Η θητεία του προηγούμενου 9μελούς Διοικητικού Συμβουλίου του GR.EC.A, του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και της προέδρου του, Δρ. Κατερίνας Φραϊδάκη έληξε πρόσφατα.
Ο Σύνδεσμος είχε προκυρήξει εκλογές για την Τετάρτη 24 Ιουνίου, στις οποίες μάλιστα καινοτόμησε, διεξάγωντάς τις με ηλεκτρονική διαδικασία μέσω των συστημάτων Zoom & Zeus.
Μετά από τη σχετική ψηφοφορία, το Διοικητικό Συμβούλιο που εκλέχθηκε στη Γενική Συνέλευση της 25ης Ιουνίου 2020 είναι:
Ονοματεπώνυμο | Μέλος | Αριθμός Ψήφων |
Φραϊδάκη Κατερίνα | eltrun.gr | 39 |
Βαρβαδούκας Νίκος | cosmossport.gr | 33 |
Βασιλαρά Μαρίνα | apivita.com | 28 |
Αυγουστίδης Γιώργος | skroutz.gr | 26 |
Μπεζιούλας Μάριος | spitishop.gr | 23 |
Σαββίδης Μάκης | oroloi.gr | 22 |
Κακκάβα Σταυρούλα | you.gr | 17 |
Κοτσώνης Ευάγγελος | e-satisfaction.com | 15 |
Λεούσης Αλέξανδρος | gamingbrotherhood.eu | 15 |
Μάρα Κυμπιζή | gregorys.gr | 13 |
Κωστόπουλος Βασίλης | zakcret.gr | 11 |
Σκαπινάκη Φωτεινή | logika.gr | 11 |
Η Συμβουλευτική Επιτροπή απαρτίζεται από τους:
Ονοματεπώνυμο | Μέλος | Αριθμός Ψήφων |
Ζούλοβιτς Μίνα | ΖΟΥΛΟΒΙΤΣ ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ | 49 |
Δρίτσα Αναστασία | ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ | 35 |
Ποτούρογλου Θεόδωρος | iqos.gr | 35 |
Καραλής Ιωάννης | netsteps.gr | 33 |
Παγωμένος Μιχάλης | dhlexpress.gr | 32 |
Η Ελεγκτική Επιτροπή απαρτίζεται από τους:
Ονοματεπώνυμο | Μέλος | Αριθμός Ψήφων |
Γκεζερλής Παναγιώτης | Convert Group | 53 |
Αρουκάτος Πέτρος | digitalup.gr | 37 |
Φακίρης Διονύσης | e-shop.gr | 34 |
Όπως ανακοινώηθηκε, μέσα στις επόμενες ημέρες, το Διοικητικό Συμβούλιο θα συγκροτηθεί σε Σώμα.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο στα Social Media
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Verticom, διοργανώτρια της μεγαλύτερης εκδήλωσης στην νοτιοανατολική Ευρώπη για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Marketing, της eCommerce & Digital Marketing Expo που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Ζάππειο Μέγαρο, διεξάγει έρευνα για τις εξελίξεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ελλάδα.
Σκοπός τής έρευνας, είναι να αναδειχθούν οι τάσεις, τα προβλήματα και η δυναμική των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο χώρο.
Τα αποτελέσματα της έρευνας, καθώς και οι προβληματισμοί των συμμετεχουσών επιχειρήσεων θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση στο πλαίσιο της eCommerce & Digital Marketing Expo 2020 που θα πραγματοποιηθεί στις 21 & 22 Νοεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο. Στο πλαίσιο της σχετικής εκδήλωσης, θα συμμετέχουν με τη μορφή "Debate" εκπρόσωποι των επιχειρήσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου και εκπρόσωποι των παρόχων υπηρεσιών όπως εταιρείες Courier, Digital Agencies, εταιρείες ηλεκτρονικών πληρωμών κ.α.
Οι συμμετέχοντες στην έρευνα θα εξασφαλίσουν προνομιακή τιμή με έκπτωση 50% στη συμμετοχή τους στη σχετική εκδήλωση. Επίσης, εφόσον το επιθυμούν, βάζουν υποψηφιότητα για συμμετοχή στα panel συζήτησης, θέτοντας ερωτήσεις στους παρόχους.
