Digital Marketing

Viber: 6 συμβουλές για το Mobile Marketing των γιορτών

Η περίοδος των γιορτών προσφέρει μια αφθονία ευκαιριών για τους mobile marketers. Κάτι που σήμερα είναι πιο αληθινό από ποτέ. Η πανδημία επιτάχυνε τους ρυθμούς των ψηφιακών αγορών. Μελέτη της Statista δείχνει ότι το 2020 το online shopping αυξήθηκε κατά 25%, φτάνοντας τα 4,2 τρισ. δολάρια παγκοσμίως.

Με την πλειονότητα των αγορών να γίνονται μέσω κινητού (55% σε σχέση με 41% που γίνονται από υπολογιστή) το μάθημα είναι σαφές: Οι έξυπνοι marketers πρέπει να βρουν τρόπο να συνδεθούν με τους πελάτες τους εκεί που ήδη βρίσκονται οι τελευταίοι: στα smartphones τους.

Πώς μπορείτε λοιπόν να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τη γιορτινή περίοδο και να απολαύσετε όλα τα προνόμια που μπορεί να προσφέρει το mobile marketing;

 

1. Δημιουργείστε σούπερ εξατομικευμένα μηνύματα για τους πιο πιστούς σας πελάτες

Είναι δεδομένο: Η εξατομίκευση της εμπειρίας του πελάτη αυξάνει τις πιθανότητες να αγοράσει. Στην πραγματικότητα, αυξάνει κατά 80% την πιθανότητα αγοράς. Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς αυτό που δείχνουν τα δεδομένα, ότι 4 στους 10 αγοραστές κατά την περίοδο των γιορτών θέλουν οι έμποροι να θυμούνται τις προσωπικές τους λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα το μέγεθός τους ή κάποιο είδος που έχουν ήδη αγοράσει.

Συνδυάζοντας το σύστημα CRM τους με τα Viber Business Messages, οι επιχειρήσεις μπορούν να αποθηκεύσουν την ιστορία της επικοινωνία με τον καταναλωτή και να αναλύσουν τη συμπεριφορά του, ώστε να μπορούν να στείλουν χρήσιμες και εξατομικευμένες προσφορές.

Ορίστε κάποιες γιορτινές ιδέες για να εμπνευστείτε:

  • Προσφέρετε ειδοποιήσεις για να ενημερώσετε το κοινό σας αν κάποιο προϊόν που προόριζαν για δώρο βγαίνει σε προσφορά ή επέστρεψε στο στοκ σας.
  • Δημιουργείστε ένα ψηφιακό οδηγό δώρων με ιδέες για γονείς, συντρόφους, φίλους, παιδιά και οποιονδήποτε άλλο. Χωρίστε το κοινό σας ανά κατηγορία και στείλτε τους σχετικούς οδηγούς στους αντίστοιχους πελάτες.
  • Επιβραβεύστε τους mobile πελάτες σας με αποκλειστικά κουπόνια προσφορών για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν.
  • Προσκαλέστε καταναλωτές να συμμετάσχουν σε λοταρίες, giveaways με άμεσα δώρα και προκλήσεις που θα τους χαρίσουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν.

 

2. Αυτοματοποιείστε την εξυπηρέτηση πελατών

Στον ψηφιακό κόσμο, που δεν σταματά να κινείται ποτέ, οι εταιρείες πρέπει να είναι διαθέσιμες 24/7. Οι πελάτες το περιμένουν: 71% των καταναλωτών έχουν την απαίτηση οι επιχειρήσεις να επικοινωνούν μαζί τους σε πραγματικό χρόνο, μέρα και νύχτα. Αλλά κοστίζει πολύ να έχεις κάποιον στο τηλέφωνο όλο το εικοσιτετράωρο, κάθε μέρα. Αντ’ αυτού, τα chatbots μπορούν να αναλάβουν το μεγάλο βάρος της δουλειάς και να βοηθήσουν την εταιρεία σα να διαχειριστεί το mobile marketing της εορταστικής περιόδου.

Όχι μόνο είναι πιο οικονομικό για τις επιχειρήσεις, αλλά και οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να εμπιστευθούν και να ξοδέψουν χρήματα σε ένα έμπορο που τους υποστηρίζει τόσο στις ψηφιακές όσο και στις φυσικές τους εμπειρίες με μηνύματα και εικονικούς βοηθούς.

