Tech & Business

Νέος διαγωνισμός από τη Generation Y

Φέτος το καλοκαίρι το Κτήμα Γκλίναβος σε συνεργασία με το travelplanet24.gr σας πάνε διακοπές στον πιο μεθυστικό διαγωνισμό του καλοκαιριού με την υποστήριξη της Generation Y – International e-Business Experts.

Συνεχίζοντας την επιτυχημένη του πορεία στην ελληνική και διεθνή αγορά κρασιών, το Κτήμα Γκλίναβος συνεχίζει να εξελίσσεται, λανσάροντας τον καινοτόμο καλοκαιρινό διαγωνισμό «Sea, Sun, Wine», χαρίζοντας €10 έκπτωση στο αεροπορικό ή ακτοπλοϊκό σας εισιτήριo με τη βοήθεια του TravelPlanet24!

Ο διαγωνισμός, του οποίου το concept, εκτέλεση και συνέργεια ανέλαβε εξ ολοκλήρου η Generation Y – International e-Business Experts, καλεί τους συμμετέχοντες να λάβουν μέρος κάνοντας χρήση του ειδικού κωδικού που βρίσκεται στα μπουκάλια «Κτήμα Γκλίναβος».

Αγοράζοντας μία από τις ετικέτες που συμμετέχουν στον διαγωνισμό και καταχωρώντας τον κωδικό αυτό στο www.seasunwine.gr, το mini site που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την GENERATION Y αποκλειστικά για το διαγωνισμό, κερδίζουν αυτόματα €10 έκπτωση στο αεροπορικό ή ακτοπλοϊκό τους εισιτήριo και μπαίνουν στην μεγάλη κλήρωση για ένα δωρεάν ακτοπλοϊκό εισιτήριο για 2 άτομα, στο τέλος του διαγωνισμού.

Για να πάτε και εσείς διακοπές με το «Κτήμα Γκλίναβος» και την Travelplanet24, μπορείτε να πάρετε μέρος έως τις 13 Αυγούστου εδώ: http://www.seasunwine.gr/

Δίκτυ προστασίας της ΙΒΜ στις διεθνείς οικονομικές συναλλαγές

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα, που ταυτόχρονα δρα και ως… τροχοπέδη για την ανάπτυξη ψηφιακών χρηματο-οικονομικών υπηρεσιών, είναι η «τρωτότητα» των συστημάτων που χρησιμοποιούν γι’ αυτό τον σκοπό τράπεζες και οργανισμοί, τόσο σε εθνικό, όσο και σε διεθνές επίπεδο…

Οι κλοπές δεδομένων, στο πλαίσιο του διαρκώς εντεινόμενου και σε ευρύτατα πεδία επεκτεινόμενου κυβερνοεγκλήματος, κατά τις προβλέψεις των ειδικών θα προκαλέσουν ζημιές ύψους άνω των 8 τρις δολαρίων (!) ως το 2022, δηλαδή μέσα στην επόμενη πενταετία.

Πολύ «πικρό ποτήρι», για να το πιείς χωρίς αντίδραση. Αντίδοτο, λοιπόν, υπάρχει; Λύση στο πρόβλημα; Κάποιο φάρμακο; Δραστική ουσία;

Η ΙΒΜ λέει πως το βρήκε και δεν είναι άλλο από την συστηματική κρυπτογράφηση των δεδομένων που κυκλοφορούν σήμερα στο Διαδίκτυο, στο πλαίσιο των εκατομμυρίων (αν όχι παραπάνω…) ψηφιακών οικονομικών συναλλαγών, οι οποίες πραγματοποιούνται καθημερινά σ’ όλο τον κόσμο.

Θεραπεία δια της ομοιοπαθητικής, δηλαδή, καθώς αυτό κάνουν συχνότατα οι κακόβουλοι κυβερνο-εγκληματίες, όταν καταφέρνουν να εισχωρήσουν στα ενδότερα των υπολογιστών οργανισμών, φορέων, επιχειρήσεων αλλά και ιδιωτών: κρυπτογραφούν ό,τι μπορέσουν και στη συνέχεια ζητούν λύτρα, για να «ξεκλειδώσουν» τα αρχεία που μπλόκαραν, χωρίς μάλιστα να υπάρχει κανένα εχέγγυο ότι θα τηρήσουν το λόγο τους, μόλις καταβληθούν τα (υψηλά, συνήθως) λύτρα σε bitcoin που απαιτούν.

Η ΙΒΜ ονόμασε το «φάρμακό» της «ΙΒΜ Ζ» και σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε στις 17 Ιουλίου το χαρακτηρίζει ως «επόμενη γενιά του πιο ισχυρού συστήματος συναλλαγών στον κόσμο, με δυνατότητα διαχείρισης 12 και πλέον δισεκατομμυρίων κρυπτογραφημένων συναλλαγών την ημέρα»…

Το «Ζ» -προφανώς, ένα σύστημα mainframe, με άφθονη υπολογιστική ισχύ, αλλά και το κατάλληλο λογισμικό που θα την αξιοποιήσει-

διαθέτει τη δική του πρωτοποριακή «μηχανή» κρυπτογράφησης, η οποία μπορεί να χειριστεί ανά πάσα στιγμή και για το σύνολο εκάστης συναλλαγής κάθε λογής δεδομένα από εφαρμογές, υπηρεσίες στο cloud(συμπεριλαμβανομένης και της υπηρεσίας IBMCloudBlockchain)ή βάσεις δεδομένων σε οποιοδήποτε σημείο του δικτύου κι αν βρίσκονται (εδώ, η σχετική ανακοίνωση, εκ μέρους της «μεγάλης μπλε», για όσους θέλουν περισσότερες λεπτομέρειες).

