eCommerce

NielsenIQ: Το 23,5% των συνδεδεμένων Ελλήνων αγοράζει τρόφιμα online κάθε εβδομάδα

NielsenIQ: Το 23,5% των συνδεδεμένων Ελλήνων αγοράζει τρόφιμα online κάθε εβδομάδα

Σημαντική και συστηματική ανάπτυξη παρουσιάζει η αγορά του online λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα. Σύμφωνα με NielsenIQ Ελλάδας, το 23,5% των χρηστών του Διαδικτύου στην Ελλάδα αγοράζει τρόφιμα online κάθε εβδομάδα. Αυτό το εντυπωσιακό ποσοστό καταδεικνύει την ταχεία διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην καθημερινότητα των καταναλωτών.

Επιπλέον, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, οι γυναίκες ηλικίας 35-49 ετών, παντρεμένες και με οικογένειες 2-4 ατόμων, αποτελούν τον κύριο πυρήνα των online αγοραστών καταναλωτικών αγαθών. Πρόκειται για το κοινό, που αναλαμβάνει την ευθύνη των αγορών του νοικοκυριού και προσαρμόζει τις συνήθειες του στις νέες τεχνολογικές δυνατότητες.

Γενικά, το προφίλ του μέσου Έλληνα αγοραστή είναι γυναίκα 39 ετών, υπεύθυνη για τις αγορές του νοικοκυριού. Οι κύριες αγορές πραγματοποιούνται κατά μέσο όρο τρεις φορές τον μήνα, ενώ οι συμπληρωματικές αγορές γίνονται δύο φορές την εβδομάδα.

Η ευαισθησία στις τιμές είναι έντονη, με 9 στους 10 καταναλωτές να αντιλαμβάνονται αυξήσεις και να στρέφονται σε οικονομικότερες επιλογές, όπως τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, που κερδίζουν μερίδιο αγοράς.

Όσον αφορά ειδικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η κατανόηση των αναγκών των καταναλωτών και η δημιουργίας μιας διαφοροποιημένης πρότασης στο ψηφιακό ράφι, που να προσφέρει προστιθέμενη αξία, αποτελούν βασικές στρατηγικές κατευθύνσεις για τις εταιρείες του κλάδου. “Η ορατότητα των προϊόντων στις σελίδες αναζήτησης και η χρήση στρατηγικών SEO είναι κρίσιμες για την ενίσχυση της οργανικής αναζήτησης και την επιτυχία των online πωλήσεων”, αναφέρει η NielsenIQ

Προσδοκίες για το 2025

Από τα βασικά στοιχεία της αγοράς - όπως την περιέγραψαν στελέχη της στο συνέδριο Shopper Trends που διοργάνωσε η NielsenIQ Ελλάδας - είναι η αποκλιμάκωση του πληθωρισμού το 2024 και η αύξηση των πωλήσεων στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων κατά 3,7%, με τις μεγάλες αλυσίδες να συνεχίζουν την επέκτασή τους, ανοίγοντας 84 νέα καταστήματα μέσα στο έτος.

Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της NielsenIQ, τα περισσότερα στελέχη του κλάδου αναμένουν ανάπτυξη πωλήσεων από 2% έως 5% το 2025, παρά τις προκλήσεις που δημιουργούν η μείωση εισοδήματος των καταναλωτών και η ρύθμιση της αγοράς. Οι τιμές εκτιμάται ότι θα αυξηθούν από 0% έως 4%. Επίσης, ο νέος κώδικας δεοντολογίας φαίνεται να γίνεται αποδεκτός πιο θετικά από τους λιανέμπορους, ενώ οι προμηθευτές παραμένουν πιο επιφυλακτικοί.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

 

Εικόνα: Stockcake

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search