Η νέα υπηρεσία Wolt Drive δίνει στα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα τη δυνατότητα να παραδώσουν τα προϊόντα στους καταναλωτές άμεσα, προσφέροντας έτσι μια εξαιρετική αγοραστική εμπειρία, χωρίς να χρειάζεται να αναλάβουν το κομμάτι της διανομής.
Τα συνεργαζόμενα καταστήματα μπορούν μέσω του Wolt Drive να παραδίδουν παραγγελίες ήδη από την πρώτη μέρα και να διαχειρίζονται με επιτυχία την αύξηση στις ηλεκτρονικές τους πωλήσεις.
Οι αγορές από αγαπημένα ηλεκτρονικά καταστήματα θα φτάνουν πλέον στην πόρτα των καταναλωτών μέσα σε περίπου μισή ώρα, χάρη στη νέα υπηρεσία Wolt Drive, που έρχεται για να κάνει τις διαδικτυακές αγορές ακόμη πιο απολαυστικές. Οι καταναλωτές που πραγματοποιούν online αγορές σε συνεργαζόμενα καταστήματα, στις πόλεις όπου έχει παρουσία η Wolt, συγκεκριμένα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Βόλο, Ηράκλειο και Χανιά, θα μπορούν κατά την ολοκλήρωση της αγοράς τους να επιλέξουν την άμεση παραλαβή των προϊόντων τους από τους συνεργάτες-διανομείς της Wolt.
Μέσω του Wolt Drive, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίσουν την παραλαβή των αγορών τους στην πόρτα τους, σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί, ακόμα και εντός 30 λεπτών από τη στιγμή καταχώρησης της παραγγελίας.
Παράλληλα, κάνοντας κλικ σε έναν σύνδεσμο που θα λάβουν μετά την ολοκλήρωση των αγορών τους, χωρίς να απαιτείται η εγκατάσταση της εφαρμογής, θα μπορούν να παρακολουθήσουν σε πραγματικό χρόνο την πορεία της παράδοσης, ενώ στη διάθεσή τους θα βρίσκεται ανά πάσα στιγμή η Ομάδα Υποστήριξης της Wolt, απαντώντας στις ερωτήσεις τους μέσω chat σε λιγότερο από 60 δευτερόλεπτα.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας, μόλις το 28% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσαν ότι θα κάνουν την πλειονότητα των αγορών τους μέσω Διαδικτύου. Το 60% θα είναι υβριδικοί αγοραστές, σε online και φυσικά καταστήματα, υποδεικνύοντας την ανάγκη οι έμποροι να γεφυρώσουν το ψηφιακό και το φυσικό κανάλι πώλησης, για να υποστηρίξουν το 85% των πελατών που αναμένουν συνέπεια σε κάθε αλληλεπίδραση, ανεξάρτητα από το που αγοράζουν.
Τα παραπάνω ευρήματα προκύπτουν από έρευνα της Loqate, από την οποία προκύπτει επίσης, ότι τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας και τα χαμηλά αποθέματα που έχουν προκύψει εξαιτίας αυτών, παρακινούν τους καταναλωτές να ξεκινήσουν τις αγορές τους από νωρίς. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 87% των καταναλωτών σχεδιάζει να ξεκινήσει τις εορταστικές αγορές του πριν από τον Δεκέμβριο - ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 22% των καταναλωτών ξεκίνησαν τις αγορές πριν από τον Σεπτέμβριο!
Όπως προκύπτει από την έρευνα, οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο ανησυχούν για τις παραδόσεις, με το εντυπωσιακό 84% να ανησυχεί για το εάν θα παραδοθούν τα πακέτα στην ώρα τους. Οι καθυστερημένες παραδόσεις εξακολουθούν να έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην αφοσίωση των πελατών, με τους μισούς (51%) από τους ερωτηθέντες στο Ηνωμένο Βασίλειο να λένε ότι «δεν είναι πιθανό» να κάνουν ξανά αγορές από έναν έμπορο, εάν η πρώτη παραγγελία δεν έφτανε εγκαίρως για τις γιορτές. Στις ΗΠΑ, μόνο το ένα τρίτο (34%) των ερωτηθέντων είχε την ίδια ανησυχία.
Οι έμποροι μπορούν να αντιμετωπίσουν αυτά τα θέματα, με εργαλεία και στρατηγικές, όπως η διερεύνηση των εναλλακτικών επιλογών παράδοσης, για την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων του τελευταίου μιλίου και την αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.
