eCommerce

To OnBuy.com επεκτείνεται σε περισσότερες από 140 χώρες έως το 2023

Το OnBuy.com, ένα μεγάλο marketplace από το Ηνωμένο Βασίλειο, ξεκίνησε ένα επιθετικό παγκόσμιο σχέδιο επέκτασης. Η εταιρεία θέλει να δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 140 χώρες έως το τέλος του 2023. Τα σχέδια της ανάπτυξης μπαίνουν σε υλοποίηση μετά την εξασφάλιση 5,5 εκατομμυρίων ευρώ από έναν γύρο χρηματοδότησης τον περασμένο Ιούνιο.

Το 2020 ήταν μια πολύ επιτυχημένη χρονιά για το OnBuy, το οποίο βρίσκεται σε καλό δρόμο για την επίτευξη της κατάστασης του "μονόκερου" μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Η εταιρεία αποτιμάται ήδη σε περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ, μετά από δραστηριότητα μόλις τεσσάρων χρόνων. Πέρυσι, πέτυχε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά πάνω από 600% ανάπτυξη.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Cas Paton, ανέφερε πως "τον Ιανουάριο του 2020, η επιχείρηση αποτιμήθηκε σε πάνω από 7 εκατομμύρια ευρώ, αλλά μέχρι τον Μάρτιο, μέσα σε μόλις τρεις μήνες, το OnBuy εκτιμήθηκε στα 15 εκατομμύρια ευρώ. Πιο πρόσφατα, το OnBuy έχει αποτιμηθεί στα 200 εκατομμύρια ευρώ, και έτσι εάν συνεχίσουμε σε αυτήν την πορεία όπως αναμένουμε, ο ουρανός είναι πραγματικά το όριο."

Ο Paton επίσης σημείωσε πως η εταιρεία έχει τόσο μεγάλη επιτυχία στο Ηνωμένο Βασίλειο, που είναι απόλυτα σίγουρος ότι η κατάσταση του μονόκερου είναι προσιτή. Έχει στοχοποιήσει δε να αποκτηθεί ποσοστό 5% της αγοράς του Ηνωμένου Βασιλείου την επόμενη τριετία.

Το OnBuy διαθέτει ήδη τοπικά marketplaces σε δοκιμαστική λειτουργία σε 42 χώρες.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


UPCOM Click Away: Υπηρεσία για δημιουργία e-shop με 990 ευρώ

H UPCOM, η καινοτόμος και σύγχρονη εταιρεία πληροφορικής ανακοινώνει διάθεση της νέας υπηρεσίας «UPCOM-CLICK AWAY». Η υπηρεσία απευθύνεται στις επιχειρήσεις και τα καταστήματα που έως σήμερα δεν είχαν δημιουργήσει και αναπτύξει στρατηγικές ηλεκτρονικού εμπορίου, παρέχοντάς τους άμεσα και με ασφάλεια την δυνατότητα δημιουργίας του δικού τους ηλεκτρονικού καταστήματος.

Ο Κώστας Φλόκος, CEO της UPCOM δήλωσε σχετικά: «Είναι γνωστό πως το πρώτο locked-down ώθησε την αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου 7 χρόνια μπροστά. Μέσα σε ένα αρκετά σύντομο χρονικό διάστημα δημιουργήθηκαν υποδομές και διαδικασίες τις οποίες θα τις συναντούσαμε πολλά χρόνια αργότερα. Έτσι έγινε και με τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Από “nice to have” τα ηλεκτρονικά καταστήματα έγιναν “must to have” μιας και αποτελούν πλέον σημαντικό κλειδί στην βιωσιμότητα κάθε επιχείρησης. Η Upcom, μέσα από την υπηρεσία «UPCOM-CLICK AWAY» δίνει στις μικρές επιχειρήσεις και καταστήματα την δυνατότητα να δημιουργήσουν άμεσα και με ελάχιστο κόστος το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα. Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως οι υπηρεσίες αυτές είναι 100% επιχορηγούμενες από το ΕΣΠΑ».