* Η μεγαλύτερη έρευνα βάσει αριθμού συμμετεχόντων. Το παρόν email έχει αποσταλεί σε 5.500 επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, που είναι καταχωρημένες στις βάσεις δεδομένων της Verticom.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η πανδημία του νέου κορωνοϊού που έχει ήδη κλυδωνίσει μεγάλο μέρος της παγκόσμιας οικονομίας, μπορεί να επηρεάσει ακόμη και την περιοδο των εορταστικών αγορών, η οποία για πολλές επιχειρήσεις αντιπροσωπεύει τα μισά ή και περισσότερα από τα ετήσια έσοδά τους. Για όλους τους επιχειρηματίες, είναι σημαντικό να ξεκινήσουν να προγραμματίζουν από τώρα, αν δεν το έχουν κάνει ήδη, ακόμη και όταν ορισμένοι βρίσκονται στη διαδικασία εκ νέου ανοίγματος, μετά το lockdown.
Ας δούμε τα πιθανά σενάρια που σχετίζονται με τις επιπτώσεις της πανδημίας και τον αντίκτυπό της στις πωλήσεις των Χριστουγέννων.
Σενάριο 1: Γρήγορη ανάκαμψη
Τα στοιχεία των ανέργων από τις δύο πλευρές του Ατλαντικού, σε Ευρώπη και ΗΠΑ, δείχνουν πως οι θέσεις εργασίας ανακάμπτουν, ενώ στη χώρα μας η ανεργία δείχνει να συγκρατείται. Εάν δεν υπάρξει κάποια σημαντική αρνητική εξέλιξη όσον αφορά στην πανδημία και οι αγορές και οι θέσεις εργασίας συνεχίσουν να ανακάμπτουν, υπάρχουν πολλές πιθανότητες την περίοδο των Χριστουγέννων να υπάρξει μια σταθεροποίηση των πωλήσεων στα πλαίσια προηγούμενων ετών.
Αλλά ακόμη και αν ο όγκος των λιανικών πωλήσεων είναι λίγο - πολύ ο ίδιος με τα προηγούμενα χρόνια, θα αλλάξει η συμπεριφορά των αγοραστών; Σε τί βαθμό οι καταναλωτές θα εξακολουθούν να προτιμούν τα ηλεκτρονικά κανάλια πώλησης σε σχέση με τα φυσικά καταστήματα; Θα μπορούν οι προμηθευτές και οι μεταφορικές εταιρείες να ανταποκριθούν στη ζήτηση; Αυτά είναι ερωτήματα που πρέπει να εξετάσουν οι επιχειρηματίες και να προσπαθήσουν να προετοιμαστούν κατάλληλα.
Σενάριο 2: Αργή ανάκαμψη
Παρά την αλματώδη αύξηση που υπήρξε στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στο σύνολό του το retail δέχθηκε σημαντικές πιέσεις. Επιπλέον, σε εργαζόμενους που βρέθηκαν σε αναστολή εργασίας λήγει αυτό το μήνα το έκτακτο κρατικό βοήθημα και για αρκετούς η επόμενη ημέρα μοιάζει αβέβαιη. Εάν μια σημαντική μερίδα εργαζομένων χάσει το εισόδημά της ή αυτό μειωθεί σημαντικά, είναι λογικό πως θα μειώσει σημαντικά και τις δαπάνες της.
Τί μπορούν να κάνουν οι λιανοπωλητές για να διατηρήσουν τους αγοραστές σε περίπτωση αργής και παρατεταμένης ανάκαμψης; Πρέπει, πιθανώς να αναζητήσουν τρόπους έμμεσης χρηματοδότησης για τους πελάτες τους, όπως άτοκες δόσεις; Να διαμορφώσουν και να προσφέρουν ένα πιο οικονομικό προϊόντικό μίγμα από το e-shop τους; Πώς θα προετοιμαστούν όσο γίνεται καλύτερα και θα εξασφαλίσουν ευελιξία;
Σενάριο 3: Ύφεση
Τί θα συμβεί εάν υπάρξουν σημαντικές αναζωπυρώσεις του ιού κατά τη διάρκεια των εορτών; Αρκετοί λοιμωξιολόγοι, στη χώρα μας και διεθνώς, έχουν προειδοποιήσει πως εάν δεν υπάρξει προσοχή κατά τη χαλάρωση των μέτρων, εύκολα θα δούμε σημαντική αύξηση των κρουσμάτων. Μάλιστα, ήδη υπάρχουν ανάλογα παραδείγματα στη Γερμανία και αλλού.
