Το BestPrice.gr, πιστό στο όραμά του για την ανάδειξη και προώθηση των βέλτιστων πρακτικών του e-commerce, απονέμει για 3η συνεχή χρονιά τα BestPrice Customer Review Awards.
Τα BestPrice Customer Review Awards είναι ένα ετήσιο πρόγραμμα επιβράβευσης των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων για την ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πελάτες τους, με βάση τις αξιολογήσεις των χρηστών του BestPrice.gr. Για την ανάδειξη των ηλεκτρονικών καταστημάτων υπολογίζεται ο μέσος όρος βαθμολογίας χρηστών την προηγούμενη χρονιά, ενώ λαμβάνεται υπόψη το πλήθος των συνολικών ή τυχόν αρνητικών αξιολογήσεων.
Φέτος, στα BestPrice Customer Review Awards 2019 κατάφεραν να διακριθούν 105 ηλεκτρονικά καταστήματα συγκεντρώνοντας μέσο όρο βαθμολογίας χρηστών πάνω από 4 στα 5. Αξίζει να σημειωθεί ότι το BestPrice.gr επισκέπτονται σε μηνιαία βάση περίπου 3 εκατομμύρια χρήστες, ενώ συνεργάζεται με περισσότερα από 2.050 καταστήματα.
Τα BestPrice Customer Review Awards αποτελούν ένα επιπλέον κίνητρο για τα ηλεκτρονικά καταστήματα να βελτιώσουν τις διαδικασίες και τις υπηρεσίες που προσφέρουν στον καταναλωτή, ενώ παράλληλα δίνουν αξία στην εμπειρία αγοράς κάθε καταναλωτή. Σε αυτό το πλαίσιο, καλούμε τους χρήστες να γράψουν τη δική τους αξιολόγηση, κάθε φορά που αγοράζουν από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που συμμετέχει στο BestPrice.gr.
Περισσότερες πληροφορίες για τα BestPrice Customer Review Awards καθώς και η πλήρης λίστα των καταστημάτων είναι διαθέσιμες στον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.bestprice.gr/customer-review-awards
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του BestPrice.gr.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – Ε.Σ.Η.Ε (Greek E-Commerce Association - GR.EC.A), έχοντας ως στόχο την ενημέρωση και την εκπαίδευση επαγγελματιών και επιχειρήσεων, διοργανώνει εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, στο πλαίσιο της διοργάνωσης ECDM Conference North που θα πραγματοποιηθεί στις 8 Απρίλιου, στο THE MET HOTEL, στη Θεσσαλονίκη.
Στόχος του προγράμματος αυτού, είναι η ενημέρωση και η εκπαίδευση επαγγελματιών και επιχειρήσεων στην αξιοποίηση των ευκαιριών που προσφέρει ο κλάδος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Απευθύνεται σε επαγγελματίες και τα στελέχη που θέλουν να αποκτήσουν ή να αναπτύξουν τις γνώσεις τους πάνω σε καίρια θέματα και τάσεις του e-commerce και του Digital Marketing.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να επιμορφωθούν τόσο πάνω σε θεμελιώδεις γνώσεις του κλάδου όσο και σε πιο advanced θέματα και παράλληλα να ενημερωθούν για τις ευκαιρίες που προσφέρει ο κλάδος στις τοπικές επιχειρήσεις. Επιπρόσθετα, θα έχουν την ευκαιρία να δικτυωθούν με επαγγελματίες του χώρου και να συνάψουν επιχειρηματικές σχέσεις μαζί τους, κατά τη διάρκεια των εκπαιδευτικών δράσεων και της εκδήλωσης δικτύωσης.
Τα μέλη του GR.EC.A έχουν δικαίωμα δωρεάν συμμετοχής, ενώ το κόστος συμμετοχής για τα μη μέλη του GR.EC.A και τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους, είναι 25 ευρώ ανά άτομο. Οι εγγραφές θα ανοίξουν σύντομα.
