Digital Marketing

7+1 Σημαντικά Facebook Metrics για κάθε Brand

7+1 Σημαντικά Facebook Metrics για κάθε Brand

Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις-Brands χρησιμοποιούν το Facebook για να προβάλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Η αλήθεια είναι ότι το Facebook έχει τη δυνατότητα να μας δίνει πολλά data για τις καμπάνιες μας, το κοινό μας, την κάθε διαφήμιση ξεχωριστά κ.α.

Έχουμε στα χέρια μας λοιπόν αρκετές πληροφορίες. Ποια είναι όμως τα metrics αυτά που πρέπει να παρακολουθούμε για να καταλαβαίνουμε την αποδοτικότητα των διαφημίσεών μας;

Αρχικά, η κάθε επιχείρηση/Brand επιλέγει έναν διαφημιστικό στόχο για τις διαφημίσεις της. Μπορεί να επιλέξει μεταξύ άλλων ανάμεσα σε:

•Brand Awareness

Μπορεί να θέλει να αυξήσει την Αναγνωρισιμότητα του Brand της.

•Reach

Μπορεί να θέλει να δείξει τη διαφήμισή της στο μέγιστο δυνατό αριθμό ατόμων που ανήκει στο κοινό της.

•Traffic

Μπορεί να θέλει να δημιουργήσει κίνηση στο website/eshop της ή να προσελκύσει άτομα να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή της.

•Engagement

Μπορεί να θέλει το κοινό της να αλληλοεπιδράσει με τις δημοσιεύσεις ή τη σελίδα της. Να κάνει δηλαδή μία αντίδραση, ένα σχολιασμό ή μία κοινοποίηση της διαφήμισης μας, να ζητήσει μια προσφορά, να δει μια φωτογραφία ή ένα βίντεο, ή να πατήσει έναν σύνδεσμο.

•Conversions

Μπορεί να θέλει να ενθαρρύνει τους χρήστες που ενδιαφέρονται για την επιχείρηση της να αγοράσουν ή να χρησιμοποιήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία της.

Τα βασικά metrics λοιπόν που πρέπει κάθε Brand να λαμβάνει υπόψιν του είναι:

Impressions

Ο δείκτης Impressions μας δείχνει πόσες φορές εμφανίστηκαν οι διαφημίσεις μας στις οθόνες (είτε desktop, κινητό ή tablet) του στοχευμένου κοινού μας.

Reach

Το Reach μάς δείχνει σε πόσα άτομα «έφθασε» η διαφήμισή μας. Με άλλα λόγια, πόσα άτομα είδαν συνολικά τη διαφήμιση μας τουλάχιστον μία φορά.

Το Reach διαφέρει από το Impressions, το οποίο υπάρχει περίπτωση να περιλαμβάνει πολλές προβολές των διαφημίσεων μας στα ίδια άτομα.

 Engagement

Μετράμε επίσης το Post Engagement το οποίο μας δείχνει τον συνολικό αριθμό ενεργειών που κάνει το κοινό μας σχετικά με τις διαφημίσεις μας, αλλά και το Page Engagement το οποίο μας δείχνει το συνολικό αριθμό των ενεργειών που έκαναν οι χρήστες σχετικά με τη σελίδα μας στο Facebook και τις δημοσιεύσεις της, οι οποίες αποδίδονται στις διαφημίσεις μας.

Clicks

Ελέγχουμε ακόμη τα Clicks που έλαβε συνολικά ο λογαριασμός μας από τις διαφημίσεις μας. Βλέπουμε τα μοναδικά clicks (Unique Clicks) που έγιναν στις διαφημίσεις μας αλλά και τα Link Clicks τα οποία μεταφέρουν τους χρήστες εκεί που θέλουμε, πχ. σε ένα προϊόν στο e-shοp μας.

Cost per Result

To Cost per Result μας δείχνει το μέσο ποσό που πληρώνουμε για κάθε αποτέλεσμα από τις διαφημίσεις μας.

Εάν έχουμε επιλέξει ως διαφημιστικό στόχο Traffic στο Website/eshop μας για παράδειγμα, θα μετράμε το CPC (Cost Per Click) το οποίο μας δείχνει ποιο είναι το μέσο ποσό που πληρώνουμε για ένα Click στη διαφήμισή μας.

CTR %

Το CTR % (Click Through Rate) είναι ο δείκτης που υπολογίζεται με διαίρεση των χρηστών που πάτησαν πάνω στη διαφήμισή μας προς τις συνολικές εμφανίσεις της διαφήμισής μας. (Clicks/Impressions).

Awareness

Σημαντικό επίσης είναι το Estimated Ad Recall Lift Rate metric, το οποίο δείχνει πόσα άτομα πιστεύουμε ότι θα θυμούνται ότι είδαν τη διαφήμισή μας αν τα ρωτήσουμε εντός 2 ημερών.

Το συγκεκριμένο metric είναι διαθέσιμο για τις διαφημίσεις που χρησιμοποιούν το στόχο Brand Awareness.

Results

Το Results Metric μεταφράζεται διαφορετικά ανάλογα το διαφημιστικό στόχο που έχουμε επιλέξει. Για παράδειγμα εάν έχουμε επιλέξει τα Conversions για στόχο, το Metric Results μεταφράζεται σε Αγορές-Πωλήσεις στο eshop μας. Αντίστοιχα εάν έχουμε επιλέξει Traffic ως διαφημιστικό στόχο, τότε το Metric Results αντιστοιχεί σε Link Clicks κτλ.

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τα παραπάνω Metrics για να ξέρουμε ποιες διαφημίσεις μας πηγαίνουν καλά και ποιες όχι.

Έτσι θα ξέρουμε πότε να συνεχίσουμε τη διαφήμιση μας και πότε να την απενεργοποιήσουμε γιατί δεν μας φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Ξεκίνα λοιπόν από σήμερα και…Make it count!

Πηγή: Digitalup.gr

Συμβουλές για ένα πραγματικά άριστο Facebook Marketing!

Το Facebook είναι μία από τις καλύτερες επενδύσεις μιας επιχείρησης, αρκεί να λειτουργήσει με μια σωστή στρατηγική marketing. Οπότε, το να μην έχει μια επιχείρηση σελίδα Facebook το 2018, είναι αδιανόητο. Επειδή λοιπόν πρέπει να είστε παρόντες στο Facebook, θέλουμε να σιγουρευτούμε ότι αποκομίζετε το μέγιστο από αυτό.

