Cloud

Η Baker Tilly Klitou & Partners αξιοποιεί τις λύσεις Oracle PaaS

Η Baker Tilly αξιοποιεί το Oracle PaaS για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών, της εταιρικής εικόνας της και της συμμόρφωσης με τον GDPR

Η Baker Tilly Klitou & Partners, ένας από τους κορυφαίους διεθνείς οίκους ελεγκτών, λογιστών, φορολογικών και επιχειρηματικών συμβούλων, που δραστηριοποιείται στην Κύπρο και τα Βαλκάνια, επέλεξε λύσεις Oracle Platform as a Service (PaaS) για να μπορεί να παρέχει εξαιρετικές υπηρεσίες στους πελάτες της, να βελτιώσει την εσωτερική αποτελεσματικότητα και να ανταποκριθεί στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις συμμόρφωσης περί προστασίας δεδομένων, οι οποίες αναβαθμίζονται διαρκώς, ειδικά με το νέο Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Δεδομένων (GDPR) της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που αντιμετώπισε η Baker Tilly ήταν η ασφάλεια και η αποτελεσματικότητα της κοινής χρήσης αρχείων με πελάτες, όταν τα αρχεία περιείχαν ευαίσθητες πληροφορίες όπως εταιρικούς λογαριασμούς και τις αντίστοιχες λεπτομέρειες, σε χώρες όπως η Κύπρος, η Βουλγαρία, η Ρουμανία, η Μολδαβία και η Ελλάδα.

Η Baker Tilly αναγνώρισε τους περιορισμούς της υφιστάμενης υπηρεσίας κοινής χρήσης αρχείων, που βασίζεται στο Πρωτόκολλο Μεταφοράς Αρχείων (File Transfer Protocol, FTP), ιδιαίτερα ως προς το μέγεθος των αρχείων, που έπρεπε να ακολουθήσει η εταιρεία ώστε να διατηρηθεί το επίπεδο ποιότητας υπηρεσιών στο εσωτερικό της δίκτυο, καθώς και την ανάγκη των συμβούλων για εξ αποστάσεως και εν κινήσει εργασία.

Όμως, η Baker Tilly έπρεπε να αυξήσει την ταχύτητα, την αποτελεσματικότητα και την απόκριση στην εξυπηρέτηση των πελατών και ταυτόχρονα να προστατεύσει τα αρχεία και να συμμορφωθεί με τους ισχύοντες κανονισμούς περί προστασίας των δεδομένων, συμπεριλαμβανομένου του GDPR.

Η υλοποίηση της λύσης Oracle Content and Experience Cloud βοήθησε την Baker Tilly να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις εφαρμόζοντας ενσωματωμένη ασφάλεια εταιρικού επιπέδου και παρέχοντας σε συμβούλους και πελάτες μια ασφαλή πλατφόρμα για την κοινή χρήση ευαίσθητων οικονομικών και προσωπικών δεδομένων.

Το Oracle Cloud αύξησε την παραγωγικότητα των λογιστικών υπηρεσιών και των υπηρεσιών παροχής επιχειρηματικών συμβουλών, δίνοντας στους συμβούλους τη δυνατότητα να τηρούν και να μοιράζονται έγγραφα από οποιαδήποτε συσκευή μέσω web ανά πάσα στιγμή.

Επίσης, το Cloud κατήργησε τους περιορισμούς στο μέγεθος των αρχείων, εξασφαλίζοντας έτσι γρήγορη αποστολή και λήψη αρχείων ενώ επέτρεψε στους συμβούλους της Baker Tilly να μοιράζονται αρχεία οποιουδήποτε μεγέθους χωρίς επίπτωση στο εσωτερικό δίκτυο.

Το Content and Experience Cloud ενίσχυσε τις δυνατότητες που είχε η Baker Tilly για μια ισχυρή διεθνή παρουσία, επιτρέποντάς της να μεταφέρει κρυπτογραφημένα έγγραφα μεταξύ των χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται.

Όσον αφορά στην αποτελεσματικότητα στη διαχείριση των συστημάτων, το Oracle Cloud απάλλαξε το τμήμα IT της Baker Tilly από την ανάγκη διαχείρισης ενός εσωτερικού server μεταφοράς αρχείων (FTP) αφού πλέον η διαχείριση της κοινής χρήσης αρχείων γίνεται αποκλειστικά από το Oracle Cloud.

Το προσωπικό του τμήματος IT μπορεί, έτσι, να επικεντρωθεί σε άλλα έργα που θα βελτιώσουν ακόμα περισσότερο την αποτελεσματικότητα και την ταχύτητα των υπηρεσιών της Baker Tilly.

Τέλος, το Oracle Cloud υποστήριξε τη δέσμευση της Baker Tilly να παρέχει εξαιρετικού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες, με διαθεσιμότητα 24/7 των υπηρεσιών κοινής χρήσης αρχείων μέσω cloud και με μηδενικές διακοπές λειτουργίας από την έναρξη.