Τα Viber Chatbots είναι διαθέσιμα για να απαντούν στις ερωτήσεις των πελατών άμεσα. Μειώνουν τα κόστη του προσωπικού και αυτοματοποιούν διαδικασίες ρουτίνας, μειώνουν την πιθανότητα εκνευρισμού του πελάτη με γρήγορες και έγκαιρες απαντήσεις και προσφέρουν πληροφορία για τους πελάτες που μπορεί να αναλυθεί, δίνοντάς σας ένα σαφές πορτρέτο του κοινού σας και να καταλάβετε τις ανάγκες του (κάτι που επιθυμεί το 64% των πελατών). Επίσης, σας επιτρέπουν να στέλνετε σχετικά μηνύματα, που βασίζονται στο καταναλωτικό ταξίδι μέχρι το προϊόν, μιλώντας στον πελάτη στη γλώσσα του και χρησιμοποιώντας διαδραστικά στοιχεία.

 

3. Χρησιμοποιήστε εκπρόσωπο για να βοηθήσετε τους πελάτες σας

Αν και τα chatbots μπορούν να σας βοηθήσουν να απαντήσετε την πλειονότητα των ερωτήσεων, χρειάζεστε ακόμη εκπροσώπους για να αναλάβουν τις πιο απαιτητικές απορίες των πελατών. Το 86% των χρηστών έχουν την απαίτηση τα chatbots να τους κατευθύνουν πάντα σε κάποιον εκπρόσωπο αν υπάρχει ανάγκη -κάτι που είναι πιο σημαντικό κατά την περίοδο των γιορτών, όταν οι πελάτες χρειάζονται βοήθεια για να βρουν τα κατάλληλα δώρα. Τα Viber Business Messages προσφέρουν αμφίδρομη επικοινωνία που επιτρέπει στους εκπροσώπους να κατευθύνουν τις επιλογές δώρων των καταναλωτών, να δώσουν συμβουλές σε μεγέθη και χαρακτηριστικά των προϊόντων, αλλά και να βοηθήσουν στη συναρμολόγηση ή εγκατάσταση. Οι εκπρόσωποι επίσης μπορούν να μελετήσουν τα σχόλια των πελατών ώστε να προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση και να οδηγήσουν κάποιους νέους πελάτες που ήρθαν για τις γιορτές στο να μείνουν πιστοί για πάντα.

 

4. Δημιουργείστε συνδυαστική καμπάνια mobile marketing

Μια πιο εξελιγμένη στρατηγική για το mobile marketing των γιορτών μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Για παράδειγμα η Coca-Cola δημιούργησε ένα παιχνίδι για έρθει σε επαφή με διασκεδαστικό τρόπο με τους καταναλωτές κατά τη γιορτή του Πάσχα. Το Easter Egg Fighter στο Viber messenger είναι ένα ψηφιακό τσούγκρισμα αυγών. Έτσι οι χρήστες μπορούσαν να τσουγκρίσουν αυγά με οποιονδήποτε σε όλο τον κόσμο. Η στρατηγική mobile marketing της Coca-Cola συνδύαζε μια συλλογή αυτοκόλλητων στο Viber που οι χρήστες κατέβαζαν δωρεάν και μπορούσαν να οδηγηθούν στο chatbot, αλλά και μια προωθητική ενέργεια μέσω της κοινότητας της Coca-Cola στο Viber, καθώς και εξατομικευμένα μηνύματα για να αυξήσουν τους χρήστες που θα έπαιζαν στο παιχνίδι.

Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά. Μόνο στη Βουλγαρία έφτασε τις 350.000 διαδράσεις, με το μέσο χρήστη να παίζει πεντέμισι λεπτά, ενώ συνολικά έγιναν πάνω από 188.000 τσουγκρίσματα. Ο αριθμός όσων γράφτηκαν στο chatbot αυξήθηκε κατά 30% ενώ έγιναν και 63.000 downloads της συλλογής αυτοκόλλητων.

 

5. Μειώστε την εγκατάλειψη καλαθιού

Οι καταναλωτές εγκαταλείπουν το καλάθι τους το 70% με 90% των φορών. Το να μειωθεί αυτό το ποσοστό είναι μια πολύ δύσκολη πρόκληση για τις επιχειρήσεις, ειδικά την περίοδο των γιορτών. Οι εφαρμογές μηνυμάτων μπορούν να τις βοηθήσουν να μειώσουν την εγκατάλειψη καλαθιού, στέλνοντας εξατομικευμένα μηνύματα και υπενθυμίσεις, μαζί με ευχές και εκπτώσεις. Στο Viber αυτό μπορεί να γίνει με Business Messages ή Chatbots.

