Tech & Business

H Globe One Digital γιορτάζει 25 χρόνια καινοτομίας στην ψηφιακή επικοινωνία

Τα 25 χρόνια λειτουργίας της γιορτάζει φέτος η Globe One Digital, ένα από τα κορυφαία digital agencies στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, η οποία συνεχίζει την αναπτυξιακή πορεία της, διευρύνοντας διαρκώς το πελατολόγιο και τη διεθνή παρουσία της.

Η Globe One Digital προσφέρει μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών, που εκτείνονται από την υλοποίηση έργων ψηφιακού μετασχηματισμού, performance marketing, web design, μέχρι development, SΕΟ, διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ καλύπτει και τομείς όπως είναι η διαχείριση περιεχομένου, τα data analytics και οι συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Η Globe One Digital είναι Premier Google Partner και έχει συμπεριληφθεί στις 100 ταχύτερα αναπτυσσόμενες ευρωπαϊκές εταιρείες του Index Inc.5000 Europe.

«Όταν ξεκινήσαμε την Globe One Digital, το Διαδίκτυο έκανε τα πρώτα του βήματα στην Ελλάδα. Πρακτικά, είμαστε το πρώτο digital agency που δημιουργήθηκε και βρίσκεται εν ενεργεία μέχρι σήμερα. Πετύχαμε, όμως, να εντοπίσουμε τις εταιρείες εκείνες που είχαν κατανοήσει τη σημασία που θα έχει το κανάλι και, καθ’ όλη τη διάρκεια αυτών των 25 ετών, έχουμε πετύχει το χτίσιμο της ψηφιακής επικοινωνίας και των ψηφιακών assets πολλών εταιρειών και επιχειρήσεων τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης», ανέφερε ο Δημήτρης Παπουτσής, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Globe One Digital.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, τη Βουλγαρία, τη Σερβία και τη Ρουμανία, διατηρώντας γραφεία και στις 4 χώρες, ενώ από την Αθήνα καλύπτει και τις ανάγκες των πελατών της στην Κύπρο. Η εταιρεία απασχολεί 60 άτομα, έχοντας πενταπλασιάσει το ανθρώπινο δυναμικό της την τελευταία δεκαετία.

«Στόχος μας για την επόμενη τριετία είναι να εξελιχθούμε σε κορυφαίο digital agency στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, διατηρώντας, παράλληλα, υψηλές επιδόσεις στους ρυθμούς ανάπτυξης και στην ικανοποίηση πελατών και στελεχών», επεσήμανε ο κ. Παπουτσής. «Παράλληλα, επενδύουμε στην ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων, συμμετέχοντας και σε startups όπως η Oggit (Augmented Reality), η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) & Consolytics (Google  Analytics Add On), οι οποίες έχουν συμπληρωματικές προς τις δικές μας δραστηριότητες, επιδιώκοντας να ενισχύσουμε την γκάμα των τεχνολογικών λύσεων που προσφέρουμε στους πελάτες μας».

Κατά τη διάρκεια της 25ετούς πορείας της και μέσω των κατάλληλων εργαλείων που έχει αναπτύξει, η Globe One Digital έχει δώσει την ευκαιρία σε περισσότερα από 100 διεθνή brands και πάνω από 2.000 επιχειρήσεις να ενισχύσουν την ψηφιακή παρουσία τους, να χτίσουν τις υποδομές τους και να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους μέσω όλων των ψηφιακών καναλιών. Το ποσοστό των «πιστών» πελατών ξεπερνάει το 90%, ενώ σε αντίστοιχα εξαιρετικά υψηλά επίπεδα κινείται και το επίπεδο της ικανοποίησής τους.

Οι πελάτες προέρχονται από διάφορους κλάδους, όπως είναι αυτός του τουρισμού, του online gaming & entertainment, ο χρηματοπιστωτικός και ασφαλιστικός τομέας, αλλά και του e-commerce. Στους σημαντικότερους πελάτες της Globe One Digital περιλαμβάνονται εταιρείες όπως η Kaizen (stoiximan.betano), η Grecotel, η Swot, η Zeus International,  η Allianz, η Coca-Cola HBC,  η Εθνική Λυρική Σκηνή, η Suzuki, η Dominos, κ.ά.

Η εταιρεία πιστοποιήθηκε πρόσφατα κατά ISO 22301:2019 για το σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας (Business Continuity Management System), κατά ISO 27001:2013 για το σύστημα Διαχείρισης της Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων (Information Security Management System) και κατά ISO 9001:2015 για το σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (Quality Management System).

Στις πρωταρχικές αξίες της Globe One Digital είναι η κοινωνική ευθύνη και γι’ αυτόν τον λόγο ενισχύει την τελευταία δεκαετία δράσεις ανάπτυξης του αθλητικού ιδεώδους, της υποστήριξης ασθενέστερων οικονομικά ή κοινωνικά ομάδων και της προώθησης της τέχνης και του πολιτισμού.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Accenture: Οι τάσεις που θα διαμορφώσουν τις επιχειρήσεις, την κουλτούρα και την κοινωνία

Έπειτα από πολλά συναπτά έτη παγκόσμιας αστάθειας, οι άνθρωποι αποκτούν μεγαλύτερη πρόσβαση σε αναδυόμενες τεχνολογίες -όπως η τεχνητή νοημοσύνη, το web3 και το tokenization- οι οποίες δημιουργούν ένα νέο τοπίο σε επίπεδο δημιουργικότητας, κοινωνίας και ιδιωτικότητας δεδομένων.

Σύμφωνα με τη μελέτη Accenture Life Trends 2023, οι επιχειρήσεις και οι ηγέτες τους θα πρέπει να προετοιμαστούν για αλλαγές στα επιχειρηματικά τους μοντέλα λόγω της μεταβαλλόμενης συμπεριφοράς των καταναλωτών, οι οποίοι βρίσκουν μεγαλύτερη αξία σε νέες, αναδυόμενες τεχνολογίες.

