eCommerce

Δείτε τα δικαιώματα των καταναλωτών για την περίπτωση του Click Away

O GR.EC.A με ανακοίνωσή του ενημέρωσε τα μέλη του για τις διευκρινίσεις που έδωσε το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, σχετικά με τα δικαιώματα που έχει ο καταναλωτής σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασε με τη μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος "Click Away", δεν του ταιριάζει και θέλει να το επιστρέψει.



Συγκεκριμένα, η απάντηση που δόθηκε από το Υπουργείο προς τους καταναλωτές είναι η εξής: Εφόσον διενεργήσατε αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση, με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος, ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

 


Black Friday by Skroutz: Tο 87,9% των προϊόντων αγοράστηκε σε παρόμοια τιμή

Το Skroutz παρουσιάζει το Black Friday 2020 Report, μία συνολική αποτίμηση της φετινής και αποκλειστικά online Black Friday, στο πλαίσιο του ηγετικού του ρόλου στην συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και με ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή και τον συνεργαζόμενο επιχειρηματία.

Συγκεκριμένα, η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για τις καταναλωτικές συμπεριφορές και τις αγοραστικές τάσεις, σύμφωνα με την κίνηση στην πλατφόρμα, τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων, καθώς και τα στατιστικά στοιχεία από την περυσινή Black Friday.

Τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν για την επίδραση της Black Friday 2020 συγκριτικά με την αντίστοιχη του 2019 είναι τα ακόλουθα:

 

  • Οι προσφορές διήρκησαν τουλάχιστον μία εβδομάδα, ξεκινώντας από το Σάββατο πριν την Black Friday
  • Οι επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στο Skroutz αυξήθηκαν κατά 42% YoY και ανήλθαν σε 14,5 εκατ. επισκέψεις.
  • Ο όγκος των παραγγελιών παρουσίασε αύξηση σχεδόν κατά 150%, αγγίζοντας τις 972.000.
  • Υπήρξε εντυπωσιακή αύξηση του παραγόμενου τζίρου (GMV) κατά 44% YoY και κατά 73% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2019 και διαμορφώθηκε σε €41,3 εκατ. για τα 6.600 εμπορικά καταστήματα που συνεργάζονται με το Skroutz.
  • Όσον αφορά την ετήσια ανάπτυξη στις κατηγορίες προϊόντων, πρωταγωνιστής είναι η κατηγορία «Σπίτι-Κήπος» με αυξημένες παραγγελίες κατά 255% και αύξηση κατά 124% στον παραγόμενο τζίρο.

 


Τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων σημείωσαν οι ακόλουθες κατηγορίες:


-  Θήκες κινητών τηλεφώνων
-  Κινητά τηλέφωνα
-  Χριστουγεννιάτικα στολίδια δέντρου
-  Sneakers
-  Βιβλία
-  Κρέμες προσώπου
-  Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια
-  Αθλητικά παπούτσια
-  Βιταμίνες

 

Σύγκριση τιμών & πραγματικές Black Friday προσφορές

H Ομάδα Business Intelligence του Skroutz προέβη σε συγκριτική ανάλυση των τιμών πώλησης κατά την εβδομάδα της Black Friday με την αρχική τιμή κατά την προηγούμενη περίοδο δηλ. την εβδομάδα 07-13/11/2020.

  • Συνολικά, το 8,3% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή ενώ το 87,9% σε παρόμοια τιμή (±10%). Το υπόλοιπο 3,8% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές.
  • Οι κατηγορίες «Υγεία & Ομορφιά» και «Μόδα» παρουσίασαν τις σημαντικότερες εκπτώσεις.
  • Σε ποσοστό άνω του 10% τα χριστουγεννιάτικα στολίδια / λαμπάκια / διακοσμητικά, που αγοράστηκαν μέσω Skroutz ήταν σε υψηλότερες τιμές.
  • Το 17% από τα αθλητικά παπούτσια/ sneakers που πουλήθηκαν ήταν σε αξιοσημείωτη έκπτωση (>10%).

