
Η Sleed, με πολυεπίπεδη εμπειρία στο e-business και ενεργή παρουσία σε 35+ κλάδους, συνεργάζεται με τη Vileda, ένα από τα πιο ισχυρά brands στον χώρο των οικιακών προϊόντων, με στόχο την ενίσχυση των online πωλήσεων και την αναβάθμιση της οργανικής της παρουσίας στο ελληνικό digital περιβάλλον.
Η συνεργασία περιλαμβάνει την υλοποίηση performance καμπανιών που εστιάζουν στη μεγιστοποίηση του ROAS για το vileda.gr, καθώς και στρατηγικά awareness bursts σε Meta, Google και TikTok, για τη διεύρυνση της αναγνωρισιμότητας του brand σε στοχευμένα κοινά.
Παράλληλα, υλοποιούνται προγραμματισμένες ενέργειες promotion, για τα brands Vileda & Wettex με στόχο τη διατήρηση της παρουσίας και την ενεργοποίηση του community στα social media.
Σε επίπεδο SEO, η Sleed παρέχει τεχνικό και περιεχομενικό audit, ανάλυση ανταγωνισμού, στρατηγική συμβουλευτική και καμπάνιες backlinking για την ενίσχυση του domain authority. Όλες οι ενέργειες οργανώνονται βάσει μηνιαίου πλάνου δράσης και αξιολογούνται μέσω διαφανών reports, με γνώμονα την επίτευξη συγκεκριμένων KPIs.
Ο Αλέξανδρος Κόσσυβας, Digital Marketing Director & Partner στη Sleed, δήλωσε:
«Η Vileda αποτελεί ένα household brand με σταθερό αποτύπωμα στις ζωές των καταναλωτών. Στόχος μας είναι να αποτυπώσουμε αυτή τη δυναμική και στο digital περιβάλλον, μέσα από στρατηγική που μετατρέπει την εμπιστοσύνη σε μετρήσιμο αποτέλεσμα. Ξεκινάμε με σαφείς στόχους και ακόμα περισσότερη προσμονή για τη συνέχεια».