Οι παρακάτω συμβουλές θα διασφαλίσουν ότι αλληλεπιδράτε σωστά με τους χρήστες, δημοσιεύετε εξαιρετικό περιεχόμενο και γενικότερα θα λάβετε μια ολοκληρωμένη και αποτελεσματική στρατηγική στο Facebook.

Πολύ βασικό κομμάτι πριν αρχίσετε το Facebook Marketing είναι το ότι πρέπει να είστε προσγειωμένοι και να περιμένετε ότι αρχικά:

Τα πράγματα θα πηγαίνουν αργά.

Θα χρειαστεί σίγουρα μια προωθητική ενέργεια, όπως ένας διαγωνισμός, για να μαζέψετε likes και engagement στη σελίδα σας.

Οι αναρτήσεις σας θα έχουν μικρή απήχηση.

Κάποιες αναρτήσεις σας μπορεί να πηγαίνουν καλά και κάποιες όχι, μην εκπλαγείτε!

Σίγουρα θα πρέπει να διαφημιστείτε για να κερδίσετε( likes, πωλήσεις, επισκεψιμότητα, brand). Ούτως η άλλως η online διαφήμιση είναι ένας από τους πιο οικονομικούς τρόπους διαφήμισης.

Πάμε λοιπόν να δούμε πως θα πετύχετε το άριστο!

1.Γνωρίστε το κοινό σας, μιλήστε μαζί τους, όχι σε αυτούς

Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης υπάρχουν για έναν απλό και μοναδικό λόγο: για να χτίσετε και να προωθήσετε το εμπορικό σας σήμα. Αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι μπορείτε να μιλάτε για τα προϊόντα σας όλη την ημέρα. Αυτός είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να απομακρύνετε το κοινό σας. Τι πρέπει να κάνετε;

Οι καλύτερες σελίδες Facebook ενθαρρύνουν την αλληλεπίδραση όπως σχόλια, likes, engagement. Αν θέλετε η σελίδα σας να είναι πετυχημένη πρέπει να κάνετε το ίδιο, δηλαδή αναρτήσεις με πιθανές ερωτήσεις που ενδιαφέρουν το κοινό σας, δημοσκοπήσεις, κουίζ, διαγωνισμούς και «συμπληρώστε τις κενές θέσεις».

Δείτε εδώ μερικά παραδείγματα.

→ coschedule

→ hubspot

→ hootsuite

Extra tip:

Πολύ βασικό είναι να προσθέτετε πάντα τη προσωπική σας πινελιά. Φυσικά θέλετε να παραμείνετε επαγγελματίες, αλλά στο Facebook υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να χαλαρώσουν και να ξεχαστούν από τη καθημερινή ρουτίνα, επομένως δεν θα αλληλεπιδράσουν με τις αναρτήσεις σας εάν είναι πολύ τυπικές. Μοιραστείτε εικόνες και βίντεο της ομάδας σας και ευχαριστημένους πελάτες . Αποδείξτε ότι είστε επιχείρηση που χτίστηκε από ανθρώπους, όχι από ρομπότ.


2.Δημοσιεύστε τα post σας τη σωστή μέρα και ώρα.

Λογικό μια ανάρτηση να μην πάει καλά αν δημοσιευτεί την ώρα που όλοι κοιμούνται, ή είναι στη δουλειά τους, ή δεν είναι συνδεδεμένοι στο Facebook, δεν είναι λογικό?

Μπορείτε σίγουρα να μάθετε πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για δημοσίευση και μάλιστα από πολλές διαφορετικές πηγές. Η μία σίγουρα είναι το Facebook, στη καρτέλα στατιστικά στοιχεία. Αν όμως δεν έχετε πολλούς followers τότε δεν μπορείτε να καταλάβετε πολλά από το Facebook. Μια άλλη λύση είναι τα παρακάτω sites. Θα σας βοηθήσουν πολύ για αρχή.

3.Απαντήστε σε πραγματικό χρόνο

Όταν δημοσιεύσετε κάτι, θα πρέπει επίσης να είστε έτοιμοι και να απαντήσετε σε μηνύματα ή σχόλια σε πραγματικό χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να παρακολουθείτε προσεκτικά τις συνομιλίες στη σελίδα σας. Αυτός είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την αφοσίωση του κοινού σας.

Αλληλεπιδράτε ζωντανά με τους πελάτες και τους πιθανούς αγοραστές. Μοιράζονται τα σχόλιά σας και μια συνομιλία μπορεί να προσεγγίσει περισσότερους χρήστες του Facebook.

4.Χρησιμοποιήστε βίντεο

Ο αλγόριθμος του Facebook λατρεύει τα βίντεο. Είναι δύσκολο να αγνοηθούν από τους χρήστες και δίνουν την ευκαιρία να μοιράσετε το μήνυμα σας με το ευρύτερο κοινό. Τα βίντεο έχουν πολλές περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστούν στο κοινό σας και να προσελκύσουν το ενδιαφέρον τους οπότε μην τα αγνοείτε!

5.Αναρτήστε περιεχόμενο από άλλους

Η ανάρτηση περιεχομένου από άλλους χρήστες του Facebook, αποτελεί μία πολύ φιλική κίνηση, αφού οι χρήστες σας θα ενθουσιαστούν βλέποντας ότι τους ακούτε και αλληλεπιδράτε μαζί τους ενώ κι εσείς γλιτώνετε χρόνο από τη δημιουργία περιεχομένου.

6.Συμβαδίζετε με το κλίμα της εποχής

Θα πρέπει να προσπαθείτε οι αναρτήσεις σας να είναι κοντά στο κλίμα που επικρατή τη συγκεκριμένη περίοδο. Για παράδειγμα, όταν ο καιρός είναι βροχερός, μην αναρτήσετε παραλίες και σαγιονάρες ενώ κατά τη διάρκεια μιας γιορτής ή μεγάλων γεγονότων (π.χ. Χριστούγεννα ή Πάσχα) , οι αναρτήσεις θα πρέπει να είναι εναρμονισμένες με το γενικότερο κλίμα.

