Cloud

Μοναδική αναγνώριση για την Office Line στον τομέα του Cloud

Gold διάκριση στην κατηγορία “Προμηθευτής cloud υπηρεσιών” στα Impact BITE Awards

Τη μοναδική Gold διάκριση στην κατηγορία “Προμηθευτής cloud υπηρεσιών” απέσπασε η Office Line στο πλαίσιο των φετινών Impact BITE Awards, των αναγνωρισμένων βραβείων ανάδειξης των βέλτιστων πρακτικών και της καινοτομίας της Επιχειρηματικής Τεχνολογίας.

Η εταιρεία, παρότι υπήρξε έντονος ανταγωνισμός, ήταν η μοναδική που αναδείχτηκε και βραβεύτηκε στη συγκεκριμένη κατηγορία, γεγονός που πιστοποιεί τον ηγετικό της ρόλο στον τομέα του Cloud. Η νέα αυτή διάκριση προήλθε από έναν έγκριτο θεσμό που δίνει το βήμα στις πρωταγωνίστριες εταιρείες του κλάδου ICT να αναδείξουν τις καλές πρακτικές και την καινοτομία τους.

Το βραβείο παρέλαβε εκ μέρους της Office Line A.E ο Διευθύνων Σύμβουλος, Παναγιώτης Κουρής, ο οποίος σχολίασε σχετικά:

«Είναι μεγάλη μας τιμή να λαμβάνουμε την ύψιστη διάκριση στην κατηγορία “Προμηθευτής cloud υπηρεσιών” στα φετινά Impact BITE Awards, τα οποία αναδεικνύουν τις βέλτιστες πρακτικές αξιοποίησης της επιχειρησιακής τεχνολογίας, στοιχεία που βρίσκονται στον πυρήνα της δραστηριότητας της εταιρείας μας. Με προηγμένες cloud λύσεις που βελτιώνουν τη λειτουργικότητα και αποδοτικότητα των πελατών μας, έχουμε να επιδείξουμε μια επιτυχημένη πορεία στο χώρο των cloud υλοποιήσεων και των έργων μετάβασης στον ψηφιακό μετασχηματισμό σε ένα εγνωσμένο πελατολόγιο, γεγονός που μας καθιστά πρωτοπόρους στον τομέα αυτό στη χώρα μας».

Τα βραβεία Impact BITE Awards διοργανώνονται από το περιοδικό netweek της Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου & Επιχειρείν ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για 7η χρονιά. Στο παρελθόν, μέσω των εν λόγω βραβείων, έχουν αναδειχθεί περισσότερες από 220 βέλτιστες πρακτικές αξιοποίησης της επιχειρησιακής τεχνολογίας, πολλές από τις οποίες έχουν γίνει πραγματικά case studies στην αγορά.

Δυσκολία των επιχειρήσεων στη προστασία των ευαίσθητων δεδομένων στο Cloud

Τα αποτελέσματα μιας πρόσφατης παγκόσμιας έρευνας σε 450 επαγγελματίες του IT, που πραγματοποιήθηκε από την Oracle (NYSE: ORCL) και την KPMG LLP, δείχνουν ότι οι οργανισμοί δυσκολεύονται να προστατεύσουν τα δεδομένα τους εν μέσω των ολοένα αυξανόμενων περιπτώσεων παραβιάσεων ασφαλείας.

Η έκθεση τιτλοφορείται Oracle and KPMG Cloud Threat Report 2018 και εντόπισε ότι σε ποσοστό 90% οι επαγγελματίες στον τομέα της ασφάλειας των πληροφοριών κατατάσσουν ως ευαίσθητα περισσότερα από τα μισά δεδομένα που έχουν σε περιβάλλον cloud.

Επιπλέον, σε ποσοστό 97% έχουν θεσπίσει πολιτικές εγκρίσεων σε περιβάλλον cloud, ωστόσο, στη μεγάλη πλειοψηφία τους (82%) σημειώνουν ότι προβληματίζονται σχετικά με την τήρηση αυτών των πολιτικών από τους εργαζόμενους.

Για τις επιχειρήσεις που αποθηκεύουν ευαίσθητα δεδομένα στο cloud, μια βελτιωμένη στρατηγική ασφάλειας αποτελεί παράγοντα-κλειδί για την επιτήρηση και προστασία τους.

Σε ποσοστό 40%, οι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ο εντοπισμός περιστατικών ασφάλειας στο cloud και η ανταπόκριση σε αυτά αποτελεί σήμερα την κυριότερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν όσον αφορά στην ασφάλεια στον κυβερνοχώρο.

Στο πλαίσιο των προσπαθειών χειρισμού αυτής της πρόκλησης, 4 στις 10 εταιρείες έχουν προσλάβει στελέχη ειδικά για την αρχιτεκτονική ασφαλείας στο cloud, ενώ σε ποσοστό 84% έχουν δεσμευτεί στη χρήση περισσότερης αυτοματοποίησης ως μέσο για να αμυνθούν αποτελεσματικά ενάντια στις εξελιγμένες μεθόδους των επιτιθέμενων.

