Τη διαχείριση των καναλιών της Vivechrom στο Facebook και το Instagram ανέλαβε η Sleed, δημιουργώντας πρωτότυπο και έξυπνο περιεχόμενο. “Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να μας εμπιστεύεται μια εταιρεία που έχει τόσο μεγάλη ιστορία και κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο της.
“Η συνεργασία με τη Vivechrom μας δίνει τροφή για σκέψη και μας γεμίζει δημιουργικότητα καθώς είναι εντυπωσιακό το πόσες ιδέες μπορείς να σκεφτείς όταν σκέφτεσαι διαφορετικά χρώματα”, δήλωσε ο Αλέξανδρος Κόσσυβας, Digital Marketing Manager στη Sleed.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Sleed.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Για ακόμα μία χρονιά, η Generation Y - International eBusiness Experts βρέθηκε ανάμεσα στους χρυσούς νικητές των διεθνούς κύρους IAB MiXX Awards 2019, τα οποία αναγνωρίζουν τα καλύτερα έργα της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα και με τη νίκη της κέρδισε το εισιτήριο για να συμμετάσχει στα φετινά MIXX Awards Europe, μαζί με τους υπόλοιπους χρυσούς νικητές κάθε κατηγορίας.
Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της λαμπερής βραδιάς, η οποία έλαβε χώρα χθες, 19/06 στον Θερινό Κινηματογράφο Μπομπονιέρα στην Κηφισιά, η Generation Y απέσπασε 2 Awards στην κατηγορία Search! Το GOLD Award για το project "Fashionably Searching for Access’’ της Access Fashion και το Silver Award για το project "Unboxing the Box Pharmacy Case’’ της Box Pharmacy, για τα οποία η Generation Y επέδειξε για πολλοστή φορά τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές σε επίπεδο performance marketing, μέσω της βέλτιστης διαχείρισης όλων των digital assets τους.
Τα IAB MIXX Awards αποτελούν τον εορτασμό και τη διεθνή αναγνώριση των κορυφαίων ψηφιακών έργων στην Ελλάδα, φέρνοντας στο προσκήνιο τις βραβευμένες καμπάνιες, οι οποίες μπορούν να εμπνεύσουν την αγορά μέσα από την ανάδειξη φρέσκων ιδεών και καινοτόμων εργαλείων.
Ειδικότερα η κατηγορία Search επιβραβεύει τις ενέργειες εκείνες που χρησιμοποιούν τακτικές search marketing με τον πλέον υποδειγματικό και αποτελεσματικό τρόπο.
Η Εμπορική Διευθύντρια της εταιρείας, Νανά Ιωακειμίδου έδωσε το παρών στην τελετή, εκφράζοντας τη μεγάλη χαρά και ικανοποίησή της για τη σημαντική αυτή αναγνώριση:
«Ως e-business advisors που στοχεύουμε στην πλήρη ψηφιακή μεταμόρφωση των εταιρειών που μας εμπιστεύονται, είμαστε πραγματικά περήφανοι που επί τρεις συνεχείς χρονιές μπορούμε και οδηγούμε σταθερά τους πελάτες μας σε βραβεύσεις από έναν θεσμό διεθνούς κύρους, όπως τα IAB MiXX Awards. Ευχαριστούμε το Box Pharmacy και την Access Fashion που χρόνια τώρα μας εμπιστεύονται να εφαρμόζουμε τις βέλτιστες πρακτικές μας στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων ψηφιακού επιχειρείν, κάνοντάς τες να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό και ανοίγοντας τον δρόμο για ακόμα μία διάκριση που ήρθε ξεκάθαρα μέσα από τα αποτελέσματα. Είμαστε σίγουροι ότι με οδηγούς τη βαθιά τεχνογνωσία, την εξειδίκευση και την εμπειρία μας θα συνεχίσουμε και στο μέλλον να…γιορτάζουμε τέτοιες σπουδαίες διακρίσεις».
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Από τη Mozilla είχαν ανακοινώσει από τις αρχές τής χρονιάς την πρόθεσή τους να κινηθούν προς την κατεύθυνση της προστασίας των χρηστών του Firefox από Internet trackers (ιχνηλάτες).
