Εννέα μεγάλες επιχειρήσεις εκμετάλλευσης τερματικών σταθμών και ναυτιλιακές εταιρείες υπέγραψαν Μνημόνιο Κατανόησης (MoU) για το λανσάρισμα μιας ανοικτής ψηφιακής πλατφόρμας βασισμένης στην «Τεχνολογία Κατανεμημένων Λογιστικών Βιβλίων» (Distributed Ledger Technology).
Το Μνημόνιο στοχεύει στη σύσταση κοινοπραξίας για την ανάπτυξη μίας ναυτιλιακής εμπορικής συμμαχίας που θα βασίζεται σε τεχνολογία blockchain, την Global Shipping Business Network (GSBN).
Η συμφωνία υπογράφηκε στις 6 Νοεμβρίου από κορυφαίους ναυτιλιακούς φορείς σε παγκόσμιο επίπεδο, κατά τη διάρκεια της έκθεσης International Import Expo στη Σαγκάη.
Η συγκεκριμένη λύση λογισμικού για το παγκόσμιο επιχειρηματικό δίκτυο ναυτικών εργασιών θα προσφέρεται από τη CargoSmart, μια εταιρεία με έδρα το Χονγκ Κονγκ που ειδικεύεται στην ναυτιλία και τα logistics.
Η CargoSmart ξεκίνησε τη λειτουργία της πλατφόρμας της ναυτιλιακής συμμαχίας blockchain και η πρώτη εφαρμογή του νεοσύστατου δικτύου προγραμματίζεται για τον Δεκέμβριο του 2018.
Η νέα συμμαχία blockchain περιλαμβάνει ναυτιλιακούς γίγαντες όπως η PSA International από τη Σιγκαπούρη και η Shanghai International Port Group, ηγετική εταιρεία λιμένων στην Κίνα. Μεταξύ των συμμετεχόντων είναι επίσης το κορυφαίο γαλλικό γκρουπ CMA CGM S.A και η Yang Ming Marine από την Ταϊβάν.
Στο τέλος του καλοκαιριού ο δανικός γίγαντας Maersk σε συνεργασία με την IBM, είχε δρομολογήσει τη «χαρτογράφηση» των υφιστάμενων εγγράφων μεταφοράς εμπορευμάτων με χρήση τεχνολογίας blockchain, στην οποία ενεπλάκησαν 94 οργανισμοί ναυτιλίας και logistics
Το Project Agora, το κορυφαίο native advertising δίκτυο στην Κεντρική, Νότιο-Ανατολική Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή, ανακοίνωσε σήμερα το λανσάρισμα των Social Cards, του νέου εντυπωσιακού ad-format. Η Tempo OMD και η Nissan θα είναι οι επίσημοι launch partners.

Τα Social Cards είναι νέα καινοτόμα mobile first ad-formats που επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να επεκτείνουν την αποτελεσματικότητα του Social Media περιεχομένου τους στο περιβάλλον premium τοπικών εκδοτών αυξάνοντας έτσι την κάλυψη και το engagement.
Με τα Social Cards οι διαφημιζόμενοι δεν έχουν επιπλέον κόστος παραγωγής και το time to market είναι άμεσο.
Τα Social Cards είναι διαθέσιμα στο δίκτυο του Project Agora σε Κεντρική, Ανατολική, Νότια Ευρώπη καθώς και στην Μέση Ανατολή.
H Servier, μία γαλλική ανεξάρτητη διεθνής φαρμακευτική εταιρεία, ανακοίνωσε τη διάθεση της πρώτης διαδικτυακής πλατφόρμας που παρέχει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης στην Ελλάδα.
Η ψηφιακή θεραπευτική μέθοδος deprexis®, η οποία διαθέτει σήμανση CE και βασίζεται στη μεθοδολογία της γνωστικής συμπεριφορικής θεραπείας (cognitive behavioral therapy), έχει δημιουργηθεί από την GAIA, παγκοσμίως πρωτοπόρος εταιρία στον τομέα παροχών ψηφιακών λύσεων στην υγεία, και διατίθεται στην Ελλάδα, σε χώρες της Ευρώπης, αλλά και διεθνώς από τη Servier.
