Tην απαγόρευση της συνεχούς εμπορικής παρακολούθησης στο διαδίκτυο μέσω των διαφημίσεων, ζητούν από τις δημόσιες αρμόδιες αρχές σε Ευρώπη και ΗΠΑ μέσω επιστολών, 55 οργανώσεις της Κοινωνίας των Πολιτών, μεταξύ αυτών και η ΕΚΠΟΙΖΩ και πάνω από 20 εμπειρογνώμονες.
Η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής ΕΚΠΟΙΖΩ σημειώνει στην ανακοίνωσή της πως νέα μελέτη από τη Νορβηγική Οργάνωση Καταναλωτών (NCC) αναδεικνύει τις αρνητικές συνέπειες που η εν λόγω πρακτική έχει για τους καταναλωτές, αλλά και την κοινωνία γενικότερα.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται, σε καθημερινή βάση οι καταναλωτές εκτίθενται σε συνεχή εμπορική παρακολούθηση μέσω του διαδικτύου. Η εν λόγω πρακτική οδηγεί σε χειραγώγηση, όπως και σε διάφορες μορφές απάτης, σε διακρίσεις και παραβιάσεις της ιδιωτικής ζωής. Εν ολίγοις, συλλέγονται πληροφορίες για τις προτιμήσεις μας, τις αγορές, την ψυχική και σωματική υγεία, τον σεξουαλικό μας προσανατολισμό, την τοποθεσία και τις πολιτικές μας απόψεις, τα οποία χρησιμοποιούνται συνδυαστικά, με το πρόσχημα της στοχευμένης διαφήμισης. Η συλλογή και ο συνδυασμός πληροφοριών αναφορικά με εμάς, δεν παραβιάζει μόνο το δικαίωμά μας στην ιδιωτικότητα, αλλά μας καθιστά ιδιαίτερα ευάλωτους σε κάθε μορφή χειραγώγησης, σε διάφορες διακρίσεις και συγκεκριμένες μορφές απάτης, τα οποία έχουν αρνητικό αντίκτυπο και βλάπτουν τα άτομα, όπως και την κοινωνία στο σύνολό της.
Στην Ευρώπη, το νέο σχέδιο νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA) δύναται να ορίσει το νομικό πλαίσιο για την εν λόγω απαγόρευση. Στις ΗΠΑ, τα αρμόδια νομοθετικά όργανα πρέπει να επωφεληθούν από την ευκαιρία και να θεσπίσουν πλήρη νομοθεσία για την προστασία της ιδιωτικότητας και των καταναλωτών εν γένει.
Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τη Νορβηγική Οργάνωση Καταναλωτών (NCC), οι καταναλωτές δήλωσαν με σαφήνεια, ότι δεν επιθυμούν την εμπορική παρακολούθηση. Μόνο ένας στους δέκα ήταν θετικός ως προς τις εταιρείες που συλλέγουν τα προσωπικά τους δεδομένα στο διαδίκτυο, ενώ μόνο ένας στους πέντε ανέφερε ότι αποδέχεται τις διαφημίσεις που βασίζονται σε προσωπικές πληροφορίες. Παρόμοιες έρευνες στην Ευρώπη και στις Ηνωμένες Πολιτείες αναφέρουν τα ίδια αποτελέσματα.
Η σχετική έκθεση της ΝCC προτείνει εναλλακτικά μοντέλα ψηφιακής διαφήμισης, τα οποία δεν εξαρτώνται από την παρακολούθηση των καταναλωτών και παρέχουν στους διαφημιζόμενους και στις εταιρείες, περισσότερη εποπτεία και έλεγχο αναφορικά με τον τρόπο τοποθέτησης και εμφάνισης των διαφημίσεων.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ με επιστολή της προς τα αρμόδια Υπουργεία και τις δημόσιες Αρχές ζητά τη διερεύνηση των ζητημάτων που προέκυψαν στα πλαίσια της έρευνας. Η εν λόγω συντονισμένη προσπάθεια δείχνει την αυξανόμενη αποφασιστικότητα των καταναλωτών ως προς την προστασία των ψηφιακών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων τους και των Οργανώσεων της Κοινωνίας των Πολιτών να δώσουν ένα τέλος στο διαδεδομένο επιχειρηματικό μοντέλο της κατασκοπείας του κοινού εν γένει.
