
Ο κλάδος του “Fashion eCommerce” το 2025, διανύει μια αναπτυσσόμενη και δυναμικά μεταβαλλόμενη φάση. Οι καταναλωτές έχουν υιοθετήσει συμπεριφορές omnichannel, ενώ ταυτόχρονα επιδεικνύουν σαφή προτίμηση για ελληνικά eShops, αυξημένη εμπιστοσύνη και απαιτήσεις για μια άρτια εμπειρία σε όλα τα στάδια του customer journey.
Η Lighthouse παρουσιάζει μια συγκριτική ανάλυση του fashion eCommerce οικοσυστήματος στην Ελλάδα, βασισμένη σε δική της έρευνα, δεδομένα πελατών μέσω της πλατφόρμας Vendallion και επιλεγμένες εξωτερικές μελέτες.
Η μελέτη αναδεικνύει τις συμπεριφορές των καταναλωτών, τις στρατηγικές που αποδίδουν σε conversion, loyalty και UX, αλλά και τους βασικούς άξονες που ορίζουν την επιτυχία για τα fashion brands στη νέα ψηφιακή εποχή.
Οι καταναλωτές απαιτούν mobile-first πλοήγηση, δυνατότητες εύκολης επιστροφής, αξιόπιστο last-mile delivery και διαφάνεια στις πληρωμές. Όσα fashion brands επενδύουν σε data-driven εργαλεία, omnichannel UX, και έξυπνη αξιοποίηση του περιεχομένου και του merchandising, είναι εκείνα που θα ξεχωρίσουν σε ένα περιβάλλον αυξημένου ανταγωνισμού και ψηφιακής ωριμότητας.
Κατεβάστε την ανάλυση της Lighthouse από εδώ.