«Αν και η κατάθλιψη θεωρείται μια ευρέως διαδεδομένη νόσος, με το ποσοστό των ασθενών με κατάθλιψη στην Ελλάδα να φτάνει το 8,2% του πληθυσμού και περίπου 350 εκατομμύρια* ανθρώπους παγκοσμίως να υποφέρουν από αυτήν, ένα μεγάλο μέρος των ασθενών δε λαμβάνει επαρκή θεραπεία για πολλούς λόγους, όπως είναι ο στιγματισμός ή τα κοινωνικά ταμπού» αναφέρει ο Γενικός Διευθυντής της Servier Hellas κ. Frédéric Fouilloux.
«Η ψηφιακή θεραπεία deprexis® μπορεί να λειτουργήσει ως συμπληρωματική θεραπεία για τους ασθενείς που παίρνουν φαρμακευτική αγωγή ή ακολουθούν ψυχοθεραπεία, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να αποτελέσει μια ωφέλιμη λύση για τους ασθενείς που δεν έχουν πρόσβαση σε κάποιον γιατρό.
Πρόκειται για μια προσθήκη που ενισχύει το υπάρχον χαρτοφυλάκιο των νευροψυχιατρικών φαρμάκων της Servier και ταυτόχρονα παρέχει τη δυνατότητα χρήσης από τους Έλληνες ασθενείς μιας καινοτόμου εφαρμογής υπηρεσιών υγείας, eHealth».
Το ιατροτεχνολογικό προϊόν deprexis® παρέχει στο χρήστη ένα φιλικό ψηφιακό περιβάλλον στο οποίο χρησιμοποιείται λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης που αλληλoεπιδρά με τον ασθενή και προσαρμόζεται στις ανάγκες του με βάση τις απαντήσεις που δίνει ο ίδιος ο ασθενής σε μια σειρά ερωτήσεων που θέτει το πρόγραμμα.
Με αυτό τον τρόπο, ο χρήστης του deprexis® παραμένει αφοσιωμένος στη θεραπεία του.
Δώδεκα τυχαιοποιημένες ελεγχόμενες κλινικές μελέτες στις οποίες συμμετείχαν περισσότεροι από 7.000 ασθενείς έχουν καταδείξει την αποτελεσματικότητα της ψηφιακής θεραπείας deprexis® στη μείωση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης, ενώ παράλληλα, η ψηφιακή αυτή θεραπεία έχει αξιολογηθεί από παγκοσμίως αναγνωρισμένους ειδικούς στον τομέα της γνωστικής συμπεριφορικής θεραπείας.
Η ψηφιακή θεραπεία deprexis® είναι διαθέσιμη για το ελληνικό κοινό στη διεύθυνση www.deprexis.gr και είναι προσβάσιμη από desktop, κινητά, και tablet.
Το περιεχόμενο της ψηφιακής θεραπείας deprexis® περιλαμβάνει 10 ενότητες όπως η αποδοχή, η επίλυση των προβλημάτων και η ενσυνειδητότητα.
Μέσα από τις ενότητες, παρέχεται στον ασθενή επεξήγηση και παραδείγματα με τεχνικές που χρησιμοποιούνται στη γνωστική συμπεριφορική θεραπεία, δίνοντάς του τη δυνατότητα να κάνει πρακτική εξάσκηση και να καταφέρει έτσι να μειώσει δραστικά τα συμπτώματα της κατάθλιψης.
* Πηγή: Π.Ο.Υ
Η Athens Technology Center (ATC) , συνεπής στην στρατηγική της να στηρίζει Εκδοτικούς Οργανισμούς και Πρακτορεία Ειδήσεων παγκοσμίως με καινοτόμες λύσεις λογισμικού, συμμετέχει και φέτος στην Digital Media Asia 2018, που διοργανώνει η Παγκόσμια Ένωση Εφημερίδων κι Εκδοτών (WAN-IFRA) στο Hong Kong (7-9 Νοεμβρίου).