Σε στρατηγικό επίπεδο, το Cloud επίσης υποστήριξε την Baker Tilly στη συμμόρφωση με τον κανονισμό GDPR, επιτρέποντας κοινή χρήση αρχείων με κρυπτογράφηση. Επιπλέον, ενίσχυσε την εμπιστοσύνη προς την Baker Tilly σε επίπεδο επωνυμίας, εφόσον οι πελάτες της γνωρίζουν τώρα ότι μπορούν να μοιράζονται εμπιστευτικά δεδομένα με την προστασία του Oracle Cloud.

Ο Λευτέρης Κρασιάς, Ανώτερος Λειτουργός Πληροφορικής, Baker Tilly Klitou & Partners, δήλωσε: «Επιλέξαμε το Oracle Cloud επειδή μας προσφέρει το ανώτερο επίπεδο ασφάλειας και μας βοηθάει να συμμορφωθούμε με τους διεθνείς κανονισμούς, και όλα αυτά με τιμή ίδια με αυτήν άλλων υπηρεσιών cloud που αξιολογήσαμε.

Η ασφάλεια εταιρικού επιπέδου είναι ιδιαίτερα σημαντική για εμάς, αλλά και για τους πελάτες μας, οι οποίοι υποδέχονται με ικανοποίηση την κίνησή μας να επενδύσουμε σε μια λύση της Oracle για την προστασία των δεδομένων τους.»

Η Baker Tilly πραγματοποίησε την υλοποίηση εσωτερικά με υποστήριξη από την Oracle. «Η διαδικασία της υλοποίησης ήταν πολύ απλή και έγινε ακόμα ευκολότερη χάρη στην υποστήριξη που είχαμε από την Oracle. Από την πρώτη μέρα μέχρι τη στιγμή που το σύστημα τέθηκε σε λειτουργία, λαμβάναμε αναλυτική και ταχύτατη απάντηση σε κάθε μας ερώτηση» συμπλήρωσε ο Λευτέρης Κρασιάς.

H Office Line στους 25 κορυφαίους παρόχους cloud λύσεων της Ευρώπης

Σύμφωνα με το έγκυρο κι εξειδικευμένο περιοδικό CIO Applications Europe

Η Office Line, ηγέτιδα εταιρεία υλοποίησης εξειδικευμένων έργων πληροφορικής, ανακοινώνει την κατάταξή της στις 25 κορυφαίες εταιρείες της Ευρώπης στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων cloud, που βοηθούν τις επιχειρήσεις να μεταβούν γρήγορα και με ασφάλεια στο Digital Transformation.

Η συγκεκριμένη διάκριση που αναγνωρίζει και πιστοποιεί ακόμη μια φορά τη μοναδική ικανότητα και διευρυμένη τεχνογνωσία της Office Line να εξελίσσει τους πελάτες της στο άκρως απαιτητικό cloud-based επιχειρηματικό περιβάλλον του σήμερα, έρχεται από το έγκυρο κι εξειδικευμένο περιοδικό CIO Applications Europe.

Το CIO Applications Europe είναι ένα έγκριτο περιοδικό τεχνολογίας, το οποίο δημοσιεύεται από τη Silicon Valley της Καλιφόρνια και αποτελεί μια πρωταρχική πλατφόρμα για τους CIO’s προκειμένου να εντοπίσουν και να αναζητήσουν καινοτόμες επιχειρηματικές λύσεις.

Είναι ένα ολοκληρωμένο εργαλείο που βοηθά τους ηγέτες στην τεχνολογία να αναλύουν τις νέες τεχνολογίες και να κατανοούν καλύτερα το ρόλο που διαδραματίζουν οι προηγμένες επιχειρησιακές λύσεις στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων.

Η επικείμενη έκδοση της Ευρώπης επικεντρώνεται στον τομέα του cloud και αποσκοπεί στην ανεύρεση όλων εκείνων των προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών που μπορούν να συμβάλλουν στην επίλυση εμποδίων και στην αντιμετώπιση της πολυπλοκότητας διαδικασιών που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις.

Η συντακτική ομάδα του περιοδικού, επέλεξε την Office Line μέσα από μια σειρά αυστηρών κριτηρίων, ως έναν από τους 25 κορυφαίους παρόχους cloud λύσεων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Η πρόσφατη αυτή διάκριση, επισφραγίζει τη στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας στην cloud τεχνολογία και το Digital Transformation, εδραιώνει το προβάδισμά της σε επίπεδο τεχνογνωσίας κι έρχεται με τη συμπλήρωση 20 χρόνων επιτυχημένης πορείας της Office Line στην ελληνική αγορά να ενισχύσει την αναγνώριση αλλά και την περαιτέρω γεωγραφική της επέκταση σε Ευρωπαϊκό επίπεδο.