Εάν η οικονομία αντιμετωπίζει προβλήματα την περίοδο των εορτών πώς θα καταφέρουν οι επιχειρηματίες να μειώσουν τα κόστη τους για να αποφύγουν τις απώλειες; Πώς θα σχεδιάσουν τις αγορές τους; Εάν οι πωλήσεις των e-shop εκτοξευθούν, όπως την περίοδο του Πάσχα, καθώς οι αγοραστές θα αποφεύγουν τα φυσικά καταστήματα, θα υπάρχουν αποθέματα σε προϊόντα για να αξιοποιηθεί η αυξημένη ζήτηση; Πώς θα εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους, εάν οι μεταφορικές εταιρείες "πνιγούν" και πάλι από τον τεράστιο όγκο προϊόντων προς παράδοση.
Σχέδιο δράσης
Ξεκινήστε να δίνετε απαντήσεις στις παραπάνω ερωτήσεις από τώρα! Επικοινωνήστε με τους προμηθευτές σας για να διασφαλίσετε ότι το απόθεμα θα είναι διαθέσιμο, ή να εξετάσετε εναλλακτικά πιο οικονομικά προϊόντα. Πραγματοποιήστε αγορές νωρίτερα, εάν μπορείτε και κρίνετε ότι χρειάζεται. Επανεξετάστε τις επιλογές των ταχυμεταφορών. Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας. Ετοιμάστε ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με τα σχέδια για τις αγορές τους και με το πόσο ευχαριστημένοι είναι, τί θα ήθελαν να δουν και τι περιμένουν από το e-shop σας.
Εικόνα: Joshua Woroniecki, Pixabay
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Κάθε άλλο παρά επιστροφή στους “φυσιολογικούς” ρυθμούς ανάπτυξης του 25% ετησίως σημειώνει το ηλεκτρονικό εμπόριο προϊόντων στη χώρα μας, καθότι στο σύνολο του Μαΐου (εβδομάδα 18 έως 22) ο ρυθμός ανάπτυξης ήταν 107% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 και παραπάνω από τετραπλάσιος από την αρχή του 2020.
Εντύπωση προκαλεί ότι με τη λήξη της καραντίνας οι καταναλωτές δεν επέστρεψαν αυτόματα στο φυσικό δίκτυο των καταστημάτων, αλλά συνέχισαν να αγοράζουν online, δείχνοντας αυξημένη εμπιστοσύνη στο ηλεκτρονικό κανάλι.
Ωστόσο το διάστημα 18 έως 31 Μαΐου παρατηρείται μία επιβράδυνση του αναπτυξιακού ρυθμού, που λογικά αποδίδεται στη λειτουργία και των εμπορικών κέντρων, αλλά και στον σχετικά καλό καιρό που επικράτησε στη χώρα μας.
Η έρευνα αυτή διενεργήθηκε μηνιαίως στην περίοδο της πανδημίας από τον GR.EC.A τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου με τη συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group. Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 4.451 e-shops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.116 e-shops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice.
Από την έρευνα έχουν εξαιρεθεί όλες οι κατηγορίες υπηρεσιών (όπως αεροπορικά εισιτήρια, μουσική, ταινίες, συνδρομές σε παιχνίδια) αλλά και η κατηγορία αγορών από online super markets και ειδών κινητής τηλεφωνίας.
Με την 3η φάση αυτής της έρευνας ολοκληρώνονται και οι πρωτοβουλίες του GR.EC.A για την πανδημία, όπως αυτές δημοσιεύτηκαν στο greekecommerce.gr/covid-19 αλλά σηματοδοτείται ταυτόχρονα και η λήξη της θητείας του 9μελούς ΔΣ του GR.EC.A και της προέδρου του, Δρ. Κατερίνας Φραϊδάκη.
Ο Σύνδεσμος έχει προκυρήξει εκλογές την Τετάρτη 24 Ιουνίου, στις οποίες μάλιστα θα καινοτομήσει, διεξάγωντάς τις αποκλειστικά με ηλεκτρονική διαδικασία μέσω των συστημάτων Zoom & Zeus.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Στο χάσμα που χωρίζει τα δύο Φύλα, τους Άνδρες και τις Γυναίκες, στο πεδίο των αγοραστικών προθέσεων και καταναλωτικών συμπεριφορών, θα επικεντρωθεί το επόμενο webinar της Plushost με τίτλο "Οι Άνδρες αγοράζουν, οι Γυναίκες ψωνίζουν… ("Men buy, Women shop")" το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 16 Ιουνίου, ώρα 5 μ.μ.