 

Συγκρίνοντας τις αγορές που πραγματοποιήθηκαν την εβδομάδα της Black Friday 2020 με αυτές του 2019, διαπιστώνεται ότι:

  • Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε πιο οικονομικές τιμές είναι περίπου στο ίδιο ποσοστό δηλ. 8,3% το 2020 έναντι 8,5% το 2019.
  • Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε υψηλότερη τιμή παρουσίασαν αύξηση (το ποσοστό για το 2019 ήταν 1,2% έναντι 3,8% για το 2020).

 

Αναλυτικά, τα στοιχεία της Black Friday μπορείτε να τα βρείτε στο www.skroutz.gr/black-friday

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 [load_module id="236" module_name="WWN_after_articles"]


Papaki: Χωρίς προβλήματα και με αυξημένο τζίρο η φετινή Black Friday

Φέτος, στο πλαίσιο της πανδημίας και με καθεστώς lockdown σε ολόκληρη τη χώρα, η Black Friday ήταν διαφορετική από τις υπόλοιπες χρονιές. Με τα φυσικά καταστήματα κλειστά, όπως ήταν αναμενόμενο, ολόκληρη η καταναλωτική κίνηση διοχετεύθηκε στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ένα πραγματικό τεστ για τις υποδομές των επιχειρήσεων του λιανεμπορίου αλλά και ως επέκταση, των ταχυμεταφορών.

Ως προς τις υποδομές φαίνεται ότι τα πράγματα πήγαν αρκετά καλά. Το Papaki, ο μεγαλύτερος καταχωρητής και digital enabler στην Ελλάδα, διαπίστωσε από την κίνηση στις υποδομές του ότι δεν υπήρξε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα αυτή την περίοδο. Παρά τις αρχικές εκτιμήσεις ότι οι μέρες θα ήταν δύσκολες λόγω μεγάλου όγκου επισκεπτών, παρουσιάστηκαν ελάχιστα θέματα και δεν σημειώθηκε υπερφόρτωση την ημέρα εκείνη.

Αυτό είναι πραγματικά αξιοσημείωτο, με δεδομένο ότι σύμφωνα με την έρευνα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), η φετινή Black Friday κατέγραψε αύξηση του τζίρου κατά 43,6% απ’ την αντίστοιχη περυσινή. Στο σύνολο της εβδομάδας που προηγήθηκε, καταγράφηκε αύξηση του τζίρου στις online πωλήσεις κατά 73,5% σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα πέρυσι. 

 

Η εξήγηση

Τα παραπάνω στοιχεία, αν και αρχικά φαίνονται αντιφατικά, εν τέλη μπορούν να εξηγηθούν κοιτώντας σε βάθος τα διαθέσιμα δεδομένα.

Σύμφωνα με το Papaki παρατηρήθηκε υψηλότερη κινητικότητα τις ημέρες Δευτέρα 23 και Τρίτη 24 Νοεμβρίου σε σχέση με τις αντίστοιχες ημέρες των προηγούμενων εβδομάδων, ενώ η Black Friday κινήθηκε σε φυσιολογικά επίπεδα χωρίς κάποιο ιδιαίτερο peak. Αυτό που συμπεραίνεται λοιπόν, είναι ότι οι καταναλωτές πραγματοποίησαν αγορές καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, κι όχι μόνο την συγκεκριμένη ημέρα. Επίσης, πιθανότατα, έκαναν αγορές με μεγάλη αξία που ίσως να πραγματοποιούσαν σε φυσικά καταστήματα, υπό άλλες συνθήκες.

Παράλληλα βέβαια, δε μπορεί να βγει από το κάδρο το γεγονός ότι, σταδιακά, πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα ωριμάζουν και διορθώνουν τις υποδομές τους ώστε να ανταποκρίνονται στον αριθμό των επισκεπτών. Είναι σημαντικό για ένα eShop να διαθέτει πακέτο φιλοξενίας (web hosting) προσαρμοσμένο στις ανάγκες του αλλά και να επιλέγει έναν αξιόπιστο πάροχο.

Στο Papaki υπάρχει μια ευρεία γκάμα λύσεων φιλοξενίας. Μάλιστα, για τα eShops που δημιουργούνται μέσω Managed Wordpress προβλέπεται η επιλογή αύξησης πόρων ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν σε περιόδους υψηλής ζήτησης. Πιο συγκεκριμένα, ένα eShop έχει τη δυνατότητα να διπλασιάσει τα resources του δωρεάν για 48 ώρες. Αυτό είναι πολύ σημαντικό και χρήσιμο καθώς λύνει τα χέρια του επιχειρηματία και δεν του προσθέτει επιπλέον άγχος.