Στα πλαίσια της διοργάνωσης, η ATC πρόκειται να αναδείξει τις πλέον εξελιγμένες λύσεις για συλλογή, διαχείριση, επιβεβαίωση και προσωποποίηση ειδησεογραφικού περιεχομένου. Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με
• τις νέες λειτουργικότητες της πλατφόρμας Truly Media, της πλατφόρμας που αναπτύχθηκε από κοινού με την Deutsche Welle (DW) προκειμένου να υποστηρίξει την αξιολόγηση του βαθμού εγκυρότητας του περιεχομένου που οι μοιράζεται μέσω των κοινωνικών δικτύων. Η πλατφόρμα επιτρέπει τη συνεργασία χρηστών από τον ίδιο ή διαφορετικούς εκδοτικούς οργανισμούς και πρακτορεία ειδήσεων, στην προσπάθειά τους να καταπολεμήσουν την παραπληροφόρηση και το φαινόμενο των ‘fake news’.
• τις πρόσφατες εξελίξεις στην πλατφόρμα newsasset, που αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα δημιουργίας και διαχείρισης ειδησεογραφικού περιεχομένου, νέου και αρχειακού, αφού λειτουργεί ως ένας κοινός κόμβος συγκέντρωσης της συντακτικής διαδικασίας για έντυπες ή ψηφιακές εκδόσεις, ραδιοφωνικούς ή τηλεοπτικούς σταθμούς, ακόμα και πρακτορεία ειδήσεων.
• Το ευρωπαικό ερευνητικό έργο CPN που εξετάζει τρόπους δόμησης εξατομικευμένων ροών ειδήσεων, ώστε το κατάλληλο περιεχόμενο να παραδίδεται στον κατάλληλο χρήστη τη βέλτιστη χρονική στιγμή και μέσω του καταλληλότερου καναλιού.
H εφημερίδα «Χαραυγή» στην Κύπρο εμπιστεύθηκε την πλατφόρμα newsasset της Athens Technology Center (ATC) προκειμένου να καλύψει το σύνολο της εκδοτικής διαδικασίας.
Με την επιλογή της πλατφόρμας newsasset, που θα αποτελεί πλέον και τον κύριο κορμό της υποδομής της, η εφημερίδα «Χαραυγή» θα μπορεί να επεξεργάζεται και να δημιουργεί αποτελεσματικά το απαιτούμενο ειδησεογραφικό περιεχόμενο για το σύνολο των εντύπων της, αλλά και να τροφοδοτεί το υπάρχον Portal με την κατάλληλη εκδοχή υλικού κάθε φορά.
Ο εύχρηστος και αποτελεσματικός τρόπος διαχείρισης και διακίνησης της πληροφορίας που προσφέρει το newsasset, βοηθά σημαντικά την εσωτερική λειτουργία και οργάνωση κάθε ειδησεογραφικού οργανισμού με απόλυτη ασφάλεια και αξιοπιστία.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι πολλοί ηγέτες του κλάδου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό έχουν υιοθετήσει και χρησιμοποιούν με πλήρη επιτυχία τις λύσεις που η ATC προσφέρει ειδικά για την αγορά των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.
Το Impact Innovation της Oracle θα πραγματοποιηθεί την Πέμτπη 11 Οκτωβρίου 9.00-17.00 στο The HUB Events. Στόχος της εκδήλωσης είναι να παρουσιαστεί η πρακτική πλευρά της αξιοποίησης τεχνολογιών όπως οι AI, machine learning, Internet of Things και blockchain και πώς βοηθάνε ήδη τις επιχειρήσεις να περάσουν από το «όραμα» στην πράξη, ενσωματώνοντας την καινοτομία στην καθημερινότητά τους.
Τόσο οι κεντρικές ομιλίες όσο και οι παράλληλες συνεδρίες με τις πιο εξειδικευμένες παρουσιάσεις των ειδικών της Oracle θα εστιάσουν στις εξελίξεις γύρω από τις σχετικές τεχνολογίες, ενώ εκπρόσωποι των εταιρειών Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Εθνική Τράπεζα, Ομιλος ΟΤΕ, Space, UniSystems και Neurosoft, θα συζητήσουν για την πρακτική αξιοποίησή τους.