Παγκοσμίως, το 18% των καταναλωτών θεωρεί τη δωρεάν αποστολή ως τον πιο σημαντικό παράγοντα για την πραγματοποίηση αγοράς, ενώ οι προσφορές και οι εκπτώσεις είναι πρώτη προτεραιότητα για το 17% των αγοραστών.
Επίσης, από την έρευνα, προκύπτει ότι το check-out μπορεί να χαλάσει την εμπειρία αγοράς. Οι καταναλωτές περιμένουν μια εύκολη εμπειρία κατά την ολοκλήρωση της αγοράς τους, με το 24% να λέει ότι θα εγκαταλείψει το καλάθι αγορών του, εάν η ολοκλήρωση της διαδικασίας πληρωμής είναι πολύπλοκη.
Όσον αφορά στα κονδύλια που θα ξοδέψουν, σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές που έχουν ζήσει προηγούμενες οικονομικές κρίσεις είναι πιο φειδωλοί ως προς τις δαπάνες τους από τις νεότερες γενιές. Σε παγκόσμιο επίπεδο, μόνο το 16% των baby boomers θα ξοδέψουν περισσότερα φέτος, σε σύγκριση με το 21% της Gen X, το 31% των Millennials και το 38% της Gen Z, η οποία και θα ξοδέψει τα περισσότερα.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
H Meezy, η εταιρεία που ίδρυσαν ο Pavlos Deloore και ο Tijl Steeman, είναι ένα marketplace agency με πολύ συγκεκριμένη αποστολή: Να βοηθά τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στην Ευρώπη.
Με βασικό της μότο "Marketplaces made easy", η υπηρεσία προσφέρει στους συνεργάτες της ό,τι χρειάζονται για να δραστηριοποιηθούν και να αναπτυχθούν στα ευρωπαϊκά marketplaces. Ως εκ τούτου, η Meezy αυτοαποκαλείται "360° marketplace agency" και προσφέρει τις υπηρεσίες της τόσο σε νεοσύστατες όσο και σε καθιερωμένες εταιρείες που αναζητούν επιπλέον κανάλια πωλήσεων.
"Στη Meezy εφαρμόζουμε ένα risk-free επιχειρηματικό μοντέλο, γι' αυτό είμαστε ο μόνος 360° marketplace partner που προσφέρει πρόσβαση σε όλη την Ευρώπη, με αποτέλεσμα επιπλέον ροές εσόδων, χωρίς την ανάληψη κάποιου μεγάλου ρίσκου. Διαπιστώνουμε ότι είναι κρίσιμο να κάνουμε σαφείς επιλογές και να προχωρήσουμε μέχρι το τέλος. Βοηθάμε τους πελάτες μας να δημιουργήσουν μια ισχυρή omni-channel στρατηγική και μια πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία που θα τους ωφελήσει για τα επόμενα χρόνια. Σύμφωνα με τους πελάτες μας, είμαστε καλοί ακροατές και χτίζουμε γερά θεμέλια σε όλες αυτά τα marketplaces. Για την ακρίβεια, αφήνουμε τα marketplaces να λειτουργούν για εκείνους", σημειώνει ο Pavlos Deloore.
Η Meezy ανέπτυξε τη δική της μεθοδολογία, αφού, πουλώντας σε 24 ευρωπαϊκά marketplaces για περισσότερα από 4 χρόνια, τα στελέχη της διαπίστωσαν ότι κανένα agency στην αγορά δεν προσφέρει τις υπηρεσίες που απαιτούνται για να πετύχει σε όλες. Με τεχνολογία που έχει αναπτυχθεί εντός της εταιρείας και ισχυρά συστήματα, η Meezy αναπτύσσει μια μεθοδολογία που επιτρέπει στους συνεργάτες της να εμφανίζονται γρήγορα στην πρώτη σελίδα των marketplaces, χωρίς να ξοδεύουν μεγάλα ποσά σε μάρκετινγκ.
"Ως marketplace agency, δεν θέλουμε απλώς να ανεβαίνουν προϊόντα online. Σε έναν κόσμο όπου η καινοτομία επιταχύνεται, ο σωστός συγχρονισμός είναι ζωτικής σημασίας. Αφού ορίσουμε μια ξεκάθαρη στρατηγική, φροντίζουμε ώστε να έρθουν και οι πωλήσεις γρήγορα. Εργαζόμαστε πολύ στενά σε δημιουργικά θέματα, φτιάχνοντας δομικά στοιχεία, όπως περιγραφές προϊόντων και τίτλους, καθώς επίσης και μορφές δημιουργικού περιεχομένου όπως marketplaces listings, Amazon storefronts, ακόμη και 3D renders.