Η υπηρεσία παρέχεται με κόστος 990 ευρώ, επιδοτείται 100% από το ΕΣΠΑ και προσφέρει όλους τους μηχανισμούς απαιτούνται για ένα ασφαλές, αξιόπιστο και σύγχρονο e-shop.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την σελίδα cutt.ly/phXBK5I ή να μιλήστε απευθείας με έναν εκπρόσωπο της UPCOM στο 210 300 11 44.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Έφτιαξες e-shop αλλά πώς θα το κάνεις να πετύχει;

Όλα τα μηνύματα στο λένε και η κατάσταση στο δείχνει: πρέπει να φτιάξεις e-shop. “Πρέπει”, σκέφτεσαι, αλλά “μια κουβέντα είναι”.  “Ολόκληρο έργο.  Θα βγει σωστά;  Θα βγει στην ώρα του; Και το πιο σημαντικό, θα έχει αποτέλεσμα για την επιχείρησή μου”;

Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε αυτό το τελευταίο φλέγον θέμα: πως πρέπει να είναι φτιαγμένο ένα e-shop για να φέρνει αποτελέσματα, δηλαδή να “πουλάει”. Ας πάρουμε ένα ένα λοιπόν τα “δομικά” αυτά στοιχεία που θα σε βοηθήσουν να “χτίσεις” με τον συνεργάτη που θα επιλέξεις ένα πετυχημένο e-shop.

 

Εμπειρία Χρήστη

Είναι όλα αυτά τα στοιχεία που κάνουν την εμπειρία του χρήστη τέτοια, ώστε να ανακαλύπτει εύκολα αυτά που θέλει, να περιηγείται γρήγορα μέσα στο e-shop και να αγοράζει χωρίς να χάνεται σε λαβύρινθο πεδίων που πρέπει να συμπληρώσει και ερωτήσεων που πρέπει να απαντήσει.

Η εμπειρία χρήστη επιτυγχάνεται με ένα συνδυασμό σωστής δομής, σωστών εικαστικών, σωστών τεχνικών κατασκευής και όλα αυτά βασισμένα σε μια συγκεκριμένη στρατηγική, για το πως θέλεις να κατευθύνεις τον επισκέπτη μέσα στο e-shop, διευκολύνοντάς τον ταυτόχρονα να βρει αυτό που ψάχνει.

Είναι ένα από τα “άυλα” που θα πάρεις από τον συνεργάτη που θα κατασκευάσει το e-shop σου, αλλά, πίστεψέ με, όταν το δεις σε λειτουργία θα καταλάβεις πως το e-shop σου είναι “διαφορετικό”.  Θα νιώσεις όπως νιώθει κανείς όταν μπαίνει σε ένα σπίτι που το έχει σχεδιάσει αρχιτέκτονας και δεν είναι ένα απλό κουτί με παράθυρα. Και φυσικά, θα κάνει διαφορά για τον επισκέπτη, αλλά και για τα έσοδά σου.

 

Φωτογραφίες, φωτογραφίες, φωτογραφίες

Όσες φορές κι αν το επαναλάβω, δεν είναι αρκετές! Η καλή φωτογράφηση μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ επιτυχίας και αποτυχίας, γιατί “το μάτι είναι αυτό που αγοράζει πρώτα”. Επένδυσε στη φωτογράφηση, και όχι μόνο την προϊοντική. Οι φωτογραφίες των προϊόντων πρέπει σίγουρα να είναι τέλειες. Πρέπει όμως να επενδύσεις και σε φωτογράφιση “marketing”, στις φωτογραφίες δηλαδή της αρχικής σελίδα και των κατηγοριών, οι οποίες θα κάνουν τον επισκέπτη να φανταστεί πως θα είναι και πως θα νιώθει όταν αγοράσει τα προϊόντα σου.

 

Αξιοπιστία και Εμπιστοσύνη

Όσο μοναδικά προϊόντα κι αν έχεις, όσο χαμηλές κι αν είναι οι τιμές σου, κανείς δεν θα αγοράσει από το e-shop σου αν δεν του εμπνέει εμπιστοσύνη. Πρέπει λοιπόν να κάνεις τον επισκέπτη να νιώσει άνετα να δώσει τα στοιχεία της κάρτας του για να αγοράσει.

Ένα αξιόπιστο e-shop είναι καλοφτιαγμένο, δεν έχει τεχνικά, εικαστικά ή ορθογραφικά λάθη. Έχει τα σήματα της τράπεζας και της μεταφορικής εταιρείας με την οποία συνεργάζεται. Έχει σε εμφανές σημείο τους όρους χρήσης, αγορών και επιστροφών. Έχει σχόλια πελατών στα προϊόντα, ένα τηλέφωνο και μια φυσική διεύθυνση. Έχει πολλούς τρόπους πληρωμών και σύστημα άμεσης επικοινωνίας (chat) για τις απαντήσεις σε ερωτήματα πελατών.

