Ο GR.EC.A με στόχο να αναδείξει το προσωπικό των Ελληνικών Ηλεκτρονικών Καταστημάτων που εργάζεται αδιάλειπτα στην περίοδο της κρίσης COVID-19, προχώρησε στη δημιουργία καμπάνιας κοινωνικής ευθύνης που απευθύνεται στο αγοραστικό κοινό.
Μέσα από ενδεικτικούς κλάδους αναδεικνύει την προσπάθεια που κάνει κάθε ελληνική εταιρεία Ηλεκτρονικού Εμπορίου, για να εξυπηρετήσει τις καθημερινές ανάγκες των πολιτών.
Η καμπάνια "Ελληνικές Στιγμές. Ελληνικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο", θα έχει διάρκεια ενός μήνα και θα προβληθεί σε τηλεοπτικά μέσα πανελλαδικής κάλυψης και σε όλα σχεδόν τα ελληνικά sites και apps.
Τη δημιουργία της καμπάνιας επιμελήθηκε με την ευγενική της χορηγία η THEJones.
Δείτε τα 3 σποτ της καμπάνιας:
[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=W_pSIgT6zbs"]
[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=g1kDlr5GzEI&"]
[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=JNUJeMoq0l0&"]
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η νέα ευρωπαϊκή εγκατάσταση της Amazon έχει έκταση 20.000 τετραγωνικών μέτρων και βρίσκεται στο αεροδρόμιο Leipzig-Halle στη Λειψία της Γερμανίας. Θα χρησιμοποιηθεί για την ταξινόμηση δεμάτων και για τη φόρτωση και εκφόρτωση φορτηγών και αεροσκαφών.
Το κέντρο εμπορευματικών μεταφορών της εταιρείας δημιουργεί έναν νέο κόμβο στο ευρωπαϊκό δίκτυο logistics της. Η Amazon έχει επίσης μισθώσει δύο αεροσκάφη Boeing 737-800, τα οποία έχουν τον τυπικό σχεδιασμό και το λογότυπο της Amazon Air. Τα δύο αεροπλάνα θα συμπληρώσουν τον υπάρχοντα στόλο άνω των 70 αεροσκαφών που η Amazon Air λειτουργεί παγκοσμίως.
"Οι εταιρείες και οι καταναλωτές επωφελούνται από ισχυρές, αξιόπιστες αλυσίδες εφοδιασμού. Και το πόσο σημαντικές είναι αυτές, έχει γίνει ιδιαίτερα σαφές κατά τη διάρκεια της πανδημίας του νέου κορωνοϊού", σημείωσε ο Michael Kretschmer, Υπουργός - Πρόεδρος της Σαξονίας.
Η Amazon Air θα πραγματοποιεί δύο πτήσεις την ημέρα από τη νέα εγκατάσταση της Λειψίας. Το νέο κέντρο εμπορευματικών μεταφορών δημιουργεί πάνω από 200 θέσεις εργασίας στην περιοχή, εκτός από τις 1.500 υπάρχουσες θέσεις εργασίας της Amazon στη Λειψία.
Εικόνα: Chad Slattery, aboutamazon.com
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Στροφή στις online αγορές, μεγαλύτερη προσοχή στις τιμές αλλά και ενίσχυση της χρήσης του Διαδικτύου πριν από κάθε αγορά είναι ορισμένες από τις αλλαγές που έφεραν στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων τα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού.
Το ενδιαφέρον στοιχείο, είναι πως η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2020, κάτι που σημαίνει ότι είχαν περάσει αρκετοί μήνες από το πρώτο lockdown.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 54% των καταναλωτών απάντησε ότι βλέπει ουδέτερα ή αισιόδοξα τις προοπτικές της οικονομίας και του εισοδήματος του και το 46% από απαισιόδοξα έως πολύ απαισιόδοξα.