Με βάση την 15ετή παρακαταθήκη των Fjord Trends, η φετινή μελέτη -με τίτλο πλέον Accenture Life Trends 2023- εντοπίζει πέντε παγκόσμιες τάσεις στην ανθρώπινη συμπεριφορά που θα διαμορφώσουν τις επιχειρήσεις, την κουλτούρα και την κοινωνία τον επόμενο χρόνο.

Από το να μαθαίνουμε να ζούμε σε μια κατάσταση μόνιμης κρίσης (permacrisis), την ολοένα και μεγαλύτερη προσπάθεια να ανήκουμε σε διαδικτυακές κοινότητες, την απώλεια της αίσθησης των άυλων αγαθών της εργασίας έως τη χρήση αναδυόμενων τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η καθημερινότητά μας έχει αλλάξει σημαντικά. Η μελέτη υπογραμμίζει ότι αυτή η στροφή θα ωθήσει τις επιχειρήσεις και τους ηγέτες τους να λειτουργήσουν σε ένα ριζικά διαφορετικό περιβάλλον.

Η μελέτη, στηριζόμενη σε πληροφορίες και ευρήματα από το παγκόσμιο δίκτυο σχεδιαστών, δημιουργών, τεχνολόγων, κοινωνιολόγων και ανθρωπολόγων της Accenture Song -η οποία αξιοποίησε την τεχνητή νοημοσύνη για την εικονογράφησή της- παρουσιάζει τις ακόλουθες τάσεις που πρέπει να λάβουν υπόψη τους οι επιχειρήσεις το 2023:

1. Βρισκόμαστε σε μια μόνιμη «κρίση», αλλά θα προσαρμοστούμε (We are in a permacrisis but will adapt) – Ο κόσμος βιώνει τη μια παγκόσμια καταστροφή μετά την άλλη. Όμως, όπως έχει κάνει η ανθρωπότητα εδώ και χιλιετίες, οι άνθρωποι προσαρμόζονται στην αστάθεια με τους εξής 4 τρόπους: πάλη, φυγή, εστίαση και αδράνεια, γεγονός που θα επηρεάσει το τι αγοράζουν και το πώς βλέπουν τα brands και τους εργοδότες τους, γεγονός που απαιτεί από τις εταιρείες να βρίσκονται σε εγρήγορση.

2. Η επόμενη μέρα της πιστότητας (What’s next for loyalty) – Σε έναν ασταθή κόσμο, οι άνθρωποι αναζητούν μέρη όπου αισθάνονται ότι ανήκουν. Ως αποτέλεσμα, τα σύγχρονα brands θα οικοδομηθούν πρώτα ως κοινότητες, επαναπροσδιορίζοντας την πιστότητα και τη συμμετοχή των brands.

Για παράδειγμα, η πλειοψηφία των συμμετεχόντων στη μελέτη έχει δοκιμάσει νέα χόμπι ή έχει ενταχθεί σε νέες κοινότητες τους τελευταίους έξι έως εννέα μήνες. Οι αναδυόμενες τεχνολογίες οδηγούν σε μεγάλο βαθμό τις τρεις τάσεις για να ενεργοποιηθεί αυτό το μοντέλο.

   Κοινότητες του ανήκειν: σε πλατφόρμες όπως το Reddit, το Discord και το Twitch.

   Token-gating: αποκλειστική πρόσβαση σε κατόχους token.

   Συλλεκτικά αντικείμενα: ψηφιακές τέχνες, αυτόγραφα, κάρτες συναλλαγών και πολλά άλλα.

3. Η σημασία των άυλων αγαθών της εργασίας (The importance of work intangibles) – Παρόλο που η συζήτηση αναφορικά με την επιστροφή στο γραφείο συνεχίζεται, ένα πράγμα είναι σαφές: δεν έχει ακόμα στεφθεί με επιτυχία για πολλούς ανθρώπους.

Όλοι έχουν αισθανθεί την απώλεια των άυλων αγαθών και πλεονεκτημάτων του γραφείου, όπως οι τυχαίες συναντήσεις και η συνεχής, στενή καθοδήγηση των νέων ταλέντων. Σταδιακά όμως οι συνέπειες της απώλειας αυτής γίνονται ορατές.

Χωρίς διαπροσωπική διάδραση, οι εταιρείες κινδυνεύουν να αντιμετωπίσουν ισχυρές προκλήσεις σε επίπεδο καθοδήγησης, καινοτομίας, κουλτούρας και συμπερίληψης. Είναι επομένως η κατάλληλη στιγμή οι ηγέτες να δημιουργήσουν ένα εμπεριστατωμένο και αμοιβαία επωφελές σχέδιο.

4. Η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται συνοδοιπόρος στη δημιουργικότητα (AI is becoming people’s co-pilot for creativity) – Η τεχνητή νοημοσύνη βρίσκεται πλέον στα χέρια του καθημερινού χρήστη και αποτελεί ένα νέο εργαλείο στη δημιουργική διαδικασία. Ξαφνικά, τα νευρωνικά δίκτυα έγιναν ευρέως διαθέσιμα για τη δημιουργία κειμένου, εικόνων και μουσικής απαιτώντας ελάχιστη προσπάθεια ή δεξιότητα. Οι εξελίξεις στο AI επηρεάζουν επίσης την αγορά με εκπληκτική ταχύτητα.

Οι εταιρείες πρέπει να εξετάσουν το πώς θα ξεχωρίσουν σε έναν τεράστιο όγκο περιεχομένου που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη και πώς χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να ενισχύσουν την ταχύτητα και την πρωτοτυπία των καινοτομιών που αναπτύσσουν.

