Διείσδυσε σε νέο κλάδο μόλις 9 μήνες από την ανακοίνωση της υπηρεσίας στα Online Φαρμακεία
Με πρωτοφανή ταχύτητα για τον βραδυκίνητο κλάδο της Έρευνας Αγοράς, ηConvert Group ανακοίνωσε την υλοποίηση ολοκληρωμένης υπηρεσίας μέτρησης μεριδίων αγοράς στα online supermarkets.
To eRetailAudit της ConvertGroup επεκτείνεται πλέον σ’ έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους του ηλεκτρονικού εμπορίου που -σύμφωνα με τις προβλέψεις της- το 2020 θα ξεπεράσει σε αξία online αγορών,από Έλληνες καταναλωτές,τα 300 εκατομύρια € .
Με τη συλλογή δεδομένων από μεγάλαηλεκτρονικά supermarkets της Ελλάδας, όπως τα AB Βασιλόπουλος,WeLoveSuperMarket και Yoda, το eRetailAudit www.convertgroup.com/eretail-audit. παρέχει εξαιρετικά χρήσιμες εβδομαδιαίες και μηνιαίες αναλύσεις προς τους e-Λιανέμπορουςκαι τους Προμηθευτέςτους για τα μερίδια αγοράς που έχουν online,και παράλληλα αποτυπώνει με ακρίβεια το "ταξίδι" του καταναλωτή από την αναζήτηση ενός προϊόντος online ως την προσθήκη στο ηλεκτρονικό καλάθι του.
H Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Head of e Retail Audit, δήλωσε σχετικά με την επιχειρηματική επέκταση της ConvertGroup: "Συνεχίζουμε να καινοτομούμε διεθνώς με το e Retail Audit στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως μας επιβεβαιώνουν όλα τα στελέχη των πολυεθνικών εταιριών καταναλωτικών αγαθών.
Το όραμα της ομάδας μας είναι να γίνει η Ελλάδα η χώρα όπου τα πολυεθνικά brands θα εφαρμόζουν με προτεραιότητα τις online προωθητικές ενέργειές τους και, βάσει των συμπερασμάτων που προκύπτουν,θα τις αναπαράγουν στις άλλες χώρες."
Η ConvertGroup απαρτίζεται από μία κορυφαία ομάδα προγραμματιστών, datascientists και συμβούλων, οι οποίοι αναπτύσσουν με μεγάλη ταχύτητητα νέες υπηρεσίες και εργαλεία στο χώρο του eBusinessκαι του DigitalTransformation.
Περισσότερες πληροφορίες για το eRetailAudit και την ConvertGroup στο www.convertgroup.com/eretail-audit.
Η Oracle ανακοίνωσε 1000 νέες θέσεις εργασίας στην περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA).
Με κεντρικό μότο "ChangeHappensHere", η εταιρεία αναζητά την επόμενη γενιά φιλόδοξων και δραστήριων αντιπροσώπων πωλήσεων, με πολύ καλή γνώση των ψηφιακών τεχνολογιών, η οποία θα υποστηρίξει την ανάπτυξη των πωλήσεων Cloud.
Η Oracle απευθύνεται σε ανθρώπους με διαφορετικό υπόβαθρο και προφίλ, με εργασιακή εμπειρία 2-6 ετών, οι οποίοι προέρχονται από τους τομείς του Ανθρώπινου Δυναμικού, του Marketing, των Προσλήψεων, των Χρηματοοικονομικών, της Εφοδιαστικής Αλυσίδας ή των Πωλήσεων.
Στόχος της είναι να προσλάβει «υποψήφιους με ισχυρό προσωπικό κίνητρο για πρόοδο, που θα έχουν την ικανότητα να πωλήσουν με επιτυχία μερικές από τις πιο συναρπαστικές τεχνολογίες cloud».
Η Oracle αναζητά πτυχιούχους με γνήσιο ενδιαφέρον για την τεχνολογία και πάθος για τις αλλαγές που μπορεί να φέρει στις επιχειρήσεις το cloud.
Η εταιρία είναι σήμερα η ταχύτερα αναπτυσσόμενη στο χώρο του επεκτεινόμενου cloud, ενώ προβλέπει ότι οι δραστηριότητες στον τομέα του cloud θα επιταχυνθούν ακόμα περισσότερο και θα σημειώσουν ρεκόρ ανάπτυξης το τρέχον έτος.
Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν άμεσα αίτηση για μια σειρά θέσεων σε όλη την EMEA, επισκεπτόμενοι την ιστοσελίδα Change Happens Here
Φέτος το καλοκαίρι το Κτήμα Γκλίναβος σε συνεργασία με το travelplanet24.gr σας πάνε διακοπές στον πιο μεθυστικό διαγωνισμό του καλοκαιριού με την υποστήριξη της Generation Y – International e-Business Experts.
Συνεχίζοντας την επιτυχημένη του πορεία στην ελληνική και διεθνή αγορά κρασιών, το Κτήμα Γκλίναβος συνεχίζει να εξελίσσεται, λανσάροντας τον καινοτόμο καλοκαιρινό διαγωνισμό «Sea, Sun, Wine», χαρίζοντας €10 έκπτωση στο αεροπορικό ή ακτοπλοϊκό σας εισιτήριo με τη βοήθεια του TravelPlanet24!
Ο διαγωνισμός, του οποίου το concept, εκτέλεση και συνέργεια ανέλαβε εξ ολοκλήρου η Generation Y – International e-Business Experts, καλεί τους συμμετέχοντες να λάβουν μέρος κάνοντας χρήση του ειδικού κωδικού που βρίσκεται στα μπουκάλια «Κτήμα Γκλίναβος».
Αγοράζοντας μία από τις ετικέτες που συμμετέχουν στον διαγωνισμό και καταχωρώντας τον κωδικό αυτό στο www.seasunwine.gr, το mini site που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την GENERATION Y αποκλειστικά για το διαγωνισμό, κερδίζουν αυτόματα €10 έκπτωση στο αεροπορικό ή ακτοπλοϊκό τους εισιτήριo και μπαίνουν στην μεγάλη κλήρωση για ένα δωρεάν ακτοπλοϊκό εισιτήριο για 2 άτομα, στο τέλος του διαγωνισμού.
Για να πάτε και εσείς διακοπές με το «Κτήμα Γκλίναβος» και την Travelplanet24, μπορείτε να πάρετε μέρος έως τις 13 Αυγούστου εδώ: http://www.seasunwine.gr/
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα, που ταυτόχρονα δρα και ως… τροχοπέδη για την ανάπτυξη ψηφιακών χρηματο-οικονομικών υπηρεσιών, είναι η «τρωτότητα» των συστημάτων που χρησιμοποιούν γι’ αυτό τον σκοπό τράπεζες και οργανισμοί, τόσο σε εθνικό, όσο και σε διεθνές επίπεδο…
Οι κλοπές δεδομένων, στο πλαίσιο του διαρκώς εντεινόμενου και σε ευρύτατα πεδία επεκτεινόμενου κυβερνοεγκλήματος, κατά τις προβλέψεις των ειδικών θα προκαλέσουν ζημιές ύψους άνω των 8 τρις δολαρίων (!) ως το 2022, δηλαδή μέσα στην επόμενη πενταετία.
Πολύ «πικρό ποτήρι», για να το πιείς χωρίς αντίδραση. Αντίδοτο, λοιπόν, υπάρχει; Λύση στο πρόβλημα; Κάποιο φάρμακο; Δραστική ουσία;
Η ΙΒΜ λέει πως το βρήκε και δεν είναι άλλο από την συστηματική κρυπτογράφηση των δεδομένων που κυκλοφορούν σήμερα στο Διαδίκτυο, στο πλαίσιο των εκατομμυρίων (αν όχι παραπάνω…) ψηφιακών οικονομικών συναλλαγών, οι οποίες πραγματοποιούνται καθημερινά σ’ όλο τον κόσμο.
Θεραπεία δια της ομοιοπαθητικής, δηλαδή, καθώς αυτό κάνουν συχνότατα οι κακόβουλοι κυβερνο-εγκληματίες, όταν καταφέρνουν να εισχωρήσουν στα ενδότερα των υπολογιστών οργανισμών, φορέων, επιχειρήσεων αλλά και ιδιωτών: κρυπτογραφούν ό,τι μπορέσουν και στη συνέχεια ζητούν λύτρα, για να «ξεκλειδώσουν» τα αρχεία που μπλόκαραν, χωρίς μάλιστα να υπάρχει κανένα εχέγγυο ότι θα τηρήσουν το λόγο τους, μόλις καταβληθούν τα (υψηλά, συνήθως) λύτρα σε bitcoin που απαιτούν.