 

Υποστήριξη μετά την πώληση

Αν ρίξεις μια ματιά σε κριτικές διάφορων e-shop, θα διαπιστώσεις πως οι περισσότερες δεν αφορούν στα προϊόντα ή τις τιμές, αλλά στην εξυπηρέτηση του πελάτη, είτε κατά τη διαδικασία αγοράς, είτε μετά την πώληση.

Η υποστήριξη που θα παρέχεις στον επισκέπτη του e-shop σου μπορεί να σε διαφοροποιήσει από τους ανταγωνιστές, δίνοντάς σου την ευκαιρία να δείξεις το ανθρώπινο πρόσωπο της επιχείρησής σου. Μη χάσεις αυτή την ευκαιρία και προετοίμασε το προσωπικό σου να κάνει “ένα επιπλέον βήμα” για να κρατήσεις τους πελάτες σου ευχαριστημένους. 

 

Εμπορική πολιτική

Πέρα από το όποιο εικαστικό και κατασκευαστικό κομμάτι του e-shop σου, πολύ σημαντικό παράγοντα επιτυχίας παίζουν και τα προϊόντα τα οποία επιλέγεις να πουλήσεις, το εύρος και το βάθος της γκάμας τους και φυσικά οι τιμές τους.

Πολλοί επιχειρηματίες κατασκευάζουν ένα e-shop για να ξεστοκάρουν προϊόντα που δεν έχουν πουληθεί κάποια χρόνια. Άλλοι πιστεύουν πως θα πουλήσουν αναρτώντας “λίγα και καλά” προϊόντα, ενώ απευθύνονται σε αγοραστικό κοινό για το οποίο η ποικιλία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, όπως για παράδειγμα σχεδόν ό,τι έχει να κάνει με τη γυναίκα. Άλλοι, πάλι, παρ’ ότι άγνωστοι στο ευρύ κοινό, επιλέγουν υψηλές τιμές χωρίς να έχουν πρώτα κερδίσει το μυαλό και την καρδιά του καταναλωτή.

Προσοχή λοιπόν και στην εμπορική πολιτική σου γιατί, έχοντας τον ανταγωνιστή “ένα κλικ μακριά”, είναι καταλυτικός παράγοντας για την επιτυχία του e-shop σου.

 

Μηχανισμοί αύξησης πωλήσεων

Εκτός από τα όσα έχω αναφέρει μέχρι τώρα, τα οποία έχουν σαν στόχο τις πωλήσεις, υπάρχουν και συγκεκριμένοι μηχανισμοί οι οποίοι βοηθούν ή προτρέπουν τον επισκέπτη να αγοράσει, ή να αγοράσει επιπλέον προϊόντα και τους οποίους σίγουρα έχεις δει σε ένα καλοστημένο e-shop.  

Προσφορές σε χρήμα ή ποσοστό έκπτωσης για εγγραφή σε newsletter, μηχανισμοί cross selling (με το πουκάμισο αυτό ταιριάζουν και αυτές οι γραβάτες) ή upselling (σου προτείνουμε να αναβαθμίσεις την συνδρομή σου στο επίπεδο “gold”), μαρτυρίες ευχαριστημένων πελατών, αυτοματοποιημένοι μηχανισμοί αποστολής e-mail σε πελάτες που “ξέχασαν” στο καλάθι τους προϊόντα είναι μερικοί. Επιπλέον, δώρα στους πελάτες που έκαναν πολλές αγορές, προσφορά σε χρήματα ή ποσοστό αν κάποιος πελάτης μοιραστεί την αγορά του με τους φίλους του στα social media, “σύνδεση” του e-shop με τα social media ώστε ο πελάτης να μπορεί να αγοράσει και από εκεί…  Η λίστα είναι πραγματικά ατελείωτη.

Το μυστικό, είναι να κάνεις τους σωστούς συνδυασμούς ώστε να μην κουράσεις τον επισκέπτη σου, πετυχαίνοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στις πωλήσεις. 