5. Τα ψηφιακά πορτοφόλια θα μπορούσαν να δώσουν απάντηση στην κρίση της ψηφιακής ταυτότητας (Digital wallets could end the digital identity crisis) – Η χρήση των προσωπικών δεδομένων έχει απασχολήσει διαχρονικά ανθρώπους και επιχειρήσεις, ενώ η διαφάνεια και η εμπιστοσύνη στις διαδικτυακές εμπειρίες των brands βαίνουν μειούμενες.

Ωστόσο, ο έλεγχος των δεδομένων θα μπορούσε σύντομα να επιστρέψει στον χρήστη. Τα ψηφιακά πορτοφόλια που περιέχουν tokens (αντιπροσωπεύοντας τρόπους πληρωμής, ταυτότητα, σχήματα πιστότητας και άλλα) θα επιτρέψουν στους χρήστες να αποφασίσουν πόσα δεδομένα μοιράζονται ή και πωλούν στις εταιρείες.

Αυτά είναι εξαιρετικά νέα για τα brands: τα δεδομένα που θα διαθέτουν οι άνθρωποι θα είναι πολυτιμότερα από τις πληροφορίες τρίτων, που άλλωστε πλέον έχουν πάψει να συλλέγονται σε έναν κόσμο χωρίς cookies.

Για να διαβάσετε τη μελέτη Accenture Life Trends 2023, επισκεφτείτε τον σύνδεσμο εδώ.

Η μελέτη είναι επίσης διαθέσιμη και στο Accenture Foresight, μια νέα εφαρμογή thought leadership.

Softweb: Σημαντική αύξηση τζίρου και διεύρυνση προϊοντικών επιχειρηματικών λύσεων το 2022

Η Softweb υλοποιώντας με συνέπεια τον επιχειρηματικό της σχεδιασμό, σημείωσε σημαντική αύξηση στο σύνολο των οικονομικών μεγεθών της τάξης του 17%, αποδεικνύοντας τη θέση της ως μια από τις ηγέτιδες δυνάμεις στον κλάδο παροχής τεχνολογικών λύσεων σε επίπεδο νέων τεχνολογιών (Web και Mobile).

Παρά τις ιδιαίτερα δύσκολες διεθνείς γεωπολιτικές συνθήκες που επικράτησαν το 2022, η Softweb κινήθηκε με σταθερά βήματα, εφάρμοσε πλήρως το επενδυτικό της πλάνο και διεκδίκησε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.

 

Το επίκεντρο για το προηγούμενο έτος ήταν η εκπόνηση του πλάνου που είχε τεθεί σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού και διοικητικής δομής, καθώς επίσης διεκδίκησε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης. Επιπλέον, η εταιρεία συνεχίστηκε η επένδυση στον τομέα «Έρευνας και Ανάπτυξης» των υφιστάμενων λύσεων της, προκειμένου να διευρυνθεί το φάσμα των προσφερόμενων υπηρεσιών & λειτουργιών των προϊόντων, ώστε να καλυφθούν περισσότερες οι επιχειρηματικές ανάγκες με τον πληρέστερο τρόπο.

Αποτέλεσμα, ήταν η αναβάθμιση και εξέλιξη των προϊόντων Softweb Business Suite (SBS) & Request For Approval (RFA) που είναι διαθέσιμα σε omni-channel λογική (Web και Mobile), και WMS Mobile Client. Επιπλέον, σημαντική ήταν και η ενίσχυση της πελατειακής βάσης της εταιρείας στη διεθνή επικράτεια και η εδραίωση της στην ελληνική αγορά ως κορυφαία εταιρεία ανάπτυξης επιχειρηματικού λογισμικού νέων τεχνολογιών.

Συγκεκριμένα, το 2022 επετεύχθη αξιοσημείωτη ποσοτική & ποιοτική διεύρυνση του πελατολογίου της Softweb, το οποίο αντανακλάται στην υιοθέτηση των λύσεων της από μία σειρά απαιτητικών πελατών όπως: ISOMAT Α.Β.Ε.Ε., ΑΡΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ Α.Ε., PHARMIS Α.Ε., ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΖΥΜΗΣ ΡΟΔΟΥΛΑ Α.Ε., ΔΡΟΜΕΑΣ ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Α.Β.Ε.Ε.Α., ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΙΑΝΟΜΕΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε., GLOBAL FOODS Ε.Π.Ε., ΚΑΓΙΑΦΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ Ε.Ε., ΙΩΑΝΝΗΣ ΗΛΙΑ ΑΛΕΞΑΚΗΣ Ε.Π.Ε., ΘΕΟΧΑΡΙΔΗΣ A.E.B.E., ON OF ΙΚΕ, ΑΦΟΙ ΧΑΛΚΙΔΗ Α.Ε.Β.Ε.,  ΙΑΚΩΒΟΣ ΔΑΒΟΥΤΗΣ & ΣΙΑ Α.Ε., AUTO GS Α.Ε., , ΠΙΤΕΣ ΚΟΛΙΟΣ Α.Ε., ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ A.E., LINK ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Α.Ε., Α. ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ Α.Ε.Β.Ε., MONOSETO Α.Ε.,  Ι. & Β. ΑΓΚΙΣΤΡΙΩΤΗΣ Α.E., TRINITY Α.E., CAPTAIN ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΕΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Ι.Κ.Ε., ΠΑΣΣΙΑΣ FACTORY Α.Ε.,  ΝΗΣΟΓΚΑΖ Α.Ε., Α. ΖΩΝΙΟΥ - Κ. ΜΠΕΚΡΗΣ Ο.Ε.

“Το 2022 επιβεβαίωσε την ηγετική μας θέση στον τομέα του επιχειρηματικού λογισμικού. Σημαντικά στοιχεία για την εταιρεία το προηγούμενο έτος ήταν η αύξηση του τζίρου μας κατά 17% και ενδυνάμωση του τμήματος R&D, στοχεύοντας πάντα στην εξέλιξη και αναβάθμιση των προϊόντων που προσφέρουμε. Έτσι, αφού έχουμε κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες τόσο διοικητικά όσο και σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού, είμαστε ιδιαίτερα αισιόδοξοι για το 2023 και επιφυλάσσουμε ανακοινώσεις στο προσεχές μέλλον για νέα δεδομένα και εξελίξεις.”