Η διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Conference North, 2020 που φιλοξενεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του GR.EC.A, είναι μία συνεδριακή εκδήλωση, η οποία θα συνδυαστεί με εκθεσιακή παρουσία εταιρειών και όσον αφορά στον εκθεσιακό της χώρο, η επίσκεψη είναι δωρεάν.
Το συνέδριο της ECDM Conference North χωρίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες, eCommerce Platforms, Digital Marketing, Digital Payments, Shipments & Logistics και έχει στόχο να παρουσιάσει στο κοινό της Βόρειας Ελλάδας τις βέλτιστες πρακτικές από εγχώρια και διεθνή επιτυχημένα project και όλες τις μοντέρνες υπηρεσίες και προϊόντα για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.
Περισσότερα σχετικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του GR.EC.A θα ανακοινωθούν στη σχετική σελίδα του event.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα πραγματοποιείται με την ευγενική χορηγία της διοργάνωσης ECDM Conference North και της εταιρείας Verticom.
Το Web World News είναι χορηγός επικοινωνίας της εκδήλωσης.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (Safer Internet Day – SID), η οποία διοργανώνεται κάθε χρόνο (φέτος στις 11 Φεβρουαρίου), στοχεύει στην ενημέρωση, την κινητοποίηση και τη μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση του κοινού αναφορικά με τα ζητήματα που προκύπτουν σχετικά με το Διαδίκτυο, καθώς και στην εκπαίδευση των χρηστών για τις στρατηγικές αντιμετώπισής τους.
Το 78,5% των ελληνικών νοικοκυριών έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο, ενώ 8 στους 10 Έλληνες χρήστες συνδέονται στο Internet εν κινήσει -εκτός κατοικίας και χώρου εργασίας- από φορητή συσκευή. Ανεξάρτητα από το πόσο συχνά κάνουν οι Έλληνες χρήση του Διαδικτύου – προκειμένου να αναζητήσουν πληροφορίες για προϊόντα ή υπηρεσίες (88,3%), να διαβάσουν ειδήσεις online (87,7%), να στείλουν ή να λάβουν ηλεκτρονικά μηνύματα (77,9%) ή να αφιερώσουν χρόνο σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (74,9%) – το μόνο σίγουρο είναι ότι αφήνουν παντού το ψηφιακό τους αποτύπωμα.
Οι ηλεκτρονικές πληρωμές απαιτούν αυξημένη επαγρύπνηση και προσοχή προκειμένου να τηρηθεί η προστασία της ιδιωτικότητας και των προσωπικών δεδομένων του εκάστοτε χρήστη, λαμβάνοντας μάλιστα υπόψη ότι 4 στους 10 Έλληνες (41,5%) πραγματοποιούν τόσο online αγορές όσο και συναλλαγές e-banking [1].
Περίπου 2 στους 10 Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου (16,8%) ηλικίας 16-74 ετών αντιμετωπίζουν προβλήματα ψηφιακής ασφάλειας, όπως ενδεικτικά η δόλια χρήση τραπεζικών καρτών, η απώλεια εγγράφων και λοιπών στοιχείων, η κακή χρήση προσωπικών πληροφοριών, η παραλαβή δόλιων, ψευδών ή παραπλανητικών μηνυμάτων (phishing / pharming), καθώς και η πρόσβαση παιδιών σε ακατάλληλες ιστοσελίδες.
Ως εκ τούτου, τα κρούσματα ψηφιακών επιθέσεων φαίνεται ότι αποθαρρύνουν τους Έλληνες πολίτες από τη χρήση του Διαδικτύου, καθώς 4 στους 10 χρήστες (37,7%) τελικά αποφεύγουν και δεν προχωρούν σε συγκεκριμένες online δραστηριότητες, όπως οι τραπεζικές συναλλαγές μέσω web banking και οι αγορές αγαθών ή υπηρεσιών, εξαιτίας της γενικής ανησυχίας τους για θέματα ασφάλειας [2].