Η εκδήλωση απευθύνεται τόσο στα στελέχη του IT, που θέλουν να γνωρίζουν άμεσα πώς να αξιοποιήσουν πρακτικά αυτές τις τεχνολογίες προς όφελος του συνόλου του οργανισμού, όσο και στα στελέχη του HR, του marketing, της οικονομικής διεύθυνσης και της εφοδιαστικής αλυσίδας που θέλουν να μάθουν πώς αυτές οι τεχνολογίες θα τους βοηθήσουν τόσο στις καθημερινές τους εργασίες όσο και στους μακροπρόθεσμους στόχους τους.
Για εγγραφές και πληροφορίες σχετικά με την εκδήλωση επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εκδήλωσης.
Η εκδήλωση διοργανώνεται με την αιγίδα του ΣΕΠΕ και με τη χορηγική υποστήριξη των:
Innovation Premium : Space
Innovation Gold: Neurosoft, UniSystems
Innovation Silver: Logicom
Χρησιμοποιώντας προηγμένες υπολογιστικές ροές εργασιών και την τεχνογνωσία που διαθέτει στην χημείο/βιοπληροφορική, η Purposeful στοχεύει να ανακαλύψει εναλλακτικές χρήσεις φαρμάκων που ήδη υπάρχουν στην αγορά.
Η εταιρεία έχει αναπτύξει μια έξυπνη στρατηγική φιλτραρίσματος αποτελεσμάτων, η οποία σε συνδυασμό με την στόχευσή της στις σπάνιες ασθένειες, διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό.
Αυτή τη στιγμή, το 95% των σπάνιων ασθενειών, παρόλο που επηρεάζουν 350 εκ. ανθρώπους, δεν έχει πιστοποιημένη θεραπεία. Προβλέπεται ότι οι πωλήσεις των “ορφανών” φαρμάκων θα διπλασιαστούν μεταξύ του 2016-2022, φτάνοντας τα $209 δις, με διπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης από αυτό των συνταγογραφημένων φαρμάκων.
Σκοπός της Purposeful είναι να αντιμετωπίσει το τεράστιο κόστος ανάπτυξης των φαρμάκων χρησιμοποιώντας την έξυπνη υπολογιστική μεθοδολογία επανατοποθέτησης φαρμάκων, συμβάλλοντας έτσι στην ανακούφιση ενός μεγάλου ποσοστού ανθρώπων που ιστορικά έχει αγνοηθεί.
Η επένδυση των €200Κ θα χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη της εξειδικευμένης ομάδας της εταιρείας που προέρχεται τόσο από τον ακαδημαϊκό όσο και από τον επιχειρηματικό κόσμο, προκειμένου να παράξει υποψήφιες φαρμακευτικές προβλέψεις προτού η εταιρεία προχωρήσει σε in vitro and in vivo πειράματα.
Οι ιδρυτές της εταιρείας, Γιώργος Δρακάκης (CEO), Χαράλαμπος Χωμενίδης (CTO), Γεωργία Τσιλίκη, Παντελής Καρατζάς και Αριστείδης Δοκουμετζίδης, συνδυάζουν εμπειρία σε χημειοπληροφορική, βιοπληροφορική, αρχιτεκτονική λογισμικού, μηχανική μάθηση και τεχνητή νοημοσύνη από τη βιομηχανία και την ακαδημία, με προϋπηρεσία στην βιοστατιστική ανάλυση, στις προβλέψεις των βιολογικών δραστηριοτήτων, την εξόρυξη μηχανισμών δράσης φαρμάκων και τη μοντελοποίηση πολύπλοκων βιολογικών και χημικών δεδομένων.
Η ομάδα συμπληρώνεται από τους επιστημονικούς συμβούλους Φίλιππο Δογάνη και τον καθηγητή Χαράλαμπο Σαρίμβεη με εκτενή εμπειρία στην μοντελοποίηση και βελτιστοποίηση μαθηματικών μοντέλων.