Μερικά extra tips:

Το περιεχόμενο σας να είναι ενημερωτικό, διασκεδαστικό και προωθητικό.

Εικόνες σε κάθε ανάρτηση που να τραβάνε τη προσοχή και να είναι σχετικές με το περιεχόμενο.

Κάντε ερωτήσεις, για να μπορούν οι χρήστες να συμμετέχουν.

Αλληλεπιδράστε με shares και tags με άλλες εταιρείες ή χρήστες που σας αρέσουν.Εκμεταλλευθείτε τα hashtags.

Κάντε προσφορές για τους φαν σας.

Δώστε μία ώθηση στους φαν σας να αλληλεπιδράσουν μαζί σας ή για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους και να γίνουν πελάτες σας.

7.Εναλλάσσετε συνέχεια εικαστικά

Ένας χρήστης μπορεί να δει πολλές φορές τη διαφήμισή σας στο Facebook. Αν βλέπει την ίδια εικόνα ξανά και ξανά, θα σταματήσει να την παρατηρεί και ίσως κουραστεί. Για αυτό το λόγο καλό είναι σε κάθε σας διαφήμιση να έχετε 2-3 διαφορετικές εικόνες και να τα εναλλάσσετε στο κοινό της καμπάνιας σας.

Τέλος, πολύ σημαντικό είναι να αλλάζετε τη φωτογραφία εξωφύλλου μια φορά το μήνα περίπου. Οι φαν σας θα βλέπουν ότι είστε εκεί και δεν θα σας ξεχνούν.

Συμπέρασμα

Αυτές ήταν πολλές πληροφορίες το ξέρουμε, αλλά το μάρκετινγκ στο Facebook δεν είναι εύκολο και θέλαμε να σιγουρευτούμε ότι ξεκινήσατε στο σωστό δρόμο. Ωστόσο υπάρχουν και άλλα πιο εξελιγμένα πράγματα που κρύβει το Marketing στο Facebook και συνεχώς θα εξελίσσονται.

Πηγή: qualityweb.gr

Ανανέωση του νέου Magic In Article Video

Ο Project Agora ανανεώνει το Magic In Article Video προσφέροντας περισσότερο έλεγχο στους διαφημιζόμενους και βελτιωμένο user experience.

Το Project Agora, το κορυφαίο native advertising δίκτυο στην Κεντρική, Ανατολική και Νότια Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή, ανακοίνωσε σήμερα το λανσάρισμα του ανανεωμένου Magic In Article Video.
Το Magic In Article Video, είναι ένα καινοτόμο native ad-format, που εμφανίζεται στο κέντρο ενός άρθρου, δημιουργώντας μια διαδραστική, για το χρήστη, εμπειρία με το διαφημιζόμενο προϊόν.

Η εξέλιξη του Magic InArticle Video επεκτείνει τις δυνατότητες των διαφημιζομένων ως προς την αγορά από διάφορους DSPs (π.χ. Appnexus, DBM, Sizmek κτλ.) και τη μέτρηση Ad Verification μέσω εταιριών όπως η DoubleVerify, η Moat και η Sizmek.

Επίσης, συνδυάζεται με μια βελτιωμένη διαφημιστική εμπειρία για τους χρήστες, εναρμονισμένη με τα νέα διαφημιστικά πρότυπα του IAB και του Coalition for Better Ads.

Tips για σωστές και επιτυχημένες display διαφημίσεις.

Κάθε χρόνο οι display διαφημίσεις ανανεώνονται και αναβαθμίζονται με σκοπό φυσικά η επιχείρηση σας να έχει περισσότερους πελάτες. Με τη συνεχή εξέλιξη στον κόσμο της online προβολής, τώρα ενσωματώνει ένα ολόκληρο φάσμα τεχνολογίας από διαφημίσεις βίντεο σε δυναμικές διαφημίσεις εμπλουτισμένων μέσων. Με αυτό τον τρόπο, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να σχεδιάσετε μια διαφήμιση που θα προσελκύει όσους περισσότερους πελάτες γίνεται. Εύκολο;

Λοιπόν, όχι και τόσο. Τόσο οι γραφίστες όσο και οι marketers πρέπει να κάνουν πολλή δουλειά στο σχεδιασμό και στο περιεχόμενο της διαφήμισης, έτσι ώστε να κερδίσει το κοινό, επομένως και κλικ, πελάτες, brand κ.α.

Πάμε να δούμε λοιπόν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις display διαφημίσεις.

Σχεδίαση μιας διαφήμισης προβολής

Ο σχεδιασμός των διαφημίσεων μπορεί να είναι μια αρκετά δύσκολη διαδικασία. Θέλετε να σχεδιάσετε κάτι που να είναι αισθητικά ευχάριστο, λειτουργικό και να εξυπηρετεί τους σκοπούς σας. Αλλά, πρέπει επίσης να ανταποκρίνεται και σε συγκεκριμένα κριτήρια. Τα κριτήρια περιλαμβάνουν:

Το Λογότυπο Εταιρείας

Ένα CTA(κουμπί παρότρυνσης για δράση)

Χρώματα

Σχετικές εικόνες

Αποτελεσματικό περιεχόμενο

Το CTA είναι αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό μέρος της διαφήμισης. Έχετε δει πιθανώς CTA σχεδόν σε κάθε ιστότοπο που επισκέπτεστε. Είναι αυτό το μεγάλο κουμπί που πέφτει πάνω το μάτι σας στην Ad. Το CTA θα σας μεταφέρει συνήθως σε μια σελίδα επικοινωνίας για να πάρετε τηλέφωνο ή να συμπληρώσετε μία φόρμα επικοινωνίας ή να πραγματοποιήσετε μία αγορά.

Το CTA πρέπει να ξεχωρίζει από την υπόλοιπη διαφήμιση, να είναι δηλαδή το επίκεντρο της διαφήμισης. Τα χρώματα πρέπει να είναι συνήθως διαφορετικά, καθιστώντας τα ζωντανά σε σχέση με την υπόλοιπη διαφήμιση.