Σαν ιδρυτές, προσφέρουμε στους συνεργάτες μας ένα μοναδικό σύνολο δεξιοτήτων. Είμαστε και οι δύο digital natives και αξοποιούμε στο έπακρο την τεχνολογία και τα δεδομένα στον τρόπο που εργαζόμαστε. Ως "παιδί" της πληροφορικής, εγώ είμαι περισσότερο σε επαφή με την κουλτούρα των αυτοματισμών και των γρήγορων διαδικασιών, ενώ έχω συνηθίσει να είμαι account και sales manager σε start ups και scale ups. Με αυτή τη συνδυασμένη τεχνογνωσία, δίνουμε τη δυνατότητα στους εμπόρους να σκεφτούν την ανάπτυξή τους και να κινηθούν πιο γρήγορα", προσθέτει ο Tijl Steeman.
Η Meezy είναι μια εταιρεία με έδρα το Βέλγιο που βοηθά τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου να πωλούν σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές. Με επικεφαλής τον Pavlos Deloore και τον Tijl Steeman, έχει 6 μόνιμους υπαλλήλους και εργάζεται για τοπικές και διεθνείς εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου.
-Advertorial-
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το eCommerceConf είναι ένα virtual συνέδριο με κορυφαίους ομιλητές, οι οποίοι είναι ηγέτες του κλάδου στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το ψηφιακό μάρκετινγκ και τις πωλήσεις στην Amazon και πραγματοποιείται στις 18, 19 και 20 Οκτωβρίου.
Κατά τη διάρκεια του event, εκτός από τις παρουσιάσει θα υπάρχει και ζωντανή διαδικτυακή επικοινωνία με τους ομιλητές, σε ένα ειδικό χώρο δικτύωσης. Οι συμμετέχοντες θα έχουν επίσης πρόσβαση σε έναν εκθεσιακό χώρο.
Ο διοργανωτής, η eCommerce Academy, θα προσφέρει μεγάλη αξία στους ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων, στα στελέχη των digital agencies , στους digital experts, στους κατασκευαστές προϊόντων και σε όλους όσους θέλουν να αναβαθμίσουν την επιχείρησή τους και τις στρατηγικές τους στους προαναφερθέντες τομείς.
Οι ομιλητές θα μοιραστούν τα success stories τους, συμπεριλαμβανομένου του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ecomtrack, Vash Tomanec και την Kimberlee French, Head of Customer Success της ZonGuru και επιτυχημένο πωλητή προϊόντων στην Amazon.
Το eCommerceConf φιλοξενεί, επίσης, ένα πρώην στέλεχος της Amazon, τον Stan Friedlander, ο οποίος θα αποκαλύψει σημαντικές πληροφορίες για το marketplace.
Οι 3 βασικές θεματικές ενότητες του eCommerceConf είναι το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, το Ψηφιακό Μάρκετινγκ και οι πωλήσεις στο Amazon marketplace.
Στις 18, 19 και 20 Οκτωβρίου, το eCommerceConf θα είναι το ιδανικό μέρος για να επισκεφτείτε, ώστε μάθετε, να αναπτυχθείτε και να συνδεθείτε.
Περισσότερες από 100 εταιρείες, μερικές από τις οποίες οι Paragon, SEO London, Segmentify και άλλοι, έρχονται να υποστηρίξουν την κοινότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ανοδική πορεία της.
Μεταξύ των θεμάτων των παρουσιάσεων είναι:
- Unlocking solutions for the Mobile Generation to deliver eCommerce growth
- Are you ready for the upcoming holiday 'Shippageddon'?
- Giving Customers a Voice in a World Full of Numbers
- Instagram Micro-Influencers Empowering your Amazon FBA Business
- The science behind the successful product listing on Amazon
- Expansion to Europe: How to Eliminate the Main Blockers
Τι να περιμένετε:
- Σχεδόν ζωντανή εμπειρία που θα σας δώσει την ελευθερία να συνομιλείτε με άλλα άτομα από την άνεση του σπιτιού σας.
- Εξαιρετικές συνεδρίες Q&A με ομιλητές και συνεργάτες.
- Ρωτήστε, μάθετε, γνωρίστε και συνδεθείτε με άλλους επαγγελματίες και ομιλητές. Απολαύστε την εμπειρία ενώ πλουτίζετε τις γνώσεις και αναβαθμίζετε τις επιχειρηματικές σας δεξιότητες.