Ο Γιώργος Καραντώνης, Partner στη Metavallon VC δηλώνει:
«Η φαρμακευτική έρευνα είναι μια διαδικασία χρονοβόρα και κοστοβόρα. Ο χώρος είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός και κυριαρχείται από φαρμακευτικές εταιρείες κολοσσούς. Η διαδικασία για την ανακάλυψη νέου φαρμάκου και μέχρι την είσοδό του στην αγορά εκτιμάται ότι κατά μέσο όρο παίρνει δέκα χρόνια και κοστίζει περί τα $2,6 δισ.
Η είσοδος νέων παικτών, ιδιαίτερα εάν προέρχονται από μικρές χώρες σαν την Ελλάδα είναι σχεδόν απαγορευτική. Πιστεύουμε όμως ότι η έξυπνη τοποθέτηση της Purposeful που δίνει έμφαση στα υπολογιστικά μοντέλα και τις σπάνιες ασθένειες της προσφέρει τον απαιτούμενο χώρο επιχειρηματικής ανάπτυξης με ξεκάθαρες προοπτικές δημιουργίας εναλλακτικών επιχειρηματικών μοντέλων συνεργασίας με τις φαρμακευτικές και δημιουργίας αντίστοιχων ροών εσόδων.
Όλοι μας στη Metavallon VC είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε στο συναρπαστικό ταξίδι αυτής της εταιρείας».
«Η πρωτοποριακή μας πλατφόρμα υπολογιστικής επανατοποθέτησης φαρμάκων, συνδυάζει την τρέχουσα γνώση πάνω σε επαναστατικά φάρμακα με την εξαγωγή πληροφοριών και τις ανεπτυγμένες υπολογιστικές μεθοδολογίες.
H Purposeful έχει την δυνατότητα να ανατρέψει την διαδικασία της ανάπτυξης των φαρμάκων, βρίσκοντας νέες εφαρμογές για τα φάρμακα που βρίσκονται ήδη στην αγορά, μειώνοντας ταυτόχρονα τον απαιτούμενο χρόνο και τα κόστη.
Μέσω αυτής της επένδυσης από την Metavallon VC, σκοπεύουμε να στοχεύσουμε στην τεχνολογία της ομάδας και να καταλήξουμε στα πιο υποσχόμενα υποψήφια φάρμακα προς επανατοποθέτηση, ούτως ώστε να είμαστε έτοιμοι για συνεργασίες με φαρμακευτικές εταιρείες για επόμενα πειράματα και κλινικές επαληθεύσεις», εξήγησε ο CEO Γιώργος Δρακάκης.
Σχετικά με την Purposeful
Η Purposeful είναι μια εταιρεία που χρησιμοποιεί την εξειδίκευσή της στην χημείο/βιοπληροφορική για να αντιμετωπίσει σημαντικά προβλήματα που επηρεάζουν την ανθρώπινη υγεία. Ο πρωταρχικός σκοπός της είναι η υπολογιστική επανατοποθέτηση φαρμάκων με επίκεντρο τις σπάνιες ασθένειες.
Η πλατφόρμα επιλύει το πρόβλημα του κόστους σε σχέση με την ανάπτυξη φαρμάκων προβλέποντας τις επιπρόσθετες δράσεις που μπορεί να έχει ένα αδειοδοτημένο προϊόν, ελαχιστοποιώντας τον αριθμό των πειραμάτων που χρειάζονται ώστε να βρεθεί ένα φάρμακο κατάλληλο για επανατοποθέτηση.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε http://www.purposeful.eu/
Την Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018 με αφετηρία το Ζάππειο, θα πραγματοποιηθεί το 10ο Greece Race for the Cure ®, αγώνας δρόμου 5km και συμβολικός περίπατος 2 km ενάντια στον καρκίνο του μαστού που διοργανώνει ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής».
Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου για 9η συνεχή χρονιά, στηρίζει το Greece Race For the Cure ® ως Χορηγός Ιστοσελίδας.