Η ΙΒΜ ονόμασε το «φάρμακό» της «ΙΒΜ Ζ» και σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε στις 17 Ιουλίου το χαρακτηρίζει ως «επόμενη γενιά του πιο ισχυρού συστήματος συναλλαγών στον κόσμο, με δυνατότητα διαχείρισης 12 και πλέον δισεκατομμυρίων κρυπτογραφημένων συναλλαγών την ημέρα»…
Το «Ζ» -προφανώς, ένα σύστημα mainframe, με άφθονη υπολογιστική ισχύ, αλλά και το κατάλληλο λογισμικό που θα την αξιοποιήσει-
διαθέτει τη δική του πρωτοποριακή «μηχανή» κρυπτογράφησης, η οποία μπορεί να χειριστεί ανά πάσα στιγμή και για το σύνολο εκάστης συναλλαγής κάθε λογής δεδομένα από εφαρμογές, υπηρεσίες στο cloud(συμπεριλαμβανομένης και της υπηρεσίας IBMCloudBlockchain)ή βάσεις δεδομένων σε οποιοδήποτε σημείο του δικτύου κι αν βρίσκονται (εδώ, η σχετική ανακοίνωση, εκ μέρους της «μεγάλης μπλε», για όσους θέλουν περισσότερες λεπτομέρειες).
Θα είναι, άραγε, αποτελεσματικό αυτό το «φάρμακο»;
Η ΙΒΜ θεωρεί πως θα βελτιώσει εντυπωσιακά την αντιμετώπιση των σημερινών προβλημάτων(αν και απολύτως ασφαλής δεν μπορεί να είναι ποτέ κανείς / ο αγώνας καλού – κακού, ως γνωστόν, δεν έχει τέλος) και επισημαίνει πως από τα 9 δις «τεμάχια» δεδομένων που έχουν χαθεί ή κλαπεί από το 2013 ως τις μέρες μας, μόλις το 4% ήταν κρυπτογραφημένα
– τα υπόλοιπα 96% ήταν ευάλωτα (στην καλύτερη των περιπτώσεων), αν όχι διαθέσιμα «σε κάθε κακόβουλο κυβερνοεγκληματία, κρατικό υπάλληλο ή και αφηρημένο εργαζόμενο, που δεν ξέρει πώς να μεταχειριστεί ευαίσθητες πληροφορίες», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή της.
Η «μεγάλη μπλε» παραθέτει κι άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως το ότι στη διάρκεια του 2016 «έκαναν φτερά» περισσότερα από 4 δισεκατομμύρια εγγραφές, σημειώνοντας αύξηση 556% από το αντίστοιχο νούμερο του 2015.
Παρά τον αυξανόμενο κίνδυνο, όμως, λίγοι (μόλις 2%) μεγάλοι εταιρικοί χρήστες προχωρούν σε κρυπτογράφηση των δεδομένων τους, ποσοστό που φαίνεται ασήμαντο σε σύγκριση με το 80% των κρυπτογραφημένων δεδομένων στην κινητή τηλεφωνία.
Η δικαιολογία τους είναι πως η διαδικασία της κρυπτογράφησης / αποκρυπτογράφησης «τρώει» χρόνο και πόρους από τις διαθέσιμες υποδομές τους, κάτι που βεβαίως αληθεύει, αλλά για πόσο καιρό μπορείς να ποντάρεις στην τύχη σου;
Παρήγορο, πάντως, είναι το γεγονός που αποκαλύπτει η ΙΒΜ, ότι περισσότεροι από 150 πελάτες της απ’ όλο τον κόσμο, συμμετείχαν στην πιλοτική λειτουργία του «IBMZ» με σχόλια και παρατηρήσεις, ώστε να βελτιωθούν ακόμα περισσότερο οι επιδόσεις του έτσι κι αλλιώς ταχύτατου συστήματός της και να εξουδετερωθεί ακόμα περισσότερο αυτή η αδυναμία..
Η κίνηση της ΙΒΜ έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή καθώς, από τη μια, χρειάζεται να αποκατασταθεί η «τραυματισμένη» λόγω των αλλεπάλληλων κακόβουλων επιθέσεων εμπιστοσύνη μεταξύ των χρηστών/καταναλωτών και του χρηματοπιστωτικού συστήματος κι από την άλλη, όποια λύση κι αν επιλεγεί τελικά, θα πρέπει να υποστηρίζει τις νέες προδιαγραφές GeneralDataProtectionRegulation (GDPR) της ΕΕ,
οι οποίες αυστηροποιούν από τον ερχόμενο χρόνο τις απαιτήσεις σε θέματα προστασίας δεδομένων για όσους οργανισμούς ή φορείς δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη.