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H PayPal είναι υπό διερεύνηση από τη γερμανική αντιμονοπωλιακή Aρχή

Η PayPal βρίσκεται υπό έρευνα από το Ομοσπονδιακό Γραφείο Καρτέλ (FCO) στη Γερμανία. Η εταιρεία φέρεται να παρεμπόδισε τον ανταγωνισμό της αγοράς και των τιμών στους όρους και τις προϋποθέσεις της, λέει η γερμανική εποπτική Αρχή.

H PayPal είναι ιδιαίτερα δημοφιλής μέθοδος ηλεκτρονικής πληρωμής στη Γερμανία, αφού χρησιμοποιείται από πάνω από το 50% των Γερμανών καναναλωτών που αγοράζουν online.

Σύμφωνα με τη γερμανική Αρχή FCO, η PayPal φαίνεται πως έχει περιορίσει τους ανταγωνιστές της στη συμφωνία χρήσης της υπηρεσίας της.

Οι συνεργαζόμενοι έμποροι, δεν επιτρέπεται να προσφέρουν τα αγαθά και τις υπηρεσίες τους σε χαμηλότερη τιμή στους πελάτες που επιλέγουν φθηνότερο τρόπο πληρωμής, από αυτόν της PayPal.

Επιπλέον, οι λιανοπωλητές απαγορεύεται να εκφράσουν προτίμηση για άλλους τρόπους πληρωμής, ή να κάνουν τη χρήση τους πιο βολική για τους πελάτες τους.

Η PayPal δεν είναι μόνο ένας πολύ σημαντικός παίκτης στην αγορά των ηλεκτρονικών πληρωμών στη Γερμανία, σημειώνει η FCO, αλλά και ένας από τους πιο ακριβούς. Οι χρεώσεις της PayPal στη γερμανική αγορά είναι αυτή τη στιγμή από 2,49% έως 2,99% του ποσού πληρωμής και επιπλέον, έως και 0,39 ευρώ ανά πληρωμή.

 

Πηγή: ecommercenews

 

Εικόνα: Marques Thomas, Unsplash
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Accenture: Οι CEOs θεωρούν το συνδυασμό δεδομένων, τεχνολογίας και ανθρώπων μοχλό ανάπτυξης

Μια νέα μελέτη από την Accenture αποκαλύπτει ότι ενώ οι διευθύνοντες σύμβουλοι θεωρούν το συνδυασμό δεδομένων, τεχνολογίας και ανθρώπων ως βασικό παράγοντα ανάπτυξης, μόνο 5% των μεγάλων, παγκόσμιων οργανισμών τον αξιοποιούν αποτελεσματικά.

Μάλιστα, οι εταιρείες που αντιλαμβάνονται αυτήν την ευκαιρία μπορούν να αποκομίσουν ένα premium 11% σε επίπεδο παραγωγικότητας.

 

Επιπλέον, η μελέτη «The CHRO as a growth executive» υπογραμμίζει τη δύναμη του ανθρώπινου στοιχείου. Αυτό διότι, το premium παραγωγικότητας της τάξεως του 11% μειώνεται σε μόλις 4% όταν οι εταιρείες εφαρμόζουν λύσεις δεδομένων και τεχνολογίας που αποτυγχάνουν να θέσουν τον άνθρωπο στο επίκεντρο, τονίζοντας με τον τρόπο αυτό τη σημαντική επίδραση που έχουν οι εργαζόμενοι σε επίπεδο ανταγωνιστικής διαφοροποίησης και ανάπτυξης.

Συνολικά, οι κορυφαίοι παράγοντες ανάπτυξης που εντοπίστηκαν από τους CEOs περιλαμβάνουν τη βελτίωση της απόδοσης και της παραγωγικότητας μέσω δεδομένων, τεχνολογίας και τεχνητής νοημοσύνης (38%), την πρόσβαση σε ταλέντο και την ανάπτυξη νέου (38%), την προώθηση της συνεργασίας μεταξύ των επιχειρηματικών μονάδων (35%) καθώς και την ενίσχυση του ψηφιακού πυρήνα της επιχείρησης (34%).

Η μελέτη ορίζει το ρόλο του CHRO ως βασικού καταλύτη για την αξιοποίηση του συνδυασμού δεδομένων, τεχνολογίας και ανθρώπων, θέτοντας τον ανθρώπινο παράγοντα και ταλέντο στον πυρήνα της επανεφεύρεσης των επιχειρήσεων.

Συγκεκριμένα, 89% των CEOs που συμμετείχαν στην έρευνα αναφέρει ότι οι CHROs θα πρέπει να διαδραματίσουν κεντρικό ρόλο στην επίτευξη μακροπρόθεσμης ανάπτυξης. Ωστόσο, λιγότεροι από τους μισούς CEOs (45%) δηλώνουν ότι δημιουργούν το κατάλληλο πλαίσιο για τους CHROs.

Η μελέτη παρέχει επίσης έναν οδικό χάρτη για το πώς οι κορυφαίοι CHROs μπορούν να λειτουργήσουν διαφορετικά, προκειμένου να αποτελέσουν καταλύτες αλλαγής και περιγράφει το πλαίσιο που πρέπει να διαμορφώσουν οι CEOs ούτως ώστε οι επιχειρήσεις τους να ανήκουν στο 5% αυτών που αξιοποιούν αποτελεσματικά το συνδυασμό δεδομένων, τεχνολογίας και ανθρώπων.