Ο δημοφιλής browser της Mozilla θα προσφέρει πλέον προστασία από διαφημιστικούς trackers, χαρακτηριστικό που για όσους κατεβάζουν για πρώτη φορά τον Firefox και τον χρησιμοποιούν, θα είναι ενεργοποιημένο εξορισμού. Επίσης, εξορισμού θα μπλοκάρονται και μια σειρά από tracking cookies.
Οι νέοι χρήστες θα έχουν ενεργοποιημένο το "Enhanced Tracking Protection", ενώ οι υπάρχοντες θα πρέπει να το ενεργοποιήσουν μόνοι τους. Το νέο χαρακτηριστικό καθιστά πιο δύσκολη την καταγραφή των online δραστηριοτήτων των χρηστών, για πάνω από 1.000 εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε αυτόν τον τομέα.
Επιπλέον, από τη Mozilla ανακοίνωσαν πως ανανεώνουν και μια σειρά χαρακτηριστικών ασφαλείας, όπως το extension Facebook Container που αποτρέπει την παρακολούθηση από το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο. Το Facebook Container μπλοκάρει τους trackers από τα πλήκτρα "Like" και "Share" και αποτρέπει τις συνδέσεις με τους διακομιστές του Facebook. Αυτό σημαίνει ότι η πλατφόρμα δεν είναι σε θέση να παρακολουθήσει την online δραστηριότητά σας.
Για να δείτε τη λίστα με τις εταιρείες των οποίων μπλοκάρονται οι trackers, κάντε κλικ στο “i” που βρίσκεται στα αριστερά της γραμμής διευθύνσεων και κατόπιν από το αναδυόμενο μενού, στο “Content Blocking” (Φραγή Περιεχομένου) θα βρείτε την επιλογή “Cookies” όπου και εάν το επιλέξετε θα δείτε τη σχετική λίστα. Εάν θέλετε να κάνετε αλλαγές στο τί μπλοκάρεται, πατήστε στο γρανάζι που βρίσκεται στο Content Blocking, ώστε να προχωρήσετε στις σχετικές ρυθμίσεις.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
O ΗΡΩΝ, κορυφαίος παραγωγός και προμηθευτής ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου ανέθεσε τη συνολική διαχείριση της social media παρουσίας του στην Sleed και την ConceptManiax.
Στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας, εντάσσονται όλες οι δραστηριότητες σε Facebook & Instagram, συμπεριλαμβανομένου του media buying, της ανάπτυξης πρωτότυπου περιεχομένου και του community management για τα social κανάλια.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Sleed.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Έχοντας αναγνωριστεί επανειλημμένα ως μία από τις κορυφαίες εταιρίες ψηφιακού μετασχηματισμού, με χιλιάδες επιτυχημένα projects στην Ελλάδα και τον κόσμο, η Generation Y – International eBusiness Experts τιμήθηκε στα Superbrands Greece 2018-19 Αwards στην κατηγορία Digital Services!
Σε μια λαμπερή τελετή, που έλαβε χώρα τη Δευτέρα 03/06 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών παρουσία υψηλών στελεχών επιχειρήσεων και δημοσιογράφων, ένας θεσμός που βραβεύει τα πιο επιτυχημένα corporate brands για τις υψηλές επιδόσεις και την προσφορά τους, αναγνώρισε επίσημα το κορυφαίο επίπεδο των ψηφιακών υπηρεσιών της Generation Y. Αυτό που, 19 χρόνια τώρα, οδηγεί τους συνεργάτες της σε αύξηση του τζίρου τους, μείωση των λειτουργικών εξόδων, υιοθέτηση καινοτομιών και αναγνώριση στον κλάδο τους.
Ανεξάρτητα από τη σημαντική, υψηλού κύρους βράβευσή της, η Generation Y συνέβαλε καθοριστικά στη διάδοση του event, με full live coverage τόσο της τελετής όσο και του after party – όχι μόνο μέσα από την αναπαραγωγή content σε Facebook και Twitter, αλλά και αναλαμβάνοντας το creative direction των posts που πραγματοποιήθηκαν.
