Ξεκινάει στις 9 Ιουλίου ο Β' κύκλος της δράσης: «E-λιανικό». Η νέα δράση «E-λιανικό - Επιχορήγηση υφιστάμενων ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου, για την ανάπτυξη/αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος» στοχεύει στην επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου για την ανάπτυξη/αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, να ενισχυθεί ο βαθμός ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας, καθώς και ο ψηφιακός μετασχηματισμός τους και να αποφευχθεί ο συνωστισμός στους εσωτερικούς χώρους.
Επιδοτούνται αιτήσεις μέχρι 5.000 ευρώ σε κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ για την απόκτηση εξοπλισμού πληροφορικής και την υλοποίηση άυλων ενεργειών (λογισμικό/υπηρεσίες) με σκοπό την ανάπτυξη και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος. Για αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος, εφόσον η επιχείρηση το διέθετε ήδη πριν τις 18/3/2020 η επιδότηση είναι 1.500 ευρώ.
Δικαιούχοι είναι μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου, διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.
Θα πρέπει οι υφιστάμενες επιχειρήσεις να έχουν μείωση τουλάχιστον 20% στον κύκλο εργασιών τους κατά το 4ο τρίμηνο του έτους 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του έτους 2019. Για τις νεοσύστατες η μείωση θα θεωρηθεί 100% στον κύκλο εργασιών τους.
Ο προϋπολογισμός της δράσης είναι 8 εκ. ευρώ για το σύνολο των περιφερειών της χώρας. Η δράση συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από εθνικούς πόρους.
Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:
- Υφιστάμενες, εφόσον έχουν συσταθεί έως και την 30/09/2019.
- Νεοσύστατες, εφόσον έχουν συσταθεί από 01/10/2019 μέχρι την ημερομηνία προκήρυξης της Δράσης.
Ημερομηνία Έναρξης Ηλεκτρονικής Υποβολής: 9 Ιουλίου 2021 και ώρα 13:00
Ημερομηνία Λήξης Ηλεκτρονικής Υποβολής: 29 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 15:00
Δείτε περισσότερα στο www.antagonistikotita.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Με αφοσίωση στις υψηλές επιδόσεις και τη δημιουργία καινοτόμων λύσεων η Linakis.digital συνεχίζει να καινοτομεί και να διακρίνεται. To νέο website της Blue Star Ferries διακρίθηκε από την Kentico ως ένα από τα Top 10 Kentico Xperience websites για το Μάιο 2021. Μια ακόμα αναγνώριση για μια εταιρία που δεν επαναπαύεται και διαρκώς εργάζεται για τη δημιουργία εξελιγμένων ψηφιακών έργων.
Το website Bluestarferries.com ξεκίνησε τη λειτουργία του το Μάιο 2021 και μέσα σε ένα μήνα κέρδισε την αναγνώριση "Top 10 Kentico Xperience websites for May 2021". Τα μοναδικά χαρακτηριστικά που το ανέδειξαν είναι:
1. To άψογο σύστημα κρατήσεων (booking wizard) που συνδυάζει διαισθητική δομή της πληροφορίας και micro-animations και υποστηρίζει πλήρως όλους τους χρήστες - ταξιδιώτες και ταξιδιωτικούς πράκτορες.
2. H προηγμένη ψηφιακή παρουσία που ενοποιεί τα τρία websites της μητρικής εταιρείας Attica Group (Blue Star Ferries, Superfast Ferries, Hellenic Seaways) και προσφέρει μια υπερσύγχρονη εμπειρία αγοράς ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.
3. O απαράμιλλος σχεδιασμός με εξατομικευμένα χαρακτηριστικά που αναβαθμίζουν την εμπειρία κάθε χρήστη προσφέροντας το προσωποποιημένο περιεχόμενο σύμφωνα με την αλληλεπίδραση του με το website.
Kentico Xperience Platform: Παγκόσμια Πρωτοπορία και Αναγνώριση
Η διεθνώς πολυβραβευμένη πλατφόρμα Kentico Xperience συνδυάζει την αποτελεσματική διαχείριση περιεχομένου με τις πιο προηγμένες λειτουργίες ψηφιακού marketing και εμπορίου. Συνδυάζεται άψογα με κάθε σύστημα παρέχοντας:
- Εξατομικευμένες εμπειρίες
- Ύψιστη ασφάλεια
- Ασύγκριτες επιδόσεις και δυνατότητες επεκτάσεων
Linakis.digital & Kentico: μια συνεργασία υψηλών προδιαγραφών
Δουλεύοντας με την πλατφόρμα Kentico, η Linakis.digital δημιουργεί πολυλειτουργικά portals που θέτουν στο επίκεντρο τον χρήστη. Εξειδικευμένες ομάδες έμπειρων επαγγελματιών ικανοποιούν τις ανάγκες μεγάλων πελατών αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες που δίνει η Kentico.