Στο panel των ομιλητών θα συμμετέχουν ο Θανάσης Καμέας, Founder/CEO - Plushost.gr, η Ξένια Κούρτογλου, Ιδρύτρια FOCUS BARI, E-Satisfaction, coach & mentor και συγγραφέας και ο Φώτης Ρήγας, Commercial Director -Plushost.gr. Τη συζήτηση θα συντονίσει η Σόνια Χαϊμαντά, Δημοσιογράφος, Διδάσκουσα (Π.Δ. 407) στο τμήμα Επικοινωνίας & ΜΜΕ του ΕΚΠΑ. Για εγγραφές πατήστε ΕΔΩ.
Αποφεύγοντας στερεότυπα και προσεγγίζοντας επιστημονικά ερευνητικά δεδομένα, ο CEO της Plushost, Θανάσης Καμέας θα μοιραστεί την εμπειρία του για το χρόνο παραμονής Ανδρών και Γυναικών στα e-shops, τις διαδρομές και την πλοήγησή τους, τα προϊόντα που αναζητούν και τους τρόπους πληρωμής. Η Ξένια Κούρτογλου, founder της Focus Bari, θα αναλύσει τα συμπεράσματα έρευνας για τις καταναλωτικές συνήθειες μετά την πανδημία κάνοντας focus σε νέα ερευνητικά δεδομένα: Οι άνδρες αγοράζουν πιο στοχοπροσηλωμένα με σαφή προτίμηση στις κινητές συσκευές σε αντίθεση με τις Γυναίκες που κυκλοφορούν περισσότερο χρόνο στα e shops συγκρίνοντας με μεγαλύτερη επιμονή τις τιμές και λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τη γνώμη του κοινού και των influencers από τα Social Media, έχοντας ως ισχυρό κίνητρο αγοράς την έκπτωση και τις Προσφορές. Τέλος, ο Φώτης Ρήγας, θα πλαισιώσει τους πανελίστες υπό την οπτική γωνία του εμπορικού διευθυντή της Plushost.gr.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Μετά από τις ιδιαίτερα επιτυχημένες διοργανώσεις διεθνούς εμβέλειας των τελευταίων ετών, ανακοινώθηκε από τους διοργανωτές η eCommerce & Digital Marketing Expo 2020 που θα πραγματοποιηθεί στις 21 και 22 Νοεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο.
H φετινή ECDM Expo θα διοργανωθεί, φυσικά, με ιδιαίτερη μέριμνα για την ασφάλεια επισκεπτών, εκθετών και όλων των συνεργατών, τηρώντας απολύτως όλες τις οδηγίες και τα πρωτόκολλα λειτουργίας των εκδηλώσεων που θα οριστούν από τους αρμόδιους φορείς.
Ο κλάδος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, αλλά και του Digital Marketing γνώρισε μεγάλη άνοδο κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ιδιαίτερα δε και μετά από αυτή, αφού παρουσιάζεται μεγάλη κινητικότητα στους δύο αυτούς κλάδους του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, διεθνώς.
Η ECDM Expo 2020 θα συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των προηγούμενων διοργανώσεων διεθνούς εμβέλειας και θα επεκτείνει τη θεματολογία των παράλληλων διοργανώσεων με νέες πρωτοβουλίες που θα ανακοινωθούν τις επόμενες εβδομάδες, εκτός των συνεδρίων και workshop.
Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 21 και 22 Νοεμβρίου 2020.
Διοργάνωση: Verticom, www.verticom.gr
Πληροφορίες για την προηγούμενη διοργάνωση μπορείτε να βρείτε εδώ.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η συνολική διαδικτυακή διασυνοριακή αγορά στην Ευρώπη (εξαιρουμένων των ταξιδιωτικών προϊόντων) αντιπροσώπευε κύκλο εργασιών 108,75 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2019, σημειώνοντας αύξηση 14,4% σε σύγκριση με την κατάσταση προ ενός χρόνου. Το σχετικό μερίδιο αγοράς αντιπροσωπεύει το 23,55% των συνολικών διαδικτυακών πωλήσεων στην Ευρώπη.
Το μερίδιο αυξήθηκε ελαφρώς σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και διαμορφώθηκε από 22,8%, σε 23,55%, ενώ το μεγαλύτερο μέρος του διασυνοριακού εμπορίου στην Ευρώπη (55%) προέρχεται από "παίκτες" από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Τα στοιχεία προέρχονται από το Cross-Border Commerce Europe, το οποίο έχει καταγράψει τις ισχυρότερες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρώπης, με έμφαση στη διασυνοριακή απόδοση.