Δείτε περισσότερα και κλείστε το εισιτήριό σας στο ecommerceconf.com
Μείνετε συντονισμένοι στα social media:
www.facebook.com/ecommerceconf
www.linkedin.com/company/ecommerceconf
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του Cross-Border Commerce Europe, η online αγορά λιανικής προϊόντων μόδας στην Ευρώπη πρόκειται να αυξηθεί κατά 50% έως το 2025. Ο τζίρος θα φτάσει τα 175 δισεκατομμύρια ευρώ, αιρθμός που αντιστοιχεί στο 33% του συνόλου του κλάδου λιανικής και τα διεθνή online marketplaces θα είναι οι μεγαλύτεροι μοχλοί πίσω από αυτήν την τεράστια ανάπτυξη, μέσω των διασυνοριακών πωλήσεων.
Ο κλάδος της μόδας αναμένεται να αυξήσει τον συνολικό του κύκλο εργασιών του στις 16 μεγαλύτερες αγορές σε ποσοστό 10%, στα 525 δισ. ευρώ, ενώ οι online πωλήσεις θα αναπτυχθούν από αγορές των καταναλωτών που θα γίνουν είτε μέσα από web sites εμπόρων, είτε μέσα από mobile apps.
Στο report περιλαμβάνεται και η τρέχουσα κατάσταση στην αγορά μόδας, στην οποία κυριαρχούν δημοφιλή διαδικτυακά marketplaces, όπως το Amazon, το eBay και το Zalando, το οποίο έχει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς.
Στο παρακάτω γράφημα, παρατίθενται οι 20 μεγαλύτεροι έμποροι προϊόντων μόδας, οι οποίοι κατέχουν το 58% της αγοράς. Το marketplace της Γερμανικής Zalando βρίσκεται στην πρώτη θέση με ποσοστό 11,7% και σημαντική διαφορά από το δεύτερο, το οποίο είναι το marketplace της Amazon.

Οι 20 μεγαλύτεροι online fashion retailers στην Ευρώπη το 2022.
Πηγή: Cross-Border Commerce Europe
Σύμφωνα με την έκθεση, αναμένεται ότι η ζήτηση για είδη μόδας θα επηρεαστεί από την απότομη αύξηση των τιμών το 2022. Οι τρέχουσες αυξανόμενες τιμές των μεταφορικών, της ενέργειας, των πρώτων υλών και του κόστους εργασίας μετακυλίονται στις τιμές που πληρώνουν οι καταναλωτές.
Από την άλλη πλευρά, οι ερευνητές αναμένουν ότι οι καταναλωτές που έκαναν τις αγορές τους διαδικτυακά κατά τη διάρκεια της πανδημίας θα συνεχίσουν να αγοράζουν online. «Μεγάλο μέρος της διαδικτυακής συμπεριφοράς αγορών που προέκυψε κατά τη διάρκεια της πανδημίας είναι εδώ για να μείνει», λέει η Carine Moitier της Cross-Border Commerce Europe.
Πηγή: ecommercenews
Εικόνα: NordWood Themes, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η συντριπτική πλειοψηφία των στελεχών (88%) πιστεύει ότι οι καταναλωτές και οι εργαζόμενοι αλλάζουν ταχύτερα από ό,τι αλλάζουν οι επιχειρήσεις, γεγονός που οδηγεί σε μια κρίση συνάφειας, σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture.
Η μελέτη “The Human Paradox: From Customer Centricity to Life Centricity” βασίζεται σε έρευνα 25.000+ καταναλωτών από 22 χώρες και εστιάζει στο χάσμα μεταξύ των προσδοκιών των ανθρώπων σχετικά με το τι πρέπει να προσφέρουν οι επιχειρήσεις και το τι πιστεύουν οι επιχειρήσεις ότι επιζητούν οι πελάτες τους.
Σύμφωνα με τη μελέτη, 67% των καταναλωτών περιμένει από τις εταιρείες να κατανοούν και να αντιμετωπίζουν τις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες τους. Ωστόσο, η υπεραπλούστευση της τμηματοποίησης της αγοράς και η υποτίμηση του αντικτύπου των εξωτερικών πιέσεων στην καταναλωτική συμπεριφορά έχει οδηγήσει σε αυτό το χάσμα μεταξύ προσδοκίας και πραγματικότητας.
Για να γεφυρώσουν αυτό το χάσμα, οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν τους πελάτες τους ως πολύπλευρες και σύνθετες μονάδες και να προσπαθούν διαρκώς να προσαρμόζονται σε απρόβλεπτες καταστάσεις, αξιοποιώντας αυτή τη γνώση για την κάλυψη των εξελισσόμενων αναγκών των πελατών τους.
