μπορούν να κλείσουν μαζί τους ραντεβού.

Η υπηρεσία είναι απλή και κάθε επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει τον δικό της σύνδεσμο επικοινωνίας μέσα από 3 απλά βήματα:

1. Δημιουργία Λογαριασμού

2. Καταγραφή Ωραρίου Λειτουργίας

3. Κοινοποίηση του Συνδέσμου (link)

 

Ο σύνδεσμος που παράγεται μέσα από το σύστημα μπορεί να επικοινωνηθεί από την επιχείρηση μέσα από:

  • Social Media (Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn κ.λπ.)
  • Email Καμπάνιες
  • SMS / Viber / WhatsApp
  • Καθώς και σε έντυπα με την μορφή QR. 

 

«Η ομάδα UPCOM αποφάσισε να δημιουργήσει και να προσφέρει αυτό το σημαντικό εργαλείο σε όλες τις Ελληνικές επιχειρήσεις εντελώς δωρεάν. Αυτή είναι μία ελάχιστη συμβολή της εταιρείας μας προς τις επιχειρήσεις της χώρας και ειδικότερα στα μικρά καταστήματα που στερούνται  γνώσης και τεχνολογικών μηχανισμών» σημειώνει ο κύριος Κώστας Φλόκος, Διευθύνων Σύμβουλος της UPCOM.

Η πλοήγηση στην υπηρεσία τόσο για καταστηματάρχες όσο και για καταναλωτές είναι εξαιρετικά εύκολη. Μπορεί να την ενεργοποιήσει οποιοσδήποτε έχει την δυνατότητα να χειρίζεται απλές σελίδες όπως για παράδειγμα τις σελίδες ενός ειδησεογραφικού οργανισμού ή του Facebook.

Κάντε το δικό σας λογαριασμό ή μάθετε περισσότερες πληροφορίες στην διεύθυνση www.clickinshop.online

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search