Από την άλλη πλευρά, 1 στους 2 καταναλωτές (48%) θεωρεί πως ο Covid 19 άλλαξε σημαντικά την αγοραστική του συμπεριφορά. Πιο συγκεκριμένα, σε σχέση με την προ COVID-19 εποχή, 78% των καταναλωτών δήλωσαν ότι κάνουν πιο συχνά έρευνα πριν προβούν σε αγορές, 77% αγοράζουν περισσότερο online, 76% αγοράζουν πιο οικονομικά προϊόντα, 66% είναι πιο προσεκτικοί στο πώς ξοδεύουν τα χρήματα τους ενώ 53% ψωνίζουν περισσότερο με γνώμονα την υγεία τους.
Αξιοσημείωτο είναι ότι το 16% των καταναλωτών ψώνισαν για πρώτη φορά μέσω Διαδικτύου όταν ξεκίνησε η πανδημία ενώ παρατηρείται αύξηση της συχνότητας των online αγορών της τάξεως κατά μέσο όρο 6,4% σε όλους τους κλάδους με το 60% των καταναλωτών να δηλώνει διατεθειμένο να εξακολουθεί να αγοράζει online όλες τις κατηγορίες προϊόντων.
Οι κατηγορίες προϊόντων που είναι διατεθειμένοι να ξοδεύουν το ίδιο ή περισσότερο σχετίζονται με την υγεία, το σούπερ μάρκετ, την προσωπική φροντίδα (π.χ. καλλυντικά) και την ψυχαγωγία (π.χ. παιχνίδια, βιβλία κ.λπ.).
Η έρευνα έδειξε ακόμη, ότι 4 στους 5 καταναλωτές κάνουν έρευνα πριν αγοράσουν, κυρίως στο Google, ή σε sites σύγκρισης τιμών, έστω κι αν η αγορά τους πραγματοποιηθεί σε φυσικό κατάστημα. Ακόμη, 2 στους 3 καταναλωτές παρατηρούν διαφημίσεις και 3 στους 5 αξιολογούν αν τα brands που πρόκειται να επιλέξουν προωθούν βιώσιμες πρακτικές και εξασφαλίζουν δίκαιες συνθήκες εργασίας.
Δείτε περισσότερα στο cnn.gr
Εικόνα: Pexels
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Με την αξιοπιστία του Skroutz, της μεγαλύτερης πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, δίνεται σε κάθε εμπορική επιχείρηση μία σύγχρονη, άμεση και αποτελεσματική λύση για ενίσχυση των πωλήσεων μέσα από ένα ολοκληρωμένο και ασφαλές ηλεκτρονικό κανάλι το οποίο επισκέπτονται 8,5 εκατ. μοναδικοί επισκέπτες.
Η υπηρεσία απευθύνεται ακόμα και σε επιχειρήσεις και καταστήματα που δεν διαθέτουν τεχνική υποδομή για ηλεκτρονική διάθεση των προϊόντων τους.
Το Skroutz αναδεικνύεται σε στρατηγικό εταίρο για τις εμπορικές επιχειρήσεις, καθώς προσφέρει τη δυνατότητα online πωλήσεων σε κάθε κατάστημα λιανικής χωρίς να απαιτείται λειτουργία e-shop, τεχνική υποδομή και επιπλέον κόστος. Στο Skroutz Marketplace, που πλέον συμπληρώνει ένα χρόνο λειτουργίας, έχουν εγγραφεί 2.500 καταστήματα από 52 περιφερειακές ενότητες της Ελλάδας.
Συνοπτικά, το Marketplace της Skroutz προσφέρει στις επιχειρήσεις λιανικής:
- Αύξηση τζίρου και πωλήσεων με προβολή προϊόντων σε περισσότερους από 8,5 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες που διαφορετικά δεν θα έφταναν στο κατάστημα.
- Εβδομαδιαία απόδοση των εσόδων, με μηδενικό διατραπεζικό κόστος και χωρίς επιπλέον έξοδα για τεχνική υποστήριξη.
- Ασφαλείς αγορές μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας με την εγγύηση του Skroutz.
- Εγγραφή-ένταξη της επιχείρησης σε 4 απλά βήματα
- Καμία χρονική δέσμευση για την προβολή των προϊόντων καθώς η υπηρεσία Marketplace ενεργοποιείται και απενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού.