Ο Akshay Bhargava, Vice President, Cloud Business Group, Oracle, δήλωσε:

«Καθώς οι οργανισμοί επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στο cloud, τα παραδοσιακά μέτρα ασφάλειας δεν είναι σε θέση να συμβαδίσουν με την ταχεία ανάπτυξη των χρηστών, των εφαρμογών, των δεδομένων και της υποδομής.

Η αυτόνομη ασφάλεια είναι κρίσιμης σημασίας όταν υιοθετούνται περισσότερες υπηρεσίες cloud, ώστε να είναι εύκολη η υλοποίηση και διαχείριση ενοποιημένων πολιτικών που καλύπτουν υβριδικά και πολυδιάστατα περιβάλλοντα cloud.

Χρησιμοποιώντας το machine learning, την τεχνητή νοημοσύνη και συντονισμό, οι οργανισμοί μπορούν να εντοπίζουν και να χειρίζονται τις απειλές στο cloud πιο γρήγορα και να προστατεύουν τους πόρους τους.»

Ο Tony Buffomante, U.S. Leader, Cyber Security Services, KPMG LLP, δήλωσε:

«Ο ρυθμός της καινοτομίας και των αλλαγών στις επιχειρηματικές στρατηγικές σήμερα επιβάλλει τη χρήση ευέλικτων και οικονομικά προσιτών λύσεων που βασίζονται στο cloud.

Καθώς πολλοί οργανισμοί περνάνε σε υπηρεσίες cloud, έχει κρίσιμη σημασία οι επιχειρηματικοί στόχοι να συντονίζονται με τους στόχους της ασφάλειας και οι οργανισμοί να θεσπίζουν δικά τους αυστηρά μέτρα ελέγχου, σε αντίθεση με το να εξαρτώνται αποκλειστικά από τα μέτρα που παρέχει ο προμηθευτής της λύσης cloud για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο.»

Πρόσθετα σημαντικά ευρήματα

• Το μεταβαλλόμενο τοπίο των απειλών κρύβει προκλήσεις: Μόνο το 14% των ερωτηθέντων είναι σε θέση να αναλύσουν και να χειριστούν αποτελεσματικά τη μεγάλη πλειοψηφία (75-100%) των δεδομένων που διαθέτουν για συμβάντα ασφάλειας.

• Οι δαπάνες για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο αυξάνονται: Σε ποσοστό 89% οι ερωτηθέντες περιμένουν ότι ο οργανισμός τους θα αυξήσει τις επενδύσεις στην ασφάλεια στον κυβερνοχώρο κατά το επόμενο οικονομικό έτος.

• Ασυνέπειες στις πολιτικές cloud: Σε ποσοστό 26% οι ερωτηθέντες ανέφεραν ως κορυφαία πρόκληση την έλλειψη ενοποιημένων πολιτικών μεταξύ ετερογενών υποδομών.

• Αναθεώρηση στρατηγικών cloud και επιλογών προμηθευτών εν όψει των μεταβαλλόμενων κανονισμών: Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων (General Data Protection Regulation, GDPR) θα επηρεάσει τις στρατηγικές cloud και τις επιλογές των προμηθευτών, σύμφωνα με το 95% των ερωτηθέντων που πρέπει να συμμορφωθούν.

• Οι χρήστες φορητών συσκευών δημιουργούν προκλήσεις όσον αφορά στη διαχείριση ταυτοτήτων και πρόσβασης (IAM) για τους οργανισμούς: Σε ποσοστό 36% οι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι οι φορητές συσκευές και η χρήση εφαρμογών κάνουν πιο δύσκολη την εφαρμογή μέτρων ελέγχου IAM και την παρακολούθηση.

• Η αυτοματοποίηση είναι σε θέση να βοηθήσει: Σε ποσοστό 29%, οι ερωτηθέντες χρησιμοποιούν το machine learning σε περιορισμένη έκταση, το 18% το χρησιμοποιούν σε μεγάλη έκταση, ενώ ακόμα ένα ποσοστό 24% βρίσκεται τώρα στη διαδικασία προσθήκης του στα υπάρχοντα εργαλεία ασφαλείας.

Σχετικά με την Έκθεση
Τα στοιχεία της έκθεσης Oracle and KPMG Cloud Threat Report, 2018 βασίζονται σε έρευνα σε 450 επαγγελματίες από τους τομείς της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο και του IT, προερχόμενους από οργανισμούς του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα στη Βόρεια Αμερική (ΗΠΑ και Καναδάς), τη Δυτική Ευρώπη (Ηνωμένο Βασίλειο) και την Ασία (Αυστραλία, Σιγκαπούρη).