Το ακατάλληλο περιεχόμενο και η διαδικτυακή παρενόχληση αποτελούν εξίσου σοβαρά ζητήματα
Οι απόπειρες εξαπάτησης και κλοπής ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων (phishing) δεν είναι οι μοναδικές διαδεδομένες απειλές που ενδέχεται να συναντήσουμε κατά την ψηφιακή μας δραστηριότητα. Ανάμεσα στους άλλους κινδύνους περιλαμβάνονται η επαφή με ακατάλληλο, παράνομο ή επικίνδυνο περιεχόμενο και η διαδικτυακή παρενόχληση, και απαντώνται κυρίως στον νεαρό πληθυσμό.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μεγαλύτερης εθνικής έρευνας για τη διαδικτυακή συμπεριφορά των παιδιών και νέων ηλικίας 10-17 ετών, η οποία διεξήχθη από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου - ΙΤΕ, το 70% έχει ανοίξει προφίλ σε κοινωνικό δίκτυο κάτω από την επιτρεπτή ηλικία των 13 ετών, ενώ το 83% παραδέχεται ότι «σερφάρει» χωρίς γονική επίβλεψη, δεδομένα τα οποία, σε συνδυασμό με την υπερβολική χρήση του Internet, καθιστούν τα παιδιά ιδιαίτερα ευάλωτα στους κινδύνους της «ψηφιακής ζωής». Ένα στα 5 παιδιά δηλώνει ότι έχει πέσει θύμα διαδικτυακής παρενόχλησης, ενώ το 61% έχει συναντήσει ακατάλληλο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων περιστατικών ρητορικής μίσους (hate speech), αφού τα μηνύματα μισαλλόδοξου λόγου αυξάνονται όλο και περισσότερο στα social media [3].
Πως να χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο με ασφάλεια
- Ασφάλεια ιστοσελίδων
- Ελέγξε την ορθότητα της ηλεκτρονικής διεύθυνσης, ειδικά όταν μεταφέρεστε σε άλλους συνδέσμους. Η αρχική σελίδα πρέπει να ξεκινά απαραιτήτως με ‘https’.
- Κάθε φορά που επιλέγετε μια μέθοδο σύνδεσης, να χρησιμοποιείτε πάντοτε την επιλογή με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL.
- Εάν δεν είστε απόλυτα βέβαιοι για την ασφάλεια των links που δέχεστε μέσω email, είναι προτιμότερο να τα αποφεύγετε και να επισκέπτεστε τις εν λόγω ιστοσελίδες μέσω ενημερωμένου browser.
- Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
- Να κάνετε εγκατάσταση λογισμικού προστασίας από ιούς (antivirus) – θα σας βοηθήσει να αποφύγετε βασικές απειλές, με τις αντίστοιχες προειδοποιήσεις, προτού μεταβείτε σε ύποπτες ιστοσελίδες ή κατεβάσετε επικίνδυνα αρχεία.
- Να αποφεύγετε τη χρήση δημοσίων και μη ασφαλών δικτύων Wi-Fi.
- Να θέτετε όρια στον αριθμό των προσωπικών φωτογραφιών και λοιπών πληροφοριών που αναρτάτε δημοσίως.
- Ασφάλεια αγορών
- Ελέγχετε τα στοιχεία και τους κανονισμούς του εκάστοτε e-shop ηλεκτρονικού καταστήματος, να αναζητάτε online κριτικές του εμπορικού ηλεκτρονικού καταστήματος και να διαβάζετε με προσοχή τους όρους του προγράμματος προστασίας του αγοραστή.
- Να επιλέγετε αποκλειστικά και μόνο έναν αξιόπιστο πάροχο υπηρεσιών πληρωμών. Διάφορες μέθοδοι πληρωμής, όπως και η PayPal, σας επιτρέπουν να πραγματοποιείτε αγορές σε πάμπολλα ηλεκτρονικά σημεία, ενώ ταυτόχρονα εγγυώνται την ασφάλεια των συναλλαγών σας.