Alibaba: Έσοδα τριμήνου από τις υπηρεσίες cloud ύψους  700 Μ $

Τα έσοδα του Alibaba παρουσίασαν αύξηση 9,8 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ αναφορικά με το προηγούμενο τρίμηνο της εταιρείας - με έσοδα από το cloud να ξεπερνούν τα 700 εκατομμύρια δολάρια το αντίστοιχο διάστημα.
Τα στοιχεία αναδεικνύουν ένα ακόμη καλό τρίμηνο για τον κινεζικό γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου, του οποίου τα έσοδα από τις υπηρεσίες cloud σημείωσαν αύξηση 103% σε ετήσια βάση, ενώ τα συνολικά έσοδα παρουσίασαν ετήσια αύξηση 61%.
Η Alibaba θα επενδύσει τα έσοδά αυτά σε τέσσερις τομείς, τη βασική της δραστηριότητα το εμπόριο, στο οποίο θα διαθέσει κεφάλαια 8,1 δισ. δολάρια, στο cloud τα ψηφιακά μέσα και την ψυχαγωγία 840 εκατομμύρια δολάρια, και στη ανάπτυξη καινοτομιών 158 εκατομμύρια δολάρια.
Οι νέοι πελάτες που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες cloud της εταιρείας περιελάμβαναν την China National Petroleum Corporation, την Cathay Pacific και - εκτός της Κίνας - τη κυβέρνηση της Μαλαισίας, που χρησιμοποιεί το cloud του Alibaba.
Η εταιρεία αναγνώρισε τη σημασία που έχει η τεχνητή νοημοσύνη (AI) στη πορεία ανάπτυξης της. Περισσότερα από 300 νέα προϊόντα και και υπηρεσίες παρουσιάστηκαν στο Alibaba Cloud το τελευταίο τρίμηνο, με 20% εξ αυτών επικεντρωμένο στην τεχνητή νοημοσύνη στη διαχείριση δεδομένων και κυβερνοασφάλεια.
Άλλες πρωτοβουλίες που εισήγαγε η εταιρεία φέτος περιλάμβαναν επέκταση στην Τουρκία, παράλληλα με την παρουσίαση νέων προϊόντων στην Ευρώπη, καθώς και τη έναρξη λειτουργίας εγκαταστάσεων κέντρων δεδομένων στην Ινδονησία.
"Αναμένουμε το 2019 συνολική αύξηση των εσόδων πάνω από 60%, αντανακλώντας την εμπιστοσύνη μας στις κύριες επιχειρηματικές δραστηριότητές μας, καθώς και τη δυναμική μας στις νέες δραστηριότητες», και ότι οι νέες μας υπηρεσίες θα προσδώσουν μακρόχρονη προστιθέμενη αξία στους συνεργάτες και πελάτες μας" δήλωσε η Maggie Wu, επικεφαλής οικονομικών υπηρεσιών του Ομίλου Alibaba.

Πηγή: Cloudcomputing-news.

H ATC βραβεύεται ως "Partner of the Year" για τις λύσεις Oracle HCM Cloud

Η Oracle βράβευσε την Athens Technology Center (ATC), εταιρεία παροχής ολοκληρωμένων λύσεων HCM στην Ελλάδα και την Κύπρο, ως Partner of the Year για τις λύσεις Oracle HCM Cloud κατά τη διάρκεια του πρόσφατου Oracle Partner Day για την περιοχή της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης στο Βουκουρέστι.

Η ATC είναι μέλος επιπέδου Gold του Oracle PartnerNetwork (OPN). Η ATC έλαβε το βραβείο Partner of the Year για τις λύσεις Oracle HCM Cloud χάρη στις άριστες επιδόσεις της σε μια σειρά από επιτυχημένες υλοποιήσεις Oracle Cloud Talent Acquisition σε κλάδους στους οποίους το HR έχει ιδιαίτερη σημασία, όπως οι τράπεζες, οι τουριστικές επιχειρήσεις, οι ΜΚΟ, κ.ά.

Αυτό το βραβείο έρχεται ως αναγνώριση του καινοτόμου πνεύματος της ATC και της δέσμευσής της στην εξυπηρέτηση των πελατών της Oracle μέσα από την παροχή λύσεων και υπηρεσιών Oracle για επίλυση κρίσιμων επιχειρηματικών προκλήσεων.

Το βραβείο Partner of the Year της Oracle ενθαρρύνει την καινοτομία από τα μέλη του OPN που χρησιμοποιούν προϊόντα και τεχνολογίες της Oracle για τη δημιουργία αξίας για τους πελάτες.

Το βραβείο αντικατοπτρίζει την επιτυχία της ATC όσον αφορά στην υιοθέτηση της προσέγγισης του OPN, που αποσκοπεί στο να μπορέσουν οι συνεργάτες να αναγνωριστούν από την αγορά, ακολουθώντας μια επίσημη διαδικασία εξειδίκευσης σε βασικούς τομείς λύσεων της Oracle.

Η κα Μαρία Ματθαίου, Integrated & HCM Solutions Director, ATC, δήλωσε: «Η Oracle και η ATC παρέχουν ένα πανίσχυρο συνδυασμό τεχνολογιών διαχείρισης ανθρώπινου κεφαλαίου με επαγγελματικές υπηρεσίες.

Προσφέροντας ένα "μίγμα" που περιλαμβάνει λύσεις Oracle HCM Cloud, καθώς και υπηρεσίες υλοποίησης, εκπαίδευσης και συμβουλευτικές υπηρεσίες, η ATC είναι σε θέση να παράσχει μια πιο στιβαρή λύση στους πελάτες τους.»