Θα είναι, άραγε, αποτελεσματικό αυτό το «φάρμακο»;

Η ΙΒΜ θεωρεί πως θα βελτιώσει εντυπωσιακά την αντιμετώπιση των σημερινών προβλημάτων(αν και απολύτως ασφαλής δεν μπορεί να είναι ποτέ κανείς / ο αγώνας καλού – κακού, ως γνωστόν, δεν έχει τέλος) και επισημαίνει πως από τα 9 δις «τεμάχια» δεδομένων που έχουν χαθεί ή κλαπεί από το 2013 ως τις μέρες μας, μόλις το 4% ήταν κρυπτογραφημένα

– τα υπόλοιπα 96% ήταν ευάλωτα (στην καλύτερη των περιπτώσεων), αν όχι διαθέσιμα «σε κάθε κακόβουλο κυβερνοεγκληματία, κρατικό υπάλληλο ή και αφηρημένο εργαζόμενο, που δεν ξέρει πώς να μεταχειριστεί ευαίσθητες πληροφορίες», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή της.

Η «μεγάλη μπλε» παραθέτει κι άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως το ότι στη διάρκεια του 2016 «έκαναν φτερά» περισσότερα από 4 δισεκατομμύρια εγγραφές, σημειώνοντας αύξηση 556% από το αντίστοιχο νούμερο του 2015.

Παρά τον αυξανόμενο κίνδυνο, όμως, λίγοι (μόλις 2%) μεγάλοι εταιρικοί χρήστες προχωρούν σε κρυπτογράφηση των δεδομένων τους, ποσοστό που φαίνεται ασήμαντο σε σύγκριση με το 80% των κρυπτογραφημένων δεδομένων στην κινητή τηλεφωνία.

Η δικαιολογία τους είναι πως η διαδικασία της κρυπτογράφησης / αποκρυπτογράφησης «τρώει» χρόνο και πόρους από τις διαθέσιμες υποδομές τους, κάτι που βεβαίως αληθεύει, αλλά για πόσο καιρό μπορείς να ποντάρεις στην τύχη σου;

Παρήγορο, πάντως, είναι το γεγονός που αποκαλύπτει η ΙΒΜ, ότι περισσότεροι από 150 πελάτες της απ’ όλο τον κόσμο, συμμετείχαν στην πιλοτική λειτουργία του «IBMZ» με σχόλια και παρατηρήσεις, ώστε να βελτιωθούν ακόμα περισσότερο οι επιδόσεις του έτσι κι αλλιώς ταχύτατου συστήματός της και να εξουδετερωθεί ακόμα περισσότερο αυτή η αδυναμία..

Η κίνηση της ΙΒΜ έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή καθώς, από τη μια, χρειάζεται να αποκατασταθεί η «τραυματισμένη» λόγω των αλλεπάλληλων κακόβουλων επιθέσεων εμπιστοσύνη μεταξύ των χρηστών/καταναλωτών και του χρηματοπιστωτικού συστήματος κι από την άλλη, όποια λύση κι αν επιλεγεί τελικά, θα πρέπει να υποστηρίζει τις νέες προδιαγραφές GeneralDataProtectionRegulation (GDPR) της ΕΕ,

οι οποίες αυστηροποιούν από τον ερχόμενο χρόνο τις απαιτήσεις σε θέματα προστασίας δεδομένων για όσους οργανισμούς ή φορείς δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη.

 

Έναρξη 8ου Διαγωνισμού  Καινοτομίας & Τεχνολογίας ΕΤΕ

Η Εθνική Τράπεζα, διοργανώνει τον 8ο Διαγωνισμό "Καινοτομίας & Τεχνολογίας", με στόχο να αναδείξει και να επιβραβεύσει πρωτότυπες ιδέες βασισμένες στις νέες τεχνολογίες και να προωθήσει την καινοτομία στην Ελλάδα.

Ο Διαγωνισμός αποτελεί δράση του προγράμματος NBG Bussiness Seeds για τη στήριξη της καινοτόμου επιχειρηματικότητας. Αποσκοπεί στην ενίσχυση και τη στήριξη της δημιουργικότητας, ειδικά των νέων, και στην καλλιέργεια κουλτούρας καινοτομίας.

Η αξιολόγηση των προτάσεων θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα:

  • Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
  • Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • Πανεπιστήμιο Πειραιά 
  • Πανεπιστήμιο Πατρών
  • Πανεπιστήμιο Κρήτης
  • Πανεπιστήμιο Μακεδονίας​

Η συμμετοχή στον Διαγωνισμό μπορεί να είναι ατομική ή ομαδική με αντικείμενο που εντάσσεται σε μία από τις παρακάτω Θεματικές Ενότητες : 

  • Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα
  • Περιβάλλον και Τεχνολογία
  • Πολιτισμός και Τεχνολογία

Πέρα από τη διαγωνιστική φάση και τη βράβευση των προτάσεων μέσα από τον ετήσιο Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας, έμφαση δίνεται στην υποστήριξη της υλοποίησης επιλεγμένων προτάσεων που έχουν διακριθεί

Σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών οι συμμετέχοντες που υπέβαλλαν τις επιλεγμένες προτάσεις παρακολουθούν προγράμματα εκπαίδευσης σε θέματα επιχειρηματικότητας.
Επιπλέον λαμβάνουν δωρεάν υπηρεσίες και προϊόντα της Amazon και της Microsoft, ενώ τους παρέχονται υπηρεσίες incubation σε συνεργασία με τον ΣΕΒ και τον incubator 1776 με έδρα τις Η.Π.Α.

Για την οικονομική στήριξη εταιρειών, προβλέπονται στοχευμένα προγράμματα δανεισμού τους και συμμετοχής στο εταιρικό τους κεφάλαιο.
Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται σε δράσεις καθοδήγησης τους σε συνεργασία με τη Google, τη Grant Thornton, τη Watson Farley and Williams, το Israel Advanced Technology Industries (IATI) καθώς και σε πρωτοβουλίες δημιουργίας και ανάπτυξης επαγγελματικής δικτύωσης σε συνεργασία με την Endeavor Greece και το Ελληνο-Αμερικάνικο Επιμελητήριο.​
 
Έμφαση δίνεται στην καθοδήγηση (mentoring) των ομάδων και από έμπειρα στελέχη της Εθνικής Τράπεζας, τα οποία, με επαγγελματική εμπειρία άνω των είκοσι ετών και σε διαφορετικούς κλάδους προτείνουν στοχευμένες λύσεις για τη βελτίωση κάθε καινοτόμου προσπάθεια
 
Για να υποβάλλεται την αίτηση σας πατήστε εδώ
 
Στο Peak του ενδιαφέροντος η Generation Y

 

Απόλυτα επιτυχημένη και εντυπωσιακή κρίθηκε η παρουσία της Generation Y – International e-Business Experts στο Peak Marketing Conference 2017 που διοργανώθηκε από την Google και τη Boussias Communications και πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 13 Ιουλίου στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη.