Η Εθνική Τράπεζα, διοργανώνει τον 8ο Διαγωνισμό "Καινοτομίας & Τεχνολογίας", με στόχο να αναδείξει και να επιβραβεύσει πρωτότυπες ιδέες βασισμένες στις νέες τεχνολογίες και να προωθήσει την καινοτομία στην Ελλάδα.
Ο Διαγωνισμός αποτελεί δράση του προγράμματος NBG Bussiness Seeds για τη στήριξη της καινοτόμου επιχειρηματικότητας. Αποσκοπεί στην ενίσχυση και τη στήριξη της δημιουργικότητας, ειδικά των νέων, και στην καλλιέργεια κουλτούρας καινοτομίας.
Η αξιολόγηση των προτάσεων θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα:
- Πανεπιστήμιο Αθηνών
- Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
- Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
- Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
- Πανεπιστήμιο Πειραιά
- Πανεπιστήμιο Πατρών
- Πανεπιστήμιο Κρήτης
- Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Η συμμετοχή στον Διαγωνισμό μπορεί να είναι ατομική ή ομαδική με αντικείμενο που εντάσσεται σε μία από τις παρακάτω Θεματικές Ενότητες :
- Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα
- Περιβάλλον και Τεχνολογία
- Πολιτισμός και Τεχνολογία
Πέρα από τη διαγωνιστική φάση και τη βράβευση των προτάσεων μέσα από τον ετήσιο Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας, έμφαση δίνεται στην υποστήριξη της υλοποίησης επιλεγμένων προτάσεων που έχουν διακριθεί
Απόλυτα επιτυχημένη και εντυπωσιακή κρίθηκε η παρουσία της Generation Y – International e-Business Experts στο Peak Marketing Conference 2017 που διοργανώθηκε από την Google και τη Boussias Communications και πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 13 Ιουλίου στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη.
H ομάδα της Generation Y - International eBusiness Experts, στο πλαίσιο του συνεδρίου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με ανθρώπους από όλο το φάσμα του performance marketing, και του digital business.
Το δυναμικό παρόν της ομάδας της Generation Y στο Peak Marketing Conference 2017 συμπλήρωσε με τον καλύτερο τρόπο η ομιλία του Head of Performance Marketing της εταιρίας, Θάνου Παπαγιαννίδη, με τίτλο " Performance Optimization – Tools and Tips",
η οποία επικεντρώθηκε σε εργαλεία και μηχανισμούς για τη βελτιστοποίηση των ενεργειών ενός marketing manager που οδηγούν σε μία συνεχόμενη ανάπτυξη ενός webstore και στην συνακόλουθη διεύρυνση του κύκλου εργασιών του.
Η ομιλία απέσπασε το ενδιαφέρον του κοινού, συγκεντρώνοντας θετικά σχόλια, ενώ αποτέλεσε και σημείο αναφοράς για αρκετούς από τους υπόλοιπους ομιλητές.
Από σήμερα, 17/7 και για δυο ολόκληρες εβδομάδες το ηλεκτρονικό παιχνίδι έχει την τιμητική του στο Innovathens, καθώς ο Κόμβος Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων διοργανώνει –με την υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης & Επικοινωνίας (ΓΓΕΕ) και σε συνεργασία με το Κολλέγιο Τέχνης & Design AKTO και το SAE Creative Media College- ένα εντατικό boot camp,
με την επωνυμία Get into Games (GiG)Create, για να μάθεις να δημιουργείς από το μηδέν το δικό σου ηλεκτρονικό παιχνίδι!
Αυτές τις δυο εβδομάδες, το Innovathens θα μεταμορφωθεί σ’ ένα μεγάλο δημιουργικό εργαστήρι όπου πανεπιστημιακοί, εκπαιδευτικοί και επαγγελματίες του χώρου θα μυήσουν τους συμμετέχοντες στον μαγικό κόσμο του gaming, με δυο κύρια μαθήματα αφιερωμένα στη σχεδίαση και ανάπτυξη του παιχνιδιού, αλλά και πολλά σεμινάρια, διαλέξεις και εργαστήρια.
Αφού κατανοήσουν τη διαδικασία και τη λογική πίσω από τη δημιουργία ενός παιχνιδιού, στο τέλος θα περάσουν από τη θεωρία στην πράξη και –με τη βοήθεια της πλατφόρμας Unity- θα φτιάξουν το δικό τους παιχνίδι.
