Οι περισσότεροι Ευρωπαίοι ψωνίζουν online κάθε εβδομάδα ή συχνότερα, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο πάνω από 340 ευρώ το μήνα. Κυρίως αγοράζουν προϊόντα μόδας, πληρώνουν λογαριασμούς, ή παραγγέλνουν φαγητό. Μία στις τρεις αγορές γίνεται διασυνοριακά, με "πρωτοπόρους" σε αυτόν τον τομέα, τους καταναλωτές από την Ιρλανδία, τη Γερμανία και το Ισραήλ.
Αυτά είναι μερικά από τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται στην έκθεση e-Commerce Index της PayPal. Στη μελέτη συμμετείχαν περισσότεροι από 15.000 καταναλωτές ηλικίας μεταξύ 18 και 75 ετών. Επιπλέον, περισσότεροι από 4.000 λιανοπωλητές συμμετείχαν στην έρευνα, η οποία καλύπτει 12 χώρες της Ευρώπης.
Οι Ευρωπαίοι κάνουν συχνά αγορές στο διαδίκτυο, αφού περισσότερα από τα δύο τρίτα (65%) αγοράζουν κάτι online, τουλάχιστον μία φορά κάθε εβδομάδα. Ο μέσος Ευρωπαίος καταναλωτής κάνει αγορές 3,7 φορές την εβδομάδα. Η Ολλανδία έχει τους πιο συχνούς αγοραστές: σχεδόν το 80% ψωνίζει πάνω από 4 φορές την εβδομάδα. Στη δεύτερη θέση ακολουθούν οι Έλληνες καταναλωτές, με το 76% των οποίων να πραγματοποιεί αγορές κάθε εβδομάδα, με μέσο όρο 4,8 αγορές.
Κατά μέσο όρο, οι Ευρωπαίοι ξοδεύουν 342 ευρώ το μήνα σε καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου. Στη Σουηδία και το Ηνωμένο Βασίλειο γίνονται οι υψηλότερες μηνιαίες δαπάνες, με 486 και 420 ευρώ αντίστοιχα, κατά μέσο όρο.
Όσον αφορά στα είδη των προϊόντων, τα ρούχα και τα αξεσουάρ είναι μακράν η πιο δημοφιλής κατηγορία σε όλη την Ευρώπη, καταλαμβάνοντας το 60% των αγορών. Η online πληρωμή λογαριασμών έρχεται στη δεύτερη θέση (54%), ακολουθούμενη από τα τρόφιμα και τα ποτά (42%), τα είδη παντοπωλείου (38%) και τα προϊόντα υγείας και ομορφιάς (36%).
Στο report εξετάζονται επίσης τα εμπόδια στην πραγματοποίηση μιας αγοράς. Για τους μισούς Ευρωπαίους, ζητήματα ασφάλειας ή εμπιστοσύνης, τους εμποδίζουν να παραγγέλνουν ηλεκτρονικά. Μία μακρά και μπερδεμένη διαδικασία πληρωμής εμποδίζει ένα άλλο 40% των καταναλωτών. Οι καταναλωτές από τη Γερμανία, τη Σουηδία και την Ελλάδα ενδιαφέρονται περισσότερο για τις διαθέσιμες επιλογές πληρωμής, ενώ από τη Γαλλία και το Ισραήλ ενδιαφέρονται περισσότερο για το επίπεδο ασφάλειας.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η SoftOne, ηγέτης στην αγορά επιχειρηματικού λογισμικού και cloud εφαρμογών, παρουσίασε το SHOPRANOS, την πιο σύγχρονη και οικονομική λύση για τη δημιουργία καταστήματος Β2Β eCommerce.
Αξιοποιώντας τις ισχυρές δυνατότητες του cloud και τεχνολογίες αιχμής, το SHOPRANOS επιτρέπει τη γρήγορη και εύκολη υλοποίηση ενός B2B eshop, χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες και κρυφά κόστη.
Στόχος της νέας λύσης είναι να συμβάλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων βοηθώντας στην άμεση πρόσβαση σε διευρυμένες αγορές. Παράλληλα, ενισχύει την καλύτερη αγοραστική εμπειρία και επικοινωνία μεταξύ εταιρείας και πελατών, ενώ επιτρέπει την καλύτερη ανταπόκριση στις προσδοκίες τους με αυτοματοποιημένη παραγγελιοληψία 24/7, χωρίς λάθη και καθυστερήσεις, ώστε να μη χάνεται καμία ευκαιρία πώλησης.
Το SHOPRANOS εγγυάται την απρόσκοπτη λειτουργία του eshop από οποιαδήποτε συσκευή με αξιοπιστία και ασφάλεια συναλλαγών, αλλά και την απαιτούμενη ευελιξία για την εύκολη και γρήγορη επέκταση δυνατοτήτων, όσο οι ανάγκες της επιχείρησης μεγαλώνουν.