- Συνεχή υποστήριξη από την εξειδικευμένη ομάδα της Skroutz η οποία αναλαμβάνει την επικοινωνία με τους πελάτες πριν και μετά την αγορά (αλλαγή, ακύρωση, αντικατάσταση παραγγελίας), καθώς και τη διεκπεραίωση των παραγγελιών, των επιστροφών και των πληρωμών, τη διαχείριση και παρακολούθηση των αποστολών και την επικοινωνία με την εταιρία ταχυμεταφορών.
- Προβολή του συνεργαζόμενου καταστήματος σε κάθε στάδιο της διαδικασίας με την προβολή του ονόματος του καταστήματος στην προσθήκη του προϊόντος στο «Καλάθι», τις ενημερώσεις μέσω e-mail και τη συσκευασία με π.χ., προσθήκη διαφημιστικού φυλλαδίου ή δωρεάν δειγμάτων προϊόντων από το κατάστημα.
Ο κ. Στράτος Παρασκευαΐδης, Director of Partners του Skroutz, σημείωσε ότι «Η υπηρεσία Skroutz Marketplace δίνει τη δυνατότητα σε εμπόρους λιανικής να αποκτήσουν πρόσβαση στο online κοινό χωρίς να χρειαστεί να δημιουργήσουν e-shop. Ο ένας χρόνος λειτουργίας της υπηρεσίας έχει αποδείξει την αποτελεσματικότητά της, έχοντας αναδειχθεί σε ένα αξιόπιστο κανάλι πώλησης για τις επιχειρήσεις. Σε περιόδους όπως αυτή που διανύουμε πρέπει όλοι να συμβάλλουμε στην παροχή λύσεων που στηρίζουν το λιανεμπόριο και ενισχύουν την ψηφιοποίηση της οικονομίας».
Για την ένταξη μίας επιχείρησης στο Skroutz Marketplace απαιτούνται 4 απλά βήματα.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το: merchants.skroutz.gr/merchants/eapplications/new_offline
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Νέο, δεύτερο κατά σειρά κατηγορητήριο κατά της αμερικανικής Amazon για παραβίαση των κανόνων του ανταγωνισμού στο ηλεκτρονικό εμπόριο απευθύνει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενημέρωσε την Amazon ότι, σύμφωνα με προκαταρκτική της άποψη, παραβιάζει τους αντιμονοπωλιακούς κανόνες, στρεβλώνοντας τον ανταγωνισμό στις online αγορές λιανικής.
Το σκεπτικό της Επιτροπής είναι ότι, σε μια χρονική συγκυρία που το ηλεκτρονικό εμπόριο ανθεί και η Amazon έχει αναδειχθεί σε κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, όλοι οι πωλητές πρέπει να έχουν δίκαιη και χωρίς στρεβλώσεις πρόσβαση στους καταναλωτές στο Διαδίκτυο. Προφανώς, η άποψη της Επιτροπής είναι ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται.
"Τα δεδομένα σχετικά με τη δραστηριότητα τρίτων πωλητών δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται προς όφελος της Amazon όταν αυτή ενεργεί ως ανταγωνιστής των εν λόγω πωλητών. Οι κανόνες της εταιρείας δεν θα πρέπει να ευνοούν τεχνητά τις προσφορές λιανικής της ίδιας, ούτε να προσφέρουν πλεονέκτημα στις προσφορές των λιανοπωλητών που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες υλικοτεχνικής υποστήριξης και παράδοσης της Amazon" τόνισε η αρμόδια Επίτροπος για την πολιτική Ανταγωνισμού, κυρία Μαργκρέιτε Βέστεϊγιερ.
Εξηγώντας τους λόγους της νέας έρευνας, η Επιτροπή σημειώνει τον διττό ρόλο της Amazon. Ο αμερικανικός κολοσσός αφενός παρέχει ένα marketplace όπου ανεξάρτητοι πωλητές μπορούν να πωλούν προϊόντα απευθείας στους καταναλωτές, αφετέρου στην ίδια διαδικτυακή αγορά πωλεί προϊόντα ως λιανοπωλητής, ανταγωνιζόμενος τους εν λόγω πωλητές.