 

6. Ενημερώστε τους πελάτες για τις παραγγελίες τους

Οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν πού βρίσκονται οι παραγγελίες τους και να έχουν την ευκαιρία να ελέγχουν το χρόνο παράδοσης, ειδικά όταν περιμένουν τα δώρα να φτάσουν στην ώρα τους για τις γιορτές. Σύμφωνα με μια μελέτη, το 41% των καταναλωτών θεωρούν τη γρήγορη και έμπιστη παράδοση ως ένα από τους πιο βασικούς παράγοντες που λαμβάνουν υπόψη όταν αγοράζουν online. Με τα business messages μπορείτε να στέλνετε ειδοποιήσεις στους πελάτες σας όταν για παράδειγμα μια παραγγελία είναι έτοιμη και να ρυθμίζετε το χρόνο παράδοσης. Οι πελάτες μπορούν να απαντούν αν η ώρα παράδοσης τούς βολεύει και να την αλλάζουν. Κι επειδή δεν υπάρχει αναμονή για να απαντήσει κάποιος εκπρόσωπος, οι χρόνοι απόκρισης βελτιώνονται αισθητά. Σε περίπτωση ανεπιτυχούς παράδοσης, οι πελάτες λαμβάνουν ένα μήνυμα με τις επιλογές που έχουν για τη συνέχεια.

Με την περίοδο των εορτών να πλησιάζει, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να ενσωματώσουν το mobile marketing στη συνολική τους στρατηγική για να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα πιθανά κέρδη της γιορτινής περιόδου. Με το mobile marketing, οι επιχειρήσεις μπορούν να έρθουν πιο κοντά στους πελάτες τους και να τους φέρουν ένα κλικ μακριά από μια αγορά. Οι λύσεις Viber for Business μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να απλοποιήσουν την υποστήριξη των πελατών και να τους προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες κατά τη διάρκεια της πιο έντονης αγοραστικής περιόδου της χρονιάς.

Noa Bar-Shay, Senior Partnerships Account Director στη Rakuten Viber

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Tik Tok είναι η νέα προσθήκη στα Social Cards του Project Agora

Με την προσθήκη του Tik Tok εμπλουτίστηκαν πρόσφατα τα Social Cards, η καινοτόμα διαφημιστική εμπειρία του Project Agora που φέρνει το περιεχόμενο των social media στο ανοιχτό Διαδίκτυο.

Τα Social Cards επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να χρησιμοποιήσουν αυτούσια τα ήδη δημοσιευμένα posts τους από τα social media και να επεκτείνουν το reach τους μέσα στα πιο δημοφιλή και αξιόπιστα ελληνικά sites. Η υπηρεσία υποστηρίζει ήδη Facebook, Instagram & LinkedIn posts, με το Tik Tok να αποτελεί μια νέα δυνατή προσθήκη στις δυνατότητες του format.

Το αγαπημένο social network της Gen Z με 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες το μήνα ήταν η φυσική επόμενη προσθήκη για τα Social Cards, ώστε τα brands να μπορούν να επεκτείνουν το reach του περιεχόμενου που παράγουν για αυτό και εκτός πλατφόρμας. Οι καμπάνιες με Social Cards έχουν κατά μέσο όρο Click Through Rate 6 φορές μεγαλύτερο από το standard display, σε ένα περιβάλλον που έρευνες δείχνουν ότι οι καταναλωτές είναι έως και 63% πιθανότερο να αγοράσουν μέσω διαφήμισης απ’ ό,τι στα social media.

Το Tik Tok βρίσκεται στο απόγειο της δημοτικότητάς του, αλλά για μεγάλο κομμάτι του κοινού αποτελεί ακόμα μυστήριο. Θέλαμε να δώσουμε στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να αυξήσουν την απήχηση και το impact του περιεχομένου τους στο Tik Tok και εκτός των στενών ορίων της πλατφόρμας”, ανέφερε σχετικά η Πωλίνα Τσαδίρη, Sales Director Ελλάδας και Κύπρου στο Project Agora. “Ιδίως ενόψει του peak season του Black Friday και των γιορτών οι διαφημιζόμενοι μπορούν να επωφεληθούν σημαντικά επεκτείνοντας οργανικό περιεχόμενο και καμπάνιες από το Tik Tok για να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό στο Open Web. Οι δυνατότητες αυτές που δίνουν τα Social Cards στα brands, τα έχουν αναδείξει στο format που δεν πρέπει να λείπει από κανένα διαφημιστικό mix”.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Digital ενέργεια 360° από τη Darkpony για τη ΜΑΚΒΕΛ

Η Darkpony δημιούργησε τον νέο #MakvelPastaBattles διαγωνισμό για λογαριασμό της ΜΑΚΒΕΛ, κατά τη διάρκεια του οποίου 6 μοναδικά battles γεύσεων θα αναδείξουν μεγάλους νικητές που διεκδικούν κάθε εβδομάδα πλούσια δώρα!