Το Greece Race For the Cure ® αποτελεί πλέον έναν από τους πιο δημοφιλείς αγώνες με στόχο την ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού στην Ευρώπη, ενώ είναι το μεγαλύτερο αθλητικό event με κοινωνικό σκοπό στην Ελλάδα, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 150.000 συμμετοχές σε όλη την ιστορία της διοργάνωσης.
Το Greece Race For the Cure ® είναι ένας αγώνας- θεσμός, ο 2ος μεγαλύτερος αγώνας Race for the Cure® παγκοσμίως.
Το Greece Race For the Cure ® αποτελεί όχημα για την υλοποίηση προγραμμάτων του Συλλόγου «Άλμα Ζωής» για την ευαισθητοποίηση του κοινού για τον καρκίνο του μαστού, την προαγωγή της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης και την ψυχοκοινωνική στήριξη γυναικών που έχουν βιώσει τη νόσο.
Το Silver Βραβείο της κατηγορίας «GPS-Enabled (Location-based) Mobile Applications for Transport / Navigation» απέσπασε η ACS στα φετινά Mobile Excellence Awards για τη νέα εφαρμογή “ACS Mobile App”.
Η ACS έχει λανσάρει πρόσφατα τη νέα σύγχρονη εφαρμογή για κινητά android και iOS "ACS Mobile App", η οποία εξυπηρετεί γρήγορα τις 3 βασικές ανάγκες του πελάτη ACS:
-1 την αναζήτηση της αποστολής του (μέσω του συστήματος εντοπισμού και παρακολούθησης track-and-trace της ACS), είτε πληκτρολογώντας τον αριθμό της αποστολής, είτε σκανάροντας το barcode του voucher / απόδειξης
-2 την αναζήτηση του πλησιέστερου σημείου εξυπηρέτησης (είτε είναι κατάστημα ACS, είτε Smart Point σε πρατήριο Shell, είτε Kiosk Xpress σε συνεργαζόμενα περίπτερα, είτε σε Xpress Point εντός άλλου καταστήματος), με βάση το γεωγραφικό στίγμα της συσκευής του εκείνη τη στιγμή
-3 τον αυτόματο υπολογισμό κόστους και χρόνου παράδοσης μιας αποστολής που ενδιαφέρεται να κάνει (εντός Ελλάδας).
Παράλληλα, με το νέο ACS Mobile App, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί άμεσα για τις αποστολές του μέσω προσωποποιημένων ειδοποιήσεων (notifications) που έρχονται αυτόματα στην εφαρμογή, και οι οποίες τον κρατάνε ενήμερο για κάθε στάδιο της παραγγελίας του / αποστολής του.
Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιήσει την online υπηρεσία ανακατεύθυνσης "ACS ReDirect", μέσα από τα παραπάνω notifications που έρχονται για κάθε αποστολή, έτσι ώστε να επιλέξει από το κινητό του νέα ημέρα παράδοσης της αποστολής ή νέο σημείο ACS (είτε το πλησιέστερο κατάστημα ή είτε το κοντινότερο Smart Point) από όπου θα μπορεί να την παραλάβει.
Το όφελος της νέας εφαρμογής είναι φυσικά η διευκόλυνση του πελάτη και η ταχύτερη εξυπηρέτηση, με την πιο άμεση πληροφόρηση στο κινητό του και τις διάφορες επιλογές που του δίνονται με το πάτημα ενός κουμπιού, χωρίς να χρειάζεται να αλλάζει online πλατφόρμες (website, Viber κλπ), καθώς όλες οι online υπηρεσίες της ACS γίνονται πλέον πολύ γρήγορα μέσα από μια κινητή συσκευή, η οποία αξιοποιεί το γεωγραφικό της στίγμα.