Δείτε περισσότερα στο moved.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 2ήμερο Webinar που διοργάνωσε ο GR.EC.A με τίτλο "Black Friday εν μέσω Covid", με περισσότερες από 300 συμμετοχές στο σύνολό του.
Στελέχη των κορυφαίων εταιρειών του χώρου όπως οι The Jones, Google, BestPrice, Skroutz, Ira Media, Project Agora, Socital, μοιράστηκαν την πολύτιμη γνώση & εμπειρία τους, με προτάσεις και καλές πρακτικές για όλα τα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο, όπως:
- Καταναλωτικές τάσεις στην εποχή του COVID-19
- Ποιες συμπεριφορές καταναλωτών φαίνεται να έχουν έρθει για να μείνουν
- Τι σημαίνει αυτό για τις μάρκες και τους online merchants
- Χρήσιμα insights & metrics μέσα απο διαφορετικά κανάλια πώλησης & επικοινωνίας
- Εφαρμογή καλών πρακτικών για αυτή την περίοδο
Στο Β῾ μέρος του Webinar, συμμετείχαν στελέχη κορυφαίων εταιρειών του χώρου όπως οι Facebook, iProspect Greece, Reprise, Optilog, Logika, Verizon Media, και μοιράστηκαν την πολύτιμη γνώση & εμπειρία τους, με προτάσεις και καλές πρακτικές για όλα τα ζητήματα που απασχολούν το χώρο.
Το webinar έκλεισε με την φιλοξενία ενός round table για Operations και περιελάμβανε εκπροσώπους από εταιρείες logistics και ταχυμεταφορών, με στόχο την ενημέρωση γύρω από τις τελευταίες εξελίξεις του χώρου και την ανάδειξη καλών πρακτικών & λύσεων στο κρίσιμο θέμα των παραδόσεων των προϊόντων.
Οι παρουσιάσεις του πρώτου μέρους του Webinar
Ευτυχία Μισαηλίδου - Account Planning Director, The Jones
Δημήτρης Χαζάπης ,Yπεύθυνος επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων, Skroutz Χρήστος Χιώνης, Commercial Supervisor, Skroutz
Μιχάλης Παπαδάκης - Head of Operations, BestPrice
Θεόφιλος Βασιλείαδης, Founder/CEO, Socital
Εύη Κουκορέμπα, Head of Customer Relationships, Socital
Λαούδης Χάρης, C.E.O , IRA Media Σαμωνάς Αντώνης, Sales Director, IRA Media
Χρήστος Κεραμιδάς, Client Partner, Reprise
Δημήτρης Κορνιώτης, Global Marketing Solutions, CEE, Facebook
Ανδρέας Γρίβας, Global Marketing Solutions, CEE, Facebook
Ειρήνη Σαχά, CEO & Founder Acrossmedia241 & Partner Verizon Media
Σκαπινάκη Φωτεινή, Commercial Manager, Logika
Βασίλης Ζεϊμπέκης Ph.D., Managing Director, OPTILOG Advisory Services
Η Ανεξάρτητη Αρχή "Συνήγορος του Καταναλωτή", μετά τα τελευταία μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας Covid 19 και ενόψει της αναμενόμενης στροφής των καταναλωτών προς το ηλεκτρονικό εμπόριο, επανέρχεται και υπενθυμίζει ότι απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή κατά τις εξ αποστάσεως αγορές καταναλωτικών αγαθών.
Η Ανεξάρτητη Αρχή στη σχετική ανακοίνωσή της αναφέρει ότι έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο καταναλωτές να έχουν προκαταβάλει την αξία της παραγγελίας στα ηλεκτρονικά καταστήματα αλλά ούτε τα προϊόντα τους παραδίδονται ούτε επιστρέφονται τα χρηματικά ποσά που έχουν προεισπραχθεί. Σε πάρα πολλές ανάλογες περιπτώσεις, έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο οι εν λόγω επιχειρήσεις μετά τη συναλλαγή να διακόπτουν κάθε επικοινωνία με τους καταναλωτές με αποτέλεσμα να μη μπορούν να λάβουν καμία πληροφόρηση σε σχέση με τις αγορές που έχουν κάνει ή σε σχέση με την επιστροφή των χρημάτων τους.