Ο Jacek Piotrowski, Partner Digital transformation Leader A&C ERP, Oracle CEE & CIS, δήλωσε:

«Η ATC έχει επιδείξει εξαιρετικά υψηλό επίπεδο καινοτομίας στην παροχή δοκιμασμένων λύσεων που βασίζονται σε τεχνολογίες της Oracle και που αντιμετωπίζουν τις πιο κρίσιμες επιχειρηματικές προκλήσεις των κοινών πελατών μας.

Συγχαίρουμε την ATC για την κατάκτηση της σημαντικής διάκρισης "Partner of the Year" για τις λύσεις Oracle HCM Cloud. Το βραβείο αποτελεί αναγνώριση της σημασίας που έχει για τους πελάτες η παροχή λύσεων και υπηρεσιών που φέρνουν πραγματική επιχειρηματική αξία.»

Η SiEBEN επενδύει στα CRM προϊόντα της και στο μοντέλο του cloud

Η SiEBEN έχει εκπονήσει business plan επενδύσεων αξίας €5εκ για την επόμενη 3-ετία με στόχο την επέκταση στις αγορές του εξωτερικού με τα προϊόντα της, αλλά και την εδραίωση της στην Ελλάδα ως leader στο χώρο του CRM.

Ένα μέρος των χρημάτων το έχει ήδη εξασφαλίσει από τον Ιούλιο του 2017 μέσω ιδιωτών επενδυτών (angel investors), και τον Ιανουάριο του 2018 μέσω του ομίλου της Telefonica, η οποία επένδυσε με στόχο την προώθηση του προϊόντος Pobuca στις 23 χώρες που δραστηριοποιείται.

Την Δευτέρα 23/04 η SiEBEN σύναψε στρατηγική συνεργασία με την Entersoft, μέσω της οποίας θα μπορέσει να χρηματοδοτήσει το πλάνο της ολοκληρωμένα.

Η SiEBEN μεταβιβάζει στην Entersoft τη δραστηριότητά της στο Enterprise Mobility με το προϊόν Pocketbiz. Στόχος της SiEBEN είναι η ανάπτυξη στις αγορές του εξωτερικού με το μοντέλο του cloud και παράλληλα ανακοινώνει νέο field-sales automation software: το Pobuca Sales περικλείει την τεχνογνωσία της εταιρίας από το Pocketbiz, αλλά θα στοχεύει επιχειρήσεις μέχρι 50 εργαζομένους σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Θα διατίθεται με το εμπορικό μοντέλο του cloud, όπου οι πελάτες θα μπορούν να το αγοράσουν με συνδρομητικό μοντέλο και αφού το δοκιμάσουν δωρεάν για 15 ημέρες.

Πέρα από το νέο Pobuca Sales, σημαντικές επενδύσεις έχουν προγραμματιστεί για τα υπόλοιπα προϊόντα της SiEBEN, το Pobuca Connect (νέο όνομα του Pobuca app), το Pobuca Loyalty (νέο όνομα του Marera) και το Microsoft Dynamics 365, όπου η SiEBEN υλοποιεί CRM καθετοποιήσεις για vertical industries.

Ο CEO της SiEBEN, Ισίδωρος Σιδερίδης δήλωσε: "Για να βγεις πετυχημένα στις αγορές του εξωτερικού πρέπει να είσαι στοχευμένος, όχι μόνο σε industries, αλλά και σε μέγεθος πελατών.

Διακρίναμε διεθνώς ότι υπάρχει ένα κενό στα λογισμικά field-sales automation για τη μικρή αγορά και έχουμε πλέον αποκτήσει την τεχνογνωσία να απευθυνθούμε σε αυτό το κοινό με το μοντέλο του cloud.

Πήραμε την απόφαση να παραχωρήσουμε στην Entersoft το Pocketbiz με το πελατολόγιο του, ώστε εμείς να επικεντρωθούμε στη νέα έκδοση cloud field-sales automation, το Pobuca Sales.

Παράλληλα εξασφαλίζουμε στο πελατολόγιο του Pocketbiz την καλύτερη δυνατή διάδοχη κατάσταση, δεδομένου ότι η Entersoft είναι ξεκάθαρος πλέον leader της ελληνικής αγοράς στο χώρο του Enterprise mobility".

Το Φυσικό Αέριο βραβεύεται από την Oracle για τις λύσεις Oracle Cloud

To Φυσικό Αέριο βραβεύτηκε στην κατηγορία «Customer Service Excellence» από την Oracle Ελλάς στο πρόσφατο Modern Business Forum, για το έργο παροχής ολοκληρωμένης εμπειρίας εξυπηρέτησης στους πελάτες του το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα Oracle Customer Experience Cloud.

Αξιοποιώντας τις λύσεις Oracle Marketing Cloud και Oracle Service Cloud, το Φυσικό Αέριο μπορεί και διαχειρίζεται με απόλυτη ευελιξία έξυπνες και διασυνδεδεμένες μεταξύ τους υπηρεσίες, ανακτώντας οποιαδήποτε στιγμή και πολύ γρήγορα στοιχεία, πληροφορίες και δεδομένα.

