H Xscores.com, εταιρεία που παρέχει ζωντανά πληροφορίες για το σκορ αθλητικών συναντήσεων, αποτελέσματα, πρόγραμμα, πίνακες κατάταξης και στατιστικά, επέλεξε το Oracle Database Cloud για να βελτιώσει τις δυνατότητες της πλατφόρμας της όσον αφορά στη διαχείριση δεδομένων.
Απλοποιώντας και αυτοματοποιώντας εργασίες όπως η παρακολούθηση της διαθεσιμότητας, τα διαγνωστικά και η δημιουργία και επαναφορά αντιγράφων ασφαλείας, η Xscores.com είναι σε θέση να εκτελεί τις διεργασίες της πιο αποτελεσματικά και να αφιερώνει περισσότερο χρόνο για τη βελτίωση της online εμπειρίας των χρηστών.
Η εμπειρία χρήσης της υπηρεσίας Oracle Database Cloud ήταν παρόμοια με της on premises λύσης και αυτό διευκόλυνε την απόφαση της μετάβασης στο cloud και της μετεγκατάστασης των δεδομένων της απευθείας στο Oracle Cloud.
Κατά τη μετάβαση στο Oracle Cloud, η Xscores.com απόκτησε πλήρη πρόσβαση στα διαθέσιμα χαρακτηριστικά και λειτουργίες της Oracle Database, με την Oracle να παρέχει την υπολογιστική ισχύ, τα φυσικά μέσα αποθήκευσης και τα εργαλεία απλοποίησης των συνηθισμένων διαδικασιών συντήρησης και διαχείρισης των βάσεων δεδομένων.
Κατάφερε έτσι, η Xscores.com να πετύχει τα πλεονεκτήματα της επεκτασιμότητας κατ' απαίτηση και της συνεχούς αξιοπιστίας με χαμηλότερο κόστος καθώς, μεταξύ άλλων, η συνδρομή περιλαμβάνει μηδενικές χρεώσεις για την υποστήριξη.
Για τη μετάβαση, η Xscores.com συνεργάστηκε με τη NewCytech Business Solutions, εταιρεία μέλος του Oracle PartnerNetwork (OPN) επιπέδου Platinum, που αποτελεί ταυτόχρονα το μοναδικό πάροχο διαχειριζόμενων υπηρεσιών (Managed Service Provider) στην Κύπρο.
Η NewCytech παρείχε πρόσβαση στο Oracle Database Cloud και τις σχετικές επαγγελματικές υπηρεσίες που έδωσαν στην Xscores.com τη δυνατότητα να μεταφέρει με ευκολία τους υφιστάμενους φόρτους εργασίας από τα εσωτερικά της συστήματα στο cloud.
Ο Παύλος Κλώνης, Project Μanager της Xscores.com, δήλωσε:
«Με το Oracle Cloud, η διαχείριση έχει γίνει πιο εύκολη, για το προσωπικό του τμήματος IT, καθώς και πιο οικονομική. Έχουμε πετύχει σημαντικές μειώσεις κόστους και μεγάλες βελτιώσεις στις επιδόσεις, την ασφάλεια και την επεκτασιμότητα.
Τώρα, η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας γίνεται αυτόματα και η κρυπτογράφηση είναι ενεργοποιημένη από προεπιλογή, επιτρέποντάς μας να δαπανούμε λιγότερο χρόνο σε εργασίες διαχειριστικής και λειτουργικής φύσης, καθώς και να επικεντρωνόμαστε περισσότερο σε στρατηγικής σημασίας έργα IT, όπως η online εμπειρία των χρηστών».