Μέσα από την πλατφόρμα, γίνεται η πλήρης διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματος σε πραγματικό χρόνο, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών για πελάτες, προϊόντα, τιμοκατάλογους και αποθέματα, ενώ παράλληλα πραγματοποιείται η διασύνδεση πωλητή με πελάτη για την άμεση ανάθεση της παραγγελίας και την καλύτερη επικοινωνία.
Το SHOPRANOS προσφέρει πληθώρα έτοιμων θεματικών templates για την απόλυτη προσαρμογή τους στις εμπορικές ανάγκες και σύμφωνα με την εικόνα της κάθε επιχείρησης. Με πολλαπλές δυνατότητες επικοινωνίας, έξυπνα dashboards πωλήσεων και ενσωματωμένα Google Analytics, επιτυγχάνεται ο πλήρης έλεγχος του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης με λίγα μόνο κλικ.
Περισσότερες πληροφορίες για τη νέα λύση SHOPRANOS, διατίθενται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.shopranos.gr.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Λόγω της αυξημένης ζήτησης για ταχυδρομικές υπηρεσίες που παρατηρείται συνήθως κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου και των εκπτωτικών ημέρων των Black Friday και Cyber Monday, η ΕΕΤΤ απευθύνει συστάσεις σε καταναλωτές, εταιρείες ταχυμεταφορών και επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.
Όσον αφορά στις εταιρείες ταχυμεταφορών, με γνώμονα τη διατήρηση υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και τη βέλτιστη δυνατή ανταπόκριση στις ανάγκες των καταναλωτών, η ΕΕΤΤ συνιστά τα εξής:
1. Να προετοιμαστούν σε επιχειρησιακό επίπεδο για την προσεχή περίοδο έντονης ζήτησης, αποφεύγοντας πρακτικές που δύνανται να υποβαθμίσουν την ποιότητα των υπηρεσιών τους και να προκαλέσουν ταλαιπωρία στους καταναλωτές.
2. Να επανεξετάσουν προσεκτικά τους προσδοκώμενους χρόνους παράδοσης, να ενημερώσουν έγκαιρα τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις/e-shops και κατ’ επέκταση τους χρήστες για τις όποιες μεταβολές, και να προσφέρουν αξιόπιστη ενημέρωση για την πορεία της αποστολής, ιδιαίτερα κατά την παραλαβή της παραγγελίας από την επιχείρηση/e-shop και πριν την τελική παράδοσή της στον παραλήπτη. Αν ο μεγάλος όγκος αποστολών προκαλεί δυσκολία ανταπόκρισής τους, να μην αναλαμβάνουν επιπλέον αποστολές, εφόσον δεν μπορούν να εγγυηθούν την έγκαιρη επίδοσή τους.
3. Να μεριμνήσουν για την αύξηση των ενεργειών παράδοσης στους παραλήπτες, με εναλλακτικούς τρόπους εξυπηρέτησης, αξιοποιώντας π.χ. συνεργαζόμενες τοπικές εταιρείες ταχυμεταφορών/θυρίδες/σημεία εξυπηρέτησης διευρυμένου ωραρίου, έτσι ώστε να αποφεύγεται η μεγάλη αναμονή καταναλωτών στα καταστήματα των εταιρειών ταχυμεταφορών για την παραλαβή δεμάτων.
4. Να αυξήσουν τον αριθμό του προσωπικού που απασχολείται με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και τη διαχείριση των αιτημάτων των χρηστών, με στόχο την καλύτερη διαχείριση των αιτημάτων/παραπόνων και την πληροφόρηση των καταναλωτών.
5. Να εξαντλούν τη δυνατότητα επαναπροώθησης των αποστολών προς παραλήπτες που απουσίαζαν από το δηλωθέν σημείο παραλαβής. Επιπλέον, συστήνεται η καθιέρωση πολιτικής για την παραμονή των ανεπίδοτων στο τοπικό υποκατάστημα για περισσότερες εργάσιμες ημέρες μετά την ειδοποίηση των παραληπτών, όταν υπάρχει ο απαραίτητος χώρος εντός του καταστήματος, καθώς και πρόσθετη ειδοποίηση πριν την επιστροφή στον αποστολέα.
6. Να καταγράφουν στο ΣΥΔΕΤΑ ενδεχόμενες απαιτήσεις του αποστολέα για ειδικούς τρόπους επίδοσης, όπως ενδεικτικά η αυθημερόν επίδοση, η επίδοση σε διάστημα συγκεκριμένων ωρών ή η επίδοση σε μη εργάσιμη ημέρα.
Στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, η ΕΕΤΤ συνιστά:
1. Να ενημερώνουν τους καταναλωτές για τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών, την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από την εταιρεία ταχυμεταφορών, τον αριθμό αποστολής και τον προσδοκώμενο χρόνο παράδοσης βάσει της σύμβασης ταχυμεταφοράς.