Με την αναγνώριση ενός κορυφαίου θεσμού, που επιβραβεύει όχι μόνο την επιτυχία αλλά και την κοινωνική προσφορά, η Generation Y μπαίνει δυναμικά στο καλοκαίρι του 2019, κοιτάζοντας ήδη προς το επόμενο success story.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Στο Instagram αναπροσαρμόζουν τη στρατηγική τους σχετικά με το μάρκετινγκ από άτομα επιρροής, ώστε να επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να μοιράζονται πληρωμένες δημοσιεύσεις σαν διαφημίσεις,
Μέχρι στιγμής, τα πληρωμένα post περιορίζονταν στο κοινό των συγκεκριμένων σελίδων, ενώ πλέον, οι νέες "branded content ads" θα επιτρέπουν στους influencers να επιλέγουν εάν οι συνεργαζόμενες εταιρείες θα μπορούν να προωθούν τις πληρωμένες δημοσιεύσεις τους σαν διαφημίσεις σε επιπλέον κοινά, εκτός των ακολούθων τους
Από την εταιρεία ανέφεραν πως αυτή η δυνατότητα ήταν μεταξύ των πιο συχνών αιτημάτων που λάμβαναν από τις επιχειρήσεις. Ήδη, το νέο χαρακτηριστικό παρέχεται περίπου στο 50% των επιχειρήσεων, ενώ αναμένεται να είναι διαθέσιμη σε όλες, στις 17 Ιουνίου.
Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται: "Ελπίζουμε πως η νέα δυνατότητα θα προσθέσει αξία και θα δυναμώσει τις συνεργασίες μεταξύ δημιουργών και εταιρειών. Επίσης, ελπίζουμε πως θα βελτιωθεί η συνολική εμπειρία μεταξύ δημιουργών, εταιρειών και χρηστών, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν περισσότερα brands και να ψωνίσουν με τους δημιουργούς που αγαπούν.”
Δείτε ακόμα: Μπορούν οι influencers να βοηθήσουν την επιχείρησή μου;
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Google δεν είναι μόνο η μεγαλύτερη search engine, που εξυπηρετεί δισεκατομμύρια αναζητήσεις κάθε μήνα, αλλά και η μεγαλύτερη… μηχανή προβολής διαφημίσεων στον κόσμο, μέσω του δικτύου της, Google Display Network - GDN.
Σύμφωνα με την εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ SEMrush, το δίκτυο display τής Google, προβάλλει διαφημίσεις σε περίπου 2 εκατομμύρια websites και 650.000 εφαρμογές. Επίσης, έχει 210 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες σε μηνιαία βάση στις ΗΠΑ, ενώ παγκοσμίως έχει μερίδιο χρηστών που φτάνει το 90%...
Ο αριθμός των χρηστών είναι τεράστιος και εδώ τίθεται το σημαντικό ερώτημα: Πώς γνωρίζει η Google ποιες διαφημίσεις θα προβάλλει σε κάθε χρήστη και τις εξατομικεύει κατάλληλα και εύστοχα; Ας εξετάσουμε με τη σειρά όλες τις μεθόδους.
Προφίλ εξατομίκευσης
Η Google πραγματοποιεί το μεγαλύτερο μέρος της καταγραφής της μέσω του λογαριασμού κάθε χρήστη. Εάν είστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας μέσω του smartphone σας ή του browser σας, η Google συγκεντρώνει πολλά δεδομένα! Εάν θέλετε να δείτε ποια δεδομένα συλλέγει, μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα Ρύθμισης Διαφημίσεων. Εξορισμού, η επιλογή της Εξατομίκευσης Διαφημίσεων είναι ενεργή.
Κατηγορίες ενδιαφέροντος
Στη σελίδα που αναφέραμε παραπάνω υπάρχουν τέσσερις βασικές κατηγορίες ενδιαφερόντων, ενώ ο πλήρης κατάλογος είναι 94. Κάνοντας κλικ σε κάθε κατηγορία, εμφανίζονται επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Google προσδιόρισε το ενδιαφέρον σας για διάφορες θεματικές κατηγορίες.