Εικόνα: LinkedIn Sales Solutions, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το YouTube ανακοίνωσε μία σειρά από περιορισμούς στις διαφημίσεις που προβάλλονται στην πλατφόρμα του, προκειμένου να μειωθεί η συχνότητά τους και να προβάλλονται μόνο σε περιπτώσεις που ταιριάζουν σε πολύ συγκεκριμένο περιεχόμενο.
Ως αποτέλεσμα, θα σταματήσουν να προβάλλονται, ή θα φιλτράρονται πολύ αυστηρά, διαφημίσεις που αφορούν στο αλκοόλ, τον online και offline τζόγο, καθώς και αυτές με πολιτικό χαρακτήρα.
Οι περιορισμοί αφορούν ειδικά τα διαφημιστικά banner τύπου "Masthead", τα οποία καταλαμβάνουν την κορυφή της οθόνης στο παράθυρο της εφαρμογής του YouTube. Επίσης, ο συγκεκριμένος τύπος διαφημίσεων υποστηρίζεται για προβολή και στις smart TVs από το 2019, προσεγγίζοντας ακόμη περισσότερους χρήστες.
Αυτού του τύπου οι διαφημίσεις αμφισβητήθηκαν για πρώτη φόρα πέρσι, όταν ο τέως Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, "νοίκιασε" το συγκεκριμένο διαφημιστικό χώρο για δύο ημέρες πριν από την ημέρα των εκλογών, καθώς και την ημέρα των εκλογών, λαμβάνοντας ένα εξαιρετικά σημαντικό εκλογικό πλεονέκτημα.
Ως αποτέλεσμα, αφενός το YouTube διέκοψε τις ολοήμερες κρατήσεις για αυτές τις διαφημίσεις, αφετέρου σταμάτησε την προβολή πολιτικών διαφημίσεων στις ΗΠΑ για μια περίοδο πέρυσι, προκειμένου να αποφευχθεί η αμφισβήτηση σχετικά με την εγκυρότητα του αποτελέσματος της ψηφοφορίας.
Πηγή: thetotalbusiness
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το Instagram ξεκινά από σήμερα να φιλοξενεί διαφημίσεις πλήρους οθόνης στα Reels, διάρκειας 30 δευτερολέπτων, σε παγκόσμιο επίπεδο. Όπως στο TikTok και στα Stories, οι διαφημίσεις του Instagram θα εμφανίζονται μεταξύ άλλων κλιπ.
Οι... καλές μέρες που στα Instagram Reels δεν προβάλλονταν διαφημίσεις έχουν τελειώσει, αφού από σήμερα σε όλο τον κόσμο θα προβάλλονται, full-screen, looping και με διάρκεια έως και 30 δευτερόλεπτα, έχοντας μια μικρή ετικέτα "χορηγίας" κάτω από το όνομα του λογαριασμού του διαφημιζόμενου, για να ξεχωρίζουν από το υπόλοιπο περιεχόμενο.
Οι διαφημίσεις στα Reels δεν είναι νέες για όλους, αφού από τον Απρίλιο είχαν ξεκινήσει οι δοκιμές στην Αυστραλία, τη Βραζιλία, τη Γερμανία και την Ινδία. Παραδόξως, από το Instagram δεν έχουν κοινοποιήσει αποτελέσματα από αυτά τα τεστ.
Στην πραγματικότητα, το Instagram δεν έχει ανακοινώσει ποτέ λεπτομέρειες σχετικά με τις επιδόσεις των Reels, από τη διάθεσή τους τον Αύγουστο του 2020.
Εικόνα: Georgia de Lotz, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Παρά τις προσπάθειες που κάνετε όσοι ασχολείστε με το email marketing, πολλές φορές οι καμπάνιες που στέλνετε δεν αποδίδουν τόσο καλά όσο θα θέλατε. Η διατήρηση του ενδιαφέροντος των συνδρομητών/πελατών σας δεν είναι σε καμία περίπτωση μια εύκολη υπόθεση.
Ένα ελκυστικό περιεχόμενο ή ένα όμορφα σχεδιασμένο email, δεν μπορεί να λύσει δια μαγείας όλα τα προβλήματα που θα συναντήσετε σχετικά με την email στρατηγική που ακολουθείτε.