2. Να προχωρούν σε προσεκτική έρευνα της ταχυδρομικής αγοράς και να επιλέγουν εταιρία ταχυμεταφορών, βάσει συνδυασμού ποιοτικών κριτηρίων και κόστους. Να μην διστάζουν να αλλάξουν συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών ή να συνεργαστούν με περισσότερες εταιρείες, προκειμένου να εξυπηρετήσουν ταχύτερα τους πελάτες τους.
3. Να αξιοποιούν τη δυνατότητα εκχώρησης στους παραλήπτες των προϊόντων τους, του δικαιώματος αποζημίωσης από τις εταιρείες ταχυμεταφορών για πλημμελείς ταχυδρομικές υπηρεσίες, ιδιαίτερα για προπληρωμένες/εξοφλημένες ηλεκτρονικές παραγγελίες.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωσή της, η ΕΕΤΤ, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, συνεχίζει εντατικά τον έλεγχο της ταχυδρομικής αγοράς και παρακολουθεί συστηματικά την τήρηση του κανονιστικού πλαισίου για την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών.
Επιπλέον, η ΕΕΤΤ διεξάγει τακτικούς ελέγχους και στα υποκαταστήματα, μέλη δικτύου των επιχειρήσεων που κατέχουν γενική άδεια παροχής υπηρεσιών ταχυμεταφοράς, προκειμένου να εξακριβωθεί η τήρηση των διατάξεων του Κώδικα Δεοντολογίας Παροχής Ταχυδρομικών Υπηρεσιών, καθώς και των προβλεπόμενων στον τηρούμενο από τις εταιρείες Χάρτη Υπηρεσιών προς τον Καταναλωτή (ΧΥΚ).
Δείτε περισσότερα στο www.eett.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η mobiloPC εταιρεία ανάπτυξης Λογισμικού με ειδίκευση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και στο Shopping Recommendation Engineering, ανακοίνωσε την υπηρεσία mobiplus image shopping recommendation και image search.
Με την υπηρεσία mobiplus image shopping recommendation, e-shop ένδυσης, υπόδησης, οικιακού εξοπλισμού, fashion και άλλα, μπορούν να προβλέψουν το στυλ του πελάτη και να του προτείνουν ανάλογα προϊόντα.
Είναι πολύ δύσκολο ο πελάτης σε ένα e-shop να περιγράψει το προϊόν με λέξεις, όταν το Στυλ είναι σημαντικό. Με τί λέξεις κλειδιά μπορεί να περιγράψει ένα προϊόν, όπως το παρακάτω, για να το βρει εύκολα;
Το e-shop τώρα μπορεί να καταλάβει το Στυλ του προϊόντος που αρέσει σε αυτόν τον πελάτη. Να καταλάβει τις ιδιαίτερες γραμμές που του αρέσουν στον καναπέ, ή στο ρούχο που ψάχνει. Έτσι, τα e-shop θα μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά τους έως 30%.
Η τεχνολογία mobiplus image shopping recommendation, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία των αγορών του πελάτη, τις φωτογραφίες του e-shop, τεχνολογία Convolution Neural Nets και βλέποντας τα προϊόντα που έχει αγοράσει, τα χρώματα, τις μάρκες, τις εποχές, τις τιμές, το υλικό και τα σχέδια, μπορεί να προβλέψει τις μελλοντικές αγορές του με σημαντική ακρίβεια.
Αυτή την τεχνολογία χρησιμοποιούν κορυφαίες εταιρείες όπως Amazon, Netflix, Facebook, Telenor και χιλιάδες άλλες και κυριαρχούν στο χώρο τους.
Η υπηρεσία είναι στο Cloud, όπου μπορεί να συνδεθεί με ευκολία κάθε επιχείρηση.
Δείτε περισσότερα εδώ: https://mobiplus.co/mobiplus-image-shopping-recommender
Για το σχεδιασμό τής υπηρεσίας, τα στελέχη της mobiloPC έχουν συνεργαστεί με 50 περίπου ελληνικές επιχειρήσεις.
H mobiloPC ιδρύθηκε το 2016 από στελέχη πληροφορικής με σημαντική εμπειρία 30 ετών ανάπτυξης Λογισμικού, σε εταιρείες όπως Hewlett- Packard, Intracom, Cyta, εξειδικευμένα στο χώρο του Enterprise Λογισμικου με web και mobile services και μέλος του Elevate Greece.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σε συνέχεια της εξαιρετικά επιτυχημένης διοργάνωσης του Μαΐου 2022, η εταιρεία Verticom, ανακοινώνει τη νέα ECDM Expo SE Europe, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 20 & 21 Μαΐου 2023, στο Ζάππειο Μέγαρο.
Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η εκθεσιακή και συνεδριακή διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2023, επιστρέφει με ανανεωμένο εκθεσιακό format!
Όπως κάθε χρόνο, στους εκθεσιακούς χώρους του Ζαππείου θα βρεθούν ως εκθέτες, εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό από το ευρύτερο φάσμα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, όπως Digital Agencies που ασχολούνται με τη δημιουργία eShop και την ψηφιακή διαφήμιση, εταιρείες ψηφιακών πληρωμών και μεταφορικές εταιρείες.
Για πρώτη φορά, δύο μεγάλες συνεδριακές σκηνές θα στηθούν με σκοπό να φιλοξενήσουν τα δύο παράλληλα διήμερα συνέδρια, το διεθνές συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το διεθνές συνέδριο για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Το συνέδριο της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Δύο ημέρες αφιερωμένες αποκλειστικά στις νέες τεχνολογίες και στις καινοτομίες που αφορούν στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Ηγέτες της αγοράς, επιστήμονες και ειδήμονες, θα μοιραστούν εμπειρίες, στρατηγικές, βέλτιστες πρακτικές και τάσεις, σε διάφορες πτυχές της βιομηχανίας.
Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου για το Διήμερο Συνέδριο eCommerce ανέρχεται στα 200 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες. Για τα μέλη του GR.EC.A και για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 31 Μαρτίου 2023 προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 160 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Το συνέδριο της χρονιάς για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Για πρώτη χρονιά, η καθιερωμένη εκδήλωση επικεντρώνεται αποκλειστικά στο Digital Marketing. Διακεκριμένοι ομιλητές από τη χώρα μας και το εξωτερικό, θα παρουσιάσουν τις τελευταίες εξελίξεις που υπάρχουν διεθνώς στην online επικοινωνία, την προσέλκυση πελατών και το content marketing.
Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου για το Διήμερο Συνέδριο Digital Marketing ανέρχεται στα 200 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες. Για τα μέλη του GR.EC.A και για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 31 Μαρτίου 2023 προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 160 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Παράλληλες εκδηλώσεις
Στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2023 θα διοργανωθούν και οι εξαιρετικά επιτυχημένες συνεδριακές εκδηλώσεις Digital Agencies Roundtable, το Keynote Dinner και για πρώτη φορά τα Digital Agencies Awards.
Οι εγγραφές όσων ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στις παράλληλες εκδηλώσεις, έχουν ξεκινήσει. Περισσότερες πληροφορίες και εισιτήρια, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να βρουν εδώ.
Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SEE 2023 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορεί να πραγματοποιηθεί εδώ. Η προεγγραφή είναι απαραίτητη.
eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2023
Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 20 & 21 Μαΐου 2023.
Ωράριο έκθεσης: 11:00 – 20:00
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επεξεργάζεται νέους νόμους για τη μείωση των απορριμμάτων συσκευασιών. Στα σχέδια της Επιτροπής περιλαμβάνεται η μείωση του κενού χώρου στα δέματα ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και η αύξηση των επαναχρησιμοποιήσιμων συσκευασιών. Ένα προσχέδιο κανόνων θα δινόταν στη δημοσιότητα στα τέλη του μήνα, όμως διέρρευσε νωρίτερα.
Πιο συγκεκριμένα, τα ολοκληρωμένα σχέδια είχε προγραμματιστεί να παρουσιαστούν στις 30 Νοεμβρίου, ωστόσο, ένα προσχέδιο διέρρευσε από το Politico - ενώ πραγματοποιούνται ακόμη προσαρμογές στα σχέδια των νόμων.
Οι νόμοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης αφορούν στην πρωτογενή και δευτερογενή συσκευασία, στις οποίες περιλαμβάνονται τα πακέτα ηλεκτρονικού εμπορίου. Πρόκειται για μια αναθεώρηση της Οδηγίας για τις συσκευασίες και τα απορρίμματα συσκευασιών (PPWD).
Τις τελευταίες δεκαετίες παρατηρείται αύξηση των απορριμμάτων συσκευασίας, σημειώνεται από την ΕΕ σε μια εκτίμηση επιπτώσεων. Αυτό οφείλεται εν μέρει στην αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων, στις συσκευασίες μίας χρήσης, καθώς και στην «υπερβολή συσκευασίας».
Το προσχέδιο περιλαμβάνει όρια στο μέγεθος των συσκευασιών. Για τα e-shop, υπάρχει αναλογία κενού χώρου το πολύ 40%. Επιπλέον, στο προσχέδιο αναφέρεται ότι «διπλά τοιχώματα, ψεύτικοι πάτοι και άλλα μέσα για τη δημιουργία της εντύπωσης αυξημένου όγκου προϊόντων» δεν πρέπει να διατίθενται στην αγορά.