Εξετάζοντας τις μεθόδους συλλογής δεδομένων από τη Google, θα μπορούσαμε να κάνουμε μια ομαδοποίηση με βάση την πηγή, σε 4 βασικές ενότητες.
- 1η ενότητα: Στοιχεία που μοιραστήκατε
Οι δημογραφικές πληροφορίες, όπως η ηλικία και το φύλο, προέρχονται απευθείας από το λογαριασμό σας στη Google. Είναι οι πληροφορίες που ζητά η Google κατά τη δημιουργία κάθε λογαριασμού χρήστη. - 2η ενότητα: Στοιχεία από περιηγήσεις
Μερικά από τα ενδιαφέροντά σας που έχουν καταγραφεί προέρχονται από cookies, τα οποία τοποθέτησαν websites και apps στο browser σας. Το cookie ενεργοποίησε διαφημίσεις επαναληπτικού μάρκετινγκ από το GDN και βλέπετε διαφημίσεις με αντικείμενα ή υπηρεσίες που είδατε σε κάποιο site και οι διαφημίσεις τους… σας ακολουθούν παντού.
- 3η ενότητα: Στοιχεία από υπηρεσίες Google
Αυτές οι κατηγορίες ενδιαφέροντος προκύπτουν βάσει της "δραστηριότητάς σας στις υπηρεσίες Google (όπως η Αναζήτηση ή το YouTube)". Είναι σαφές, περί τίνος πρόκειται! - 4η ενότητα: Στοιχεία από υπηρεσίες εκτός Google
Αυτές οι κατηγορίες ενδιαφερόντων είναι οι ίδιες με αυτές που προκύπτουν από τη χρήση των υπηρεσιών τής Google, με τη διαφορά πως τα στοιχεία συγκεντρώνονται από τρίτα sites.
Διαχείριση των δεδομένων
Όπως γίνεται σαφές, η Google συλλέγει δεδομένα από παντού και μάλιστα με ευκολία, αφού είναι και κυρίαρχος του διαδικτυακού τοπίου. Όμως, αυτές τις πληροφορίες τις μοιράζεται με τους χρήστες της. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα σχετικά δεδομένα στη σελίδα "Η Δραστηριότητα μου", που περιέχει λεπτομέρειες για το τί έχει καταγράψει η Google. Πιθανώς θα εκπλαγείτε με όσα δείτε να έχουν καταγραφεί, ειδικά από τη χρήση του smartphone σας.
Θα πρέπει να σημειωθεί πως η Google εξακολουθεί να παρακολουθεί τις πληροφορίες των χρηστών, ακόμα και αν δεν είναι συνδεδεμένοι στις υπηρεσίες της, μέσω των cookies, τα οποία παρέχουν δεδομένα στην εταιρεία, όπως επίσης και σε άλλες πλατφόρμες επαναληπτικού μάρκετινγκ.
Εάν θέλετε, μπορείτε να διαγράψετε τα δεδομένα που αποθηκεύει η Google στη σελίδα "Η Δραστηριότητα μου" που αναφέρθηκε πιο πάνω, όπου υπάρχει η επιλογή να αφαιρέσετε όλες αυτές τις πληροφορίες. Επίσης, η Google δίνει στους χρήστες τον έλεγχο της συλλογής, αποθήκευσης και εξατομίκευσης δεδομένων. Μπορείτε να προβάλετε τα δεδομένα, καθώς και να τα διαγράψετε. Βεβαίως, δε θα γλυτώσετε από τις διαφημίσεις, αλλά θα βλέπετε γενικότερα διάφορες διαφημίσεις, προφανώς και κάποιες που δε σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά σας.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σε μια εποχή που η παρουσία μια επιχείρησης είναι σχεδόν εξ’ ολοκλήρου online, η σωστή διαχείριση των αρνητικών review και σχολίων είναι απολύτως απαραίτητη.
Μία αρνητική αξιολόγηση μπορεί να βλάψει την εικόνα της εταιρείας σας, που με τόσο κόπο έχετε χτίσει, και να σας κοστίσει μελλοντικές συνεργασίες και πωλήσεις.