H ομάδα της Generation Y - International eBusiness Experts, στο πλαίσιο του συνεδρίου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με ανθρώπους από όλο το φάσμα του performance marketing, και του digital business.

Το δυναμικό παρόν της ομάδας της Generation Y στο Peak Marketing Conference 2017 συμπλήρωσε με τον καλύτερο τρόπο η ομιλία του Head of Performance Marketing της εταιρίας, Θάνου Παπαγιαννίδη, με τίτλο " Performance Optimization – Tools and Tips",

η οποία επικεντρώθηκε σε εργαλεία και μηχανισμούς για τη βελτιστοποίηση των ενεργειών ενός marketing manager που οδηγούν σε μία συνεχόμενη ανάπτυξη ενός webstore και στην συνακόλουθη διεύρυνση του κύκλου εργασιών του.

Η ομιλία απέσπασε το ενδιαφέρον του κοινού, συγκεντρώνοντας θετικά σχόλια, ενώ αποτέλεσε και σημείο αναφοράς για αρκετούς από τους υπόλοιπους ομιλητές.

 

Δημιουργικό εργαστήρι gaming στο Innovathens

 

Από σήμερα, 17/7 και για δυο ολόκληρες εβδομάδες το ηλεκτρονικό παιχνίδι έχει την τιμητική του στο Innovathens, καθώς ο Κόμβος Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων διοργανώνει –με την υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης & Επικοινωνίας (ΓΓΕΕ) και σε συνεργασία με το Κολλέγιο Τέχνης & Design AKTO και το SAE Creative Media College- ένα εντατικό boot camp,

με την επωνυμία Get into Games (GiG)Create, για να μάθεις να δημιουργείς από το μηδέν το δικό σου ηλεκτρονικό παιχνίδι!

Αυτές τις δυο εβδομάδες, το Innovathens θα μεταμορφωθεί σ’ ένα μεγάλο δημιουργικό εργαστήρι όπου πανεπιστημιακοί, εκπαιδευτικοί και επαγγελματίες του χώρου θα μυήσουν τους συμμετέχοντες στον μαγικό κόσμο του gaming, με δυο κύρια μαθήματα αφιερωμένα στη σχεδίαση και ανάπτυξη του παιχνιδιού, αλλά και πολλά σεμινάρια, διαλέξεις και εργαστήρια.

Αφού κατανοήσουν τη διαδικασία και τη λογική πίσω από τη δημιουργία ενός παιχνιδιού, στο τέλος θα περάσουν από τη θεωρία στην πράξη και –με τη βοήθεια της πλατφόρμας Unity- θα φτιάξουν το δικό τους παιχνίδι.

Αξίζει να σημειωθεί πως δεν απαιτείται πρότερη εξοικείωση με το χώρο του gamedesign/development, ωστόσο προηγούμενη επαφή με το αντικείμενο, προφανώς, θα βοηθήσει – άλλωστε, υπάρχει και σχετικό προπαρασκευαστικό εργαστήριο στο Unity.

Εισηγητές στα δυο κεντρικά μαθήματα, είναι ο gamedesignerΜιχάλης Παπαγαθαγγέλου (Gamedesign) και οι game developers Ανδρέας Δικτυόπουλος – Μαρία Αλούπη (Game development).Στα άλλα θέματα του GiG,

εισηγητές είναι οι Αρίσταρχος Παπαδανιήλ (animator – γραφίστας) για Characterdesign, Παναγιώτης Κυριακουλάκος (Λέκτορας Παν. Αιγαίου) και Αναστ. Δημητρά (ΑΚΤΟ &Πανεπ. Αιγαίου) για Interactive Story telling

και Design Thinking / Design Document, Γιώργος Θάνος (συντονιστής τμ. Game Art Animation / SAE) για Virtual Environment Art, Δημήτρης Γραμμένος (ερευνητής ΙΠ/ΙΤΕ) για Creative Thinking, Ελίνα Ροϊνιώτη

(κοινωνιολόγος, Πάντειο – ΓΓΕΕ) για Game Studies και Game industry, Κώστας Καρπούζης (ΕΜΠ) για Immersion-Flow, Παναγιώτης Κουβέλης (Media Flake – SAE) για Game AudioκαιGame Production καιΑντώνης Λιάπης (Λέκτορας, Institute of Digital Games / Πανεπιστήμιο Μάλτας) γιαLevel Design.

Το κόστος συμμετοχής είναι 250 € (για φοιτητές 200 €) - δηλώσεις συμμετοχής εδώ

Vodafone: πρόγραμμα εκμάθησης συγγραφής κώδικα

H Vodafone ξεκινά το μεγαλύτερο πρόγραμμα εκμάθησης συγγραφής κώδικα για κορίτσια στον κόσμο

HVodafone ξεκινά την υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος συγγραφής κώδικα, το οποίο απευθύνεται σε έφηβες ηλικίας 14 έως 18 ετών, από 26 χώρες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων κοριτσιών από την Ελλάδα, με στόχο την αντιμετώπιση του διευρυνόμενου χάσματος ανάμεσα στα δύο φύλα στα επαγγέλματα STEM.