 

Η επόμενη πρόκληση

Χωρίς καμία αμφιβολία, η επόμενη περίοδος που θα δοκιμαστούν οι αντοχές υποδομών φιλοξενίας των online καταστημάτων είναι τα Χριστούγεννα.

Είναι λοιπόν μία πολύ καλή ευκαιρία για όσους διαθέτουν ένα eShop να διερευνήσουν τα πακέτα φιλοξενίας τους ώστε να ανταπεξέλθουν σε ενδεχόμενη υψηλή κινητικότητα. Είναι επίσης μία καλή ευκαιρία για όσους δεν διαθέτουν online κατάστημα να επωφεληθούν αυτής της αυξημένης κίνησης αποκτώντας παράλληλα ένα νέο κανάλι διανομής.     

Άλλωστε, η έρευνα του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝΕΜΥ) για τη Black Friday, εντόπισε ότι σχεδόν 6 στις 10 (59%) επιχειρήσεις που έχουν τη δυνατότητα πώλησης εκτός φυσικού καταστήματος κατέγραψαν αύξηση των πωλήσεών τους σε σχέση με πέρυσι.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Oι online αγορές έχουν αυξηθεί κατά 72% σε σύγκριση με το πρώτο lockdown

Η νέα πρωτογενής ποσοτική έρευνα της ADMINE και του AdmineInsightsLab, σε συνεργασία με το Graduate School του Deree – The American College of Greece και το ACT - American College of Thessaloniki | a division of Anatolia College Greece, διεξήχθη σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα κατά τη διάρκεια του 2ου πανελλαδικού lockdown (21-23 Νοεμβρίου) σε δείγμα 575 καταναλωτών.

Η έρευνα αποκαλύπτει σημαντικά στοιχεία που σκιαγραφούν την κίνηση της αγοράς αυτές τις γιορτές, σύμφωνα με τα οποία η αγοραστική δύναμη του κόσμου προβλέπεται μειωμένη, με το 57% των καταναλωτών να δηλώνει πως θα διαθέσει μικρότερο budget για τις Χριστουγεννιάτικες αγορές του συγκριτικά με πέρυσι. Παράλληλα, οι καταναλωτές εκφράζουν ανησυχία για το άνοιγμα των καταστημάτων, αν και υπάρχει επιθυμία να τα επισκεφθούν.

Την ίδια ώρα, οι διαδικτυακές αγορές έχουν αυξηθεί κατά 72% σε σύγκριση με το πρώτο lockdown, καθώς ένας στους δύο καταναλωτές δηλώνει πως θα προτιμήσει κυρίως αυτόν τον τρόπο για τις αγορές του.

O Τηλέμαχος Μαυράκης, CEO της ADMINE τονίζει ότι «Οι πρωτόγνωρες συγκυρίες χρήζουν πρωτόγνωρων συνεργασιών και μεγάλων πρωτοβουλιών. Η σύμπραξη με δύο κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα και η πρώτη μας έρευνα για το ελληνικό καταναλωτικό κοινό, σηματοδοτούν μια νέα εποχή για την ADMINE. Την στιγμή που ο εμπορικός και επιχειρηματικός κόσμος έχει εναποθέσει τις ελπίδες του στην Χριστουγεννιάτικη αγορά, απαντάμε με insights και όχι με υποθέσεις

Ο Δημήτρης Δημακάκος, Senior Consumer Research & Insights Manager της ADMINE κατέληξε στο συμπέρασμα: «O COVID-19 έχει αναμφίβολα επιταχύνει τη μετάβαση προς το ψηφιακό κανάλι. Από την άλλη πλευρά, η εμπειρία αγοράς σε ένα φυσικό κατάστημα, απαιτεί μια σειρά προφυλάξεων που δεν πρέπει να περάσουν απαρατήρητες από τα brands. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ένας καταναλωτής θα περάσει από διαφορετικά κανάλια και μορφές επικοινωνίας, το omnichannel γίνεται επιτακτική ανάγκη για τα brands ώστε να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες τους

Η έρευνα είναι διαθέσιμη δωρεάν στον σύνδεσμο: unboxing.admine.eu

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Προγράμματα για τη δημιουργία e-shop με επιχορήγηση έως 30.000 ευρώ

Νέα προγράμματα ΕΣΠΑ για τη δημιουργία e-shop ανακοίνωσε ότι έρχονται ο υφυπουργός Ανάπτυξης Νίκος Παπαθανάσης, μιλώντας στους τηλεοπτικούς σταθμούς Open και ΣΚΑΪ το Σαββατοκύριακο.

Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Παπαθανάσης δήλωσε ότι τα προγράμματα αυτά θα αφορούν τη δημιουργια e-shop για πολύ μικρές (έως 10 άτομα), μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Πέρα από το τρέχον πρόγραμμα ΕΣΠΑ για το οποία υπάρχει επιδότηση έως 65% και λήγει στις 31 Ιανουαρίου (μετά από παράταση που έλαβε), ο κ. Παπαθανάσης σημείωσε πως έρχεται νέο πρόγραμμα με μεγαλύτερες ενισχύσεις, με επιχορήγηση που θα φτάνει έως τις 30.000 ευρώ, ανάλογα με το επιχειρηματικό πρόγραμμα που θα κατατεθεί.

Επίσης, σημείωσε πως στις αρχές τού 2021 θα ξεκινήσουν 4 επιδοτούμενα επιχειρηματικά προγράμματα με επιδότηση έως 60% που εντάσσονται στον νέο αναπτυξιακό νόμο και αφορούν και πολύ μικρές επιχειρήσεις. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν στο www.ependyseis.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


GLAMI: 4 φορές περισσότερες online παραγγελίες φέτος στη Black Friday

Με τη φετινή Black Friday να πραγματοποιείται εν μέσω γενικού lockdown οι Έλληνες στράφηκαν περισσότερο από ποτέ στις online αγορές προϊόντων μόδας όπως αποτυπώθηκε από την online μηχανή αναζήτησης προϊόντων μόδας GLAMI.

Σύγκριση τετραήμερου Black Friday και Cyber Monday 2020 vs 2019

  • Στη διάρκεια των 4 ημερών οι παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν μέσω του GLAMI, σημείωσαν αύξηση +325% σε σχέση με το 2019.
  • Ο τετραπλασιασμός των παραγγελιών μεταφράστηκε και σε εντυπωσιακή αύξηση (+286% σε σχέση με το 2019) στον παραγόμενο τζίρο (GMV) προς τα ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας.
  • Τα sessions που πραγματοποιήθηκαν στον κατάλογο του GLAMI παρουσίασαν αύξηση της τάξης του +160% πλησιάζοντας το 1 εκ. ενώ τα clicks των χρηστών στο Glami.gr παρουσίασαν αύξηση 134%.
  • Επιπλέον, οι αναζητήσεις των χρηστών του ελληνικού GLAMI αυξήθηκαν κατά +176%.
  • Εντυπωσιακό είναι ότι την Παρασκευή 27/11, η Ελλάδα βρέθηκε στην δεύτερη θέση σε αριθμό παραγγελιών ανάμεσα σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται το GLAMI ξεπερνώντας πολύ μεγαλύτερες πληθυσμιακά χώρες, όπως η Ρουμανία.

Η καραντίνα δημιουργεί fashion trend!  

  • Στις έξι από τις δέκα πρώτες κατηγορίες βάση πωλήσεων για τη φετινή Black Friday, βρέθηκαν τα «ρούχα καραντίνας» όπως οι φόρμες, φούτερ, ρούχα ύπνου, γυναικεία εσώρουχα και αθλητικά παπούτσια ενώ η δεκάδα συμπληρώνεται από πιο κλασικές εποχικές κατηγορίες όπως αυτές των γυναικείων μπουφάν αλλά και παπουτσιών (μπότες και μποτάκια).
  • Αντίθετα, το 2019 στις 10 πρώτες θέσεις βρέθηκαν μόνο κλασικές χειμωνιάτικες και trend κατηγορίες όπως τα παλτό, τα ανδρικά και γυναικεία μποτάκια αλλά και οι γυναικείες τσάντες.
  • Αξιοπρόσεκτη είναι η διαφορά και στα κορυφαία σε πωλήσεις προϊόντα αφού για το 2019 επτά στα δέκα πρώτα προϊόντα ήταν διάφορα γυναικεία χειμωνιάτικα πανωφόρια, ενώ φέτος στη δεύτερη θέση των πωλήσεων βρίσκεται ένα ζευγάρι γυναικείες παντόφλες σπιτιού!