Πώς λοιπόν θα πρέπει να το αντιμετωπίσετε όταν αυτό συμβεί;
Εντοπίστε το πρόβλημα
Προτού απαντήσετε σε μια άσχημη κριτική, πρέπει να γνωρίζετε στο 100% τι ήταν αυτό που προκάλεσε την άσχημη εμπειρία στον πελάτη. Εξετάστε σε ποιο σημείο προκλήθηκε το πρόβλημα και βρείτε πως μπορεί αυτό να βελτιωθεί μελλοντικά.
Απολογηθείτε όσο πιο σύντομα μπορείτε
Παραμείνετε ψύχραιμοι και μην αφήσετε τη συναισθηματική σας φόρτιση να επηρεάσει την απάντηση σας. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να έχετε επιθετική στάση ή να επιμένετε στο να αποδείξετε το λάθος του άλλου.
Απολογηθείτε για την άσχημη εμπειρία που προκλήθηκε και διαβεβαιώστε ότι το πρόβλημα αυτό δε θα επαναληφθεί στο μέλλον, αφού με αφορμή την κριτική αυτή θα βελτιώσετε το σύστημα εξυπηρέτησης σας.
Προσπαθήστε να επανορθώσετε
Προσφερθείτε να επανορθώσετε για την άσχημη εμπειρία στον πελάτη με ουσιαστικό και προσωποποιημένο τρόπο και εφόσον το πετύχετε, ζητήστε να διορθώσει ή να αφαιρέσει το αρνητικό σχόλιο.
Επικεντρωθείτε στο να αυξήσετε τα θετικά σχόλια
Μην προσπαθήσετε να κρύψετε την αρνητική κριτική που δεχτήκατε. Αντίθετα, παρακινήστε τους ευχαριστημένους πελάτες σας να σας αξιολογήσουν, ώστε να βελτιώσετε την εικόνα σας.
Όσο η επιχείρηση σας μεγαλώνει την ψηφιακή παρουσία της, μια αρνητική κριτική είναι σχεδόν αναπόφευκτο να εμφανιστεί. Δεν χρειάζεται όμως να γίνει αιτία πανικού. Κινηθείτε γρήγορα, ψύχραιμα και ουσιαστικά για να ανακάμψει σύντομα η εικόνα σας.
Χρησιμοποιήστε την έξυπνα, για να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας και να γίνετε ακόμα καλύτεροι στο μέλλον!
To άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από blogpost της DigitalUp.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η οργανωτική επιτροπή τής έκθεσης eCommerce & Digital Marketing Expo, ανακοίνωσε την έναρξη της διεξαγωγής έρευνας για τον κλάδο των εταιρειών που παρέχουν υπηρεσίες παρουσίας και προβολής στο Internet.
Αφορμή για αυτή την προσπάθεια στάθηκε η επιθυμία για ‘χαρτογράφηση’ του κλάδου που εκφράστηκε από υψηλόβαθμα στελέχη του χώρου στο πλαίσιο των εργασιών του CEO Forum που πραγματοποιήθηκε στην eCommerce Expo τον προηγούμενο Νοέμβριο.
Ο κλάδος των "Digital Agencies" γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, αφού και οι ανάγκες των επιχειρήσεων για προβολή αλλά και για πωλήσεις μέσω του διαδικτύου αυξάνονται διαρκώς.
Στο πλαίσιο αυτό ξεκίνησε η συγκεκριμένη πρωτοβουλία, με δεδομένο ότι δεν υπάρχει ακόμα κάποιος σχετικός φορέας/σύνδεσμος αλλά και με επίσης δεδομένη τη γνώση του χώρου από την ομάδα της eCommerce & Digital Marketing Expo, λόγω της πολυετούς εμπειρίας στη διοργάνωση συναφών εκθέσεων και συνεδρίων.
Τα αποτελέσματα της έρευνας θα ανακοινωθούν στο πλαίσιο της eCommerce & Digital Marketing Expo 2019 που θα πραγματοποιηθεί στις 23 & 24 Νοέμβριου στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το μεγαλύτερο trend της εποχής για όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται ηλεκτρονικά, ανεξαρτήτως μεγέθους, είναι το Marketing Automation. Πόσο όμως χρήσιμη είναι η… περιβόητη “αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ” και πόσο μπορεί να βοηθήσει τις ομάδες πωλήσεων και επικοινωνίας για να κάνουν τις δουλειές τους πιο αποτελεσματικά και να επιτύχουν τους στόχους τους; Ας προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε καλύτερα τι είναι το Marketing Automation και να απαντήσουμε σε βασικά ερωτήματα.