«Εξωτερικοί παράγοντες -όπως οικονομικοί, πολιτικοί ή περιβαλλοντικοί- επηρεάζουν τους ανθρώπους περισσότερο από ποτέ, καθιστώντας τη ζωή τους πιο περίπλοκη και τις αγοραστικές τους αποφάσεις πολυπαραγοντικές», δήλωσε ο Baiju Shah, επικεφαλής στρατηγικής της Accenture Song. «Υπάρχει ένα αυξανόμενο χάσμα μεταξύ του τι χρειάζονται οι καταναλωτές και του τι προσφέρουν οι επιχειρήσεις, δημιουργώντας έτσι ένα χάσμα συνάφειας. Πιστεύουμε ότι οι εταιρείες μπορούν να γεφυρώσουν αυτό το χάσμα και να επιτύχουν σημαντική ανάπτυξη, μην εστιάζοντας απλά στην προώθηση της κατανάλωσης, αλλά συμβάλλοντας ουσιαστικά στη ζωή των πελατών τους».
Τι θέλουν οι πελάτες
Το 61% των καταναλωτών δήλωσε ότι οι προτεραιότητές τους συνεχίζουν να αλλάζουν λόγω εξωτερικών πιέσεων και ως εκ τούτου, βρίσκονται διαρκώς σε φάση διαχείρισης κρίσεων, αναπτύσσοντας παράδοξες και συχνά αντικρουόμενες συμπεριφορές:
- Οι πελάτες δίνουν προτεραιότητα στον εαυτό τους, αλλά επιθυμούν να επιφέρουν την αλλαγή για τους άλλους: Παρόλο που το 66% των καταναλωτών αναφέρει ότι η λήψη των αγοραστικών τους αποφάσεων βασίζεται στις δικές τους ανάγκες, το ~72% των καταναλωτών αισθάνεται ότι μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τον κόσμο και την κοινωνία μέσω συμπεριφορών και αγοραστικών επιλογών.
- Οι πελάτες θέλουν να ακολουθούν τις προσωπικές τους αξίες αλλά όχι εις βάρος της οικονομικής αξίας: Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές λένε ότι η πανδημία τους παρακίνησε να υιοθετήσουν έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής, αλλά το 65% αυτών αναφέρει ότι οι αυξήσεις τιμών τους ώθησε να επιλέξουν μάρκες χαμηλότερου κόστους σε πρόσφατες αγορές.
- Οι πελάτες θέλουν να έχουν τον έλεγχο του «πεπρωμένου» τους αλλά επίσης να καθοδηγούνται σε αυτό: Αν και το 76% των καταναλωτών αισθάνεται ότι έχει τη δύναμη να παίρνει αποφάσεις για τη ζωή του, σχεδόν το 64% των ανθρώπων επιθυμεί οι εταιρείες να ανταποκρίνονται ταχύτερα με νέες λύσεις για να καλύψουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους.
Ανθρώπινα όντα… όχι «πορτοφόλια»
Αν και οι παράδοξες συμπεριφορές στους ανθρώπους δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο, αυτό που έχει αλλάξει είναι η αυξανόμενη συχνότητα και η άνεση με την οποία υιοθετούνται: 69% των καταναλωτών παγκοσμίως που παραδέχεται ότι η συμπεριφορά τους διακρίνεται από ασυνέχεια θεωρεί ότι αυτό είναι και ανθρώπινο και αποδεκτό.
«Αντί να βλέπουμε τους πελάτες ως ‘πορτοφόλια’, θα πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε ως συνεχώς μεταβαλλόμενα και εξελισσόμενα άτομα που επηρεάζονται βαθιά από μια πληθώρα εξωτερικών επιρροών», πρόσθεσε η Rachel Barton, επικεφαλής της Accenture Strategy για την Ευρώπη. «Μόνο με την κατανόηση αυτού του πλαισίου οι επιχειρήσεις θα είναι σε θέση να αναπτύξουν την κατάλληλα στρατηγική για να προσφέρουν τις πιο σχετικές και συναφείς λύσεις και να αναπτυχθούν».
Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις: Από την «εστίαση στον πελάτη» στην «εστίαση στη ζωή»
Ενώ η μελέτη διαπίστωσε ότι σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις δυσκολεύονται να παραμείνουν συναφείς με τους καταναλωτές τους, σημειώνει ότι οι εταιρείες που υιοθετούν μια προσέγγιση με επίκεντρο τη ζωή -γεφυρώνοντας τη βιωματική αλληλεπίδραση μεταξύ της συνεχώς μεταβαλλόμενης ζωής των πελατών και των εξωτερικών δυνάμεων που τους επηρεάζουν καθημερινά- είναι καλύτερες τοποθετημένες για να ευδοκιμήσουν στο μέλλον, να δημιουργήσουν νέες συνδέσεις και συναφή brands, προϊόντα ή υπηρεσίες.
