Τα social networks για μια επιχείρηση αποτελούν ένα βασικό εργαλείο marketing. Η παρουσία των εταιρειών, τουλάχιστον στα μεγαλύτερα κοινωνικά δίκτυα, είναι επιβεβλημένη με στόχο να φέρουν επισκέπτες, να κάνουν branding και να ενημερώνουν για νέα προϊόντα και δραστηριότητες.
Επομένως, εάν δεν έχετε παρουσία για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, τουλάχιστον στα βασικά, όπως τα Facebook, Instagram, Twitter, ΤikΤok και YouTube, θα πρέπει άμεσα να δημιουργήσετε τις αντίστοιχες σελίδες. Έχετε ήδη χάσει πολλά από αυτά που μπορούν να σας προσφέρουν!
Περισσότερα: Ποια είναι η θέση των links των κοινωνικών δικτύων στο eshop σας;
Περίπου 33.000 θέσεις εργασίας σε διαφημιστικές εταιρείες θα μπορούσαν να αντικατασταθούν από την αυτοματοποίηση εργασιών έως το 2030, σύμφωνα με μια έκθεση της Forrester Research, νούμερο που αντιστοιχεί περίπου στο 7,5% του συνολικού εργατικού δυναμικού των εταιρειών του κλάδου στις ΗΠΑ.
Από αυτές, το ένα τρίτο των απωλειών, δηλαδή οι 11.000 θέσεις εργασίας, θα οφείλεται στην τεχνητή νοημοσύνη.
Περισσότερα: 11.000 θέσεις εργασίας στη διαφημιστική αγορά θα αντικαταστήσει η τεχνητή νοημοσύνη
Στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά, οι επιχειρήσεις πρέπει να υιοθετήσουν μια στρατηγική προσέγγιση στο μάρκετινγκ για να μεγιστοποιήσουν την εμβέλεια της εταιρείας τους και να ξεχωρίσουν από το πλήθος.
Με την άνοδο της ψηφιακής τεχνολογίας και τον αυξανόμενο αριθμό διαθέσιμων καναλιών για να προσεγγίσουν πελάτες, είναι σημαντικό να υπάρχει μια στρατηγική μάρκετινγκ πολλών καναλιών, που να ενσωματώνει όλα τα σημεία επαφής και να προσφέρει μια απρόσκοπτη και συνεπή εμπειρία στους πελάτες.
Περισσότερα: Parcel Monitor: Οι κορυφαίες στρατηγικές Omnichannel Marketing για ανάπτυξη
Η Google έχει καταθέσει αγωγή για να απαγορέψει σε απατεώνες τη χρήση των Χαρτών της και των Εταιρικών Προφίλ, για τη δημοσίευση ψεύτικων επιχειρήσεων και ψεύτικων κριτικών.
Η εταιρεία σε ανακοίνωσή της ανέφερε ότι "κακοί ηθοποιοί δημοσίευσαν περισσότερα από 350 δόλια επιχειρηματικά προφίλ και προσπάθησαν να τα ενισχύσουν με περισσότερες από 14.000 fake reviews".
Περισσότερα: Η Google υποβάλλει αγωγή για απάτες με ψεύτικες κριτικές
Οι προτάσεις προϊόντων είναι μια βασική πτυχή των ηλεκτρονικών αγορών που μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Ωστόσο, πολλά e-shop αποτυγχάνουν να παρέχουν το ίδιο επίπεδο εξατομίκευσης με τα φυσικά καταστήματα. Αυτό δυσκολεύει τους χρήστες να βρουν γρήγορα τα προϊόντα που χρειάζονται, να χειριστούν τους τρόπους πληρωμής που προτιμούν και να ειδοποιούνται όταν υπάρχουν διαθέσιμες προσφορές.
Περισσότερα: Αυξήστε το Customer Engagement και τις πωλήσεις, με εξατομικευμένες προτάσεις
Μια ομάδα ειδικών στα Google Analytics, με επικεφαλής το Φώτη Αντωνόπουλο, δημιούργησαν το Google Analytics 4 audit, ένα διαγνωστικό εργαλείο για το setup του account σας, στη νέα πλατφόρμα GA.
Το audit σκανάρει περισσότερα από 100+ εξειδικευμένα κριτήρια και παράγει ένα report 40+ σελίδων που αναλύει τα πιο σημαντικά settings που πρέπει να έχει ένα account, όπως τα streams, τα signals, τα tags, τα events και τα funnels.
Περισσότερα: Ετοιμαστείτε έγκαιρα για την εποχή των Google Analytics 4
Οι Βρυξέλλες χτύπησαν για ακόμη μία φορά τη Google. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατηγόρησε επίσημα την μητρική εταιρεία Alphabet για κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης στην διαφημιστική τεχνολογία, με την Επίτροπο Ανταγωνισμού Βεστάγκερ να τονίζει πως η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή και χρήζει άμεσης αντιμετώπισης.
Περισσότερα: Νέες κατηγορίες EE εναντίον Google για κατάχρηση της θέσης της στη διαφήμιση
Το βασικό στοιχείο της φετινής εκδήλωσης Google Marketing Live (GML) μπορεί να συνοψιστεί με δύο μόνο γράμματα: AI. Σύντομα, θα υπάρχει τεχνητή νοημοσύνη εδώ, εκεί και παντού στον λογαριασμό σας στο Google Ads!
Η πλειοψηφία των ανακοινώσεων στο event της Google περιείχε κάποια μορφή τεχνητής νοημοσύνης, κάτι που ήταν μάλλον αναμενόμενο, μετά και από την πρόγευση που υπήρξε στο Google I/O.
Περισσότερα: Google Marketing Live 2023: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε
Η Ogilvy Greece δημοσίευσε ένα πρωτότυπο, κατατοπιστικό και χρήσιμο white paper σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη και τις εφαρμογές της στο marketing.
Το ΑΙ έχει μονοπωλήσει πρόσφατα το ενδιαφέρον της διαφημιστικής αγοράς και το αντικείμενο των συζητήσεων για τις τεχνολογικές εξελίξεις σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο.
Περισσότερα: Ogilvy White Paper: Η Τεχνητή Νοημοσύνη και οι εφαρμογές της στο marketing
H έλευση της τεχνητής νοημοσύνης στις μηχανές αναζήτησης έχει προκαλέσει ποικίλα σχόλια και ερωτηματικά στους επαγγελματίες του digital marketing, μεταξύ άλλων, σχετικά με το τί πρόκειται να συμβεί με το SEO.
Κάθε αλλαγή τρομάζει και όσον αφορά στο SEO, έχει ξανασυμβεί. Ωστόσο, το ζητούμενο παραμένει: όσοι ψάχνουν, θα πρέπει να βρίσκουν τους οργανισμούς και τις εταιρείες στις μηχανές αναζήτησης.
Περισσότερα: Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα σημάνει το τέλος του SEO;
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77