Το τμήμα έρευνας UX της Linakis.digital που συνεργάζεται στενά με το δημιουργικό και τους έμπειρους προγραμματιστές παρέχουν καινοτόμες λύσεις και υλοποιούν τις πλέον εξατομικευμένες ψηφιακές εμπειρίες. Στόχος είναι κάθε χρήστης να απολαμβάνει μια προσωποποιημένη εμπειρία αλληλοεπιδρώντας με συγκεκριμένο περιεχόμενο που τον αφορά.
Η Kentico παρέχει πρωτοποριακά εργαλεία που κάνουν χρήση τεχνητής νοημοσύνης (AI) και υποστηρίζουν εξελιγμένες λειτουργίες και εφαρμογές. Η κουλτούρα καινοτομίας της Linakis.digital σε συνδυασμό με τα εξελιγμένα εργαλεία της Kentico οδηγούν στη δημιουργία ψηφιακών εμπειριών υψηλών προδιαγραφών και απαράμιλλων επιδόσεων.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η ιστορία είναι γεμάτη από περιπτώσεις όπου χάθηκαν μάχες, ή ακόμα και πόλεμοι από τον κακό σχεδιασμό των "μετόπισθεν". Στην Plushost, πιστεύουμε στην αξία των μετόπισθεν ως προϋπόθεση για τη νίκη. Στο e-commerce, τα μετόπισθεν αφορούν σε μεταφορές, προμήθειες, γραμμές ανεφοδιασμού, υλικά και πολλά άλλα που μοιάζουν "πολεμικά".
Η προσαρμοστικότητα είναι προϋπόθεση επιβίωσης. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον ο καταναλωτής επίσης μεταβάλλεται, όσον αφορά στα "θέλω" του και στην συμπεριφορά του κατά την αγοραστική διαδικασία.
Τι έπεται; Τα ανοικτά μαγαζιά θα ξαναπάρουν το ρόλο τους; Όσο οι επιχειρήσεις του κλάδου ενισχύουν τα brand equities και όσο οι εκάστοτε τεχνολογίες αιχμής υιοθετούνται από τις επιχειρήσεις του industry, η "διόρθωση" θα είναι ομαλότερη.
Η εμβάθυνση των τεχνικών και η ανάπτυξη εφαρμογών κάθε είδους, έδωσαν στο e-commerce μεγάλη δυναμική και πρωτόγνωρη διείσδυση. Η ψηφιακή αγορά αποκτά χαρακτηριστικά που προσομοιάζουν όλο και περισσότερο στη φυσική.
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή. Πόσο μοιάζει το λιανεμπόριο και πώς το e-commerce model μπορεί να μάθει από τις πρακτικές του συμβατικού εμπορίου;
Εφαρμογή προσομοίωσης και προβλέψεων
Το λιανεμπόριο πάντα "μετρούσε" καθετί που μπορούσε να το επηρεάσει. Κακοκαιρία, απεργίες, επικαιρότητα, εποχικότητα και πόσα άλλα. Όλα αυτά μαζί, έκαναν τον έμπορο σοφότερο και τον καθιστούσαν γνώστη. Οι προβλέψεις του αποτυπώνονταν στο εύρος των ειδών της επιχείρησής του, στο κόστος κτήσης τους, στην τιμολόγησή τους και στις δράσεις που θα αναλάμβανε για την προώθησή τους.
Σήμερα, ο επιχειρηματίας του e-commerce έχει να διαχειριστεί εντυπωσιακά μεγαλύτερο όγκο πληροφοριών, πράγμα πρακτικά αδύνατο αν δεν πάρει τη βοήθεια της τεχνολογίας.
Εφαρμογή διαχείρισης της αποθήκης με παράλληλη ταξινόμηση των προϊόντων
Η "ψυχή" κάθε λιανέμπορου είναι η αποθήκη του, τo stock του. Χωρίς αυτό, δεν υπάρχει τίποτα. Τροφοδοσία, αποθέματα και η σύνδεσή τους με την επικοινωνιακή προβολή είναι απολύτως προφανής απαίτηση. Άρα, η επένδυση -κάθε είδους πόρων- σε έναν ή περισσότερους κωδικούς είναι θέμα βιωσιμότητας.