Περισσότερα στοιχεία για την Ελληνική online αγορά μόδας μπορείτε να βρείτε στο www.fashion-research.gr, το «εργαλείο» που δημιούργησε το GLAMI για όσους επιθυμούν να «ξεκλειδώσουν» τα στοιχεία της συμπεριφοράς των Ελλήνων καταναλωτών και να ενημερωθούν για τα πιο σημαντικά e-commerce trends στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


BestPrice.gr: Τι αγόρασαν online οι καταναλωτές στην Ελλάδα στη Black Friday

Η Black Friday είναι η αγαπημένη ημέρα των απανταχού καταναλωτών. Για 5η χρονιά, οι καταναλωτές στην Ελλάδα περίμεναν με αγωνία τις προσφορές των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Το BestPrice.gr, η δημοφιλής μηχανή αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών από 2.500+ ηλεκτρονικά καταστήματα, μας αποκαλύπτει τι αγόρασαν online οι καταναλωτές στη χώρα μας και ποια η επίδραση του lockdown. Αξίζει να σημειωθεί ότι το BestPrice.gr επισκέφτηκαν για την έρευνα αγοράς τους περισσότεροι από 4,2 εκατομμύρια καταναλωτές τον Νοέμβριο.

Το lockdown στην χώρα φαίνεται ότι ήταν ένας παράγοντας που ενίσχυσε επιπλέον το ήδη αυξημένο ενδιαφέρον των καταναλωτών για τις προσφορές της Black Friday.  Με τα ηλεκτρονικά καταστήματα της χώρας να δίνουν το σύνθημα της εκκίνησης των προσφορών μία εβδομάδα νωρίτερα, φέτος οι αναζητήσεις των καταναλωτών για την Black Friday διήρκησαν 10 ημέρες ξεκινώντας από την Παρασκευή 20/11.

Το αντίκτυπο των προσφορών της Black Friday

Την εκπτωτική περίοδο της Black Friday, δηλαδή από 20 έως 29 Νοεμβρίου, καταγράφηκαν 75% περισσότερες επισκέψεις στο BestPrice.gr σε σχέση με το προηγούμενο δεκαήμερο, ενώ αν συγκρίνουμε με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα ακριβώς πριν το 2ο lockdown, η αύξηση αντιστοιχεί στο ιλιγγιώδες 128%.

Η αύξηση αυτή αποτυπώνεται και σε επίπεδο πωλήσεων, καθώς το δεκαήμερο της Black Friday ο τζίρος των καταστημάτων αυξήθηκε κατά 143% σε σχέση με το αντίστοιχο προηγούμενο διάστημα. Μάλιστα, συγκριτικά με την περίοδο πριν το lockdown, το ποσοστό της αύξησης φτάνει το 292%. Παράλληλα αυξήθηκε και το μέσο καλάθι κατά 9%.

Black Friday 2020 VS Black Friday 2019

Η Black Friday είναι η ημέρα που παραδοσιακά κάθε χρόνο το BestPrice.gr καταρρίπτει το ρεκόρ επισκεψιμότητας της προηγούμενης χρονιάς. Το lockdown φάνηκε ότι επηρέασε θετικά τη διάθεση των καταναλωτών στην Ελλάδα για ηλεκτρονικές αγορές, με ακόμη μια χρονιά την επισκεψιμότητα να χτυπάει κόκκινο. Πιο συγκεκριμένα, την ημέρα της Black Friday σημειώθηκαν 69% περισσότερες επισκέψεις από πέρυσι, ενώ το δεκαήμερο της Black Friday η συνολική αύξηση έφτασε το 82%.

Cyber Monday

Η περίοδος των προσφορών δεν τελειώνει την Black Friday αλλά συνεχίζεται μέχρι τη Δευτέρα που ακολουθεί, γνωστή ως Cyber Monday. Αντίστοιχα και οι αναζητήσεις των καταναλωτών για προσφορές δεν σταμάτησαν την Black Friday, με τη Δευτέρα 30/11 να σημειώνει 66% και 63% αύξηση σε σχέση με μια τυπική Δευτέρα και την περυσινή Cyber Monday αντίστοιχα.