Ο Θέμης Τζελέπης, Διευθυντής Πληροφορικής στο Φυσικό Αέριο, παρουσίασε στο πλαίσιο της εκδήλωσης το έργο ψηφιακού μετασχηματισμού που, τους τελευταίους μήνες, διαπερνάει όλες τις δομές της εταιρείας, υιοθετώντας την αιχμή της τεχνολογίας, όπως οι cloud εφαρμογές της Oracle, ώστε να εξυπηρετήσει τους πελάτες του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, είτε ανήκουν στη βαριά βιομηχανία είτε πρόκειται για μικρούς επαγγελματίες και νοικοκυριά.

Στο περιθώριο της εκδήλωσης ο κ. Τζελέπης δήλωσε: «Η επιλογή του σωστού συνεργάτη, σε ένα κομβικό σημείο για τις επιχειρηματικές λειτουργίες του Φυσικού Αερίου, είναι κρίσιμης σημασίας.

Καθώς το Φυσικό Αέριο εισέρχεται σε μια νέα τεχνολογική εποχή, η επιλογή και η συνεργασία μας με την Oracle μάς κάνουν να αισθανόμαστε ασφάλεια και σιγουριά».

Ο Παναγιώτης Πανταζής, Applications Sales Director για την Ελλάδα, Ρουμανία, Κύπρο και Μάλτα, της Oracle Ελλάς τόνισε: «Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για την επιλογή μας από το Φυσικό Αέριο.

Η συνεργασία μας ενισχύει τη φιλόδοξη πορεία της εταιρείας προς νέες αγορές, εξαιρετικού επιπέδου εξυπηρέτηση των πελατών του, επέκταση της πελατειακής του βάσης, αύξηση της ανταγωνιστικότητάς του και επιχειρηματική ανάπτυξη.

Οι cloud λύσεις Customer Experience της Oracle αποτελούν μέρος του καινοτόμου έργου ψηφιακού μετασχηματισμού του Φυσικού Αερίου προσφέροντας την απαραίτητη καινοτομία, ευελιξία και ασφάλεια ώστε να ανταποκριθεί στις σημερινές επιχειρηματικές προκλήσεις και να επιτύχει τους στόχους του».

Αν και η ιστορία της εταιρείας ταξιδεύει βαθιά μέσα στο χρόνο αριθμώντας περισσότερα από 160 χρόνια εμπειρίας και αξιοπιστίας, το Φυσικό Αέριο στρέφει το βλέμμα του στο μέλλον υλοποιώντας τη νέα γενιά εφαρμογών Software as a Service (SaaS).

CloudPerfect: ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο με τη συμμετοχή της COSMOTE

Στόχος του η παροχή πιο ανταγωνιστικών για παρόχους και επιχειρήσεις υπηρεσιών Cloud

Ελληνικό χρώμα έχει ένα σημαντικό ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα, το οποίο εντάσσεται στη γενικότερη προσπάθεια μετάβασης των χρηστών στο υπολογιστικό νέφος (βλέπε, cloud) και την ευρύτερη διάδοση αυτής της τεχνολογίας.

Πρόκειται για το έργο CloudPerfect (Enabling CLoud Orchestration, Performance and Cost Efficiency Tools for QoE Enhancement and Provider Ranking), στο οποίο συμμετέχει και η COSMOTE, με στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών που βασίζονται σ’ αυτή την τεχνολογία και την ταυτόχρονη μείωση του κόστους τους, προς όφελος τόσο των εταιρειών που τις παρέχουν, όσο και των επιχειρήσεων που τις χρησιμοποιούν.

Το CloudPerfect (περισσότερα γι’ αυτό θα βρείτε στον σύνδεσμο www.cloudperfect.eu) αναπτύσσει εργαλεία τα οποία θα δώσουν στους παρόχους υπηρεσιών Cloud τη δυνατότητα να ελέγχουν τη σταθερότητα και να ενισχύουν αποτελεσματικά τις επιδόσεις των υποδομών τους, με καλύτερη αξιοποίηση πόρων σ’ ό,τι αφορά σε επεξεργαστική ισχύ, αποθηκευτικά μέσα και μνήμη.

Ειδικά για τις επιχειρήσεις που θέλουν να αξιοποιήσουν υπηρεσίες στο Cloud και αναζητούν τον πιο συμφέροντα τρόπο, το ερευνητικό έργο αναπτύσσει εργαλεία τα οποία θα τους επιτρέψουν να αξιολογούν τις προσφορές των παρόχων με κριτήρια κόστους, απόδοσης και διατήρησης της ποιότητας υπηρεσίας, στη βάση SLAs (Service Level Agreements – συμβόλαια διασφάλισης ποιότητας).

Η COSMOTE συμμετέχει πολλαπλά στο έργο, από τον καθορισμό των τεχνικών απαιτήσεων, των προδιαγραφών και της αρχιτεκτονικής του συστήματος ως την ανάπτυξη της πειραματικής υποδομής Cloud, την επίδειξη και τη συνολική αξιολόγηση του συστήματος.

Επιπλέον, συμβάλλει στις ενέργειες διάδοσης και αξιοποίησης των αποτελεσμάτων του έργου, καθώς και στη διαμόρφωση του επιχειρηματικού μοντέλου.