Στο πλαίσιο του μεγαλύτερου διεθνούς προγράμματος εκμάθησης συγγραφής κώδικα στο είδος του παγκοσμίως, η Vodafone θα συνεργαστεί με την CodeFirst: Girls, η οποία υλοποιεί μαθήματα εκμάθησης συγγραφής κώδικα για γυναίκες και κορίτσια.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την υλοποίηση εργαστηρίων συγγραφής κώδικα για έφηβες, σε όλο το γεωγραφικό αποτύπωμα της Vodafoneστην Ευρώπη, την Ινδία, τη Μέση Ανατολή, τη Νότια Αφρική και την Αυστραλασία.

Στην Ελλάδα, 20 έφηβες θα συμμετάσχουν στο δωρεάν πρόγραμμα εκμάθησης συγγραφής κώδικα τον Σεπτέμβριο. Η διευθύντρια εταιρικών σχέσεων της Vodafone Ελλάδας, Νικόλ Ιωαννίδη δήλωσε: «Τα τελευταία χρόνια καταγράφεται σημαντική πρόοδος στη μείωση του χάσματος των φύλων σε πολλά πεδία της κοινωνίας.

Ωστόσο, σε αρκετές χώρες το χάσμα στα επαγγέλματα STEM μεγαλώνει.

Το πρόγραμμα εκμάθησης συγγραφής κώδικα με την CodeFirst: Girls σχεδιάστηκε για να επικεντρώσει το ενδιαφέρον των κοριτσιών σε έναν τομέα, ο οποίος σήμερα είναι πιο δημοφιλής στα αγόρια, βοηθώντας τα έτσι να διευρύνουν τις ευκαιρίες τους και να μεγιστοποιήσουν τις μελλοντικές τους επαγγελματικές επιλογές».

Τα μαθήματα συγγραφής κώδικα της Vodafone, σε συνεργασία με την CodeFirst: Girls, έχουν σχεδιαστεί για να είναι κατάλληλα για όλα τα κορίτσια ηλικίας από 14 έως 18 ετών, ανεξαρτήτως των δεξιοτήτων τους.

Θα παράσχουν βασικές γνώσεις των γλωσσών υπολογιστών και προγραμμάτων ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένων των html, CSS, GitHub και Bootstrap, δίνοντας την ευκαιρία στις σπουδάστριες να αναπτύξουν έναν ιστότοπο στο τέλος του προγράμματος εκπαίδευσης.

Η Vodafone θα συνεργαστεί με σχολεία από όλες τις αγορές της, ενώ κορίτσια τα σχολεία των οποίων δεν συμμετέχουν στο πρόγραμμα, μπορούν να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους εδώ. Οι αιτήσεις θα γίνονται δεκτές έως τις 10 Αυγούστου 2017.

Η συγγραφή κώδικα αποτελεί μία από τις δεξιότητες με την μεγαλύτερη ζήτηση σε όλες τις βιομηχανίες, καθώς ένας αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων πλέον στηρίζεται στον υπολογιστικό κώδικα.

Το ήμισυ των κενών θέσεων εργασίας εντοπίζεται σε βιομηχανίες εκτός τεχνολογίας, όπως η χρηματοοικονομική, η υγεία και πρόνοια και η μεταποίηση, ενώ πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι η συγγραφή κώδικα γίνεται μία θεμελιώδης δεξιότητα που υποστηρίζει τις πιθανότητες ενός υποψηφίου να κερδίσει έναν υψηλό μισθό.

Η ενδυνάμωση των γυναικών και η υποστήριξη των νέων στον εμπλουτισμό των δεξιοτήτων τους μέσω της τεχνολογίας αποτελούν δύο σημαντικά πεδία αφοσίωσης για την Vodafone στο πλαίσιο του δεκαετούς στόχου της εταιρίας για την βιώσιμη ανάπτυξη.

Φιλοδοξία της Vodafone είναι να γίνει ο καλύτερος εργοδότης για τις γυναίκες έως το 2025. Επίσης, η εταιρία επιδιώκει να διασυνδέσει 50 εκατομμύρια γυναίκες που ζουν σε αναπτυσσόμενες αγορές προκειμένου να της βοηθήσει να βελτιώσουν τις ζωές τους και τα μέσα βιοπορισμού τους.

Στην Ελλάδα η Vodafone πρόσφατα ξεκίνησε το πρόγραμμα βιώσιμης ανάπτυξης «Αγκαλιά στην Κοινωνία», για την ενίσχυση των γυναικών στις τοπικές κοινωνίες.

Παράλληλα, στην Ελλάδα ο Όμιλος Vodafone υλοποιεί το πρόγραμμα ReConnect, που βοηθά ταλαντούχες γυναίκες να επανέλθουν στην αγορά εργασίας μετά από διακοπή της καριέρας τους, ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζει το έργο της ActionAidHellas στο ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ, για την ενδυνάμωση γυναικών και νέων με τη χρήση της τεχνολογίας.

Επίσης το ίδρυμα Vodafone στην Ελλάδα υλοποιεί δωρεάν εκπαιδευτικά εργαστήρια STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) για μαθητές γυμνασίου και λυκείου, σε συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Science Communication - SciCo.

Το Moosend λανσάρει τα πιο σύγχρονα marketing automations στην αγορά

 

Με τα marketing automations μπορεί κάθε επιχείρηση να αυτοματοποιήσει επαναλαμβανόμενες online διαδικασίες και να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις από το site ή το eshop της.

Το Moosend, η γνωστή πλατφόρμα email marketing, δεν σταματά να μας εκπλήσσει ευχάριστα, ανακοινώνοντας δύο σημαντικά features, συγκεκριμένα τα marketing automations και το website tracking.

Μετά την κυκλοφορία του καινούριου campaign editor, ο οποίος ξεφεύγει από όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα και κάνει το σχεδιασμό newsletter να μοιάζει περισσότερο με παιχνίδι με τουβλάκια Lego, το Moosend παρουσιάζει κάτι νέο: τον πιο σύγχρονο τρόπο να μετατρέψετε περισσότερους ανώνυμους επισκέπτες του site σας σε πελάτες.