Σχετικά με τη μελέτη

Η Accenture Research διεξήγαγε μια παγκόσμια έρευνα με 1.140 CEOs και CHROs σε 12 χώρες (Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Ινδία, Ιαπωνία, Σιγκαπούρη, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες) από 12 κλάδους (όπως τράπεζες, τηλεπικοινωνίες, καταναλωτικά αγαθά, ενέργεια, υγεία, ασφάλειες, δημόσιο, λιανικό εμπόριο, υπηρεσίες κοινής ωφέλειας κά). Τα ευρήματα της έρευνας επικυρώθηκαν μέσω 17 συνεντεύξεων με CEOs και CHROs μεγάλων οργανισμών σε όλον τον κόσμο.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Φοροδιαφυγή άνω των 30 εκατ. ευρώ από e-shop σε όλη τη χώρα

Την απόκρυψη μεγάλου ύψους εισοδημάτων, άνω των 30 εκατ. ευρώ, από επιχειρήσεις που πωλούν προϊόντα μέσω Διαδικτύου, αποκάλυψαν σαρωτικοί έλεγχο της ΑΑΔΕ.

Οι επιχειρήσεις αυτές απέκρυπταν τα εισοδήματά τους είτε μέσω της μη έκδοσης φορολογικών στοιχείων είτε ακόμη και μέσω της διάθεσης εμπορευμάτων χωρίς προηγουμένως να έχει πραγματοποιηθεί έναρξη εργασιών στο φορολογικό μητρώο. Δηλαδή, πουλούσαν χωρίς να έχουν καν υπόσταση επιχείρησης.

 

Όπως γράφει το kathimerini.gr οι ελεγκτές της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων εντόπισαν τους φοροφυγάδες, αξιοποιώντας καταγγελίες πολιτών, έρευνες στο Διαδίκτυο και διασταυρώσεις με δεδομένα τρίτων πηγών, όπως το άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών.

Μεταξύ άλλων, η ΑΑΔΕ εντόπισε μονοπρόσωπη ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία (ΙΚΕ) στην Αθήνα, που πουλούσε αθλητικά παπούτσια και η οποία για τις χρήσεις 2017 έως 2019 δεν υπέβαλε δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος και ΦΠΑ, αποκρύπτοντας φορολογητέα ύλη ύψους 4 εκατ. ευρώ.

Αλλη εταιρεία με τα ίδια χαρακτηριστικά και δραστηριότητα στη Δυτική Αθήνα δεν εξέδωσε παραστατικά για πωλήσεις 2,1 εκατ. ευρώ την τριετία 2016-2018 και μια τρίτη, επίσης στην Αθήνα για τις χρήσεις 2017-2018 απέκρυψε φορολογητέα ύλη 1,2 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο, η δράση των ηλεκτρονικών φοροφυγάδων δεν περιορίζεται στην Αττική. Επιχειρήσεις, όλες ατομικές και ΙΚΕ, που έκλεβαν την εφορία, εντοπίστηκαν στην Κεντρική Μακεδονία, την Αχαΐα, τη Λάρισα, την Καρδίτσα, τη Μαγνησία, τα Ιωάννινα και την Καβάλα.

 

Εικόνα: Ibrahim Boran, Unsplash
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


ACS: Ετήσια πιστοποίηση βιωσιμότητας με χάλκινο μετάλλιο

H ACS έλαβε την ετήσια πιστοποίηση βιωσιμότητας με χάλκινο μετάλλιο από την EcoVadis, που αποτελεί μια από τις πιο διεθνώς αναγνωρισμένες πλατφόρμες αξιολόγησης εταιρειών εφοδιαστικής αλυσίδας σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης, έχοντας αξιολογήσει πάνω από 100.000 εταιρείες μέχρι σήμερα.

Η μεθοδολογία της πιστοποίησης καλύπτει επτά δείκτες διαχείρισης, με 21 κριτήρια βιωσιμότητας, σε τέσσερις θεματικές: Περιβάλλον, Εργασία και Ανθρώπινα Δικαιώματα, Δεοντολογία και Βιώσιμες Προμήθειες. Βασίζεται σε κορυφαία πρότυπα, όπως το Global Reporting Initiative (GRI), το United Nations Global Compact (UNGC) και το ISO 26000 και εποπτεύεται από διεθνή επιστημονική επιτροπή.

Η Ecovadis βαθμολογεί την απόδοση αξιολογώντας τις πολιτικές, τις ενέργειες και τα αποτελέσματα μιας εταιρείας, καθώς και στοιχεία από τρίτους επαγγελματίες και εξωτερικούς εμπλεκόμενους.

Με την παραπάνω βαθμολογία, η ACS κατατάσσεται ανάμεσα στις καλύτερες εταιρείες που αξιολογεί η EcoVadis στον κλάδο των ταχυδρομείων και των ταχυμεταφορών σε παγκόσμιο επίπεδο. Σημειώνεται ότι στη θεματική  Εργασία & Ανθρώπινα Δικαιώματα, η ACS περιλαμβάνεται στο 9% των καλύτερων εταιρειών του κλάδου και στη θεματική Δεοντολογία, η ACS περιλαμβάνεται  στο 26% των καλύτερων εταιρειών του κλάδου.

Η κ. Έλια Χάραρη, Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Εταιρικής Βιωσιμότητας της ACS, σημείωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την πιστοποίηση που λάβαμε από την EcoVadis. Κι αυτό, διότι αποτελεί για εμάς μια αναγνώριση των προσπαθειών μας για την υλοποίηση της ESG στρατηγικής μας. Η εταιρεία μας, η ACS, υιοθετεί σαφείς και αποτελεσματικές πολιτικές για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, τον σεβασμό στη διαφορετικότητα, τη μείωση της αρνητικής επίπτωσης στο περιβάλλον και την ενίσχυση μιας βιώσιμης εφοδιαστικής αλυσίδας, αλλά και την υιοθέτηση ενός σύγχρονου και υπεύθυνου συστήματος εταιρικής διακυβέρνησης, παρέχοντας στους εργαζόμενούς μας τα κατάλληλα εργαλεία για να συμβάλλουν στην υλοποίηση αυτών των πολιτικών. Παράλληλα, ως ACS μεριμνούμε για τη συνεχή εξέλιξη των εργαζομένων μας μέσω προγραμμάτων κατάρτισης και εκπαίδευσης. Ευχαριστούμε τους ανθρώπους μας, οι οποίοι προσπαθούν καθημερινά, ώστε η ACS, εκτός από ηγέτης στον κλάδο των ταχυμεταφορών, να αξιολογείται θετικά για τις ενέργειές της, με σκοπό την επίτευξη ενός πιο βιώσιμου κόσμου για εμάς και τα παιδιά μας

