Είμαι ο Μιχάλης Ζαγάρης, CEO και Founder της NagaCommerce και θέλω να ΧΧΧΧΧ
ΧΧΧΧ η NagaCommerce είναι η πιο ολοκληρωμένη, ελληνική πλατφόρμα κατασκευής e-shop που θα γνωρίσεις. Xωρίς υπερβολές!
Η NagaCommerce ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2019. Το 2023, λάβαμε την επένδυση των 300.000 ευρώ για την ανάπτυξη και την προώθηση της πλατφόρμας. Έτσι, αναπτύχθηκε και μία μεγαλύτερη ομάδα, με προγραμματιστές και με άτομα υποστήριξης πελατών.
Περισσότερα: Έχεις Digital Agency με προσανατολισμό στο eCommerce; Η NagaCommerce σε περιμένει!
Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo, Southeastern Europe 2023, που θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, στις 23 & 24 Σεπτεμβρίου 2023, προχώρησε στην ανακοίνωση των πρώτων ομιλητών, οι οποίοι θα συμμετέχουν στα διεθνή διήμερα Συνέδρια της έκθεσης.
Για πρώτη φορά, δύο μεγάλες συνεδριακές σκηνές θα φιλοξενήσουν δύο παράλληλα διήμερα συνέδρια, το διεθνές συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το διεθνές συνέδριο για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Περισσότερα: Ανακοινώθηκαν οι πρώτοι ομιλητές των διεθνών συνεδρίων της ECDM Expo SE Europe 2023
Οι καταναλωτές συνεχίζουν να εμπιστεύονται τα Online Super Market για τις καθημερινές ανάγκες τους, κάνοντας περισσότερες ηλεκτρονικές παραγγελίες. Για το διάστημα Ιανουαρίου - Μαρτίου 2023, η αύξηση του τζίρου των Online Super Market ήταν 10% και άγγιξε τα €76 εκ. σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Σε αυτόν τον τζίρο, δεν περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες, Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt, που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην Ελληνική αγορά.
Αξιοσημείωτη είναι επίσης και η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, με τα τεμάχια που τοποθετούνται στο καλάθι να μειώνονται κατά 10%, ωστόσο η μέση αξία του κάθε προϊόντος αυξήθηκε κατά 10%.
Περισσότερα: Αύξηση τζίρου κατά 10% για τα Online Super Market το πρώτο τρίμηνο του 2023
Η πλατφόρμα μόδας Zalando ετοιμάζεται να λανσάρει έναν ψηφιακό βοηθό μόδας με τη χρήση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης από το ChatGPT στο web store της και την εφαρμογή της. Θα ξεκινήσει με μια έκδοση beta, η οποία εντός της Άνοιξης θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένους πελάτες σε αγορές τής Ευρώπης.
Ο fashion assistant θα βοηθά τους πελάτες να πλοηγηθούν στη συλλογή του marketplace χρησιμοποιώντας απλή γλώσσα, ή ορολογία μόδας, κάνοντας το customer journey πιο διαισθητικό και άμεσο.
Περισσότερα: H Zalando λανσάρει fashion assistant τεχνητής νοημοσύνης
Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, κατέγραψε την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022).
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο του 2023, σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Περισσότερα: Skroutz: Οι online αγορές των Ελλήνων καταναλωτών το φετινό Πάσχα
Οι καταναλωτές χάνουν σε μεγάλο βαθμό την εμπιστοσύνη τους, όταν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία δεν έχει βαθμολογία 4 ή 5 αστέρων στις διαδικτυακές κριτικές, σύμφωνα με μια νέα έρευνα.
Το Digital Marketing agency Go Fish Digital πραγματοποίησε τη σχετική έρευνα σε δείγμα 1.070 ατόμων σχετικά με τα online reviews, για να ανακαλύψει πόσο επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς.
Περισσότερα: Online reviews: Οι καταναλωτές εμπιστεύονται προϊόντα με τουλάχιστον 4/5 αστέρια
Η συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus της Skroutz, του #1 marketplace στην Ελλάδα, αριθμεί πλέον περισσότερους από 160.000 συνδρομητές, εκτοξεύοντας το ποσοστό αύξησης σε σχέση με τον προηγούμενο Μάρτιο σχεδόν στο 100%.
Στόχος της υπηρεσίας από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, ήταν να προσφέρει τέλεια αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές, τόσο με τα δωρεάν μεταφορικά, όσο και με την πληθώρα των Plus Deals που απολαμβάνουν καθημερινά.
Περισσότερα: Skroutz Plus: Κατά μέσο όρο 180 ευρώ κερδίζουν οι χρήστες της υπηρεσίας
Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη είχε αξία 179,4 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2022. Πρόκειται για αύξηση 4,8% σε σύγκριση με το 2021 και τα 171,2 δισ. ευρώ τζίρου της χρονιάς.
Συνολικά, τα ευρωπαϊκά ηλεκτρονικά καταστήματα πέτυχαν τζίρο - ρεκόρ 105,5 δισ. ευρώ στο διασυνοριακό εμπόριο, ποσό που μεταφράζεται σε αύξηση 5,5% σε σύγκριση με το 2021.
Περισσότερα: Στα 179 δισ. ευρώ ο τζίρος του διασυνοριακού eCommerce στην Ευρώπη το 2022
Ισχυρότερους κανόνες για την ασφάλεια των ψηφιακών προϊόντων δημιουργεί η Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι νέοι κανόνες αντιμετωπίζουν τους κινδύνους για την ασφάλεια, που συνδέονται με τις νέες τεχνολογίες και την αύξηση του διαδικτυακού εμπορίου.
Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, τα μη ασφαλή προϊόντα θα αφαιρούνται από τα ηλεκτρονικά καταστήματα εντός δύο ημερών και οι καταναλωτές θα ενημερώνονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εάν έχουν αγοράσει κάποιο από αυτά.
Περισσότερα: EE: Τα μη ασφαλή προϊόντα θα αφαιρούνται από τα e-shop εντός δύο ημερών
Μια πλήρως λειτουργική εμπορική και ψυχαγωγική πλατφόρμα για το metaverse, η PARIZ, ξεκίνησε τη δραστηριότητά της. Η πλατφόρμα απευθύνεται σε brands μόδας και lifestyle, καθώς και εμπόρους λιανικής, προσφέροντας όχι μόνο μια εικονική παρουσία, αλλά και τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ψωνίζουν στο metaverse και να παραλαμβάνουν τα αγαθά στο χώρο τους.
Η πλατφόρμα PARIZ δημιουργήθηκε από την αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας Trace Network Labs και στοχεύει να φέρει ζωντανές εμπειρίες στους χρήστες, προσφέροντας ψυχαγωγία και δυνατότητες εμπορίου στο metaverse, με την εταιρεία να ελπίζει ότι θα προσελκύσει τόσο τους καταναλωτές όσο και τους εμπόρους λιανικής.
Περισσότερα: PARIZ: Μια πλατφόρμα πώλησης ειδών μόδας και lifestyle στο Metaverse
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77