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή συστήνει στους πολίτες για την προστασία τους:
– Να προτιμούν την πραγματοποίηση αγορών από αξιόπιστα και γνωστά ηλεκτρονικά καταστήματα. Σημαντική ένδειξη αξιοπιστίας είναι η μακρόχρονη λειτουργία των καταστημάτων στην αγορά και η ύπαρξη φυσικής έδρας τους.
– Να ελέγχουν πάντοτε τις βασικές πληροφορίες που παρέχονται για το ηλεκτρονικό κατάστημα από τον ιστότοπό του. Να αναζητούν την επωνυμία της εταιρείας και τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένης ταχυδρομικής διεύθυνσης. Η ύπαρξη μόνο ηλεκτρονικής διεύθυνσης (e-mail) και κινητού τηλεφώνου δεν αρκεί και αποτελεί ένδειξη απάτης.
– Να εντοπίζουν στο διαδίκτυο τυχόν σχόλια, εμπειρίες ή συστάσεις άλλων καταναλωτών που έχουν ήδη συναλλαγεί με το κατάστημα. Αυτό γίνεται εύκολα, πληκτρολογώντας το όνομα της εταιρείας ή του ηλεκτρονικού καταστήματος σε μία μηχανή αναζήτησης. Να προσεγγίζουν τις συστάσεις με κριτικό μάτι, διότι μπορεί να είναι παραπλανητικές ή κατασκευασμένες.
– Να ελέγχουν, οπωσδήποτε, πριν από την πληρωμή ότι ο ιστότοπος παρέχει ασφαλή σύνδεση για τη μετάδοση ευαίσθητων δεδομένων, όπως στοιχείων πιστωτικών καρτών. Να βεβαιώνονται ότι το σύμβολο ασφαλούς μετάδοσης δεδομένων εμφανίζεται στο πεδίο »διεύθυνση του προγράμματος περιήγησης» – browser με τη μορφή HTTPS. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζουν ότι το e-shop διαθέτει SSL (Secure Sockets Layer), δηλαδή πρωτόκολλο ασφαλούς μετάδοσης ευαίσθητων δεδομένων στο διαδίκτυο, ειδικά για αγορές με πιστωτικές-χρεωστικές κάρτες και paypal.
– Τα αναγνωρισμένα ηλεκτρονικά καταστήματα διαθέτουν σήματα εμπιστοσύνης των ενώσεων ηλεκτρονικού εμπορίου και των οργανισμών που διαθέτουν πιστοποιητικά ασφαλείας και απορρήτου προσωπικών δεδομένων. Αυτό δείχνει ότι η εταιρεία είναι αξιόπιστη και τηρεί τους βασικούς κανόνες στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, οπότε ο καταναλωτής μπορεί να αγοράσει από αυτήν με ασφάλεια.
– Επισημαίνεται ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να λειτουργούν και ως χώροι διαφήμισης, αλλά δεν είναι ηλεκτρονικά καταστήματα.
– Να μην πείθονται από τις υπερβολικά δελεαστικές τιμές των προϊόντων σε σχέση με τον ανταγωνισμό ή, εν πάση περιπτώσει, αυτό να μην είναι το μοναδικό κριτήριο για την πραγματοποίηση των αγορών τους.
– Να προτιμούν την πραγματοποίηση αγορών από ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν την αντικαταβολή ως εναλλακτικό τρόπο πληρωμής.
– Επί σοβαρών ενδείξεων προβληματικής συναλλαγής, να προβαίνουν άμεσα σε αμφισβήτηση προς τα τραπεζικά τους ιδρύματα, εφόσον η εξόφληση των αγαθών έχει γίνει μέσω κάρτας (χρεωστικής ή πιστωτικής) και, αντίστοιχα, προς τους οργανισμούς διενέργειας ηλεκτρονικών πληρωμών (πχ. paypal).