Κάθε χρήστης της πλατφόρμας email marketing του Moosend, μπορεί πλέον να αυτοματοποιήσει διαδικασίες στο site ή στο eshop του, δημιουργώντας «triggers», «filters» και «actions», και μάλιστα χωρίς έξτρα κόστος, αφού κάθε νέο feature ενεργοποιείται αυτόματα σε όλους τους λογαριασμούς στο blog.moosend.

Συγκεκριμένα, οι χρήστες του Moosend έχουν τη δυνατότητα να δημιουργούν «κανόνες» για την κατηγοριοποίηση των επισκεπτών του site με βάση τα χαρακτηριστικά της online συμπεριφοράς τους.

Τέτοια χαρακτηριστικά είναι, για παράδειγμα, οι σελίδες του site που επισκέπτονται, τα προϊόντα που βάζουν στο καλάθι αγορών ή η προτίμησή τους σε κάποια κατηγορία προϊόντων.

Η πληροφορία αντλείται δυναμικά, καθώς καταγράφονται οι αλλαγές στις κινήσεις τους πάνω στο site.

Τα δεδομένα φιλτράρονται βάσει των κριτηρίων που έχετε θέσει, ενώ στη συνέχεια εκτελούνται αυτόματα οι ενέργειες που έχετε προβλέψει, όπως είναι η αποστολή της κατάλληλης καμπάνιας email.

Αυτές οι δυνατότητες website tracking και automation σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε στοχευμένα marketing workflows με προσωποποιημένα email campaigns, έστω και αν έχετε εκατομμύρια χρήστες στο site σας.

Οι νέες δυνατότητες που προσφέρει το Moosend είναι κατάλληλες για κάθε μέγεθος επιχείρησης που διαθέτει website ή eshop και θέλει να χρησιμοποιήσει τις νέες τεχνολογίες marketing για να αυξήσει τον αριθμό των υποψήφιων πελατών αλλά και τις πωλήσεις της.

To Moosend έχει καταφέρει να συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες εταιρείες email marketing παγκοσμίως, με δυναμική παρουσία σε πέντε ηπείρους εδώ και πέντε χρόνια.

Marketing Automations

Τα marketing automations αποτελούν αυτοματοποιημένα workflows, δηλαδή αλληλουχίες ενεργειών marketing και emails που ενεργοποιούνται μόλις επαληθευτούν οι συνθήκες που έχουμε θέσει εκ των προτέρων. Πιο συγκεκριμένα, τα automations στηρίζονται στο μοντέλο των Triggers-Filters-Actions:

- Tα triggers περιλαμβάνουν μια εμπλουτισμένη λίστα συνθηκών που μόλις επαληθευτούν, ενεργοποιούν τα επιθυμητά actions.

- Μεταξύ triggers και actions μεσολαβούν τα filters ή conditional steps, τα οποία λειτουργούν είτε ως χρονοκαθυστέρηση είτε ως φιλτράρισμα επαφών βάσει κριτηρίων. Τέτοια κριτήρια μπορεί να είναι από το αν o χρήστης είναι πελάτης ή όχι μέχρι τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή του χρήστη.

- Τα πιο συνηθισμένα actions είναι η αποστολή μιας personalized καμπάνιας, η εγγραφή/διαγραφή του χρήστη από μια mailing list και η αλλαγή σε κάποιο custom field που δηλώνει ένα χρήσιμο μέγεθος, π.χ. αριθμός αγορών που έχει πραγματοποιήσει ο πελάτης.

Recipes

Στην πλατφόρμα του Moosend περιλαμβάνονται δωρεάν και έτοιμα automation recipes. Τα recipes είναι workflow templates που έχουν ετοιμάσει οι έμπειροι email marketers του Moosend για εσάς.

Μπορείτε εύκολα να τα προσαρμόσετε στις ανάγκες της δικής σας εταιρείας ή απλά να αντλήσετε έμπνευση για να δημιουργήσετε το δικό σας automation workflow. Η αυξανόμενη λίστα των recipes περιλαμβάνει ενδεικτικά:

- Cart Abandonment workflow: χρησιμοποιήστε το για να αποστείλετε αυτόματα μια σειρά υπενθυμίσεων μέσω email προς επισκέπτες του eshop που έχουν ξεχάσει προϊόντα στο καλάθι τους και δεν έχουν ολοκληρώσει την αγορά.

- Anniversary email sequence: γιορτάστε μια ξεχωριστή επέτειο με τον κάθε πελάτη σας, ρυθμίζοντας την αυτόματη αποστολή επετειακού email, π.χ. ένα χρόνο μετά την πρώτη του αγορά στο site σας ή ένα χρόνο μετά την εγγραφή του στο newsletter.

Μπορείτε να στείλετε ένα εκπτωτικό κουπόνι ή κάποια άλλη επιβράβευση.

Re-engagement workflow: ενεργοποιήστε ξανά τους αδρανείς subscribers της λίστας σας, στέλνοντάς τους μια σειρά από emails σε προκαθορισμένο χρόνο. Τα email αυτά θα προσφέρουν έκπτωση ή θα υπενθυμίζουν κάτι σχετικό με τα προϊόντα της εταιρείας σας.

Τονίστε το USP σας εφόσον αυτό ήταν που τους έκανε να εγγραφούν εξαρχής.

Για περισσότερα workflow templates καθώς και πλήρη πρόσβαση στα automations, γραφτείτε δωρεάν στο moosend.com

Website tracking

To website tracking κάνει δυνατή την αξιοποίηση της πληροφορίας, η οποία δημιουργείται από το traffic στο site σας, στο λογαριασμό που διατηρείτε στο Moosend.

Αυτό σημαίνει ότι με τη χρήση των plugins που παρέχει το Moosend, ή μέσω κώδικα για πιο εξειδικευμένες εφαρμογές, επιτυγχάνεται η σύνδεση των δύο πλευρών και η απρόσκοπτη ροή πληροφορίας από το eshop προς το λογαριασμό σας στο Moosend.