Κάτι που ίσως δεν γνωρίζετε:

Τα χρώματα έχουν στην πραγματικότητα ψυχολογική επίδραση στον εγκέφαλο, δημιουργώντας δηλαδή διαφορετικά συναισθήματα και αντιδράσεις. Θα ήταν καλύτερο να κάνετε κάποια έρευνα σχετικά με τα συναισθήματα που θέλετε να μεταφέρετε στη διαφήμισή σας. Παρακάτω αναφέρουμε κάποιες από τις ψυχολογικές επιπτώσεις των χρωμάτων.

Κόκκινο - Δημιουργεί μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης, η οποία θα ήταν ιδανική για πωλήσεις.

Μπλε - Συχνά συνδέονται με το νερό, την ειρήνη και την ηρεμία. Ιδανικό για συντηρητικές μάρκες.

Πράσινο - σχετίζεται με την υγεία, την εξουσία και τη φύση. Το πράσινο πράγματι διεγείρει την αρμονία στον εγκέφαλό σας και μπορεί να οδηγήσει σε ενθαρρυντική αποφασιστικότητα.

Μωβ - συνώνυμο με δικαιώματα, σοφία και σεβασμό. Το μωβ μπορεί συχνά να θεωρηθεί κατάλληλο για προϊόντα ομορφιάς και αντιγήρανσης.

Περιεχόμενο της διαφήμισης

Οι display διαφημίσεις χρειάζονται ένα συναρπαστικό κείμενο για να οδηγήσουν το κοινό στο να κάνει κλικ. Χρειάζεστε δηλαδή ένα σύντομο και συνοπτικό κείμενο που να είναι ενεργό και ενδιαφέρον. Για να γίνει αυτό, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε πει στο κοινό σας τι ακριβώς θέλετε να κάνουν. Όπως για παράδειγμα: Αναβαθμίστε την κουζίνα σας σήμερα!

Αυτό είναι σύντομο, λέει στον αναγνώστη να «αναβαθμίσει», δηλαδή να αγοράσει τις υπηρεσίες κουζίνας σας και τους λέει επιπλέον πότε πρέπει να το κάνουν, δηλαδή «σήμερα». Αναφέρει επίσης τι κάνει η εταιρεία σας - αναβάθμιση της κουζίνας, υπονοώντας ότι κάνετε εγκαταστάσεις κουζίνας.

Μπορείτε να ξεδιπλώσετε το περιεχόμενο για να το κάνετε πιο ενδιαφέρον, αρκεί να το κρατάτε ξεκάθαρο! Θυμηθείτε, η αποστολή σας είναι να προσελκύσετε το κοινό να κάνει κλικ σε αυτή τη διαφήμιση, τίποτα άλλο.

Πηγή: qualityweb.gr

Τα τέσσερα στάδια του Inbound Marketing

Το Inbound Marketing είναι μία τεχνική μάρκετινγκ η οποία καταφέρνει να προσελκύσει επισκέπτες στο website μέσω σχετικού, βοηθητικού και ποιοτικού περιεχομένου και τελικά να τους μετατρέψει σε πελάτες. Αποτελείται από 4 στάδια, όπως φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα.

Τα μέσα και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται σε κάθε στάδιο κάνουν πιο εύκολη τη μετάβαση από το ένα στάδιο στο άλλο.

Attract

Στο πρώτο στάδιο προσελκύουμε νέους πελάτες στο website ή eshop μας. Αυτό που θεωρούμε εδώ είναι ότι οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν την ύπαρξη της εταιρείας μας και είναι ξένοι για εμάς. Πως λοιπόν, θα τους κάνουμε να λάβουν πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα/υπηρεσίες που προσφέρουμε;

Σημαντικά εργαλεία που θα μας διευκολύνουν να το κάνουμε είναι η ύπαρξη ενός εταιρικού Blog και η συχνή αξιοποίησή του, οι δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – social media και το SEO (Search Engine Optimization).

Με το SEO εμφανίζουμε την εταιρείας μας στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης όταν οι χρήστες ψάχνουν γι’ αυτό που τους ενδιαφέρει και φυσικά είναι σχετικό με εμάς.

Τέλος, επιλέγουμε τα κατάλληλα keywords – λέξεις κλειδιά και έτσι βελτιστοποιήσουμε το site ή eshop μας για να είναι πιο εύκολο να μας βρουν οι δυνητικοί μας πελάτες.

Convert

Το δεύτερο στάδιο αφορά τη μετατροπή των επισκεπτών μας σε leads.

Leads είναι τα άτομα που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τα προϊόντα/υπηρεσίες μας και είναι πιθανοί πελάτες μας.

Πως λοιπόν θα τους μετατρέψουμε σε leads; Συλλέγοντας φυσικά τα στοιχεία επικοινωνίας τους που θα έχουμε πάρει από φόρμες συμπλήρωσης του site μας.

Τα Calls–to–action κουμπιά βοηθούν σε αυτό καθώς ενθαρρύνουν τους χρήστες να κάνουν κλικ έτσι ώστε να ολοκληρώσουν μια ενέργεια, για παράδειγμα μία αγορά ή μία εγγραφή.

Από τη στιγμή που ένας επισκέπτης ενός website ή eshop κάνει κλικ σε ένα Call–to–Action αυτόματα οδηγείται σε μία Landing Page όπου συμπληρώνει τα στοιχεία επικοινωνίας του. Εδώ γίνεται η μετατροπή του επισκέπτη μας σε lead.

Close

Το τρίτο στάδιο σχετίζεται με την μετατροπή των leads σε πελάτες μας. Εδώ μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε Customer Relationship Management (CRM).

Επίσης, έχοντας στα χέρια μας τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειαζόμαστε από τους δυνητικούς μας πελάτες, στέλνουμε emails με χρήσιμο και ποιοτικό περιεχόμενο χτίζοντας έτσι εμπιστοσύνη και δημιουργώντας τους την ανάγκη να αγοράσουν το προϊόν/υπηρεσία και τελικά να γίνουν πελάτες μας.

Delight

Το τέταρτο και τελευταίο στάδιο αφορά τη μετατροπή των πελατών σε επαναλαμβανόμενους πελάτες και σε promoters της εταιρείας μας.

Οι πελάτες μας φυσικά πρέπει να είναι ευχαριστημένοι και δεν πρέπει να τους ξεχνάμε. Στόχος μας είναι να χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί τους, να ακούμε τις ανάγκες τους, τι τους αρέσει και τι όχι.