Το stock και οι πληροφορίες περί αυτού, πρέπει να τυγχάνουν του μέγιστου δυνατού σεβασμού. Είναι η βασική εκροή χρημάτων και για αυτό μια σχετική εφαρμογή που να βοηθά στη λήψη αποφάσεων είναι θεμελιώδης.
Subscription status των χρηστών
Ακόμα, διανύουμε τη φάση όπου πολλοί καταναλωτές δέχονται άσχετα με τις επιθυμίες τους ενημερωτικά μηνύματα (emails) με όλα τα αρνητικά αποτελέσματα που έπονται αυτού, δηλαδή, ανύπαρκτο open rate και απεγγραφή από τη λίστα.
Σήμερα, στην ψηφιακή εποχή του ΑΙ, όπου η κατανάλωση και η ευκολία είναι ζητούμενο, ο καταναλωτής εγγράφεται ως subscriber και η επιχείρηση οφείλει να διατηρεί την επαφή μαζί του, κοινοποιώντας του αποκλειστικά εκείνα τα είδη που ο "αλγόριθμος" ξέρει πως τον ενδιαφέρουν.
Αυτό ομαλοποιεί τη διάδραση μεταξύ των δύο πόλων, οδηγώντας σε αύξηση της επισκεψιμότητας, μείωση των εγκαταλελειμμένων καλαθιών, αύξηση παραγγελιών και τελικά... αύξηση του τζίρου.
Δημιουργία Personas για μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων του media spend
Η στόχευση του κοινού ήταν και παραμένει μια ολόκληρη επιστήμη. Η δημιουργία στοχευμένων διαφημίσεων ανά persona, παραδίδει αποδοτικότερη αξιοποίηση του spending, επιτρέποντας στον επιχειρηματία με τους ίδιους πόρους, ή να διευρύνει το κοινό που θα στοχεύσει, ή θα εμβαθύνει τις καμπάνιες του, ή εναλλακτικά θα αποφασίσει τη μείωση του spending, εξασφαλίζοντας παράλληλα αύξηση των παραγγελιών, του τζίρου και τελικά των κερδών του.
Εφαρμογή επεξεργασίας τιμών πώλησης ανταγωνισμού
Ακόμα και σήμερα, το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του φυσικού λιανεμπορίου "μετράει" τον ανταγωνισμό μέσω window και mystery shopping. Και ενώ για τον μαγαζάτορα οποιουδήποτε εμπορικού δρόμου της χώρας, αρκεί να περιδιαβεί πάνω-κάτω 3 φορές στη σεζόν τα ανταγωνιστικά με τον ίδιο μαγαζιά, για τον επιχειρηματία του e-commerce, αυτή η διαδικασία πρέπει να γίνεται για όλα τα καταστήματα της χώρας σε "χρόνο dt" και πολλές φορές -ακόμα- και μέσα σε ένα μήνα. Στο e-commerce που ο συναισθηματικός παράγοντας της εντοπιότητας είναι ανύπαρκτος, το κόστος καθίσταται ο κυρίαρχος παράγοντας απόφασης αγοράς, άρα και επιλογής e-shop.
H αξιοποίηση σχετικής εφαρμογής παρακολούθησης της δραστηριότητας μεταβολών των τιμών δημοφιλών προϊόντων του ανταγωνισμού, είναι εργαλείο επιβίωσης. Ο επιχειρηματίας του e-commerce έχει την άνεση να ξέρει real-time τι κάνει ο ανταγωνισμός του.
Η αξιοποίηση της πληροφορίας και οι αποφάσεις είναι επιχειρηματικό προνόμιο. Οι αποφάσεις βάσει data οδηγούν σε αύξηση επισκεψιμότητας, αύξηση των παραγγελιών, του τζίρου και τελικά των συνολικών κερδών του επιχειρηματία.
Συμπερασματικά, θα έλεγε κανείς οτι καταναλωτές και επιχειρηματίες του e-commerce, απολαμβάνουν το μέγιστο της συμβολής της τεχνολογίας και των εξελίξεων που αυτή φέρνει και στην εμπειρία αγοράς των πρώτων και στις back office λειτουργίες της επιχείρησης, οι οποίες εξασφαλίζουν ομαλή λειτουργικότητα των απαραίτητων εσωτερικών διαδικασιών, κερδοφορία και εν τέλη βιωσιμότητα.