Η EcoVadis ένας από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους παρόχους αξιολογήσεων σε θέματα βιωσιμότητας των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Στόχος της είναι να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κινηθούν προς ένα περισσότερο βιώσιμο κόσμο, μέσω της χρήσης δεδομένων, τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν σε κάθε επιχειρηματική απόφαση.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η EY ανακοίνωσε παγκόσμια συμμαχία με την πλατφόρμα Shopify

Η EY ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας παγκόσμιας συμμαχίας με την Shopify Inc., έναν πάροχο βασικών διαδικτυακών υποδομών για το εμπόριο, με σκοπό να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητες του διαδικτυακού εμπορίου και να υποστηρίξει την πώληση ρυθμιζόμενων προϊόντων.

Η συμμαχία EY–Shopify Alliance, που ιδρύθηκε στον Καναδά, στοχεύει να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να ενεργοποιήσουν και να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο με δύο τρόπους. Αφενός, μέσω των υπηρεσιών ενοποίησης συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου της EY, που έχουν βελτιστοποιηθεί για την εφαρμογή του Shopify σε μεγάλες επιχειρήσεις. Αφετέρου, με τη δημιουργία νέων ασφαλών επιλογών για την πώληση ρυθμιζόμενων προϊόντων, όπως τα φαρμακευτικά προϊόντα και τα αλκοολούχα ποτά.

Η συμμαχία αυτή δημιουργεί συνέργειες μεταξύ της πλατφόρμας της Shopify, που εξασφαλίζει ταχύτητα και αξία, αναπτύσσεται γρήγορα και προσαρμόζεται στις ανάγκες του πελάτη, και των δυνατοτήτων ενσωμάτωσης της ΕΥ σε όλα τα σχετικά συστήματα back-end, όπως ο σχεδιασμός πόρων της επιχείρησης, η διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες (CRM), η διαχείριση αποθεμάτων, οι αναφορές απόδοσης και οι οικονομικές αναφορές, η υλοποίηση back-end, οι έμμεσοι φόροι, καθώς και η front-end εμπειρία πελάτη.

Οι αποδεδειγμένες δυνατότητες της ΕΥ στην κανονιστική συμμόρφωση, την ανάλυση δεδομένων (data analytics), την παγκόσμια φορολογία, το εμπόριο και τις διαχειριζόμενες υπηρεσίες (managed services), θα βοηθήσουν τους μεγάλους πελάτες της Shopify να εξακολουθήσουν να συμμορφώνονται όταν πωλούν ρυθμιζόμενα προϊόντα, ανεξάρτητα από τη γεωγραφική περιοχή στην οποία δραστηριοποιούνται.

Αυτό θα επιτρέψει στις εμπορικές επιχειρήσεις να ενημερώνονται σχετικά με το ταχέως εξελισσόμενο κανονιστικό πλαίσιο, να λειτουργούν και να πωλούν προϊόντα με τρόπο που συμμορφώνεται με τους κανονισμούς, με μειωμένο κίνδυνο, και να δημιουργούν ένα φορολογικά αποδοτικό μοντέλο διανομής, προσφέροντας κορυφαίου επιπέδου ψηφιακή εμπειρία για τους πελάτες τους.

Η EY και η Shopify θα εκπαιδεύσουν μια αρχική ομάδα 500 τεχνικών επαγγελματιών σε ολόκληρο τον κόσμο, οι οποίοι θα μπορούν να προσφέρουν τα μοναδικά πλεονεκτήματα της EY–Shopify Alliance σε εταιρικούς πελάτες σε μεγάλη κλίμακα, επιταχύνοντας τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες τους. Οι επαγγελματίες αυτοί, θα λάβουν περαιτέρω υποστήριξη από έως και 10.000 συμβούλους μέσω της πλατφόρμας Shopify.

Η συμμαχία θα δημιουργήσει, επίσης, μια σειρά από πρωτοποριακά κέντρα EY wavespace x Shopify. Αξιοποιώντας το παγκόσμιο δίκτυο των κόμβων καινοτομίας EY wavespace™ (σε τοποθεσίες όπως η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, το Τορόντο, το Σίδνεϊ και η Σιγκαπούρη), αυτά τα κέντρα θα συνενώσουν τις δυνάμεις του Shopify, των ομάδων της EY και των κοινών πελατών τους, για να δημιουργήσουν βελτιωμένες διαδικτυακές εμπειρίες και λύσεις για τους πελάτες, να επανασχεδιάσουν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου και να δημιουργήσουν νέες αγορές για ρυθμιζόμενα προϊόντα.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το ey.com/shopify

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Accenture: Αισιόδοξοι οι Ευρωπαίοι ηγέτες επιχειρήσεων - έλλειμμα στις τεχνολογικές επενδύσεις

Ενώ το 65% των ευρωπαίων ηγετών επιχειρήσεων συμφωνεί ότι αντιμετωπίζει το πιο απαιτητικό περιβάλλον διαχρονικά, ένα ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό (77%) είναι πεπεισμένο για την ικανότητα των οργανισμών τους να επιταχύνουν την ανάπτυξή τους εν μέσω οικονομικής ύφεσης, σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture.