 

Διαφήμιση

Η εποχή του “το ‘φτιαξα, άρα θα με βρουν” έχει περάσει εδώ και μερικά χρόνια. Ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς διαφήμιση είναι καταδικασμένο να μην πάει πολύ μακριά. Χρησιμοποίησε λοιπόν στοχευμένη διαφήμιση, newsletters, και όλα τα εργαλεία των social media, για να κάνεις γρήγορα και με χαμηλό κόστος γνωστό το e-shop σου σ’ εκείνους που είναι δυνητικοί πελάτες σου. Χρησιμοποίησε στην αρχή όλα τα εργαλεία προώθησης του digital marketing και θα έχεις την ευκαιρία να δεις ποια σου φέρνουν πωλήσεις γιατί (ευτυχώς) όλα είναι μετρήσιμα.

 

Επιλογή συνεργάτη

Οι κατασκευαστές e-shop, εταιρείες ή μεμονωμένοι ελεύθεροι επαγγελματίες, τείνουν να γίνουν σε αριθμό όσα και... τα e-shop στην Ελλάδα. Με ποια κριτήρια θα επιλέξεις συνεργάτη; Θα πρότεινα τα εξής τρία: εμπειρία, καθετοποίηση και γνώσεις, πέρα από τις τεχνικές που απαιτούνται για την κατασκευή του e-shop.

Η εμπειρία στην κατασκευή e-shop, είναι προφανώς εκ των ουκ άνευ. Ζήτα να δεις προηγούμενες δουλειές και εξέτασέ τες, όχι μόνο με βάση τον αριθμό, αλλά και την “ποιότητα” και την διαφοροποίησή τους από άλλα e-shop.

Η καθετοποίηση έχει να κάνει με το τι μπορεί να αναλάβει ο άνθρωπος ή η εταιρεία που θα φτιάξει το e-shop. Μπορεί να αναλάβει το γραφιστικό κομμάτι; Μπορεί να αναλάβει την φωτογράφιση και τη διαφήμιση, ή θα πρέπει να βρεις και να συντονίσεις εσύ όλους αυτούς τους συνεργάτες; Έχεις τη γνώση, ή και το χρόνο να το κάνεις;

Τέλος, και όπως είδαμε σε όλο το άρθρο, η επιτυχία ενός e-shop δεν εξαρτάται μόνο από το τεχνικό αλλά και από το εμπορικό κομμάτι.  Θα είναι λοιπόν πλεονέκτημα για σένα αν ο συνεργάτης που θα επιλέξεις, πέρα από την κατασκευή του e-shop και τις διαφημίσεις στο διαδίκτυο, μπορεί να σε συμβουλέψει σε όλο το φάσμα του πλάνου marketing.

 

Τελευταία λέξη: Πάρτο στα σοβαρά

Το e-shop σου είναι το νέο σου κατάστημα. Και απευθύνεται δυνητικά στην παγκόσμια αγορά! Αντιμετώπισέ το με τη σοβαρότητα και τον επαγγελματισμό που θα έδειχνες σε ένα φυσικό κατάστημα και λίγο παραπάνω.

Εικόνα: cottonbro, Pexels

Πηγή: Just online

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Στην ATCOM απονεμήθηκε το βραβείο "e-shop of the Year" για το everest.gr

Στην ATCOM απονεμήθηκε το βραβείο "e-shop of the Year" για το έργο everest.gr στα e-volution awards 2021, τον κορυφαίο θεσμό επιβράβευσης των βέλτιστων πρακτικών στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, επιπλέον 21 βραβείων για web, mobile και Omnichannel εφαρμογές πελατών της.

Συγκεκριμένα, η ATCOM έλαβε μία από τις ύψιστες διακρίσεις της διοργάνωσης, καθώς και 7 Gold, 10 Silver και 4 Bronze βραβεία, ερχόμενη πρώτη σε ποσοστό επιτυχίας συμμετοχών, το οποίο ξεπέρασε το 63%. Οι βραβεύσεις αφορούσαν έργα για τους everest, EUROBANK, notos, Let’s Ferry και IKEA, πρωταγωνιστώντας στην κατηγορία “Καινοτομία & Experience Design”, δίνοντας παράλληλα σημαντικό παρών σε όλες τις κατηγορίες του θεσμού.