Έτσι, γίνεται δυνατή η παρακολούθηση διαφόρων δεικτών που είναι σημαντικοί για τον εκάστοτε marketer τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Τέτοια μεγέθη μπορεί να είναι ο αριθμός αγορών ανά πελάτη, συνολικά έσοδα ανά πελάτη, αριθμός προβολών της σελίδας (page views), αριθμός add-to-cart events, κ.ά.

Μια εταιρεία μπορεί πλέον να συλλέγει στοιχεία για την κίνηση των χρηστών της σελίδας της είτε είναι επισκέπτες είτε είναι εγγεγραμμένοι χρήστες και να αντιστοιχίζει τη διεύθυνση email τους με τη συμπεριφορά τους online.

Για παράδειγμα, μέσω του website tracking μπορείτε εύκολα να κρατάτε το ιστορικό των αγορών ανά πελάτη.

Με τον τρόπο αυτό, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δημιουργήσετε ένα segment πελατών με όλους όσοι έχουν πραγματοποιήσει Χ αριθμό αγορών, και να τους στείλετε αυτόματα μια καμπάνια email με κατάλληλο περιεχόμενο.

Οι εφαρμογές του website tracking όμως δεν σταματούν εδώ! Γραφτείτε στο moosend.com https://goo.gl/rtfqfG για να αποκτήσετε δωρεάν πρόσβαση σε όλες τις δυνατότητες των marketing automations με website tracking.

Ασφαλή διαχείριση προϊόντων Google Photos

 

Πιθανώς να κρατάτε τα πιο σημαντικά αρχεία και φωτογραφίες σας σε διαφορετικά μέρη - τον υπολογιστή σας, το τηλέφωνό σας, διάφορες κάρτες SD και την ψηφιακή φωτογραφική μηχανή που χρησιμοποιείτε κατά διαστήματα.

Είναι πρόκληση να διατηρήσουμε όλα αυτά τα πράγματα ασφαλή, και οργανωμένα, και σε αυτό βοηθάει το Backup and Sync.

Είναι ένας απλούστερος, πιο γρήγορος και πιο αξιόπιστος τρόπος για να προστατεύσετε τα αρχεία και τις φωτογραφίες που είναι σημαντικά.

Αυτό το νέο εργαλείο αντικαθιστά το υπάρχον πρόγραμμα μεταφόρτωσης επιφάνειας εργασίας Google Photos και Drive για Mac / PC.

Το Backup and Sync είναι μια εφαρμογή για Mac και pc που δημιουργεί αντίγραφα ασφαλείας για αρχεία και φωτογραφίες με ασφάλεια στο Google Drive και στο Google Photos, ώστε να μην είστε πλέον παγιδευμένοι στον υπολογιστή σας και σε άλλες συσκευές.

Απλά επιλέξτε τους φακέλους που θέλετε να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας.

Το Backup and Sync λειτουργεί τόσο για το Google Photos όσο και για το Google Drive

Εάν είστε χρήστης της G Suite, κατευθυνθείτε στις ενημερώσεις G Suite για να κατανοήσετε καλύτερα τις εφαρμογές γραφείου που είναι διαθέσιμες στον επιχείρηση σας.

Πηγή: blog.google

Net Day of Action: Διατηρήστε το διαδίκτυο ανοικτό

Net Day of Action: Εξασφαλίστε τη διατήρηση του ανοικτού διαδικτύου

Η 12 Ιουλίου είναι η Ημέρα Δράσης για το ανοιχτό διαδίκτυο και η Google απέστειλε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην take action, την κοινότητά που εστιάζει σε θέματα που είναι σημαντικά για το μέλλον του διαδικτύου.

Οι κανόνες δικτύου ουδετερότητας που προστατεύουν το ανοιχτό διαδίκτυο κινδυνεύουν να αποσυναρμολογηθούν.

Οι εταιρείες του Διαδικτύου, οι startups και τα εκατομμύρια των χρηστών του Διαδικτύου εξαρτώνται από αυτές τις προσταγές κοινής λογικής που αποτρέπουν την παρεμπόδιση ή την αποδυνάμωση της διαδικτυακής

κυκλοφορίας, την κατάτμηση του Διαδικτύου σε καλές λωρίδες ταχείας κυκλοφορίας και αργές λωρίδες και άλλες πρακτικές διακρίσεων.

Χάρη εν μέρει στην ουδετερότητα του δικτύου, το ανοιχτό διαδίκτυο έχει εξελιχθεί σε μια απαράμιλλη πηγή επιλογής, ανταγωνισμού, καινοτομίας, ελεύθερης έκφρασης και ευκαιριών. Και θα πρέπει να μείνει έτσι.

Το σημερινό ανοιχτό διαδίκτυο διασφαλίζει ότι τόσο οι νέες όσο και οι καθιερωμένες υπηρεσίες, είτε προσφέρονται από μια εδραιωμένη εταιρεία διαδικτύου, όπως η Google, από έναν πάροχο, είτε μια μικρή επιχείρηση,

έχουν την ίδια δυνατότητα να προσεγγίσουν τους χρήστες με ίσους όρους ανταγωνισμού.

Είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο αυτής της συζήτησης και ελπίζουμε ότι θα ενώσουν όλοι τις φωνές τους.

Πρέπει να πείσουμε όλους ότι θέλουμε να διατηρήσετε το Διαδίκτυο ελεύθερο και ανοιχτό.

Η Google και πολλοί άλλοι συμμετέχουν μαζί για να καλέσουν την Ομοσπονδιακή επιτροπή τηλεπικοινωνιών

(Federal Communications Commision) να διατηρήσει το ανοιχτό διαδίκτυο.

Για να μάθετε περισσότερα, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο μπορείτε να μοιραστείτε τις απόψεις σας με την FCC, επισκεφτείτε τη διεύθυνση https://netneutrality.internetassociation.org/action/.