Κορυφαία εταιρεία αναλύσεων: Η Oracle συνεχίζει να αναπτύσσεται δυνατά στο Cloud

Σύμφωνα με νέα έκθεση της IDC, η Oracle κατέκτησε το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς μεταξύ όλων των προμηθευτών επιχειρηματικών εφαρμογών SaaS και σημείωσε την ταχύτερη ανάπτυξη μεταξύ των 10 κορυφαίων προμηθευτών λύσεων PaaS κατά τα δύο τελευταία ημερολογιακά έτη

Redwood Shores, Calif. — 14 Μαΐου 2018 — Η Oracle ανακοίνωσε ότι η IDC αναγνώρισε σε έκδοσή της τη μεγάλη ανταπόκριση που γνωρίζει το Oracle Cloud και την ανάπτυξη που σημειώνει. Σύμφωνα με το Public Cloud Services Tracker του Απριλίου 2018¹ της IDC, η Oracle κατέκτησε το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς μεταξύ όλων των προμηθευτών επιχειρηματικών εφαρμογών SaaS κατά τα ημερολογιακά έτη 2016 και 2017.

Επιπλέον, από την ίδια έκθεση προέκυψε ότι, η Oracle σημείωσε την ταχύτερη ανάπτυξη μεταξύ των 10 κορυφαίων προμηθευτών λύσεων PaaS για τα ίδια ημερολογιακά έτη.

Ο Thomas Kurian, President, Product Development, Oracle, δήλωσε: «Το Oracle Cloud επαναπροσδιορίζει τους τρόπους με τους οποίους οι οργανισμοί εκσυγχρονίζονται, καινοτομούν και ανταγωνίζονται. Από όπου κι αν θέλουν οι οργανισμοί να ξεκινήσουν τη διαδρομή τους στο cloud, η Oracle παρέχει ολοκληρωμένες και ενοποιημένες υπηρεσίες cloud που επιταχύνουν την καινοτομία και τον επιχειρηματικό μετασχηματισμό.

Πιστεύουμε ότι τα αποτελέσματα της πρόσφατης έκθεσης Public Cloud Services Tracker της IDC καταδεικνύουν ακόμα περισσότερο την αξία που προσφέρει το Oracle Cloud.»

Το Worldwide Semiannual Public Cloud Services Tracker® της IDC παρακολουθεί υπηρεσίες δημόσιου cloud με τακτικές δημοσιεύσεις εξαμηνιαίων εκτιμήσεων εσόδων.

Περιλαμβάνει αναλυτικά στοιχεία σε επίπεδο μεμονωμένου προμηθευτή υπηρεσιών δημόσιου cloud αναφορικά με τις ιστορικές επιχειρηματικές επιδόσεις, καθώς και προβλέψεις για τα μεγέθη της αγοράς σε μελλοντικό ορίζοντα πενταετίας για 53 χώρες/περιοχές και για έως και 80 ξεχωριστά τμήματα της αγοράς.

Στην έκθεση, οι εταιρικές εφαρμογές SaaS αναφέρονται στις αγορές της IDC σχετικά με εφαρμογές CRM, Enterprise Resource Management (συμπεριλαμβανομένων των HCM, Financials, Procurement, Order Management, PPM, EAM), Engineering, SCM, Operations και Manufacturing.

Η Oracle παρέχει στους πελάτες της ένα μοναδικό πλεονέκτημα, καθώς είναι η μοναδική εταιρεία στον κόσμο που προσφέρει ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο cloud, το οποίο καλύπτει υπηρεσίες IaaS (Infrastructure as a Service), PaaS (Platform as a Service) και SaaS (Software as a Service).

Σήμερα, οργανισμοί σε 195 χώρες και περιοχές επεξεργάζονται πάνω από 55 δισεκατομμύρια συναλλαγές κάθε μέρα μέσω του Oracle Cloud.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς οργανισμοί από όλο τον κόσμο υιοθετούν με ταχείς ρυθμούς λύσεις Oracle Cloud, ανατρέξτε εδώ: Organizations Worldwide Turn to Oracle Cloud to Fuel their Modernization Efforts

Η Baker Tilly Klitou & Partners αξιοποιεί τις λύσεις Oracle PaaS

Η Baker Tilly αξιοποιεί το Oracle PaaS για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών, της εταιρικής εικόνας της και της συμμόρφωσης με τον GDPR

Η Baker Tilly Klitou & Partners, ένας από τους κορυφαίους διεθνείς οίκους ελεγκτών, λογιστών, φορολογικών και επιχειρηματικών συμβούλων, που δραστηριοποιείται στην Κύπρο και τα Βαλκάνια, επέλεξε λύσεις Oracle Platform as a Service (PaaS) για να μπορεί να παρέχει εξαιρετικές υπηρεσίες στους πελάτες της, να βελτιώσει την εσωτερική αποτελεσματικότητα και να ανταποκριθεί στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις συμμόρφωσης περί προστασίας δεδομένων, οι οποίες αναβαθμίζονται διαρκώς, ειδικά με το νέο Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Δεδομένων (GDPR) της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που αντιμετώπισε η Baker Tilly ήταν η ασφάλεια και η αποτελεσματικότητα της κοινής χρήσης αρχείων με πελάτες, όταν τα αρχεία περιείχαν ευαίσθητες πληροφορίες όπως εταιρικούς λογαριασμούς και τις αντίστοιχες λεπτομέρειες, σε χώρες όπως η Κύπρος, η Βουλγαρία, η Ρουμανία, η Μολδαβία και η Ελλάδα.