Οι βραβεύσεις στο θεσμό των e-volution awards έχουν πάντα ιδιαίτερη αξία για εμάς. Την ανατρεπτική αυτή χρονιά, ακόμη περισσότερο. Είμαστε υπερήφανοι για τη στρατηγική συνεργασία μας με την everest, και το βραβείο E-shop of the Year έρχεται να επισφραγίσει τόσο την επιτυχημένη κοινή μας πορεία, όσο και την αφοσίωση με την οποία υπηρετούμε το Digital & Business Transformation. Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμάς, να βλέπουμε τους συνεργάτες μας να εξελίσσουν διαρκώς την ψηφιακή τους στρατηγική, όπως συνέβη και με τη EUROBANK που τιμήθηκε με το κορυφαίο βραβείο E-Business of the Year. Θερμά συγχαρητήρια στους πελάτες μας, για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν, και στην ομάδα της ATCOM , που δουλεύει αμείωτα για την υλοποίηση του οράματός μας, να μετασχηματίσουμε κάθε πτυχή του e-commerce, του customer experience και της e-business πραγματικότητας“, δήλωσε ο Chief Commercial Officer της ATCOM, Ιάσων Καταρόπουλος.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


“On-line” πρωτοποριακή συνεργασία Μασούτη και You.gr

Mε στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των e-καταναλωτών, η εταιρεία Μασούτης, με επιτυχημένη παρουσία στις online αγορές ειδών supermarket μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος eshop.masoutis.gr, και το you.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα του Ομίλου Quest, που συγκαταλέγεται στα μεγαλύτερα ελληνικά αμιγώς ηλεκτρονικά καταστήματα, ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασίας τους στις on-line αγορές.

Πιο συγκεκριμένα, οι επισκέπτες του eshop.masoutis.gr, θα έχουν πλέον πρόσβαση μέσα από το γνωστό και οικείο τους περιβάλλον ηλεκτρονικών αγορών στη μεγάλη γκάμα προϊόντων που διαθέτει το you.gr, με χιλιάδες προϊόντα, σε 500 διαφορετικές κατηγορίες και μεταξύ αυτών εξοπλισμό πληροφορικής, smartphones και τηλεοράσεις, είδη για το σπίτι, είδη μόδας, είδη γυμναστικής, εργαλεία κ.λπ.

Έτσι, εύκολα και γρήγορα, μέσα από το αγαπημένο τους ηλεκτρονικό κατάστημα θα μπορούν να παραγγέλνουν και να γεμίζουν το καλάθι τους με όλα τα απαραίτητα, έχοντας ταυτόχρονα, όποτε χρειαστούν, άμεση υποστήριξη από δύο καταξιωμένους και έμπειρους οργανισμούς, που είναι προσηλωμένοι στην εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση των πελατών τους.

Σήμερα, που οι καταναλωτές εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με τις ηλεκτρονικές αγορές για να καλύψουν τις ανάγκες  τους, συνεργασίες όπως αυτή μεταξύ της Μασούτης και του you.gr, είναι ιδιαίτερα σημαντικές, καθώς βελτιώνουν την on-line αγοραστική εμπειρία  και διευκολύνουν τους πελάτες στην καθημερινότητά τους.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Click Away για τα e-shop: Σε λειτουργία η πλατφόρμα e-katanalotis

Ο Ελληνικός Συνδέσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, ανακοίνωσε πως κατόπιν αιτήματός του, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, έγινε εφικτή η επέκταση της λειτουργίας της υπηρεσίας ραντεβού και για ηλεκτρονικά καταστήματα, μέσα απο την ψηφιακή εφαρμογή e-καταναλωτής, προκειμένου οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές να διασφαλίσουν με διαφάνεια και μηδενικό κόστος τις εμπορικές τους συναλλαγές κατά τη διαδικασία παράδοσης εκτός καταστήματος (Click Away).



Παρατίθενται οι οδηγίες για τη χρήση της δυνατότητας καθορισμού ραντεβού για την παράδοση προϊόντων εκτός καταστήματος, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να μην επιβαρύνονται με το κόστος του SMS.



1. Γίνεται εγγραφή του ηλεκτρονικού καταστήματος στην διεύθυνση ekatanalotis.gov.gr μέσω την λειτουργίας "Εγγραφή eShop"



2. Αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα με τις πληροφορίες διασύνδεσης (api_key, web_id).



3. Διασυνδέεται η πλατφόρμα με το αντίστοιχο ηλεκτρονικό κατάστημα, με οδηγίες που θα βρείτε στο github.com/ekatanalotis/clickaway.



4. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας του ο καταναλωτής επιλέγει "Δημιουργία Ραντεβού" μέσα από την εφαρμογή ekatanalotis και εισάγει τον εξαψήφιο κωδικό σε αντίστοιχο πεδίο στη σελίδα του checkout.