Η επίδραση του 2ου Lockdown

Την περίοδο του 2ου lockdown (7/11-29/11) η επισκεψιμότητα του BestPrice.gr έχει αυξηθεί κατά 76% σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη περίοδο, ενώ συγκριτικά με το 1ο lockdown (23/03-04/05) ο μέσος αριθμός επισκέψεων ανά ημέρα έχει αυξηθεί κατά 41%.

Στο 1ο lockdown, τη θέση της τοστιέρας πήρε ο αρτοπαρασκευής καθώς τα περισσότερα σπίτια απέκτησαν από έναν, ενώ παράλληλα ένα μικρό γυμναστήριο διαμορφώθηκε στα περισσότερα σαλόνια, δίπλα από το τραπεζάκι που φτιάχναμε παζλ και παίζαμε επιτραπέζια. Πώς διαμορφώθηκαν όμως οι αγοραστικές μας προτιμήσεις το 2ο lockdown; Ακολουθούν σχετικά στατιστικά σε επίπεδο κατηγορίας και προϊόντος.

Επισκέψεις σε e-shops ανά κλάδο

Με τα φυσικά καταστήματα κλειστά, οι καταναλωτές στράφηκαν αποκλειστικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να αναζητήσουν, να συγκρίνουν και να επωφεληθούν τις προσφορές της Black Friday. Ποιοι κλάδοι όμως κέντρισαν περισσότερο την προσοχή των καταναλωτών την εκπτωτική αυτή περίοδο;

Μετρήσαμε τις “εισόδους” των χρηστών του BestPrice.gr στα συνεργαζόμενα καταστήματα αυτό το 10ημερο και σας παρουσιάσουμε το ποσοστό της αύξησης - ναι γιατί όλοι οι κλάδοι σημείωσαν άνοδο - σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα ακριβώς πριν το lockdown:

  • Τεχνολογία +185%
  • Σπίτι & Κήπος +88%
  • Μόδα +90%
  • Υγεία & Ομορφιά +22%
  • Μηχανοκίνηση +13%
  • Παιδικά & Βρεφικά +179%
  • Ψυχαγωγία +167%
  • Σπορ & Χόμπυ +57%

Οι 20 top selling κατηγορίες της Black Friday

Όπως αναφέραμε παραπάνω, όλες οι κατηγορίες προϊόντων σημείωσαν άνοδο κατά το 10ημερο της Black Friday. Κάποιες όμως συγκεκριμένες υποκατηγορίες ξεχώρισαν, καταγράφοντας τις περισσότερες online πωλήσεις και είναι οι ακόλουθες:

  1. Κινητά Τηλέφωνα
  2. Τηλεοράσεις
  3. Χριστουγεννιάτικα
  4. Βιβλία
  5. Playmobil & Lego
  6. Αθλητικά Παπούτσια
  7. Sneakers (Γυναικεία & Ανδρικά)
  8. Αθλητικά Ρούχα (Γυναικεία & Ανδρικά )
  9. PS4 Games
  10. Μποτάκια (Γυναικεία και ανδρικά)
  11. Αθλητικά Όργανα Μετρήσεων
  12. Tablets
  13. Ποντίκια
  14. Headphones
  15. Πολυμηχανήματα
  16. Παιδικά Επιτραπέζια Παιχνίδια
  17. Gaming Headsets
  18. Μάσκες Προστασίας
  19. Κούκλες
  20. Πληκτρολόγια

 

BestPrice Trends: Οι τάσεις της αγοράς

Τα παραπάνω στατιστικά αποτελούν μόλις μια μικρή γεύση της νέας υπηρεσίας “BestPrice Trends” που θα είναι διαθέσιμη στο BestPrice.gr τον προσεχή Δεκέμβριο. Πρόκειται για μία δωρεάν υπηρεσία προς όλους, με χρήσιμες πληροφορίες για τις τάσεις της αγοράς όπως τα best selling προϊόντα στην Ελλάδα, σύμφωνα με τις online παραγγελίες από τα συνεργαζόμενα καταστήματα που συμμετέχουν στην υπηρεσία “BestPrice 360° Analytics”. 