Φέτος, ο Όμιλος Ikea κατέχει την ηγετική θέση στο TOP 500 Cross-Border Retail Europe. Ο σουηδός γίγαντας δημιούργησε διασυνοριακάέσοδα 4,6 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2019. Στη δεύτερη και τρίτη θέση ακολουθούν δύο φίρμες ένδυσης, οι H&M και Zara, αντίστοιχα.
Πηγή: ecommerce news
Σε σύγκριση με τo TOP 10 του περασμένου έτους, υπάρχουν μερικές σημαντικές αλλαγές. Οι Lego, C&A, Smyths Toys και TomTom μπήκαν στη λίστα, ενώ οι Pandora, Thomann, Jack & Jones και Swarovski έπεσαν στην κατάταξη και βγήκαν από αυτή.
Εικόνα: 3D Animation Production Company, Pixabay
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Τα περιοριστικά μέτρα αντιμετώπισης του κορονοϊού επέφεραν μεγάλη αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο Απρίλιος 2020 έκλεισε με αύξηση 171% των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι, ενώ το 2019 οι ηλεκτρονικές πωλήσεις B2C απέφεραν €5,8 δισεκατομμύρια. Επίσης, το 87% των καταναλωτών πραγματοποίησαν τις ηλεκτρονικές τους αγορές από εγχώριες επιχειρήσεις, αναδεικνύοντας την ανάγκη υποστήριξης των επιχειρήσεων στην παροχή της πληρέστερης δυνατής ενημέρωσης των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Με βάση τις εξελίξεις αυτές και στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας διαρκείας του για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ελληνικής οικονομίας, ο ΣΕΒ συνέταξε Πρακτικό Οδηγό για σωστή επικοινωνία των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, με βασικές κατευθύνσεις, προτάσεις και πρακτικά παραδείγματα, για τους τρόπους βελτιστοποίησης της πληροφόρησης των καταναλωτών, στο πλαίσιο των ηλεκτρονικών τους αγορών.
Ο Οδηγός του ΣΕΒ βασίστηκε στην αντίστοιχη πρωτοβουλία «Recommendations for a better presentation of information to consumers» της BusinessEurope και άλλων επιχειρηματικών οργανώσεων, η οποία έχει προβληθεί και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σε 10 βασικές οδηγίες συνοψίζει τα κύρια σημεία που θα πρέπει να προσέξουν οι επιχειρήσεις για την ορθή ενημέρωση των καταναλωτών του ηλεκτρονικού τους καταστήματος.
Με οπτικά παραδείγματα και πρακτικές οδηγίες, παρέχει χρήσιμες συμβουλές για τη διευκόλυνση της συμμόρφωσης των επιχειρήσεων στις απαιτήσεις ενημέρωσης των ψηφιακών καταναλωτών και την καλύτερη δυνατή επεξήγηση των πληροφοριών που πρέπει να γνωρίζουν πριν την ολοκλήρωση των αγορών τους -από το πώς μπορούν να ασκούν το δικαίωμα υπαναχώρησής τους, έως τη δυνατότητα προσφυγής τους σε εξωδικαστικούς μηχανισμούς επίλυσης διαφορών, και την τυχόν δέσμευση της επιχείρησης από σχετικούς Κώδικες Δεοντολογίας.
Όπως επισημαίνεται στον Οδηγό, η διαρκώς αυξανόμενη τάση στο ηλεκτρονικό εμπόριο επιφέρει αλλαγές στον τρόπο επικοινωνίας εμπόρου και καταναλωτή, καθώς η απουσία φυσικής πρόσβασης στο κατάστημα και τον έμπορο συχνά δυσκολεύει την κατανόηση των όρων συναλλαγής.
Όπως δήλωσε ο Αντιπρόεδρος του ΣΕΒ, κ. Ιωάννης Γιώτης, προλογίζοντας την έκδοση, «στον ΣΕΒ πιστεύουμε στο τρίπτυχο ενημερωμένη επιχείρηση, ενημερωμένος καταναλωτής, υγιής αγορά». Η διασφάλιση, συνεπώς, της κατάλληλης ενημέρωσης του ψηφιακού καταναλωτή, είναι κομβικής σημασίας για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης του στις ηλεκτρονικές αγορές και τον περιορισμό του κινδύνου παρανοήσεων και μελλοντικών διενέξεων.