-Advertorial-
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Ε.Σ.Η.Ε.) και ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών (EΣA) στο πλαίσιο της στρατηγικής τους για ανάληψη πρωτοβουλιών και κοινών δράσεων με σκοπό την αποτελεσματική μετάβαση του εμπορίου στη ψηφιακή εποχή, προσδιόρισαν τη συνεργασία τους για τα επόμενα χρόνια.
Συνυπολογίζοντας την κρίσιμη περίοδο που διανύουμε για το εμπόριο, την επιχειρηματικότητα και την οικονομία της χώρας γενικότερα, ο Πρόεδρος του Ε.Σ.Α Σταύρος Καφούνης και η Πρόεδρος του GR.EC.A Κατερίνα Φραϊδάκη, συνυπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας στο ιστορικό κτίριο του Ε.Σ.Α, παρόντος του Μάκη Σαββίδη, που είναι Aντιπρόεδρος και των δύο φορέων.
Τα δύο μέρη αναγνωρίζουν ότι το εμπόριο αποτελεί τον μεγαλύτερο εργοδότη όλης της χώρας και πως η στήριξη των φυσικών αλλά και των ηλεκτρονικών καταστημάτων αυτή τη δύσκολη περίοδο κρίνεται απαραίτητη. Η συνεργασία των δύο μερών καθίσταται αμοιβαία επωφελής, με πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και της ψηφιακής αναβάθμισης.
Η διαλεκτική σύνθεση των δύο πυλώνων θα ωφελήσει πολλαπλά την εθνική οικονομία, διαμορφώνοντας δυνατότητες αλληλεπίδρασης μεταξύ των πλαισίων λειτουργίας των συμβαλλομένων μερών, μέσω συμπράξεων για την περαιτέρω σύνδεση του παραδοσιακού και του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχοντας ως αποτέλεσμα τη στήριξη των Μ.Μ. Επιχειρήσεων και την ενίσχυση της απασχόλησης και της ανάπτυξης.
Τα σημαντικότερα σημεία του προγράμματος συνεργασίας αναφέρονται στα εξής:
- Να αναπτυχθεί μια σταθερή και συνεχής επικοινωνία μεταξύ των δύο μερών με σκοπό να προάγουν την συνεργασία ανάμεσα τους και να ενισχύσουν από κοινού την παρεχόμενη στήριξη τους προς το εμπόριο και την επιχειρηματικότητα.
- Να συμφωνηθούν από κοινού τρόποι και ενέργειες που θα αποσκοπούν στη γρηγορότερη ενημέρωση του εμπορικού κόσμου και στη πληρέστερη επιμόρφωση και εκπαίδευση του, σε νέες μορφές επιχειρηματικότητας, καινοτόμες τεχνικές και υπηρεσίες, ανεξαρτήτως κλάδου και περιοχής.
- Να λαμβάνουν τα αναγκαία μέτρα για τη διαφώτιση της κοινής γνώμης και την ενημέρωση όλων των αρμοδίων αρχών σε κάθε θέμα που αφορά τους κλάδους που από κοινού εκπροσωπούν.
- Να καταθέτουν από κοινού προτάσεις προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, την Ελληνική Κυβέρνηση, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και του υπόλοιπους φορείς, που θα αφορούν την αγορά και τους καταναλωτές.
- O Ε.Σ.Η.Ε., θα συμβάλλει με την τεχνογνωσία του και το επιστημονικό δυναμικό του, στην άμεση και αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των επι μέρους προβλημάτων που αντιμετωπίζουν με την ίδρυση και την λειτουργία e-shops οι επιχειρήσεις της Αθήνας και της ευρύτερης περιοχής.
- Ο Ε.Σ.Α, θα έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα αναφορικά με θέματα του εμπορίου και θα λαμβάνει μέρος σε κοινές επιτροπές, προκειμένου με την τεχνογνωσία του και εκ του ρόλου του να μεταφέρει άμεσα την πραγματικότητα της αγοράς και να προφέρει όσο το δυνατόν περισσότερα στον τομέα αυτό, καλύπτοντας όλο το γεωγραφικό μήκος και πλάτος της Αθήνας.
- Ε.Σ.Α και ο Ε.Σ.Η.Ε. θα επιδιώξουν την ανάπτυξη και την πρόοδο των επιχειρηματικών κλάδων που εκπροσωπούν, με την επαγγελματική εκπαίδευση, την επαγγελματική κατάρτιση και την επαγγελματική συμβουλευτική – πιστοποίηση, εργοδοτών και γενικότερα προσώπων, που προέρχονται από τους κλάδους τους, στελεχών υψηλής στάθμης, καθώς και των εργαζομένων τους.