Το διαδραστικό concept του διαγωνισμού καλεί τους χρήστες να επιλέξουν την αγαπημένη τους συνταγή μέσα σε ένα ειδικά διαμορφωμένο landing page.

 

Έξι γευστικά battles, 1 κάθε εβδομάδα, δίνουν την ευκαιρία στους χρήστες να γνωρίσουν καλύτερα τα ζυμαρικά ΜΑΚΒΕΛ, να δοκιμάσουν νέες συνταγές που αντιστοιχούν σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές της Ελλάδας και να κερδίσουν δώρα. 


[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=SwIFX34Pa6w"]

 

Η 360° digital ενέργεια έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί από την Darkpony και έχει διάρκεια 30 ημερών. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Διπλή διάκριση για τη 3ds στα Social Media Awards 2021

Δύο ακόμη βραβεία απέσπασε η 3ds στα Social Media Awards της Boussias Communications, που αναδεικνύουν και επιβραβεύουν τις πιο καινοτόμες, δημιουργικές και αποτελεσματικές ενέργειες στα Social Media.

Το Bronze βραβείο στην κατηγορία Best in Fashion & Luxury απονεμήθηκε στη 3ds για την καμπάνια της εταιρείας Karida Shoes.

Η συγκεκριμένη social media καμπάνια, που ενώνει τη μεγάλη ιστορία του brand με την digital εποχή, κατάφερε να εκτοξεύσει τις πωλήσεις και να επεκτείνει την εμβληματική ελκυστικότητα των πιο luxury και high-end υποδημάτων.

Με μεγάλη τιμή, όμως, η 3ds παρέλαβε και το Gold βραβείο στην κατηγορία Best in B2B, για την καμπάνια που έτρεξε για λογαριασμό της… 3ds!

Η βράβευση ήρθε να πιστοποιήσει το digital agency ως τον #1 συνεργάτη στο e-business, με 360Ο λύσεις σε development, marketing και design που κάνουν κάθε e-shop… να φυσάει!

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ο ΕΟΤ ανέθεσε στο Project Agora την προώθηση της Ελλάδας σε 15 χώρες

Στο Project Agora και την Taboola ανέθεσε ο ΕΟΤ διαφημιστική καμπάνια προβολής της Ελλάδας. Η καμπάνια ξεκίνησε τον Ιούλιο και τρέχει για λίγες ακόμα ημέρες, μέχρι τέλος Οκτωβρίου, με ιδιαίτερα ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Στόχος της διαφημιστικής ενέργειας ήταν να προωθηθεί η Ελλάδα ως κορυφαίος προορισμός για το 2021, αναδεικνύοντας εικόνες και διαφορετικές τουριστικές θεματικές. Αξιοποιώντας την Taboola, μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες content discovery και native advertising παγκοσμίως, η καμπάνια έτρεξε σε Ηνωμένες Πολιτείες, Καναδά, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Ρωσία και άλλες οχτώ χώρες.

Αγαπημένες παραστάσεις της Ελλάδας που δελεάζουν τον χρήστη, προωθήθηκαν μέσα από ένα μιξ content discovery και video. Η προσέγγιση αυτή εξασφάλισε στην ενέργεια εκτεταμένο reach μέσα στο ποιοτικό και ασφαλές περιβάλλον των μεγαλύτερων τοπικών και παγκόσμιων ψηφιακών εκδοτών, όπως MSN, Bloomberg, HuffPost, Business Insider κ.ά. Έτσι ο ΕΟΤ μπόρεσε να αξιοποιήσει στο μέγιστο το περιεχόμενό του με στόχευση υψηλής ακρίβειας και να σερβίρει το κατάλληλο δημιουργικό, στον κατάλληλο χρήστη, την κατάλληλη στιγμή, στέλνοντας ποιοτική κίνηση στην πρόσφατα ανανεωμένη σελίδα του visitgreece.gr.

“Η συνεργασία με το Project Agora μάς έδωσε τη δυνατότητα να προβάλουμε το μήνυμά μας σε παγκόσμια κλίμακα μέσα στα κορυφαία ειδησεογραφικά και lifestyle sites που εμπιστεύεται το κοινό το οποίο στοχεύουμε για τη χρονιά αυτή”, σχολίασε η κυρία Ελένη Μητράκη, Διευθύντρια Τουριστικής Προβολής ΕΟΤ. “Με τον τρόπο αυτό μεγιστοποιήσαμε την απόδοση των διαφημίσεών μας σε ένα ασφαλές περιβάλλον και κερδίσαμε υψηλής ποιότητας κίνηση στη σελίδα μας”.