Στο email marketing υπάρχουν πολλά πράγματα που θα πρέπει να παρακολουθείτε διαρκώς για να βελτιώνετε κάθε φορά τις email καμπάνιες σας, αν και πολλές φορές οι δυσκολίες που θα συναντήσετε μπορεί να σας οδηγήσουν σε αδιέξοδο.
Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε μαζί τα 4 συχνότερα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσετε στο email marketing, καθώς και τον τρόπο να τα λύσετε αποτελεσματικά.
1ο πρόβλημα: Τα email μου πάνε στα spam
Ένα πολύ συχνό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όσοι κάνουν μαζικές αποστολές email, είναι το γεγονός ότι τα email τους πηγαίνουν στα spam, δηλαδή στο φάκελο με τα ανεπιθύμητα μηνύματα.
1η λύση: Μην αγοράζετε ΠΟΤΕ έτοιμες λίστες με email
Με βάση το νέο κανονισμό του GDPR, δεν μπορείτε να αγοράσετε μια λίστα με διευθύνσεις email και ξαφνικά να ξεκινήσετε να τους στέλνετε, χωρίς να σας ξέρουν και χωρίς να τους ξέρετε. Είναι παράνομο και μπορεί να πληρώσετε πρόστιμο! Διαβάστε αναλυτικά εδώ γιατί είναι παράνομη η αγορά διευθύνσεων email.
Επίσης, οι παραλήπτες των email σας που δε συμφώνησαν ποτέ να λαμβάνουν από εσάς οτιδήποτε, είναι πολύ πιθανό να χαρακτηρίσουν το email σας spam (“Report as spam”) μόλις το δουν, ακόμα και αν αυτό έχει βρεθεί στα εισερχόμενα μηνύματά τους.
Είναι απαραίτητο να έχετε λάβει τη συγκατάθεση των παραληπτών σας πριν τους στείλετε οποιοδήποτε email. Ουσιαστικά, θα πρέπει να καταλάβετε πως είναι εντελώς λάθος η νοοτροπία του “όσο πιο πολλά, τόσο πιο καλά”!
Στο email marketing παίζει σημαντικό ρόλο η καλή ποιότητα της λίστας σας και όχι η ποσότητα! Είναι προτιμότερο να στείλετε 2.000 email σε δικά σας άτομα που σας ξέρουν, παρά 2.000.000 email σε άγνωστους και άσχετους με την επιχείρηση ή το αντικείμενό σας.
2η λύση: Δημιουργήστε ένα σταθερό "διαδικτυακό" ραντεβού
Αν έχετε να τους στείλετε email μήνες ή και χρόνο, οι περισσότεροι θα σας έχουν ξεχάσει και δε θα θυμούνται καν ότι κάποτε έκαναν εγγραφή στη λίστα σας. Δε πρόκειται να ανοίξουν τα email σας ή ακόμα χειρότερα και να τα ανοίξουν, θα τα χαρακτηρίσουν spam.
Φροντίστε να στέλνετε χρήσιμο και νέο περιεχόμενο στους συνδρομητές σας σε τακτά χρονικά διαστήματα και όχι όποτε το θυμάστε.
Καλό είναι να προγραμματίσετε τις αποστολές σας, στέλνοντάς τους email σε εβδομαδιαία, ή έστω μηνιαία βάση, ανάλογα με το είδος της επιχείρησής σας, τον κλάδο που δραστηριοποιείστε και την εποχή.
3η λύση: Αποφύγετε τα συννημένα αρχεία
Είναι πολύ διαφορετικό να στέλνετε ένα email με συνημμένα αρχεία σε 4-5 παραλήπτες, απ’ ό,τι σε 800, 1.000 ή και 2.000 παραλήπτες σε μαζική αποστολή. Το traffic (κίνηση) που δημιουργείται λόγω του όγκου των αρχείων που μεταφέρονται είναι τεράστιο. Σκεφτείτε ότι αν ο όγκος ενός email, μαζί με τα συνημμένα, είναι 1ΜΒ και εσείς στέλνετε 2.000 email, αυτό ισοδυναμεί με κίνηση 2 Gigabyte!