Επιπλέον, η ΕΕ δηλώνει ότι το 20% των συσκευασιών ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να είναι επαναχρησιμοποιήσιμες έως το 2030. Μέχρι το 2040, ο αριθμός αυτός θα πρέπει να είναι έως και 80%. Και πάλι, το προσχέδιο δεν είναι τελικό και θα μπορούσε να αλλάξει πριν από την τελική έκδοση.
Ενώ ο Ecommerce Europe λέει ότι συμμερίζεται τον στόχο για λιγότερα απορρίματα από τις συσκευασίες, θέλει να «διασφαλίσει ότι η ποικιλία των επιχειρηματικών μοντέλων και η ευαισθησία της εφοδιαστικής αλυσίδας για το ηλεκτρονικό εμπόριο, θα αντικατοπτρίζονται στις διαπραγματεύσεις».
Πηγή: ecommercenews
Εικόνα: Markus Spiske, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, συγκεντρώνει όλες τις Black Friday και Cyber Monday προσφορές από χιλιάδες καταστήματα σε μία μόνο σελίδα. Φέτος, οι προσφορές της Black Friday θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου, ενώ τη Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου ακολουθεί η Cyber Monday.
Η σημασία δε του θεσμού της Black Friday που έχει αγαπηθεί από τους Έλληνες καταναλωτές τα τελευταία χρόνια, αντικατοπτρίζεται ξεκάθαρα από τον όγκο των παραγγελιών που κατά την ίδια περίοδο πέρυσι ξεπέρασε τις 650.000 στην πλατφόρμα του Skroutz.
Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για τις δύο πολυαναμενόμενες ημέρες με πολλά καταστήματα να συνηθίζουν να ξεκινούν τις εν λόγω προσφορές αρκετές ημέρες νωρίτερα ώστε να επωφεληθούν των χαμηλών τιμών οι καταναλωτές. Το Skroutz δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παρακολουθούν τις εκπτώσεις για σχεδόν όλες τις κατηγορίες προϊόντων, όπως κινητά, laptops, tablets, τηλεοράσεις, ρούχα, παπούτσια, ρολόγια και έπιπλα, όλες συγκεντρωμένες στην ειδικά διαμορφωμένη Black Friday σελίδα του Skroutz, ώστε να μη χρειάζεται να περιηγηθούν άσκοπα για να βρουν τις προσφορές που επιθυμούν.
Επιπλέον, οι καταναλωτές με τα εργαλεία που προσφέρει η πλατφόρμα Skroutz μπορούν να εκμεταλλευτούν στο μέγιστο τις προσφορές. Πιο συγκεκριμένα, με την προσθήκη στα “Αγαπημένα” των προϊόντων που επιθυμούν, μπορούν να ενημερωθούν για ενδεχόμενη πτώση τιμής αυτών ενώ με το εργαλείο εξέλιξης τιμής μπορούν να είναι σίγουροι ότι όντως εκμεταλλεύονται την καλύτερη δυνατή προσφορά.
Οι συνδρομητές του Skroutz Plus συνεχίζουν να απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα και οφέλη που προσφέρει κάθε αγορά μέσω του Skroutz και κατά την περίοδο των Black Friday και Cyber Monday. Πέρα από δωρεάν μεταφορικά για αποστολές άνω των 20€, ασφάλεια αγορών Skroutz με αξιόπιστες συναλλαγές, δωρεάν επιστροφές, εγγύηση επιστροφής χρημάτων, άμεση εξυπηρέτηση πριν και μετά την παραλαβή της παραγγελίας, οι χρήστες της υπηρεσίας Skroutz Plus έχουν πρόσβαση και σε όλα τα αποκλειστικά Plus Deals του Skroutz.
Αναφορικά με τους τρόπους πληρωμής, το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” της Skroutz προσφέρει στους καταναλωτές διαφορετικούς και ευέλικτους τρόπους πληρωμής και τις ημέρες των μεγάλων προσφορών. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές μπορούν να αποκτήσουν τα προϊόντα που επιθυμούν, αξίας από 20€ έως 3.000€, και να αποπληρώσουν αργότερα τις αγορές τους, με 4 δόσεις και 0% επιτόκιο (για ποσά από 20€ έως 300€) ή με 6 έως 24 δόσεις και χαμηλό επιτόκιο (για προϊόντα αξίας 300€ έως 3.000€), χωρίς πιστωτική κάρτα. Επιπλέον για όλες τις αγορές με πιστωτική κάρτα δίνεται και η δυνατότητα πληρωμής σε έως και 3 άτοκες μηνιαίες δόσεις.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Κάθε χρόνο, επιχειρήσεις και καταναλωτές ετοιμάζονται για τη... φρενίτιδα της Black Friday. Σίγουρα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να κερδίζουν χρήματα και για τους καταναλωτές να έχουν ευκαιρίες για οικονομικές αγορές, ειδικά όταν όλοι αντιμετωπίζουμε ένα αυξανόμενο κόστος διαβίωσης, λόγω του πληθωρισμού.