Η Baker Tilly αναγνώρισε τους περιορισμούς της υφιστάμενης υπηρεσίας κοινής χρήσης αρχείων, που βασίζεται στο Πρωτόκολλο Μεταφοράς Αρχείων (File Transfer Protocol, FTP), ιδιαίτερα ως προς το μέγεθος των αρχείων, που έπρεπε να ακολουθήσει η εταιρεία ώστε να διατηρηθεί το επίπεδο ποιότητας υπηρεσιών στο εσωτερικό της δίκτυο, καθώς και την ανάγκη των συμβούλων για εξ αποστάσεως και εν κινήσει εργασία.

Όμως, η Baker Tilly έπρεπε να αυξήσει την ταχύτητα, την αποτελεσματικότητα και την απόκριση στην εξυπηρέτηση των πελατών και ταυτόχρονα να προστατεύσει τα αρχεία και να συμμορφωθεί με τους ισχύοντες κανονισμούς περί προστασίας των δεδομένων, συμπεριλαμβανομένου του GDPR.

Η υλοποίηση της λύσης Oracle Content and Experience Cloud βοήθησε την Baker Tilly να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις εφαρμόζοντας ενσωματωμένη ασφάλεια εταιρικού επιπέδου και παρέχοντας σε συμβούλους και πελάτες μια ασφαλή πλατφόρμα για την κοινή χρήση ευαίσθητων οικονομικών και προσωπικών δεδομένων.

Το Oracle Cloud αύξησε την παραγωγικότητα των λογιστικών υπηρεσιών και των υπηρεσιών παροχής επιχειρηματικών συμβουλών, δίνοντας στους συμβούλους τη δυνατότητα να τηρούν και να μοιράζονται έγγραφα από οποιαδήποτε συσκευή μέσω web ανά πάσα στιγμή.

Επίσης, το Cloud κατήργησε τους περιορισμούς στο μέγεθος των αρχείων, εξασφαλίζοντας έτσι γρήγορη αποστολή και λήψη αρχείων ενώ επέτρεψε στους συμβούλους της Baker Tilly να μοιράζονται αρχεία οποιουδήποτε μεγέθους χωρίς επίπτωση στο εσωτερικό δίκτυο.

Το Content and Experience Cloud ενίσχυσε τις δυνατότητες που είχε η Baker Tilly για μια ισχυρή διεθνή παρουσία, επιτρέποντάς της να μεταφέρει κρυπτογραφημένα έγγραφα μεταξύ των χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται.

Όσον αφορά στην αποτελεσματικότητα στη διαχείριση των συστημάτων, το Oracle Cloud απάλλαξε το τμήμα IT της Baker Tilly από την ανάγκη διαχείρισης ενός εσωτερικού server μεταφοράς αρχείων (FTP) αφού πλέον η διαχείριση της κοινής χρήσης αρχείων γίνεται αποκλειστικά από το Oracle Cloud.

Το προσωπικό του τμήματος IT μπορεί, έτσι, να επικεντρωθεί σε άλλα έργα που θα βελτιώσουν ακόμα περισσότερο την αποτελεσματικότητα και την ταχύτητα των υπηρεσιών της Baker Tilly.

Τέλος, το Oracle Cloud υποστήριξε τη δέσμευση της Baker Tilly να παρέχει εξαιρετικού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες, με διαθεσιμότητα 24/7 των υπηρεσιών κοινής χρήσης αρχείων μέσω cloud και με μηδενικές διακοπές λειτουργίας από την έναρξη.

Σε στρατηγικό επίπεδο, το Cloud επίσης υποστήριξε την Baker Tilly στη συμμόρφωση με τον κανονισμό GDPR, επιτρέποντας κοινή χρήση αρχείων με κρυπτογράφηση. Επιπλέον, ενίσχυσε την εμπιστοσύνη προς την Baker Tilly σε επίπεδο επωνυμίας, εφόσον οι πελάτες της γνωρίζουν τώρα ότι μπορούν να μοιράζονται εμπιστευτικά δεδομένα με την προστασία του Oracle Cloud.

Ο Λευτέρης Κρασιάς, Ανώτερος Λειτουργός Πληροφορικής, Baker Tilly Klitou & Partners, δήλωσε: «Επιλέξαμε το Oracle Cloud επειδή μας προσφέρει το ανώτερο επίπεδο ασφάλειας και μας βοηθάει να συμμορφωθούμε με τους διεθνείς κανονισμούς, και όλα αυτά με τιμή ίδια με αυτήν άλλων υπηρεσιών cloud που αξιολογήσαμε.

Η ασφάλεια εταιρικού επιπέδου είναι ιδιαίτερα σημαντική για εμάς, αλλά και για τους πελάτες μας, οι οποίοι υποδέχονται με ικανοποίηση την κίνησή μας να επενδύσουμε σε μια λύση της Oracle για την προστασία των δεδομένων τους.»