Αυτή την κίνηση δεν μπορούν να τη διαχειριστούν εύκολα οι πάροχοι email. Έτσι, τα email καθυστερούν να προσπελαστούν, να διαμοιραστούν και να παραδοθούν στους παραλήπτες σας. Μάλιστα, πολλοί πάροχοι δεν αφήνουν καν το email σας να παραδοθεί στον παραλήπτη!
Όσο αυτό είναι εφικτό, προσπαθήστε να αποφύγετε την αποστολή συνημμένων αρχείων με τα email σας, αφού αυτά είναι ένα μεγάλο καμπανάκι για τα φίλτρα spam.
Είναι προτιμότερο, να ανεβάσετε το αρχείο σε μια υπηρεσία όπως το Google Drive ή το Dropbox και να προσθέσετε το αντίστοιχο link για κατέβασμα στο email σας. Με αυτό τον τρόπο και μειώνετε το μέγεθος του email σας και ελαχιστοποιείτε τις πιθανότητες να βρεθείτε στα spam, εξαιτίας του συνημμένου αρχείου.
4η λύση: Προσθέστε υποχρεωτικά σύνδεσμο διαγραφής σε εμφανές σημείο
Αν δεν υπάρχει σύνδεσμος διαγραφής, ο παραλήπτης από την αγανάκτησή του θα πατήσει στο κουμπί "Report as spam". Αυτή η κίνηση δεν είναι δύο, αλλά τρείς φορές χειρότερη και δυστυχώς επηρεάζει την παράδοση ολόκληρης της καμπάνιας σας, όχι μόνο του email.
Στην πλατφόρμα του EmailSYSTEM ο σύνδεσμος διαγραφής είναι υποχρεωτικός και εάν δεν τον βάλετε εσείς όταν δημιουργείτε την καμπάνια σας, αυτός μπαίνει αυτόματα στο τέλος του email.
Και φυσικά, είναι εξίσου απαραίτητο να τσεκάρετε πως ο σύνδεσμος διαγραφής λειτουργεί σωστά. Γιατί δεν έχει κανένα νόημα να υπάρχει στο email σας, χωρίς να δουλεύει. Οι συνέπειες θα είναι οι ίδιες!
2ο πρόβλημα. Το ποσοστό ανοίγματος των email μου έχει μειωθεί δραματικά
Ένας πρώτος σημαντικός δείκτης για την επιτυχία της καμπάνιας σας το Open Rate (ποσοστό ανοίγματος) ο οποίος δείχνει το ποσοστό των παραληπτών που άνοιξαν το email σας. Θα λέγαμε πως ένα ποσοστό ανοίγματος κοντά στο 25% θεωρείται ικανοποιητικό και είναι ένας δείκτης πως η καμπάνια σας τράβηξε την προσοχή των συνδρομητών σας και τελικά την άνοιξαν.
Αν παρόλα αυτά, βλέπετε το ποσοστό αυτό να μειώνεται δραματικά ανά email καμπάνια, τότε σίγουρα υπάρχουν πράγματα που θα πρέπει να διορθώσετε ή να βελτιώσετε, αναφορικά με τη στρατηγική που ακολουθείτε.
1η λύση: Δώστε προσοχή στο θέμα του email σας
Το θέμα είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ο παραλήπτης όταν λαμβάνει ένα email. Όταν καθημερινά δέχεται 40-50 διαφορετικά email, η επιλογή που κάνει κάποιος για να διαβάσει ένα email επηρεάζεται πάρα πολύ από το θέμα του.
Στο θέμα του email πρέπει να δίνετε έμφαση στο επείγον του μηνύματός σας, στην ευκαιρία, στην προσφορά, για να το κάνετε πιο ελκυστικό. Ακόμα, συμπεριλάβετε συγκεκριμένες λεπτομέρειες που να περιγράφουν τί θα βρουν οι παραλήπτες στο newsletter σας.
Στόχος είναι να ξεφύγετε από τα συνηθισμένα και να πείσετε τους παραλήπτες σας ότι το περιεχόμενο σας αξίζει να διαβαστεί και να μοιραστεί στα social media, για παράδειγμα. Διαβάστε εδώ πώς θα κάνετε το θέμα του email σας ποιο ελκυστικό.