 

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Το Project Agora γιορτάζει 300 καμπάνιες Social Cards

Πάνω από 300 καμπάνιες και 130 εκατομμύρια μοναδικά ad impressions έχει σερβίρει το Project Agora στον περίπου ενάμιση χρόνο από το επίσημο λανσάρισμα του διαφημιστικού φορμάτ Social Cards, δουλεύοντας με τα μεγαλύτερα brands & agencies.

Τα Social Cards είναι μια καινοτόμα διαφημιστική εμπειρία που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να χρησιμοποιήσουν αυτούσια τα ήδη δημοσιευμένα posts τους από τα social media και να επεκτείνουν το reach τους μέσα στα πιο δημοφιλή και αξιόπιστα ελληνικά sites.

Οι καμπάνιες με Social Cards έχουν κατά μέσο όρο Click Through Rate 6 φορές μεγαλύτερο από το στάνταρ display, σε ένα περιβάλλον που έρευνες δείχνουν ότι οι καταναλωτές είναι έως και 63% πιθανότερο να αγοράσουν μέσω διαφήμισης απ’ ό,τι στα social media.

Χρησιμοποιώντας τα Social Cards τα brands μπορούν να αυξήσουν το reach των καμπανιών τους σε Facebook, Instagram & LinkedIn χρησιμοποιώντας τα υπάρχοντα posts τους χωρίς επιπλέον κόστος  και χρόνο για τη δημιουργία εικαστικών και χρονοβόρες διαδικασίες έγκρισης.

Οι διαφημιζόμενοι θέλουν να μπορούν να χρησιμοποιήσουν το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις που δημιουργούν για τα κοινωνικά δίκτυα για να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό στο Open Web”, σχολίασε σχετικά η Έλενα Μπαρμποπούλου, Product Manager του Project Agora. “Καθώς πλησιάζουμε στο peak season του Black Friday και των γιορτών, περίοδοι μάλιστα που συχνά τα CPMs παρατηρούνται αυξημένα στις κοινωνικές πλατφόρμες, οι δυνατότητες που δίνουν τα Social Cards στα brands γίνονται ακόμα πιο σημαντικές για το διαφημιστικό τους μιξ. Θέλουμε να προσφέρουμε στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να συνδυάζουν τις υψηλές αποδόσεις των social ads στην καλύτερη δυνατή τιμή στο ανοιχτό Διαδίκτυο”.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Call to Αction: Πώς να τα χρησιμοποιήσετε σωστά στο email marketing

Όσοι ασχολείστε με το email marketing, τα λεγόμενα Call to Action / CTA ή στα ελληνικά, "κουμπιά προτροπής", θα σας είναι σίγουρα γνωστά. Ειδικότερα, αν έχετε διαβάσει και προηγούμενα άρθρα του emailsystem, θα έχετε διαπιστώσει ό,τι αναφερόμαστε συχνά στη χρήση τους και στη σημασία που αυτά έχουν σε μια email καμπάνια. 

Τα CTA χρησιμοποιούνται κατά κόρον τόσο στο email marketing όσο και στα social media. Η σωστή χρήση τους μπορεί να αποτελέσει το κλειδί της επιτυχίας μιας διαφημιστικής εκστρατείας. Η αποτελεσματικότητά τους μπορεί να επιφέρει σημαντικά έσοδα για την επιχείρησή σας. 

 

Τι είναι τo Call to Action και γιατί είναι τόσο σημαντικό στο email marketing;

Το Call to Action είναι ένας σύνδεσμος, ένα κουμπί ή ένα εικονίδιο με ένα λεκτικό που προτρέπει τους χρήστες να κάνουν κλικ και να προχωρήσουν σε μια ενέργεια, όπως την αγορά ενός προϊόντος, την εγγραφή σε μια υπηρεσία, ή τη λήψη ενός αρχείου.

Τα κουμπιά προτροπής δείχνουν στους συνδρομητές σας τι ενέργειες θέλετε να κάνουν αφού διαβάσουν το email σας. Συνήθως οδηγούν σε μια landing page (σελίδα προορισμού), δηλαδή συνδέονται με συγκεκριμένες σελίδες, μέσα από τις οποίες οι χρήστες μπορούν να προχωρήσουν στις επιθυμητές ενέργειες. 