5. Το ραντεβού με το φυσικό σημείο παραλαβής του ηλεκτρονικού καταστήματος εμφανίζεται στην εφαρμογή ekatanalotis στην ενότητα "Τα Ραντεβού Μου" και είναι διαθέσιμο για την επίδειξη σε τυχόν έλεγχο.

 

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Focus Bari: eCommerce ή Click Away προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές;

Η τελευταία έρευνα της Focus Bari για το 2020 ολοκληρώθηκε στις 16-17 Δεκεμβρίου, σε δείγμα 1.483 ατόμων, αποκαλύπτοντας το πώς θα ψωνίσουν και πώς θα γιορτάσουν οι Έλληνες τα φετινά Χριστούγεννα της πανδημίας.

Τα ευρήματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε οnline σε Πανελλαδικό επίπεδο και συμμετείχαν άντρες και γυναίκες από 18 έως 74 χρόνων, είναι τα παρακάτω:

  • Οι 3 στους 4 Έλληνες δεν ολοκλήρωσαν ακόμα τα ψώνια τους για τις γιορτές, και μόνο ο ένας στους δέκα τα έχει κάνει όλα
  • Αντίθετα, σε αντίστοιχη έρευνα της YouGov στην Αγγλία, ο ένας στους δύο Βρετανούς έχουν ήδη κάνει όλα τα γιορτινά τους ψώνια
  • Το e-commerce φαίνεται ότι έχει καθιερωθεί πλέον ως ο κύριος τρόπος αγορών για τους Έλληνες, με το «clickaway» να αποτελεί μια ενδιάμεση λύση για τις επόμενες αγορές, ενώ οι αγορές μέσω μετάβασης στο φυσικό κατάστημα είναι επίσης μια επιθυμητή πηγή για τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια

 

 

  • Η λύση «Click Away» θεωρείται ότι θα ωφελήσει κυρίως τις μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου και τις μεταφορικές εταιρείες, αφήνοντας σε δύσκολη θέση τα μικρά, τοπικά καταστήματα
  • Οι δύο στους τρεις Έλληνες θα γιορτάσουν τα φετινά Χριστούγεννα με λιγότερους ανθρώπους απ’ ότι συνηθίζουν, ενώ ένα 17% θα τα περάσουν τελείως μόνοι
  • Αυτό που θα λείψει περισσότερο τα φετινά Χριστούγεννα, είναι τα γιορτινά τραπέζια με αγαπημένους ανθρώπους
  • Παρ’ όλα αυτά, οι τρεις στους πέντε Έλληνες δηλώνουν ότι αισθάνονται κάποια ανησυχία λόγω πανδημίας και περιμένουν τα Χριστούγεννα να περάσουν ήρεμα και ήσυχα

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Platinum διάκριση για το BestPrice.gr στα E-volution Awards 2021

Το BestPrice.gr, η δημοφιλής υπηρεσία αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών, τιμήθηκε στα E-volution Awards 2021 με την ύψιστη διάκριση Platinum στην ενότητα «Πελατοκεντρικότητα & Διαδικασίες» για τις εξατομικευμένες υπηρεσίες που προσφέρει στους χρήστες του.

Για ακόμη μια χρονιά, το BestPrice.gr κατάφερε να ξεχωρίσει για τις καινοτόμες υπηρεσίες, την τεχνολογική υπεροχή και την mobile έκδοση αποσπώντας συνολικά 3 βραβεία:

1. GOLD/PLATINUM Award στην κατηγορία eCommerce Personalization για την “έξυπνη λίστα” και την “ειδοποίηση για προσφορές”

2. GOLD Award στην κατηγορία Εξυπηρέτηση / Ικανοποίηση Πελατών για τον “BestPrice Assistant

3. BRONZE Award στην κατηγορία Mobile Commerce για την mobile έκδοση του BestPrice.gr

 

Το BestPrice.gr, βασιζόμενο στο τεχνολογικό του DNA, συνεχίζει να αναπτύσσεται και να κερδίζει την εμπιστοσύνη καταναλωτών, εμπόρων και brands εν μέσω πανδημίας, καταφέρνοντας να ξεπεράσει τα 4 εκατομμύρια επισκέπτες μηνιαίως και τα 2.500 συνεργαζόμενα καταστήματα, ενώ παράλληλα αύξησε το ανθρώπινο δυναμικό κατά 30%.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Τριπλή διάκριση για την Generation Y στα Iab Mixx Awards 2020

Στην απονομή του δημοφιλούς διεθνούς θεσμού που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 14 Δεκεμβρίου 2020, η Generation Y έδωσε και πάλι βροντερό παρών, με 3 ψηφιακά έργα της να λαμβάνουν σημαντικές διακρίσεις.