Η Baker Tilly πραγματοποίησε την υλοποίηση εσωτερικά με υποστήριξη από την Oracle. «Η διαδικασία της υλοποίησης ήταν πολύ απλή και έγινε ακόμα ευκολότερη χάρη στην υποστήριξη που είχαμε από την Oracle. Από την πρώτη μέρα μέχρι τη στιγμή που το σύστημα τέθηκε σε λειτουργία, λαμβάναμε αναλυτική και ταχύτατη απάντηση σε κάθε μας ερώτηση» συμπλήρωσε ο Λευτέρης Κρασιάς.

H Office Line στους 25 κορυφαίους παρόχους cloud λύσεων της Ευρώπης

Σύμφωνα με το έγκυρο κι εξειδικευμένο περιοδικό CIO Applications Europe

Η Office Line, ηγέτιδα εταιρεία υλοποίησης εξειδικευμένων έργων πληροφορικής, ανακοινώνει την κατάταξή της στις 25 κορυφαίες εταιρείες της Ευρώπης στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων cloud, που βοηθούν τις επιχειρήσεις να μεταβούν γρήγορα και με ασφάλεια στο Digital Transformation.

Η συγκεκριμένη διάκριση που αναγνωρίζει και πιστοποιεί ακόμη μια φορά τη μοναδική ικανότητα και διευρυμένη τεχνογνωσία της Office Line να εξελίσσει τους πελάτες της στο άκρως απαιτητικό cloud-based επιχειρηματικό περιβάλλον του σήμερα, έρχεται από το έγκυρο κι εξειδικευμένο περιοδικό CIO Applications Europe.

Το CIO Applications Europe είναι ένα έγκριτο περιοδικό τεχνολογίας, το οποίο δημοσιεύεται από τη Silicon Valley της Καλιφόρνια και αποτελεί μια πρωταρχική πλατφόρμα για τους CIO’s προκειμένου να εντοπίσουν και να αναζητήσουν καινοτόμες επιχειρηματικές λύσεις.

Είναι ένα ολοκληρωμένο εργαλείο που βοηθά τους ηγέτες στην τεχνολογία να αναλύουν τις νέες τεχνολογίες και να κατανοούν καλύτερα το ρόλο που διαδραματίζουν οι προηγμένες επιχειρησιακές λύσεις στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων.

Η επικείμενη έκδοση της Ευρώπης επικεντρώνεται στον τομέα του cloud και αποσκοπεί στην ανεύρεση όλων εκείνων των προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών που μπορούν να συμβάλλουν στην επίλυση εμποδίων και στην αντιμετώπιση της πολυπλοκότητας διαδικασιών που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις.

Η συντακτική ομάδα του περιοδικού, επέλεξε την Office Line μέσα από μια σειρά αυστηρών κριτηρίων, ως έναν από τους 25 κορυφαίους παρόχους cloud λύσεων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Η πρόσφατη αυτή διάκριση, επισφραγίζει τη στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας στην cloud τεχνολογία και το Digital Transformation, εδραιώνει το προβάδισμά της σε επίπεδο τεχνογνωσίας κι έρχεται με τη συμπλήρωση 20 χρόνων επιτυχημένης πορείας της Office Line στην ελληνική αγορά να ενισχύσει την αναγνώριση αλλά και την περαιτέρω γεωγραφική της επέκταση σε Ευρωπαϊκό επίπεδο.

Alibaba: Έσοδα τριμήνου από τις υπηρεσίες cloud ύψους  700 Μ $

Τα έσοδα του Alibaba παρουσίασαν αύξηση 9,8 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ αναφορικά με το προηγούμενο τρίμηνο της εταιρείας - με έσοδα από το cloud να ξεπερνούν τα 700 εκατομμύρια δολάρια το αντίστοιχο διάστημα.
Τα στοιχεία αναδεικνύουν ένα ακόμη καλό τρίμηνο για τον κινεζικό γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου, του οποίου τα έσοδα από τις υπηρεσίες cloud σημείωσαν αύξηση 103% σε ετήσια βάση, ενώ τα συνολικά έσοδα παρουσίασαν ετήσια αύξηση 61%.
Η Alibaba θα επενδύσει τα έσοδά αυτά σε τέσσερις τομείς, τη βασική της δραστηριότητα το εμπόριο, στο οποίο θα διαθέσει κεφάλαια 8,1 δισ. δολάρια, στο cloud τα ψηφιακά μέσα και την ψυχαγωγία 840 εκατομμύρια δολάρια, και στη ανάπτυξη καινοτομιών 158 εκατομμύρια δολάρια.
Οι νέοι πελάτες που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες cloud της εταιρείας περιελάμβαναν την China National Petroleum Corporation, την Cathay Pacific και - εκτός της Κίνας - τη κυβέρνηση της Μαλαισίας, που χρησιμοποιεί το cloud του Alibaba.
Η εταιρεία αναγνώρισε τη σημασία που έχει η τεχνητή νοημοσύνη (AI) στη πορεία ανάπτυξης της. Περισσότερα από 300 νέα προϊόντα και και υπηρεσίες παρουσιάστηκαν στο Alibaba Cloud το τελευταίο τρίμηνο, με 20% εξ αυτών επικεντρωμένο στην τεχνητή νοημοσύνη στη διαχείριση δεδομένων και κυβερνοασφάλεια.
Άλλες πρωτοβουλίες που εισήγαγε η εταιρεία φέτος περιλάμβαναν επέκταση στην Τουρκία, παράλληλα με την παρουσίαση νέων προϊόντων στην Ευρώπη, καθώς και τη έναρξη λειτουργίας εγκαταστάσεων κέντρων δεδομένων στην Ινδονησία.
"Αναμένουμε το 2019 συνολική αύξηση των εσόδων πάνω από 60%, αντανακλώντας την εμπιστοσύνη μας στις κύριες επιχειρηματικές δραστηριότητές μας, καθώς και τη δυναμική μας στις νέες δραστηριότητες», και ότι οι νέες μας υπηρεσίες θα προσδώσουν μακρόχρονη προστιθέμενη αξία στους συνεργάτες και πελάτες μας" δήλωσε η Maggie Wu, επικεφαλής οικονομικών υπηρεσιών του Ομίλου Alibaba.