«Η "πελατοκεντρική" προσέγγιση βοήθησε τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν αξέχαστες εμπειρίες για τους ανθρώπους», δήλωσε ο David Droga, chief executive officer και creative chairman της Accenture Song. «Αλλά δεδομένου ενός περιβάλλοντος διαρκών αναταράξεων που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι, πιστεύουμε ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να εξελιχθούν ώστε όχι μόνο να παραμένουν συναφείς, αλλά και να είναι χρήσιμες για τους πελάτες. Οι επιχειρήσεις που εστιάζουν στη ζωή των καταναλωτών βλέπουν τους πελάτες διαφορετικά. Κατανοούν τις εξωτερικές δυνάμεις που επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεών και παρέχουν πολύτιμες λύσεις για τις ανάγκες τους με απλό και ουσιαστικό τρόπο».
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Πριν δημιουργήσετε νέα brands και προϊόντα για να διαθέσετε στην αγορά, πρέπει να ορίσετε ένα κοινό-στόχο. Αυτή η πολύ σημαντική διαδικασία περιλαμβάνει τη δημιουργία μερικών προτύπων πελατών που αντιπροσωπεύουν την αγορά-στόχο σας.
Αγορά και κοινό
Μια αγορά-στόχος είναι ένα σύνολο πιθανών πελατών με βάση δημογραφικά, γεωγραφικά, ψυχογραφικά και συμπεριφορικά τμήματα. Για παράδειγμα, μόνες μητέρες ηλικίας 35-54 ετών. Ένα κοινό-στόχος είναι πιο συγκεκριμένο, όπως οι ανύπαντρες μητέρες ηλικίας 35-54 ετών που πίνουν βιολογικό καφέ.
Το κοινό-στόχος θα πρέπει να καθοδηγεί όλες τις προσπάθειες μετατροπής στο e-shop και τις digital καμπάνιες σας, συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου, της πλοήγησης και των calls-to-action. Η μη κατανόηση των πιθανών αγοραστών των προϊόντων σας, είναι ένας σίγουρος τρόπος για να χάσετε πωλήσεις.
Τι γίνεται όμως αν δεν είστε σίγουροι, ή αν στοχεύετε το λάθος κοινό; Δείτε παρακάτω έξι βήματα που πρέπει να κάνετε για να γνωρίσετε το κοινό-στόχο σας.
Τμηματοποίηση υπαρχόντων πελατών
Αναλύστε τα δεδομένα των αγορών για να ομαδοποιήσετε πελάτες κατά δημογραφικά στοιχεία και συμπεριφορές. Πώς βρήκαν το κατάστημά σας; Αν ήρθαν στο e-shop σας από οργανική αναζήτηση, ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποίησαν; Μελετήστε τα support tickets για κοινές φράσεις και βρείτε κοινά μοτίβα. Διαβάστε κριτικές πελατών για την εταιρεία και τα προϊόντα σας, εντός και εκτός του site σας.
Ερευνήστε την αγορά
Γνωρίστε τους ανταγωνιστές σας. Ποια είναι τα κενά της αγοράς; Εξετάστε το ενδεχόμενο συνεργασίας με ειδικούς του χώρου για να συγκεντρώσετε τις κρίσιμες πληροφορίες.
Αναλύστε τον ανταγωνισμό
Μελετήστε τους ανταγωνιστές σας ενδελεχώς. Τί κάνουν σωστά και τί λάθος; Ποιους στοχεύουν και πώς; Ποιες από τις καμπάνιες τους λειτουργούν; Πόσο πουλάνε; Συγκεντρώστε όσο περισσότερα στοιχεία μπορείτε και μελετήστε τα, για να καλύψετε όσο γίνεται καλύτερα τις ανάγκες των υποψήφιων πελατών.
Στείλτε ερωτηματολόγιο στους πελάτες
Θέλετε να μάθετε τί είναι σημαντικό για τους πελάτες σας; Μια απλή έρευνα θα αποκαλύψει πολλά. Αποφύγετε να δημιουργήσετε μακροσκελείς έρευνες και να κάνετε "δύσκολες" ερωτήσεις ζητώντας ευαίσθητες προσωπικές πληροφορίες, όπως εισοδήματα κ.λπ. Αντίθετα, αναπτύξτε σύντομες έρευνες με δυο - τρεις ερωτήσεις που προσδιορίζουν σημαντικές πληροφορίες που χρειάζεστε, όπως "πού μένετε;" ή "πόσα παιδιά έχετε";
Επίσης, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να οργανώσετε κάποιες ζωντανές συζητήσεις τύπου "ρωτήστε με οτιδήποτε" ή "πείτε μας τις σκέψεις σας" με μια ομάδα πελατών, για πιο άμεση και αυθόρμητη επικοινωνία.