Μετά από την υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας, ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης, δήλωσε:
«Η συνεργασία μας με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου βάζει τα θεμέλια για μία δημιουργική διαδρομή προς την ψηφιακή εποχή. Τα φυσικά καταστήματα θα δυναμώσουν με την υποστήριξη της ηλεκτρονικής πώλησης, αλλά έχει φανεί στην πράξη ότι και τα ψηφιακά κανάλια πώλησης έχουν ανάγκη της παρουσίας τους στην αγορά μέσω φυσικών καταστημάτων.
Η επόμενη ημέρα βασίζεται στην καλύτερη δυνατή και άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη, ανεξάρτητα από το είδος του καναλιού πώλησης ή επικοινωνίας.
Αυτό σημαίνει πως ο καταναλωτής δεν θα πρέπει να είναι υποχρεωμένος να χρησιμοποιεί μόνο συγκεκριμένα κανάλια, αλλά ό,τι τον διευκολύνει. Ε.Σ.Α & Ε.Σ.Η.Ε ενώνουμε δυνάμεις, με βασικό στόχο να βοηθήσουμε ώστε οι μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις να είναι παρούσες σε όλα τα επίπεδα της αγοράς, αναγνωρίσιμες και εύκολα προσβάσιμες από τους πελάτες τους, για να κερδίσουν το στοίχημα του ανταγωνισμού σε τοπικό και διεθνές επίπεδο».
Η Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη δήλωσε:
«Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας. Η συνεργασία του GRECA με τον ΕΣΑ, έναν από τους μεγαλύτερους Συλλόγους της χώρας μας, έχει ως στόχο να ενισχύσει το πολυκαναλικό εμπόριο και να δώσει σε όλες τις επιχειρήσεις, μέσω των δράσεων που θα υλοποιηθούν, τη δυνατότητα να περάσουν με επιτυχία στη νέα εποχή».
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η ΑΑΔΕ διευκρινίζει πως ενόψει της έναρξης ισχύος του νέου πλαισίου της ΕΕ στον τομέα του ΦΠΑ, σε σχέση με τις online αγορές (e-commerce) και ειδικότερα τη φορολογική επιβάρυνση των μικροδεμάτων που εισάγονται από τρίτες χώρες, από 1η Ιουλίου 2021, επέρχονται οι ακόλουθες αλλαγές:
- Όλες οι εισαγωγές δεμάτων αξίας έως 22 ευρώ, που παραγγέλνονται ηλεκτρονικά και σήμερα απαλλάσσονται του ΦΠΑ, πλέον υπόκεινται στον φόρο αυτό. Συνεπώς, οι καταναλωτές επιβαρύνονται με τον συντελεστή ΦΠΑ, που ισχύει στη χώρα μας (24% ή 13% ή 6%), αναλόγως του είδους του αγαθού.
- Η επιβολή ΦΠΑ στα μικροδέματα σχετίζεται με το χρόνο εισόδου τους στην Ευρωπαϊκή Ένωση και είναι ανεξάρτητη από τον χρόνο της ηλεκτρονικής παραγγελίας ή την έναρξη αποστολής από τον πωλητή. Συνεπώς, μεμονωμένοι εισαγωγείς ή ταχυδρομικές εταιρείες, που εισάγουν από 1.7.2021 μικροδέματα στη χώρα μας, ανεξαρτήτως ποσού, οφείλουν να τηρήσουν την προβλεπόμενη τελωνειακή διαδικασία και να καταβάλουν -κατά περίπτωση, ανάλογα με το είδος του αγαθού- τον ΦΠΑ, που ισχύει.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το Skroutz, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, ανακοίνωσε το Skroutz Plus, τη νέα υπηρεσία που διατίθεται στην ελληνική αγορά για να αλλάξει και να αναβαθμίσει σημαντικά την εμπειρία των ηλεκτρονικών αγορών. Είναι μία συνδρομητική υπηρεσία που φέρνει τα δωρεάν μεταφορικά στις online αγορές μέσω του Skroutz.gr.
Η νέα υπηρεσία, η έλευση της οποίας είχε διαρρεύσει από τον προηγούμενο μήνα, δίνει λύση στο ζήτημα του κόστους των μεταφορικών στις online αγορές και κάνει την εμπειρία αγορών ακόμα πιο εύκολη για τους καταναλωτές.