Αξίζει να σημειωθεί πως δεν απαιτείται πρότερη εξοικείωση με το χώρο του gamedesign/development, ωστόσο προηγούμενη επαφή με το αντικείμενο, προφανώς, θα βοηθήσει – άλλωστε, υπάρχει και σχετικό προπαρασκευαστικό εργαστήριο στο Unity.
Εισηγητές στα δυο κεντρικά μαθήματα, είναι ο gamedesignerΜιχάλης Παπαγαθαγγέλου (Gamedesign) και οι game developers Ανδρέας Δικτυόπουλος – Μαρία Αλούπη (Game development).Στα άλλα θέματα του GiG,
εισηγητές είναι οι Αρίσταρχος Παπαδανιήλ (animator – γραφίστας) για Characterdesign, Παναγιώτης Κυριακουλάκος (Λέκτορας Παν. Αιγαίου) και Αναστ. Δημητρά (ΑΚΤΟ &Πανεπ. Αιγαίου) για Interactive Story telling
και Design Thinking / Design Document, Γιώργος Θάνος (συντονιστής τμ. Game Art Animation / SAE) για Virtual Environment Art, Δημήτρης Γραμμένος (ερευνητής ΙΠ/ΙΤΕ) για Creative Thinking, Ελίνα Ροϊνιώτη
(κοινωνιολόγος, Πάντειο – ΓΓΕΕ) για Game Studies και Game industry, Κώστας Καρπούζης (ΕΜΠ) για Immersion-Flow, Παναγιώτης Κουβέλης (Media Flake – SAE) για Game AudioκαιGame Production καιΑντώνης Λιάπης (Λέκτορας, Institute of Digital Games / Πανεπιστήμιο Μάλτας) γιαLevel Design.
Το κόστος συμμετοχής είναι 250 € (για φοιτητές 200 €) - δηλώσεις συμμετοχής εδώ
H Vodafone ξεκινά το μεγαλύτερο πρόγραμμα εκμάθησης συγγραφής κώδικα για κορίτσια στον κόσμο
HVodafone ξεκινά την υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος συγγραφής κώδικα, το οποίο απευθύνεται σε έφηβες ηλικίας 14 έως 18 ετών, από 26 χώρες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων κοριτσιών από την Ελλάδα, με στόχο την αντιμετώπιση του διευρυνόμενου χάσματος ανάμεσα στα δύο φύλα στα επαγγέλματα STEM.
Στο πλαίσιο του μεγαλύτερου διεθνούς προγράμματος εκμάθησης συγγραφής κώδικα στο είδος του παγκοσμίως, η Vodafone θα συνεργαστεί με την CodeFirst: Girls, η οποία υλοποιεί μαθήματα εκμάθησης συγγραφής κώδικα για γυναίκες και κορίτσια.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την υλοποίηση εργαστηρίων συγγραφής κώδικα για έφηβες, σε όλο το γεωγραφικό αποτύπωμα της Vodafoneστην Ευρώπη, την Ινδία, τη Μέση Ανατολή, τη Νότια Αφρική και την Αυστραλασία.
Στην Ελλάδα, 20 έφηβες θα συμμετάσχουν στο δωρεάν πρόγραμμα εκμάθησης συγγραφής κώδικα τον Σεπτέμβριο. Η διευθύντρια εταιρικών σχέσεων της Vodafone Ελλάδας, Νικόλ Ιωαννίδη δήλωσε: «Τα τελευταία χρόνια καταγράφεται σημαντική πρόοδος στη μείωση του χάσματος των φύλων σε πολλά πεδία της κοινωνίας.
Ωστόσο, σε αρκετές χώρες το χάσμα στα επαγγέλματα STEM μεγαλώνει.
Το πρόγραμμα εκμάθησης συγγραφής κώδικα με την CodeFirst: Girls σχεδιάστηκε για να επικεντρώσει το ενδιαφέρον των κοριτσιών σε έναν τομέα, ο οποίος σήμερα είναι πιο δημοφιλής στα αγόρια, βοηθώντας τα έτσι να διευρύνουν τις ευκαιρίες τους και να μεγιστοποιήσουν τις μελλοντικές τους επαγγελματικές επιλογές».