Δείτε τις τάσεις στον κλάδο σας
Οι τάσεις του κλάδου που δραστηριοποιείστε επηρεάζουν τόσο τους ανταγωνιστές, όσο και τους πελάτες. Ορισμένες είναι επαναλαμβανόμενες ή εποχιακές, άλλες είναι βραχύβιες. Δείτε τις πιο συναρπαστικές τάσεις τα τελευταία δύο χρόνια και την επίδρασή τους στην επιχείρησή σας.
Ερμηνεύστε τα δεδομένα
Τα δεδομένα από τα παραπάνω βήματα μπορούν να αποκαλύψουν πώς μπορείτε να αποκτήσετε πιστούς πελάτες. Χρησιμοποιήστε, για παράδειγμα, ένα υπολογιστικό φύλλο για να καταγράψετε τα δεδομένα, να αναλύσετε αριθμούς και να δημιουργήσετε συγκεκριμένα προφίλ υποθετικών πελατών.
Ο προσδιορισμός ενός κοινού-στόχου δεν είναι μια διαδικασία που γίνεται μια φορά, διότι το κοινό αλλάζει, αφού και οι ανάγκες του προσαρμόζονται επηρεαζόμενες από διάφορους παράγοντες, κοινωνικούς και οικονομικούς. Θα πρέπει να είστε σε εγρήγορση, ώστε να προσαρμόζετε την επιχειρηματική δραστηριότητά σας, ανάλογα με τις διαμορφωμένες συνθήκες κάθε περιόδου.
Πηγή: practicalecommerce
Εικόνα: Melanie Deziel Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, εμπλουτίζει το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους”, με στόχο να κάνει πιο εύκολη και γρήγορη τη διαδικασία αγορών για τους καταναλωτές.
Μέσω της νέας συνεργασίας με την τράπεζα ΤΒΙ Bank, η Skroutz παρέχει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αποκτήσουν άμεσα τα προϊόντα που επιθυμούν, αξίας από 20€ έως 300€, και να αποπληρώσουν αργότερα με 4 δόσεις και 0% επιτόκιο, χωρίς πιστωτική κάρτα και μέσα από μία digital και γρήγορη διαδικασία. Βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με την νέα υπηρεσία εδώ.
Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να ολοκληρώνουν όλα τα στάδια της αγοράς τους online, μέσω της μετάβασης στον ιστότοπο της συνεργαζόμενης τράπεζας και της δημιουργίας λογαριασμού με τη χρήση του κινητού τους τηλεφώνου, πληρώνοντας μόνο την 1η δόση κατά την αγορά και όλες τις υπόλοιπες σε μεταγενέστερο χρόνο, με χαμηλό κόστος υπηρεσίας +2€ για κάθε δόση.
Το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” που μετράει ήδη 3 μήνες ζωής, είναι ένα καταναλωτικό δάνειο από 20€ έως 2.000€ που προσφέρει το Skroutz σε συνεργασία με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και δημιουργήθηκε ώστε να διευκολύνει τους καταναλωτές να αποκτήσουν με τους δικούς τους ρυθμούς αποπληρωμής τα προϊόντα που επιθυμούν.
Ο κ. Κώστας Κοντογιάννης, CFΟ της Skroutz, δήλωσε σχετικά: "Πρωταρχικός σκοπός του Skroutz είναι να προσφέρει μια απαράμιλλη online shopping εμπειρία στον καταναλωτή μέσα από τις υπηρεσίες του. Με τον εμπλουτισμό του προγράμματος «Δόσεις για όλους», το Skroutz δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αποκτήσουν γρήγορα και με ευελιξία τα προϊόντα που επιθυμούν πραγματοποιώντας τις αγορές τους στο απόλυτα ασφαλές περιβάλλον του Skroutz Marketplace".
Ο κ. Κωνσταντίνος Τοβίλ, υπεύθυνος της ΤΒΙ Bank στην Ελλάδα, τόνισε: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με τη Skroutz, ώστε να παρέχουμε στους πελάτες μας μια εύκολη λύση πληρωμών που απαντά στις ανάγκες των αγορών τους. Αυτή η συνεργασία είναι μέρος του στόχου μας για ταχύτητα και άνεση στις αγορές των καταναλωτών".