Πιο συγκεκριμένα, τα βραβεία που έλαβε στη φετινή διοργάνωση ήταν τα εξής:

  • Χρυσό βραβείο στην κατηγορία “Search” με την Box Pharmacy (με την οποία πέρυσι είχε λάβει το ασημένιο βραβείο στην ίδια κατηγορία). Με αυτό το βραβείο η Box Pharmacy θα συμμετέχει και στα Europe Mixx Awards της επόμενης χρονιάς.
  • Ασημένιο βραβείο στην κατηγορία “ Cross-Media Integration” με την Toi &  Moi.
  • Βραβείο Μελών στην κατηγορία “Effective Use of Data” με την Access Fashion, με την οποία την προηγούμενη χρονιά είχε κερδίσει το χρυσό βραβείο στην κατηγορία “Search”.

 

Τα Iab Mixx Awards, τα μόνα βραβεία με διεθνή χαρακτήρα και προβολή, έχουν σκοπό να αναδείξουν τα καλύτερα ψηφιακά έργα της χρονιάς στην Ελλάδα και να δώσουν στην υπόλοιπη αγορά μέσω της προβολής των νικητήριων υποψηφιοτήτων πληροφορίες και έμπνευση σχετικά με το ποιες πρακτικές αποδίδουν καλύτερα.

Για ακόμα μία χρονιά, η ελληνική πολυεθνική, με 20ετή εμπειρία στο e-business και τον ψηφιακό μετασχηματισμό, βλέπει την εφαρμογή των βέλτιστων πρακτικών και των ολοκληρωμένων ψηφιακών καμπανιών που προτείνει στους συνεργάτες της να αποδίδουν καρπούς, ανοίγοντας περαιτέρω το δρόμο για ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες, που προκύπτουν πάντοτε μέσα από τα αποτελέσματα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ο όμιλος TDG στηρίζει τον GR.EC.A και τις πρωτοβουλίες του για το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο

Στις πρωτόγνωρες συνθήκες που διανύει ο κλάδος, ο όμιλος TDG στηρίζει ενεργά τις πρωτοβουλίες του “Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου” (GR.EC.A) και συμβάλλει στην ενίσχυση του ελληνικού eCommerce.

Συγκεκριμένα, οι εταιρείες του ομίλου TDG συνδράμουν στην προβολή της εκστρατείας του GRECA «Ελληνικές Στιγμές. Ελληνικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο». Στόχος της καμπάνιας είναι η ευαισθητοποίηση του αγοραστικού κοινού σχετικά με την τεράστια προσπάθεια που καταβάλλει το προσωπικό των ηλεκτρονικών καταστημάτων, που εργάζεται αδιάλειπτα κατά τη διάρκεια της πανδημίας εξυπηρετώντας καθημερινά.

Ο όμιλος TDG προσφέρει αφιλοκερδώς τόσο την τεχνολογία του, όσο και ώρες ανθρώπινου δυναμικού, προκειμένου το κοινό να ενημερωθεί μέσω του δικτύου εκδοτών που συνεργάζεται για το έργο των ανθρώπων που κρύβονται πίσω από τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Η TDG συμμετέχει, επίσης, στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του GRECA, με πιο πρόσφατο παράδειγμα την παρουσία του Project Agora, εταιρία του ομίλου TDG, στο webinar του GRECA «Black Friday εν μέσω COVID». Εκεί ο Νίκος Κομνηνός, Εμπορικός Διευθυντής του Project Agora για την Ευρώπη, μοιράστηκε πρακτικές συμβουλές για τις καμπάνιες του Black Friday βασισμένες σε φετινά data και προσαρμοσμένες στην τωρινή, ιδιαίτερη πραγματικότητα.

Με το ηλεκτρονικό εμπόριο να γνωρίζει ραγδαία άνθηση, ο όμιλος TDG αγκαλιάζει τις πρωτοβουλίες του GR.EC.A υποστηρίζοντας το όραμά του να εκπαιδεύσει και να ενισχύσει τους τοπικούς παίκτες, στηρίζοντας έτσι την ελληνική οικονομία και συμβάλλοντας στον ψηφιακό της μετασχηματισμό.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search