Ο καλύτερος τρόπος να το κάνουμε αυτό είναι κάνοντας έρευνα. Έτσι, θα καταλάβουμε τι θέλουν από εμάς ρωτώντας τους και θα ξέρουμε προς τα που να κινηθούμε.

Τέλος, παρέχουμε στους πελάτες μας αξιοσημείωτο περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντα τους και τους παρουσιάζουμε τα νέα μας προϊόντα ή υπηρεσίες, με σκοπό να αγοράσουν ξανά από εμάς.

Η inbound marketing τεχνική θεωρείται μία νέα στρατηγική marketing, σημαντική για κάθε επιχείρηση αφού καταφέρνει έναν ξένο να τον “μετατρέψει” σε επισκέπτη της ιστοσελίδας και τελικά να γίνει πελάτης της.

Ξεκινήστε και εσείς άμεσα την ανανέωση της επιχείρησής σας και κερδίστε τη προσοχή των καταναλωτών!

Πηγή: Digitalup

 

Η επιχείρηση σας μπορεί να επωφεληθεί από το Google Adwords. Μάθετε πως!

Ο κόσμος του μάρκετινγκ έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια και το Google AdWords είναι μία από τις πλατφόρμες που δημιουργούν αυτήν την αλλαγή. Είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους διαδικτυακής διαφήμισης που είναι διαθέσιμες. Αυτός ο τρόπος προώθησης χρησιμοποιείται από χιλιάδες μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.

Όλες αυτές οι επιχειρήσεις έχουν ένα κοινό πράγμα. Θέλουν να αξιοποιήσουν τον τεράστιο αριθμό ατόμων που αναζητούν πληροφορίες, προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο. Όταν χρησιμοποιείται σωστά το Google AdWords, έχει τη δυνατότητα να στείλει μεγάλο αριθμό ατόμων σε εσάς, που θέλουν ακριβώς αυτό που έχετε να προσφέρετε.

Εάν δεν χρησιμοποιείτε επί του παρόντος το Google AdWords ή δεν το χρησιμοποιείτε στο μέγιστο δυνατό, θα πρέπει να επανεξετάσετε σοβαρά αυτή τη στάση!

Αυτοί είναι οι κύριοι λόγοι για τους οποίους πρέπει να χρησιμοποιείτε το Google AdWords.

1) Το Google AdWords αυξάνει τους πελάτες.

Το Google Analytics είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για την ενημέρωση των διαφημίσεων σας. Εάν οι καμπάνιες σας έχουν ρυθμιστεί σωστά, έχει τη δυνατότητα να στείλει εξαιρετικά στοχευμένους πελάτες στον ιστότοπό σας, στη φόρμα επικοινωνίας ή σε άλλη ιδιότητα στο διαδίκτυο.

Το Google AdWords σας επιτρέπει να εστιάζετε σε άτομα που αναζητούν αυτό που προσφέρετε.

Θα μπορούσε να περιλαμβάνει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να βελτιώσετε συνεχώς τις αναζητήσεις σας, ώστε όσοι επιθυμούν να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, να αποστέλλονται στους ιστότοπούς σας μέσω αυτής της πλατφόρμας.

2) Είναι μια ευέλικτη πλατφόρμα μάρκετινγκ.

Όποιος χρησιμοποιεί το Google AdWords τακτικά θα σας πει αμέσως ότι είναι μια εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα μάρκετινγκ.

Είναι κατάλληλο για όλα τα είδη και τα μεγέθη των επιχειρήσεων. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε κυριολεκτικά την κίνηση στο Internet χρησιμοποιώντας αυτό το εργαλείο.

Οι καμπάνιες μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν ώστε να εστιάσουν σε συγκεκριμένους χρήστες στο διαδίκτυο. Μπορείτε να στοχεύσετε άτομα σε διαφορετικές τοποθεσίες, άτομα που χρησιμοποιούν διαφορετικές συσκευές και άτομα σε διαφορετικούς ιστότοπους που ανήκουν στην Google, όπως η μηχανή αναζήτησης Google, το YouTube και άλλοι ιστότοποι περιεχομένου στους οποίους εμφανίζονται οι διαφημίσεις.

3) Υψηλή απόδοση επένδυσης.

Σε αντίθεση με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ, πληρώνετε μόνο για τις διαφημίσεις που κάνουν κλικ οι χρήστες. Αφού βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες του Google AdWords , μπορείτε να έχετε υψηλή απόδοση επένδυσης, κάτι που ίσως δεν είναι δυνατό να επιτευχθεί με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ.

Ωστόσο, αυτό απαιτεί χρόνο και πρέπει να μάθετε ποια προσέγγιση ταιριάζει σε εσάς ή στην επιχείρησή σας.

4) Βλέπετε γρήγορα αποτελέσματα.

Μέσα από το Google Adwords, έχετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με κάθε καμπάνια, όπως οι διαφημίσεις στις οποίες έγιναν κλικ, οι λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποίησαν οι επισκέπτες σας, το κόστος των κλικ και πολλά άλλα. Έτσι έχετε γρήγορα αποτελέσματα και πλήρη εικόνα για την απόδοση των διαφημίσεων σας.

5) Οι επιχειρήσεις μαθαίνουν περισσότερα για την αγορά.

Είναι σημαντικό να μπορείτε να μπειτε στο μυαλό των ιδανικών πελατών σας. Η κατανόηση του κοινού σας καθιστά πολύ πιο εύκολη την αντιμετώπιση του και τι ακριβώς θέλουν. Ωστόσο, αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο να γίνει. Οι παραδοσιακές μέθοδοι, όπως τα ερωτηματολόγια και οι συνεντεύξεις, παράγουν μόνο περιορισμένα αποτελέσματα.

Το Google AdWords, από την άλλη πλευρά, παράγει πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες και τις απαιτήσεις των πελατών σας. Οι λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν για να βρουν τον ιστότοπό σας, η τοποθεσία τους, οι συσκευές που χρησιμοποιούν, οι ώρες και οι ημέρες που ψάχνουν και πολλές άλλες πληροφορίες, είναι εξαιρετικά πολύτιμες.