Τα μαθήματα συγγραφής κώδικα της Vodafone, σε συνεργασία με την CodeFirst: Girls, έχουν σχεδιαστεί για να είναι κατάλληλα για όλα τα κορίτσια ηλικίας από 14 έως 18 ετών, ανεξαρτήτως των δεξιοτήτων τους.
Θα παράσχουν βασικές γνώσεις των γλωσσών υπολογιστών και προγραμμάτων ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένων των html, CSS, GitHub και Bootstrap, δίνοντας την ευκαιρία στις σπουδάστριες να αναπτύξουν έναν ιστότοπο στο τέλος του προγράμματος εκπαίδευσης.
Η Vodafone θα συνεργαστεί με σχολεία από όλες τις αγορές της, ενώ κορίτσια τα σχολεία των οποίων δεν συμμετέχουν στο πρόγραμμα, μπορούν να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους εδώ. Οι αιτήσεις θα γίνονται δεκτές έως τις 10 Αυγούστου 2017.
Η συγγραφή κώδικα αποτελεί μία από τις δεξιότητες με την μεγαλύτερη ζήτηση σε όλες τις βιομηχανίες, καθώς ένας αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων πλέον στηρίζεται στον υπολογιστικό κώδικα.
Το ήμισυ των κενών θέσεων εργασίας εντοπίζεται σε βιομηχανίες εκτός τεχνολογίας, όπως η χρηματοοικονομική, η υγεία και πρόνοια και η μεταποίηση, ενώ πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι η συγγραφή κώδικα γίνεται μία θεμελιώδης δεξιότητα που υποστηρίζει τις πιθανότητες ενός υποψηφίου να κερδίσει έναν υψηλό μισθό.
Η ενδυνάμωση των γυναικών και η υποστήριξη των νέων στον εμπλουτισμό των δεξιοτήτων τους μέσω της τεχνολογίας αποτελούν δύο σημαντικά πεδία αφοσίωσης για την Vodafone στο πλαίσιο του δεκαετούς στόχου της εταιρίας για την βιώσιμη ανάπτυξη.
Φιλοδοξία της Vodafone είναι να γίνει ο καλύτερος εργοδότης για τις γυναίκες έως το 2025. Επίσης, η εταιρία επιδιώκει να διασυνδέσει 50 εκατομμύρια γυναίκες που ζουν σε αναπτυσσόμενες αγορές προκειμένου να της βοηθήσει να βελτιώσουν τις ζωές τους και τα μέσα βιοπορισμού τους.
Στην Ελλάδα η Vodafone πρόσφατα ξεκίνησε το πρόγραμμα βιώσιμης ανάπτυξης «Αγκαλιά στην Κοινωνία», για την ενίσχυση των γυναικών στις τοπικές κοινωνίες.
Παράλληλα, στην Ελλάδα ο Όμιλος Vodafone υλοποιεί το πρόγραμμα ReConnect, που βοηθά ταλαντούχες γυναίκες να επανέλθουν στην αγορά εργασίας μετά από διακοπή της καριέρας τους, ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζει το έργο της ActionAidHellas στο ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ, για την ενδυνάμωση γυναικών και νέων με τη χρήση της τεχνολογίας.
Επίσης το ίδρυμα Vodafone στην Ελλάδα υλοποιεί δωρεάν εκπαιδευτικά εργαστήρια STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) για μαθητές γυμνασίου και λυκείου, σε συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Science Communication - SciCo.
Με τα marketing automations μπορεί κάθε επιχείρηση να αυτοματοποιήσει επαναλαμβανόμενες online διαδικασίες και να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις από το site ή το eshop της.
Το Moosend, η γνωστή πλατφόρμα email marketing, δεν σταματά να μας εκπλήσσει ευχάριστα, ανακοινώνοντας δύο σημαντικά features, συγκεκριμένα τα marketing automations και το website tracking.
Μετά την κυκλοφορία του καινούριου campaign editor, ο οποίος ξεφεύγει από όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα και κάνει το σχεδιασμό newsletter να μοιάζει περισσότερο με παιχνίδι με τουβλάκια Lego, το Moosend παρουσιάζει κάτι νέο: τον πιο σύγχρονο τρόπο να μετατρέψετε περισσότερους ανώνυμους επισκέπτες του site σας σε πελάτες.
Κάθε χρήστης της πλατφόρμας email marketing του Moosend, μπορεί πλέον να αυτοματοποιήσει διαδικασίες στο site ή στο eshop του, δημιουργώντας «triggers», «filters» και «actions», και μάλιστα χωρίς έξτρα κόστος, αφού κάθε νέο feature ενεργοποιείται αυτόματα σε όλους τους λογαριασμούς στο blog.moosend.