Πηγή: Cloudcomputing-news.

H ATC βραβεύεται ως "Partner of the Year" για τις λύσεις Oracle HCM Cloud

Η Oracle βράβευσε την Athens Technology Center (ATC), εταιρεία παροχής ολοκληρωμένων λύσεων HCM στην Ελλάδα και την Κύπρο, ως Partner of the Year για τις λύσεις Oracle HCM Cloud κατά τη διάρκεια του πρόσφατου Oracle Partner Day για την περιοχή της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης στο Βουκουρέστι.

Η ATC είναι μέλος επιπέδου Gold του Oracle PartnerNetwork (OPN). Η ATC έλαβε το βραβείο Partner of the Year για τις λύσεις Oracle HCM Cloud χάρη στις άριστες επιδόσεις της σε μια σειρά από επιτυχημένες υλοποιήσεις Oracle Cloud Talent Acquisition σε κλάδους στους οποίους το HR έχει ιδιαίτερη σημασία, όπως οι τράπεζες, οι τουριστικές επιχειρήσεις, οι ΜΚΟ, κ.ά.

Αυτό το βραβείο έρχεται ως αναγνώριση του καινοτόμου πνεύματος της ATC και της δέσμευσής της στην εξυπηρέτηση των πελατών της Oracle μέσα από την παροχή λύσεων και υπηρεσιών Oracle για επίλυση κρίσιμων επιχειρηματικών προκλήσεων.

Το βραβείο Partner of the Year της Oracle ενθαρρύνει την καινοτομία από τα μέλη του OPN που χρησιμοποιούν προϊόντα και τεχνολογίες της Oracle για τη δημιουργία αξίας για τους πελάτες.

Το βραβείο αντικατοπτρίζει την επιτυχία της ATC όσον αφορά στην υιοθέτηση της προσέγγισης του OPN, που αποσκοπεί στο να μπορέσουν οι συνεργάτες να αναγνωριστούν από την αγορά, ακολουθώντας μια επίσημη διαδικασία εξειδίκευσης σε βασικούς τομείς λύσεων της Oracle.

Η κα Μαρία Ματθαίου, Integrated & HCM Solutions Director, ATC, δήλωσε: «Η Oracle και η ATC παρέχουν ένα πανίσχυρο συνδυασμό τεχνολογιών διαχείρισης ανθρώπινου κεφαλαίου με επαγγελματικές υπηρεσίες.

Προσφέροντας ένα "μίγμα" που περιλαμβάνει λύσεις Oracle HCM Cloud, καθώς και υπηρεσίες υλοποίησης, εκπαίδευσης και συμβουλευτικές υπηρεσίες, η ATC είναι σε θέση να παράσχει μια πιο στιβαρή λύση στους πελάτες τους.»

Ο Jacek Piotrowski, Partner Digital transformation Leader A&C ERP, Oracle CEE & CIS, δήλωσε:

«Η ATC έχει επιδείξει εξαιρετικά υψηλό επίπεδο καινοτομίας στην παροχή δοκιμασμένων λύσεων που βασίζονται σε τεχνολογίες της Oracle και που αντιμετωπίζουν τις πιο κρίσιμες επιχειρηματικές προκλήσεις των κοινών πελατών μας.

Συγχαίρουμε την ATC για την κατάκτηση της σημαντικής διάκρισης "Partner of the Year" για τις λύσεις Oracle HCM Cloud. Το βραβείο αποτελεί αναγνώριση της σημασίας που έχει για τους πελάτες η παροχή λύσεων και υπηρεσιών που φέρνουν πραγματική επιχειρηματική αξία.»

Η SiEBEN επενδύει στα CRM προϊόντα της και στο μοντέλο του cloud

Η SiEBEN έχει εκπονήσει business plan επενδύσεων αξίας €5εκ για την επόμενη 3-ετία με στόχο την επέκταση στις αγορές του εξωτερικού με τα προϊόντα της, αλλά και την εδραίωση της στην Ελλάδα ως leader στο χώρο του CRM.

