Digital Marketing

Mega σκάνδαλο στη Meta: Ανοχή σε απάτες από την Κίνα με έσοδα δισεκατομμυρίων

Mega σκάνδαλο στη Meta: Ανοχή σε απάτες από την Κίνα με έσοδα δισεκατομμυρίων

Σύμφωνα με έρευνα του Reuters, η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook και Instagram, επέλεξε συνειδητά να ανέχεται την εκτεταμένη διαφημιστική απάτη που προέρχεται από την Κίνα, προκειμένου να διασφαλίσει κρίσιμα έσοδα δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η αποκάλυψη, βασισμένη σε εσωτερικά έγγραφα της εταιρείας, θέτει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με την ηθική στάση των κολοσσών της τεχνολογίας και την αποτελεσματικότητα των πολιτικών ασφαλείας τους.

Τα κυριότερα σημεία της έρευνας:

  • Δισεκατομμύρια από παράνομες πηγές: Εσωτερικές εκτιμήσεις της Meta έδειξαν ότι περίπου 19% των εσόδων της από την Κίνα –ποσό που εκτιμάται σε πάνω από 3 δισ. δολάρια για το 2024– προερχόταν από διαφημίσεις που αφορούσαν απάτες (scams), παράνομο τζόγο, πορνογραφία και άλλο περιεχόμενο που ρητά απαγορεύεται από τους όρους της πλατφόρμας.
  • Οικονομική βαρύτητα: Η Κίνα αντιπροσωπεύει έναν τεράστιο διαφημιστικό τζίρο για τη Meta, φτάνοντας τα 18 δισ. δολάρια ετησίως, δηλαδή περισσότερο από το 10% των παγκόσμιων εσόδων της. Η διατήρηση αυτής της ροής εσόδων φαίνεται να είναι προτεραιότητα έναντι της πάταξης της απάτης.
  • Πολιτική 95% βεβαιότητας: Τα έγγραφα υποδεικνύουν ότι η Meta έχει θέσει έναν ασυνήθιστα υψηλό πήχη για τον αποκλεισμό διαφημιζομένων: τα αυτοματοποιημένα της συστήματα πρέπει να είναι 95% βέβαια ότι διαπράττεται απάτη για να επιβάλουν οριστικό μπλοκάρισμα.
  • Ποινές που αποφέρουν κέρδη: Αν ένας λογαριασμός κριθεί ύποπτος αλλά δεν φτάσει το όριο του 95%, αντί να αποκλειστεί, η Meta εφαρμόζει μια «ποινή» χρεώνοντας υψηλότερα διαφημιστικά τέλη. Αυτή η πρακτική, στην πραγματικότητα, οδηγεί σε μεγαλύτερα έσοδα για την εταιρεία από ύποπτους διαφημιζόμενους.
  • Ανάλυση κινδύνου: Η διοίκηση φέρεται να προχώρησε σε ανάλυση κόστους-οφέλους, ζυγίζοντας τα κέρδη από τις απάτες έναντι των πιθανών ρυθμιστικών προστίμων, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι ο περιορισμός των ύποπτων λογαριασμών θα έπρεπε να γίνει μόνο σε μικρό βαθμό.

Η έρευνα αυτή έχει άμεσο αντίκτυπο σε όλους τους νόμιμους διαφημιζόμενους:

  1. Διακύβευση εμπιστοσύνης: Η ανοχή σε παράνομες διαφημίσεις υπονομεύει την εμπιστοσύνη των χρηστών στις πλατφόρμες της Meta, καθιστώντας πιο δύσκολο για τις νόμιμες επιχειρήσεις να προσεγγίσουν πελάτες.
  2. Αθέμιτος ανταγωνισμός: Οι νόμιμοι διαφημιζόμενοι αναγκάζονται να ανταγωνιστούν για τον ίδιο διαφημιστικό χώρο με απατεώνες που συχνά χρησιμοποιούν επιθετικές τακτικές, στρεβλώνοντας την αγορά.

Η Meta αρνήθηκε να σχολιάσει το ρεπορτάζ του Reuters, αναφέροντας γενικά ότι "εργάζεται σκληρά" για την πάταξη της απάτης.

 
 

 

 

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search