Ένα σωστά σχεδιασμένο CTA διευκολύνει την ταχύτερη λήψη αποφάσεων από την πλευρά του χρήστη, ενθαρρύνει τους παραλήπτες να αλληλεπιδράσουν με την επιχείρησή σας και τους ωθεί να προχωρήσουν σε μετατροπές, όπως οι εγγραφές, οι αγορές, οι λήψεις αρχείων, οι απαντήσεις σε προσκλήσεις, οι προβολές βίντεο, τα follow στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι δωρεές, κ.α. 

Tα Call to Action σας βοηθούν ουσιαστικά να μετατρέψετε τους αναγνώστες του email σε πραγματικούς πελάτες. Ωστόσο, για να λειτουργήσουν σωστά, θα χρειαστεί να σχεδιάσετε μία αποτελεσματική στρατηγική.

Βέλτιστες πρακτικές για τα Call to Action

Τα CTA πρέπει να παρουσιάζονται στα email με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ώστε να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των αναγνωστών. Χρησιμοποιήστε τις ακόλουθες τακτικές, που θα σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα κουμπιά προτροπής.

 

1. Επιλέξτε τα σωστά χρώματα

Το χρώμα είναι ένα από τα κύρια σημεία που θα πρέπει να προσέξετε όταν δημιουργείτε ένα Call to Action. Τα έντονα χρώματα τραβούν την προσοχή και ενημερώνουν τους αναγνώστες ότι έχουν τη δυνατότητα να κάνουν κλικ στο συγκεκριμένο σημείο.

Το χρώμα των κουμπιών δεν πρέπει να συνδυάζεται με το χρώμα στο φόντο. Όταν είναι στις ίδιες αποχρώσεις με το φόντο δεν διακρίνονται εύκολα και μπορεί να μπερδέψουν τους χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι θα ήταν καλύτερο να επιλέξετε χρώματα που έρχονται σε αντίθεση με το φόντο, ώστε να ξεχωρίζουν.

Επιλέξετε ένα χρώμα, το οποίο θα προσελκύει το ενδιαφέρον των αναγνωστών, αλλά δε θα αποσπά την προσοχή τους. Φροντίστε, ακόμα, οι χρωματικές σας επιλογές να ταιριάζουν με τα χρώματα στο λογότυπό σας.

Σε περίπτωση που θέλετε να πειραματιστείτε περισσότερο, μπορείτε να επιλέξετε ακόμα πιο ελκυστικά στοιχεία. Χρησιμοποιήστε για παράδειγμα, μια εικόνα σε μορφή GIF, ώστε να κάνετε το κουμπί να αναβοσβήνει ή να αλλάζει χρώματα. Αυτό είναι ένα στοιχείο που θα προσελκύσει ευκολότερα τους αναγνώστες. 

 

2. Βεβαιωθείτε ότι είναι εύκολο για τους αναγνώστες να κάνουν κλικ

Δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι περισσότερα από τα μισά email ανοίγουν σε κινητές συσκευές. Αυτό σημαίνει ότι τα κουμπιά προτροπής θα πρέπει να φαίνονται σωστά σε όλες τις διαφορετικές συσκευές, όπως smartphone, tablet ή επιτραπέζιους υπολογιστές. 

Επιπλέον, τα CTA θα πρέπει να είναι μεγάλα και ευδιάκριτα για να διαβάζονται εύκολα σε κάθε συσκευή. Θα πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα, όσο μικρή και αν είναι η οθόνη του χρήστη, το κουμπί να πατιέται εύκολα.

Δείτε τη συνέχεια στο emailsystem.app

Εικόνα: talha khalil, Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Generation Y Official Digital Partner του 10ου Sustainability Forum

Ως Επίσημος Digital Partner για 4η συνεχόμενη χρονιά στο 10o Sustainability Forum 2021, που θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Παρασκευή 8/10, η Generation Y χαίρει της αποκλειστικής ψηφιακής προώθησης του forum έως την ημέρα της διεξαγωγής του.

 

Μέσω στοχευμένης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ, η ομάδα marketing της Generation Y σε συνεργασία με την οργανώτρια εταιρεία Global Sustain, έθεσαν ως στόχο τη δημοσιότητα του forum, καθώς και την προσέλευση επιχειρηματικού κοινού που δραστηριοποιείται στην εύρεση sustainable friendly operations για την εταιρεία του.