Τα παραπάνω στοιχεία επισκεψιμότητας αφορούν το δικτυακό τόπο www.bestprice.gr. Τα στατιστικά πωλήσεων προέρχονται από ανώνυμα δεδομένα που συλλέγονται από ηλεκτρονικές παραγγελίες από τα συνεργαζόμενα καταστήματα του BestPrice.gr μέσω της υπηρεσίας “BestPrice 360° Analytics”

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Δημιουργία ψηφιακού καταστήματος σε λίγες ημέρες με το GY FAST της Generation Y

Η Generation Y – International eBusiness Hub, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία που διαθέτει και την 20ετή εμπειρία της στον ψηφιακό μετασχηματισμό, δείχνει απόλυτη ενσυναίσθηση στην κοινωνία και στις ριζοσπαστικές αλλαγές που προέκυψαν λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σε επιχειρήσεις που χρειάζονται άμεσα ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και προσπαθεί με αυτή την κίνηση να καλύψει τις οικονομικοεμπορικές ανάγκες που έχουν προκύψει.

Πιο συγκεκριμένα, αυτή η πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που δημιουργήθηκε από την Generation Y, η GY FAST, πρόκειται στην ουσία για ένα έτοιμο ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο έχει εφαρμογή σε κάθε κλάδο, ανεξαρτήτως επιτυδεύματος ή πληθώρας προϊόντων. Με αυτό τον τρόπο, οι επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να συνεχίσουν απρόσκοπτα την λειτουργία των καταστημάτων τους και να δημιουργήσουν μια νέα πηγή εισοδήματος που έρχεται για να μείνει, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και άμεσα διαθέσιμο για πωλήσεις.

Στο πλαίσιο του project GY FAST, η Generation Y δημιούργησε το ηλεκτρονικό κατάστημα της Maria Glenster, εταιρία μόδας με 30 χρόνια εμπειρίας στο εμπόριο γυναικείων ενδυμάτων, και του καταστήματος ROBAX, το οποίο διαθέτει μια ευρεία γκάμα προϊόντων διακόσμησης, lifestyle, είδη δώρων, όλα με ξεχωριστό design, τα οποία είναι πλέον online!

Μπορείτε να δείτε περισσότερα για το GY FAST εδώ: www.generation-y.gr/project/gy-fast-generic

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


GRECA: Άνοδος 154,9% στην αξία των online αγορών την εβδομάδα της Black Friday

Ιστορικό υψηλό για τις ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων από Έλληνες καταναλωτές σημειώθηκε την εβδομάδα που μας πέρασε με αποκορύφωση την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου ή αλλιώς Black Friday, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του GR.EC.A.

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), κατέγραψε την εντυπωσιακή άνοδο 154,9% στην αξία των online αγορών για την εβδομάδα Σάββατο 21 έως Παρασκευή 27 Νοεμβρίου σε σχέση με τον μέσο όρο των προηγούμενων 8 εβδομάδων του 2020 (μέσα Σεπτέμβρη- μέσα Νοέμβρη 2020).

Μάλιστα, υπήρξε έντονη αγοραστική τάση των καταναλωτών, η οποία οδήγησε στο να καταγραφεί 43,6% μεγαλύτερος τζίρος στην φετινή Black Friday σε σχέση με την περσινή και 73,5% μεγαλύτερος τζίρος σε επίπεδο εβδομάδας, γεγονός που δικαιολογείται απόλυτα με το ότι τα φυσικά καταστήματα ήταν κλειστά τον Νοέμβριο λόγω του lockdown.

Ταυτόχρονα, φέτος καταγράφηκε και ιδιαίτερα υψηλή αύξηση επισκεψιμότητας κατά 78,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή εβδομάδα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων των μηχανών σύγκρισης τιμών, καθότι οι καταναλωτές αναζητούσαν σε αυτές τις καλύτερες εκπτώσεις, οι οποίες άγγιξαν το 79% σε κατηγορίες τεχνολογίας, ειδών σπιτιού, μόδας, ψυχαγωγίας & αθλητισμού, υγείας και ομορφιάς, παιδικών & βρεφικών ειδών, αυτοκίνησης & μοτοκίνησης και επαγγελματικών ειδών.