– Θα πρέπει, τέλος, οι καταναλωτές να λαμβάνουν επιβεβαίωση της παραγγελίας, την οποία να φυλάσσουν μαζί με κάθε άλλο έγγραφο που σχετίζεται με αυτή. Αν χρειάζεται να επικοινωνήσουν με τον έμπορο, να προτιμούν το ηλεκτρονικό μήνυμα. Με αυτό τον τρόπο, σε περίπτωση προβλήματος, θα έχουν στη διάθεσή τους έμπρακτες αποδείξεις της επαφής-επικοινωνίας τους, καθώς και όλες τις λεπτομέρειες της συναλλαγής που έχουν συμφωνηθεί.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Αρχής, το 2018 οι αναφορές – υποθέσεις που αφορούσαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο ανέρχονταν σε 814. Το 2019 έφθασαν τις 1.396 ενώ το πρώτο δεκάμηνο του 2020 εκτοξεύτηκαν σε 2.770. Δείτε αναλυτικά στον παρακάτω πίνακα τις σχετικές αναφορές.
Έτος |
Συνολικός αριθμός υποθέσεων |
Αριθμός υποθέσεων σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο |
Ποσοστό επί των υποθέσεων |
2012 |
3.553 |
195 |
5,5% |
2013 |
4.125 |
209 |
5,1% |
2014 |
5.383 |
417 |
7,8% |
2015 |
5.387 |
441 |
8,2% |
2016 |
7.067 |
586 |
8,3% |
2017 |
8.980 |
823 |
9,2% |
2018 |
10.017 |
814 |
8,1% |
2019 |
11.343 |
1.396 |
12,3% |
2020 |
10.741 |
2.770 |
25,80% |
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το BestPrice.gr, η δημοφιλής Πλατφόρμα αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών, συνεχίζει να αναπτύσσεται και να απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων ηλεκτρονικών καταστημάτων, brands και καταναλωτών εν μέσω πανδημίας.
Λίγους μήνες πριν τη συμπλήρωση των 10 ετών λειτουργίας της Πλατφόρμας, χαρακτηριστικά είναι τα ανοδικά νούμερα που σημείωσε σε διαφορετικούς σημαντικούς παράγοντες επιτυχίας.
Συγκεκριμένα, το BestPrice.gr ξεπέρασε τα 2.500 συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα, με τη συμμετοχή των μεγαλύτερων παικτών της αγοράς όπως Πλαίσιο, Public, Media Markt, Γερμανός, You, Intersport, BodyTalk, CosmosSport, Moystakas Toys, Attica. Παράλληλα, αξιοσημείωτη είναι η άνοδος της επισκεψιμότητας του BestPrice.gr καθώς οι τελικοί χρήστες (καταναλωτές) ξεπερνούν τα 3 εκατομμύρια κάθε μήνα.
Το BestPrice, που διακρίνεται για το τεχνολογικό του “DNA“, καινοτομεί διαρκώς με την ανάπτυξη νέων features και υπηρεσιών, ακόμη και εν μέσω πανδημίας. Μάλιστα, το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας αυξήθηκε κατά 30% από τον περασμένο Μάρτιο ενώ αναμένεται να πραγματοποιηθούν και νέες προσλήψεις το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
Τα “έξυπνα” εργαλεία και τις value-added υπηρεσίες του BestPrice έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν ηλεκτρονικά καταστήματα, brands και καταναλωτές και κατά την εκπτωτική περιόδο του Black Friday.
Η αντίστροφη μέτρηση έχει ήδη ξεκινήσει στο BestPrice.gr www.bestprice.gr/black-friday
Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο BestPrice.gr www.bestprice.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
To you.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα του Ομίλου Quest, ακολουθώντας τη στρατηγική ανάπτυξης που έχει χαράξει τα τελευταία χρόνια, εμπλουτίζει περαιτέρω την γκάμα των προϊόντων του με δημοφιλή προϊόντα ένδυσης και υπόδησης, γυναικείες τσάντες και πορτοφόλια, λευκά είδη, αλλά και αξεσουάρ μοτοσυκλέτας και εξοπλισμό αναβάτη.