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σε στρατηγική κίνηση για τη διαφάνεια των δεδομένων και τον διαμοιρασμό της πληροφορίας ανώνυμων συναλλαγών, προχώρησαν 98 Ελληνικά Online Φαρμακεία, στα οποία περιλαμβάνονται τα 11 από τα 14 φαρμακεία με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.
Τα online φαρμακεία που συμμετέχουν, διακινούν το 69% του συνολικού online τζίρου της αγοράς (χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ο τζίρος που διακινείται μέσα από τα marketplaces).
Το πρώτο εξάμηνο του 2022, ο τζίρος του online φαρμακείου σημείωσε αύξηση 9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021. Τα 11 από τα 14 μεγαλύτερα online φαρμακεία που συμμετέχουν στην συνεργασία υποδέχονται κατά μέσο όρο 3 εκατομμύρια μηνιαίες οnline επισκέψεις, αριθμός που ξεπερνά ακόμα και τις επισκέψεις στα e-shops των 4 μεγαλύτερων ελληνικών super market.
Η πρωτιά στην Ευρώπη εντοπίζεται στο υψηλό ποσοστό 69% του τζίρου που αντιπροσωπεύουν το δείγμα των ελληνικών online φαρμακείων, αποδεικνύοντας έμπρακτα την τάση για συνεργασία μεταξύ των φαρμακοποιών του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.
Στα δεδομένα που ανταλλάσσουν τα online φαρμακεία μεταξύ τους σε συγκεντρωτική μορφή αλλά και τα διαμοιράζονται με τις Προμηθεύτριες Εταιρείες του κλάδου δεν περιλαμβάνονται προσωπικά δεδομένα καταναλωτών. Αφορούν συναλλαγές σε τεμάχια, αξία, όγκο και μερίδια αγοράς έως επίπεδο κωδικού προϊόντος, τα περιεχόμενα ενός ηλ. καλαθιού, αποτελεσματικότητα προωθητικών ενεργειών και άλλες εμπορικές μετρικές και αναλύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η συμμετοχή στη συνεργασία είναι ελεύθερη και δωρεάν για όλα τα ηλεκτρονικά φαρμακεία της χώρας. Την τεχνολογική υποδομή, επεξεργασία και οπτικοποίηση των δεδομένων έχει αναλάβει η Convert Group, η καινοτόμος ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο των Data & Analytics σε αγορές της Ευρώπης, της Λατινική Αμερικής και της Μέση Ανατολής.
Υπενθυμίζεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει εναρμονιστεί με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/62/ΕΕ, με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 699/2014 και με τη σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για τα online φαρμακεία.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σύμφωνα με την πρόσφατη Πανελλήνια έρευνα Focus Bari "Focus On Tech Life Tips" σχετικά με την online παρουσία και δραστηριότητα των Ελλήνων, προέκυψαν αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας, η οποία άφορά στο πρώτο εξάμηνο του 2022, όλοι οι Έλληνες, νέοι, μεγαλύτεροι, παιδιά, ζουν πλέον "ψηφιακά".
H διείσδυση του Ιnternet στη χώρα μας έφτασε στο 95% στις ηλικίες 13-74, με ιδιαίτερα ανεβασμένη χρήση στους ώριμους ενήλικες 65-74 χρόνων, όπου σημειώθηκε αύξηση +31%, αλλά και στα παιδιά 5-12 χρόνων.
Όσον αφορά στις συσκευές μέσω των οποίων συνδέονται, στην πρώτη θέση βρίσκονται τα smartphones, με το 96% των χρηστών να συνδέονται 2 ώρες την ημέρα από το κινητό τους. Ακολουθούν τα laptop με 52% και τα desktop με 38%.
Στα Social Media είναι ιδιαίτερα ενεργοί οι Έλληνες, με το 87% εξ αυτών να έχουν λογαριασμούς, ενώ ο μέσος χρόνος που καταναλώνουν την ημέρα φτάνει τα 86 λεπτά.

Τέλος, όσον αφορά στις ηλεκτρονικές αγορές, το 75% των Ελλήνων που έχουν πρόσβαση στο Internet έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία αγορά το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, ενώ κατά μέσο όρο το ποσό που ξόδεψαν ήταν 869 ευρώ.
Όσον αφορά στις δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων, στην πρώτη θέση ήταν τα ρούχα, στη δεύτερη τα παπούτσια και στην τρίτη ηλεκτρονικά είδη.
Μπορείτε να βρείτε τη συνοπτική παρουσίαση των αποτελεσμάτων της συγκεκριμένης έρευνας Focus On Tech Life Tips, εδώ.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77