Η έρευνα αυτή διενεργήθηκε από τον GR.EC.A. σε συνεργασία με τις μηχανές σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group.

Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 6.603 e-shop με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.529 e-shop με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice.

Υπενθυμίζεται, ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Μαΐου της διοίκησης του GR.EC.A., οι οποίες περιλαμβάνονται στην ετήσια έκθεση του eCommerce Europe, το 2020 η αξία των online αγορών προϊόντων και υπηρεσιών από Έλληνες καταναλωτές σε ελληνικά και διεθνή e-shop, θα παρουσιάσει ρυθμό ανάπτυξης 42,7% και θα προσεγγίσει σε συνολική αξία τα €10,7δισ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Black Friday και lockdown εκτόξευσαν τις online αγορές καταναλωτικών αγαθών στην Ελλάδα

Με τους Έλληνες καταναλωτές φέτος πιο εξοικειωμένους από ποτέ στις ηλεκτρονικές αγορές, η Black Friday σε συνδυασμό με το lockdown εκτόξευσαν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες για καταναλωτικά αγαθά. Το αποτέλεσμα; Η Παρασκευή 27 Νοεμβρίου αποτελεί το νέο ρεκόρ σε ημερήσια δαπάνη που πραγματοποιήθηκε από τους καταναλωτές στα online Φαρμακεία και την 2η μεγαλύτερη ημερήσια δαπάνη στα οnline Super Markets, μετά την 5η Νοεμβρίου, την ημέρα πριν την έναρξη του 2ου lockdown.



Συγκεκριμένα, με +319% εκτοξεύτηκε η αξία στις οnline αγορές καταναλωτικών αγαθών από τα Super Markets και με +103% από τα Φαρμακεία για το διάστημα 1-27 Νοεμβρίου 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Η Παρασκευή 27 Νοεμβρίου έδειξε μάλιστα επιπλέον άνοδο με +26% στα online Super Markets και +104% στα online Φαρμακεία σε σχέση με τις 3 προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου 2020.

Τα στοιχεία αυτά καταγράφηκαν σε πραγματικό χρόνο στη καινοτομική πλατφόρμα eRetail Audit της Convert Group που επιτρέπει σε Προμηθευτές και Εμπόρους Καταναλωτικών Αγαθών να έχουν πρόσβαση σε εμπορικά, marketing και τεχνολογικά δεδομένα για την στρατηγική τους στο ψηφιακό ράφι.

 

Σε ποιες όμως κατηγορίες καταναλωτικών αγαθών κατευθύνθηκε η αγοραστική μανία των Ελλήνων στην Black Friday; Οι 5 κατηγορίες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη τζίρου στα online Super Markets ήταν οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+848%), οι ανοιχτές πάνες (+222%), οι πάνες βρακάκι (+88%), τα ουίσκι (+84%) και τα είδη κουζίνας (+80%). Αντίστοιχα στα online Φαρμακεία είδαμε μία σαφή προτίμηση στα προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης με ανάπτυξη τζίρου στις ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+304%), στις μάσκες περιποίησης προσώπου (+275%), στα προϊόντα makeup ματιών (+261%), στα προϊόντα περιποίησης χειλιών (+242%), στα πακέτα δώρου για περιποίηση γυναικείου προσώπου (+235%) και στις κρέμες αντιγήρανσης (+195%). 

 

Η Convert Group εκτιμά ότι η αξία των οnline αγορών από τα online Super Markets και τα οnline Φαρμακεία θα ξεπεράσει το 2020 τα €300εκ. (συμπ. ΦΠΑ) ενώ δεν περιλαμβάνει τις αγορές που γίνονται σε online pet shops, κάβες, ειδικευμένα e-shops με πάνες, κάψουλες καφέ, κ.α.

Η Convert Group είναι η Ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο των Data & Analytics για το ηλεκτρονικό εμπόριο των Καταναλωτικών Αγαθών και Προϊόντων Υγείας με καινοτομικά έργα σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Μέση Ανατολή. Βραβεύεται για 3 συνεχόμενες χρονιές ως ένα από τα 25 καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα της Ελλάδας και απασχολεί 50 άτομα επιστημονικό προσωπικό στην Αθήνα, σε ρόλους engineers, data scientists, consultants και analysts.

Εικόνα: Oleg Magni, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search