Το www.you.gr, φιλοξενεί σήμερα στα ηλεκτρονικά του ράφια περισσότερα από 600 Brands, σε περισσότερες από 500 κατηγορίες, που περιλαμβάνουν είδη τεχνολογίας, καταναλωτικά ηλεκτρονικά, μικρές και μεγάλες ηλεκτρικές συσκευές για το σπίτι και είδη ψύξης θέρμανσης, μέχρι είδη καθημερινής φροντίδας και υγιεινής, μόδα, προϊόντα για τα hobby, τον αθλητισμό, το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα.
Η πλοήγηση και η ολοκλήρωση της αγοράς στο You.gr γίνεται με ιδιαίτερα εύκολο και γρήγορο τρόπο, από το κινητό ή τον υπολογιστή, ακόμα και με φωνητική αναζήτηση. Ο πελάτης έχει όλες τις διαθέσιμες επιλογές πληρωμής και πολλαπλές επιλογές παράδοσης - στον χώρο του, σε 500 Pick up points, ακόμα και αυθημερόν, ώστε να ολοκληρώνει την αγορά του όπως ακριβώς επιθυμεί. Για ό,τι χρειαστεί, είτε κατά τη διαδικασία, είτε μετά την αγορά, η αφοσιωμένη ομάδα εξυπηρέτησης του you.gr βρίσκεται στη διάθεση κάθε πελάτη για να εξυπηρετήσει και να βοηθήσει.
Με θεμέλια για την ανάπτυξή του τις υποδομές, την κουλτούρα εξυπηρέτησης και την εγγύηση ποιότητας της Info Quest Technologies και του Ομίλου Quest, το www.you.gr εξελίσσεται συνεχώς εμπλουτίζοντας τόσο τη γκάμα των προϊόντων του, όσο και τη λειτουργικότητά του, προσδοκώντας να δημιουργεί κάθε φορά μία εξαιρετική εμπειρία σε κάθε πελάτη του, που θέλει να βρίσκει αυτό που χρειάζεται και να κάνει γρήγορα, εύκολα, οικονομικά και ευχάριστα τις αγορές του.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Από την 1η Οκτωβρίου ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά το myDATA, η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της ΑΑΔΕ, η οποία καταργεί τα χειρόγραφα βιβλία και τιμολόγια και φέρνει στο προσκήνιο την ηλεκτρονική τιμολόγηση.
Από την 1η Ιανουαρίου 2021 το μέτρο θα εφαρμοστεί καθολικά και όλες οι επιχειρήσεις θα είναι υποχρεωμένες να καταχωρούν στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ όλα τα δεδομένα εσόδων και εξόδων τους.
Για να γίνει όμως η διασύνδεση με το myDATA, θα πρέπει η επιχείρηση να διαθέτει ειδικό λογισμικό, συμβατό με τις απαιτήσεις της ΑΑΔΕ. Το Papaki ως συνοδοιπόρος των ελληνικών επιχειρήσεων στο ταξίδι τους προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό, παρουσιάζει την υπηρεσία Oxygen Pelatologio.
Το Oxygen Pelatologio ξεχωρίζει για την ευκολία στη χρήση και την αξιοπιστία του. Το κύριο πλεονέκτημά της πλατφόρμας είναι ότι ένας επιχειρηματίας μπορεί μόνο με το ΑΦΜ και το όνομά του να ξεκινήσει να εκδίδει ηλεκτρονικά τιμολόγια εντελώς δωρεάν μέσα σε μόλις 2’. Επίσης, δεν χρειάζεται εγκατάσταση μιας και είναι εξ’ ολοκλήρου στο cloud, και αυτό το καθιστά διαθέσιμο σε οποιαδήποτε συσκευή. Ταυτόχρονα, διαθέτει ένα πλήρες και εύχρηστο ελληνικό μενού, ενώ είναι πιστοποιημένο με ISO 27001:2013 για τη διαβίβαση δεδομένων στην ΑΑΔΕ.
Το Oxygen Pelatologio δεν αποτελεί μια απλή εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης, καθώς έχει τη δυνατότητα να προσφέρει πολλές περισσότερες υπηρεσίες.
Ανακάλυψε περισσότερα για την ηλεκτρονική τιμολόγηση στην ιστοσελίδα www.papaki.com/el/oxygen
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77