
Ο κλάδος του "Home, Decor & Garden" στο ελληνικό eCommerce εισέρχεται σε μια ώριμη φάση, με αυξανόμενες απαιτήσεις από τους καταναλωτές και ταχύτερη υιοθέτηση τεχνολογικών εργαλείων.
Η Lighthouse, με 25 χρόνια εμπειρίας στο digital commerce, ανέλυσε τάσεις, συμπεριφορές και στοιχεία από την εγχώρια και ευρωπαϊκή αγορά, καθώς και τα εσωτερικά δεδομένα των projects που διαχειρίζεται.
Έτσι, προσφέρει μια ολοκληρωμένη εικόνα για το πώς διαμορφώνεται το τοπίο από το 2025 και για τα επόμενα χρόνια.
Οι καταναλωτές απαιτούν mobile-first εμπειρίες, διαφάνεια στις επιστροφές και αξιοπιστία στην παράδοση, ενώ τα marketplaces παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανακάλυψη προϊόντων.
Όσα brands επενδύουν σε UX, logistics, και έξυπνη αξιοποίηση των δεδομένων, είναι εκείνα που θα κερδίσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Κατεβάστε την ανάλυση της Lighthouse από εδώ.