Το CloudPerfect συγχρηματοδοτείται από την Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος Horizon 2020, σ’ αυτό συμμετέχουν οκτώ φορείς από πέντε χώρες της Ευρώπης (Ελλάδα, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία) κι έχει συνολική διάρκεια δυο χρόνια.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο όμιλος ΟΤΕ είναι μακράν ο μεγαλύτερος επενδυτής σε υποδομές τηλεπικοινωνιών, στην Ελλάδα. Μόνο το 2018, ο όμιλος συμμετέχει σε 18 πρωτοποριακά ερευνητικά επιδοτούμενα προγράμματα, ενώ συνολικά από το 2009 ως σήμερα, έχει λάβει μέρος σε περισσότερα από 55 ερευνητικά έργα.

Τέλος, τα Εργαστήρια Νέων Τεχνολογιών του ομίλου αξιολογούν τις νέες τεχνολογίες και ελέγχουν συνεχώς τον εξοπλισμό των τηλεπικοινωνιών του μέλλοντος.

Η γερμανική κυβέρνηση επιλέγει ανοιχτό κώδικα για τις υπηρεσίες cloud

Εκτός από το να κοστίζει τόνους χρημάτων, το ιδιόκτητο λογισμικό περιέχει και αρκετά κρυμμένα κενά ασφαλείας. Αυτοί είναι οι δύο κύριοι λόγοι για τους οποίους το λογισμικό ανοιχτού κώδικα χρησιμοποιείται από δημόσιους οργανισμούς σε όλο τον κόσμο.

Σε αυτό το πλαίσιο, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γερμανίας αποφάσισε να συνεργαστεί με το Nextcloud, μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ανοιχτού κώδικα για συγχρονισμό αρχείων και παροχή συνεργατικών υπηρεσιών.

Μέσω αυτής της συμφωνίας, η γερμανική κυβέρνηση θα αποκτήσει τη δική της πλατφόρμα cloud on-premise. Έτσι όλος ο κώδικας του γερμανικού cloud θα είναι ορατός για όλους και οι ερευνητές της ασφάλειας θα είναι σε θέση να εντοπίζουν τα κενά ευκολότερα.

Το Ομοσπονδιακό Κέντρο Πληροφορικής (ITZBund), το οποίο διαχειρίζεται τις υπηρεσίες πληροφορικής της ομοσπονδιακής κυβέρνησης, διοργάνωσε με επιτυχία μια πιλοτική χρήση από 5.000 χρήστες από τον Οκτώβριο του 2016 και τώρα η τεχνολογία Nextcloud θα χρησιμοποιείται από 300.000 χρήστες σε υπουργεία και σε άλλες ομοσπονδιακές υπηρεσίες.

Η Nextcloud έχει προσθέσει σημαντικά συνεργατικά χαρακτηριστικά τους τελευταίους μήνες. Στην τελευταία έκδοση, το Nextcloud 13, ανακοίνωσε την κρυπτογράφηση ανά φάκελο και το Nextcloud Talk, μια ανοιχτού κώδικα πλατφόρμα επικοινωνίας ήχου / εικόνας και κειμένου.

Ο κ. Frank Karlitschek, Διευθύνων Σύμβουλος της Nextcloud GmbH, δήλωσε: «Το Nextcloud είναι πιο ασφαλές από μια public cloud solution, επειδή μπορείτε να εκτελέσετε το λογισμικό στο δικό σας datacenter που εμπιστεύεστε ενώ ο καθένας μπορεί να επιθεωρήσει τον κώδικα, να ελέγξει για ευπάθειες ασφαλείας ανά πάσα στιγμή και οπουδήποτε και να κάνει όσες αλλαγέςαλλάξει εάν είναι απαραίτητο.»

Όλος ο κώδικας του Nextcloud είναι πλήρως πιστοποιημένος από το Openchain και υποστηρίζεται από το ένα Security Bug Bounty Program που πληρώνει ειδικούς ασφαλείας για τυχόν ευπάθειες που αποκαλύπτουν.

Πηγή άρθρου: Techradar.com

Η Oracle επαναπροσδιορίζει την αγορά των Βάσεων δεδομένων σε περιβάλλον Cloud

Παρέχει κορυφαία χαρακτηριστικά απόδοσης, ασφάλειας και διαθεσιμότητας, σε χαμηλότερη τιμή

REDWOOD SHORES, CA, 27 Μαρτίου 2018 –

Μιλώντας σε εκδήλωση της Oracle, ο Larry Ellison, Executive Chairman of the Board και CTO της Oracle, ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα της πρώτης υπηρεσίας που βασίζεται στην επαναστατική νέα λύση Oracle Autonomous Database.

Η πρώτη παγκοσμίως υπηρεσία cloud βάσης δεδομένων με δυνατότητες αυτο-διαχείρισης, αυτο-προστασίας και αυτο-διόρθωσης, το Oracle Autonomous Data Warehouse Cloud, χρησιμοποιεί δυνατότητες machine learning για να προσφέρει κορυφαία απόδοση, ασφάλεια και διαθεσιμότητα χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, σε πολύ χαμηλότερη τιμή από τον ανταγωνισμό.

«Αυτή η τεχνολογία αλλάζειτ τα πάντα» δήλωσε ο Ellison. «Η Oracle Autonomous Database βασίζεται σε τεχνολογία τόσο επαναστατική όσο το Internet. Διορθώνεται, ρυθμίζεται και ενημερώνεται μόνη της. Οι ανταγωνιστικές βάσεις δεδομένων κοστίζουν περισσότερο και κάνουν λιγότερα.”