Πηγή: blog.google

Ποιος θα σταματήσει την επέλαση των fake news;

Ποιος θα σταματήσει την επέλαση των fake news;

Ειδικοί και δημοσιογράφοι χαρτογράφησαν το τοπίο και πρότειναν πρωτοβουλίες σε εκδήλωση του Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων της ΕΕΔΕ


Τι σημαίνει ο όρος «fakenews»; Πότε εμφανίστηκε ως φαινόμενο; Γιατί οι άνθρωποι καταναλώνουν ψευδείς ειδήσεις; Και, τελικά, ποιος θα τις σταματήσει;

Αυτά ήταν μερικά μόνο από τα ερωτήματα στα οποία θέλησαν να δώσουν απαντήσεις οι δημοσιογράφοι και ειδικοί της επικοινωνίας που συμμετείχαν στην εσπερίδα με θέμα «Fake News.Ποιος θα τα σταματήσει;»

που διοργάνωσε τη Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017 στα Public Συντάγματος ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της ΕΕΔΕ.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με τους χαιρετισμούς των Βασίλη Λώλα, Πρόεδρου της Δ.Ε. του ΤΕΥΠ, Έλλης Παναγιωτοπούλου, Μέλους της Δ.Ε. του ΤΕΥΠ και Communication & Corporate AffairsManager της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και Σίσσυς Ηλιοπούλου, Μέλους Ο.Ε. της εκδήλωσης και Group External Communication Manager της Coca-Cola Hellenic BottlingCompany.

Ο κ Λώλας εστίασε στο ότι τα fakenews επηρεάζουν τη φήμη και την εικόνα των εταιρειών,ενώ ηκ.Ηλιοπούλου δήλωσε ότι διαπίστωσαν με την κ. Παναγιωτοπούλου κατά την προετοιμασία της εκδήλωσης,πως πρόκειταιγια ζήτημα με πολλές και σύνθετες πλευρές, το οποίο, αν και παλιό, έχει διογκωθεί λόγω της «ψηφιακής έκρηξης» που βιώνουμε.

Την εισαγωγή στην έρευνα και την ιστορία των fakenews έκαναν αρχικά η Σόνια Χαϊμαντά, Διευθύντρια Σύνταξης Μέσων της DPG DigitalMedia, και ο Στάθης Χαϊκάλης, Πρόεδρος της Communication Effect.

Η πρώτη μίλησε για το ρόλο του επαγγελματία δημοσιογράφου απέναντι στην επέλαση των fakenews, ενώ ο δεύτερος αναφέρθηκε στις ρίζες του φαινομένου, την αγορά της επικοινωνίας και τα brands.

Η κ. Χαϊμαντά τόνισε αρχικά ότι το πρόβλημα των fakenewsδεν είναι θέμα του ψηφιακού συστήματος, αλλά διογκώθηκε από το διαδίκτυο, καθώς σήμερα το μέγα ζήτημα είναι η ταχύτητα, επομένως είναι δύσκολο να αναλάβει κάποιος την ευθύνη για τα όσα διαδίδονται, ενώ το κόστος των ψευδών ειδήσεων παραμένει μηδενικό.

«Πρόκειται για έναν φαύλο κύκλο» δήλωσε χαρακτηριστικά. Επικαλούμενη έρευνα του Kaspersky Lab, αποκάλυψε ότι το 12% των χρηστών στο Facebook ανεβάζει fake news, με το 14% αυτών να είναι άνδρες.

Παρουσιάζοντας το οικοσύστημα της παραπληροφόρησης, το οποίο αποτελείται από επτά τύπους παρά- και αντι-πληροφόρησης, η κ. Χαϊμαντά, τόνισε ότι «ο όρος fake news δεν αρκεί για να περιγράψει την πραγματικότητα - πρόκειται για μια σκόπιμη παραχάραξη ειδήσεων που έχει ως στόχο την ψυχαγωγία, το κέρδος, την προπαγάνδα, και την πολιτική επιρροή».

Τι μπορούμε, όμως, να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε τα fakenews, πριν καν αυτά δημιουργηθούν;

Σύμφωνα με την κ. Χαϊμαντά, οι ειδήσεις πρέπει να βασίζονται σε πρωτογενές υλικό, να μην υπόκεινται στη γραμμή του μέσου, να μην έχουν τίτλο που παραπληροφορεί, το κείμενο που δημοσιεύεται να είναι υπογεγραμμένο, να ελέγχονται οι πηγές και φυσικά, να κατέβει τελικά η είδηση αν διαπιστωθεί ότι είναι fake.

Στους καταναλωτές ειδήσεων προτείνει να κάνουν πρώτα ένα test, διαβάζοντας τα σχόλια κάτω από μία είδηση και μετά να της «χαρίζουν» το click τους.

«Τα fake news σκοτώνουν τα μυαλά των ανθρώπων!» Με αυτή την φράση του Tim Cook, CEO της Apple, ξεκίνησε την ομιλία του ο κ. Χαϊκάλης, τονίζοντας κι αυτός πως τα fake news δεν είναι καινούριο φαινόμενο.

Παρουσιάζοντας στοιχεία από την παγκόσμια έρευνα της Edelman «Τrust Barometer», φώτισε τις αιτίες της διόγκωσης των fakenews και της ολοένα περισσότερο αυξημένης κατανάλωσής τους από τους πολίτες.

Τα γεγονότα φαίνεται πώς έχουν, πλέον, λιγότερη σημασία, αφού ένας στους δυο πολίτες δηλώνει ότι θα υποστήριζε τους πολιτικούς που εμπιστεύεται για να βελτιώσει τη δική του ζωή και αυτή της οικογένειάς του, ακόμη και αν γνώριζε ότι εκείνοι διαστρέβλωναν την αλήθεια…

Την ίδια στιγμή, τα πάντα φιλτράρονται μέσα από τις προκαταλήψεις, αφού το 53% των πολιτών δεν δίνει σημασία σε ανθρώπους ή οργανώσεις, αν διαφωνεί μαζί τους.

Αυτό που σίγουρα προκαλεί εντύπωση, είναι η αποδοχή εκ μέρους του 52% των ερωτηθέντων, πως σπάνια αλλάζουν άποψη σε σημαντικά κοινωνικά ζητήματα.