2η λύση: Ταξινομήστε σωστά τη λίστα σας
Μην έχετε “χύμα” όλα τα email σας! Προσπαθήστε να ταξινομήσετε τα email σας με βάση κάποιο χαρακτηριστικό στη λίστα. Σκεφτείτε να στέλνετε newsletter τα οποία ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντα του κοινού σας.
Για παράδειγμα, αν έχετε μεσιτικό γραφείο, έχει νόημα να χωρίσετε τους συνδρομητές σας σε αγοραστές και ενοικιαστές. Αν έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα ή δραστηριοποιείστε στο e-commerce, μπορείτε να χωρίσετε τους συνδρομητές σας σε αυτούς που έχουν αγοράσει, σ’ αυτούς που έχουν δείξει κάποιο ενδιαφέρον και στους υπόλοιπους.
Διαβάστε εδώ 10 τρόπους για να τμηματοποιήσετε την email λίστα σας.
3η λύση: Μη χρησιμοποιείτε λέξεις που ενεργοποιούν τα φίλτρα σπαμ
Ειδικά στο θέμα του email σας! Επειδή στις μέρες μας πολλά email προωθούν ύποπτες δραστηριότητες ή περιέχουν κάποιον ιό, τα προγράμματα επεξεργασίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (GMail, Yahoo!, Hotmail) αυτόματα φιλτράρουν τα εισερχόμενα μηνύματα, ώστε να αποκλείσουν κακόβουλα email.
Η ευαισθησία στις αγγλικές λέξεις είναι πολύ μεγαλύτερη απ’ ό,τι στις ελληνικές, ωστόσο προτείνουμε να αποφεύγετε λέξεις όπως "δωρεάν προσφορά" και "εγγύηση".
Δείτε τη συνέχεια του άρθρου στο emailsystem.app
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Πανευρωπαϊκή διάκριση της Generation Y – International eBusiness Hub στα IAB MIXX Awards Europe 2021 και συγκεκριμένα στην κατηγορία Search Advertising, όπου αναγνωρίστηκε ως μία από τις κορυφαίες εταιρείες της Ευρώπης.
Μετά την κατάκτηση του χρυσού βραβείου στα IAB MIXX Awards 2021 νωρίτερα φέτος, επίσης από ευρωπαϊκή κριτική επιτροπή, η IAB Europe ανακοίνωσε πως η Generation Y ανήκει στις κορυφαίες εταιρείες του Search Advertising, καθώς έλαβε διάκριση με την καμπάνια «Performance in a Box».
Πρόκειται για τη στρατηγική performance marketing που σχεδίασε και υλοποίησε για τον συνεργάτη της, Box Pharmacy, η οποία είχε εξαιρετικά αποτελέσματα στο return on investment (ROI) του www.boxpharmacy.gr.
«Για ακόμη μία φορά, η στρατηγική μας να δημιουργούμε ανάπτυξη στους πελάτες μας μέσα από την τεχνογνωσία μας και τη συλλογική δουλειά, αναγνωρίζεται όχι μόνο από τους ίδιους, αλλά και από την κοινότητά μας διεθνώς. Συγχαρητήρια στην ομάδα και δεσμευόμαστε για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, τόσο στην ήδη πολυβραβευμένη αυτή συνεργασία, όσο και στο σύνολο των πελατών μας», δήλωσε η Head of Marketing Generation Y, Βασιλική Ζαχαρέλη.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η γαλλική αρχή ανταγωνισμού, L'Autorité de la concurrence, επέβαλε πρόστιμο 220 εκατομμυρίων ευρώ στη Google, σε μια υπόθεση που αφορά στα online διαφημιστικά εργαλεία της, όπου διαπιστώθηκε κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της στην αγορά που έχει για διακομιστές διαφημίσεων, για online εκδότες και εφαρμογές για κινητά.
Η γαλλική Αρχή ξεκίνησε την έρευνα πριν από 2 χρόνια, μετά από παράπονα από αρκετούς Γάλλους εκδότες.
Από την Αρχή ανακοινώθηκε ότι η Google "δεν αμφισβητεί τα πραγματικά περιστατικά της υπόθεσης", έχει ζητήσει διευθέτηση του θέματος και πρότεινε τροποποιήσεις "διαλειτουργικότητας" που έχει αποδεχθεί η ρυθμιστική αρχή και οι οποίες θα αποτελέσουν δεσμευτικό μέρος της απόφασης.