Μπορείτε να βρείτε τον Οδηγό στην ιστοσελίδα του ΣΕΒ.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Πρόσφατη έρευνα μεταξύ 1.500 online εμπόρων στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Σκανδιναβία και τις Κάτω Χώρες, δείχνει ότι το 65% χρειάστηκε επιπλέον χρηματοδότηση τα τελευταία δύο χρόνια. Τα δάνεια που πραγματοποιούνται μετά την εμφάνιση του νέου κορωνοϊού δεν περιλαμβάνονται σε αυτό το στατιστικό στοιχείο.
Το μεγαλύτερο ποσοστό του δανεισμού χρησιμοποιήθηκε για την αγορά εξοπλισμού. Το 23% των επιχειρήσεων χρησιμοποίησε τη χρηματοδότηση για να καλύψει τη μισθοδοσία, ενώ το 26,5% χρειαζόταν επιπλέον μετρητά για να καλύψει το επιχειρηματικό κόστος.
Κάποιοι πιστεύουν ότι οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν τεράστια έσοδα και αυτό μπορεί να ισχύει για ορισμένους "παίκτες", αλλά ξεχνούν το γεγονός ότι υπάρχουν και ορισμένα σοβαρά κόστη, ενώ οι περισσότεροι online retailers είναι μικρές επιχειρήσεις.
Πηγή: ecommercenews
Για μικρότερες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου, η ταχύτητα είναι ένας σημαντικός παράγοντας όσον αφορά τη λήψη δανείου για την επισκευή εξοπλισμού, ή την αύξηση του προσωπικού λίγο πριν από σημαντικές περιόδους γιορτών ή διακοπών. Πάντως, οι περισσότεροι έμποροι (24,6%) έπρεπε να περιμένουν μεταξύ τριών και τεσσάρων εβδομάδων για χρήματα, ενώ άλλοι (21,7%) έπρεπε να περιμένουν έναν έως δύο μήνες. Και το 6% των ερωτηθέντων έπρεπε να περιμένουν μεταξύ πέντε και έξι μηνών, σύμφωνα με την έρευνα.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Κάθε άλλο παρά συγκυριακή δείχνει να είναι η στροφή των Ελλήνων καταναλωτών προς το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς οι online αγοραστικές συνήθειες δείχνουν ότι ήρθαν για να μείνουν. Πλέον, ένας στους δύο χρήστες του Διαδικτύου αγοράζουν συστηματικά online σε σχέση με έναν στους πέντε το 2019.
Επιπλέον, διαπιστώνεται δεκαπλασιασμός τις πελατειακής βάσης των ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ, τη στιγμή που ένας στους δύο δηλώνει ότι θα συνεχίσει και στο μέλλον να παραγγέλνει προϊόντα σουπερμάρκετ με παράδοση κατ’ οίκον. Επίσης, ένας στους δύο καταναλωτές στην Ελλάδα ενημερώνεται μέσω Internet για προσφορές και εκπτώσεις.
Ειδικότερα, σε σχέση με πέρυσι, έχει υπερ-διπλασιαστεί η συστηματική τάση αγορών από ηλεκτρονικά καταστήματα γενικά (από το 21% των χρηστών Διαδικτύου που είχε κάνει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά το τελευταίο δεκαήμερο το 2019) σε 51% τον Μάιο 2020 (με το ποσοστό, μάλιστα, να είναι σταθερό και στις δύο μετρήσεις του Μαΐου).
Επίσης, η ηλεκτρονική υπηρεσία παράδοσης έτοιμου φαγητού παρουσιάζει αύξηση από 13% στο 33%, με σημαντική άνοδο να καταγράφεται την περίοδο μετά από την παύση του Lockdown και την χαλάρωση των μέτρων.
Όσον αφορά τις παραγγελίες από ηλεκτρονικό σουπερμάρκετ, η αύξηση των καταναλωτών ξεπερνά το 1.000%, αφού 12% των χρηστών Διαδικτύου έχει παραγγείλει online συστηματικά τον Μάιο, σε σχέση με κάτω του 1% που ήταν το 2019, με το ποσοστό να παγιοποιείται και στις δύο μετρήσεις του Μαΐου.
Οι παραγγελίες εξ αποστάσεως δεν περιορίζονται μόνο στο κανάλι του Διαδικτύου. Σημαντικός αριθμός καταναλωτών παραγγέλνει και μέσω τηλεφώνου τρόφιμα, delivery ή και άλλα ήδη, με τα ποσοστά να εκτιμώνται στο 15% για το delivery φαγητού και στο 10% για τα τρόφιμα γενικά.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
Εικόνα: Alexas_Fotos, Pixabay
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77