Ο όρος Marketing Automation (ή στο εξής "ΜΑ" για την εξυπηρέτηση του άρθρου) αναφέρεται στην τεχνολογία και κατ’ επέκταση το λογισμικό που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν τη δύναμη των έξυπνων και αυτοματοποιημένων ροών εργασίας, για να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους και να προσφέρουν καλύτερη εμπειρία στους πελάτες τους.
Επιπλέον, με τη χρήση ενός εξελιγμένου και ικανού ανάλογου λογισμικού, μπορείτε να έχετε μια πλήρη εικόνα της προοπτικής της επιχείρησής σας (με τη χρήση και του κατάλληλου CRM), να εντοπίσετε καλύτερα τους δυνητικούς πελάτες και να τους δώσετε προτεραιότητα, να δώσετε μια εξατομικευμένη εμπειρία σε κάθε έναν. Επίσης, να δημιουργήσετε πολύτιμες ροές πληροφορίας από τα δεδομένα που προκύπτουν, οι οποίες θα οδηγήσουν στη λήψη βέλτιστων επιχειρηματικών αποφάσεων.
Στο επίκεντρο οι πωλήσεις
Όπως γίνεται εξαρχής σαφές, το ΜΑ δεν αφορά αποκλειστικά στην προώθηση και διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά στη γενικότερη οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία μίας επιχείρησης – βεβαίως, πάντα με επίκεντρο και τελικό στόχο τις πωλήσεις. Όσον αφορά στην επίτευξη των πωλήσεων, το ΜΑ συνδυάζει τα διαφορετικά κανάλια απόκτησης και διατήρησης πελατών, στο πλαίσιο κανόνων της εταιρείας σας για την επίτευξη μετατροπών. Τι σημαίνει όμως αυτό;
Ο κύκλος αγορών κάθε εταιρείας καλύπτει πολλαπλά ”σημεία επαφής” με τους πελάτες. Για παράδειγμα, ένας πελάτης μπορεί να βρει την εταιρεία σας μέσω αναζήτησης. Μπορεί να αποφασίσει να κάνει like στη σελίδα της επιχείρησής σας στο Facebook και κατόπιν να επισκευτεί τον ιστότοπό σας για να διαβάσει ένα άρθρο. Στη συνέχεια, το ενδιαφέρον περιεχόμενο του blog σας μπορεί να τον πείσει να γίνει συνδρομητής στο newsletter σας. Πώς θα καταφέρετε να διατηρήσετε επαφή με αυτόν το δυνητικό πελάτη που έχει αλληλοεπιδράσει με την επιχείρησή σας με διαφορετικούς τρόπους; Εδώ έρχονται οι πλατφόρμες Marketing Automation για να βοηθήσουν. Πριν όμως προχωρήσουμε, ας λύσουμε κάποιες… παρεξηγήσεις!
- Αλήθεια: Το ΜΑ μπορεί να συνδέσει διαφορετικά σημεία επαφής με τους πελάτες, καθώς και κανάλια μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών δικτύων, email marketing και content marketing. Βασικός στόχος του ΜΑ είναι να καλλιεργήσει μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους πελάτες και όχι μόνο να επιτύχει άμεσες πωλήσεις.
- Μύθος: Το ΜΑ είναι απρόσωπο και ψυχρό. Η αυτοματοποίηση δεν είναι ελκυστική και απλώς ”σπαμάρει” τον κόσμο.
- Αλήθεια: Το ΜΑ διευκολύνει στην εξατομικευμένη επικοινωνία και έχει ως αποτέλεσμα την ενδυνάμωση της σχέσης με κάθε πελάτη. Η αυτοματοποίηση επιτρέπει την επένδυση σε πιο ποιοτικές και προσωποποιημένες καμπάνιες επικοινωνίας. Επίσης, διευκολύνει την επιχείρηση στο να κατηγοριοποιήσει τους πελάτες με βάση κοινά χαρακτηριστικά και ενδιαφέροντα, να αναπτύξει βέλτιστα μοντέλα επικοινωνίας και να ενοποιήσει διαφορετικά κανάλια, ώστε να προσφέρει σε κάθε πελάτη την ίδια εμπειρία.