Συγκεκριμένα, οι χρήστες του Moosend έχουν τη δυνατότητα να δημιουργούν «κανόνες» για την κατηγοριοποίηση των επισκεπτών του site με βάση τα χαρακτηριστικά της online συμπεριφοράς τους.
Τέτοια χαρακτηριστικά είναι, για παράδειγμα, οι σελίδες του site που επισκέπτονται, τα προϊόντα που βάζουν στο καλάθι αγορών ή η προτίμησή τους σε κάποια κατηγορία προϊόντων.
Η πληροφορία αντλείται δυναμικά, καθώς καταγράφονται οι αλλαγές στις κινήσεις τους πάνω στο site.
Τα δεδομένα φιλτράρονται βάσει των κριτηρίων που έχετε θέσει, ενώ στη συνέχεια εκτελούνται αυτόματα οι ενέργειες που έχετε προβλέψει, όπως είναι η αποστολή της κατάλληλης καμπάνιας email.
Αυτές οι δυνατότητες website tracking και automation σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε στοχευμένα marketing workflows με προσωποποιημένα email campaigns, έστω και αν έχετε εκατομμύρια χρήστες στο site σας.
Οι νέες δυνατότητες που προσφέρει το Moosend είναι κατάλληλες για κάθε μέγεθος επιχείρησης που διαθέτει website ή eshop και θέλει να χρησιμοποιήσει τις νέες τεχνολογίες marketing για να αυξήσει τον αριθμό των υποψήφιων πελατών αλλά και τις πωλήσεις της.
To Moosend έχει καταφέρει να συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες εταιρείες email marketing παγκοσμίως, με δυναμική παρουσία σε πέντε ηπείρους εδώ και πέντε χρόνια.
Marketing Automations
Τα marketing automations αποτελούν αυτοματοποιημένα workflows, δηλαδή αλληλουχίες ενεργειών marketing και emails που ενεργοποιούνται μόλις επαληθευτούν οι συνθήκες που έχουμε θέσει εκ των προτέρων. Πιο συγκεκριμένα, τα automations στηρίζονται στο μοντέλο των Triggers-Filters-Actions:
- Tα triggers περιλαμβάνουν μια εμπλουτισμένη λίστα συνθηκών που μόλις επαληθευτούν, ενεργοποιούν τα επιθυμητά actions.
- Μεταξύ triggers και actions μεσολαβούν τα filters ή conditional steps, τα οποία λειτουργούν είτε ως χρονοκαθυστέρηση είτε ως φιλτράρισμα επαφών βάσει κριτηρίων. Τέτοια κριτήρια μπορεί να είναι από το αν o χρήστης είναι πελάτης ή όχι μέχρι τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή του χρήστη.
- Τα πιο συνηθισμένα actions είναι η αποστολή μιας personalized καμπάνιας, η εγγραφή/διαγραφή του χρήστη από μια mailing list και η αλλαγή σε κάποιο custom field που δηλώνει ένα χρήσιμο μέγεθος, π.χ. αριθμός αγορών που έχει πραγματοποιήσει ο πελάτης.
Recipes
Στην πλατφόρμα του Moosend περιλαμβάνονται δωρεάν και έτοιμα automation recipes. Τα recipes είναι workflow templates που έχουν ετοιμάσει οι έμπειροι email marketers του Moosend για εσάς.
Μπορείτε εύκολα να τα προσαρμόσετε στις ανάγκες της δικής σας εταιρείας ή απλά να αντλήσετε έμπνευση για να δημιουργήσετε το δικό σας automation workflow. Η αυξανόμενη λίστα των recipes περιλαμβάνει ενδεικτικά:
- Cart Abandonment workflow: χρησιμοποιήστε το για να αποστείλετε αυτόματα μια σειρά υπενθυμίσεων μέσω email προς επισκέπτες του eshop που έχουν ξεχάσει προϊόντα στο καλάθι τους και δεν έχουν ολοκληρώσει την αγορά.
- Anniversary email sequence: γιορτάστε μια ξεχωριστή επέτειο με τον κάθε πελάτη σας, ρυθμίζοντας την αυτόματη αποστολή επετειακού email, π.χ. ένα χρόνο μετά την πρώτη του αγορά στο site σας ή ένα χρόνο μετά την εγγραφή του στο newsletter.