Ένα σημαντικό πρόβλημα, είναι ότι αυτή η περίοδος «της τρέλας» έχει τεράστιο αντίκτυπο στο περιβάλλον. Οι μεταφορικές υπηρεσίες ωθούνται στα όριά τους, εκπέμποντας αυξημένο διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα και ένα μεγάλο κομμάτι των αγορών της Black Friday, σύμφωνα με μία παλιότερη έρευνα του Πανεπιστημίου του Leeds, καταλήγει στις χωματερές μετά από λίγες, ή και μηδενικές χρήσεις.
Εάν θέλετε να κάνετε κάτι διαφορετικό για τη φετινή Black Friday, ρίξτε μια ματιά στις ιδέες της Katie McCourt, συνιδρύτριας της μάρκας βιώσιμων εσωρούχων Pantee, τις οποίες δημοσίευσε στο newsletter "Startup Life" του sifted.
Κάντε κάτι ιδιαίτερο για τους πελάτες σας
Αντί να προσφέρετε τεράστιες εκπτώσεις και να προωθείτε διαφημίσεις, σκεφτείτε δημιουργικά τι μπορείτε να κάνετε τη Black Friday που θα προσελκύσει την κοινότητα των πελατών σας και θα σας δώσει την ευκαιρία να αποκαταστήσετε τις εταιρικές σας αξίες.
Για παράδειγμα, στην Pantee, πέρυσι άλλαξαν τον ιστότοπό τους και επέτρεπαν την επίσκεψη μόνο με κωδικό πρόσβασης, έτσι ώστε μόνο η κοινότητα της εταιρείας, δηλαδή, όσοι είχαν εγγραφεί στη λίστα αλληλογραφίας και οι πελάτες, να μπορούν να κάνουν αγορές. Η ιδέα ήταν να αποθαρρύνουν όσους θα έκαναν παρορμητικές αγορές και να περιοριστούν οι προσφορές μόνο στους πιο τακτικούς πελάτες.
Κινηθείτε σύμφωνα με τις δυνατότητές σας
Εταιρείες με υψηλά περιθώρια κέρδους και μεγάλα κονδύλια για διαφημίσεις ενδέχεται να μειώνουν εντυπωσιακά τις τιμές τους για την Black Friday, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να το κάνετε και εσείς, ειδικά εάν είστε μια μικρή εταιρεία, που απλά δεν μπορεί να ανταγωνιστεί αυτό το επίπεδο εκπτώσεων.
Φέτος, η Pantee θα προσφέρει εκπτώσεις σε ορισμένα είδη και θα ενημερώσει τους πελάτες της λίγες εβδομάδες νωρίτερα για το τι θα είναι σε προσφορά κατά την Black Friday. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες θα μπορούν να προγραμματίσουν και να προϋπολογίσουν τις αγορές τους.
Δωρίστε κέρδη σας σε φιλανθρωπικούς σκοπούς
Η Black Friday είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να κάνετε κάτι καλό, που θα είναι σύμφωνο με τις αξίες της εταιρείας σας - και μια μεγάλη ευκαιρία για να το παρουσιάσετε ή να το υπενθυμίσετε σε νέους και υπάρχοντες πελάτες.
Για παράδειγμα, η εταιρεία ειδών ρουχισμού για εξωτερικές δραστηριότητες και σπορ, Finisterre, διεξήγαγε πέρυσι την καμπάνια "Blue Friday" για να συγκεντρώσει χρήματα για ένα ίδρυμα το οποίο προσαρμόζει ρούχα από οποιαδήποτε μάρκα, για άτομα με σωματικές αναπηρίες. Για κάθε στολή που πούλησε η Finisterre, δώρισε στο ίδρυμα 2,5 λίρες.
Κάντε έξυπνη επικοινωνία
Όποια απόφαση κι αν πάρετε για το πώς θα προσεγγίσετε την Black Friday, φροντίστε να δημιουργήσετε ένα συνοπτικό μήνυμα και να το κοινοποιήσετε στα social media που δραστηριοποιήστε.
Επίσης, μην παραλείψετε να επικοινωνήσετε με τους πελάτες μέσω email. Μπορείτε να τμηματοποιήσετε τους πελάτες σας σε συχνούς και νέους και να τους επικοινωνήσετε διαφορετικά μηνύματα.
Μην αισθάνεστε ενοχές, εάν τελικά συμμετέχετε!
Είναι γεγονός ότι υπάρχουν πολλές δυσκολίες για τις επιχειρήσεις αυτή την περίοδο. Πέρα από την κρίση κόστους ζωής που τη βιώνουμε όλοι, οι τιμές για την παραγωγή και τις μεταφορές των προϊόντων, όπως επίσης το μάρκετινγκ και την απόκτηση πελατών, αυξάνονται σημαντικά. Επιπλέον, υπάρχει μεγάλη πίεση για να καταστούν οι εταιρείες πιο βιώσιμες.