Πηγή: qualityweb.gr

Προγραμματίστε τις δημοσιεύσεις σας με το Instagram Graph API

Πέρυσι, ξεκινήσαμε τη διαδικασία ενημέρωσης του Instagram API με σκοπό τη μετάβαση στο Instagram Graph API, το οποίο βασίζεται στο Facebook Graph API.

Χάρη σε αυτή την αλλαγή, οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειρίζονται την οργανική παρουσία τους ακόμα πιο αποτελεσματικά.

Σήμερα, παρουσιάζουμε ορισμένες νέες λειτουργίες του API, οι οποίες επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προγραμματίζουν τις δημοσιεύσεις τους, να βλέπουν τις δημοσιεύσεις στις οποίες έχουν προστεθεί με ετικέτα, καθώς και να βλέπουν τα προφίλ άλλων επιχειρήσεων.

Οι νέες αυτές λειτουργίες έρχονται να προστεθούν σε λειτουργίες που έχουμε ήδη παρουσιάσει όσον αφορά το Instagram Graph API, όπως η προβολή οργανικών στατιστικών στοιχείων και ο συντονισμός σχολίων.

Όλες αυτές οι λειτουργίες επιτρέπουν τον καλύτερο σχεδιασμό περιεχομένου και την ασφαλή διαχείριση του λογαριασμού κάθε επιχείρησης, καθώς οι υπάλληλοί της δεν χρειάζεται να μοιράζονται τα στοιχεία σύνδεσης του εταιρικού προφίλ της για να έχουν πρόσβαση στα στατιστικά ή για να δημιουργούν δημοσιεύσεις.

Αν θέλετε να ξεκινήσετε να προγραμματίζετε τις δημοσιεύσεις σας, ελάτε σε επαφή με έναν από τους συνεργάτες μάρκετινγκ του Facebook ή τους συνεργάτες του Instagram.

 

Τέλος παροχής υποστήριξης για την πλατφόρμα του Instagram API

Μία από τις βασικές προτεραιότητές μας στο Instagram είναι να παρέχουμε στην κοινότητα των προγραμματιστών μας τα καλύτερα εργαλεία για την υποστήριξη των επιχειρήσεων στην πλατφόρμα μας, και στο πλαίσιο αυτό θα συνεχίσουμε να προσθέτουμε νέες λειτουργίες στο Instagram Graph API.

Για να δώσουμε στους προγραμματιστές χρόνο να κάνουν τη μετάβαση στο Instagram Graph API, θα ξεκινήσουμε σταδιακά τη διακοπή της υποστήριξης για την πλατφόρμα του Instagram API, η οποία θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2020.

Πηγή:business.instagram.com/blog

5+1 Λόγοι που το Digital Marketing είναι Σημαντικό για Κάθε Επιχείρηση

Το Digital Marketing δεν είναι τίποτα άλλο από την εξέλιξη του παραδοσιακού τρόπου Marketing. Η βασική διαφορά έγκειται στα μέσα που χρησιμοποιούν για τη προβολή και την προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών μιας επιχείρησης!

Το Digital Marketing είναι αναγκαίο για κάθε επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη , ανεξάρτητα το Industry ή την γεωγραφική θέση της εταιρείας!

Ποιοι είναι όμως οι λόγοι που το καθιστούν τόσο σημαντικό κομμάτι για κάθε εταιρεία;

1.Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις γίνονται πιο ανταγωνιστικές

Στο ψηφιακό κόσμο, ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, παρ’ όλα αυτά δίνεται η δυνατότητα σε μικρότερες επιχειρήσεις να αναδείξουν τα προϊόντα ή υπηρεσίες τους και να ξεχωρίσουν! Στοχεύοντας στο κατάλληλο κοινό και ακολουθώντας μια δυνατή στρατηγική μπορούν να ενισχύσουν το αίσθημα εμπιστοσύνης σε αυτήν.

2.Το Mobile Marketing αυξάνει το engagement

Στις μέρες μας, όλο και περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου διαθέτουν και από ένα smartphone.

Το 90% του χρόνου που αφιερώνουν στο κινητό τους τηλέφωνο το χρησιμοποιούν σε εφαρμογές. Το Mobile Marketing, λοιπόν, είναι πλέον ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προσελκύσει μια επιχείρηση πελάτες και να αναδείξει τα προϊόντα/υπηρεσίες της.

3.Το Email Marketing θεωρείται ακόμα το πιο αποδοτικό κανάλι Marketing

Οι πελάτες έχουν ήδη εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για την εταιρεία ή τα προϊόντα/υπηρεσίες της και έχουν συμπληρώσει σε φόρμα τα προσωπικά τους στοιχεία.

Η εταιρεία έτσι, μπορεί να τα χρησιμοποιήσει για μελλοντική χρήση και να ενημερώνει για τα νέα, τις δράσεις της αλλά και για τυχόν προσφορές προϊόντων της το κοινό της.

Να σημειωθεί ότι το 72% των ανθρώπων προτιμούν να μαθαίνουν νέα ενός brand μέσω newsletters γεγονός που δείχνει την αναγκαιότητα για μία engaging email στρατηγική μάρκετινγκ.

4.Τα Social Media αυξάνουν την εμπιστοσύνη για ένα brand

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) αποτελούν τον πλέον ιδανικό τρόπο επικοινωνίας και προβολής του brand σου στο κοινό που στοχεύεις με χαμηλό κόστος! Οι εταιρείες δημιουργούν σχέσεις με τους πελάτες τους (Target Group) πιο γρήγορα και εύκολα από ποτέ.

5.Με το SEO (Search Engine Oprimization) θα σε βρει το κοινό σου

Το SEO αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου εταιρικού website/eshop. Η τεχνική αυτή στοχεύει στην όσο το δυνατόν υψηλότερη θέση ενός brand στα οργανικά αποτελέσματα των αναζητήσεων μέσω των μηχανών αναζήτησης (πχ. Google) γεγονός που θα φέρει traffic στην ιστοσελίδα/eshop της εταιρείας.

6.Το Digital Marketing δίνει το Πλεονέκτημα της Προσωπικής Επαφής

Η τάση της εποχής δεν είναι άλλη από το προσωποποιημένο μάρκετινγκ (Personalized Marketing).