Συγκεκριμένα, βάσει της μελέτης «Accelerating Europes path to reinvention», το αυξανόμενο ενεργειακό κόστος είναι η κορυφαία πρόκληση που επηρεάζει τα περιθώρια κέρδους για τις ευρωπαϊκές εταιρείες, όπως σημείωσε το 19% των ερωτηθέντων, με δεύτερη τις αναταράξεις στην εφοδιαστική αλυσίδα (14%).

Παρά τις προκλήσεις αυτές, το 81% των ευρωπαίων ηγετών επιχειρήσεων πιστεύει ότι οι οργανισμοί τους είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι για τα μελλοντικά αναπτυξιακά τους πλάνα, έχοντας μάλιστα ήδη ξεπεράσει την πανδημία.

Η μελέτη ανακοινώθηκε στην ετήσια σύνοδο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός και αναλύει τα πιεστικότερα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες στην Ευρώπη, τα δυνατά και αδύνατα σημεία τους καθώς και τους τρόπους επανεφεύρεσής τους προκειμένου να προσαρμόζονται συνεχώς σε ένα ασταθές περιβάλλον, αυξάνοντας παράλληλα την ανταγωνιστικότητά τους, επιταχύνοντας την ανάπτυξη και βελτιώνοντας την κερδοφορία τους.

Η Ευρώπη υστερεί στην ανάπτυξη σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο, ενώ παρουσιάζει έλλειμμα στις τεχνολογικές επενδύσεις

Η μελέτη, η οποία αναλύει τις οικονομικές επιδόσεις ~3.000 εταιρειών παγκοσμίως, διαπίστωσε ότι ενώ οι ευρωπαϊκές εταιρείες σημειώνουν ισχυρή κερδοφορία, υστερούν στην αύξηση των εσόδων τους σε σύγκριση με τις αντίστοιχες στη Βόρεια Αμερική και την Ασία.

Για την καλύτερη κατανόηση της θέσης των ευρωπαϊκών εταιρειών, η μελέτη εξετάζει επίσης την απόδοσή τους σε σύγκριση με τις αντίστοιχες εταιρείες στη Βόρεια Αμερική και την Ασία σε έξι τομείς: εφοδιαστική αλυσίδα και λειτουργίες, πωλήσεις και πελάτες, ρευστότητα και κόστος, ταλέντο, τεχνολογία και βιωσιμότητα.

Σύμφωνα με την ανάλυση, οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις έχουν καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά τη βιωσιμότητα, το ταλέντο και τη ρευστότητα και τη διαχείριση κόστους. Ωστόσο, υστερούν σημαντικά όσον αφορά την αύξηση των πωλήσεών τους και την αξιοποίηση της τεχνολογίας για την ενίσχυση των εσόδων τους.

Οι ευρωπαϊκές εταιρείες είναι επίσης λιγότερο πιθανό να καινοτομήσουν αξιοποιώντας αναδυόμενες τεχνολογίες και να στραφούν σε επιχειρηματικά μοντέλα που βασίζονται στην τεχνολογία σε σύγκριση με εταιρείες της Βόρειας Αμερικής και της Ασίας.

Πρωτοφανείς καταστάσεις απαιτούν διαφορετική προσέγγιση

Σύμφωνα με τη μελέτη, ενώ οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις έχουν οικοδομήσει εξαιρετική ανθεκτικότητα τα τελευταία χρόνια, οφείλουν τώρα να επανεφευρεθούν προκειμένου να ανταποκριθούν στις μοναδικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν.

Η μελέτη προτείνει επίσης συγκεκριμένα στρατηγικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι ευρωπαϊκές εταιρείες για να ξεκινήσουν την επανεφεύρεσή τους, εστιάζοντας στα δυνατά τους σημεία σε επίπεδο βιωσιμότητας και ταλέντου και αντιμετωπίζοντας παράλληλα το έλλειμμα σε επίπεδο τεχνολογίας και αναγκών των πελατών τους.

Αυτά τα βήματα περιλαμβάνουν:

 

  • Άμεση ανάπτυξη του ψηφιακού πυρήνα που θα επιτρέπει την επανεφεύρεση του επιχειρηματικού μοντέλου: Ακολουθήστε έναν συνεχή, χρονικά συμπιεσμένο και κλιμακούμενο μετασχηματισμό, που συμπεριλαμβάνει τη δημιουργία μιας ψηφιακής υποδομής αξιοποιώντας cloud, δεδομένα και τεχνητή νοημοσύνη για την ανάπτυξη νέων διαδικασιών, καινοτομιών και λύσεων σε όλη την επιχείρηση. Αυτή είναι μια διαρκής προσπάθεια για τη δημιουργία μιας πλατφόρμας επανεφεύρεσης, μέσω προγραμμάτων μετασχηματισμού που πρακτικά αυτοχρηματοδοτούνται μέσω της αξίας που δημιουργούν.

 

  • Επιτάχυνση της ενεργειακής μετάβασης: Ενεργοποιήστε όλα τα οικοσυστήματα για την επικέντρωση της Ευρώπης γύρω από τα θέματα μηδενικών εκπομπών ρύπων και τις αρχές της κυκλικής οικονομίας για ανταγωνιστικότητα σε παγκόσμιο επίπεδο. Βελτιώστε την ενεργειακή απόδοση, όχι μόνο για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης αλλά ως μακροπρόθεσμη λύση για τη μείωση των εκπομπών και του κόστους.

 

  • Ευθυγράμμιση με τις νέες ανάγκες των πελατών: Αξιοποιείστε ανθρώπινη και τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσετε τους πελάτες και τα κίνητρά τους με ολιστικό και δυναμικό τρόπο. Δώστε απάντηση στις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους αντικαθιστώντας τις ‘one-size-fits-all’ προσεγγίσεις με πιο εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες, εκτεταμένες συνεργασίες και αναθεωρήστε το ταλέντο, την τεχνολογία και τις διαδικασίες για να ενισχύσετε την αξία και την αφοσίωσή τους.