«Οι άνθρωποι έχουν κουραστεί από τους ειδικούς - εμπιστεύονται περισσότερο τα άτομα που τους μοιάζουν, και μάλιστα σε ποσοστό 60% σε σύγκριση με το 37% που εμπιστεύεται τους CEO των εταιρειών και 27% τις κυβερνητικές πηγές», τόνισε.

Το γεγονός ότι οι άνθρωποι πιστεύουν ό,τι θέλουν ή ήδη δέχονται, επιβεβαιώνει και το βιβλίο «The Undoing Project» του Michael Lewis, στο οποίο επιστήμονες αιτιολογούν γιατί οι άνθρωποι τείνουν να αποδέχονται μη-λογικές θέσεις.

Ωστόσο, ούτε οι εταιρείες και τα brands δεν βρίσκονται στο απυρόβλητο, τόνισε ο κ Χαϊκάλης, καθώς φαίνεται πως πλέον μεταφέρονται από τον πολιτικό στον εταιρικό τομέα, μία ανησυχία που έχει εκφράσει και ο ίδιος ο Richard Edelman.

«Τα fake news υποβαθμίζουν τα μέσα που αποτελούν πλατφόρμες διαλόγου με αποτέλεσμα οι πολίτες και οι καταναλωτές να εμπιστεύονται ολοένα και λιγότερο τις ειδήσεις, τα μηνύματα και τις καμπάνιες, ενώ κάθε στιγμή μπορεί να «γεννηθεί» μια κρίση με αφετηρία κάποιες ψευδείς ειδήσεις», συμπλήρωσε.

Η εκδήλωση συνεχίστηκε με συζήτηση σε πάνελ, στο οποίο συμμετείχαν οι δημοσιογράφοι Σίσσυ Αλωνιστιώτου και Νίκος Ζαχαριάδης, η Μαριαλένα Σπυροπούλου, ψυχοθεραπεύτρια-συγγραφέας και η Νικόλ Ιωαννίδη, Corporate Affairs Manager της Vodafone, με συντονίστρια τη δημοσιογράφο, Ξένια Κουναλάκη.

Η κ. Αλωνιστιώτου τόνισε ότι τα fakenews έχουν διογκωθεί μέσα από την ελευθερία της πληροφορίας που έφερε το Ίντερνετ σε εκατομμύρια ανθρώπους, με αποτέλεσμα να υπάρχει πλέον απαξίωση του δημοσιογράφου, ο οποίος έχει να αντιμετωπίσει καταναλωτές που τον κατηγορούν για τα πάντα.

Ως επικεφαλής του MediaLiteracyInstitute τόνισε ότι «το “fact check” είναι προϋπόθεση για την καταπολέμηση των fakenews, αλλά όχι και λύση. «Οδηγούμαστε στο medialiteracy, να αναπτύξουμε δηλαδή την ικανότητα της κριτικής σκέψης, της ανάλυσης και της σωστής πρόσληψης των ειδήσεων.

Το κατηγορώ δεν αρκεί, θα πρέπει όλοι μας να διεκδικήσουμε ατομικά την ουσιαστική ενημέρωση», υπογράμμισε.

Η κ Ιωαννίδη μίλησε για την προσπάθεια της Vodafone να καταπολεμήσει ως εταιρεία τα fakenews, παίρνοντας την απόφαση να μη βάζει καμία διαφήμιση σε site που διαδίδουν μη-αξιόπιστες ειδήσεις, υποτιμούν τις γυναίκες και στοχοποιούν ευάλωτες μειονότητες.

«Πρόκειται για μία προσπάθεια που ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο - δουλέψαμε μαζί με το Facebook και τη Google για να το πετύχουμε. Τα fakenews είναι αντίθετα προς τις αξίες της εταιρείας μας», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Μιλώντας με την ιδιότητα της ψυχαναλύτριας, όπως τόνισε εξαρχής, η κ. Σπυροπούλου έθεσε το εξής ερώτημα: «Γιατί αφηνόμαστε να παραπλανηθούμε; Υπάρχει ψύχωση… - Δείτε πώς μεγαλώνουμε, πώς μορφωνόμαστε, πώς ζούμε καθημερινά, πώς αντιμετωπίζουμε το διαφορετικό.

Υπάρχει, πλέον, η αμφισβήτηση της λογικής και της επιστήμης από όσους πιστεύουν στα fakenews. Για εκείνους είναι όλα άσπρο-μαύρο, δεν υπάρχει γκρίζα ζώνη,» δήλωσε, καταλήγοντας στο ότι για εκείνους που επιλέγουν να πιστεύουν σε ψευδείς ειδήσεις «οι εχθροί είναι οι άλλοι».

Ο τέταρτος ομιλητής του πάνελ, δημοσιογράφος και δημιουργός του σατιρικού site Moufanet.gr, Νίκος Ζαχαριάδης, περιέγραψε πώς ο καθένας μας δημιουργεί πλέον τη δική του ροή πληροφοριών και ζει κάτω από τον δικό του προσωπικό θόλο της προσωπικής δημοσιογραφίας.

«Δεν θέλουμε να ενημερωθούμε, αντίθετα θέλουμε να επιβεβαιωθούμε. Αυτοπροσδιοριζόμαστε μέσα από τους καυγάδες και καταναλώνουμε τις ειδήσεις συναισθηματικά. Θα πρέπει πλέον να σταματήσει αυτό το άλλοθι του ανήλικου για το κοινό και να αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας» κατέληξε.

Στη συζήτηση που ακολούθησε αναφέρθηκαν πρωτοβουλίες που θα μπορούσαν να αναληφθούν από οργανισμούς, επιχειρήσεις και πρόσωπα, όπωςνα έχουμε πλάνο αντιμετώπισης ενδεχομένων κρίσεων από fake news, να αναπτύξουμε το media literacy, ακόμη και στα σχολεία, να αναληφθούν κοινές δράσεις από τα ενδιαφερόμενα μέρη, να απαιτήσουμε από τα social media να κάνουν περισσότερα για την αντιμετώπιση των fakenews, αλλά και να ενθαρρύνουμε την κριτική σκέψη.

 

 

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search