- Να δημιουργείτε ισχυρούς και μοναδικούς κωδικούς πρόσβασης και να τους διατηρείτε μυστικούς.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της PayPal.
1. ELSTAT Survey on the use of information and communication technologies by households and individuals: 2019 / ΕΛΣΤΑΤ - Έρευνα χρήσης τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας από νοικοκυριά και άτομα: 2019
2.ELSTAT Survey | Use of e-commerce and internet security: 2019
3. Greek Safer Internet Center Survey 2019
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Πρόοδος σε παγκόσμιο επίπεδο φαίνεται ότι επιτυγχάνεται σχετικά με την επιβολή φορολογίας στα κέρδη των πολυεθνικών της τεχνολογίας, τον... περιβόητο ψηφιακό φόρο GAFA, θέμα που έχει διχάσει κυβερνήσεις και χώρες διεθνώς. Μετά από μακροχρόνιες προσπάθειες, οι οποίες είτε σε διεθνές επίπεδο είτε σε πανευρωπαϊκό απέβησαν άκαρπες, η προοπτική μίας παγκόσμιας συμφωνίας επί του θέματος γίνεται πλέον πιο ορατή.
Οι συζητήσεις για τους νέους διεθνείς φορολογικούς κανόνες για τις πολυεθνικές εταιρείες της τεχνολογίας σημείωσαν πρόοδο στο Παρίσι στη συνάντηση των χωρών μελών του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, με τον ΟΟΣΑ να δηλώνει ότι στόχος είναι να παρουσιάσει μια τελική πρόταση μέχρι τα τέλη του 2020. Η διεθνής κοινότητα επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της να επιτύχει μια μακροπρόθεσμη λύση, που θα βασίζεται στη συναίνεση όλων επί των φορολογικών προκλήσεων που προκύπτουν από την ψηφιοποίηση της οικονομίας.
Τα μέλη του ΟΟΣΑ δεσμεύτηκαν εξάλλου να συνεχίσουν να εργάζονται για τη σύναψη συμφωνίας μέχρι τα τέλη του 2020. Οι διαπραγματεύσεις διεξάγονται ανάμεσα στις 137 χώρες, που συμμετέχουν στην Πολυμερή Σύμβαση για την εφαρμογή μέτρων που σχετίζονται με την Πρόληψη της Διάβρωσης της Φορολογικής Βάσης και της Μετατόπισης των Κερδών - BEPS. Τα μέλη του, ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2019 έχουν ξεκινήσει διαπραγματεύσεις σε δύο πυλώνες για την αντιμετώπιση των φορολογικών προκλήσεων της ψηφιοποίησης.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
Εικόνα: William Iven, Pixabay
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
- Η προστασία των προσωπικών δεδομένων στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- Οι φορολογικές προκλήσεις από την λειτουργία του eShop
- Διαδικασία Αυστηρής Εξακρίβωσης Πελάτη (SCA) στις ηλεκτρονικές πληρωμές – η νέα Οδηγία και οι αναγκαίες προσαρμογές της επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου
- Οι Υποχρεώσεις του Πωλητή στην Ηλεκτρονική Πώληση & το νέο ευρωπαϊκό πλαίσιο προστασίας του e-Καταναλωτή - “New Deal for Consumers”
- Marketing, Εμπορική Πολιτική και Περιορισμοί του ανταγωνισμού κατά την λειτουργία του eShop - νομικοί περιορισμοί στην διανομή & πώληση στο διαδίκτυο
- Διεθνής επέκταση του eShop - Η φορολογική αντιμετώπιση της παρουσίας στο εξωτερικό.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η κυρία Anna Pelkin, είναι Head of Business Development, eBay Israel, Emerging Europe and Africa. Στην ομιλία της στο κεντρικό συνέδριο της ECDM Expo Southeastern Europe 2019, παρουσίασε στοιχεία για το εμπόριο μέσω του eBay σε διεθνές και τοπικό επίπεδο.