Aυτή η δράση για τη διερεύνηση των πολύπλοκων αλγοριθμικών διαφημιστικών δημοπρασιών της Google, χαρακτήρισε από τη γαλλική Αρχή πρώτη παγκοσμίως.
Η Πρόεδρος της γαλλικής Αρχής, Isabelle de Silva δήλωσε σχετικά: "Η απόφαση για την επιβολή κυρώσεων στη Google έχει πολύ ιδιαίτερο νόημα, επειδή είναι η πρώτη απόφαση στον κόσμο που εξετάζει τις σύνθετες αλγοριθμικές διαδικασίες που εφαρμόζονται. Τις δημοπρασίες μέσω των οποίων λειτουργεί η διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο. Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε ιδιαίτερα γρήγορα, αποκάλυψε τις διαδικασίες με τις οποίες η Google, βασιζόμενη στη σημαντική δεσπόζουσα θέση της στους διακομιστές διαφημίσεων για ιστότοπους και εφαρμογές, ευνοήθηκε σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, τόσο σε διακομιστές διαφημίσεων όσο και σε πλατφόρμες SSP. Αυτές οι πολύ σοβαρές πρακτικές τιμωρούσαν τον ανταγωνισμό στην αναδυόμενη αγορά διαφημίσεων στο διαδίκτυο και επέτρεψαν στη Google όχι μόνο να διατηρήσει αλλά και να αυξήσει τη δεσπόζουσα θέση της. Αυτή η κύρωση και αυτές οι δεσμεύσεις θα επιτρέψουν την αποκατάσταση ισότιμων όρων ανταγωνισμού για όλους τους παίκτες και την ικανότητα των εκδοτών να αξιοποιήσουν στο έπακρο τον διαφημιστικό τους χώρο".
Εκπρόσωπος της Google που κλήθηκε για σχόλιασμό της απόφασης από το techcrunch παρέπεμψε σε ένα blog post, όπου η Maria Gomri, νομική διευθύντρια της Google Γαλλίας, περιγράφει την υπόθεση.
Εικόνα: Brett Jordan, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Sleed, στα πλαίσια της πολυετούς δράσης της για επιμόρφωση σε θέματα Digital Marketing, ξεκινά μια σειρά Live Webinars, αναλύοντας τα πιο up-to-date θέματα από τους έμπειρους εκπαιδευτές της.
Την αρχή θα κάνει ο Στέλιος Ηλιάκης, CEO της Sleed, με θέμα "E-commerce: Η ματιά ενός ειδικού μέσα από την κλειδαρότρυπα" στις 10/6 και ώρα 15:30-18:30. Στο Webinar θα αναλυθεί ένα πραγματικό case εισαγωγής ενός νέου πελάτη στον κόσμο του e-commerce, απαντώντας σε όλα τα καίρια ερωτήματα και δημιουργώντας live ένα Business Plan με τα σημαντικότερα σημεία για ένα επιτυχημένο e-commerce έργο.
Στα Sleed Academy Webinars οι συμμετέχοντες θα μπορούν να παρακολουθήσουν live το Webinar στο οποίο θα εγγραφούν, ενώ θα τους δίνεται η δυνατότητα να το ξαναδούν σε 2ο χρόνο, μαγνητοσκοπημένο, on-demand όποτε αυτοί το θελήσουν.
Ο Στέλιος Ηλιάκης CEO της Sleed δήλωσε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι για το νέο αυτό μας εγχείρημα. Η Sleed εδώ και πολλά χρόνια προσπαθεί να φέρει στο επίκεντρο το κομμάτι της επιμόρφωσης του Digital κλάδου και το Sleed Academy Webinars ήρθε για να προσθέσει ένα ακόμα κομμάτι σε αυτό το εκπαιδευτικό παζλ.”
Η συμμετοχή στα webinars πραγματοποιείται κάνοντας εγγραφή στο webinars.sleed.com. Το εγχείρημα απευθύνεται τόσο σε επαγγελματίες του χώρου που θέλουν να εξελίξουν τις γνώσεις τους γύρω από το e-business, όσο και σε νέους digital enthusiasts που ενδιαφέρονται να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο Digital Marketing.