- Μύθος: Το Marketing Automation είναι σπαμ!
- Αλήθεια: Το ΜΑ είναι ιδιαίτερα φιλικό, αφού χτίζεται γύρω από το προφίλ κάθε χρήστη και του προσφέρει εξατομικευμένη εμπειρία. Δεν βομβαρδίζει τους χρήστες με διαφημιστικά μηνύματα, αλλά καλλιεργεί σχέσεις, προσφέρει ενδιαφέρον περιεχόμενο και διατηρεί επαφή με δυνητικούς πελάτες, μέσω του καναλιού μετατροπών πωλήσεων. Άλλωστε, δεν αφορά μόνο στην αποστολή διαφημιστικών μηνυμάτων.
- Μύθος: Το Marketing Automation είναι για… τεμπέληδες! Πολλοί πιστεύουν ότι είναι ένας τεμπέλικος τρόπος προώθησης περιεχομένου ή καμπανιών με email.
- Αλήθεια: Εάν αντιμετωπίζετε διεκπεραιωτικά τις λειτουργίες και τις διαδικασίες της επιχείρησής σας το ΜΑ δε θα σας σώσει! Το ποιοτικό ΜΑ χρειάζεται την απαιτούμενη προσοχή και προσπάθεια για να αποδώσει σωστά και να σας ανταμείψει. Εάν ακολουθήσετε τις ορθές πρακτικές, δε θα έχετε την "πολυτέλεια" να χαλαρώσετε και η δουλειά σας δεν τελειώνει με μία προγραμματισμένη, αυτόματη δημοσίευση περιεχομένου ή την αποστολή ενός newsletter. Το ΜΑ είναι ένα κομμάτι από το παζλ μιας ευρύτερης στρατηγικής.
Θα αυξηθούν οι πωλήσεις μου;
Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη του ΜΑ (και για πολλούς μόνος στόχος) είναι ότι βοηθά τις ομάδες πωλήσεων και επικοινωνίας να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά. Οι χρήστες αγαπούν το εξατομικευμένο περιεχόμενο και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι η αποστολή εξατομικευμένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δημιουργεί έξι φορές περισσότερα έσοδα σε σχέση με τα μαζικά! Οι πλατφόρμες αυτοματοποίησης μάρκετινγκ χειρίζονται την καθημερινή και επαναλαμβανόμενη εργασία παροχής εξατομικευμένου περιεχομένου, εξασφαλίζοντας στις επιχειρήσεις περισσότερο χρόνο για να επικεντρωθούν σε πιο σημαντικά ζητήματα.
Βεβαίως, οι πωλήσεις είναι το ζητούμενο και οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ΜΑ για να βελτιώσουν τα ποσοστά μετατροπής και τα έσοδά τους. Μέσω των πρακτικών του ΜΑ μπορείτε να ενισχύσετε σημαντικά το user engagement με τα προϊόντα σας και να αυξήσετε τις πιθανότητες πώλησης. Κατά μέσο όρο, οι εταιρείες που χρησιμοποιούν ΜΑ έχουν κατά 53% υψηλότερα ποσοστά μετατροπής και ετήσιο ρυθμό αύξησης εσόδων υψηλότερο κατά 3,1% σε σύγκριση με εταιρείες που δεν το κάνουν.
Από πού να ξεκινήσω;
Όταν διαλευκανθούν τα βασικά σημεία και οι λειτουργίες του ΜΑ, γίνεται προφανές ότι η αυτοματοποίηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας. Είναι σημαντικό όμως να είστε πολύ καλά προετοιμασμένοι και να εφαρμόσετε τις βέλτιστες πρακτικές προτού ξεκινήσετε, κάτι που οι περισσότερες επιχειρήσεις δε λαμβάνουν υπόψη.