Μπορείτε να στείλετε ένα εκπτωτικό κουπόνι ή κάποια άλλη επιβράβευση.
Re-engagement workflow: ενεργοποιήστε ξανά τους αδρανείς subscribers της λίστας σας, στέλνοντάς τους μια σειρά από emails σε προκαθορισμένο χρόνο. Τα email αυτά θα προσφέρουν έκπτωση ή θα υπενθυμίζουν κάτι σχετικό με τα προϊόντα της εταιρείας σας.
Τονίστε το USP σας εφόσον αυτό ήταν που τους έκανε να εγγραφούν εξαρχής.
Για περισσότερα workflow templates καθώς και πλήρη πρόσβαση στα automations, γραφτείτε δωρεάν στο moosend.com
Website tracking
To website tracking κάνει δυνατή την αξιοποίηση της πληροφορίας, η οποία δημιουργείται από το traffic στο site σας, στο λογαριασμό που διατηρείτε στο Moosend.
Αυτό σημαίνει ότι με τη χρήση των plugins που παρέχει το Moosend, ή μέσω κώδικα για πιο εξειδικευμένες εφαρμογές, επιτυγχάνεται η σύνδεση των δύο πλευρών και η απρόσκοπτη ροή πληροφορίας από το eshop προς το λογαριασμό σας στο Moosend.
Έτσι, γίνεται δυνατή η παρακολούθηση διαφόρων δεικτών που είναι σημαντικοί για τον εκάστοτε marketer τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
Τέτοια μεγέθη μπορεί να είναι ο αριθμός αγορών ανά πελάτη, συνολικά έσοδα ανά πελάτη, αριθμός προβολών της σελίδας (page views), αριθμός add-to-cart events, κ.ά.
Μια εταιρεία μπορεί πλέον να συλλέγει στοιχεία για την κίνηση των χρηστών της σελίδας της είτε είναι επισκέπτες είτε είναι εγγεγραμμένοι χρήστες και να αντιστοιχίζει τη διεύθυνση email τους με τη συμπεριφορά τους online.
Για παράδειγμα, μέσω του website tracking μπορείτε εύκολα να κρατάτε το ιστορικό των αγορών ανά πελάτη.
Με τον τρόπο αυτό, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δημιουργήσετε ένα segment πελατών με όλους όσοι έχουν πραγματοποιήσει Χ αριθμό αγορών, και να τους στείλετε αυτόματα μια καμπάνια email με κατάλληλο περιεχόμενο.
Οι εφαρμογές του website tracking όμως δεν σταματούν εδώ! Γραφτείτε στο moosend.com https://goo.gl/rtfqfG για να αποκτήσετε δωρεάν πρόσβαση σε όλες τις δυνατότητες των marketing automations με website tracking.
Πιθανώς να κρατάτε τα πιο σημαντικά αρχεία και φωτογραφίες σας σε διαφορετικά μέρη - τον υπολογιστή σας, το τηλέφωνό σας, διάφορες κάρτες SD και την ψηφιακή φωτογραφική μηχανή που χρησιμοποιείτε κατά διαστήματα.
Είναι πρόκληση να διατηρήσουμε όλα αυτά τα πράγματα ασφαλή, και οργανωμένα, και σε αυτό βοηθάει το Backup and Sync.
Είναι ένας απλούστερος, πιο γρήγορος και πιο αξιόπιστος τρόπος για να προστατεύσετε τα αρχεία και τις φωτογραφίες που είναι σημαντικά.
Αυτό το νέο εργαλείο αντικαθιστά το υπάρχον πρόγραμμα μεταφόρτωσης επιφάνειας εργασίας Google Photos και Drive για Mac / PC.
Το Backup and Sync είναι μια εφαρμογή για Mac και pc που δημιουργεί αντίγραφα ασφαλείας για αρχεία και φωτογραφίες με ασφάλεια στο Google Drive και στο Google Photos, ώστε να μην είστε πλέον παγιδευμένοι στον υπολογιστή σας και σε άλλες συσκευές.
Απλά επιλέξτε τους φακέλους που θέλετε να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας.
Το Backup and Sync λειτουργεί τόσο για το Google Photos όσο και για το Google Drive
Εάν είστε χρήστης της G Suite, κατευθυνθείτε στις ενημερώσεις G Suite για να κατανοήσετε καλύτερα τις εφαρμογές γραφείου που είναι διαθέσιμες στον επιχείρηση σας.
Πηγή: blog.google
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77