[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=fBBvOUtPPlw"]
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σε συνέχεια των επιτυχημένων διοργανώσεων των τελευταίων τριών ετών, αλλά και λαμβάνοντας υπόψη το ιδιαίτερα αυξημένο ενδιαφέρον για ενημέρωση για τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ψηφιακής διαφήμισης στην Βόρεια Ελλάδα, ανακοινώθηκε η διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Conference North, 2020.
Πρόκειται για μία συνεδριακή εκδήλωση, η οποία θα συνδυαστεί με εκθεσιακή παρουσία εταιρειών και θα πραγματοποιηθεί στις 8 Απρίλιου, στο THE MET HOTEL, στη Θεσσαλονίκη.
Το επίσημο Web site του ECDM Conference North 2020 βρίσκεται στον αέρα και περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για επισκέπτες και συμμετέχουσες εταιρείες, χορηγούς και εκθέτες.
Επίσης, είναι διαθέσιμοι οι μηχανισμοί εγγραφής των επισκεπτών του ECDM Conference North 2020, όσον αφορά στον εκθεσιακό του χώρο, όπου η επίσκεψη είναι δωρεάν, αλλά και όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, που θα διεξαχθεί στο πλαίσιο της διοργάνωσης.
Το συνέδριο χωρίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες, eCommerce Platforms, Digital Marketing, Digital Payments, Shipments & Logistics και έχει στόχο να παρουσιάσει στο κοινό της Βόρειας Ελλάδας τις βέλτιστες πρακτικές από εγχώρια και διεθνή επιτυχημένα project και όλες τις μοντέρνες υπηρεσίες και προϊόντα για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν: υποδομές ηλεκτρονικών καταστημάτων, ψηφιακή διαφήμιση, ηλεκτρονικές πληρωμές και ταχυμεταφορές.
Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Για τα μέλη του GRECA προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Τέλος, για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 10 Μαρτίου, προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο, συμπεριλαμβάνονται, εκτός από τη συμμετοχή, 1 διάλειμμα για καφέ και υλικό συνεδρίου (τσάντα, στυλό, σημειωματάριο).
Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο του ECDM Expo Conference North 2020 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον εκθεσιακό χώρο, είναι μία δωρεάν εγγραφή στη φόρμα επισκεπτών που υπάρχει στο ecdmexpo.com.
Χώρος διεξαγωγής: THE MET HOTEL, Θεσσαλονίκη.
Χρόνος διεξαγωγής: 8 Απριλίου 2020.
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Πιο πρόσφορο αρχίζει να γίνεται το έδαφος για την επιβολή ενός ελάχιστου φορολογικού συντελεστή επί των κερδών των τεχνολογικών κολοσσών. Μετά από πολυετείς ατελέσφορες προσπάθειες σε παγκόσμιο, αλλά και ευρωπαϊκό επίπεδο, για τον λεγόμενο ψηφιακό φόρο, η διεθνής κοινότητα φαίνεται ότι βρίσκεται καθοδόν για την επίτευξη μιας σχετικής συμφωνίας.
Το έδαφος για την αίσια κατάληξη των πολυετών προσπαθειών επιβολής φορολογίας στα κέρδη των πολυεθνικών της τεχνολογίας ανοίγει η επιτευχθείσα συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ και Γαλλίας για τον λεγόμενο φόρο GAFA (από τα αρχικά των Google, Apple, Facebook, Amazon). Οι δύο πλευρές, μετά από διαμάχη αρκετών μηνών, αποφάσισαν να αφήσουν τη διμερή διαφωνία τους και να ενώσουν τις δυνάμεις τους για την εύρεση μιας παγκόσμιας λύσης, υπό την «ομπρέλα» του ΟΟΣΑ.