Μοιραστείτε τό άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Sitecore, παγκόσμιος ηγέτης λογισμικού διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου, ανακοινώνει σήμερα την ολοκλήρωση της διαδικασίας εξαγοράς της Moosend, της πλατφόρμας SaaS-based υπηρεσιών αυτοματοποίησης marketing, που έχει έδρα στο Λονδίνο. Η εξαγορά της ελληνικής start-up Moosend αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την περαιτέρω εκπλήρωση του πλάνου της Sitecore να μετατραπεί σε μια SaaS-based πλατφόρμα ψηφιακής εμπειρίας, ικανή να υποστηρίξει ακόμη και τις πιο εξειδικευμένες ψηφιακές εμπειρίες.
Η ολοκλήρωση της εξαγοράς, η οποία αποτελεί μέρος ενός φιλόδοξου πλάνου ανάπτυξης, ύψους 1,2 δισ. δολ., που βρίσκεται σε εξέλιξη, έρχεται να συμπληρώσει τις υπηρεσίες της Sitecore και να ενισχύσει τις απαιτήσεις εξατομίκευσης των σύγχρονων επιχειρήσεων, με την ενσωμάτωση της cloud-native, API-first πλατφόρμας αυτοματοποίησης marketing της Moosend.
Επιπλέον, η πλατφόρμα της Moosend θα περιλαμβάνει συμπληρωματικές λειτουργίες eCommerce, οι οποίες, παράλληλα με την πρόσφατη εξαγορά των Four51 και Boxever, θα προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη δυναμική για την απρόσκοπτη παροχή στοχευμένων και εστιασμένων στην αύξηση εσόδων εκστρατειών σχετικές με την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών, την σύσταση προϊόντων και τα σενάρια προώθησης.
Με την κλείσιμο της συναλλαγής, η στελεχιακή ομάδα της Moosend, με επικεφαλής τον CEO της Γιάννη Ψαρρά, θα ενταχθεί στην οικογένεια της Sitecore, επιβλέποντας την τεχνολογική ενσωμάτωση και υποστηρίζοντας τους πελάτες και τους συνεργάτες της εταιρείας κατά τη μετάβαση.
Η Sitecore σκοπεύει επίσης να επενδύσει και να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο στην Ελλάδα, από όπου ξεκίνησε την πορεία της η Moosend και μέσα στα άμεσα σχέδιά της είναι να αυξήσει το προσωπικό της στη χώρα μέσα στους επόμενους 12 μήνες.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Επίσημο διάλογο με το TikTok για την επανεξέταση των εμπορικών πρακτικών και των πολιτικών του, σχετικά με παραβιάσεις των δικαιωμάτων των καταναλωτών, ξεκινά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η κίνηση της Επιτροπής έρχεται μετά από προειδοποίηση του Ευρωπαϊκού Γραφείου Ενώσεων Καταναλωτών (BEUC) στις αρχές του τρέχοντος έτους, για πιθανή παραβίαση των δικαιωμάτων των καταναλωτών.
Στους τομείς ιδιαίτερης ανησυχίας περιλαμβάνονται κρυφές τεχνικές μάρκετινγκ, καθώς και επιθετικές διαφημιστικές τεχνικές, που απευθύνονται σε παιδιά. Επίσης, υπό διερεύνηση βρίσκονται και ορισμένοι συμβατικοί όροι στις πολιτικές του TikTok, που θα μπορούσαν να θεωρηθούν πως προκαλούν σύγχυση και είναι παραπλανητικοί για τους καταναλωτές.
Το TikTok έχει στη διάθεσή του ένα μήνα για να απαντήσει και να συνεργαστεί με την Επιτροπή και τις Αρχές προστασίας των καταναλωτών, υπό την καθοδήγηση της σουηδικής υπηρεσίας καταναλωτών και της ιρλανδικής επιτροπής ανταγωνισμού και προστασίας των καταναλωτών.