Το Skroutz Plus, με ετήσια συνδρομή 17€, προσφέρει δωρεάν μεταφορικά για αγορές μέσω του Skroutz, αξίας άνω των 20€ και βάρους έως και 14 κιλών.
Ταυτόχρονα, όπως αναφέρει η εταιρεία, οι συνδρομητές στο Skroutz Plus θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα και οφέλη που προσφέρει κάθε αγορά μέσω του Skroutz, όπως είναι η ασφάλεια αγορών Skroutz με αξιόπιστες συναλλαγές, οι δωρεάν επιστροφές, η εγγύηση επιστροφής χρημάτων, η άμεση εξυπηρέτηση πριν και μετά την παραλαβή της παραγγελίας, αλλά και η απεριόριστη ποικιλία επιλογών από περισσότερα από 10 εκατ. προϊόντα σε 9.500 καταστήματα.
Ο κ. Γιάννης Αλιβιζάτος, Chief Operations Officer (COO) του Skroutz, δήλωσε σχετικά: "Το Skroutz Plus είναι μία καινοτόμος υπηρεσία που μεταμορφώνει τον κλάδο και εξελίσσει το Skroutz σε μία ακόμα πιο ολοκληρωμένη πλατφόρμα. Πλέον, ο καταναλωτής θα μπορεί να πραγματοποιεί απρόσκοπτα τις αγορές του, επιλέγοντας ανάμεσα σε εκατομμύρια προϊόντα από χιλιάδες συνεργαζόμενα καταστήματα και απολαμβάνοντας καλύτερη εξυπηρέτηση και τη νέα υπηρεσία Skroutz Plus και προπάντων χωρίς να ανησυχεί συνέχεια για το κόστος των μεταφορικών. Η σημαντική άνοδος των ηλεκτρονικών αγορών απαιτεί από εμάς τις εταιρίες που δραστηριοποιούμαστε στον κλάδο, νέες προτάσεις και λύσεις για τον καταναλωτή. Για αυτό και τα δωρεάν μεταφορικά είναι μόνο η αρχή".
Το συγκεκριμένο λανσάρισμα έρχεται να ενδυναμώσει τη στρατηγική στόχευση της εταιρείας στο λεγόμενο "last mile", στο πλαίσιο της οποίας μερικούς μήνες νωρίτερα είχε προχωρήσει στην εξαγορά της εταιρείας ταχυμεταφορών SendX. Απώτερος στόχος είναι ο μετασχηματισμός του Skroutz σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα υπηρεσιών e-commerce.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Μεταξύ των κορυφαίων της 10ετιας κατατάχθηκε η Plushost καταλαμβάνοντας την 8η θέση με βάση τις βραβεύσεις στα e-volution awards και τον επετειακό θεσμό των “The 10 Best Agencies of the Decade”.
Με συμμετοχή σε μόλις δύο διοργανώσεις (τις δύο τελευταίες) και έχοντας να ανταγωνιστεί εταιρίες με "βαριά" ονόματα στο πελατολόγιό τους -θεσμικούς διαφημιζόμενους, μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων, σημαντικά πολυεθνικά brands με θηριώδεις επενδύσεις στο marketing και πολυπρόσωπα τμήματα και media budgets- η θέση που κατακτήθηκε αποτελεί μια ξεχωριστή επιβράβευση των υπηρεσιών της εταιρίας προς τις "hardcore" e-commerce επιχειρήσεις της ελληνικής αγοράς.
Ο Θανάσης Καμέας, CEO της Plushost, δήλωσε "πολύ χαρούμενος που συνυπάρχουμε στη λίστα των κορυφαίων με εταιρίες που το expertise τους είναι οι μεγάλοι θεσμικοί επιχειρηματικοί όμιλοι (τράπεζες, αεροπορικές, εισαγωγικές κλπ). Οι βραβεύσεις μας έρχονται να επιβεβαιώσουν πως υπηρετούμε με αρτιότητα και σεβασμό τη ραχοκοκαλιά του Ελληνικού e-commerce industry που δεν έχει πρόσβαση σε αστείρευτους πόρους τους οποίους κατακτά με καθημερινό αγώνα".
Ενώ έκλεισε τη δήλωσή του, ευχαριστώντας τη διοικητική ομάδα και κάθε έναν από τους εργαζομένους της εταιρίας -πρώην και νυν- που συνέβαλαν με τον επαγγελματισμό και την ορμή τους στη διαμόρφωση και υλοποίηση όλων των cases που απέδωσαν και αποδίδουν καθημερινά στους πελάτες της εταιρίας state of the art υπηρεσίες.