ΗΠΑ και Γαλλία βρισκόταν σε έναν άτυπο διπλωματικό «πόλεμο» μετά από την απόφαση της γαλλικής κυβέρνησης να επιβάλλει τον αποκαλούμενο φόρο GAFA στους αμερικανικούς τεχνολογικούς κολοσσούς. Πλέον, όπως ανακοίνωσαν οι υπουργοί Οικονομικών των δύο χωρών, οι δύο πλευρές αποφάσισαν να ξεκινήσουν τις διαδικασίες για τη θεσμοθέτηση διεθνών κανόνων σχετικά με τη διασυνοριακή φορολόγηση των ψηφιακών ομίλων.
Μάλιστα, ο γενικός γραμματέας του ΟΟΣΑ, Άνχελ Γκουρία, μιλώντας σε πάνελ στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός, εξέφρασε την ελπίδα ότι μπορεί να υπάρξει προσχέδιο μιας διεθνούς συμφωνίας επί του θέματος έως τον Ιούλιο. Να σημειωθεί ότι εφόσον επιτευχθεί η συμφωνία θα συνιστά την πρώτη αναμόρφωση των διεθνών φορολογικών κανόνων από τη δεκαετία του 1920 και μετά.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η κυρία Lorraine Higgins, είναι Director of Strategy and Public Policy της MKC communications. Έχει διατελέσει στο Διοικητικό Συμβούλιο του συνδέσμου Ecommerce Europe, ενώ εργάζεται και ως εξωτερική σύμβουλος, μεταξύ άλλων, σε εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Google και η SalesForce.
Στο πλαίσιο αυτό, παρουσίασε τη δράση 5 σημείων που ανέπτυξε στην Ιρλανδία προς αυτή την κατεύθυνση και τα αποτελέσματά της, καθώς και σειρά προτάσεων για την ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου σε εθνικό και πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Μπορείτε να δείτε την ομιλία της κυρίας Higgins στο βίντεο που ακολουθεί.
[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=TTgJ4Uirufs"]
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Στην παγκόσμια πολιτική ατζέντα επανέρχεται το ζέον θέμα της φορολόγησης των πολυεθνικών της τεχνολογίας, το οποίο εδώ και χρόνια απασχολεί τη διεθνή κοινότητα, χωρίς να έχει - μέχρι σήμερα - τελεσφορήσει καμία προσπάθεια επιβολής του. Tο θέμα του λεγόμενου “ψηφιακού φόρου” βρέθηκε στο επίκεντρο της επικοινωνίας του Προέδρου Donald Trump με τον Γάλλο Πρόεδρο Emmanuel Macron.
Aνάμεσα στις δύο χώρες επικρατεί ένας άτυπος διπλωματικός “πόλεμος” μετά από την απόφαση της Γαλλίας να επιβάλει τον αποκαλούμενο φόρο GAFA (από τα αρχικά των Google, Apple, Facebook, Amazon), στους αμερικανικούς τεχνολογικούς κολοσσούς.
Σύμφωνα με γαλλικές διπλωματικές πηγές, οι δύο Πρόεδροι συμφώνησαν να αναζητήσουν, έως τα τέλη του 2020, κοινό τόπο συνεννόησης εντός του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).
Με τη συμφωνία - εφόσον επιβεβαιωθεί – εκτονώνεται, τουλάχιστον προς ώρας, η ένταση μεταξύ των δύο χωρών, οι οποίες έχουν βρεθεί σε ανοιχτή σύγκρουση μετά την απόφαση της γαλλικής κυβέρνησης, η οποία προκάλεσε την έντονη αντίδραση των ΗΠΑ, με τις τελευταίες να προειδοποιούν με εμπορικά… αντίποινα, μέσω της επιβολής δασμών σε γαλλικά προϊόντα, όπως η σαμπάνια.
Ο Πρόεδρος Macron δήλωσε ότι είχε μια “εξαιρετική συζήτηση” με τον Ντόναλντ Τραμπ, αναφορικά με το φόρο στις ψηφιακές υπηρεσίες, τονίζοντας πως οι δύο χώρες θα συνεργαστούν για την αποτροπή ενός ενδεχόμενου δασμολογικού πολέμου.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77