 

  • Η στρατηγική ταλέντου στον πυρήνα της επιχειρηματικής στρατηγικής: Τοποθετήστε τους εργαζομένους στο επίκεντρο της επανεφεύρεσης της επιχείρησης και ορίστε τους επικεφαλής ανθρωπίνων πόρων ως καταλύτες αλλαγής. Αναπτύξτε ισχυρές συνδέσεις και συνεργασία σε ολόκληρη τη διοικητική ομάδα και ενώστε όλους τους εργαζομένους στο ταξίδι της επανεφεύρεσης, δημιουργώντας νέους τρόπους εργασίας. Αποκτήστε πρόσβαση και αναπτύξτε ταλέντα με καινοτόμους τρόπους, αξιοποιώντας τεχνολογία και δεδομένα που προσφέρουν μια βαθιά, λεπτομερή κατανόηση των αναγκών σε δεξιότητες τρέχουσας και επόμενης γενιάς. Αναπτύξτε μια κουλτούρα συμπερίληψης σε ολόκληρο τον οργανισμό, έτσι ώστε όλα τα άτομα ανεξαρτήτως επιπέδου να συνεισφέρουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους, έχοντας ισχυρή αίσθηση του ανήκειν και του σκοπού.

 

Η μελέτη «Accelerating Europes path to reinvention» είναι διαθέσιμη και στο Accenture Foresight, μια νέα εφαρμογή thought leadership, την οποία μπορείτε να κατεβάσετε στη διεύθυνση http://www.accenture.com/foresight

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ο Όμιλος Olympia επενδύει στη BOX NOW

Μια νέα επένδυση στην αγορά του logistics & last mile ανακοίνωσε ο Όμιλος Olympia, μέσω του επενδυτικού βραχίονα PCP, στηρίζοντας το πλάνο της BOX NOW Group για τη δημιουργία του μεγαλύτερου δικτύου Αυτόματων Μηχανημάτων Παραλαβής Δεμάτων (lockers) στην ΝΑ Ευρώπη, μέσω της επέκτασης της εταιρείας σε αγορές επιπλέον της Ελλάδας, της Κροατίας και της Βουλγαρίας, όπου ήδη διατηρεί παρουσία. Έτσι, η PCP αποκτά μειοψηφικό ποσοστό στο BOX NOW Group, ενώ η EMMA Capital παραμένει ισχυρός πλειοψηφικός μέτοχος.

Στόχος της Olympia είναι, σε συνεργασία με την EMMA Capital Group και μέσω των υπηρεσιών που προσφέρει η BOX NOW, να συμβάλλει στην προώθηση ενός νέου μοντέλου στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου που αξιοποιεί σύγχρονες πλατφόρμες logistics, ώστε να ενδυναμώσει τον τελικό χρήστη με νέες επιλογές για καλύτερες και ταχύτερες παραδόσεις, σε χρόνο και τόπο που διευκολύνει και ταιριάζει με τον τρόπο ζωής του.

Η BOX NOW είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρία που αναβαθμίζει την εμπειρία του καταναλωτή στο last mile, προσφέροντας σύγχρονες και αυτοματοποιημένες υπηρεσίες παράδοσης και αποστολής δεμάτων.

Διαθέτοντας αυτή τη στιγμή ένα πανελλαδικό δίκτυο από 1.200 Lockers, έχοντας εξυπηρετήσει ήδη 200.000 πελάτες στη χώρα μας, με ένα ευρύ δίκτυο 400 συνεργαζόμενων e-shops, η BOX NOW είναι μια καινοτόμος και φιλική προς το περιβάλλον εταιρεία, που εξασφαλίζει εύκολη και γρήγορη πρόσβαση 24/7 σε Αυτόματα Μηχανήματα Παραλαβής Δεμάτων, σε συνδυασμό με δυνατότητες αντικαταβολής με χρήση χρεωστικής και πιστωτικής κάρτας και με 99% δυνατότητα παράδοσης δεμάτων την ίδια ή την επόμενη ημέρα.

«Επενδύσαμε στην BOX NOW γιατί προσφέρει μια μοναδική στην αγορά υπηρεσία που αλλάζει δραστικά την eCommerce εμπειρία, εξασφαλίζοντας την αξιοπιστία και ευελιξία στις παραδόσεις που αναζητά ο σύγχρονος καταναλωτής. Με ισχυρό DNA στην αγορά της λιανικής και του ηλεκτρονικού εμπορίου, στον Όμιλο Olympia αναζητούμε συνεργασίες με καινοτόμες πλατφόρμες, όπως η BOX NOW, που θέτουν στο επίκεντρο την εξαιρετική εμπειρία πελάτη και αλλάζουν τα δεδομένα στην αγορά. Πιστεύουμε στο μοντέλο και στην ταλαντούχα ομάδα της BOX NOW και στηρίζουμε το όραμά τους για ένα νέο μοντέλο υπηρεσιών last mile φτιαγμένο για την νέα εποχή του retail & eCommerce», δήλωσε ο Ρόμπυ Μπουρλάς, εκ μέρους της PCP και της Olympia Group.

Από την πλευρά του, ο Tomas Kocka, (Partner της EMMA Capital) ανέφερε: «Καλωσορίζουμε τον Όμιλο Olympia στον Όμιλο BOX NOW, ενώνοντας τις δυνάμεις μας με την Emma Capital για να αναπτύξουμε περισσότερο την υπηρεσία μας και στις τρεις χώρες. Στόχος μας είναι να χτίσουμε το μεγαλύτερο δίκτυο θυρίδων, διαθέσιμο στην αγορά του retail και ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά και στις εταιρείες ταχυμεταφορών. Ανυπομονούμε να χρησιμοποιήσουμε την εκτενή εμπειρία των νέων μας μετόχων στο χώρο της λιανικής, στην περαιτέρω στρατηγική κατεύθυνση του ομίλου».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search