Το Oracle Autonomous Data Warehouse Cloud παρέχει όλες τις δυνατότητες ανάλυσης, ασφάλειας και υψηλής διαθεσιμότητας της Oracle Database χωρίς καμία από τις πολυπλοκότητες αναφορικά με την παραμετροποίηση, τη ρύθμιση και τη διαχείριση -- ακόμα και καθώς αλλάζουν οι φόρτοι εργασίας των συστημάτων αποθήκευσης και οι όγκοι των δεδομένων. Η αυτόνομη βάση δεδομένων αποτελεί μια εντελώς νέα κατηγορία λύσης που απαιτεί μηδενική λειτουργική διαχείριση από την πλευρά του πελάτη. Έτσι, η αποθήκευση δεδομένων στο cloud είναι:

• Εύκολη. Χάρη στο πρώτο στον κλάδο μοντέλο παροχής (provisioning) υπηρεσιών αποθήκευσης με ένα μόνο βήμα, μπορείτε να έχετε σε μερικά δευτερόλεπτα μια ασφαλή λύση αποθήκευσης δεδομένων με αυτόματη δημιουργία εφεδρικών αντιγράφων, κρυπτογράφηση και με μια αρχιτεκτονική υψηλής διαθεσιμότητας. Η μετάβαση στο cloud είναι απλή χάρη στην πλήρη συμβατότητα με τις υφιστάμενες on premises βάσεις δεδομένων.

• Γρήγορη. Κορυφαίες επιδόσεις στη διαχείριση ερωτημάτων, χωρίς να απαιτείται ρύθμιση.

• Ελαστική. Ανεξάρτητη, online επέκταση των πόρων υπολογιστικών συστημάτων και αποθήκευσης. Η δυνατότητα για δυναμική μεγέθυνση ή συρρίκνωση των πόρων επιτρέπει την εφαρμογή ενός πραγματικού μοντέλου πληρωμής ανάλογα με το βαθμό χρήσης, με αποτέλεσμα τη θεαματική μείωση του κόστους.

Η πιο δημοφιλής βάση δεδομένων για συστήματα αποθήκευσης δεδομένων στον κόσμο είναι τώρα επίσης η απλούστερη και ασφαλέστερη.

Αξιοποιώντας την ηγετική θέση της στον τομέα της τεχνολογίας και την εμπειρία δεκαετιών στο μετασχηματισμό της ωφέλειας που λαμβάνουν οι επιχειρήσεις από τις υπηρεσίες βάσης δεδομένων, το Oracle Autonomous Data Warehouse Cloud είναι η πρώτη μιας σειράς υπηρεσιών της Oracle Autonomous Database Cloud.

Άλλες υπηρεσίες που θα ανακοινωθούν σύντομα περιλαμβάνουν τα Oracle Autonomous Database for Transaction Processing, Oracle Autonomous NoSQL Database για γρήγορη ανάγνωση/εγγραφή σε τεράστια κλίμακα (μια συχνή απαίτηση σε περιβάλλοντα Internet of Things) και Oracle Autonomous Graph Database για ανάλυση δικτύου. Κάθε μία από αυτές τις λύσεις ρυθμίζεται για το συγκεκριμένο φόρτο εργασίας και έχει τα ίδια ειδικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών Oracle Autonomous Database:

• Αυτο-διαχείριση. Καταργεί τη χειροκίνητη εργασία και τα ανθρώπινα σφάλματα ώστε να παρέχει, ασφαλίζει, παρακολουθεί, δημιουργεί και επαναφέρει εφεδρικά αντιγράφα, επιλύει προβλήματα και ρυθμίζει τη βάση δεδομένων. Αναβαθμίζεται αυτόματα και εφαρμόζει μόνη της ενημερωμένες εκδόσεις κώδικα (patches) ενώ λειτουργεί.

• Αυτο-προστασία. Προστατεύεται από εξωτερικές επιθέσεις και κακόβουλους εσωτερικούς χρήστες. Εφαρμόζει ενημερώσεις ασφαλείας αυτόματα ενώ λειτουργεί, για την προστασία από κυβερνοεπιθέσεις, και κρυπτογραφεί αυτόματα όλα τα δεδομένα.

• Αυτο-διόρθωση. Παρέχει αυτοματοποιημένη προστασία από οποιαδήποτε περιστατικά προγραμματισμένης και μη προγραμματισμένης διακοπής λειτουργίας με διαθεσιμότητα έως και 99,995%, με αποτέλεσμα ο χρόνος διακοπής λειτουργίας να ανέρχεται σε λιγότερο από 2,5 λεπτά ανά μήνα, συμπεριλαμβανομένης της προγραμματισμένης συντήρησης.

Το Oracle Autonomous Data Warehouse είναι βασισμένο στην Oracle Database 18c, την πρώτη έκδοση της βάσης δεδομένων στο πλαίσιο του νέου μοντέλου ετήσιας διάθεσης εκδόσεων λογισμικού της Oracle.Η Oracle Database 18c αποτελεί εφαλτήριο καινοτομίας με πάνω από 100 νέα χαρακτηριστικά, και είναι τώρα διαθέσιμη στα Oracle Cloud Services, στα ενοποιημένα συστήματα της Oracle και στο livesql.oracle.com.