Ως μικρή επιχείρηση, μπορεί να είναι δύσκολο να εναντιωθείτε και να μποϊκοτάρετε εντελώς τη Black Friday, ειδικά καθώς πολλές εταιρείες μπορεί να αποκομίσουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων τους αυτήν την περίοδο του χρόνου. Το κλειδί, είναι να μείνετε πιστοί στις αξίες σας, να κάνετε ό,τι είναι καλύτερο για την επιχείρησή σας και να είστε προσεκτικοί στην προσέγγισή σας.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το γεγονός της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Βόρεια Ελλάδα, η διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023 πλησιάζει και το ενδιαφέρον των επισκεπτών και των συνέδρων κορυφώνεται!
Η εκδήλωση ECDM Expo NORTH 2023 θα πραγματοποιηθεί στις 11 & 12 Φεβρουαρίου 2023 στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, στις εγκαταστάσεις της Helexpo στη Θεσσαλονίκη.
Με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών από τη χώρα μας και το εξωτερικό, το διήμερο διεθνές συνέδριο που θα διεξαχθεί στα πλαίσια της εκδήλωσης, θα μεταφέρει στο κοινό τον παλμό του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, παρουσιάζοντας τις τάσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Οι παραβρισκόμενοι, θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις από διακεκριμένα στελέχη εταιρειών από την Ελλάδα και την Ευρώπη και να ενημερωθούν για όλες τις τάσεις και τις σύγχρονες τεχνολογίες στους τομείς του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, με στόχο την καλύτερη διαδικτυακή παρουσία, την αύξηση των πωλήσεων, τις αποτελεσματικότερες παραδόσεις των εμπορευμάτων και τις πιο ευέλικτες πληρωμές.
Οι πρώτοι επιβεβαιωμένοι ομιλητές της εκδήλωσης ανακοινώθηκαν από τους διοργανωτές:
• Katerina Fraidaki, President, GRECA
• Alexandr Jeleascov, CEO, Packeta Romania
• Manos Efthimiou, Commercial Director, Skroutz
• Cecilie Juel Larsen, Public Affairs Advisor, Ecommerce Europe
• Dragan Josifovski, CEO and Co-Founder, Paket.mk
• Kiril Dinov, Vice President of Sales for CEE, VTEX
Οι διαδικασίες εγγραφής όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το διήμερο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αλλά και των επισκεπτών της έκθεσης, έχουν ξεκινήσει.
Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo NORTH 2023 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορεί να πραγματοποιηθεί εδώ. Η προεγγραφή είναι απαραίτητη.
Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου για τη συμμετοχή στο διήμερο συνέδριο είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο, με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Όσοι κλείσουν το εισιτήριό τους για το συνέδριο έως τις 15 Δεκεμβρίου, θα μπορέσουν να το αποκτήσουν στην προνομιακή τιμή των 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο περιλαμβάνονται:
- Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου
- 1 διάλειμμα για καφέ κάθε μέρα
- Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό, σημειωματάριο)
Στο συνέδριο θα υπάρχει παράλληλη μετάφραση των ομιλιών.
eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023
Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, Θεσσαλονίκη.
Χρόνος διεξαγωγής: 11 & 12 Φεβρουαρίου 2023.
Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: north.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Όπως αποκομίζουμε τις πρώτες εντυπώσεις για κάποιον όταν τον συναντάμε την πρώτη φορά, το ίδιο συμβαίνει όταν κάποιος αντικρύζει το website σας για πρώτη φορά.
Μερικές φορές γνωρίζετε ποιοι είναι οι επισκέπτες σας, αλλά συχνά είναι ανώνυμοι. Στην πραγματικότητα, το 67% του ταξιδιού ενός υποψήφιου πελάτη πραγματοποιείται πριν δείξει κάποια πρόθεση αγοράς και περίπου τα δύο τρίτα των πιθανών αγοραστών απομακρύνονται μετά από μια κακή εμπειρία σε ένα e-shop.
Το website σας είναι η βιτρίνα σας. Λέει ποιοι είστε, τι κάνετε και δείχνει στον επισκέπτη τί μπορεί να περιμένει και πώς πρέπει να νιώθει.
Πολλές εταιρείες υστερούν επειδή δεν αφιερώνουν αρκετό χρόνο για να σκεφτούν τί θα αντικρύσει κάποιος την πρώτη φορά που θα επισκεφτεί τον ιστότοπό τους. Συνήθως, έχουν μια στατική αρχική σελίδα και στη συνέχεια, δημιουργούν εκατοντάδες landing pages με εξατομικευμένες προτάσεις και προσφορές, επειδή είναι δύσκολο να αλλάξει ο ιστότοπός τους.