Αρχικά, μέσω πληροφοριών που μας παρέχουν οι πελάτες μας στα ηλεκτρονικά μέσα (όνομα, email κτλ.) αλλά και πληροφορίες σχετικά με τα ενδιαφέροντα, τις επιθυμίες τους αλλά και συμπεριφορές τους μπορούμε να καταλαβαίνουμε καλύτερα το κοινό μας και να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία των καταναλωτών.

Οι παραπάνω λόγοι κι άλλοι πολλοί καθιστούν το Digital Marketing με τα κατάλληλα εργαλεία, αναγκαίο για κάθε επιχείρηση!

Πηγή: Digital up.

Μειωμένη επισκεψιμότητα στα ειδησεογραφικά site λόγω Facebook

Αλλαγές στο αλγόριθμο του Facebook αποφέρει μειωμένη επισκεψιμότητα στα ειδησεογραφικά site

Οι νέες αλλαγές στο αλγόριθμο του Facebook θα είναι επώδυνες για τους εκδότες , ειδικά για εκείνους που εξακολουθούν να έχουν ένα μεγάλο κομμάτι της κυκλοφορίας τους μέσω του Facebook.

Η απόφαση του Facebook να δείχνει στους χρήστες περισσότερες αναρτήσεις από τους φίλους και την οικογένειά τους στο News Feed, σηματοδοτεί την αλλαγή, στο ότι οι χρήστες πιθανότατα θα βλέπουν λιγότερες αναρτήσεις από τους εκδότες και τα εμπορικά σήματα.

Οι εκδότες έχουν δει την επισκεψιμότητα στους ιστότοπους τους μέσω του Facebook να μειώνεται για περισσότερο από ένα χρόνο, λόγω των προηγούμενων τροποποιήσεων του αλγορίθμου του Facebook, με αποτέλεσμα την μικρότερη εξάρτηση των εκδοτών από τον γίγαντα των social media.

Ωστόσο, αρκετές δημοσιεύσεις εξακολουθούν να έχουν ένα αξιοσημείωτο μερίδιο της διαδικτυακής κυκλοφορίας στις Ηνωμένες Πολιτείες μέσω του Facebook, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρίας μέτρησης ιστού SimilarWeb.

Τα δεδομένα αυτά δεν περιλαμβάνουν το traffic μέσω κινητών συσκευών, εξαιτίας της δυσκολίας μετρήσεων τους, παρόλο που σύμφωνα με το SimilarWeb δεν υπάρχει σοβαρή διαφορά μεταξύ του μεριδίου επισκεψιμότητας Facebook στο κινητό απο τους επιτραπέζιους και φορητούς υπολογιστές.

Η απόφαση του Facebook να παρουσιάσει αναρτήσεις από ειδησεογραφικούς οργανισμούς και να δώσει προτεραιότητα σε «αξιόπιστες» πηγές ειδήσεων, αξιοπιστία που αποδίδεται βάσει αξιολογήσεως των χρηστών, αξιολόγηση που γινεται βάσει μιας έρευνα με δύο ερωτήσεις, θα μπορούσε να επηρεάσει περισσότερο τους παρακάτω εκδότες:

Το site ειδήσεων και ψυχαγωγίας Topix.com είδε το μεγαλύτερο μερίδιο από τις επτά εκατομμύρια επισκέψεις τον Δεκέμβριο, να γίνεται μέσα από το Facebook -σχεδόν 35%- πολύ περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο σημαντικό εκδότη.

Το Topix το οποίο χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του Facebook επί πληρωμή ,είχε πληγεί ιδιαίτερα παλαιότερα από αλλαγές στον αλγόριθμο της Google.

Ο ιστότοπος Bustle είδε το 30% των επισκέψεων να προέρχεται από το Facebook, ποσοστό περίπου το ίδιο με το προηγούμενο έτος, αν και η συνολική επισκεψιμότητα μειώθηκε σύμφωνα με το SimilarWeb.

Περίπου το 19% των επισκέψεων του ιστότοπου Vice το μήνα Δεκέμβριο προέρχεται από το Facebook. Το μερίδιο αυτό μειώθηκε περίπου 40% σε σχέση με τις αρχές του 2017.
Η προσδοκία πολλών εκδοτών ήταν να παρουσιάσουν το περιεχόμενό τους και τα βίντεό τους απευθείας στο Facebook και να κερδίσουν σε επισκεψιμότητα μέσα από αυτό.

Αυτοί οι εκδότες πιθανότατα θα πληγούν καθώς το Facebook θα απομακρύνει το εμπορικό περιεχόμενο στη ροή του.

Για τους περισσότερους ειδησεογραφικούς ιστότοπους , η επισκεψιμότητά τους στο Facebook παρουσιάζει ήδη μια πτώση σε σχέση με αυτή που είχαν πριν από ένα χρόνο. Τα δεδομένα αφορούν την επισκεψιμότητα τους μέσα από το Facebook, αλλά οι μειώσεις αυτές ενδέχεται να αποτελούν μέρος μιας γενικής απομάκρυνσης από το site τους.

Στη παρακάτω γραφική απεικόνιση θα δείτε τους ιστότοπους, οι οποίοι σημείωσαν τις μεγαλύτερες απώλειες επισκεψιμότητας - και σε ορισμένες σπάνιες περιπτώσεις – κάποιους οι οποίοι αποκόμισαν κέρδη - από το Facebook

 

 

Πηγή: recode.net

Facebook: Συμμόρφωση με το κανονισμό GDPR της Ε.Ε

Στο πλαίσιο προστασίας της ιδιωτικότητας των χρηστών και της προστασίας των δεδομένων τους, το Facebook δεσμεύτηκε να τηρεί απαράκλητα τους νόμους κάθε χώρας περί προστασίας δεδομένων.

Ο κανονισμός της Ευρωπαϊκής ένωσης GDPR δημιουργεί μια συνεπή και συμμορφούμενη με τις θεμελιώδεις αρχές της, νομοθεσία προστασίας δεδομένων.

O κανονισμός GDPR θα τεθεί σε ισχύ στις 25 Μαΐου 2018 και ισχύει για εταιρείες που εδρεύουν στην ΕΕ, καθώς και εταιρείες σε όλο τον κόσμο που παρέχουν ή προσφέρουν αγαθά ή υπηρεσίες και επεξεργάζονται δεδομένα στην ΕΕ.

