Η NagaCommerce αναδεικνύεται ως η απόλυτη πλατφόρμα διαχείρισης e-shop, η οποία βρίσκεται σε μοναδική θέση να ενισχύσει την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Οι εταιρείες που επενδύουν στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου απαιτούν μία πλατφόρμα που να παρέχει ανώτερη απόδοση, αλλά και απλότητα στη λειτουργία.
Περισσότερα: NagaCommerce: Η ευέλικτη, πανίσχυρη και προσιτή πλατφόρμα για το e-shop σας
Τα marketplaces έχουν γίνει ο ακρογωνιαίος λίθος του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μέχρι το 2020, οι πωλήσεις τρίτων στα online marketplaces αντιπροσώπευαν ήδη πάνω από το 60% των παγκόσμιων διαδικτυακών λιανικών πωλήσεων.
Οι μεγάλοι παίκτες κυριαρχούν στον κόσμο των online marketplaces. Οι μεγαλύτερες διαδικτυακές αγορές του κόσμου με βάση τις συνολικές πωλήσεις, Taobao, Tmall και Amazon, αντιπροσώπευαν περισσότερο από το ήμισυ του συνολικού GMV των 100 πιο δημοφιλών marketplaces το 2020.
Περισσότερα: Online Marketplaces: Οι μεγάλοι παίκτες χάνουν τη μάχη των τιμών
Το SHOPFLIX.gr το ταχύτερα αναπτυσσόμενο marketplace στην Ελλάδα συναντά το more.com (πρώην Viva.gr), τη μεγαλύτερη εταιρεία υπηρεσιών έκδοσης εισιτηρίων για θεάματα στην Ελλάδα και ξεκινούν μαζί ένα πολιτιστικό ταξίδι.
Η στρατηγική συνεργασία φέρνει μια νέα ασφαλή και εύχρηστη επιλογή στην αγορά ηλεκτρονικών εισιτηρίων για όλους όσοι θέλουν να ακολουθούν τον πολιτιστικό παλμό και να είναι «μέσα σε όλα».
Περισσότερα: Νέα υπηρεσία ηλεκτρονικών εισιτηρίων στο SHOPFLIX.gr
Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά η διοργάνωση της eCommerce & Digital Marketing Expo, Southeastern Europe 2023!
Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η ECDM Expo SE Europe 2023, θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, στις 23 & 24 Σεπτεμβρίου 2023.
Περισσότερα: Στην τελική ευθεία η διοργάνωση της ECDM Expo SE Europe 2023
Το cross-selling και το upselling είναι δύο από τις πιο αποτελεσματικές τεχνικές πώλησης για ηλεκτρονικά καταστήματα.
Και οι δύο τεχνικές έχουν ως στόχο να αυξήσουν την αξία τής κάθε αγοράς, είτε προτείνοντας στον πελάτη να αγοράσει επιπλέον προϊόντα που συμπληρώνουν την αρχική του αγορά, είτε προτείνοντας μια πιο ακριβή ή προηγμένη έκδοση του προϊόντος που ήδη εξετάζει.
Περισσότερα: Τεχνικές cross-selling και upselling για ηλεκτρονικά καταστήματα
Αν σκοπεύετε να δημιουργήσετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα, ή αν διαθέτετε ήδη ηλεκτρονικό κατάστημα, τότε γνωρίζετε πολύ καλά ότι η διαδικασία επιλογής του σωστού CMS που θα ικανοποιεί τις ανάγκες της επιχείρησής σας, είναι εξαιρετικά σημαντική.
Στην πορεία μας στον συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο του eCommerce, έχουμε ακούσει αρκετές θεωρίες σχετικά με το CMS και είμαστε εδώ για να καταρρίψουμε τους μύθους γύρω από αυτό!
Περισσότερα: Ποιο CMS να επιλέξετε για το e-shop σας; Η HappyOnline έχει την απάντηση!
Η Zalando λανσάρει μια λειτουργία μέτρησης σώματος εντός του mobile app της για να βοηθήσει τους πελάτες της να βρουν το σωστό μέγεθος ρούχων.
Οι πελάτες στο marketplace της εταιρείας λαμβάνουν συμβουλές για το μέγεθος με βάση τη μέτρησή τους, βγάζοντας δύο φωτογραφίες τους. Στόχος αυτού τού εργαλείου είναι να μειωθούν οι επιστροφές που σχετίζονται με το μέγεθος των ρούχων.
Περισσότερα: H Zalando λανσάρει ψηφιακή υπηρεσία μέτρησης σώματος
H AfterSalesPro, η #1 ολοκληρωμένη λύση (SaaS) για τη δημιουργία αλλά και τη διαχείριση των αποστολών στην Ελλάδα, παρουσίασε το e-commerce review 2022 report, μία αποτίμηση της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών κατά την ολοκλήρωση των online αγορών τους.
Το report αυτό παρουσιάζει επίσης και βασικά στοιχεία σχετικά με τις εταιρείες ταχυμεταφορών και του last-mile.
Περισσότερα: AfterSalesPro: Από Αθήνα και Θεσσαλονίκη γίνονται οι μισές online παραγγελίες
Ο κλάδος των online super market γνώρισε μεγάλη άνθηση το πρώτο εξάμηνο του 2023, με τους καταναλωτές να συνεχίζουν να επιλέγουν τα οnline καταστήματα για τις ανάγκες τους.
Για το πρώτο μισό του 2023, η αύξηση του τζίρου των online super market ήταν 15% και άγγιξε τα €153 εκατομμύρια σε τιμές λιανικής, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Σε αυτόν τον τζίρο δεν περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες, όπως Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt Market, που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Περισσότερα: Αύξηση του τζίρου 15% για τα online super market το πρώτο εξάμηνο του 2023
Τον επανασχεδιασμό της πλατφόρμας διαχείρισης προϊοντικής πληροφορίας (product experience management - PXM) που έχει αναπτύξει ολοκλήρωσε πρόσφατα η Keyvoto, ένα από τα πλέον καινοτόμα ελληνικά startups, η οποία επιδιώκει να αλλάξει τα δεδομένα στην εμπειρία αγορών στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η νέα πλατφόρμα αναβαθμίζει την εμπειρία των χρηστών, προσφέροντας μια ευκολότερη, ταχύτερη και πιο φιλική πλοήγηση, ενώ οι χρήστες της θα έχουν πρόσβαση σε νέες λειτουργίες και εργαλεία, που προσφέρουν αποτελεσματικότερη διαχείριση, βελτιστοποίηση και κοινοποίηση του περιεχομένου των εταιρειών που συνεργάζονται με την Keyvoto.
Περισσότερα: H Keyvoto ανακοίνωσε την επανασχεδιασμένη πλατφόρμα της
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77