Δείτε ακόμα: Θανάσης Καμέας: Στην Plushost είμαστε ερωτευμένοι με τη δουλειά μας και τέτοιους πελάτες αναζητούμε
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το Μάρτιο του 2020 τα Καφεκοπτεία Λουμίδη προχώρησαν σε μια καινοτόμα δράση για το ελληνικό επιχειρείν του καφέ, λανσάροντας το δικό τους e-shop, με αξιόλογα αποτελέσματα. Με τη συμπλήρωση 1 χρόνου λειτουργίας του, τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν τον ελληνικό καφέ να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των πελατών και να κρατά την ηγετική θέση του στην κατανάλωση καφέ στο σπίτι. Μέχρι σήμερα, έχουν καταγραφεί περισσότερες από 380.000 επισκέψεις καταναλωτών και έχουν διεκπεραιωθεί πάνω από 13.000 παραγγελίες πανελλαδικά.
Η πανδημία του COVID-19, έθεσε περιορισμούς στη φυσική παρουσία των πελατών στα καταστήματα του λιανεμπορίου. Η κατάσταση αυτή οδήγησε στην αναζήτηση εναλλακτικών καναλιών προς τους καταναλωτές, για να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους από τα Καφεκοπτεία Λουμίδη. Το ηλεκτρονικό εμπόριο γνώρισε έντονη αύξηση μεταξύ των χρηστών του διαδικτύου, εξέλιξη που αναμένεται να συνεχιστεί και τα επόμενα έτη, χάρη στην αναβάθμιση των ψηφιακών μέσων.
Με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα την άριστη ποιότητα και τη φρεσκάδα του προϊόντος που παραδίδεται στον καταναλωτή, τα Καφεκοπτεία Λουμίδη, επιδιώκοντας μεγαλύτερη προσιτότητα προς τον πελάτη διεύρυναν το δίκτυο πωλήσεών τους. Σήμερα, καταναλωτές από όλη την Ελλάδα μπορούν να απολαμβάνουν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος την απόλυτη αγοραστική εμπειρία.
Η πολύ φιλική και λειτουργική πλοήγηση στο ηλεκτρονικό κατάστημα, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλέξουν προϊόντα εύκολα και απλά μέσα από μια μεγάλη γκάμα. Επιπλέον, ο καφές αλέθεται και συσκευάζεται λίγο πριν την τελική αποστολή του στον πελάτη. Αυτό, σε συνδυασμό με τη γρήγορη ολοκλήρωση της παραγγελίας (αποστέλλεται την επόμενη κιόλας μέρα από τη λήψη της) οδηγεί στο να παραλαμβάνει ο πελάτης πάντα φρεσκοκομμένο καφέ, με υπέροχο άρωμα & πλούσια γεύση.
Μέσα στο ηλεκτρονικό κατάστημα ο πελάτης θα βρει όλα τα είδη καφέ (ελληνικό, φίλτρου, espresso, στιγμιαίο και κάψουλες), παρασκευασμένο και συσκευασμένο από τα Καφεκοπτεία Λουμίδη. Επίσης, μπορεί να επιλέξει από μια μεγάλη ποικιλία γλυκισμάτων και τροφίμων που ολοκληρώνουν την αυθεντική εμπειρία του καφέ.
Μέσα σε αυτά συμπεριλαμβάνεται και η προϊοντική σειρά «Λέξεις και Γεύσεις Ελλάδας – Συνταγές Παράδοσης», η σειρά γλυκισμάτων ιδιωτικής ετικέτας των Καφεκοπτείων Λουμίδη, βασισμένη σε παραδοσιακές συνταγές, που σκοπό έχει να αναδείξει την εμπειρία του καφέ.
Στο e-shop επίσης, πωλούνται και αξεσουάρ αποθήκευσης, παρασκευής και σερβιρίσματος του καφέ, συλλεκτικά προϊόντα, όπως και συνθέσεις δώρων.
Best Sellers
- Eλληνικός χαρμάνι «Ξανθός»
- Eλληνικός χαρμάνι «Άρωμα»
- Eλληνικός χαρμάνι «Σκούρος»
- Ελληνικός decaffeine
- Eλληνικοί αρωματικοί καφέδες
- Κάψουλες Espresso
Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη βρίσκονται στο πλευρό του πελάτη, πραγματοποιώντας διάφορες προσφορές και προωθητικές ενέργειες στο e-shop. Η omnichannel στρατηγική που ακολουθούν, διασφαλίζει στον καταναλωτή ένα μοναδικό customer experience και μια ομοιογενή αγοραστική εμπειρία υψηλής ποιότητας, είτε αγοράζει μέσω του ηλεκτρονικού, είτε μέσω ενός φυσικού καταστήματος.
Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη αποτελούν μια ελληνική οικογενειακή επιχείρηση και δεν σχετίζονται με τον συσκευασμένο καφέ «ΛΟΥΜΙΔΗΣ ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ». Το συγκεκριμένο προϊόν ανήκει από το 1987 στην εταιρεία NESTLE.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σε νέο re-design και re-platforming, προχώρησε ToFarmakeioMou.gr, το μεγαλύτερο online φαρμακείο της χώρας.
Το project του re-design ανέλαβε η Webjar, και δώθηκε ιδιαίτερο βάρος στην ευχρηστία, στην αρχιτεκτονική της πληροφορίας και στις καθαρές γραμμές, ιδιαίτερα στη mobile version.
Από την πλευρά της, η Protean ανέλαβε το re-platforming, με το νέο e-shop να είναι 100% custom στις ανάγκες του TFM, 60% ταχύτερο από την προηγούμενη πλατφόρμα, και το νέο back-end να υποστηρίζει νέες δυνατότητες marketing, merchandising, cross/upselling, κλ.π.
O Θοδωρής Σακόπουλος, CEO στο ToFarmakeioMou.gr, σχολίασε σχετικά: «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από το τελικό αποτέλεσμα. Θεωρούμε ότι μας δικαίωσε η επιλογή μας, κρίνοντας από αυτά που βλέπουμε, τόσο στα ποιοτικά όσο και στα ποσοτικά μας νούμερα (Orders, Conversion Rate, Bounce Rate, Avg. Time on site, κτλ.). Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μας για τη σημαντική τους βοήθεια, στο όλο εγχείρημα. Είναι το πρώτο μεγάλο milestone, από αρκετές κινήσεις που έχουμε προγραμματίσει να κάνουμε».
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Έπειτα από χρόνια συζητήσεων, πιέσεων και προτάσεων σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, ΟΟΣΑ, αλλά και μεμονωμένων πρωτοβουλιών και πιέσεων, όπως της Γαλλίας, οι Υπουργοί Οικονομικών της G7, των επτά πιο αναπτυγμένων βιομηχανικά χωρών, συμφώνησαν να δεσμευτούν στην επιβολή ελάχιστου εταιρικού φόρου 15% ανά χώρα, στις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας.
Η συμφωνία αυτή θα δημιουργήσει "ίσους όρους ανταγωνισμού για τις εταιρείες ανά τον κόσμο", δήλωσε ο Βρετανός υπουργός Οικονομικών Ρίσι Σούνακ και πρόσθεσε ότι η αναγκαιότητα εθνικών φόρων ψηφιακών υπηρεσιών θα παραμεριστεί μόλις εφαρμοστεί η παγκόσμια αυτή λύση.
Το επόμενο βήμα, είναι να συζητηθεί αυτή η αρχική συμφωνία σε επίπεδο ΟΟΣΑ και G20, ώστε να προχωρήσουν οι διαδικασίες και να υλοποιηθεί η πρόταση.
"Οι υπουργοί Οικονομικών της G7 κατέληξαν σε μια ιστορική συμφωνία για τη μεταρρύθμιση του παγκόσμιου συστήματος φορολόγησης ώστε αυτό να ταιριάζει στην παγκόσμια ψηφιακή εποχή", είπε ο Βρετανός Υπουργός στους δημοσιογράφους.
"Το επόμενο βήμα θα είναι η συζήτηση της συμφωνίας αυτής με μια ευρύτερη ομάδα εταίρων στον Οργανισμό για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη και την ομάδα της G20", είπε ο Γερμανός Υπουργός Οικονομικών. Όλαφ Σολτς.
Η Google ανακοίνωσε ότι στηρίζει το έργο που γίνεται για την επικαιροποίηση των διεθνών φορολογικών κανόνων μετά τη συμφωνία, ενώ ο επικεφαλής του τμήματος διεθνών υποθέσεων της Facebook, Νικ Κλεγκ, ανέφερε πως η εταιρεία του χαιρετίζει την πρόοδο που επιτεύχθηκε στη Σύνοδο Κορυφής της G7 και αντιλαμβάνεται ότι αυτό πιθανόν να σημαίνει πως το δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης θα πληρώνει περισσότερους φόρους και σε διαφορετικά μέρη.
Εικόνα: Dylan Carr, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77