Ένα μέρος των χρημάτων το έχει ήδη εξασφαλίσει από τον Ιούλιο του 2017 μέσω ιδιωτών επενδυτών (angel investors), και τον Ιανουάριο του 2018 μέσω του ομίλου της Telefonica, η οποία επένδυσε με στόχο την προώθηση του προϊόντος Pobuca στις 23 χώρες που δραστηριοποιείται.

Την Δευτέρα 23/04 η SiEBEN σύναψε στρατηγική συνεργασία με την Entersoft, μέσω της οποίας θα μπορέσει να χρηματοδοτήσει το πλάνο της ολοκληρωμένα.

Η SiEBEN μεταβιβάζει στην Entersoft τη δραστηριότητά της στο Enterprise Mobility με το προϊόν Pocketbiz. Στόχος της SiEBEN είναι η ανάπτυξη στις αγορές του εξωτερικού με το μοντέλο του cloud και παράλληλα ανακοινώνει νέο field-sales automation software: το Pobuca Sales περικλείει την τεχνογνωσία της εταιρίας από το Pocketbiz, αλλά θα στοχεύει επιχειρήσεις μέχρι 50 εργαζομένους σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Θα διατίθεται με το εμπορικό μοντέλο του cloud, όπου οι πελάτες θα μπορούν να το αγοράσουν με συνδρομητικό μοντέλο και αφού το δοκιμάσουν δωρεάν για 15 ημέρες.

Πέρα από το νέο Pobuca Sales, σημαντικές επενδύσεις έχουν προγραμματιστεί για τα υπόλοιπα προϊόντα της SiEBEN, το Pobuca Connect (νέο όνομα του Pobuca app), το Pobuca Loyalty (νέο όνομα του Marera) και το Microsoft Dynamics 365, όπου η SiEBEN υλοποιεί CRM καθετοποιήσεις για vertical industries.

Ο CEO της SiEBEN, Ισίδωρος Σιδερίδης δήλωσε: "Για να βγεις πετυχημένα στις αγορές του εξωτερικού πρέπει να είσαι στοχευμένος, όχι μόνο σε industries, αλλά και σε μέγεθος πελατών.

Διακρίναμε διεθνώς ότι υπάρχει ένα κενό στα λογισμικά field-sales automation για τη μικρή αγορά και έχουμε πλέον αποκτήσει την τεχνογνωσία να απευθυνθούμε σε αυτό το κοινό με το μοντέλο του cloud.

Πήραμε την απόφαση να παραχωρήσουμε στην Entersoft το Pocketbiz με το πελατολόγιο του, ώστε εμείς να επικεντρωθούμε στη νέα έκδοση cloud field-sales automation, το Pobuca Sales.

Παράλληλα εξασφαλίζουμε στο πελατολόγιο του Pocketbiz την καλύτερη δυνατή διάδοχη κατάσταση, δεδομένου ότι η Entersoft είναι ξεκάθαρος πλέον leader της ελληνικής αγοράς στο χώρο του Enterprise mobility".

Το Φυσικό Αέριο βραβεύεται από την Oracle για τις λύσεις Oracle Cloud

To Φυσικό Αέριο βραβεύτηκε στην κατηγορία «Customer Service Excellence» από την Oracle Ελλάς στο πρόσφατο Modern Business Forum, για το έργο παροχής ολοκληρωμένης εμπειρίας εξυπηρέτησης στους πελάτες του το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα Oracle Customer Experience Cloud.

Αξιοποιώντας τις λύσεις Oracle Marketing Cloud και Oracle Service Cloud, το Φυσικό Αέριο μπορεί και διαχειρίζεται με απόλυτη ευελιξία έξυπνες και διασυνδεδεμένες μεταξύ τους υπηρεσίες, ανακτώντας οποιαδήποτε στιγμή και πολύ γρήγορα στοιχεία, πληροφορίες και δεδομένα.

Ο Θέμης Τζελέπης, Διευθυντής Πληροφορικής στο Φυσικό Αέριο, παρουσίασε στο πλαίσιο της εκδήλωσης το έργο ψηφιακού μετασχηματισμού που, τους τελευταίους μήνες, διαπερνάει όλες τις δομές της εταιρείας, υιοθετώντας την αιχμή της τεχνολογίας, όπως οι cloud εφαρμογές της Oracle, ώστε να εξυπηρετήσει τους πελάτες του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, είτε ανήκουν στη βαριά βιομηχανία είτε πρόκειται για μικρούς επαγγελματίες και νοικοκυριά.

Στο περιθώριο της εκδήλωσης ο κ. Τζελέπης δήλωσε: «Η επιλογή του σωστού συνεργάτη, σε ένα κομβικό σημείο για τις επιχειρηματικές λειτουργίες του Φυσικού Αερίου, είναι κρίσιμης σημασίας.

Καθώς το Φυσικό Αέριο εισέρχεται σε μια νέα τεχνολογική εποχή, η επιλογή και η συνεργασία μας με την Oracle μάς κάνουν να αισθανόμαστε ασφάλεια και σιγουριά».

