Η Trasys Greece, εταιρεία παροχής εξειδικευμένων ICT λύσεων και μέλος του Ομίλου NRB Group, συμπληρώνει φέτος τα 20 χρόνια από την ίδρυσή της και γιορτάζει δυο δεκαετίες αδιάκοπης καινοτομίας και παροχής κορυφαίων λύσεων πληροφορικής.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία πραγματοποίησε πρόσφατα μια εορταστική εκδήλωση, στην οποία παρευρέθηκε τόσο το δυναμικό της εταιρείας στην Ελλάδα, όσο και η διοίκηση του ομίλου NRB, αλλά και συνεργάτες.
Περισσότερα: Η Trasys Greece γιόρτασε 20 χρόνια επιτυχίας και καινοτομίας
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A (Greek E-commerce Association), το εθνικό όργανο για τον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ανακοίνωσε τη νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου του.
Κατά την Τακτική Γενική Συνέλευση καθώς και τη Διενέργεια Αρχαιρεσιών για την ανάδειξη των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου που διεξήχθησαν στο Gazarte στις 19/06/2024 και κατόπιν απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου για τη συγκρότησή του σε σώμα την Τετάρτη 26 Ιουνίου 2024, η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη επανεκλέχθηκε πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
H κ. Σταυρούλα Λιακοπούλου, SEO Specialist στην Search Magic, εταιρεία παροχής υπηρεσιών SEO, συμμετείχε με εκπαιδευτικό βίντεο στο Whiteboard Fridays by Moz, τη διασημότερη σειρά βίντεο σε παγκόσμιο επίπεδο στον χώρο του SEO.
Το βίντεο της κας Λιακοπούλου, επικεντρώθηκε στην βελτιστοποίηση των e-commerce sitemaps μέσα από έξι βασικά βήματα, αναδεικνύοντας την εξειδίκευσή της και την εμπεριστατωμένη γνώση της στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την εμφάνιση των προϊόντων τους στις μηχανές αναζήτησης.
Την Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευσή του πραγματοποίησε την Τετάρτη 26 Ιουνίου ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Καινοτόμων Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ).
Κατά τη διάρκειά της, ο Σύνδεσμος παρουσίασε τις δράσεις που ανέπτυξε τους τελευταίους 12 μήνες, έχοντας δώσει έμφαση στην ενίσχυση των συνεργασιών του με φορείς καινοτομίας και διευρύνοντας τη λίστα των εταιρειών μελών του.
Περισσότερα: ΣΕΚΕΕ: 30 νέα μέλη και διεύρυνση των υπηρεσιών προς τα μέλη του
Η Cardlink, μέλος της Worldline (Euronext:WLN), του παγκόσμιου ηγέτη στις υπηρεσίες πληρωμών, υποστήριξε για δεύτερη συνεχή φορά το Piraeus Street Long Jump, μία πρωτοβουλία του Δήμου Πειραιά σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Γυμναστικών Αθλητικών Σωματείων (ΣΕΓΑΣ).
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 23 Ιουνίου, μπροστά από το εμβληματικό Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, παρουσία πλήθους κόσμου και κατάφερε για μια ακόμα χρονιά να δημιουργήσει μια μοναδική αθλητική εμπειρία τόσο για τους αθλητές όσο και για το κοινό.
Περισσότερα: Η Cardlink ήταν για δεύτερη συνεχή χρονιά χορηγός του Piraeus Street Long Jump
To Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, διοργάνωσε μία σειρά από γρήγορα και αποτελεσματικά workshops που προσφέρουν γνώση, market insights, χρήσιμα tips αλλά και τη δυνατότητα networking στους συνεργάτες του, με στόχο να τους βοηθήσει να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξής τους και να βελτιώσουν την απόδοση των πωλήσεών τους.
Περισσότερα: Partners workshops για την ανάπτυξη των συνεργατών της Skroutz
Πτώση στην αντίληψη των πελατών σχετικά με την εμπειρία τους διαπιστώνεται, παγκοσμίως, με την ικανοποίηση του καταναλωτικού κοινού να αυξάνεται σε ελάχιστες μόνο αγορές, ανά τον κόσμο. Σε όλες τις υπόλοιπες καταγράφηκε πτώση, ενώ σε ορισμένες χώρες η πτώση ήταν αξιοσημείωτη.
Περισσότερα: KPMG: Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη
Μετά το σάλο που προκλήθηκε από τη διαρροή των Google Docs που περιγράφουν το πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος της μηχανής αναζήτησης, κάποια πράγματα ίσως να είναι πιο ξεκάθαρα.
Μια διαρροή 2.500 εσωτερικών εγγράφων, τα οποία η Google έχει επιβεβαιώσει ότι είναι αληθινά, ρίχνει λίγο φως στη λειτουργία της μηχανής αναζήτησής της—η οποία ήταν από καιρό ένα μυστήριο για τους experts και τις επιχειρήσεις όσον αφορά στο search engine optimization —όπως ποια δεδομένα συλλέγει η Google, πώς βασίζεται στα links και πώς αντιμετωπίζει τα μικρότερα websites.
Περισσότερα: 5 SEO αποκαλύψεις από τα Docs της Google που διέρρευσαν
Η Rakuten Viber, ο παγκόσμιος ηγέτης στην ιδιωτική και ασφαλή ανταλλαγή μηνυμάτων και φωνητική επικοινωνία, σε συνεργασία με την KIKO Milano, το No1 Make Up Brand στην Ιταλία, που διανέμεται αποκλειστικά από τον Όμιλο Φάις, μεταμορφώνει την εμπειρία αγορών προϊόντων ομορφιάς στην Ελλάδα.
Τώρα, οι Έλληνες χρήστες μπορούν να δοκιμάσουν εικονικά το εμβληματικό lip gloss, 3D Hydra Lip Gloss της KIKO Milano, μέσα από την εφαρμογή Rakuten Viber και να προχωρήσουν εύκολα στην αγορά τους με λίγα μόνο κλικ.
Η Softexpert Digital, συμμετείχε ως κύριος χορηγός και εκθέτης στην eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe (ECDM Expo) 2024, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο από τις 24 έως τις 26 Μαΐου.
Η ομάδα της ήταν εκεί για να συνομιλήσει με τους επισκέπτες, προσφέροντας καθοδήγηση και στρατηγικές συμβουλές στους επαγγελματίες του κλάδου.
Περισσότερα: Διπλή Διάκριση για τη Softexpert Digital στa Digital Agencies Awards 2024
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77