Ο στόχος σας θα πρέπει να είναι να διατηρείτε και να κλιμακώνετε την υγιή ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Το ΜΑ είναι ένα κομμάτι ενός μεγαλύτερου παζλ και χρειάζεται συνεχή και οργανωμένη προσπάθεια για να αποδώσει καρπούς.
Πριν προχωρήσετε στην οποιαδήποτε επένδυση, σε χρόνο και χρήμα, απαντήστε μερικές ερωτήσεις:
- Ποιος είναι ο στόχος της επένδυσης; Συνήθως η αύξηση των πωλήσεων! Η μετατροπή των υποψηφίων πελατών σε πελάτες.
- Είναι οι δυνητικοί σας πελάτες ήδη στη βάση δεδομένων σας; Εάν δεν είναι, θα πρέπει να χτίσετε ένα πελατολόγιο. Έχετε πλάνο για αυτό;
- Έχετε επαρκή ροή υποψήφιων πελατών σε μόνιμη βάση; Εάν όχι, κάποιο έχετε πλάνο για να δημιουργήσετε ροή; Είναι προφανές πως το ΜΑ δε θα έχει κάποιο όφελος για εσάς, εάν δεν υπάρχει ένα διευρυμένο πελατολόγιο.
- Μπορεί να το υποστηρίξει η επιχείρησή σας; Λάβετε υπόψη ότι κάθε λύση, απαιτεί εγκατάσταση προγραμμάτων, εκπαίδευση, εισαγωγή δεδομένων, πλάνο δημοσιεύσεων, δημιουργία περιεχομένου και διαρκής διαχείριση.
Αφού απαντήσετε τις παραπάνω ερωτήσεις, θα πρέπει να έχετε υπόψη πως χρειάζεται ένα πλάνο ενεργειών που πρέπει να υλοποιηθεί βήμα προς βήμα. Αρχικά, χρειάζεται η δημιουργία κίνησης και προσέλκυσης χρηστών προς το site της επιχείρησης, μέσω άρθρων, SEO και δραστηριότητας στα social media και κατόπιν η εμπλοκή τεχνολογιών Marketing Automation σε καμπάνιες που θα έχουν να διαχειριστούν μια ικανοποιητική ροή χρηστών.
Τί να επιλέξω;
Στην αγορά υπάρχουν αρκετές πλατφόρμες που παρέχουν υπηρεσίες ΜΑ. Η ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς είναι τόσο μεγάλη, που σε μία τετραετία ο τζίρος της εκτοξεύεται από το μισό εκατομμύριο δολάρια στα 5,5 δισεκατομμύρια δολάρια που αναμένεται να φτάσει φέτος. Όπως είναι προφανές, νέοι παίχτες εισέρχονται διαρκώς στην αγορά, δυσχεραίνοντας την επιλογή των υποψηφίων χρηστών.
Μεταξύ των κορυφαίων λύσεων που διατίθενται, έχουμε να προτείνουμε ένα άτυπο TOP-5 που αφορά και σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Πρόκειται για τα ActiveCampaign, Hubspot, Ontraport, SendinBlue και Prospect.io.
Κάποια από τα προϊόντα της αγοράς ενσωματώνουν και CRM, κάτι που διευκολύνει πολλούς, ειδικά όσους ξεκινούν τώρα και δεν έχουν κάποιο ανάλογο λογισμικό. Στην περίπτωση που έχετε ήδη κάποιο CRM, θα πρέπει να βεβαιωθείτε πως η πλατφόρμα που θα επιλέξετε είναι συμβατή με αυτό.
Όσον αφορά στο κόστος, κάποιες εταιρείες διαθέτουν και πακέτα χωρίς καμία χρέωση, που όμως είναι πλήρως λειτουργικά και καλύπτουν βασικές ανάγκες. Εάν επιλέξετε κάποια δωρεάν έκδοση, βεβαιωθείτε πως θα είναι λειτουργική για απεριόριστο χρόνο και όχι μια δοκιμαστική έκδοση που λήγει, για να μη βρεθείτε προ εκπλήξεως μετά από 30 ή περισσότερες ημέρες, αναλόγως με το πότε θα λήξει η δωρεάν περίοδος χρήσης…
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77