Ο Παναγιώτης Πανταζής, Applications Sales Director για την Ελλάδα, Ρουμανία, Κύπρο και Μάλτα, της Oracle Ελλάς τόνισε: «Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για την επιλογή μας από το Φυσικό Αέριο.

Η συνεργασία μας ενισχύει τη φιλόδοξη πορεία της εταιρείας προς νέες αγορές, εξαιρετικού επιπέδου εξυπηρέτηση των πελατών του, επέκταση της πελατειακής του βάσης, αύξηση της ανταγωνιστικότητάς του και επιχειρηματική ανάπτυξη.

Οι cloud λύσεις Customer Experience της Oracle αποτελούν μέρος του καινοτόμου έργου ψηφιακού μετασχηματισμού του Φυσικού Αερίου προσφέροντας την απαραίτητη καινοτομία, ευελιξία και ασφάλεια ώστε να ανταποκριθεί στις σημερινές επιχειρηματικές προκλήσεις και να επιτύχει τους στόχους του».

Αν και η ιστορία της εταιρείας ταξιδεύει βαθιά μέσα στο χρόνο αριθμώντας περισσότερα από 160 χρόνια εμπειρίας και αξιοπιστίας, το Φυσικό Αέριο στρέφει το βλέμμα του στο μέλλον υλοποιώντας τη νέα γενιά εφαρμογών Software as a Service (SaaS).

CloudPerfect: ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο με τη συμμετοχή της COSMOTE

Στόχος του η παροχή πιο ανταγωνιστικών για παρόχους και επιχειρήσεις υπηρεσιών Cloud

Ελληνικό χρώμα έχει ένα σημαντικό ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα, το οποίο εντάσσεται στη γενικότερη προσπάθεια μετάβασης των χρηστών στο υπολογιστικό νέφος (βλέπε, cloud) και την ευρύτερη διάδοση αυτής της τεχνολογίας.

Πρόκειται για το έργο CloudPerfect (Enabling CLoud Orchestration, Performance and Cost Efficiency Tools for QoE Enhancement and Provider Ranking), στο οποίο συμμετέχει και η COSMOTE, με στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών που βασίζονται σ’ αυτή την τεχνολογία και την ταυτόχρονη μείωση του κόστους τους, προς όφελος τόσο των εταιρειών που τις παρέχουν, όσο και των επιχειρήσεων που τις χρησιμοποιούν.

Το CloudPerfect (περισσότερα γι’ αυτό θα βρείτε στον σύνδεσμο www.cloudperfect.eu) αναπτύσσει εργαλεία τα οποία θα δώσουν στους παρόχους υπηρεσιών Cloud τη δυνατότητα να ελέγχουν τη σταθερότητα και να ενισχύουν αποτελεσματικά τις επιδόσεις των υποδομών τους, με καλύτερη αξιοποίηση πόρων σ’ ό,τι αφορά σε επεξεργαστική ισχύ, αποθηκευτικά μέσα και μνήμη.

Ειδικά για τις επιχειρήσεις που θέλουν να αξιοποιήσουν υπηρεσίες στο Cloud και αναζητούν τον πιο συμφέροντα τρόπο, το ερευνητικό έργο αναπτύσσει εργαλεία τα οποία θα τους επιτρέψουν να αξιολογούν τις προσφορές των παρόχων με κριτήρια κόστους, απόδοσης και διατήρησης της ποιότητας υπηρεσίας, στη βάση SLAs (Service Level Agreements – συμβόλαια διασφάλισης ποιότητας).

Η COSMOTE συμμετέχει πολλαπλά στο έργο, από τον καθορισμό των τεχνικών απαιτήσεων, των προδιαγραφών και της αρχιτεκτονικής του συστήματος ως την ανάπτυξη της πειραματικής υποδομής Cloud, την επίδειξη και τη συνολική αξιολόγηση του συστήματος.

Επιπλέον, συμβάλλει στις ενέργειες διάδοσης και αξιοποίησης των αποτελεσμάτων του έργου, καθώς και στη διαμόρφωση του επιχειρηματικού μοντέλου.

Το CloudPerfect συγχρηματοδοτείται από την Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος Horizon 2020, σ’ αυτό συμμετέχουν οκτώ φορείς από πέντε χώρες της Ευρώπης (Ελλάδα, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία) κι έχει συνολική διάρκεια δυο χρόνια.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο όμιλος ΟΤΕ είναι μακράν ο μεγαλύτερος επενδυτής σε υποδομές τηλεπικοινωνιών, στην Ελλάδα. Μόνο το 2018, ο όμιλος συμμετέχει σε 18 πρωτοποριακά ερευνητικά επιδοτούμενα προγράμματα, ενώ συνολικά από το 2009 ως σήμερα, έχει λάβει μέρος σε περισσότερα από 55 ερευνητικά έργα.

Τέλος, τα Εργαστήρια Νέων Τεχνολογιών του ομίλου αξιολογούν τις νέες τεχνολογίες και ελέγχουν συνεχώς τον εξοπλισμό των τηλεπικοινωνιών του μέλλοντος.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Cloud

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search