Η θεματική ομπρέλα αυτής της ξεχωριστής διοργάνωσης αντικατοπτρίζει τη σημασία της εταιρικής υπευθυνότητας και βιωσιμότητας, αξίες τις οποίες η Generation Y αποδεικνύει πως σταθερά πρεσβεύει μέσα από τις πρότερες, αλλά και τρέχουσες δραστηριότητές της, όντας αφοσιωμένη στη βιώσιμη ανάπτυξη και στις πράσινες ενέργειες. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Project Agora: Συνεργασία με την Oracle Moat για τη μέτρηση InArticle video ads

Το Project Agora ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία με την Oracle Moat, μία από τις κορυφαίες εταιρίες μετρήσεων και marketing analytics που βοηθά διαφημιζόμενους, ψηφιακούς εκδότες και πλατφόρμες να μετρούν τις επιδόσεις των digital και τηλεοπτικών διαφημίσεών τους.

Η συνεργασία αυτή θα δώσει τη δυνατότητα στην ομάδα Campaign Operations του Project Agora να χρησιμοποιήσει τα analytics της Oracle Moat για να βελτιώσει ακόμα περισσότερο τον τρόπο παρακολούθησης και βελτιστοποίησης των InArticle video καμπανιών σε πραγματικό χρόνο.

Έτσι, θα είναι σε θέση όχι μόνο να μεγιστοποιεί τον αντίκτυπο της διαφημιστικής δαπάνης των συνεργατών του, αλλά και να μετρά και να διασφαλίζει ότι κάθε impression μιας InArticle video καμπάνιας είναι πράγματι viewable, το έχουν δει πραγματικοί χρήστες και προβλήθηκε σε ασφαλές περιβάλλον.

“Με την υπηρεσία Oracle Moat είμαστε σε θέση να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο τον τρόπο με τον οποίο αναλύουμε τις επιδόσεις του InArticle video σε πραγματικό χρόνο", σχολίασε σχετικά ο Πάνος Κάπρος, Product Lead, Marketplace του Project Agora. “Η Oracle Moat μετρά την εγκυρότητα, τo viewability και το brand safety των impressions, διασφαλίζοντας στους διαφημιζόμενους τη σιγουριά ότι οι διαφημίσεις τους προβάλλονται στο κατάλληλο κοινό μέσα σε ένα ποιοτικό περιβάλλον”. 

Η ανακοίνωση αυτής της συνεργασίας ενισχύει τη δέσμευση του Project Agora να παρέχει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες δεδομένων στους συνεργάτες του, δίνοντάς τους έτσι τη δυνατότητα να βελτιώσουν τη διαφημιστική εμπειρία στο Open Web προς όφελος τόσο των καταναλωτών όσο και των ίδιων των διαφημιζόμενων.

 Μάθετε περισσότερα: https://bit.ly/3ij0Vuv

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Xρησιμοποιήστε αποτελεσματικά τα συναισθήματα στις email καμπάνιες σας

Τα συναισθήματα παίζουν σημαντικό ρόλο στο μάρκετινγκ και εδώ και αρκετά χρόνια εφαρμόζεται με επιτυχία το λεγόμενο Συναισθηματικό Μάρκετινγκ (Emotional Marketing) – ή αλλιώς το Μάρκετινγκ των Συναισθημάτων στις προωθητικές ενέργειες.

Σκοπός του Συναισθηματικού Μάρκετινγκ είναι η διέγερση των συναισθημάτων των καταναλωτών, έτσι ώστε να προβούν στην αγορά ενός προϊόντος, ή μιας υπηρεσίας.

Κοινό χαρακτηριστικό στοιχείο τέτοιων προωθητικών ενεργειών δεν είναι να τονίσουν τόσο τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, όσο τη σχέση που δημιουργούν οι καταναλωτές με το brand και τα συναισθήματα που τους προκαλεί το εκάστοτε προϊόν.

Αν λοιπόν θέλετε να μετατρέψετε τους συνδρομητές σας σε πραγματικούς πελάτες, είναι πολύ σημαντικό να εκμεταλλευτείτε τη δύναμη των συναισθημάτων στα email που τους στέλνετε. Μην ξεχνάτε ότι οι επιλογές που κάνουμε καθορίζονται σε μεγάλο βαθμό από τα συναισθήματα. Επομένως, η σωστή χρήση των συναισθημάτων στα email μπορεί να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό και τη συμπεριφορά των παραληπτών σας.

Ουσιαστικά, τα συναισθήματα που θα τους δημιουργήσετε μπορούν να επηρεάσουν τις ενέργειές τους και τις αποφάσεις για τις αγορές τους. Στόχος σας είναι να προκαλέσετε την κατάλληλη συναισθηματική αντίδραση στον παραλήπτη, ώστε αρχικά να ανοίξει το email σας, να το διαβάσει και να προβεί στην επιθυμητή για εσάς δράση.