Ακόμα κι αν έχετε first party data, πολλά από αυτά που κάνετε δε μπορούν να αξιοποιηθούν στους ανώνυμους επισκέπτες, επειδή θα έρθουν στο e-shop σας και θα φύγουν πριν προλάβουν να ανακαλύψουν όλα όσα έχετε να προσφέρετε.
Έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι αποφασίζουν για κάτι σε λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο. Όταν βλέπουν για πρώτη φορά τον ιστότοπό σας δημιουργούν μια εντύπωση και εάν αυτή είναι θετική, είναι πιθανό ότι θα συνεχίσουν να τον εξερευνούν. Εάν δεν τους αρέσει αυτό που θα δουν, θα φύγουν. Μελέτες δείχνουν ότι οι πελάτες που έχουν θετική εμπειρία από ένα e-shop τείνουν να ξοδεύουν 140% περισσότερα χρήματα σε αυτό.
Τα σημεία στα οποία πρέπει να δίνετε προσοχή
- Ελέγχετε συχνά την ταχύτητα του ιστότοπού σας. Ο χρόνος φόρτωσης ενός website έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στην πρώτη εντύπωση. Για παράδειγμα, μια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι μια καθυστέρηση 2 δευτερολέπτων στο χρόνο φόρτωσης, είχε ως αποτέλεσμα ποσοστά εγκατάλειψης έως και 87%.
- Εστιάστε στην εμπειρία του πελάτη και βάλτε το κρίσιμο περιεχόμενο και τα μηνύματά σας "σε πρώτο πλάνο". Ενώ οι πελάτες περιηγούνται, έχετε λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο για να επικοινωνήσετε το μήνυμά σας και μόλις τραβήξετε την προσοχή τους, χρειάζονται περίπου 2,6 δευτερόλεπτα για να εστιάσουν και να επηρεαστεί η εντύπωσή τους.
- Αποφύγετε το flicker όποτε είναι δυνατόν. To flicker είναι το φαινόμενο της φόρτωσης μιας ιστοσελίδας σε μια κατάσταση και στη συνέχεια η μετάβασή της σε μία άλλη, για να δείξει κάτι διαφορετικό (όπως μια δυναμική παραλλαγή της σελίδας για προβολή εξατομικευμένου περιεχομένου). Το βασικό πρόβλημα, πέρα από το ότι οι επισκέπτες σας μπορεί να δουν αυτήν την αλλαγή καθώς συμβαίνει, είναι η (μικρή) καθυστέρηση στο χρόνο φόρτωσης.
Και ενώ αυτό φαίνεται ότι δεν επηρεάζει σημαντικά τη λειτουργία του website και την εμπειρία του επισκέπτη, μπορεί να έχει μόνιμες επιπτώσεις στα ποσοστά των μετατροπών σας! Σε μια πρόσφατη έρευνα, η Walmart διαπίστωσε ότι για κάθε ένα δευτερόλεπτο βελτίωσης του χρόνου φόρτωσης της σελίδας της, οι μετατροπές αυξάνονταν κατά 2%.
- Εξατομίκευση για όλους τους επισκέπτες, ακόμα και για τους ανώνυμους. Όταν γνωρίζετε μερικές πληροφορίες σχετικά με τους επισκέπτες σας, όπως τη διαφήμιση στην οποία έκαναν κλικ για να σας επικεφτούν, η εξατομίκευση μέσω μηχανικής εκμάθησης (machine learning) μπορεί να σας βοηθήσει να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα και να προσαρμόσετε δυναμικά το μήνυμά σας, το προϊόν, ή την εικόνα που εμφανίζεται σε κάθε υποψήφιο πελάτη. Σύμφωνα με μια μελέτη της Segment, το 71% των πελατών αισθάνεται απογοήτευση όταν η εμπειρία τους φαίνεται απρόσωπη.
- Η όμορφη εικόνα εικόνα είναι βασικό συστατικό ενός website και η κακή σχεδίαση συνδέεται συχνά με τη δυσπιστία για ένα brand. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, οι πρώτες εντυπώσεις σχετίζονται κατά 94% με το σχεδιασμό. Τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι η εικόνα, η τυπογραφία και η συνολική αισθητική. Οι εικόνες ή τα βίντεο μεταφέρουν την αίσθηση που θέλετε να δώσετε στον υποψήφιο πελάτη; Εμπνέεται ο επισκέπτης για να κάνει την επιθυμητή ενέργεια;
Ανεξάρτητα από το εάν δραστηριοποιείστε στο χώρο του B2B ή στις λιανικές πωλήσεις, η πρώτη εντυπώση έχει μεγάλη σημασία. Μη σπαταλάτε τις ευκαιρίες σας!
Εικόνα: Daniel Korpai, Unsplash
Πηγή: searchengineland
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77