“Η τρέχουσα πανδημία επιτάχυνε περαιτέρω την ψηφιοποίηση. Αυτή η εξέλιξη έχει δημιουργήσει νέες ευκαιρίες, αλλά και νέους κινδύνους, ιδίως για τους ευάλωτους καταναλωτές. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση απαγορεύεται η στόχευση παιδιών και ανηλίκων με συγκαλυμμένη διαφήμιση, όπως διαφημιστικά banner σε βίντεο. Ο διάλογος, που ξεκινούμε σήμερα, αναμένεται να βοηθήσει το TikTok να συμμορφωθεί με τους κανόνες της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών”, σχολίασε ο Επίτροπος Δικαιοσύνης, κ. Ντιντιέ Ρεντέρς.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr
Εικόνα: Solen Feyissa, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το email marketing αποτελεί ένα πολύ δυνατό εργαλείο στα χέρια του ιδιοκτήτη μιας επιχείρησης με την προυπόθεση να το χρησιμοποιήσει σωστά. Μία πολύ έξυπνη τεχνική που μπορείτε να αξιοποιήσετε για να κάνετε πιο αποδοτικό το email marketing και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, είναι η τεχνική του Upselling, η οποία χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό και στα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Τι είναι το Upselling;
Είναι μία δυναμική τεχνική πώλησης που παρακινεί τους πελάτες σας να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα από αυτά που σκόπευαν αρχικά, μέσω της πρότασης για αγορά άλλων (συνήθως ακριβότερων) εκδόσεων του προϊόντος που βλέπουν ή έχουν τοποθετήσει στο καλάθι των αγορών τους. Ουσιαστικά, πρόκειται για προϊόντα ίδιου ή παρόμοιου τύπου με αυτά που σκοπεύει ο πελάτης να αγοράσει.
Για παράδειγμα, εάν ο πελάτης σας θέλει να αγοράσει μία τηλεόραση με τιμή κοντά στα 500 ευρώ, τότε εσείς μπορείτε να του στείλετε ένα σχετικό email στο οποίο θα του προτείνετε τηλεοράσεις με παρόμοια ή λίγο υψηλότερη τιμή από τα €500, αλλά με καλύτερα ή επιπλέον χαρακτηριστικά, προκειμένου να προβεί τελικά στην αγορά ενός ακριβότερου προϊόντος.
Για την καλύτερη προώθησή τους, μπορείτε στο email που θα φτιάξετε να χρησιμοποιήσετε φράσεις όπως, «Θα σου προτείναμε αυτό…», «Ρίξε μια ματιά και στις παρακάτω προτάσεις» «Άλλοι πελάτες αγόρασαν», «Σχετικά προϊόντα», «Εναλλακτικά δες».
Πότε να στείλω ένα Upselling email;
α. Μετά την ολοκλήρωση μιας αγοράς. Για παράδειγμα, αν κάποιος αγοράσει ένα ζευγάρι μπότες, μπορείτε να του προτείνετε μέσω email παρόμοια ζευγάρια με κοινά χαρακτηριστικά και σε κοντινή τιμή με το προιόν που έχει επιλέξει ήδη, ή και με επιπλέον έκπτωση, ώστε να προβεί σε επιπλέον αγορά.
β. Μετά την προσθήκη και την εγκατάλειψη ενός προίοντος στο καλάθι. Σε αυτή την περίπτωση, μιλάμε για το λεγόμενο email εγκατάλειψης, στο οποίο μπορείτε να συμπεριλάβετε και Upselling προιόντα. Αυτά αφορούν χρήστες, οι οποίοι τοποθέτησαν προϊόντα στο καλάθι αγορών και κατόπιν εγκατέλειψαν το e-shop, πριν ή και κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ολοκλήρωσης της αγοράς. Δείτε περισσότερα για το email εγκατάλειψης εδώ.
β. Στο τέλος μιας δωρεάν δοκιμής. Μπορείτε να στείλετε ένα Upselling email στην περίπτωση που κάποιος πελάτης πλησιάζει στο τελός της δωρεάν δοκιμής μιας υπηρεσίας σας, ή αν η συνδρομή του έχει λήξει και απαιτείται ανανέωση. Σε αυτή την περίπτωση, θα ήταν σκόπιμο να του κάνετε μια έκπτωση, ώστε να προχωρήσει άμεσα στην ανανέωση της συνδρομής.
Δείτε περισσότερα στο www.emailsystem.app
Εικόνα: HalGatewood.com, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77