Σημειώνεται ότι το “ACS Mobile App” αποτελεί την πρώτη και μοναδική Ελληνική mobile εφαρμογή που δίνει όλες τις παραπάνω δυνατότητες στους χρήστες, αναβαθμίζοντας και εκσυγχρονίζοντας παράλληλα τον κλάδο των ταχυμεταφορών στην Ελλάδα.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες στο σχετικό video της εφαρμογής ή στο τηλέφωνο 210-8190000, αλλά και να κατεβάσουν δωρεάν την εφαρμογή από το Google Play (αν έχουν συσκευή Android) κάνοντας κλικ εδώ: ή από το App Store (αν έχουν iPhone / iPad / iPod touch) κάνοντας κλικ εδώ:
Content Marketing: Η Καλύτερη Διαφήμιση δεν είναι Διαφήμιση
Το content marketing είναι μια προσέγγιση στρατηγικής marketing που επικεντρώνεται στη δημιουργία και τη διανομή ποιοτικού και σχετικού περιεχομένου, ώστε να προσελκύσουμε και να διατηρήσουμε ένα καθορισμένο κοινό, με στόχο φυσικά την μετατροπή του σε πιστούς πελάτες μας.
Διαφοροποιείται από τη διαφήμιση καθώς δεν χρησιμοποιείται για την άμεση προώθηση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας, αλλά για την δημιουργία αυθεντικού περιεχομένου που αφορά και ενδιαφέρει το κοινό. Δημιουργεί αξιοπιστία σε ένα brand, αναπτύσσει εμπιστοσύνη με το κοινό του και δημιουργεί το πολυπόθητο customer loyalty.
Δεν είναι μια ξεχωριστή στρατηγική, αντίθετα λειτουργεί συμπληρωματικά και είναι μέρος των υπόλοιπων στρατηγικών marketing που ήδη χρησιμοποιείτε. Για παράδειγμα:
Social Media: Το καλό περιεχόμενο είναι αυτό που θα χρησιμοποιήσετε εξ’ ορισμού για την σωστή προώθηση σας μέσα από τα social media.
SEO: είναι γνωστό ότι ο αλγόριθμος της Google αλλά και των άλλων μηχανών αναζήτησης, με το πέρασμα του χρόνου ευνοούν όλο και περισσότερο το ποιοτικό περιεχόμενο.
Inbound Marketing: ο ιδανικότερος να ακολουθήσετε τα 4 στάδια του (attract, convert, close και delight), είναι μέσα από το σωστό περιεχόμενο που θα προβάλλετε.
Think outside the box
Πως γίνεται όμως το περιεχόμενο να μας οδηγεί σε πωλήσεις; Το κοινό που απευθύνεστε δεν ενδιαφέρεται για το προϊόν σας, ενδιαφέρεται να βρει λύση σε κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Μέσα από το content marketing μοιράζεστε περιεχόμενο που εμπνέει και δίνει λύσεις στο κοινό σας, το οποίο στη συνέχεια θα σας φέρει και τις επιθυμητές πωλήσεις.
Η επιτυχία του content marketing έγκειται στη δημιουργία περιεχομένου που ξεφεύγει από τα τετριμμένα. Το πιο γνωστό case study και ένα από τα πιο επιτυχημένα στην ιστορία του content marketing, είναι ο εικονικός πλέον Michelin Guide που δημιουργήθηκε το 1900 από τα αδέρφια Édouard και André Michelin της γνωστής εταιρείας ελαστικών.
Η εταιρεία δημιούργησε έναν οδηγό με χάρτες, συνεργεία, εστιατόρια, βενζινάδικα και ξενοδοχεία για τη Γαλλία, έχοντας ως στόχο να αυξήσουν τις πωλήσεις των αυτοκινήτων και τη συχνότητα των ταξιδιών των αυτοκινητιστών, με φυσικό επακόλουθο την αύξηση πωλήσεων των ελαστικών τους. Το αποτέλεσμα είναι γνωστό σε όλους μας!
Η σημασία του content marketing γίνεται πραγματικά εμφανής μέσα από τα λόγια του Michael Brenner, διεθνώς αναγνωρισμένου συγγραφέα και ομιλητή, “Content marketing is the gap between what brands produce and what consumers actually want”.
Πηγή: Digitalup
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77