Η ανακοίνωση αυτή έρχεται λίγο μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της Oracle περί επέκτασης των υπηρεσιών Oracle Cloud Platform Autonomous Services. Μέσα στο τρέχον ημερολογιακό έτος, η Oracle προγραμματίζει να κάνει διαθέσιμες τις υπηρεσίες Oracle Autonomous Analytics, Oracle Autonomous Mobility, Oracle Autonomous Application Development και Oracle Autonomous Integration.

H Info Quest Technologies παρουσιάζει την πλατφόρμα www.QuestonCloud.com.

Η Info Quest Technologies ανακοινώνει τη διάθεση νέων Cloud λύσεων και υπηρεσιών για Backup, Storage, GDPR, Συνεργασία και τον Κλάδο Λιανικής, που παρέχονται μέσα από την πλατφόρμα www.QuestonCloud.com.

Επίσης διευρύνοντας συστηματικά το Portfolio της, ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με την Bittitan, την κορυφαία εταιρεία στη διάθεση εφαρμογών αυτοματισμού για το migration και delivery εφαρμογών για γρήγορη μετάβαση στο cloud, καθώς και την Dropbox και την αξιοποίηση του Dropbox Business, που διευκολύνει την online συνεργασία, δημιουργώντας ένα κοινό σημείο αναφοράς για ομάδες εργαζομένων.

Οι νέες λύσεις αξιοποιούν τις κορυφαίες τεχνολογίες και προϊόντα της διεθνούς αγοράς. Έχουν σχεδιαστεί για να ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων και συνδυάζονται με υπηρεσίες, που παρέχονται από την εταιρεία και τους συνεργάτες της, ώστε άμεσα και αποτελεσματικά να βρίσκουν τη βέλτιστη εφαρμογή.

Στον χώρο του Backup, οι λύσεις αξιοποιούν τις δυνατότητες που παρέχει το Microsoft Azure και αφορούν σε Cloud Backup, System State Backup, DR-Site Recovery, SQL Backup , καθώς και σε συνδυασμό με προϊόντα της Veeam (Veeam backup) και της Veritas (Verita backup).

Στον τομέα του Storage, οι νέες λύσεις αφορούν σε Storage NAS, StorSimple και Azure File Services στο Mictrosoft Azure, καθώς και Dropbox Storage, με την αξιοποίηση του Dropbox business.

Στην περιοχή της Συνεργασίας, Επικοινωνίας και Επιχειρηματικών Εφαρμογών, οι λύσεις αξιοποιούν τις δυνατότητες του Office 365, ενώ στον τομέα του GDPR στα εξειδικευμένα εργαλεία που παρέχει το Office 365 για έλεγχο και βελτίωση της ασφάλειας.

Τέλος στον κλάδο της λιανικής οι νέες λύσεις στηρίζονται στο Q-Zone, την 100% συνδρομητική υπηρεσία για τον κλάδο της λιανικής και αφορούν τόσο σε λύσεις για φυσικά καταστήματα με ενσωμάτωση σύγχρονου εξοπλισμού για ταμεία και διασύνδεση με Cardlink POS, λύσεις για τιμολόγηση εν κινήσει, όσο και σε λύσεις για e-shops, σε συνδυασμό με υποδομή σε Azure και δημιουργία e-shop σε PrestaShop.

Η Info Quest Technologies, πρωτοπορεί επί πολλά χρόνια στη διάχυση νέων τεχνολογιών στην Ελληνική αγορά, με στόχο, πάντα, οι Ελληνικές επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν και να εφαρμόσουν τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, που τις κάνουν περισσότερο αποδοτικές και ανταγωνιστικές.

Υπό το πρίσμα αυτό, για περισσότερα από 4 χρόνια προτείνει τη μετάβαση στο Cloud και επενδύει συστηματικά σε τεχνογνωσία, στην εκπαίδευση των συνεργατών της και στην αξιοποίηση εργαλείων και αυτοματισμών, ώστε οι νέες τεχνολογίες Cloud να γίνουν προσιτές και εύκολα υλοποιήσιμες από όλους.

Η πλατφόρμα www.questoncloud.com, είναι μία από τις πιο διαδεδομένες και αξιόπιστες πλατφόρμες διάθεσης και τιμολόγησης συνδρομητικών cloud υπηρεσιών, με πλήθος εργαλείων παραμετροποίησης, παρακολούθησης και απλοποίησης και με γκάμα λύσεων που διευρύνεται συνεχώς.

Σήμερα περισσότεροι από 110 συνεργάτες της Info Quest Technologies, σε συνεργασία με τους cloud experts της εταιρείας αξιοποιούν την πλατφόρμα, παρέχουν υπηρεσίες και οδηγούν με μεγάλη επιτυχία τους πελάτες τους στο ταξίδι για ψηφιακό μετασχηματισμό.

Οι νέες λύσεις παρουσιάσθηκαν στους συνεργάτες της εταιρείας σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 28 Μαρτίου, στην Αθήνα, με τη Χορηγία της Microsoft.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Cloud

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search