Εξίσου σημαντικό, πριν αποφασίσετε τι συναισθήματα θέλετε να δημιουργήσετε στους συνδρομητές σας, είναι να έχετε αποφασίσει το σκοπό της email καμπάνιας σας, π.χ. η αγορά ενός προιόντος, η ανανέωση μιας συνδρομητικής υπηρεσίας, η τηλεφωνική επικοινωνία κ.λπ.

Έπειτα, θα πρέπει να προσδιορίσετε το κοινό σας. Αποφασίστε, δηλαδή, σε ποιους απευθύνεστε, π.χ. σε άνδρες, γυναίκες, νέους γονείς, πελάτες που έχουν αγοράσει ήδη από εσάς στο παρελθόν κ.λπ. Αυτό θα σας βοηθήσει να στήσετε ορθότερα την email καμπάνια σας. Έτσι, θα προκαλέσει το σωστό συναίσθημα στους παραλήπτες που θα τη διαβάσουν. Παρακάτω θα δείτε αναλυτικά ποια συναισθήματα και με ποιο τρόπο μπορείτε να μεταδώσετε στους χρήστες μέσα από το email που θα τους στείλετε.

Τί συναισθήματα μπορείτε να προκαλέσετε στους συνδρομητές σας μέσω μιας email καμπάνιας;

1. Το συναίσθημα της ελπίδας

Το συναίσθημα αυτό αναφέρεται στη δημιουργία μιας προσδοκίας για ένα ευεργετικό αποτέλεσμα. Οι πελάτες νιώθουν την ελπίδα ότι το προϊόν ή η υπηρεσία σας θα μπορέσει να προσφέρει τις κατάλληλες λύσεις στα προβλήματά τους. 

Για να δημιουργήσετε μια αίσθηση ελπίδας στους πελάτες σας, πρέπει να κατανοήσετε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και τους στόχους που θέλουν να επιτύχουν. Θα πρέπει να είστε έτοιμοι να δώσετε τις απαντήσεις που χρειάζονται, μέσω ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, για να πετύχουν όσα επιθυμούν.  

Για παράδειγμα, ένα ενδεικτικό θέμα θα ήταν αυτό με τη μορφή ερώτησης: “Δεν ξέρετε με ποιο τρόπο να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας; Σας έχουμε τη λύση!”. Σε αυτό το παράδειγμα, τους δημιουργείτε την ελπίδα ότι θα λύσετε ένα πρόβλημά τους. Αυτό σημαίνει ότι θα μπουν στη διαδικασία να διαβάσουν και το email σας και να προβούν στην επιθυμητή ενέργεια.

2. Το συναίσθημα του φόβου

Η διαφήμιση που βασίζεται στο φόβο, αποτελεί μια καλή τεχνική προώθησης και στο email marketing. Πολλές φορές οι άνθρωποι φοβούνται μήπως χάσουν μία ευκαιρία. Είναι το γνωστό στα αγγλικά FOMO (Fear of Missing Out). Ο φόβος τους δίνει ώθηση για να αναλάβουν δράση. Όταν ένα άτομο φοβάται, αισθάνεται την ανάγκη να κάνει κάτι για να ξεπεράσει το φόβο του. Πρόκειται ουσιαστικά για το αίσθημα που αισθάνεται κανείς όταν πιστεύει ότι θα χάσει κάτι σημαντικό, κάποια μοναδική ευκαιρία, ή εμπειρία, ή ένα γεγονός.

Μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε το αίσθημα του φόβου στις email καμπάνιες σας, ώστε να πετύχετε τους στόχους σας. Ο φόβος θα οδηγήσει τους πελάτες να λάβουν μια απόφαση αμέσως και να προχωρήσουν σε μια ενέργεια.

Ο πιο εύκολος τρόπος για να το πετύχετε είναι να δώσετε έμφαση στο κομμάτι της έλλειψης, ή της σπανιότητας, ή και του περιορισμένου χρόνου διαθεσιμότητας του προϊόντος σας. Διαβάστε περισσότερα εδώ για το πώς να προκαλέσετε αυτό το αίσθημα στους πελάτες σας.

Προσπαθήστε ακόμα καλύτερα να συνδυάσετε το αίσθημα του επείγοντος ή της χαμηλής διαθεσιμότητας, με τη δημοφιλία ενός προϊόντος.

Ειδοποιήστε, για παράδειγμα, τους πελάτες με το email που θα τους στείλετε, ότι το προϊόν σας θα βρίσκεται διαθέσιμο σε αυτή την τιμή μόνο για λίγες μέρες ακόμα.

 

Δείτε περισσότερα παραδείγματα Συναισθηματικού Μάρκετινγκ στο www.emailsystem.app

Εικόνα: Shubham Dhage, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search