Ενώ πολλές από τις αρχές του κανονισμού GDPR στηρίζονται στους ισχύοντες κανόνες προστασίας δεδομένων στην ΕΕ, ο συγκεκριμένος έχει ευρύτερο πεδίο εφαρμογής, πιο κανονιστικά πρότυπα και προβλέπει αυστηρότερες κυρώσεις στις παραβιάσεις του.

Για παράδειγμα, απαιτεί από τις εταιρείες να αποκτούν ευρύτερη συγκατάθεση από τους πελάτες, όπου χρειάζεται, και διευρύνει τα δικαιώματα των ατόμων όσον αφορά την πρόσβαση και τη μεταφορά των δεδομένων τους.

Στο Facebook, και οι θυγατρικές του συμπεριλαμβανομένων των Instagram Oculus και WhatsApp προετοιμάζονται έτσι, ώστε να διασφαλίσουν ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες  συμμορφώνονται με το GDPR.

Το Faceboοk έχει στόχο την επέκταση και την δημιουργία των εργαλείων που θα είναι χρήσιμα στους χρήστες στη διαχείριση του απόρρητου τους,όπως επίσης και να κατανοήσουν τις επιλογές τους σε σχέση με τα προσωπικά τους δεδομένα.

Στο πλαίσιο αυτό διεύρυνε την ομάδα του που είναι υπεύθυνη για την προστασία δεδομένων προσλαμβάνοντας έναν υπεύθυνο προστασίας δεδομένων.

Δέσμευση για διαφάνεια, τον έλεγχο και την υπευθυνότητα.

• Διαφάνεια: Η πολιτική διαχείρισης δεδομένων θα είναι διαφανής και μοναδική στο τρόπο που θα καταγράφει, χρησιμοποιεί, επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα των ανθρώπων. Επίσης θα προσφέρει συνεχή εκπαίδευση στους νέους και υπάρχοντες χρήστες μέσω εμπειριών , όπως και επίσης στη διαχείριση της διαφημιστικής συμπεριφοράς.

• Έλεγχος: Θα συνεχίσει να παρέχει στους χρήστες ελέγχους σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα δεδομένα τους.

Για να βελτιωθεί αυτό, απλοποιείται ο σχεδιασμός των ρυθμίσεων απορρήτου σε ένα νέο κέντρο ελέγχου.Επίσης με τη χρήση συνεχών υπενθυμίσεων στο News Feed θα ωθεί τους χρήστες να ελέγχουν τις ρυθμίσεις τους.

• Λογοδοσία: Είμαστε υπεύθυνοι για τις πρακτικές απορρήτου μας, η οποία περιλαμβάνει την ενημέρωση του υπάρχοντος προγράμματος συμμόρφωσης, ώστε να διασφαλίσουμε ότι συμμορφωνόμαστε επαρκώς με το GDPR. Επίσης είμαστε σε συνεχή διάλογο με νομοθέτες, εμπειρογνώμονες και ακαδημαϊκούς από όλο τον κόσμο και αναζητήσουμε ανατροφοδότηση.

Τι σημαίνει αυτό για τις επιχειρήσεις

Οι επιχειρήσεις μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες και τις λύσεις του Facebook με τον ίδιο τρόπο που κάνουν σήμερα, αλλά είναι υπεύθυνοι για τη συμμόρφωση με τους νόμους , όπως επίσης με τη συμμόρφωσής τους με το GDPR.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, το Facebook εξυπηρετεί ανθρώπους και διαφημιστές ως υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων. Οι επιχειρήσεις μπορούν να είναι σίγουροι ότι το Facebook συμμορφώνεται με το GDPR.

Υπάρχουν ορισμένες βασικές περιπτώσεις, που αναφέρονται παρακάτω, στις οποίες το Facebook μπορεί να χρησιμεύσει ως επεξεργαστής δεδομένων. Όταν το Facebook λειτουργεί ως επεξεργαστής δεδομένων, οι επιχειρήσεις είναι υπεύθυνες για τη διασφάλιση ότι τα δεδομένα που χρησιμοποιούν συμμορφώνονται με το GDPR.

Custom Audiences: Όταν ταιριάζουμε τα δεδομένα CRM των εταιρειών με τη βάση δεδομένων των χρηστών μας και δημιουργούμε ένα «προσαρμοσμένο κοινό» για τις διαφημιστικές σας καμπάνιες, λειτουργούμε μόνο ως επεξεργαστής δεδομένων.

Measurement and analytics: Επεξεργαζόμαστε δεδομένα για λογαριασμό σας, προκειμένου να μετρήσουμε την απόδοση και την εμβέλεια των διαφημιστικών καμπανιών σας και να παρέχουμε ιδέες για τα άτομα που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες σας και να σας ενημερώσουμε.

Workplace: μέσω της πλατφόρμας Workplace επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα των συνεργατών σας, λειτουργώντας αποκλειστικά ως επεξεργαστής δεδομένων, ώστε να είμαστε σε θέση να σας παρέχουμε αυτήν την υπηρεσία.

Με την παροχή δεδομένων στις αρχές της Ευρωπαϊκής ένωσης, το Facebook παρέχει υπηρεσίες μόνο ως επεξεργαστής δεδομένων και λειτουργει αποκλειστικά για λογαριασμο τους, διασφαλίσουμε ωστόσο τη συμμόρφωση με τις συγκεκριμένες απαιτήσεις.

Αυτό σημαίνει ότι θα ανανεώσουμε όλες τις απαραίτητες συμβατικές υποχρεώσεις για να ευθυγραμμιστούμε με το GDPR.

Όταν συνεργαζόμαστε με τρίτους σχετικά με την επεξεργασία δεδομένων για λογαριασμό μας, θα διασφαλίσουμε τη συμμόρφωση με το GDPR.

Και όταν ενεργούμε ως επεξεργαστής δεδομένων για λογαριασμό του διαφημιζόμενου, θα βασιζόμαστε στη νομική συναίνεση των διαφημιζόμενων ως υπεύθυνη για την επεξεργασίας δεδομένων τους.

Πηγή: facebook.com

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search